Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 95 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.167 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Seal64 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:59:
[...]

Nee, bij MP3 hoort er wel één bij te zitten. Soms willen de dames en heren verkopers nog wel eens "vergeten" om die PIN kaart erbij te stoppen. Ben er al eens speciaal voor terug geweest, ik moest nog één zo'n PIN voor de Zelda Collector's Edition en bij 1080 waren ze 'm vergeten.

Ze zijn wel wat gieriger met die punten nu je er daadwerkelijk nuttige dingen (lees - Wii Points) voor kunt kopen. Je krijgt ook geen gratis wallpapertjes meer en zo.
Hmm, was bij van Leest: volgens mijn dinnetje deed de dame in kwestie alleen de dvd in t hoesje. Lijkt me dom als ze in de originele hoesjes de registratiekaart laten zitten, want die wordt er meteen uit gejat natuurlijk... Dus of het hoorde er toch niet bij, of de dame in kwestie is het vergeten. Tis me niet extra moeite waard, bovendien zullen ze dat verhaaltje wel vaker gehoord hebben @ winkels, dus ik vroeg het me alleen af eigenlijk. Naja, voor anderen misschien iets om zeker rekening mee te houden. Heb als het goed is precies 500punten voor dat internetkanaal als ik the Godfather nog ga halen, meer heeft dan toch niet zoveel zin :P

Wel suf dat je steeds een hele enquete moet invullen trouwens, jezus :X

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik zit nu met een vriend Resident Evil Umbrella Chronicles in co-op te spelen, maar we gaan steeds dood tijdens een actie sequence in Derailed level 3. Als de symbolen in beeld komen, moeten we dan allebei hetzelfde indrukken, of moet speler 1 het linkersymbool en speler 2 het rechtersymbool indrukken? We komen er niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:25

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Syntagma schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:18:
of moet speler 1 het linkersymbool en speler 2 het rechtersymbool indrukken? We komen er niet uit..
Dat, en je moet niet 1x indrukken maar zo snel mogelijk achter elkaar :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
ChrisM schreef op zondag 06 januari 2008 @ 03:05:
[...]

Zonder dat je er vanaf weet? Volgens mij niet. Volgens mij vraagt hij altijd of je wil upgraden.
Lijkt mij ook logisch. Al wordt connect24 beschreven als een update service die patches kan installeren tewijl de Wii standy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Gizz schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:20:
[...]

Dat, en je moet niet 1x indrukken maar zo snel mogelijk achter elkaar :)
Thanks, we waren er inmiddels al achter dat het kwam doordat de nunchuck onwijs hard geschud moet worden (en niet een beetje) :)
Supervet spel trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
wat is het beste voor de remote, oplaadbare batterijen of een accupack?
graag ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
thefxr schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:56:
wat is het beste voor de remote, oplaadbare batterijen of een accupack?
graag ervaringen.
Wat wil je precies weten dan, of de remoten er beter van werkt oid? Ik denk niet dat je zo erg veel antwoord gaat krijgen.

Anyway, mij lijkt dat de accupacks wel langer mee gaan, aangezien die wat groter zijn dan de batterijen afaik, en dus ook meer capaciteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
TheZeroorez schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:14:
[...]

Wat wil je precies weten dan, of de remoten er beter van werkt oid? Ik denk niet dat je zo erg veel antwoord gaat krijgen.

Anyway, mij lijkt dat de accupacks wel langer mee gaan, aangezien die wat groter zijn dan de batterijen afaik, en dus ook meer capaciteit hebben.
ok, graag ervaringen met accupacks dan, welke goed zijn, die op ebay staan of anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
thefxr schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:15:
[...]

ok, graag ervaringen met accupacks dan, welke goed zijn, die op ebay staan of anders?
Ik wilde eerst ook kiezen voor accupacks en een oplader maar daar heb ik op aanraden van Victorio toch maar van af gezien. Hij, en ik ook, vinden de Wii-jackets namelijk nogal fijn en je kan je Remote niet in de charger zetten met het jacket er om heen. En om nou elke keer het jacket er omheen doen en er af te halen is ook not-done :p Vandaar dat ik voor oplaadbare battarijen heb gekozen.
GP's om precies te zijn. Tot nu toe erg tevreden, gaan echt stukken langer mee dan gewone AA batterijen, zijn beter voor het milieu en scheelt een hoop geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

monnick schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:30:
[...]

