WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Die hoesjes heb ik ook besteld toen het nieuwsbericht op het web verscheen en dat is wel langer dan een maand geleden denk ik, gok zo in oktober? Nog niks gezienRudedadude schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:02:
Al een tijdje hier niets meer over geleverd, maar wat zijn andere ervaringen over de levertijd van het hoesje om de wiimote door Nintendo? Ik heb een maand geleden er eentje aangevraagd en tot nu toe niets gezien. Natuurlijk ben ik de afgelopen tijd de absolute enige die een wii gekocht heeft in Nederland, maar ik was benieuwd wat de ervaringen van anderen hiermee zijn.
vandaag trouwens Mario Galaxy gekocht, afgezien van de intro en het eerste beginnetje nog niet verder gespeeld, ik ben nog aan het werken aan mijn slaggemiddelde met golfen...

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Weet ik helaas nog niet want heb nog geen tweede controller in huis, hard aan het werk om er eentje icm nunchuck begin van het nieuwe jaar in huis te hebben.monnick schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:17:
[...]
Kan je je er een beetje leuk mee vermaken als je tegen elkaar racet?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb ze ook meteen de eerste dag dat de aktie liep besteld. Na ongeveer een maand werd er een pakje bezorgd met de hoesjes. Overigens gebruik ik ze niet: ik heb een dual charge station gekocht en de hoesjes blokkeren de oplaadcontacten van de accupacks en maken het onmogelijk de Wiimote goed in het charge station te zetten (te dik).Rudedadude schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:02:
Al een tijdje hier niets meer over geleverd, maar wat zijn andere ervaringen over de levertijd van het hoesje om de wiimote door Nintendo? Ik heb een maand geleden er eentje aangevraagd en tot nu toe niets gezien.
[ Voor 18% gewijzigd door BamSlam_ op 30-12-2007 11:28 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 30-12-2007 13:37 ]
Anoniem: 117265
Het schijnt dat er een slechte batch is geweest waarvan de GPU niet goed tegen de warmte kan die wordt geproduceerd in standby mode. InmiddeAnoniem: 117265 schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:22:
Ik begrijp niet waarom de Wii uitgerust is met WiiConnect24 als je hiermee je hardware om zeep kan helpen. We zullen zien of de mijne het binnen de 2 jaar begeeft...
Als je WiiConnect24 niet gebruikt(zoals wanneer je de Wii maar één keer per maand gebruikt), kun je het inderdaad net zo goed uitzetten. Ik gebruik het zelf wel degelijk en daarom laat ik de Wii ook meestal wel in de standby stand staan. Als ik van tevoren weet dat ik één of meerdere dagen niet in de buurt van de Wii kom, dan zet ik de Wii zelf ook uit.Exorcist schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:30:
Ik begrijp niet waarom mensen zonodig hun Wii 24u hun Wii met het Internet verbonden willen hebben. Ik laat m wel updaten als ik m aanzet, zo'n één keer per maand.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Aanvankelijk leek racen met de Wii mote me echt kut werken (het kantelen van de Wii mote naar links/rechts) maar in de game werkt het na 10 minuutjes oefenen toch goed, of laat ik zeggen perfect. De besturing bij de dragraces vond ik eerst wel wat lastiger maar ook die kreeg ik aardig snel te pakken.
Vooral erg fijn aan deze NFS vind ik dat het over dag is en dat je niet in het donker aan het racen bent, want dat vind ik de pret drukken. Ook een groot voordeel tegenover andere NFS games is dat het gewoon legale races zijn op parcours die daarvoor bedoeld zijn, dus niet illegaal straat racen.
Verder is het gewoon een erg vermakelijke game om even lekker te ontspannen. Knijterhard racen met vette geluiden en mooie auto's......
Heb het spel ook op de pc en die ziet er net zo gelikt uit als de screenshot van de Wii versie.
Echter ik kan me niet voorstellen dat de Wii zulk mooi beeld aan kan.
Zijn deze screenshots achter op de hoes nu ECHT van de Wii of hebben ze bv. de pc of Xbox360 gebruikt voor die screens.
Daar kan ik niks over zeggen maar ik vind wel dat het er allemaal erg mooi uitziet op de Wii. Maar heb het spel niet op de PC gezien, ongetwijfeld ziet het er daar velen malen mooier uit. Maar zeker voor de Wii vind ik de graphics erg goed.melly schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:59:
Ik heb al een paar keer met het spel Need for Speed in mijn handen gestaan en dan viel mij op dat de screenshots achter op de hoes er heel strak uitzien.
Heb het spel ook op de pc en die ziet er net zo gelikt uit als de screenshot van de Wii versie.
Echter ik kan me niet voorstellen dat de Wii zulk mooi beeld aan kan.
Zijn deze screenshots achter op de hoes nu ECHT van de Wii of hebben ze bv. de pc of Xbox360 gebruikt voor die screens.
Kan me dit namelijk bijna niet voorstellen.
De vraag is of hij het hoesje heeft gok ik?melly schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:36:
Maar kloppen de foto's achter op de hoes met wat je ziet in het spel?
Of heb je 38 gekochte Wii games...
Dan: respect
Als ik zo naar de achterkant kijk zijn de foto's wel wat opgepoetst. Het ziet er allemaal wat blurrier uit op de achterkant waardoor de kleine karteltjes in de game zelf niet zo opvallen. Maar ik zeg het nog maar eens: ik vind de graphics erg goed voor de Wii game. En tja ik blijf herhalen: een Wii koop je niet voor de graphics maar voor de gameplay.melly schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:36:
Maar kloppen de foto's achter op de hoes met wat je ziet in het spel?
