Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 95 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
Vraagje, hoe zit het nou precies met Dolby Digital? Oa bij Zelda zag ik dat er gebruik gemaakt wordt van Dolby Digital II. Maar ik dacht dat je hiervoor een digitale verbinding voor nodig had. Met alleen tulp kabel/scart/component kan je toch geen Dolby Digital II/Digitaal geluid produceren?

Ook bij instellingen hebben ze het over surround geluid, maar dacht dat dit niet mogelijk was met de Wii aangezien je via scart/component/tulp alleen stereo geluid kan versturen, of zit ik hier goed fout mee???

Heb nu de nodige spellen gespeeld, maar op dit moment is er 1 winnaar en dat is Zelda. Vanaf het begin af aan boeit deze game mij. Ziet er grafisch zeer goed uit op de Wii. Echt genieten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:00:
Vraagje, hoe zit het nou precies met Dolby Digital? Oa bij Zelda zag ik dat er gebruik gemaakt wordt van Dolby Digital II. Maar ik dacht dat je hiervoor een digitale verbinding voor nodig had. Met alleen tulp kabel/scart/component kan je toch geen Dolby Digital II/Digitaal geluid produceren?

Ook bij instellingen hebben ze het over surround geluid, maar dacht dat dit niet mogelijk was met de Wii aangezien je via scart/component/tulp alleen stereo geluid kan versturen, of zit ik hier goed fout mee???

Heb nu de nodige spellen gespeeld, maar op dit moment is er 1 winnaar en dat is Zelda. Vanaf het begin af aan boeit deze game mij. Ziet er grafisch zeer goed uit op de Wii. Echt genieten.
check; http://www.dolby.com/consumer/technology/prologic_II.html

Gewoon je tulip aansluiten op je receiver (rood en wit) - In je Wii Surround instellen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:00:

Je verwart eea. De meeste Wii games ondersteunen Dolby Pro Logic II. Dit houdt in dat de versterker zelf een stereo signaal moet upmixen naar 5.1 . Het betekent dat het spel dusdanig is gemaakt dat de geluiden er natuurgetrouw uitkomen, kwa speakers dan. Dolby Digital en DTS zijn echte aparte kanalen, dus alle 5 kanalen en het LFE (sub) kanaal worden apart aangestuurd. Dit is stukken beter dan Pro Logic II, maar Pro Logic (II) is iig beter dan niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004

13art

Moderator Mobile
Exorcist schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:12:
[...]

Je verwart eea. De meeste Wii games ondersteunen Dolby Pro Logic II. Dit houdt in dat de versterker zelf een stereo signaal moet upmixen naar 5.1 . Het betekent dat het spel dusdanig is gemaakt dat de geluiden er natuurgetrouw uitkomen, kwa speakers dan. Dolby Digital en DTS zijn echte aparte kanalen, dus alle 5 kanalen en het LFE (sub) kanaal worden apart aangestuurd. Dit is stukken beter dan Pro Logic II, maar Pro Logic (II) is iig beter dan niets ;)
Daar zit mn denkfout dus. Ik heb nu de Wii aangesloten via component op mn tv en mn tv weer doorgeschakeld naar mn 5.1 versterker. Maar op die manier gaat Pro Logic II niet werken denk ik, beter dus om de tulps voor het geluid rechtstreeks op mijn receiver aan te sluiten voor optimaal Pro Logic II geluid of moet het met het doorlussen via de tv ook werken???

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:19:
[...]

Daar zit mn denkfout dus. Ik heb nu de Wii aangesloten via component op mn tv en mn tv weer doorgeschakeld naar mn 5.1 versterker. Maar op die manier gaat Pro Logic II niet werken denk ik, beter dus om de tulps voor het geluid rechtstreeks op mijn receiver aan te sluiten voor optimaal Pro Logic II geluid of moet het met het doorlussen via de tv ook werken???
Doorlussen via de TV moet ook werken, maar beter is inderdaad om apart aan te sluiten (heb ik wel gedaan).

Als het goed is kan je versterker aangeven of ie het DPL2 signaal heeft herkend of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:30:
[...]

Doorlussen via de TV moet ook werken, maar beter is inderdaad om apart aan te sluiten (heb ik wel gedaan).

Als het goed is kan je versterker aangeven of ie het DPL2 signaal heeft herkend of niet.
DPL2 is geen signaal wat herkend wordt..de versterker doet iedere input vrolijk upmixen, al gooi je er een mono signaal tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:32:
[...]

DPL2 is geen signaal wat herkend wordt..de versterker doet iedere input vrolijk upmixen, al gooi je er een mono signaal tegenaan.
DPL2 is wel een signaal wat herkend wordt (bij mij gaat er een lampje aan op de versterker bij het DPL2 logo wanneer dit signaal herkend wordt.

Het is niet simpel een upmix, het is een matrixtranslatie over het geluidssignaal heen waardoor je 5 volledige signalen krijgt, niet simpelweg een upmix met splitter zoals de versterker zal doen bij een normaal stereo signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:42:
[...]

DPL2 is wel een signaal wat herkend wordt (bij mij gaat er een lampje aan op de versterker bij het DPL2 logo wanneer dit signaal herkend wordt.

Het is niet simpel een upmix, het is een matrixtranslatie over het geluidssignaal heen waardoor je 5 volledige signalen krijgt, niet simpelweg een upmix met splitter zoals de versterker zal doen bij een normaal stereo signaal.
Bij mijn versterkers niet, hoe kan het ding nu een signaal herkennen op een analoge RCA input..?

/Net nog nageplozen, en het blijkt dat spellen die bijv. een DPLII signaal ondersteunen, inderdaad een DPL signaal in de stereo bron hebben zitten. Heb echter mn versteker nooit uit zichzelf op DPLII zien springen, dit moet ik meestal handmatig selecteren (bij auto blijft het stereo namelijk, doordat je met twee analoge RCA inputs zit).