Ik wilde eerst ook kiezen voor accupacks en een oplader maar daar heb ik op aanraden van Victorio toch maar van af gezien. Hij, en ik ook, vinden de Wii-jackets namelijk nogal fijn en je kan je Remote niet in de charger zetten met het jacket er om heen. En om nou elke keer het jacket er omheen doen en er af te halen is ook not-done :p Vandaar dat ik voor oplaadbare battarijen heb gekozen.
GP's om precies te zijn. Tot nu toe erg tevreden, gaan echt stukken langer mee dan gewone AA batterijen, zijn beter voor het milieu en scheelt een hoop geld :)
het gaat er gewoon om dat je batterijen met een hoge capaciteit hebt, ik had hier al energizers liggen van 1850mA en voor 10 euro even een lader d'r bij gekocht die de zwaarste batterijen in 4 uurtjes vol brult.
Neemt niet weg dat het natuurlijk nog makkelijker is als je je remotes op een standaard zet en ze dus nooit hoeft te verwisselen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
[...]

daar heb je een heel goed punt, met die jackets. die heb ik erg graag op, dus ga voor de oplaadbare batterijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Schweino schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 09:09:
[...]

Kijk ook eens naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3883

nog geen 47 euro voor een wiimote + nunchuck
heb je daar zelf iets besteld?, want er kunnen nog wel btw en invoerrechten bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:11

13art

Moderator Mobile
thefxr schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:15:
[...]

Ik heb zelf die van Nyko deze is misschien wat duurder, maar wel erg goed, die 25 uur waar ze het over hebben, is ook echt niet overdreven. Ik heb de accu pas 1 maal opgeladen en nu al zo'n 16 uur het spel Zelda gespeeld, en dan tussendoor nog wat andere spellen waarvan ik niet weet hoe lang in totaal. Als ik nu kijk naar hoe vol de accu nog is dan zit hij nog voor de helft vol. Kortom echt een aanrader!!!

Zo kan je dus ook makkelijk die hoes om de afstandsbediening doen want zo vaak hoef je hem nou ook weer niet op te laden.

Ook zijn er trouwens nog losse batterypacks verkrijgbaar voor dit laadstation van Nyko.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
thefxr schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:19:
[...]

heb je daar zelf iets besteld?, want er kunnen nog wel btw en invoerrechten bijkomen.
Ik doe zelf mee met een inkoopactie en daar is de Wiimote plus Nunchuck voor 50 euro ex verzendkosten. Verzendkosten zijn geloof ik 6,90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Syntagma schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:18:
Ik zit nu met een vriend Resident Evil Umbrella Chronicles in co-op te spelen, maar we gaan steeds dood tijdens een actie sequence in Derailed level 3. Als de symbolen in beeld komen, moeten we dan allebei hetzelfde indrukken, of moet speler 1 het linkersymbool en speler 2 het rechtersymbool indrukken? We komen er niet uit..
Ik heb het spel liggen, maar ga m zaterdag pas spelen met een maat..maarrem, is het leuk, co-op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:28

Snippertje

Light up your life

DjWannaB2002 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:31:
[...]

Ik doe zelf mee met een inkoopactie en daar is de Wiimote plus Nunchuck voor 50 euro ex verzendkosten. Verzendkosten zijn geloof ik 6,90 euro.
Scheelt je dan 3 euro... Nunchuck is in de winkel 20, wiimote 40. Samen 60. Jij bespaart 3,10 :+

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:38

DukeBox

loves wheat smoothies

2Dutch schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:11:
...Dus of het hoorde er toch niet bij, of de dame in kwestie is het vergeten....
Vermoedelijk vergeten, heb het ook bij MP gehad bij BS (die ik weer gehad had van mijn ouders), daarom heb ik liever altijd cd' s die nog in het originele Nintendo plastic zitten.
Achteraf teruggegaan en toen heeft een van de verkoopsters hem gewoon uit een andere gehaald en meegegeven.
Heb het ooit gehad met een Bongo controller, kaart miste. Vervolgens Nintendo gemaild met kopie bon en SN van controller.. kreeg van hub een code om hem toe te voegen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:31:
[...]