'Wii volledig gehackt' @ Frontpage
Anoniem: 246960
Zelf de Godfather ook gehaald, eerst alles naar wens maar toen er een nieuw spel naast aangemaakt was kwamen dezelfde problemen, met die schietlessen en de Z-button. De oplossing was hier "camara pitch" en "camera rotation" allebei op normaal te zetten en dit in het menu van je savegame (het pauze menu onder 1).Een rare bug vind ik het wel en een beetje slordig van EA maar heb er (nu) geen last van.monnick schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:13:
Ik heb nog een tijdje zitten kloten met The Godfather waar de locked-aim het dus niet naar behoren doet. Volgens mij is dit voor mij een fantastisch spel, maar als ik niet goed kan richten gaat het feest niet door. (probleem staat 1 pagina terug beschreven) Heb nu al geprobeerd om opnieuw te starten, heb richten op 'inverted' gezet, mote sensitivity veranderd, sensor balk onder en boven TV geprobeerd. Niks schijnt te werken. Ook kan ik het intro filmpje (waarin Don Corleone z'n zegje doet) niet skippen.
Kortom zijn er geen mogelijke oplossingen?
Over de Godfather zelf: Ik ben erg tevreden over dit spel. Heb de pc versie ook even gespeeld maar de wii-versie is mooier (ja echt waar, ze hebben hem strakgetrokken, zeker de personages) en veel meer functies en missies erbij wat het spel gevarierder maakt. Een aanrader voor momenteel een budgetprijs.
De Wii blinkt idd. niet uit kwa grafics.monnick schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:01:
[...]
Als ik zo naar de achterkant kijk zijn de foto's wel wat opgepoetst. Het ziet er allemaal wat blurrier uit op de achterkant waardoor de kleine karteltjes in de game zelf niet zo opvallen. Maar ik zeg het nog maar eens: ik vind de graphics erg goed voor de Wii game. En tja ik blijf herhalen: een Wii koop je niet voor de graphics maar voor de gameplay.![]()
'Wii volledig gehackt' @ Frontpage
Ik ben een high end pc gewent (niet diegen in mijn sig.) en ik heb dus idd. wat moeite met de grafics van de Wii
Spellen zoals bij de Wii Sport vind ik de grafics niet boeiend.
Maar games zoals Need for speed prostreet weer juist wel.
Godfather is echt een fantastische game inderdaad. Zeker 1 van mijn lievelings single-player games op de Wii. Zo veel mogelijkheden, moves, wapens, gangs, opdrachten: heerlijk.Anoniem: 246960 schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:29:
[...]
Zelf de Godfather ook gehaald, eerst alles naar wens maar toen er een nieuw spel naast aangemaakt was kwamen dezelfde problemen, met die schietlessen en de Z-button. De oplossing was hier "camara pitch" en "camera rotation" allebei op normaal te zetten en dit in het menu van je savegame (het pauze menu onder 1).Een rare bug vind ik het wel en een beetje slordig van EA maar heb er (nu) geen last van.
Over de Godfather zelf: Ik ben erg tevreden over dit spel. Heb de pc versie ook even gespeeld maar de wii-versie is mooier (ja echt waar, ze hebben hem strakgetrokken, zeker de personages) en veel meer functies en missies erbij wat het spel gevarierder maakt. Een aanrader voor momenteel een budgetprijs.
En wat dat aimen betreft, ik heb de hele game ingespeeld zonder die auto-aim, ik heb alles gewoon 'handmatig' gemikt.
Handel is niet toegestaan op GoT. Handel in software zelfs op heel Tweakers.net niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-12-2007 12:49 ]
Anoniem: 105012
Dus bij deze een verlanglijstje met dingen die ik graag nog op de Wii zou zien of gewoonweg mis..
* Een goede tilt game zoals bijvoorbeeld Loco Roco. Naar mijn weten is er nog niet zo iets beschikbaar op de Wii.. Dit terwijl de controller zich er uitermate voor leent lijkt mij..
* Een echt goede online shooter. Hell, waarom porten ze de Q3 engine niet of de UT engine ofzo..? Ik weet dat Nintendo dit soort games niet voor ogen heeft met de doelgroep maar hell, met de wiimote is zoveel mogelijk
* Een lightsaber game.. Ik weet, Lego Starwars is uit en schijnt ook wel fun te zijn, maar ik wil gewoon in first person vijanden neerhakken. Misschien een beetje in stijl van Star Wars: Battlefront? Hell yeah!
* Een RTS.. Eindelijk een console waarop je fatsoenlijke besturing kan hebben om een game als C&C goed te kunnen spelen. (Granted: c&c 3 op de XBX schijnt ook redelijk speelbaar te zijn met controller..)
* Natuurlijk een game met goggles die gebruik maakt van headtracking zoals laatst hier een filmpje hier in het topic ervan stond..
Dus als er toevallig een dev meeleest, humour me.. (..sure!)
Jullie verder nog game ideeën, dingen die je nu echt "mist" op de Wii..? Ik zit zelf voor de rest echt uit te kijken naar de nieuwe mario kart. En als we dan toch bezig zijn, meer games op SMG niveau.. Bring it on..!

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 30-12-2007 21:31 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Is het mogelijk om die naast elkaar te plaatsen ?
Blij Met Wilco
A+B Drag'n drop-Thunder- schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:31:
Even een kort vraagje, ik heb een aantal spellen gedownload en o.a. ook het internet kanaal maar kan ik de kanalen ook verplaatsen ? Want ik speel er maar 2/3 veel van en die zal ik graag op de 1e pagina willen zien en ik heb ook mario 1/2/3+world, zie zal ik graag naast elkaar willen zien.
Is het mogelijk om die naast elkaar te plaatsen ?
This space is occupied
[ Voor 78% gewijzigd door xxxneoxxx op 30-12-2007 23:36 ]
Volgens mij heb je met dat speerwerpen nog de grootste kans je LCD kapot te gooien, of niet?Anoniem: 105012 schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:11:
Morgen toch maar eens Mario & Sonic ophalen bij de Dynabite, want veel goedkoper lijk ik hem nergens te kunnen vinden. Ik gooide laatst al 112 meter met speerwerpen, en liep een tijd van 9.555 op de 100 meter, dus talent heb ik zeker voor
Exorcist schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:16:
Volgens mij heb je met dat speerwerpen nog de grootste kans je LCD kapot te gooien, of niet?