[ Voor 22% gewijzigd door Exorcist op 01-01-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Wiiiiiiiiiiiiiiiii :D Vandaag ééntje cadeau gekregen van mijn vrouwtje als nieuwjaars- en verjaardagscadeau (kost hier € 239 blijkbaar?). Ik had tegen haar gezegd dat ik er ooit wel eens op wou spelen... En dan geeft ze mij ééntje cadeau... :P Hopelijk gaat ie niet dezelfde weg op als mijn Xbox die hier stof staat te verzamelen ;) Wii Sports is inbegrepen maar eerlijk gezegd spreekt dat mij niet zo aan (al moet ik het nog spelen ;)). Misschien eens een leuk racespel (want ik heb er ook nog een Thrustmaster T-Megapack NW bij gekregen) en RE of Metroid Prime aanschaffen. Een collega heeft ook een Wii en amuseert zich op dit moment rot met Blazing Angels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:49:
[...]

Bij mijn versterkers niet, hoe kan het ding nu een signaal herkennen op een analoge RCA input..?
Weet ik veel, ik heb em gekocht in de winkel, niet zelf gemaakt ;)

Dat het signaal analoog is zegt natuurlijk vrij weinig, zodra je er een modulatie overheen gooit kun je ieder denkbaar signaal op een analoog signaal moduleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Check anders die grote blauw/rode waarschuwing onderin nog eens.

[ Voor 131% gewijzigd door TheZeroorez op 01-01-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 21:47 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ikaruga is echt gaaf! Maar wel erg moeilijk!

Kan nu 1/1 en 1/2 uitspelen en alle "chains" te pakken :), yay. Ben nu 1/3 aan het oefenen en het gaat de goede kant op!

[ Voor 54% gewijzigd door MrVegeta op 01-01-2008 21:35 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Plaats voortaan gewoon een topic report
Laagvliegerke schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:02:
Wiiiiiiiiiiiiiiiii :D Vandaag ééntje cadeau gekregen van mijn vrouwtje als nieuwjaars- en verjaardagscadeau (kost hier € 239 blijkbaar?). Ik had tegen haar gezegd dat ik er ooit wel eens op wou spelen... En dan geeft ze mij ééntje cadeau... :P Hopelijk gaat ie niet dezelfde weg op als mijn Xbox die hier stof staat te verzamelen ;) Wii Sports is inbegrepen maar eerlijk gezegd spreekt dat mij niet zo aan (al moet ik het nog spelen ;)). Misschien eens een leuk racespel (want ik heb er ook nog een Thrustmaster T-Megapack NW bij gekregen) en RE of Metroid Prime aanschaffen. Een collega heeft ook een Wii en amuseert zich op dit moment rot met Blazing Angels!
exite truck hè maar wel zonder dat hulp stuurtje spelen (controller kantelen is belangrijk)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor de import liefhebbers: Super Mario Strikers Charged bij Play-Asia voor € 13,65. Zelfde spel is ook afgeprijst bij Yes-Asia voor € 15,60.

Gaat dit spel in de uitverkoop omdat de gratis servers voor deze game binnenkort dicht gaan? Of is het gewoon een matig spel?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:42:
Het is niet simpel een upmix, het is een matrixtranslatie over het geluidssignaal heen waardoor je 5 volledige signalen krijgt...
Het zijn er helaas maar 3, links, rechts en achter. Het achter signaal is mono maar de meeste decoders maken er met de 2 voor kanalen nog wel iets van stereo achtig iets van. Het center kanaal is een de-cross van het L en R signaal.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:13:
[...]

Het zijn er helaas maar 3, links, rechts en achter. Het achter signaal is mono maar de meeste decoders maken er met de 2 voor kanalen nog wel iets van stereo achtig iets van. Het center kanaal is een de-cross van het L en R signaal.
Eerste zin op het linkje eerder genoemd: http://www.dolby.com/consumer/technology/prologic_II.html
Dolby® Pro Logic® II technology processes any high quality stereo (two-channel) movie and music audio into five playback channels of full-bandwidth surround sound.
Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Dolby_Pro_Logic
In 2000, Dolby introduced Dolby Pro Logic II (DPL II), an improved implementation of Dolby Pro Logic. DPL II processes any high quality stereo signal source into "5.1"—five separate full frequency channels (left, center, right, left surround and right surround) plus one low-frequency-effects (deep bass) channel.
Jij denkt dus waarschijnlijk aan Dolby Pro Logic en niet Dolby Pro Logic II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:11:
Voor de import liefhebbers: Super Mario Strikers Charged bij Play-Asia voor € 13,65. Zelfde spel is ook afgeprijst bij Yes-Asia voor € 15,60.

Gaat dit spel in de uitverkoop omdat de gratis servers voor deze game binnenkort dicht gaan? Of is het gewoon een matig spel?
Hoe speel je het spel, het is regio gebonden...?

KliK

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:19:
[...]

Hoe speel je het spel, het is regio gebonden...?
Duh, met een import console... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:27:
[...]

Duh, met een import console... 8)7
Hoeveel mensen op het forum hebben een import console die deze game leest? DUH. 8)7

(For JPN/Asian systems only)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:30:
[...]

Hoeveel mensen op het forum hebben een import console die deze game leest? DUH.
In dit topic, vrij veel, import consoles zijn altijd al erg populair geweest onder Nintendo fans. Ook zijn er natuurlijk andere oplossingen buiten een import console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:31:
[...]

In dit topic, vrij veel, import consoles zijn altijd al erg populair geweest onder Nintendo fans. Ook zijn er natuurlijk andere oplossingen buiten een import console.
Hoeveel mensen hebben hier een JPN/Asian console?
Dan moet het al voor de andere oplossing gelden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:34:
[...]