Schweino schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 09:09:
[...]

Kijk ook eens naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3883

nog geen 47 euro voor een wiimote + nunchuck
:?

Is dit niet gewoon goedkoper voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:42:
[...]

[...]

:?

Is dit niet gewoon goedkoper voor jou?
Hahaha ja natuurlijk is het wel goedkoper, maar is die 47 incl verzendkosten? Ow ja zie nu dat het wereldwijd gratis verstuurd wordt... Nou ja heb zelf liever iets uit Nederland, voor die paar euro, dit ivm garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Razor.Timo schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:04:
[...]

Scheelt je dan 3 euro... Nunchuck is in de winkel 20, wiimote 40. Samen 60. Jij bespaart 3,10 :+
Is toch weer 1/10 game O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak daar maar 1/20 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik heb oplaadbare batterijen van philips gekocht van 2300 mAh met een snellader erbij die het hele zooitje in 100 min weer oplaad. Heb alleen geen flauw idee wat voor een tijd ze mee gaan, maar zal best wel prima zijn. koste iets van 30 euros volgens mij.

Ben nog steeds lekker SMG aan het spelen. Blijft echt zo'n tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
MetroidPrime schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:40:
[...]

Als je de GTA Vice City leuk vind, dan vind je Scarface ook leuk. Het enige alternatief is The Godfather, maar dat spel ziet er niet uit en valt IMHO redelijk snel in de herhaling.

[...]

De meningen over het spel zijn redelijk verdeeld. Ik vind het zelf een aardige game, maar er zijn een aantal toevoegingen gedaan die het spel af en toe behoorlijk oneerlijk maken.
Nog iets,

Ik kijk net op me HD TV, en zie ik dat ik maar 1 component ingang heb :/

Me ps3 is aangesloten via HDMI
360 aangesloten met Component Kabel.

Dan moet ik dalijk telken kabels gaan verwisselen, want AV kabel ziet er natuurlijk niet uit |:(
Is daar een oplossing voor, bestaat er iets als een Componenten verdeler, zodat je beide tegelijk kan aansluiten ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 06-01-2008 21:53 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik ga voor de aanbiedingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mars18 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:52:
[...]

Nog iets,

Dan moet ik dalijk telken kabels gaan verwisselen, want AV kabel ziet er natuurlijk niet uit |:(
Is daar een oplossing voor, bestaat er iets als een Componenten verdeler, zodat je beide tegelijk kan aansluiten ofzo?
Ja! Die bestaat, ik keek laatst een gamekings aflevering en toen hadden ze een verdeelstekkertje geimporteerd waarin je je PS3, PS2, xbox360 en Wii kon inpluggen en dan dmv van een schakelaartje je console kon kieznen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
[...]

Nog iets,

Je zou zeggen dat zoiets zou moeten werken zolang beide apparaten maar niet tegelijk aanstaan. Maar hoe het dan zit met de kwaliteit zit weet ik niet, is wel oorspronkelijk audiokabel.......
Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/1641/2710720tokyoon6.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 06-01-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:25

^^0nMe

Got Babana's?

[...]

Nog iets,

Je hebt oa bij Play-Asia een soort multi-component cable voor Wii, 360, PS2/PS3. Ik weet niet of er een switch in zit of dat hij de boel auto-detect + dat de kabeluiteindes mij op het plaatje wel erg kort lijken zodat je consoles heel dicht op elkaar moeten zitten. Dat is volgens mij wel de goedkoopste oplossing, zo'n verdeler zal vast wel schandalig duur zijn.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Zo iets ?
3-voudige component video schakel unit met 2 uitgangen Euro 19,00

Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/media/handmatig_component_video_switch.jpg

Handmatige switch voor het aansluiten van 3 apparaten met component video aansluitngen naar uw beamer, plasma scherm of (LCD) Televisie naar gelijktijdig 2 andere.
bron: http://www.mcsnet.nl/

Er is ook een 4-voudige met audio voor 39€.