Had toch leuker geweest als je echt moest werpen, mij dunktChrisM schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:34:
[...]
Valt wel mee.. A+B in houden en dan de remote omhoog zwiepen...
D'r had een heleboel leuker kunnen zijn aan Mario&Sonic (heb een paar pagina's terug wel een paar ideeen gepost, en toen had ik het volgens mij nog niet eens over de besturing!)... maar ja, we moeten het er mee doen, he!Exorcist schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:37:
Had toch leuker geweest als je echt moest werpen, mij dunkt
Klopt het dat je een Wii moet hebben om wii points te kopen? Omdat de catalogus weinig spanneds voor me heeft wilde ik juist proberen wii point te krijgen om weg te geven een wat goede vrienden die wel een wii hebben.
Is het anders mogelijk om ook mijn account aan hun wii te koppelen?
Als ik op korte termijn een wii haal word het toch een usa versie dus eventueel overzetten is niet zo spannend.....
10 second ninja DONE
Nee, Wii points (2000 punten kaarten) kan je ook gewoon bij de Media Markt kopen bv. Maar eenmaal gedownload worden VC games gekoppeld aan *die* Wii dus overzetten naar een andere Wii lijkt mij niet mogelijk.Sagat schreef op maandag 31 december 2007 @ 08:21:
Klopt het dat je een Wii moet hebben om wii points te kopen?
Ben ik alleen benieuwd wat er gaat gebeuren als je Wii het loodje legt en je een andere krijgt?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Die vraag is al een paar keer hier gesteld en beantwoord: ja je kan in het winkelkanaal Nintendo accounts koppelen en ontkoppelen aan de wii (het duurt meestal even voordat het geactiveerd is) en vervolgens met dat account wii punten kopen. Wanneer je die punten activeert zijn ze gekoppeld aan de wii en kan je rustig het account ontkoppelen en weer een ander account aan de wii koppelen.Sagat schreef op maandag 31 december 2007 @ 08:21:
Even een sterren vraag, en nee ik wil niet klagen over de beschikbaarheid etc. Maar alleen het volgende:
Klopt het dat je een Wii moet hebben om wii points te kopen? Omdat de catalogus weinig spanneds voor me heeft wilde ik juist proberen wii point te krijgen om weg te geven een wat goede vrienden die wel een wii hebben.
Is het anders mogelijk om ook mijn account aan hun wii te koppelen?
Als ik op korte termijn een wii haal word het toch een usa versie dus eventueel overzetten is niet zo spannend.....
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Dit antwoord past niet op deze vraag. Zonder Wii kun je in het winkelkanaal geen points kopen namelijkRudedadude schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:39:
[...]
Die vraag is al een paar keer hier gesteld en beantwoord: ja je kan in het winkelkanaal Nintendo accounts koppelen en ontkoppelen aan de wii (het duurt meestal even voordat het geactiveerd is) en vervolgens met dat account wii punten kopen. Wanneer je die punten activeert zijn ze gekoppeld aan de wii en kan je rustig het account ontkoppelen en weer een ander account aan de wii koppelen.
Volgens mij wil hij via de Nintendo site met sterren Wii points kopen. Dit zou gewoon moeten kunnen aangezien je een Wii-points code krijgt die je vervolgens op je Wii moet invullen om de punten te krijgen. Je kunt dus de code per mail versturen of er een leuk kaartje zelf mee drukken o.i.d.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Is het met de beschikbaarheid van Wiimotes net zo slecht gesteld als met de beschikbaarheid van de Wii zelf? Dus even in het algemeen, dan weet ik of het zin heeft om nu te gaan zoeken, of dat ik gewoon even een paar weken moet wachten.
Ik zie ze overal (omg Amsterdam) staan gewoon, zowel de remotes als de wii play packsOscar Mopperkont schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:33:
Volgens mij valt het buiten de waarschuwing, dus:
Is het met de beschikbaarheid van Wiimotes net zo slecht gesteld als met de beschikbaarheid van de Wii zelf? Dus even in het algemeen, dan weet ik of het zin heeft om nu te gaan zoeken, of dat ik gewoon even een paar weken moet wachten.
This space is occupied
Bedankt, het is gelukt
Ik had afgelopen weekend Weekend Miljonairs gekocht maar die valt wel tegen, als je het een paar keer speeld krijg je telkens de zelfde vragen weer, dus die ga ik vandaag even ruilen maar ik weet alleen nog niet tegen wat
[ Voor 39% gewijzigd door -Thunder- op 31-12-2007 10:43 ]
Blij Met Wilco
Dat blijkt ook impliciet uit mijn antwoordDit antwoord past niet op deze vraag. Zonder Wii kun je in het winkelkanaal geen points kopen namelijk
[ Voor 27% gewijzigd door Rudedadude op 31-12-2007 10:49 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Welke van de 3 is het leukste ?
- Red Steel
- Resident Evil 4
- " " 5
Of is er nog een andere (ik noem het maar fps ) game die heel goed is ?
[ Voor 24% gewijzigd door -Thunder- op 31-12-2007 10:59 ]
Blij Met Wilco
Anoniem: 32279
resident evil 4 als je met resident evil 5 het spel The Umbrella Chronicles bedoelt, deel 4 staat ook op mijn verlanglijst-Thunder- schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:54:
Even nog een vraagje
- Red Steel
- Resident Evil 4
- " " 5
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 31-12-2007 11:01 ]
Resi 4 is cool!
Red steel is matig wat ik gehoord hebt al lijkt ie me wel ok om voor 30 euro te kopen.
Als je Resi UC bedoelt met 5: Die is uber vet... maargoed, ik houd wel heel erg van arcade-rail shooters
Edit : na een paar filmpjes van resident evil te bekijken lijkt mij dat niet veel aan, maar red steel lijkt me dan wel weer tof. Is dat spel een beetje goed uitgewerkt ? Spel ligt geloof ik nog steeds voor 5 tientjes in de winkel toch ?
