Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 95 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:15
Hebben jullie nooit eerder van play.com gehoord oid? Het is een van de grootste online winkels in Europa. Ik bestel er al jaren en het heb nog nooit problemen gehad.

Voor degenen die het nog niet wisten: De UK is mbt regiocodering van spellen en dvds identiek aan NL. Alle spellen die je op play.com besteld werken dus gewoon op je NL console en alle DVDs die je op play.com besteld werken gewoon in je regio 2 DVD speler.

Het enige verschil is dat je in sommige gevallen NL regionalisering mist, zoals Nederlands op hoesjes en in handleidingen en wellicht ook Nederlandse ondertitelingen. Persoonlijk vindt ik dit eerder een voordeel dan een nadeel (BeNeLux versies van films waarbij de DTS track is vervangen door een Franse audio track :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 20:18
Vandaag in de Virtual Console Shop: Harvest Moon voor de SNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lekker is dat. Mijn Wii is dus weer kapot, maar ik kan de bon niet vinden. Ik heb ze even gebeld, maar ze helpen dus gewoon pertinent niet zonder bon :?

"Ja menneer, hij kan al ouder zijn de een jaar, en dan helpen we niet meer, we hebben de bon nodig ter verificatie"

Lekker is dat. A. ze helpen niet. B. je moet dus nog je uiterste best gaan doen om na 1 jaar nog garantie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

PWM schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:23:
Lekker is dat. A. ze helpen niet. B. je moet dus nog je uiterste best gaan doen om na 1 jaar nog garantie te krijgen.
Dat is algemeen bekend bij nintendo ja :) En nu

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:25:
[...]

Dat is algemeen bekend bij nintendo ja :) En nu
En 100% volgens de geldende wetgeving, als je daar een probleem mee hebt ga maar zeuren bij de overheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Lekker is dat. Mijn Wii is dus weer kapot, maar ik kan de bon niet vinden. Ik heb ze even gebeld, maar ze helpen dus gewoon pertinent niet zonder bon :?

"Ja menneer, hij kan al ouder zijn de een jaar, en dan helpen we niet meer, we hebben de bon nodig ter verificatie"

Dacht dat Nintendo gewoon netjes (zoals het min of meer hoort) 2 jaar garantie gaf, aangezien de Wii nog geen twee jaar opd emarkt is, lijkt het me gek dat ze moeilijk doen.

Zijn die Balance Boards trouwens al los te koop via buitenlandse sites? Had laatst al gekeken, maar kon het zo niet vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 04-01-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Er!k schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:00:
Vandaag in de Virtual Console Shop: Harvest Moon voor de SNES
De afgelopen twee weken is er maar 1 spel per week uitgebracht op de VC. Ik hoop niet dat dit normaal gaat worden. Toen Microsoft maar 1 XBLA spel per week uitbracht per week, werd daar (terecht) enorm over geklaagd.
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:39:
[...]

Zijn die Balance Boards trouwens al los te koop via buitenlandse sites? Had laatst al gekeken, maar kon het zo niet vinden.
Het los verkopen van de Balance Board zal op dit moment niet zo heel veel nut hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door MetroidPrime op 04-01-2008 13:15 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch logisch dat je de bon nodig hebt, dat geldt voor alles dat je koopt, altijd en overal. Gewoon je bonnen netjes bewaren en er is niks aan de hand.

En na het eerste jaar kan je je hooguit beroepen op je consumentenrecht, maar dat is heel wat anders dan garantie en gaat nooit via de fabrikant maar altijd via de winkel waar je 'm gekocht heb. En ja, dan heb je zeker weten de bon ook nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:05
Ik vind eigelijk dat een product langer mee moet gaan dan een jaar. En dan heb ik het niet over het geven van levenslange garanties maar wel een beetje een tegemoedkoming van Big N's kant. Dus dat als je te horen krijgt dat je nieuwe onderdelen moet hebben die alles bij elkaar net 10 euro goedkoper zijn dan een nieuwe wii aanschaffen. Maar dat ze gewoon dan voor 50 euro je wii maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

CreativeMind schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:23:
Ik vind eigelijk dat een product langer mee moet gaan dan een jaar.
Ik zou je een keer gaan verdiepen in de europeze en nederlandse consumentenwetten en plichetn voor je je daar druk over wilt maken ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Vind dat je van een Wii moet kunnen verwachten dat ie wat langer dan 1 jaar mee gaat.
Ik heb jaaaaren en NES en N64 gehad en die hebben het altijd gewoon gedaan... neem aan dat dat bij mijn nieuwe Wii ook het geval zal en moet zijn; zoniet wil ik dat ie gefixed wordt; ook na dat 1e jaar eigenlijk.

Wel vind ik het logisch dat je een bonnetje moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

AlexR schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:28:
Vind dat je van een Wii moet kunnen verwachten dat ie wat langer dan 1 jaar mee gaat.
En nintendo vind blijkbaar van niet :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:23:
Ik vind eigelijk dat een product langer mee moet gaan dan een jaar. En dan heb ik het niet over het geven van levenslange garanties maar wel een beetje een tegemoedkoming van Big N's kant. Dus dat als je te horen krijgt dat je nieuwe onderdelen moet hebben die alles bij elkaar net 10 euro goedkoper zijn dan een nieuwe wii aanschaffen. Maar dat ze gewoon dan voor 50 euro je wii maken.
Het consumentenrecht stelt dat als je van een product redelijkerwijs zou verwachten dat het langer zou meegaan dat je dan een soort tegemoetkoming in de reparatiekosten kan bedwingen bij de partij waar jij als consument het product van hebt gekocht. Stel dat een console 3 jaar mee zou gaan, en hij gaat na 2 jaar kapot, dan zou de winkel dus 1/3 en jij 2/3 van de reparatiekosten moeten vergoeden. Verzendkosten vallen hier buiten overigens. Nintendo als fabrikant heeft er al helemaal niks mee te maken, want daar heb je het product niet van gekocht. De winkel kan natuurlijk wel weer bij Nintendo proberen te verhalen, maar daar geldt natuurlijk geen consumentenrecht voor.

Het is allemaal best netjes geregeld in Europa, alleen moet je wel je aankoop bewijs netjes bewaren. Dat Nintendo het product ook direct van je aanneemt en repareert is alleen een extra service richting jou als consument en vooral richting de winkeliers, voor wie een hoop werk uit handen wordt genomen.