[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 06-01-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

Nog iets,

Beetje zoeken kan geen kwaad hé ;)

Je kunt ook kijken naar een Joytech 245C. Leuk app., waar je 7 app. via component kan aansluiten. Heeft ook aansluitingen voor optical en UTP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DukeBox schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:30:
Zo iets ?
3-voudige component video schakel unit met 2 uitgangen Euro 19,00

Handmatige switch voor het aansluiten van 3 apparaten met component video aansluitngen naar uw beamer, plasma scherm of (LCD) Televisie naar gelijktijdig 2 andere.
bron: http://www.mcsnet.nl/

Er is ook een 4-voudige met audio voor 39€.
Deze lijkt me erg handig :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervelders
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-04-2021
Exorcist schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:32:
[...]

Beetje zoeken kan geen kwaad hé ;)

Je kunt ook kijken naar een Joytech 245C. Leuk app., waar je 7 app. via component kan aansluiten. Heeft ook aansluitingen voor optical en UTP.
Die Joytech 245C raad ik je niet aan als je 'm met de Wii wilt gebruiken: ik kreeg namelijk helemaal geen beeld als ik de Wii via component had aangesloten. Het had iets te maken met het signaal op de groene stekker dat de Wii uitzendt, dat te sterk was. Ik kreeg een soort verloopstekkertje van Joytech, maar dat leverde slecht beeld op, dat ook nog een trilde. Ik heb het apparaat toen maar teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 07:47
[...]

Wil niet flauw zijn maar om je oploaadbare batterijen te verwisselen moet ook die jacket eraf... Snap dus niet waarom oplaadbare batterijen dan handiger zijn dan een oplossing met ingebouwde batterijen en WII-Mote standaard die ze oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

jongentje schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:07:
[...]

Wil niet flauw zijn maar om je oploaadbare batterijen te verwisselen moet ook die jacket eraf... Snap dus niet waarom oplaadbare batterijen dan handiger zijn
In beide gevallen moeten de jasjes uit, dus daar zit inderdaad het verschil niet in. Alleen kun je de oplader en batterijen ook voor andere apparaten gebruiken en veel mensen hebben al een oplader + batterijen. Dat is in ieder geval de reden dat ik gewoon oplaadbare AA's gebruik, ik had ze al.

Plus dat je met een normale lader gewoon altijd kunt laden, of je nou aan het spelen bent of niet. Met een accupack kun je alleen laden als je niet speelt, en dan ook nog alleen wanneer je het jasje uitdoet. In dat laatste heb je niet altijd zin, dus loop je weer het risico dat je hem vergeet op te laden als het nodig is.

En als je nog geen normale oplader hebt, dan zou ik daar alsnog voor gaan. Iedereen heeft wel wat apparaten waar AAA of AA batterijen in moeten toch? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Gizz op 07-01-2008 11:15 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Gizz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:13:
[...]

In beide gevallen moeten de jasjes uit, dus daar zit inderdaad het verschil niet in. Alleen kun je de oplader en batterijen ook voor andere apparaten gebruiken en veel mensen hebben al een oplader + batterijen. Dat is in ieder geval de reden dat ik gewoon oplaadbare AA's gebruik, ik had ze al.

Plus dat je met een normale lader gewoon altijd kunt laden, of je nou aan het spelen bent of niet. Met een accupack kun je alleen laden als je niet speelt, en dan ook nog alleen wanneer je het jasje uitdoet. In dat laatste heb je niet altijd zin, dus loop je weer het risico dat je hem vergeet op te laden als het nodig is.

En als je nog geen normale oplader hebt, dan zou ik daar alsnog voor gaan. Iedereen heeft wel wat apparaten waar AAA of AA batterijen in moeten toch? :)
Daarom ben ik ook van plan om extra accus te kopen en die op te laden op het moment dat ik niet aan het spelen ben, heb ik dan een keer een lege accu dan ik die zo met een volle verwisselen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:17
Snap niet dat iedereen zo blij is met die rubberen hoesjes... Vind het maar vage dingen.