Hoeveel mensen hebben hier een JPN/Asian console?
Dan moet het al voor de andere oplossing gelden....
Hij had vorig jaar een Japanse Wii gewonnen bij Play-Asia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Nu online
GoldenSample schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:40:
[...]

exite truck hè maar wel zonder dat hulp stuurtje spelen (controller kantelen is belangrijk)
Dan is het toch wel jammer dat ik dat stuurtje niet kan gebruiken ;) Net even Wii Sports zitten spelen. Wel leuk met twee (of meer) maar alleen vind ik er jammergenoeg weinig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Volgens mij hebben Ari & CaptainN jap consoles. Iig 2 personen al dus. Daarnaast zijn import games dus interresant als je console iets minder kieskeurig is. En daar is toch niets mis mee als je de spellen toch gewoon koopt?

Wat betreft wii sports. Imho is het het leukst om dit spel echt alleen in multiplayer te doen, als je het ook single player doet word je veel te goed en is het niet leuk voor anderen om tegen je te spelen :P
*kuch*, niet wii eigenaar die gruwelijk verloor met wii sports rond oud en nieuw *kuch*

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Nu online
Nou ja, ik moet toch tot mijn schande toegeven dat mijn vrouw mij verslagen heeft bij zowel golf als bowling. :+ En boxing vind ik ongelooflijk moeilijk omdat de controller niet altijd reageert zoals ik het wil... Ik suck dus bij Wii-gaming :D

Ik heb wel nog een vraagje. Na de WiFi verbinding ingesteld te hebben, kreeg ik de vraag of de Wii-systeemsoftware bijgewerkt moest worden. Ik heb dus maar op OK geklikt en nu staat er al een kwartier de volgende melding op het scherm: "Even geduld, de Wii-systeemsoftware wordt bijgewerkt... Druk de POWER-knop niet in." Onderaan staat een balkje waarvan een heel klein stukje blauw is. Ik gok dat het balkje helemaal blauw moet opvullen maar het voorbije kwartier is er dus nog niks veranderd! Rechts staat een icoontje met blauwe blokjes continu rond te draaien dus de console is niet gecrashed ofzo. Maar ik durf nu niks meer doen :|

[ Voor 18% gewijzigd door D-Three op 02-01-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 00:11:
Nou ja, ik moet toch tot mijn schande toegeven dat mijn vrouw mij verslagen heeft bij zowel golf als bowling. :+ En boxing vind ik ongelooflijk moeilijk omdat de controller niet altijd reageert zoals ik het wil... Ik suck dus bij Wii-gaming :D

Ik heb wel nog een vraagje. Na de WiFi verbinding ingesteld te hebben, kreeg ik de vraag of de Wii-systeemsoftware bijgewerkt moest worden. Ik heb dus maar op OK geklikt en nu staat er al een kwartier de volgende melding op het scherm: "Even geduld, de Wii-systeemsoftware wordt bijgewerkt... Druk de POWER-knop niet in." Onderaan staat een balkje waarvan een heel klein stukje blauw is. Ik gok dat het balkje helemaal blauw moet opvullen maar het voorbije kwartier is er dus nog niks veranderd! Rechts staat een icoontje met blauwe blokjes continu rond te draaien dus de console is niet gecrashed ofzo. Maar ik durf nu niks meer doen :|
Je kan hem zonder enige problemen resetten geloof ik en de systeemupdate opnieuw doen. Ik heb er al vaak over gelezen namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Nu online
Bedankt! Uitschakelen was inderdaad geen probleem. Maar de update zal voor later zijn, ik heb eerst nog even zitten baseballen en bowlen. Het werkt blijkbaar toch verslavender dan gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSS is een leuk spel als je ook de mogelijkheid hebt om online te spelen.
Singleplayer is leuk om het spel een beetje onder de knie te krijgen, maar verder ook niet.

Maar tegen andere mensen online spelen is erg vermakelijk.
Enige ergernis wat ik bij dit spel meerdere keren heb gehad was dat sommige mensen niet tegen hun verlies kunnen en halverwege een wedstrijd de stroom eraf halen.
Toen ik het spel pas had heb ik vele uren erachter gezeten, en ben zelfs in de top10 lijst gekomen….(en dan moet je dus meer dan 10 uur per dag spelen :S )
maarja…dat heeft niet lang geduurd. Al met al een leuke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
Sagat schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:54:
Wat betreft wii sports. Imho is het het leukst om dit spel echt alleen in multiplayer te doen, als je het ook single player doet word je veel te goed en is het niet leuk voor anderen om tegen je te spelen :P
*kuch*, niet wii eigenaar die gruwelijk verloor met wii sports rond oud en nieuw *kuch*
Daar heb ik wel een beetje last van ja. Ben "pro" met tennis en bowlen en golf en dan is het inderdaad voor anderen niet zo leuk om tegen mij te spelen. Nou ja, met bowlen speel je toch voor je eigen score, maar anderen weten dus bij voorbaat dat ik de hoogste score zal halen (zoals bv. tijdens Oud & Nieuw toen we met z'n 4en gingen bowlen). En met tennis spelen we ook niet tegen elkaar maar cooperatief samen tegen 2 computer tegenstanders. Dan heb je ook geen 'last' van een split-screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een leuke game. Heb hem zelf ook, speel hem vooral veel online, dan is het echt een toppertje. Single player verveeld ook niet, door van alles vrij te spelen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Haay schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:21:
Ben "pro" met tennis en bowlen en golf en dan is het inderdaad voor anderen niet zo leuk om tegen mij te spelen.
Over Wii Sports: ga je als je "pro" status bereikt ook automatisch vaker aces en andere "mooie" ballen maken of harder slaan, of is het puur een puntendingetje en maakt het verder niks uit?