Als je de bon echt niet meer kan vinden zou je nog kunnen proberen via de winkelier met behulp van de gegevens van je pin of creditcard transactie, of als je de aankoopdatum en tijd nog precies weet, een bon te kunnen bemachtigen. Of de winkelier daar aan mee wil werken is helemaal afhankelijk van zijn goedwillendheid en de mogelijkheden die hij daartoe heeft, hij is niks verplicht. Het is jouw taak om goed voor je aankoopbewijs te zorgen. Doe je dat niet, dan moet je ook maar accepteren dat dat je wat kan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:35:
[...]
Stel dat een console 3 jaar mee zou gaan, en hij gaat na 2 jaar kapot, dan zou de winkel dus 1/3 en jij 2/3 van de reparatiekosten moeten vergoeden.
Nee, de europese richtlijnen zijn zo ingesteld dat stel dat een console 3 jaar mee zou moeten kunnen gaan je 3 jaar 100% vergoeding moet krijgen.

Maar dat zijn alleen richtlijnen :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

AlexR schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:28:
Wel vind ik het logisch dat je een bonnetje moet hebben...
Aan de ene kant wel (hoewel het bij mijn 360 niet hoefde). Aan de andere kant: Het ding is ergens in de afgelopen 6 maanden geproduceerd, dat kunnen zij ook zien. En ik heb hem al eerder op moeten sturen wegens hetzelfde defect, en daarbij wel een kopie van het bonnetje meegestuurd.

Een bon is te regelen, en dat zal ik dan ook wel even doen bij de lokale Intertoys. Wat ik wel jammer vind is dat de Nintendo een jaar blijkbaar voldoende vind als garantie.

EDIT:

Misschien ten overvloede: Ik heb het ding ook daadwerkelijk bij die intertoys gekocht, dus ik doe niks verkeerds ;)

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 04-01-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:33:
[...]

En nintendo vind blijkbaar van niet :)
Mjah, Nintendo geeft altijd goede garantie en er zit wel is een uitvaller tussen maar het is geen Xbox360 verhaal. Mijn Gamecube hield er na 6 maanden mee op, opgestuurd naar Nintendo, kassabon erbij en ik kreeg een nieuwe. Als ik een pak melk heb wat over datum is dan moet ik ook een bonnetje meenemen, geen bon=geen garantie. Uitgezonderd zijn batterijklepjes enzo die Nintendo altijd gratis opstuurd. Ik heb alleen het idee dat er de laatste tijd veel misbruik gemaakt is van de goede service.
Mijn Wii is dus weer kapot,
Wat is er precies kapot aan?
Staat die niet ergens in een kast gepropt?
Altijd 10 a 20 cm ruimte achter en naast het apparaat houden i.v.m. de koeling.
Een bon is te regelen, en dat zal ik dan ook wel even doen bij de lokale Intertoys. Wat ik wel jammer vind is dat de Nintendo een jaar blijkbaar voldoende vind als garantie.
Er zit toch 24 maanden garantie op ieder Nintendo product?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:38:
[...]

Nee, de europese richtlijnen zijn zo ingesteld dat stel dat een console 3 jaar mee zou moeten kunnen gaan je 3 jaar 100% vergoeding moet krijgen.

Maar dat zijn alleen richtlijnen :)
Ik heb het niet over de Europese richtlijnen maar over de Nederlandse implementatie van die wet. De Europese richtlijnen schrijven ook een vaste termijn van 2 jaar voor, de Nederlandse implementatie niet.

Overigens geldt er in Nederland wel een periode van 6 maanden waarbinnen wordt aangenomen dat het probleem al vanaf het begin aanwezig was, en dat de bewijslast dat dat niet zo is bij de levernacier ligt. Na die 6 maanden zul jij moeten bewijzen dat het een defect was dat al vanaf het begin aanwezig was wil je 100% vergoed krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:46:

Wat is er precies kapot aan?
Staat die niet ergens in een kast gepropt?
Altijd 10 a 20 cm ruimte achter en naast het apparaat houden i.v.m. de koeling.
Het is de DVD Drive. Het is overigens een veel voorkomend probleem. De reparatie afdeling van Nintendo is er druk mee, en de verschillende ombouwshops repararen dit probleem ook voor een euro of 40,-, en verdienen er wel lekker mee.

Ik ben in mijn omgeving zeker niet de eerste van wie de DVD drive het heeft begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:49:
[...]

Het is de DVD Drive. Het is overigens een veel voorkomend probleem. De reparatie afdeling van Nintendo is er druk mee, en de verschillende ombouwshops repararen dit probleem ook voor een euro of 40,-, en verdienen er wel lekker mee.

Ik ben in mijn omgeving zeker niet de eerste van wie de DVD drive het heeft begeven.
Ah en hij leest gewoon niks meer of is het een ander probleem, ik heb er namelijk niet zoveel mensen over gehoord. Ik heb zelf al 2 Xbox 360's naar MS gestuurd vanwege disc read errors en met mijn Gamecube had ik hetzelfde probleem. Sterker nog de cartridge lezer van mijn NES is ooit een keer vervangen omdat die stuk was. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:51:
[...]

Ah en hij leest gewoon niks meer of is het een ander probleem, ik heb er namelijk niet zoveel mensen over gehoord.
Hij leest ze inderdaad gewoon niet meer, wat je ook probeert. Toen ik een week geleden poste dat hij het niet meer deed, waren er direct een paar mensen die dezelfde problemen hadden :)

Eerst doet hij het prima
Daarna af en toe niet, en werkt het schoonmaken van de disc nog
Daarna houdt ie er gewoon mee op

Overigens maakt het mij niet uit dat hij het niet doet, als het maar wordt afgehandeld :)

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 04-01-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

He, dat probleem heb ik ook :) Soms werkt het en soms kapt hij er mee.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:55:
He, dat probleem heb ik ook :) Soms werkt het en soms kapt hij er mee.
Laatst een keer deed Super Mario Galaxy er heel lang over om op te starten, toen had ik mijn Wii al een week of 2 niet meer aangehad(Call of Duty 4 _/-\o_ ). Daarna eigenlijk nergens meer last van gehad maar het is inderdaad het meest voorkomende probleem bij consoles. De snelheid waarmee Nintendo 1.8 miljoen Wii's per maand uit de fabrieken perst zal ook niet gunstig zijn voor de betrouwbaarheid.

Heb je de Wii horizontaal geplaatst? Dat was bij de Xbox 360 de manier om problemen te voorkomen en misschien werkt het met de Wii ook wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik dacht dat Nintendo altijd 24 maanden garantie gaf :?
Zal zo nog ma even in de garantie voorwaarden kijken, dan weet ik iig waar ik aantoe ben als mijn Wii besluit stuk te gaan :P

edit: heb het nagezocht en je hebt idd maar 1 jaar garantie, net zoals met de DS.