Heb nu zo'n laadstationnetje gekocht. Ideaal: als je uitgespeeld bent controllers erop en je hebt er verder geen omkijken meer naar, paar uur later zijn ze weer vol.
Zitten gewone AAA batterijen in, dus mochten ze ooit op zijn kan je ze evt. omwisselen...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:43

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

matthijst schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:07:
Snap niet dat iedereen zo blij is met die rubberen hoesjes... Vind het maar vage dingen.

Heb nu zo'n laadstationnetje gekocht. Ideaal: als je uitgespeeld bent controllers erop en je hebt er verder geen omkijken meer naar, paar uur later zijn ze weer vol.
Zitten gewone AAA batterijen in, dus mochten ze ooit op zijn kan je ze evt. omwisselen...
Idd, * Spike_wolf ziet het nu van die dingen ook niet zo.. nja, ze zijn wat beschermd, gewoon opletten wat je doet :P
Ik vind het ook helemaal niet fijn spelen, het houd vreemd vast, voeld beetje vreemd aan, en ik heb het idee dat je handen er naar gaan ruiken na een tijdje :P
Ook zijn de 1 en 2 knop lastig in te drukken vind ik, helemaal als je bijv Super Mario Bros 3 aan het spelen bent, dan is het met dat hoesje veel te lastig om rennend te springen, waar je dus van B snel naar A over moet gaan (1 naar 2), maargoed, iedereen z'n voorkeur natuurlijk.

Mijn controller heeft geen hoesje :Y)
M'n zusje heeft er wel zo'n ding omheen zitten, en ze heeft ook zo'n accu pack er in, dus ze moet steeds dat hoesje er een stuk afhalen, waardoor hij aan de onderkant al een heel stuk ingescheurd is inmiddels...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Exorcist schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:36:
[...]

Ik heb het spel liggen, maar ga m zaterdag pas spelen met een maat..maarrem, is het leuk, co-op?
Jep, supergaaf! Ben na 1 middag spelen al verslaafd ;)

Om spoilers te voorkomen:
spoiler:
Ik neem aan dat de co-op mode gewoon hetzelfde is als singleplayer.
Elke 'missie' bestaat als ik het goed heb uit 3 levels + nog 2 vrij te spelen extra levels die een deel van het verhaal prijsgeven. We hebben 3,5 uur achter elkaar gespeeld en zijn nu aan het begin van missie 3 (Raccoon city). In de tussentijd verdien je punten met je behaalde scores en daarmee kun je je wapens upgraden. Je kunt een level ook meerdere keren opnieuw spelen en dan verdien je steeds ook weer punten om te upgraden. Het speelt superlekker (ik heb twee Piranha guns) en de graphics zijn meestal heel erg mooi. Geluid ook, sfeer ook. Superspel. Enige minpuntjes zijn dat de critical hits bijna onmogelijk uit te voeren zijn en dat de cursors in co-op zoveel op elkaar lijken dat je regelmatig naar de cursus van je medespeler zit te kijken ipv naar je eigen cursor.

[ Voor 10% gewijzigd door Syntagma op 07-01-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 17:27