En kan je ook ergens zien hoe je Mii het doet in Wii Sports? Heb al lopen zoeken, maar kom niet verder dan de grafiek die je bv. na een Tenniswedstrijd ziet. Kan je niet gewoon ergens de Mii selecteren en dan alle stats uit Wii Sports in 1x zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:59:
[...]

Over Wii Sports: ga je als je "pro" status bereikt ook automatisch vaker aces en andere "mooie" ballen maken of harder slaan, of is het puur een puntendingetje en maakt het verder niks uit?

En kan je ook ergens zien hoe je Mii het doet in Wii Sports? Heb al lopen zoeken, maar kom niet verder dan de grafiek die je bv. na een Tenniswedstrijd ziet. Kan je niet gewoon ergens de Mii selecteren en dan alle stats uit Wii Sports in 1x zien?
Het feit dat je vaker aces en 'mooie' ballen slaat heeft niets met "pro' opzich te maken maar meer met het feit dat je in de loop der tijd 'beter' bent geworden.

Een status van je mii voor alle sporten heb je niet. Je kunt wel je (fitness) leeftijd bepalen door een aantal verscheidene sportspellen achter elkaar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

wat?? gaan die gratis servers dicht? niet dat ik het spel speel (heb het niet eens) maar wat is dat voor belachelijk iets!? het is nog een Nintende titel ook! en dna gaan ze hun eigen servers dichtgooien? het online gebeuren is al zo vreselijk beperkt gaan ze de enige online titel nog verder beperken ook !?! 8)7

wat een wazige en vooral slechte actie van Nintendo :O

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Chaoss schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:55:
[...]
wat?? gaan die gratis servers dicht?
Het was een vraag van de meneer. Geen feit ;)

Maar nee, nintendo is EA niet :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:14
Voor de liefhebbers:

Wapens voor Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:56:
[...]

SMSS is een leuk spel als je ook de mogelijkheid hebt om online te spelen.
Singleplayer is leuk om het spel een beetje onder de knie te krijgen, maar verder ook niet.

Maar tegen andere mensen online spelen is erg vermakelijk.
Enige ergernis wat ik bij dit spel meerdere keren heb gehad was dat sommige mensen niet tegen hun verlies kunnen en halverwege een wedstrijd de stroom eraf halen.
Toen ik het spel pas had heb ik vele uren erachter gezeten, en ben zelfs in de top10 lijst gekomen….(en dan moet je dus meer dan 10 uur per dag spelen :S )
maarja…dat heeft niet lang geduurd. Al met al een leuke game
of gewoon tegen elkaar met multiplayeren! (of met elkaar) ik speel 't niet online maar wel redelijk vaak tegen m'n broer (en hij wint het bijna nooit :P ) vind het zelf iig een toffe game in de multiplayer... de single player schijnt irritant te zijn omdat als je 1 wedstrijd niet haalt je er soms echt 5 opnieuw moet doen ofzo. ik had de eerste challenge in 1x gehaald en verder geen single player gedaan dus ik weet dat niet precies :+

[ Voor 11% gewijzigd door GoldenSample op 02-01-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke gadget voor in verhouding weinig geld, maar ik vraag me af, je hebt een kort mes;
bij welk spel gebruik je voortdurend een kort mes?
Ik zie imho (uitgezonderd zelda en red steel) geen spellen waar dit leuk bij kan zijn.

@goldensample

Als ik me niet vergis heb je een tiental wedstrijden die je moet winnen om de poulwinnaar te worden, verlies je begin je weer helemaal opnieuw.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:15:
[...]

leuke gadget voor in verhouding weinig geld, maar ik vraag me af, je hebt een kort mes;
bij welk spel gebruik je voortdurend een kort mes?
Ik zie imho (uitgezonderd zelda en red steel) geen spellen waar dit leuk bij kan zijn.
Wel ik maak me eerder zorgen over de gevolgen van het omvermeppen van voorbijgangers. Tot nu toe houden ze er in het slechtste geval een blauwe plek aan over...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Wel ik maak me eerder zorgen over de gevolgen van het omvermeppen van voorbijgangers. Tot nu toe houden ze er in het slechtste geval een blauwe plek aan over...
Tja ik neem toch aan dat het gewoon rubber/plastic zal zijn, en dat lijkt me minder pijnlijk dan een wiimote.

Fabrikanten willen gewoon inhaken op het succes van de wii, en proberen dit door allerlei accessoires te maken zonder aan de echte functionaliteit te denken.
Ik heb nog nooit in zo'n korte periode zoveel gadgets gezien als voor de wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:15:
[...]

Als ik me niet vergis heb je een tiental wedstrijden die je moet winnen om de poulwinnaar te worden, verlies je begin je weer helemaal opnieuw.
Dat is niet helemaal waar. Je speelt in een poule van, dacht ik, 11, en daarbij moet je je bij de eerste 8 plaatsen. Vervolgens ga je naar de knockout fase, en wanneer je daar 1 wedstrijd verliest, moet je weer opnieuw beginnen, incluis de poulewedstrijden. Je hoeft dus niet al je poulewedstrijden te winnen, en ook geen poulewinnaar te worden ;)

Het is vooral flink vervelend, omdat er zo'n niveauverschil tussen de poulefase en de knockout fase zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:15:
[...]

Het feit dat je vaker aces en 'mooie' ballen slaat heeft niets met "pro' opzich te maken maar meer met het feit dat je in de loop der tijd 'beter' bent geworden.