[ Voor 18% gewijzigd door Cubic X op 04-01-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige winkels geven overigens wel twee jaar, het kan dus interessant zijn om winkels daarop te vergelijken aangezien de meeste winkels toch alleen de standaard prijs rekenen. Consoleshop.nl bijvoorbeeld geeft 2 jaar. (http://www.consoleshop.nl...endo-wii-sports-pack.html , helemaal onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de winkel voor garantie geeft doet er niet toe, de wet staat boven wat de winkel voor garantie regeltjes bedenkt (ookal willen ze je graag anders doen geloven). Electronica heb je in NL standaard 2 of 3 jaar garantie op geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:55

hilgo

Clear your mind of can't.

Volgens mij is er Europese regelgeving die zegt dat je 2 jaar garantie hebt (zie ook hier voor meer info).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:54:
Volgens mij is er Europese regelgeving die zegt dat je 2 jaar garantie hebt (zie ook hier voor meer info).
ik heb net even in de Wii handleiding gekeken en daar staat 24 maanden garantie. Hetzelfde geld overigens voor Super Mario Galaxy, Zelda etc. allemaal 24 maanden. Alleen de DS valt daar niet onder geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:04
Overigens is in Japan vandaag die ene game gereleased, waarbij je een dirigent bent en je tevens verschillende muziekinstrumenten moet bespelen. Denk niet dat hij een PAL release krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 20:18
pelt schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:06:
Overigens is in Japan vandaag die ene game gereleased, waarbij je een dirigent bent en je tevens verschillende muziekinstrumenten moet bespelen. Denk niet dat hij een PAL release krijgt.

Ik las op de Nintendo web site wel iets over Wii Music, waarmee je je Mii poppetjes kunt laten spelen in een orkest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He die verhaal filmpjes doen wel heel erg aan Ouendan denken :) WTF is dat trouwens met die dirigerende beesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:51:
Wat de winkel voor garantie geeft doet er niet toe, de wet staat boven wat de winkel voor garantie regeltjes bedenkt (ookal willen ze je graag anders doen geloven). Electronica heb je in NL standaard 2 of 3 jaar garantie op geloof ik.
Consumentenrecht is niet hetzelfde als volledige garantie. Zoals ik al zei, na 6 maanden ligt de bewijslast voor een gebrek bij de consument, en die bewijslast is bijna nooit rond te krijgen. Zo staat het in de wet.

Lees ook even hier: http://www.consuwijzer.nl...lemen_kosteloos_verhelpen

Zonder garantie heb je normaal gesproken dus geen 100% vergoeding, maar deel je de kosten.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Is er iets bekend over toekomstige promoties? Aangezien hij pas vanaf eind januari weer beschikbaar gaat worden, ik dus toch nog wel even moet wachten, kan ik misschien beter even wachten tot andere leuke spellen meegeleverd gaan worden.

Is hier iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
greatgonzo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:18:
Is er iets bekend over toekomstige promoties? Aangezien hij pas vanaf eind januari weer beschikbaar gaat worden, ik dus toch nog wel even moet wachten, kan ik misschien beter even wachten tot andere leuke spellen meegeleverd gaan worden.

Niks over bekend (toch?) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Ik kan je vertellen dat die kans toch niet zo klein is als je zou denken, want de Nodame Cantabile manga is in Amerika wel vertaald uitgebracht en het is ook gewoon een hele goede manga met een grote schare fans. Alleen vraag ik me wel af hoe goed de game mechanics zijn, want een eerdere DS versie was helaas niet zo super (vergeleken met bv een Ouendan). Die rare beesten moeten trouwens een mongoose pak voorstellen. (Een zekere hoofdpersoon heeft in zo'n pak een concertuitvoering gegeven :P) Op zich heeft het wel potentieel, na Guitar Hero en RockBand nu Create an Orchestra. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

^^0nMe schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:29:
[...]

Ik kan je vertellen dat die kans toch niet zo klein is als je zou denken, want de Nodame Cantabile manga is in Amerika wel vertaald uitgebracht en het is ook gewoon een hele goede manga met een grote schare fans. Alleen vraag ik me wel af hoe goed de game mechanics zijn, want een eerdere DS versie was helaas niet zo super (vergeleken met bv een Ouendan). Die rare beesten moeten trouwens een mongoose pak voorstellen. (Een zekere hoofdpersoon heeft in zo'n pak een concertuitvoering gegeven :P) Op zich heeft het wel potentieel, na Guitar Hero en RockBand nu Create an Orchestra. :D
Ja man. Ik zie dit echt wel helemaal zitten. Lekker melig een beetje viool spelen met je Wiimote. Ik zeg: BRING IT!!! :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:18:

Waarom eind januari pas ??heb hem gisteren bij de intertoys besteld stond als 3e op de lijst
En krijg hem Dinsdag vandaag hadden ze er 2 binnen gekregen dus had ik pech
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

globaal dan hé, maar daar mogen we het hier niet over hebben.

Ik zat eigenlijk te zoeken naar een combi met mario galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:39:
[...]

Dacht dat Nintendo gewoon netjes (zoals het min of meer hoort) 2 jaar garantie gaf, aangezien de Wii nog geen twee jaar opd emarkt is, lijkt het me gek dat ze moeilijk doen.
Aangezien de Wii nog geen 13 maanden op de markt is zou 2 jaar garantie inderdaad geen probleem moeten zijn, er zijn immers nog geen Wii's op de markt die ouder zijn dan 2 jaar :)

Kan me overigens wel voorstellen dat Nintendo om een aankoopbon vraagt, zodat het duidelijk is dat de betreffende Wii niet afkomstig is van diefstal/heling.

[ Voor 14% gewijzigd door BamSlam_ op 04-01-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Och, Endless Ocean kreeg ook een PAL-release... en dat vind ik een geweldig programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik "krijg" dinsdag ook eindelijk mijn Wii
En wil er dus een controller bij kopen
Is wii-play ook leuk ?? Dan koop ik namelijk het wii -play pakket en heb dan een extra controller en een extra spel !! voor samen 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:06:
Is wii-play ook leuk ?? Dan koop ik namelijk het wii -play pakket en heb dan een extra controller en een extra spel !! voor samen 50 euro
ik zie in de PW de losse controller staan voor 38, en play+controller voor 44 euro... ik zou voor die 6 euro extra, gewoon dat extra spel meenemen!

Ik vond billiard van Play nog wel geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

^^0nMe schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:29:
[...]