[ Voor 75% gewijzigd door -Thunder- op 31-12-2007 11:26 ]
Blij Met Wilco
Anoniem: 93354
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 31-12-2007 11:30 ]
Resident Evil 4 is heilig! Mijn favo game op de Wii qua single-player. Echt 1 van de beste single-player games die ik ooit in mijn leven gespeeld hebt. De actie, de afwisseling, de wapens, het verhaal, de eindbazenAnoniem: 32279 schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:00:
[...]
resident evil 4 als je met resident evil 5 het spel The Umbrella Chronicles bedoelt, deel 4 staat ook op mijn verlanglijstIs volgens mij gelijk de beste FPS tot nu toe voor de wii. Al is het wel heel erg wennen, ik heb nooit FPS games op een console gespeeld en heb nu red steel geleend, maar wat is dat wennen zeg! Ik zwiep alle kanten op en op de pc vond ik het veel makkelijker...
Ongetwijfeld de beste uit het rijtje van RE4, RE:UC, RS
Ik heb alleen ervaring met RE4... maar ik ben het zeker weten eens dat het echt een supergeweldig spel is! Ik kon hem niet wegleggen.monnick schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:43:
[...]
Resident Evil 4 is heilig! Mijn favo game op de Wii qua single-player. Echt 1 van de beste single-player games die ik ooit in mijn leven gespeeld hebt. De actie, de afwisseling, de wapens, het verhaal, de eindbazen![]()
Ongetwijfeld de beste uit het rijtje van RE4, RE:UC, RS
Anoniem: 104593
RESIDENT EVIL 4-Thunder- schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:54:
Even nog een vraagje
- Red Steel
- Resident Evil 4
- " " 5
Of is er nog een andere (ik noem het maar fps ) game die heel goed is ?
[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 31-12-2007 12:30 ]
Wat is dat voor een grap.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
Anoniem: 214579
Rayman: Raving Rabbids
Super Paper Mario
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Sims 2 ( onbewoond eiland )
Metroid Prime 3
Wario Ware ( smooth moves )
Ik hou vooral van games die je een beetje lang bezighouden. Ik speel ongeveer 2 uur per dag op de wii, weekenden wel veel meer. Shooters hou ik eigenlijk niet zo van maar MP3 had een goede naam, dus ben benieuwd. De sims heb ik altijd met plezier gespeeld op de PC maar dat was anders..naar werk gaan, etc, dit is toch net iets anders.
En ik had nog een vraagje. Weet iemand wanneer er een game van Harvest moon/Animal Crossing uitkomt op de wii?
Alvast bedankt
Animal crossing is in de maak. Datum van uitbrengen: geheel onbekend (was eind 2007 zal nu wel eind 2008 zijn)Anoniem: 214579 schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:22:
En ik had nog een vraagje. Weet iemand wanneer er een game van Harvest moon/Animal Crossing uitkomt op de wii?
Alvast bedankt
RRR 1Anoniem: 214579 schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:22:
Ik kan binnenkort weer 2 nieuwe spellen kopen op de Wii. Ik heb nu al Super Mario Galaxy , Wii Sports ( ofcourse ) , en Mario Strikers Charged. Nu heb ik een paar spellen die ik wel erg zie zitten, maar ik zit er nog onwijs tussen te twijvelen, ik koop ze allemaal wel een keer maar kan niet allemaal tegelijk. Zou het fijn vinden als jullie me wat tips konden geven tussen deze games.
Rayman: Raving Rabbids
Super Paper Mario
Metroid Prime 3
Ik hou vooral van games die je een beetje lang bezighouden. Ik speel ongeveer 2 uur per dag op de wii, weekenden wel veel meer. Shooters hou ik eigenlijk niet zo van maar MP3 had een goede naam, dus ben benieuwd. De sims heb ik altijd met plezier gespeeld op de PC maar dat was anders..naar werk gaan, etc, dit is toch net iets anders.
Vind ik geen leuk spel, ik heb een 100% savegame gedownload waardoor alle minigames beschikbaar zijn (aan de singleplayer heb ik me maar niet gewaagd) maar ik kan nooit de juiste/een leuke minigame vinden. De menu's zijn enorm warrig/onduidelijk. Verder zijn er amper minigames die je tegelijk met z'n 2'en kan spelen.
Super Paper Mario
Niet uitgespeeld maar de eerste 5 werelden vond ik erg vermakelijk. Erg droge humor, leuke personages, veel afwisseling en af en toe best lastig. De levels zijn tot nu toe erg leuk en de eindbazen zijn ook grappig. Het schijnt alleen wel zo te zijn dat de werelden 6 t/m 9 kut zijn. Maar daar kan ik niks over zeggen omdat ik die niet gespeeld heb.
Sims 2: Castaways
Ik ben niet zo'n Sims mens maar mijn zusje wel. Ze heeft veel ervaring met diverse Sims (2) game, vooral op de PC. Maar vooral deze Sims game vond ze erg leuk, ze heeft een weekje gekluisterd aan de TV gezeten om hem uit te spelen (wat haar overigens gelukt is
Metroid Prime 3
Totaal niet mijn type game. Heb hem daarom weer weggelegd na 1/2 levels gespeeld te hebben. Maar als je er van houdt is het volgens mij een enorm vette game, echt hele hoge kwaliteit.
Wario Ware: Smooth Moves
Deze is als partygame echt heeeeeeeeel erg vet/grappig. Elke keer als er hier vrienden komen spelen we een flinke poos dit spel. Er zitten fantastische game modes in het spel en het spel is ook erg groot en uitgebreid. Daarnaast is het ook lekker chaotisch wat met vrienden en bier erg leuke momenten met zich meebrengt
Spellen die ik je verder wil aanraden: The Godfather, Mario Strikers Charged Football, Excite Trucks, Guitar Hero 3 en Need for Speed Pro Street
WW:SM is een zeer goede keus, maar als je dan SPM als singleplayer game gaat kopen heb je al 3 Mario games. Zou je dan niet ipv SPM een andere vette singleplayer game uitzoeken? Zelda, RE4, The Godfather, Need for Speed?Anoniem: 214579 schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:54:
Bedankt voor de grote uitgebreide uitleg. Denk dat ik dan Wario Ware Smooth Moves ga halen als partygame en dan Super Paper Mario als single..maar ze zijn allemaal zo leukMetroid Prime en RRR is in ieder geval al afgevallen.