Steffy

Ayreonaut

Ik ben er wel tevreden over hoor. Ik heb van die grote kolenschoppen en sinds ik die remote condooms er omheen heb ligt het net ff beter in de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Ik heb thuis een draadloze internetverbindig van ongeveer 200 kbyte p/s (1600 kbit/s). Nu ben ik van plan Fifa 08 voor de Wii aan te schaffen, aangezien dit een van de weinige spellen is welke online gespeeld kan worden op de Wii. Heeft iemand ervaring met het online spelen van Fifa 08 op de Wii en dan met name het feit dat mijn internetverbinding niet erg snel is....is 200 kb per seconde voldoende om een normaal potje te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook fifa 08, bij mij werkt het prima. ik kan maximaal 200/300 kb/s downloaden, dus ik denk dat het bij jou wel lukt hoor. Wat ik wel eens merk is dat de verbinding gewoon verloren gaat (bij mij of de tegenstander), ik weet niet waar dat aan ligt. Ik denk dat er een andere Got'ter is die zeker weet of je verbinding snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Gerald182 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:47:
Ik heb thuis een draadloze internetverbindig van ongeveer 200 kbyte p/s (1600 kbit/s). Nu ben ik van plan Fifa 08 voor de Wii aan te schaffen, aangezien dit een van de weinige spellen is welke online gespeeld kan worden op de Wii. Heeft iemand ervaring met het online spelen van Fifa 08 op de Wii en dan met name het feit dat mijn internetverbinding niet erg snel is....is 200 kb per seconde voldoende om een normaal potje te spelen?
Gok dat snelheid neit zoveel boeit, maar dat de ping belangrijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nog iets,

Wat ik thuis heb is mijn 360 via een vga kabel en de wii met component.werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Syntagma schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:18:
[...]

Jep, supergaaf! Ben na 1 middag spelen al verslaafd ;)

Om spoilers te voorkomen:
spoiler:
Ik neem aan dat de co-op mode gewoon hetzelfde is als singleplayer.
Elke 'missie' bestaat als ik het goed heb uit 3 levels + nog 2 vrij te spelen extra levels die een deel van het verhaal prijsgeven. We hebben 3,5 uur achter elkaar gespeeld en zijn nu aan het begin van missie 3 (Raccoon city). In de tussentijd verdien je punten met je behaalde scores en daarmee kun je je wapens upgraden. Je kunt een level ook meerdere keren opnieuw spelen en dan verdien je steeds ook weer punten om te upgraden. Het speelt superlekker (ik heb twee Piranha guns) en de graphics zijn meestal heel erg mooi. Geluid ook, sfeer ook. Superspel. Enige minpuntjes zijn dat de critical hits bijna onmogelijk uit te voeren zijn en dat de cursors in co-op zoveel op elkaar lijken dat je regelmatig naar de cursus van je medespeler zit te kijken ipv naar je eigen cursor.
Even offtopic, wat is dat gedoe met die spoilers??? Ik zie zelf namelijk niks anders dan een grote zwarte balk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 11:50

jelbo

Hij doet het niet!

DjWannaB2002 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:55:
[...]

Even offtopic, wat is dat gedoe met die spoilers??? Ik zie zelf namelijk niks anders dan een grote zwarte balk......
Probeer de tekst erin eens te selecteren ;)
OT: In mijn quest naar Wii Remote Jackets ben ik van een mailtje naar de TD van Nintendo gewezen naar hun telefoonnummer van de TD, die me na 10 minuten vervolgens verwijzen naar het algemene contact e-mail adres van Nintendo Nederland :'(

Je kan die dingen toch gewoon bij Nintendo bestellen?

[ Voor 31% gewijzigd door jelbo op 07-01-2008 17:05 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:40
We kennen ze natuurlijk al... maar hier nog even een filmpje van CNetTV die de Wireless nunchuck laat zien: http://www.cnettv.com/9742-1_53-31881.html

Als het ding een beetje normaal geprijst is.. koop ik er wel een.. en misschien 2! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:02:
[...]

Probeer de tekst erin eens te selecteren ;)
OT: In mijn quest naar Wii Remote Jackets ben ik van een mailtje naar de TD van Nintendo gewezen naar hun telefoonnummer van de TD, die me na 10 minuten vervolgens verwijzen naar het algemene contact e-mail adres van Nintendo Nederland :'(

Je kan die dingen toch gewoon bij Nintendo bestellen?
http://wii.nintendo.nl/22789.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39
Zoiets ziet er wel handig uit: http://cgi.benl.ebay.be/w...eName=STRK:MEWA:IT&ih=013
Het is al in me opgekomen om het te kopen. Maar mijn gezond verstand (en ervaring) zegt me dat goedkoop meestal duurkoop is. Dus waarschijnlijk niet aan te raden? :)

[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 07-01-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Ik zie niet echt in wat daar goedkoop aan is, zit boven de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Oops, foutje :) De link is intussen aangepast.
offtopic:
Het is inderdaad ongelofelijk dat Wii's zo duur verkocht worden
ChrisM schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:39:
We kennen ze natuurlijk al... maar hier nog even een filmpje van CNetTV die de Wireless nunchuck laat zien: http://www.cnettv.com/9742-1_53-31881.html

Als het ding een beetje normaal geprijst is.. koop ik er wel een.. en misschien 2! :)
Is Nyko eigenlijk een betrouwbaar merk?