Het is dus niet Wii music, maar een spel gebaseerd op Nodame Cantabile?? Dat zou wel erg spijtig zijn. Toen ik in Japan was heb ik de DS versie van dat spel gekocht, maar het is echt gruwelijk slecht uitgewerkt. Ieder game was ongelofelijk saai en niet challenging. De trailer is niet veelbelovend aangezien het dezelfde crap als in de DS versie toont: "kijk naar ons assortiment instrumenten", waarmee je dan iedere keer dezelfde 2 handelingen kan uitvoeren die een 5-jarige kleuter nog foutloos kan uitspelen.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 04-01-2008 20:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:06:
[...]Ik denk dat je helemaal het verkeerde adres hebt als Mac adres, heb je al geprobeerd om Mac filtering op je router helemaal uit te schakelen? Mac spoofing is zo gemakkelijk dat Mac filtering nauwelijks toegevoegde waarde heeft als je al WPA (2) beveiliging gebruikt. En je kan in elk geval even proberen of het dan wel werkt, weet je in elk geval waar je het moet zoeken. Bij de meeste routers kun je trouwens ook een lijstje zien van Mac Adressen van apparaten die in de buurt zijn en ze dan met een simpele klik toevoegen.
Mac filtering uitzetten heeft denk geholpen, want nu werkt het...
Dat laatste kan denk helaas niet bij de N1 vision?

Maar maakt niet uit, zoals gezegd: het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

greatgonzo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:15:
[...]

ik zie in de PW de losse controller staan voor 38, en play+controller voor 44 euro... ik zou voor die 6 euro extra, gewoon dat extra spel meenemen!
Mja, je hoeft niet per se te kopen bij een Nederlandse winkel natuurlijk. Mijn controllers waren los €28 per stuk en het zal vast nog wel goedkoper kunnen. Dan betaal je wel een stuk meer voor dat spelletje erbij. Misschien is dat spel wel heel leuk, dat weet ik verder niet, maar het prijsverschil kan dus veel groter zijn dan die €6 :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

Het is een verzameling van kleine spelletjes: puzzels (herken je Mii is mijn favoriet) en behendigheid (sla pingpongballen terug en rijd een koe). Als je van simpele recht-toe-recht-aan spelletjes houd (zoals ik als oudere jongere) dan is het wel een geinig pakket om erbij te hebben. Mijn dochter (12 jaar) en ik vermaken ons in elk geval er best mee. Daarnaast vermaken we ons met Mario Galaxy, Marioparty 8, Wii Sports, Sonic en Mario Olympische Spelen en Boogie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is zeker een goede deal, ik heb me best vermaakt met Tanks en Shooting.
De drie beste Wii games:
Metroid Prime 3: Corruption
Super Mario Galaxy
The Legend of Zelda: Twilight Princess
En als bonus:
Excite Truck
:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds super blij met mijn Wii. Vermaak me nog steeds super met Galaxy, Sports, Strikers Football, etc..en nu bij een vriend Medal of Honor Heroes 2 gespeeld op zijn wii. Die besturing is zoo erg fijn, en dat online..dat vraagt om nog meer Wii Tekorten..en dan nog Brawl en Mario Kart in 2008..word een mooi Wii Jaar. Nog een nieuwe TOT, zon RPG, Tales of ....naam ff kwijt. Maar ik ben er zeker van dat er wel nog meer topgames komen voor de Wii. Hopen dat de tekorten snel weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja Super Mario Galaxy heb ik er ook bij besteld
Kan niet wachten tot het dinsdag is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Gizz schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:30:
[...]

Mja, je hoeft niet per se te kopen bij een Nederlandse winkel natuurlijk. Mijn controllers waren los €28 per stuk en het zal vast nog wel goedkoper kunnen. Dan betaal je wel een stuk meer voor dat spelletje erbij. Misschien is dat spel wel heel leuk, dat weet ik verder niet, maar het prijsverschil kan dus veel groter zijn dan die €6 :)
Mag ik vragen waar je de Wii Remote voor die prijs kunt kopen? €44 is best veel als je hem alleen gebruikt wanneer je met wat vrienden of familie gaat spelen.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Boeboe schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:19:
[...]

Het is dus niet Wii music, maar een spel gebaseerd op Nodame Cantabile?? Dat zou wel erg spijtig zijn. Toen ik in Japan was heb ik de DS versie van dat spel gekocht, maar het is echt gruwelijk slecht uitgewerkt. Ieder game was ongelofelijk saai en niet challenging. De trailer is niet veelbelovend aangezien het dezelfde crap als in de DS versie toont: "kijk naar ons assortiment instrumenten", waarmee je dan iedere keer dezelfde 2 handelingen kan uitvoeren die een 5-jarige kleuter nog foutloos kan uitspelen.
Yup, van de DS versie heb ik ook hele slechte reviews en verhalen gelezen. Helaas gaat de gouden regel dat film/licentie games voor 99% crap zijn ook op voor de Japanse games. Maar wie weet hebben ze de Wii versie wel goed uitgewerkt, op zich heeft het concept wel enorm veel potentie. ;)
Wii Music kwam volgens mij nog ooit wel een keer uit, dan kan Nintendo het weer ala Sports laten zien hoe ze het in dit genre moeten aanpakken. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
jelbo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:32:
[...]

Mag ik vragen waar je de Wii Remote voor die prijs kunt kopen? €44 is best veel als je hem alleen gebruikt wanneer je met wat vrienden of familie gaat spelen.
in de pricewatch staan de shops die ze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
thefxr schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:32:
[...]

in de pricewatch staan de shops die ze verkopen.
In de pricewatch is de goedkoopste 42,00 euro. Op BudgetGaming.nl vind ik een goedkopere namelijk +- 36 euro (inclusief verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:24:
Consumentenrecht is niet hetzelfde als volledige garantie. Zoals ik al zei, na 6 maanden ligt de bewijslast voor een gebrek bij de consument, en die bewijslast is bijna nooit rond te krijgen. Zo staat het in de wet.
De eerste 6 maanden geldt een bewijsvermoeden, daarbuiten geldt gewoon het normale bewijsrecht, dus dan kan het nog steeds zijn dat als jij aantoont dat de Wii kapot is en geen uiterlijke schade vertoont, dat je het aannemelijk genoeg hebt gemaakt dat je te maken hebt met een non-conform product.

Verder moet het Nederlands recht gewoon richtlijnconform worden uitgelegd, in Nederland zegt de wetgever dat de wetgeving in overeenstemming met de richtlijn is met het artikel over conformiteit. Het laatste woord hierover is echter aan het HvJ en niet aan de Nederlandse wetgever (en ook niet aan mij ;))

En inderdaad is garantie weer iets anders. Binnen een garantieperiode "garandeert" de garantiegever dat het product werkt en ligt de bewijslast volgens mij bij de garantiegever dat het buiten de garantie valt.