We hebben laatst mario party 8 gespeeld bij vrienden, die vonden we wel leuk dus heb ik die maar opgehaald
Mijn collectie op dit moment
- Wii Console
- 2 Remotes
- 1 Nunchuck
- 1 Classic Controller
- 1 Dubbele oplader + 2 accu's
- Mario Party 8
- Wii Sports
- Wii Play
- Big Brain Acadamy for Wii
- The Godfather blackhand edition
- Mercury Meltdown
- Super Paper Mario Niet echt ons spel dit, hebben we ook op marktplaats staan om te ruilen
- Zelda ( Verkocht want we vonden die beiden echt helemaal niets aan )
- Wario Ware Smooth Moves ( Verkocht omdat het wel erg eentonig werd )
- Weekend Miljonairs ( 1 weekend gehad en toen maar geruild, je krijgt als je weer begint vaak de zelfde vragen en het zit zo eenvoudig in elkaar, geen 40 euro waard als die in de budget bak komt wil ik hem wel weer maar voorlopig niet )
- Super Mario Bros
- Super Mario Bros 2
- Super Mario Bros 3
- Super Mario World
- Donkey Kong
- Pacman
- Kirby's Adventure
* Internet Kanaal
* -Thunder- is blij
Tot nu toe vind ik dit de best uitgevonden console, vooral omdat je het super leuk met 2 spelers kunt doen
Mijn verlang lijstje :
- Mario Kart
- Wii Fit
- Moh 2
- En nog enkele games
[ Voor 22% gewijzigd door -Thunder- op 31-12-2007 13:45 ]
Blij Met Wilco
Naar mijn mening is dat het beste spel (zeker de beste mario) ooit.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Zelda heb ik bij een vriend gespeeld, goed spel, maar niet het geld waard. Verder geen ervaring met RE delen en Godfather..maar dat is toch vooral schieten? Daar hou ik niet zo van, ben meer een happy gamer zeg maar, met uitzonderingen daargelaten zoals Call of Duty, Medal of Honor enzo..Need for Speed ben ik nooit een fan van geweest, dan wacht ik liever op Mario Kart Wii...jah alweer Mario, maar daar vermaak ik me altijd heel goed mee. Maar misschien vergis ik me met The Godfather en RE4.monnick schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:00:
[...]
WW:SM is een zeer goede keus, maar als je dan SPM als singleplayer game gaat kopen heb je al 3 Mario games. Zou je dan niet ipv SPM een andere vette singleplayer game uitzoeken? Zelda, RE4, The Godfather, Need for Speed?
Dat spel hebben we eventjes geleend gehad van vrienden maar het is niet echt een topper na onze mening, en als we die willen spelen weer lenen we die gewoon weer van zeDukeBox schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:08:
Onbegrijpelijk dat je zelda niets aan vond.. maar dat ter zijde, ik mis Super Mario Galaxy in je lijstje.
Naar mijn mening is dat het beste spel (zeker de beste mario) ooit.
Ps : Geen idee of mensen het weten maar Mario Party 8 ligt bij de Bart Smit voor 40 euro.
[ Voor 9% gewijzigd door -Thunder- op 31-12-2007 13:12 ]
Blij Met Wilco
Rayman: Raving Rabbids:
Een leuke party game, echter worden teveel spelletjes te vaak herhaald.
Super Paper Mario
Zakt na het eerste level in als een baksteen, sommige onderdelen zijn gewoon totaal niet leuk. Daarnaast is het verhaal ook erg zwak.
Niet gespeeld
Bagger, MySims is dan beter maar ook niet zo veel aan.
Metroid Prime 3
Geweldige game, de actie wordt op het perfecte moment afgewisseld met puzzels en als het dreigt in te zakken krijg je een geweldige boss battle voor je kiezen.
Een leuke maar iets te korte party game.
Daarnaast nog:
The Legend of Zelda: Twilight Princess
De allerbeste action-adventure game op de Wii. Een groot episch avontuur waar je voorlopig wel even zoet mee bent.
Resident Evil 4
De beste game van 2005 nu op de Wii met betere besturing. De actie is intens de moeilijkheidsgraad precies goed en de game ziet er nog steeds geweldig uit.
Excite Truck
De beste arcade racer op de Wii. De game gaat enorm snel en de stunts zijn ontzettend vet. Ontzettend veel trucks om vrij te spelen en ik ken niemand die het niet leuk vond.
Wat je vooral niet moet kopen:
Need for Speed: ProStreet

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 31-12-2007 13:32 ]
We hebben een paar dagen geleden Rayman's Raving Rabbids 2 gehaald en die is zeker goed aangekomen. Toegeven, er zitten een paar suffe games tussen maar ook genoeg erg leuke multi-player games.. gaat het op een verjaardig of nu met oud & nieuw het zeker goed doen naast Wii Sports.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Nope, 1 speler, de nieuwe kan wel met 2 spelers.tazzman schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:47:
Is Resident Evil 4 overigens ook met z'n 2'n te spelen?
We hebben een paar dagen geleden Rayman's Raving Rabbids 2 gehaald en die is zeker goed aangekomen. Toegeven, er zitten een paar suffe games tussen maar ook genoeg erg leuke multi-player games.. gaat het op een verjaardig of nu met oud & nieuw het zeker goed doen naast Wii Sports.
Blij Met Wilco
De nieuwe = Umbrella Chronicals? Is die net zo goed als deel 4 eigenlijk?-Thunder- schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:50:
[...]
Nope, 1 speler, de nieuwe kan wel met 2 spelers.
Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
Ik heb Umbrella Chronicles nog niet gespeeld, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat het spel net zo leuk is als RE4. RE4 is een bijna perfect spel in vrijwel alle opzichten en de Wii versie is zelfs een enorme verbetering op het origineel.tazzman schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:05:
[...]