Een status van je mii voor alle sporten heb je niet. Je kunt wel je (fitness) leeftijd bepalen door een aantal verscheidene sportspellen achter elkaar te spelen.
idd, pro wil alleen zeggen dat de pc tegenstander beter wordt en ook vervelende ballen snel of crosscourt terugslaat.
Verder maakt het echt helemaal niets uit, je manier van slaan (remote snel x-court voor de sensor langs bewegen en tegelijk 90graden terug/omhoog om z'n as draaien) geeft in 'amateur' en 'pro' mode een snelle backspin. Verder is moment van raken het belangrijkste voor richting van terugslaan.

Een snelle bal serveren doe je gewoon door op z'n top te meppen. (ik noem het geen ace, want pro slaat m altijd terug). Verder is het me nog niet echt gelukt altijd een opslag te richten ...

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:32:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Je speelt in een poule van, dacht ik, 11, en daarbij moet je je bij de eerste 8 plaatsen. Vervolgens ga je naar de knockout fase, en wanneer je daar 1 wedstrijd verliest, moet je weer opnieuw beginnen, incluis de poulewedstrijden. Je hoeft dus niet al je poulewedstrijden te winnen, en ook geen poulewinnaar te worden ;)

Het is vooral flink vervelend, omdat er zo'n niveauverschil tussen de poulefase en de knockout fase zit.
ja je hebt gelijk, maar dat het vervelend was herinner ik me nog altijd.

Jij bent trouwens een van de weinige tweakers waar ik niet tegen heb gespeeld toen.
Postius was schijnbaar toen een van beste van het tournooi, en daar heb ik kiele kiele van verloren dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

*knip* - zie topic warning, ook al heb je dat ondertussen al gedaan

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* - topic report enzo

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Plaats in het vervolg een topic report ipv er zelf op in te gaan

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 15:41 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* - dat is ook wat jij zou moeten doen

@ Desperados: Klopt inderdaad dat ik nooit tegen jou heb gespeeld. Ondertussen speel ik het spel nooit meer, en volgens mij deed jij ook niet aan het GoT toernooi mee. Het spel was even leuk, en vooral online kon het nog wel eens echt spannend en leuk worden. In je eentje was er niet zoveel aan, en dat is eigenlijk vooral de reden dat ik het niet meer speel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
greatgonzo schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:37:
tja, niet iedereen woont in een plaats met FRS... pipo :/
Dan bel je ze toch gewoon op?

Wat Nintex probeert te zeggen is dat absoluut niemand in dit topic enig zicht heeft in de leveringen van Nintendo. Alleen Nintendo zelf en eventueel de FRS filialen zelf zullen enig idee hebben wanneer de Wii beschikbaar zal zijn. Daarom staat die modbreak er ook.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

oeps, overheen gelezen :)

maar even een belletje plegen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf er dan ook niet over doorgaan

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:44
Haay schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:21:
[...]
En met tennis spelen we ook niet tegen elkaar maar cooperatief samen tegen 2 computer tegenstanders. Dan heb je ook geen 'last' van een split-screen.
Die optie heb ik nog niet gezien in Wii Sports... In plaats van met z'n 2en tegen elkaar speel je dan met z'n 2en tegen de computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Er!k schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:45:
[...]

Die optie heb ik nog niet gezien in Wii Sports... In plaats van met z'n 2en tegen elkaar speel je dan met z'n 2en tegen de computer?
Ja gewoon de juiste poppetjes selecteren ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Altaphista schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:42:
[...]

idd, pro wil alleen zeggen dat de pc tegenstander beter wordt en ook vervelende ballen snel of crosscourt terugslaat.
Verder maakt het echt helemaal niets uit, je manier van slaan (remote snel x-court voor de sensor langs bewegen en tegelijk 90graden terug/omhoog om z'n as draaien) geeft in 'amateur' en 'pro' mode een snelle backspin. Verder is moment van raken het belangrijkste voor richting van terugslaan.

Een snelle bal serveren doe je gewoon door op z'n top te meppen. (ik noem het geen ace, want pro slaat m altijd terug). Verder is het me nog niet echt gelukt altijd een opslag te richten ...
Belangrijk bij die harde service is ook dat je echt de bal cross mikt. Dus als je links staat echt met je controller een beweging maken van hooglinksachter naar rechtsvoor. Hierbij is de voorkant van de controller (waar dus de knopjes zitten) het blad.
Razor.Timo schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:46:
[...]

Ja gewoon de juiste poppetjes selecteren ;)
Ah dat wist ik ook niet, straks even proberen

[ Voor 10% gewijzigd door Kiwiknaapje op 02-01-2008 18:04 ]

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
Kiwiknaapje schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:03:
Belangrijk bij die harde service is ook dat je echt de bal cross mikt. Dus als je links staat echt met je controller een beweging maken van hooglinksachter naar rechtsvoor. Hierbij is de voorkant van de controller (waar dus de knopjes zitten) het blad.
Volgens mij is dat onzin... Ik sla bijna altijd gewoon "recht vooruit" op... en mijn vrienden hebben ook wel vaak harde opslagen gehad door gewoon van links naar rechts te zwiepen. Het gaat puur om de timing, hoe je het ding vasthoudt, maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Als je postings mist klopt dat; lees de 'waarschuwing' hieronder anders nog even, en voor sommigen natuurlijk Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
ChrisM schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:07:
Het gaat puur om de timing, hoe je het ding vasthoudt, maakt niet uit.
Volgens mij ook ja (bij de service iig)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:01

Rudedadude

Maybe we were born to run

idd, bal op precies het hoogste punt raken. Wanneer houdt het maximaal aantal punten trouwens op? Ik zit nu op zo'n 2150 punten voor tennis en krijg er elke keer dat ik win nog wat bij :P