[ Voor 10% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 04-01-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:44:
[...]

De eerste 6 maanden geldt een bewijsvermoeden, daarbuiten geldt gewoon het normale bewijsrecht, dus dan kan het nog steeds zijn dat als jij aantoont dat de Wii kapot is en geen uiterlijke schade vertoont, dat je het aannemelijk genoeg hebt gemaakt dat je te maken hebt met een non-conform product.

Verder moet het Nederlands recht gewoon richtlijnconform worden uitgelegd, in Nederland zegt de wetgever dat de wetgeving in overeenstemming met de richtlijn is met het artikel over conformiteit. Het laatste woord hierover is echter aan het HvJ en niet aan de Nederlandse wetgever (en ook niet aan mij ;))

En inderdaad is garantie weer iets anders. Binnen een garantieperiode "garandeert" de garantiegever dat het product werkt en ligt de bewijslast volgens mij bij de garantiegever dat het buiten de garantie valt.
Het hof van justitite toets alleen aan de hand van de Nederlandse wet, het is de verantwoordelijkheid van de wetgever om de Europese richtlijnen tijdig en voldoende te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

[...]

Hier. Ze zitten in Hongkong, maar je kunt wel gewoon met iDeal betalen als je dat wilt. De remotes staan met en zonder hoesje op de site, maar de door mij bestelde kale varianten hadden wel gewoon een jasje :) Ook hebben ze een variant zonder verpakkingsmateriaal voor €25, maar die kun je nog alleen pre-orderen.

[ Voor 9% gewijzigd door Gizz op 05-01-2008 00:29 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

^^0nMe schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:30:
[...]
Maar wie weet hebben ze de Wii versie wel goed uitgewerkt, op zich heeft het concept wel enorm veel potentie. ;)
Wii Music kwam volgens mij nog ooit wel een keer uit, dan kan Nintendo het weer ala Sports laten zien hoe ze het in dit genre moeten aanpakken. :P
Ik zie in de trailer dezelfde minigames als op de DS, don't count on it :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Iemand enig idee of The Force Unleashed nu wel of niet op de Wii gaat verschijnen? Op de Lucas Arts site staat geen Wii logo en op het LA forum is het 1 grote puinbende - volgens een persbericht zou TFU wel op de Wii verschijnen en volgens tig andere "insiders" kan de Wii TFU helemaal niet aan.

Weet er iemand hier meer van? TFU lijkt mij een brilliant spel voor de Wii - helemaal als LA ook nog een Wii-mote-Lightsabre-geval zou uitbrengen ;)

Edit: Ah Gamespot heeft er wel iets over:

http://www.gamespot.com/w...&tag=newsfeatures;title;1

[ Voor 16% gewijzigd door tazzman op 05-01-2008 00:53 ]

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
tazzman schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:51:
Iemand enig idee of The Force Unleashed nu wel of niet op de Wii gaat verschijnen? Op de Lucas Arts site staat geen Wii logo en op het LA forum is het 1 grote puinbende - volgens een persbericht zou TFU wel op de Wii verschijnen en volgens tig andere "insiders" kan de Wii TFU helemaal niet aan.

Weet er iemand hier meer van? TFU lijkt mij een brilliant spel voor de Wii - helemaal als LA ook nog een Wii-mote-Lightsabre-geval zou uitbrengen ;)

Edit: Ah Gamespot heeft er wel iets over:

http://www.gamespot.com/w...&tag=newsfeatures;title;1
TFU is officieel door LucasArts aangekondigd, dus het spel komt wel degelijk naar de Wii. De Wii zal de Xbox 360/PS3 versie zeer waarschijnlijk niet aankunnen en krijgt daarom waarschijnlijk een poort van de PS2 versie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFU wordt door een andere developer voor de Wii gemaakt namelijk Krome Studios en voor de DS door N-Space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

die game gaat over de anime / tv serie Nodame Cantabile dus het is zeer waarschijnlijk dat die game niet uitkomt in europa (die serie is overigens een super aanrader ;) )

(ik zou er bijna een japse wii voor kopen :P )

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren deed ik het klepje boven op de wii eens open.Toen zag ik dat er vier bruine plekjes zaten op de plek van de vube controllers.Van die warmtje plekjes.Zo warm word mijn wii dus.Das toch niet normaal?
Overigens heeft Gametrailers mario galaxy uitgeroepen tot beste game 2007...WOOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 08:21:
gisteren deed ik het klepje boven op de wii eens open.Toen zag ik dat er vier bruine plekjes zaten op de plek van de vube controllers.Van die warmtje plekjes.Zo warm word mijn wii dus.Das toch niet normaal?
Overigens heeft Gametrailers mario galaxy uitgeroepen tot beste game 2007...WOOT!
Mijn Wii blijft zeer koel, nooit meer als licht koel (wifi aan, nieuwste firmware). Heb je de nieuwste updates? Het klinkt niet helemaal normaal.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 15-09 21:15
[...]

Kijk ook eens naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3883

nog geen 47 euro voor een wiimote + nunchuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Collaborator schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 09:05:
[...]

Mijn Wii blijft zeer koel, nooit meer als licht koel (wifi aan, nieuwste firmware). Heb je de nieuwste updates? Het klinkt niet helemaal normaal.
Dan heb jij een speciale Wii. Als ik WiFi aan heb (wat ik momenteel nooit meer aan heb ivm de mogelijke problemen) is mijn Wii echt wel warmer dan 'zeer koel'. Denk dat de buitenkant wel rond de 30-35 graden zit, niet echt normaal imo als een apparaat uitstaat. Zal binnenkort eens met een thermometertje meten, kijken wat de temperatuur aan de buitenkant echt is. Maar zeer koel blijft mijn Wii echt niet, ook geen brandplekken though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:20:
Het hof van justitite toets alleen aan de hand van de Nederlandse wet, het is de verantwoordelijkheid van de wetgever om de Europese richtlijnen tijdig en voldoende te implementeren.
Een rechter moet een wet richtlijnconform uitleggen, weet hij niet hoe hij de richtlijn moet interpreteren dan stelt hij een prejudiciële vraag aan het HvJ. Dat het de verantwoordelijkheid is van Nederland om de richtlijn te interpreteren is waar, maar de uiteindelijke vraag hoe een richtlijn uitgelegd moet worden en hoe de Nederlandse wet op dat punt dus uitgelegd moet worden, is aan het HvJ. Anders zou de hele harmonisatie een mooie boel worden, als elk land maar een beetje wat mag doen en er geen orgaan is dat uiteindelijk beslist of het wel of niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 08:47

aapelite

Do the kirby!