De nieuwe = Umbrella Chronicals? Is die net zo goed als deel 4 eigenlijk?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Beide heb ik thuis, maar nog geen kans/tijd gehad om ze te spelen. Maar zodra ik dat wel heb laat ik het je weten.tazzman schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:05:
[...]
De nieuwe = Umbrella Chronicals? Is die net zo goed als deel 4 eigenlijk?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit is wel heel erg bagger kwaliteit.
Ik heb een aantal post's terug al een vraag gesteld over dit spel hoe het er grafisch uit ziet maar dit komt niet in de buurt van wat je ziet achter op de hoesjes van het spel.
Ik vond er zelf bar weinig aan, en heb hem dan ook geruild voor SSX: Blur, wat natuurlijk totaal niet met elkaar te vergelijken is. Blur is wel een erg leuke game
Super Paper Mario
Erg leuke game, maar de laatste levels zien er wat ongeïnspireerd uit, vergeleken met de eerdere. Het verhaal zit bomvol humor, en zeker als je de vorige games hebt gespeeld, en al redelijk wat Mario games, dan is het soms schaterlachen geblazen.
Wel geinig, maar belabberde minigames.
Metroid Prime 3
Ik ben er zelf geen fan van deze serie, maar dat komt meer door mijn smaak, dan door een gebrek aan kwaliteit. Wat ik er van gehoord heb is alleen maar positief, dus je slaat hier niet de plank mee mis.
Erg leuke partygame, en zeker met vrienden erbij is het gewoon geweldig. Wel eerst even het spelletje uitspelen, want anders kan je niet multiplayeren.
FIFA '08 is ook een erg leuk spel, en, ook voor nieuwelingen, goed te doen. In de singleplayer is genoeg vrij te spelen, en online werkt makkelijk, met een minieme hoeveelheid lag.
Anoniem: 220233
Maak je geen zorgen, want dit is toch echt geen wii screenshot, ingame vind ik het er veel mooier uitzien. Het rijden en grafisch gaat goed en ziet er mooi uit maar het is super makkelijk en na 1 dag al saai. Laadtijden zijn er voor om naar het toilet te gaan met een krantje, zo lang duren ze als je je auto wilt pimpen!melly schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:29:
Waaattttt??..is dit een screenshot van prostreet?
[afbeelding]
Dit is wel heel erg bagger kwaliteit.
Ik heb een aantal post's terug al een vraag gesteld over dit spel hoe het er grafisch uit ziet maar dit komt niet in de buurt van wat je ziet achter op de hoesjes van het spel.
Wat is dat voor bullshit? Ik weet niet waar dat plaatje vandaan komt maar dat heeft niks met de ingame graphics te maken. Die zijn echt velen malen mooier, echt waar, top graphics voor een Wii spel....(op mijn tv althans, misschien maakt dat veel verschil?)Anoniem: 104593 schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:22:
[...]
Wat je vooral niet moet kopen:
Need for Speed: ProStreet
[afbeelding]
nevermind het is terug online
WiinRemote is trouwens een aanrader voor iedereen met een wiimote en een pc met bluetooth. Schitterend om te kunnen spelen met de camera en sensoren in de wii.
[ Voor 27% gewijzigd door vanThijs op 31-12-2007 17:06 ]
Heb beide games: RE:4 is een shooter met wat meer verhaal,meer los loopwerk en cutscenes. RE:UC is meer schieten, wat sneller ook. Vind ze beiden leuk: RE:4 voor de sfeer en lekker singleplayer, UC doe ik graag met iemand samen, lekker fraggenDjWannaB2002 schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:27:
[...]
Beide heb ik thuis, maar nog geen kans/tijd gehad om ze te spelen. Maar zodra ik dat wel heb laat ik het je weten.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Is het nog de moeite waard om een GC controller op de kop te tikken - vooral Rogue Squadron II lijkt mij nogaltijd zeer de moeite waard als groot Star Wars fan.
Ja, 2 spelers kan, en ja, dan heb je 2 controllers nodig (nogal logischtazzman schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:25:
Nou heb ik nooit een NES/SNES gehad.. maar mijn vriendin wel en zou heel graag Super Mario etc willen spelen (dus.....ik kan weer naar de winkel om een controller te halen en een SD kaartje). Maar kan je die Virtual Console games ook met z'n 2en spelen (als het originele spel dat ondersteunde)? En dan moet je 2 van die Classic controllers hebben neem ik aan?
Een classic controller heb je niet altijd nodig, je kan daar ook een GC controller voor gebruiken.
Moeilijk te vinden, maar het zijn wel de beste controllers die er zijn. Andere optie is (al eerder langsgekomen hier) die wit blauwe wireless van 20€ bijde BartSmit.Is het nog de moeite waard om een GC controller op de kop te tikken..
Waarom heb je een SD kaartje i.c.m. Virtual Console spellen nodig?tazzman schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:25:
... en een SD kaartje ...
Ik heb gisteren met m'n zusje 3 en een half uur lang Super Mario Bros 3 zitten spelentazzman schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:25:
Nou heb ik nooit een NES/SNES gehad.. maar mijn vriendin wel en zou heel graag Super Mario etc willen spelen (dus.....ik kan weer naar de winkel om een controller te halen en een SD kaartje). Maar kan je die Virtual Console games ook met z'n 2en spelen (als het originele spel dat ondersteunde)? En dan moet je 2 van die Classic controllers hebben neem ik aan?
Die werken gewoon met de Wiimote (alle NES spellen voor zover ik weet).
Je hebt niet overal zo'n controller voor nodig, even in het winkel kannaal kijken naar de info bij de spellen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Huh, ik weet niet wat voor versie jullie spelen hoor maar Pro Street ziet er echt zo bagger uit. Grauw, grijs, kaal, lelijk. De game is daarnaast echt veel te makkelijk.monnick schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:50:
[...]
Wat is dat voor bullshit? Ik weet niet waar dat plaatje vandaan komt maar dat heeft niks met de ingame graphics te maken. Die zijn echt velen malen mooier, echt waar, top graphics voor een Wii spel....(op mijn tv althans, misschien maakt dat veel verschil?)