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Rudedadude schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:13:
idd, bal op precies het hoogste punt raken. Wanneer houdt het maximaal aantal punten trouwens op? Ik zit nu op zo'n 2150 punten voor tennis en krijg er elke keer dat ik win nog wat bij :P
gaat al lekker! ik merk iig dat als je een keer verliest van pro hoger dan jezelf, gaat er bijv 64 vanaf, en dan moet je 3x weer winnen voordat je dat terug hebt (winnen met 3-0 in best-of-5 maakt ook niet uit) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 19:48
Hoe zit het eigenlijk met de besturing van de Wii? Ik heb nu nog een PS1 met doodnormale controller en daarmee kan ik op mijn gemakske, lekker tam, wat spellekes spelen vanuit mijn zetel. Is dit ook nog mogelijk met de Wii? Het actieve Wii Sports ziet er zeker wel heel leuk uit, maar ik wil dus ook met momenten gewoon vanuit de zetel bv wat Mario spelen. Is dit mogelijk, of moet je in zulke spelletjes ook actief met dat ding staan zwieren?
De classic-controller 'ziet' er mij trouwens ook niet zo gemakkelijk uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
I386DX schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:35:
Hoe zit het eigenlijk met de besturing van de Wii? Ik heb nu nog een PS1 met doodnormale controller en daarmee kan ik op mijn gemakske, lekker tam, wat spellekes spelen vanuit mijn zetel. Is dit ook nog mogelijk met de Wii? Het actieve Wii Sports ziet er zeker wel heel leuk uit, maar ik wil dus ook met momenten gewoon vanuit de zetel bv wat Mario spelen. Is dit mogelijk, of moet je in zulke spelletjes ook actief met dat ding staan zwieren?
Super Paper Mario moet je besturen door de controller op zen zijkant te houden, een stuk rustiger dan Wii sports dus. Het is spel afhankelijk hoe intensief de besturing is, maar ervaring leert dat het bij de meeste spellen wel meevalt. Wii Sports is een intensieve uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
I386DX schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:35:
Voor de meeste spellen, waaronder ook Mario en Zelda, zijn kleine polsbewegingen voldoende.
De controller is niet ingewikkelder dan dat de Dualshock 1 is, ze hebben evenveel knoppen en de layout is grotendeels hetzelfde.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik moet nog maar 2 van die classic controllers halen om de SNES games goed te kunnen spelen - kan niet wachten om eindelijk weer es Donkey Kong Country of Super Mario World te spelen. Ik kan al helemaal niet wachten tot Super Mario All Stars zal verschijnen. :)

Ik zit hier nu de hele avond met mijn vriendin SMB (NES) te spelen en ik zuig werkelijk als een baksteen... terwijl mijn vriendin na 20 jaar door die levels heen flitst, daar wordt je redelijk onpasselijk van :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Rudedadude schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:13:
:) 2400
http://2400tennis.250free.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Gewoon vriendelijk doen mag ook

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
20.000 potjes Tennis winnen? Waarschijnlijk ga ik in mijn hele leven geen 20.000 potjes spelen. Misschien dat ik er nu 200 gedaan heb of zo? Die kerel moet flink wat tijd over gehad hebben. En erg zeker van z'n zaak zijn geweest om na potje 12.345 nog steeds door te gaan. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Kan je overigens ergens makkelijk zien hoe sterk je WiFi ontvangst is op de Wii?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
tazzman schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:04:
Kan je overigens ergens makkelijk zien hoe sterk je WiFi ontvangst is op de Wii?
Nee, voor zo ver ik weet is dat niet mogelijk..... :|

Gelukkig 2008 alle Wii bezitters d:)b

Laten we hopen dat het weer een enorm succesvol jaar wordt voor de Wii en Nintendo. En natuurlijk ook maar hopen dat er weer heel veel vette games uitkomen. De eerste komen deze maand al: Battalion Wars II, Zack and Wiki. (of komt 1 van die nou in februari? :p)

[ Voor 38% gewijzigd door monnick op 02-01-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm als je naar acces point zoekt bij je internet instellingen zie je gewoon een paar balkjes staan met hoe goed je het signaal ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit zelf nog te twijfelen. Gewoon Zack and Wiki kopen en SSBB een maandje opschuiven. Of toch maar SSBB bij z'n release kopen and daarna Zack and Wiki..
Ben nu nog bezig om alle 120 (121?) sterren te halen, dus dat houd me nog wel even zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zack en Wiki is al uit? :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:01

Rudedadude

Maybe we were born to run

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:48:
Uhm als je naar acces point zoekt bij je internet instellingen zie je gewoon een paar balkjes staan met hoe goed je het signaal ontvangt.
Ik gebruik handmatige instellingen om mijn WiFi access point in te stellen maar ik heb nergens balkjes gezien.. hij gaat de connectie testen en het is goed of slecht, maar verder niets over ontvangst? Kijk ik ergens overheen ofzo?

Een "Network Status Overzicht Channel" zou best een aardige aanvulling zijn voor de Wii - zou toch ook niet zo moeilijk moeten zijn om zoiets te programmeren , dat doet een handige Nintendo coder in zijn lunch pauze nog wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
tazzman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:52:
[...]
Een "Network Status Overzicht Channel" zou best een aardige aanvulling zijn voor de Wii - zou toch ook niet zo moeilijk moeten zijn om zoiets te programmeren , dat doet een handige Nintendo coder in zijn lunch pauze nog wel... ;)
Als Nintendo zoiets zou maken, zou het complete onzin zijn en een grote verspilling van opslagcapaciteit om dat als apart kanaal te implementeren. Daarvoor kun je net zo goed een klein icoontje toevoegen in het Home-menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

MetroidPrime schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:16:
[...]