Cubic X schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 09:41:
[...]

Dan heb jij een speciale Wii. Als ik WiFi aan heb (wat ik momenteel nooit meer aan heb ivm de mogelijke problemen) is mijn Wii echt wel warmer dan 'zeer koel'. Denk dat de buitenkant wel rond de 30-35 graden zit, niet echt normaal imo als een apparaat uitstaat. Zal binnenkort eens met een thermometertje meten, kijken wat de temperatuur aan de buitenkant echt is. Maar zeer koel blijft mijn Wii echt niet, ook geen brandplekken though.
idem, misschien productiedatums? Die van mij heb ik sinds mn release, wel non stop op stand by en dus al meer dan een jaar toch al vrij warm. Echter nog geen schade of rare problemen gehad eigenlijk. Zou wel enorm vervelend zijn als hij er ineens mee zou ophouden nu net nadat de garantie is verlopen, maar ik verwacht dat er toch maar een relatief klein percentage uitval is met dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als ik in het Wii menu kijk naar de instellingen voor de gevoeligheid van de controller voor de sensorbar, dan zie je zo'n zwart vlak met daarin de twee lichtpuntjes die de Wiimote registreert. Is het normaal dat beide puntjes niet evenveel licht geven en dat ze een beetje onregelmatig soms wat knipperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:29

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ja, dat is normaal.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou b3n666
misschien heb je dit jaar meer kans om je Guitar hero te bemachtigen.. :P

http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=4409

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:47:
nou b3n666
misschien heb je dit jaar meer kans om je Guitar hero te bemachtigen.. :P

http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=4409
Zag er een paar dagen terug bij Bart Smit in Veenendaal eentje liggen. Stond helaas geen prijs op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:49
Super Mario Bros meets Doom:
http://www.techeblog.com/...per-mario-bros-meets-doom

(Ja, het is Wii gerelateerd, want.. euhm.. Super Mario Bros kan je ook op de Wii spelen! :P)

[ Voor 30% gewijzigd door ChrisM op 05-01-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Woah, das net Super Paper Mario :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Whehe.. kreeg m'n moeder het al eens voor elkaar om met Bownling een lamp van het plafond af te meppen... Sloeg m'n zusje net met Rayman Raving Rabits zichzelf in d'r gezicht :D _O-
Ik kwam niet meer bij _O_

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:36
Gizz schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:26:
[...]

Hier. Ze zitten in Hongkong, maar je kunt wel gewoon met iDeal betalen als je dat wilt. De remotes staan met en zonder hoesje op de site, maar de door mij bestelde kale varianten hadden wel gewoon een jasje :) Ook hebben ze een variant zonder verpakkingsmateriaal voor €25, maar die kun je nog alleen pre-orderen.
Moeten daar dan geen importkosten op betaald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bully release date bekend gemaakt: 7 maart. Toegevoegd @ TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
monnick schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:16:
Bully release date bekend gemaakt: 7 maart. Toegevoegd @ TS :)
Is dat niet ongeveer in dezelfde periode als dat GTA 4 uitkomt? Het is wel vreemd dat ze hun eigen GTA kloon zo dicht bij de release van GTA 4 uitbrengen.

Hopelijk doet de Wii versie het een stuk beter dan de PS2 versie. Het spel schijnt aardig te zijn, maar de PS2 versie verkocht voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Net Super Mario Galaxy gescoord bij Toys R Us (Wiesbaden) voor 39,- ... dat is nog eens het nieuwe jaar goed beginnen. Alleen stond het gezicht van mijn vriendIN op zwaar weer toen ik ook nog 2 classic controllers in het mandje wierp.. dus die heb ik maar even weer terug gehangen. Moet vrouw-lief wel tevreden houden qua Wii-uitgaven ;)

Edit: grove typo :P

[ Voor 3% gewijzigd door tazzman op 05-01-2008 22:34 ]

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet dat Sonic en Mario zo goed verkocht werd, sjeez. Dinsdag, donderdag, vrijdag en vandaag alle gameszaken afgelopen, en dat zijn er 8, in mijn lokale winkelcentrum, maar echt helemaal nergens te vinden. Toch wel een beetje jammer, maar ja, daar doe je niets aan. Maandag dan maar weer proberen, en anders maar online bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:50

Osxy

Holy crap on a cracker

tazzman schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 22:12:
Net Super Mario Galaxy gescoord bij Toys R Us (Wiesbaden) voor 39,- ... dat is nog eens het nieuwe jaar goed beginnen. Alleen stond het gezicht van mijn vriend op zwaar weer toen ik ook nog 2 classic controllers in het mandje wierp.. dus die heb ik maar even weer terug gehangen. Moet vrouw-lief wel tevreden houden qua Wii-uitgaven ;)
:+

Volgende maand komt er bij ons eindelijk een Wii :)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hebben hier meer mensen de Wii Classic Controller en speelt dat ding fijn? Ik wil er zelf een stel halen zodat we ook fijn Super Mario World en Donkey Kong Country samen kunnen spelen .. alleen ik baal er van dat je met die controller weer geen GameCube games kan spelen.. en dat de GC controller echt niet lekker speelt voor bepaalde SNES games.

Ik heb dat Thrustmaster ding al bekeken maar .. erhm niet helemaal mijn ding. Zijn er nog andere controllers die je kan gebruiken? Een normale USB gamepad zal wel niet werken natuurlijk... maar zijn er nog andere controller alternatieven dan een Wii Classic + GC controller of dat afschuwelijke Thrustmaster ding? :)

En nee, ik heb een VRIENDIN - geen vriend. :) 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 19:14
@Tazzman. Op marktplaats/Ebay kan je regelmatig oude Wavebirds vor de GC kopen. Die zijn draadloos. Werkt erg goed (edit: ai, geen ervaring met SMW en DK)!

Vandaag Tiger Woods 2008 gehaald.
Erg lastig nog. Vat niet helemaal wat ze met die metertjes rechtsonder in beeld bedoelen...
Hoe kan je zien hoe hard je moet slaan, iemand hier ervaring mee?
Op deze afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2007/242/reviews/939018_20070831_embed001.jpg

Dacht ik dat:
- Full 339YDS de afstand tot de hole is
- Rechteboven de club, met maximale bereik als je voluit slaat (278YDS)
- 100% (op golfbal), hoe "hard" je moet slaan?
- 6MPG, uiteraard de wind

Maar: soms staat er bv: afstand, 100YDS, 80%, en max club 150YDS.
En dan sla je 80% en haalt de bal bij lange na de hole niet :?
Wat mis ik dan :?