Ben ik helemaal met je eens maar deel 3 komt al op 11 januari dus dan kun je beter die aanraden.Dragonball Budokai Tenkaichi 2 is ook erg leuk. Je kunt echt onwijs veel blijven vrij spelen bij die game, en het vechten steekt goed in elkaar. Je moet alleen wel van DBZ houden om hem echt leuk te vinden denk ik.
Anoniem: 84457
Ik kan gewoon niet meer inloggen, nou lekker is dat, kan ik er nu vanuit gaan dat ik al mijn opgespaarde punten totaal kwijt ben?
Ook benieuwd. Hoeveel geheugen voor gedownloade games zit er in de Wii?Anoniem: 105012 schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:31:
Waarom heb je een SD kaartje i.c.m. Virtual Console spellen nodig?
Of slaat hij Virtual Console spellen niet op?
En hoe werkt het: zijn ze gekoppeld aan je account? Dus als je SD-kaart kapot gaat kun je ze weer opnieuw downloaden?
Absoluut... ik heb een paar Wavebirds op de kop getikt om Super Mario Kart Double Dash en Zelda: Ocarina of Time te spelen. Heb vandaag ook King Kong voor Gamecube besteld.tazzman schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:25:
Is het nog de moeite waard om een GC controller op de kop te tikken - vooral Rogue Squadron II lijkt mij nogaltijd zeer de moeite waard als groot Star Wars fan.
De Wii heeft 512MB flash geheugen. Daarvan is een deel voor de firmware, een deel voor gedownloade kanalen en VC games en een deel voor de opslag van speldate. Voor zover ik weet zijn de gekochte VC-games gekoppeld aan je Wii, dus niet aan je account. Volgens mij kun je ze wel backuppen naar een SD-kaart en weer terugzetten naar de Wii waarop ze gedownload zijn. Maar dus niet naar een andere Wii.matthijst schreef op maandag 31 december 2007 @ 18:12:
[...]
Ook benieuwd. Hoeveel geheugen voor gedownloade games zit er in de Wii?
Of slaat hij Virtual Console spellen niet op?
En hoe werkt het: zijn ze gekoppeld aan je account? Dus als je SD-kaart kapot gaat kun je ze weer opnieuw downloaden?
Bij mij ziet NFS:PS er goed uit, het mag dan misschien wat makkelijk zijn maar ik vermaak me er al een dag of 3 kostelijk mee. Heerlijke auto's, goed geluid, leuke banen. Geinig je wagens upgraden. Ik vind het een beste racer. (in tegenstelling tot CarbonAnoniem: 104593 schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:40:
[...]
Huh, ik weet niet wat voor versie jullie spelen hoor maar Pro Street ziet er echt zo bagger uit. Grauw, grijs, kaal, lelijk. De game is daarnaast echt veel te makkelijk.
[...]
Ben ik helemaal met je eens maar deel 3 komt al op 11 januari dus dan kun je beter die aanraden.

Ook als FPS niet je ding is is MP3 een goede keuze. Er zit uiteraard een hoop schietwerk in maar dat is met de Wii controls erg lekker. Daarnaast is de gameplay meer adventure georienteerd en speelt het het gewoon lekker.
Als je twijfelt kun je Super Metroid op de VC downen en kijken of dat je bevalt. Imo is dergelijke 2D gameplay erg goed naar 3D over gezet.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
De SM3 preview werkt sinds 21 december niet meer.Deddiekoel schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:08:
Als je twijfelt kun je Super Metroid op de VC downen en kijken of dat je bevalt. Imo is dergelijke 2D gameplay erg goed naar 3D over gezet.
Die deel 3 zal die niet bijna hetzelfde zijn als deel 2? Alleen dat je met nog meer karakters kan spelen.Anoniem: 104593 schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:40:
[...]
Huh, ik weet niet wat voor versie jullie spelen hoor maar Pro Street ziet er echt zo bagger uit. Grauw, grijs, kaal, lelijk. De game is daarnaast echt veel te makkelijk.
[...]
Ben ik helemaal met je eens maar deel 3 komt al op 11 januari dus dan kun je beter die aanraden.
Sorry voor de onduidelijke vraag en bedankt, samen hebben jullie het antwoord gegeven wat ik zocht.Twee Dee schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:02:
[...]
eerdere tekst
Die vraag is al een paar keer hier gesteld en beantwoord: ja je kan in het winkelkanaal Nintendo accounts koppelen en ontkoppelen aan de wii (het duurt meestal even voordat het geactiveerd is) en vervolgens met dat account wii punten kopen. Wanneer je die punten activeert zijn ze gekoppeld aan de wii en kan je rustig het account ontkoppelen en weer een ander account aan de wii koppelen.
Dit antwoord past niet op deze vraag. Zonder Wii kun je in het winkelkanaal geen points kopen namelijk
Volgens mij wil hij via de Nintendo site met sterren Wii points kopen. Dit zou gewoon moeten kunnen aangezien je een Wii-points code krijgt die je vervolgens op je Wii moet invullen om de punten te krijgen. Je kunt dus de code per mail versturen of er een leuk kaartje zelf mee drukken o.i.d.
Ik wil idd gewoon met mijn gespaarde sterren wii points kopen voor wat vrienden, en vroeg me af of dit kon zonder dat ik zelf een wii had.
Ik heb het net even geprobeerd en ik krijg gewoon een login error bij de wiipoints shop omdat mijn account niet gekoppeld is. Het is imho gewoon nog een barricade/beveiling om misbruik te voorkomen. Irritant maar begrijpelijk.
De workaround is simpelweg bij mijn vrienden mijn 'sterren' account koppelen aan hun wii, code aanvragen, en dan weer de orginele account terugkoppelen, en eventueel mijn account weer ontkoppelen. Hmmz ik denk dat ik dan idd maar liever gewoon wat points in de winkel voor ze koop.