Als Nintendo zoiets zou maken, zou het complete onzin zijn en een grote verspilling van opslagcapaciteit om dat als apart kanaal te implementeren. Daarvoor kun je net zo goed een klein icoontje toevoegen in het Home-menu.
Mij een worst hoe ze het doen - ik vind dat dit soort info gewoon duidelijk weergegeven moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet. Komt in 15 daagjes ongeveer. Ik geloof 18 januarie.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik Z&W zal kopen, ik weet dat de reviews goed zijn en veel mensen er positief over zijn. Maar ik denk dat dit spel voor mij gewoon niks.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik ben al een paar dagen in bezit van Mario & Sonic at the Olympics echt een super spel btw :P
En zat vandaag een beetje door de Wii instellingen te klooien. En veranderde de tv type van 50HZ naar 60HZ en starte vervolgens de spel op. Zag mijn opgeslaagde games niet meer :? Heb toen de tv type weer omgezet naar 50 HZ en de saved game was zichtbaar. Weer naar 60HZ en een andere spel erin en de saved games waren zowel bij 50 als bij 60HZ zichtbaar? Iemand een idee hoe ik dit kan fixen voor Mario & Sonic at the Olympics ? Want vind toch de beeld op 60HZ scherper en wat minder last voor mijn ogen hebben maar wil wel de saved games behouden ;)

Btw ik heb geen LCD tv , maar is 60 HZ slecht op een normale "ouderwetse TV" die gewoon via de scart is aangesloten?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Wat ik me afvraag... Je kan je Wii aansluiten op internet. Je kan een browser gebruiken. Is de Wii niet gevoelig voor virussen e.d..? Zit er een ingebouwde virusscanner/firewall in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:37:
Wat ik me afvraag... Je kan je Wii aansluiten op internet. Je kan een browser gebruiken. Is de Wii niet gevoelig voor virussen e.d..? Zit er een ingebouwde virusscanner/firewall in?
Behalve dat de wii sowieso geen unsigned code draait hoe moet een windows/linux/mac virus op het Wii OS draaien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Is niet nodig. Ik geloof dat het wii besturingsssteem/opera zo gebouwd is dat het onmogelijk is om virussen en dergelijke te krijgen.

EDIT: zoals b3n666 zegt :)

[ Voor 10% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 03-01-2008 12:42 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er!k schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:37:
Ten eerste, zolang er überhaupt geen virussen voor de Wii bestaan, kun je ook geen virus op je Wii krijgen(je kunt een Wii spel ook in je PC stoppen en spelen). Een gesloten platform zoals de Wii is ook nog eens een stuk makkelijker tegen virussen te beschermen dan een open platform zoals Windows PC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Thnx voor de replies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Jammer dat opera op de wii imho redelijk onbruikbaar is. Als ik browse doe ik dat met de ps3 browser, meerdere tabs, HD resolutie (dus zoomen vrijwel niet nodig) en een stuk sneller

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ja.. erg jammer. Behalve voor die mensen die geen PS3 hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:15:
Jammer dat opera op de wii imho redelijk onbruikbaar is. Als ik browse doe ik dat met de ps3 browser, meerdere tabs, HD resolutie (dus zoomen vrijwel niet nodig) en een stuk sneller
Ik gebruik ook liever een PC, maar af en toe is het toch handig ipv je PC aan te moeten zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Weet iemand of er ook duo chargers zijn voor de Wii waar je WiiRemote MET beschermhoes inpast?
Lijkt mij nml erg irritant om elke keer die beschermhoes eraf te halen als je de remote in de oplader zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34
Weet iemand of de Nyko Powershot (gun addon van Nyko met dat lelijke oranje ding aan het begin) al in NL te koop is? Met name bij de MM (die heb ik niet in de buurt)...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 22:16
Ik wil via play.com (url) Guitar Hero 3 bestellen. Kan iemand mij vertellen of deze UK versie zal werken met mijn Wii? Ik heb een PAL versie. Zit er een beperking op het spel of de Wii wat me tegen kan houden om het spel via play.com te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Net Wavebird wireless controllertje ontvangen.
Meteen ff Waverace 64 getest. Meesterlijk spel blijft het :D
Controller ook een aanrader trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:17:
Ik wil via play.com (url) Guitar Hero 3 bestellen. Kan iemand mij vertellen of deze UK versie zal werken met mijn Wii? Ik heb een PAL versie. Zit er een beperking op het spel of de Wii wat me tegen kan houden om het spel via play.com te bestellen?
Nooit geprobeerd, maar het moet gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Volgens mij doe ik iets verkeerd, maar zie even niet wat.
Heb net een Belkin N1 vision router staan hier. mijn ik krijg alles bedraad en draadloos verbonden behalve mijn wii.
Tot nu toe was ik verbonden via een van de buren. maar als ik dan toch zelf eindelijk een draadloze verbinding heb is het wel zo netjes om die te gebruiken uiteraard.

Als ik de wii laat zoeken dan vindt ie mijn netwerk, ik geef dan netjes mijn wachtwoord in, hij gaat testen en dan krijg ik steeds de melding dat verbinden niet gelukt is.

Als ik het mac-adres van de wii als toegestaan invoer in de setup van de router, geeft ie trouwens aan dat het een ongeldig adres is.

Iemand hier die wel weet hoe het moet (en het makkelijk aan een leek uit kan leggen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
Misschien wel heel simpel gedacht: voer je het mac-adres wel goed in? Niet alle apparaten noteren een mac-adres hetzelfde. Op de Wii staan er steeds streepjes om de twee tekens (00-12-AB-...), maar misschien moeten die streepjes op jouw router wel bv een dubbele punt (00:12:AB:...) of spatie worden. Of misschien moet er helemaal niks voor.

Misschien heeft je Wii wel een verbinding met de router maar niet met het internet. Is je router ingesteld als DHCP server? Zo niet, dan moet je in je Wii ook handmatig een ip-adres/subnet/gateway instellen.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Die streepjes en puntjes heb ik ook beide al geprobeerd.
Maar het lijkt of het te weinig cijfers/letters zijn. als ik er 00: voorzet pakt ie het mac-adres wel.
Alleen dan is het waarschijnlijk niet het goede adres.