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 05-01-2008 22:40 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
tazzman schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 22:38:
Hebben hier meer mensen de Wii Classic Controller en speelt dat ding fijn? .. alleen ik baal er van dat je met die controller weer geen GameCube games kan spelen.. en dat de GC controller echt niet lekker speelt voor bepaalde SNES games.
Ik heb mijn Classic Controllers inmiddels vervangen door (draadloze) Wavebirds. Voordeel: met de Wavebirds kun je ook Gamecube-spellen spelen, en ik vind de Wavebird veel lekkerder in de hand liggen dan de Classic Controller. Van de CC krijg ik snel kramp, ze zijn eigenlijk te klein. Bovendien missen ze de 'handgrepen', die de Wavebirds wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Kan wii connect24 ook systeem updates uitvoeren (Dus van versie (momenteel) 3.1E naar X.XX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:06
matthijst schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 22:38:
Erg lastig nog. Vat niet helemaal wat ze met die metertjes rechtsonder in beeld bedoelen...
Hoe kan je zien hoe hard je moet slaan, iemand hier ervaring mee?
Dat getal in procenten is hoe goed de bal ligt. Als de bal in de rough of bunker ligt is dit vaak veel minder. Als het dus 80% is, kan je bijvoorbeeld van de 278 yards van een full swing maar 80% van 278 slaan. Dan moet je meestal een hogere club nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...iemand een idee hoe dit spel is t.o.v de versie van Tiger Woods 2007 voor de Wii ? Aangezien die vogens mij wat tegenvallend werd beoordeeld (helaas...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Laagvliegerke schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:11:
[...]

Moeten daar dan geen importkosten op betaald worden?
Kan, maar dat heb ik vanuit Hongkong in ieder geval nog nooit gehad. Had deze keer voor $160 aan spullen besteld, en op de enveloppe stond dat het een gift was van $30 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:22:
[...]
...iemand een idee hoe dit spel is t.o.v de versie van Tiger Woods 2007 voor de Wii ? Aangezien die vogens mij wat tegenvallend werd beoordeeld (helaas...).
Paar reviews gelezen voordat ik hem kocht. Meesten vinden het spel op zich wel mooi en goed speelbaar, maar zeiken vooral over de matige graphics en het feit dat EA weinig bijzonders heeft gedaan voor de Wii --> graphics lijken van een PS2 versie.
Gebruikers die 2007 al hadden klagen dat 2008 (grafisch) te weinig veranderd is om weer $60 neer te tellen (zat maar 5 maanden tussen 2007-2008).
Verbeteringen zitten in de controls (spel volgt bewegingen beter) en je hebt in 2008 een "confidence" functie, waarbij het spel onthoudt hoe je de vorige keer speelde (gaat je hartslag sneller kloppen bijvoorbeeld en trillende wiimote). Verder een paar andere banen.
2007 is volgens mij overal uitverkocht, ik kon 2008 "gebruikt" kopen bij Nedgame.

Net wat dingen ingesteld op "easy" en dan wordt het al beter speelbaar (tis standaard meer Golf simulatie dan Wii Golf, als je dingen op easy instelt is het ook voor niet golf freaks leuk spelen), haal je ook 's een keer par :)

Als je Wii Golf leuk vindt maar wat meer holes wilt hebben is Tiger Woods wel aan te raden. Heb nu een uur of 3 gespeeld (2x 18 holes, 1x op standaard, 1x op easy). En moet zeggen dat het wel een leuk spel is.

Denk dat deze reader review het wel aardig samenvat:
http://rr.wii.ign.com/rrv...pga_tour_08/899091/70260/

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 06-01-2008 01:12 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:15
tazzman schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 22:38:
Hebben hier meer mensen de Wii Classic Controller en speelt dat ding fijn? Ik wil er zelf een stel halen zodat we ook fijn Super Mario World en Donkey Kong Country samen kunnen spelen .. alleen ik baal er van dat je met die controller weer geen GameCube games kan spelen.. en dat de GC controller echt niet lekker speelt voor bepaalde SNES games.

Ik heb dat Thrustmaster ding al bekeken maar .. erhm niet helemaal mijn ding. Zijn er nog andere controllers die je kan gebruiken? Een normale USB gamepad zal wel niet werken natuurlijk... maar zijn er nog andere controller alternatieven dan een Wii Classic + GC controller of dat afschuwelijke Thrustmaster ding? :)

En nee, ik heb een VRIENDIN - geen vriend. :) 8)7 :+
Ik denk dat je deze bedoeld. Maar schijnt volgens de reviewer wel aardig te bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:49
hav0c schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:51:
Kan wii connect24 ook systeem updates uitvoeren (Dus van versie (momenteel) 3.1E naar X.XX)
Zonder dat je er vanaf weet? Volgens mij niet. Volgens mij vraagt hij altijd of je wil upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ben hard op weg om alle next gen's te hebben.
Momenteel heb ik al een Xbox 360 + een Playstation 3.

Dus voor de Wii weet ik dat het minder mooi gaat zijn, maar de functies zijn gewoon erg tof. Ik ga hem eind maart halen, hoop dat dan de Wii wel weer goed te krijgen is ?

Ben van plan om de Wii te halen met Wii Sports wat er bij zit + Scarface: The World is Yours, een leuke free roaming game, en kost weinig meer

Wat is jullie mening over deze game ?

En dan wou ik graag nog Mario Strikers Charged Football
Wat is jullie mening over deze game ? En spelen nog veel mensen dit online ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Mars18 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 04:03:
Ben van plan om de Wii te halen met Wii Sports wat er bij zit + Scarface: The World is Yours, een leuke free roaming game, en kost weinig meer

Scarface vind ik echt een complete ruk game :r Ga voor The Godfather, die vond ik echt suuuper gaaf! _/-\o_ MSCF kan je goed online spelen en er zullen vast nog wel een aantal GoTters zijn die dit doen, heel af en toe speel ik ook een online match maar ik ben voornamelijk bezig met andere games atm. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
monnick schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:28:
[...]