10 second ninja DONE
Ik kan via de Nintendo site gewoon nog inloggen (knop inloggen boveninAnoniem: 84457 schreef op maandag 31 december 2007 @ 18:05:
Wil ik nog wat codes invoeren die ik bij wat Nintendo's games gekregen heb, blijkt die hele Nintendo Vip site compleet te zijn geupdated.
Ik kan gewoon niet meer inloggen, nou lekker is dat, kan ik er nu vanuit gaan dat ik al mijn opgespaarde punten totaal kwijt ben?
SM3 != MP3BamSlam_ schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:15:
[...]
De SM3 preview werkt sinds 21 december niet meer.
Super Metroid van de SNES op VC kun je nog steeds downloaden. Jij bedoelt de Metroid Prime 3 preview, die inderdaad niet meer te gebruiken is.
... en oranje! :P
OK, I stand corrected!iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:22:
[...]
SM3 != MP3
Super Metroid van de SNES op VC kun je nog steeds downloaden. Jij bedoelt de Metroid Prime 3 preview, die inderdaad niet meer te gebruiken is.
Heb je de nieuwe algemene voorwaarden al een keer geaccepteerd (met dat sterren maar een bepaalde houdsbaarheidsdatum hebben etc.)? Zo niet dan zijn je punten inderdaad kwijt.Anoniem: 84457 schreef op maandag 31 december 2007 @ 18:05:
Wil ik nog wat codes invoeren die ik bij wat Nintendo's games gekregen heb, blijkt die hele Nintendo Vip site compleet te zijn geupdated.
Ik ga nu niet opniew sparen, ben dr helemaal klaar mee.
Thnx in elk geval!
Als het goed is heb je ruim van tevoren(2 maanden ofzo) een emailtje gekregen van Nintendo waarin je wordt gewaarschuwd dat als je de nieuwe voorwaarden niet accepteerd, je al je sterren kwijt zo gaan raken.Anoniem: 84457 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:36:
Nee, dat heb ik niet gedaan, nou mooi systeem van Nintendo.
Ik ga nu niet opniew sparen, ben dr helemaal klaar mee.
Thnx in elk geval!
Dat mail adres check ik niet zo vaak, tja wie verwacht nu een dergelijk mailtje.
Zou veel netter zijn, dat er geen tijdslimiet aan vast zat.
Bedankt voor je hulp.
Anoniem: 84457 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 14:45:
Zou veel netter zijn, dat er geen tijdslimiet aan vast zat.
bron: http://nintendo.nl/NOE/nl_NL/support/sitehulp_2561_6701.htmlWaarom kan ik niet meer inloggen met mijn accountgegevens van de vorige website?
In mei 2007 hebben we in voorbereiding op de nieuwe website onze algemene voorwaarden van de website aangepast. Alle bestaande leden hebben toen van ons een e-mail ontvangen waarin hen gevraagd werd om de nieuwe voorwaarden te aanvaarden of te weigeren. Tevens hebben we een herinneringsmail gestuurd naar leden die niet reageerden en gaven we ook alle leden die inlogden op de website de keuze om de nieuwe algemene voorwaarden te aanvaarden of te weigeren.
Heb je de algemene voorwaarden aanvaard, dan zijn je accountgegevens bewaard en moet je kunnen inloggen op de nieuwe website door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Je kunt je gebruikersnaam niet gebruiken om in te loggen.
Als je onze nieuwe voorwaarden hebt geweigerd, of als je niet geantwoord hebt, waren we wettelijk verplicht om je gegevens te wissen.
Oftewel, ruim een half jaar de tijd gehad met 1 herrinnerings mail, daarnaast is dit ook als mail naar de Wii gestuurd en kreeg je bij het inloggen diverse malen de melding dat je nog de voorwaarden moest accepteren.
Daarnaast is het zo dat het niet de keuze van nintendo is, maar dat zij dit wettelijk verplicht waren.
Ik kan alleen maar zeggen dat ze het heel netjes gedaan hebben qua informatie voorziening e.d.
Alleen ging ik er bij het reggen nooit vanuit dat zoiets zou gebeuren.
Vind RE:UC eigenlijk veel leuker dan ik eerst had gedacht, vooral de co-op mode is echt super!
Heb trouwens geen problemen met mikken met de zapper ofzow ging meteen erg makkelijk.
Ps4/switch gamer
Nodig heb je die natuurlijk niet persee maar die Virtual Console games kosten wel geld en die wil ik wel kunnen backuppen in geval mijn Wii het loodje legt o.i.d.Anoniem: 105012 schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:31:
[...]
Waarom heb je een SD kaartje i.c.m. Virtual Console spellen nodig?
Dan legt je Wii het loodje... en heb je die games op SD staan... schiet je niks mee op toch? Je kunt ze vanaf die SD niet op een andere Wii zetten.tazzman schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:46:
[...]
Nodig heb je die natuurlijk niet persee maar die Virtual Console games kosten wel geld en die wil ik wel kunnen backuppen in geval mijn Wii het loodje legt o.i.d.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Je hebt ze alleen nodig als het internet flash vol zit.. maar je kunt ook games die je niet meer speelt verwijderen, je kan ze altijd weer opnieuw (kosteloos) downloaden.
Mocht je Wii het loodje leggen in garantie dan zullen ze hem repareren en in geval dat niet mogelijk is zetten ze de account gegevens over op een nieuwe, je kan de games dan gewoon opnieuw downloaden.
Bij bovenstaand buiten garantie kun je je oude Wii opsturen met een briefje of ze je account willen overzetten (vermeld dan het SN van de nieuwe en mogelijk ook het MAC adres), ze zijn bij Nintendo altijd erg flexibel en coulant.
Hoe dan ook om erop terug te komen, voor een 2GB kaartje betaal je niet meer dan 15€ dus zie ik het probleem niet zo.
ik hou ook niet van on-rails - maar RE UC met 2 personen is wel ergExorcist schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:01:
Ik denk toch maar RE:UC te kopen, al is het alleen maar omdat ik alle RE games heb. Ik hou niet van on-rails shooters, maar misschien in co-op mode wel te doen.
Dit topic is gesloten.
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.