En ja zover ik kan zien is de router ingesteld als DHCP.
Met bijvoorbeeld mijn N95 kwam ik d.m.v. alleen het wachtwoord ook makkelijk via de router op internet.

Ik vind het zo raar dat ik wel de router zie en kan selecteren. Ik moet dan het wachtwoord invoeren. en daarna zegt ie dat ie geen verbinding kan maken. en het wachtwoord is toch echt goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:50:
Heb net een Belkin N1 vision router staan hier. mijn ik krijg alles bedraad en draadloos verbonden behalve mijn wii.
Tot nu toe was ik verbonden via een van de buren. maar als ik dan toch zelf eindelijk een draadloze verbinding heb is het wel zo netjes om die te gebruiken uiteraard.

Als ik de wii laat zoeken dan vindt ie mijn netwerk, ik geef dan netjes mijn wachtwoord in, hij gaat testen en dan krijg ik steeds de melding dat verbinden niet gelukt is.

Als ik het mac-adres van de wii als toegestaan invoer in de setup van de router, geeft ie trouwens aan dat het een ongeldig adres is.

Iemand hier die wel weet hoe het moet (en het makkelijk aan een leek uit kan leggen...)
SSID verkeerd? Bij mij pikt die de naam van de router anders op dan de beveiliging het wil. De naam die je moet invoeren staat achter op de router, en als het daar niet staat, dan staat het altijd wel 'in' de router. Even via je browser kijken. Je weet wel wat ik bedoel. Moet bij zo'n security tab staan (tenminste, daar staat het bij mij).
En misschien geef je de verkeerde incryptie aan (WEP/WPA-PSK ect.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:19:
Die streepjes en puntjes heb ik ook beide al geprobeerd.
Maar het lijkt of het te weinig cijfers/letters zijn. als ik er 00: voorzet pakt ie het mac-adres wel.
Alleen dan is het waarschijnlijk niet het goede adres.

En ja zover ik kan zien is de router ingesteld als DHCP.
Met bijvoorbeeld mijn N95 kwam ik d.m.v. alleen het wachtwoord ook makkelijk via de router op internet.

Ik vind het zo raar dat ik wel de router zie en kan selecteren. Ik moet dan het wachtwoord invoeren. en daarna zegt ie dat ie geen verbinding kan maken. en het wachtwoord is toch echt goed hoor.
Ik denk dat je helemaal het verkeerde adres hebt als Mac adres, heb je al geprobeerd om Mac filtering op je router helemaal uit te schakelen? Mac spoofing is zo gemakkelijk dat Mac filtering nauwelijks toegevoegde waarde heeft als je al WPA (2) beveiliging gebruikt. En je kan in elk geval even proberen of het dan wel werkt, weet je in elk geval waar je het moet zoeken. Bij de meeste routers kun je trouwens ook een lijstje zien van Mac Adressen van apparaten die in de buurt zijn en ze dan met een simpele klik toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Play (niet asia neem ik aan) verkoopt pal dus das ok. Ik weet alleen niet of je de versie met guitar wilt? Want volgens mij wil play tegenswoordig geen grote pakketjes meer buiten de UK versturen.

edit:
Euh net even gekeken, ze geven er geen melding meer van, misschien doen ze het tegenwoordig wel weer.... :?

edit 2:
Nu dit gevonden...We currently only send electronics and gadgets to UK addresses. Als de gitaar dus als game gezien word zit je goed, maar anders dus niet....nou ja, samengevat... mocht het setje van play mogen kopen dan gaat het werken :P

[ Voor 22% gewijzigd door Sagat op 03-01-2008 23:13 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Info over SSBB, misschien wel een beetje spoilerig.

Let wel, het is wel van het internet, dus het kan nog alle kanten op :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
readytoflow schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:50:

Welke firmware-versie heeft je Wii? Toen ik de mijne kocht zat daar 2.5 in. Pas toen ik mijn router op B-only zette en de beveiliging van mijn draadloze netwerk uitschakelde kon mijn Wii connecten. Inmiddels, met firmware >v3.0, maakt hij probleemloos contact in G-only mode en met WPA2 beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eventueel kun je hem ook bij Wehkamp bestellen :)
Edit: duh.. levertijd 4 weken, laat maar..
Edit: ik heb een Play.com account, dus even gekeken hoever ik kom met het bestellen daar: ze doen niet moeilijk over het versturen van Guitar Hero naar Nederland (Ik hoefde alleen nog maar Confirm Order te klikken om definitief te bestellen). En aangezien het een PAL-versie is zou hij gewoon op je Nederlandse Wii moeten werken.

[ Voor 28% gewijzigd door BamSlam_ op 04-01-2008 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:03

Smoonshine

Feyenoord!!

BamSlam_ schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:13:
[...]

Eventueel kun je hem ook bij Wehkamp bestellen :)
Edit: duh.. levertijd 4 weken, laat maar..
Edit: ik heb een Play.com account, dus even gekeken hoever ik kom met het bestellen daar: ze doen niet moeilijk over het versturen van Guitar Hero naar Nederland (Ik hoefde alleen nog maar Confirm Order te klikken om definitief te bestellen). En aangezien het een PAL-versie is zou hij gewoon op je Nederlandse Wii moeten werken.
Dat zegt natuurlijk niet alles. Het kan best zijn dat wanneer play.com ziet om wat voor pakket het gaat, je een mailtje stuurt met de mededeling dat dit pakket niet verzonden wordt en je je geld terugkrijgt. Maar het is natuurlijk altijd het proberen waard.

uhm...

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.