Scarface vind ik echt een complete ruk game :r Ga voor The Godfather, die vond ik echt suuuper gaaf! _/-\o_ MSCF kan je goed online spelen en er zullen vast nog wel een aantal GoTters zijn die dit doen, heel af en toe speel ik ook een online match maar ik ben voornamelijk bezig met andere games atm. :P
Ik vond scarface een super game. Heb me er enorm mee vermaakt.
De besturing is goed, graphics zijn aardig, en veel missie's. Waarom vind je het zo'n ruk spel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

MetZyZteM schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:42:
[...]
De besturing is goed, graphics zijn aardig, en veel missie's. Waarom vind je het zo'n ruk spel dan?
Heb sinds deze week erbij: Scarface, Wii Play (ivm remote, maar games zijn wel melig) en kreeg als klap op de vuurpijl Metroid Prime 3 kado van mijn dinnetje :D
Vindt Scarface zeker wel een leuke game, alhoewel ik nog steeds moeite heb met "rondlopen" in consolegames, pcgamer he..tobo/muis gewend ;) Gewoon een soort GTA alleen wat lomper, leuk vermaak hoor :)

Viel me trouwens op dat Metroid Prime 3 en Scarface geen kaartje met een code om je product te registreren bevatte? Vinden ze het sterren uitdelen bij Nintendo nu wel welletjes geweest ofzo? :P Ach ja, lig er niet zo heel erg wakker van, het enige wat me misschien zou boeien is het internetkanaal zodat ik kan surfen op de Wii, voor de rest zal het me wel. Ga waarschijnlijk nog the Godfather aanschaffen en dan vindt ik het wel welletjes qua Wii games voorlopig ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
MetZyZteM schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:42:
[...]

De besturing en vooral hoe het spel reageert op hoe jij knoppen indrukt vind ik vreselijk. Verder vond ik de graphics tegenvallen, zeker na het spelen van the Godfather, deze vond ik stukken beter. Daarnaast spreekt het Scarface stijltje mij totaal niet aan, maar dat is een kwestie van smaak. :)

@ 2Dutch: volgens mij zitten die codes voor sterren alleen bij echte Nintendo games (SMG, Wii Play etc)

[ Voor 8% gewijzigd door monnick op 06-01-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 15:57

Sagat

Is pappa x2!

BamSlam_ schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:04:
[...]

Ik heb mijn Classic Controllers inmiddels vervangen door (draadloze) Wavebirds. Voordeel: met de Wavebirds kun je ook Gamecube-spellen spelen, en ik vind de Wavebird veel lekkerder in de hand liggen dan de Classic Controller. Van de CC krijg ik snel kramp, ze zijn eigenlijk te klein. Bovendien missen ze de 'handgrepen', die de Wavebirds wel hebben.
ik denk dat wavebird/standard cube controllers essentieel zijn voor de cube games (no really :P ) maar er is een nadeel, en dat is de knoppen lay out, deze is at best irritant en at worst maakt het het spelen van snes games onmogelijk. Daarnaast was ik echt verbaasd hoe fijn de classic controller aanvoelde. Ondanks dat ik nog 2 wavebirds heb liggen gaat een classic controller zeker nog bij mijn wii komen.
(weet alleen nog niet wanneer die wii komt :/ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op zondag 06 januari 2008 @ 10:21:
[...]

Heb sinds deze week erbij: Scarface, Wii Play (ivm remote, maar games zijn wel melig) en kreeg als klap op de vuurpijl Metroid Prime 3 kado van mijn dinnetje :D
Vindt Scarface zeker wel een leuke game, alhoewel ik nog steeds moeite heb met "rondlopen" in consolegames, pcgamer he..tobo/muis gewend ;) Gewoon een soort GTA alleen wat lomper, leuk vermaak hoor :)

Viel me trouwens op dat Metroid Prime 3 en Scarface geen kaartje met een code om je product te registreren bevatte? Vinden ze het sterren uitdelen bij Nintendo nu wel welletjes geweest ofzo? :P Ach ja, lig er niet zo heel erg wakker van, het enige wat me misschien zou boeien is het internetkanaal zodat ik kan surfen op de Wii, voor de rest zal het me wel. Ga waarschijnlijk nog the Godfather aanschaffen en dan vindt ik het wel welletjes qua Wii games voorlopig ;)
Bij Prime 3 hoort een kaartje te zitten bij Scarface niet.

je hebt al de PS3 en Xbox 360 dus als ik jouw was zou ik voor de Wii de echte toppers halen en voor free-roaming Crackdown gaan spelen of wachten op GTAIV. Scarface vind ik zelf wel een hele leuke game overigens maar het genre is ondertussen al veel verder uitgewerkt.

Charged Football vond ik ook niet zo heel bijzonder een goede game maar online stelt het niet veel voor. Ik zou deze halen als multiplatform gamer: Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, The Legend of Zelda: Twilight Princess, Resident Evil 4: Wii Edition, Excite Truck. Voor de rest geld vooral voor de meeste EA en Ubisoft titels dat je op de Xbox of PS3 beter uit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

[...]
Registratiecodes krijg je alleen bij Nintendo-made-games, niet bij games van andere producenten (EA games etc..) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
[...]
Viel me trouwens op dat Metroid Prime 3 en Scarface geen kaartje met een code om je product te registreren bevatte? Vinden ze het sterren uitdelen bij Nintendo nu wel welletjes geweest ofzo?
Nee, bij MP3 hoort er wel één bij te zitten. Soms willen de dames en heren verkopers nog wel eens "vergeten" om die PIN kaart erbij te stoppen. Ben er al eens speciaal voor terug geweest, ik moest nog één zo'n PIN voor de Zelda Collector's Edition en bij 1080 waren ze 'm vergeten.

Ze zijn wel wat gieriger met die punten nu je er daadwerkelijk nuttige dingen (lees - Wii Points) voor kunt kopen. Je krijgt ook geen gratis wallpapertjes meer en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Mars18 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 04:03:
Als je de GTA Vice City leuk vind, dan vind je Scarface ook leuk. Het enige alternatief is The Godfather, maar dat spel ziet er niet uit en valt IMHO redelijk snel in de herhaling.
De meningen over het spel zijn redelijk verdeeld. Ik vind het zelf een aardige game, maar er zijn een aantal toevoegingen gedaan die het spel af en toe behoorlijk oneerlijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:01

Rudedadude

Maybe we were born to run

rowyroald schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:12:
[...]

Dat getal in procenten is hoe goed de bal ligt. Als de bal in de rough of bunker ligt is dit vaak veel minder. Als het dus 80% is, kan je bijvoorbeeld van de 278 yards van een full swing maar 80% van 278 slaan. Dan moet je meestal een hogere club nemen.
Dat is een verbeteringetje tov van 2007. Daar weet ik dat wanneer ik in de rough of het zand lig ik harder moet slaan, grotere club moet gebruiken om alsnog dezelfde afstand te halen, maar is het vaak nog nattevingerwerk.

Ik heb overigens bewust 2007 gehaald, omdat 2008 niet schokkend veel beter zou zijn (en wel 20 euro duurder)...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.