[ Voor 85% gewijzigd door D-Three op 07-01-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Buiten dat ik dat laadstation compleet ruk vind (zie eerdere reviews van mij) heb ik geen problemen met de Wii hoesjes. (Ik vind de hoesjes overigens ook erg fijn).
Ik klap ze gewoon even om en steek zo de wiimote in de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:47:
[...]

Wat ik thuis heb is mijn 360 via een vga kabel en de wii met component.werkt perfect.
Ik heb VGA al in gebruik voor mijn Laptop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kreeg vandaag een setje "Dust Prevent Cover Protectors" voor m'n Wii'tje binnen, vanuit Hong Kong. Meteen erop geprikt, eens kijken of het echt zo goed werkt als ze zeggen. Enfin, voor die 4 Euro kan ik me er geen buil aan vallen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.lee262online.hk/img/Product/videogame/Nintendo/Wii/Wii_DustCover04_b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lee262online.hk/img/Product/videogame/Nintendo/Wii/Wii_DustCover03_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
BamSlam_ schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:24:
Kreeg vandaag een setje "Dust Prevent Cover Protectors" voor m'n Wii'tje binnen, vanuit Hong Kong. Meteen erop geprikt, eens kijken of het echt zo goed werkt als ze zeggen. Enfin, voor die 4 Euro kan ik me er geen buil aan vallen :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Beperk je daarmee niet de hoeveelheid lucht die afgevoerd kan worden? Als dat zo is, dan kun je er wel eens een behoorlijk grote buil aan overhouden in de vorm van een kapotte Wii zonder garantie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Laagvliegerke: Volgens mij is Nyko wel een betrouwbaar merk, ja... ze hebben aardig wat Wii spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MetroidPrime schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:47:
[...]

Beperk je daarmee niet de hoeveelheid lucht die afgevoerd kan worden?
Deels ja, maar nooit zoveel als wanneer 'ie vol stof zit (en schone filters houden behoorlijk veel tegen).
Als dat zo is, dan kun je er wel eens een behoorlijk grote buil aan overhouden in de vorm van een kapotte Wii zonder garantie.
Die filters zitten afaics aan de buitenkant ;)

Maar wat ik me wel afvraag is waarom voor alletwee de roosters een filter zit; er is er toch één intake en één outtake :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook... totdat ik met een vriend die stoned en half dronken was tennis op de wii ging spelen. Man, wat doet dat pijn als je zo'n wii mote tegen je hand aan krijgt van een halve gek naast je. Ik kon 2 dagen niks met mijn hand doen en heb toen gelijk die hoesjes eromheen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:40:
[...]

Ik ook... totdat ik met een vriend die stoned en half dronken was tennis op de wii ging spelen. Man, wat doet dat pijn als je zo'n wii mote tegen je hand aan krijgt van een halve gek naast je. Ik kon 2 dagen niks met mijn hand doen en heb toen gelijk die hoesjes eromheen gedaan.
Dat heet symptoom-bestrijding. ;-)
(je kunt ook minder drinken cq. drugs gebruiken)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

spaceboy schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:48:
[...]

Wat heeft zelf geen alcohol gebruiken iets te maken met het alcohol gebruik van een vriend?

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Vincent7 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:30:
[...]

Wat heeft zelf geen alcohol gebruiken iets te maken met het alcohol gebruik van een vriend?
Wie zegt dat ik het over het alcoholgebruik van hemzelf heb? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Nicap

Tsssk....

spaceboy schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:48:
[...]

Volgens mij is dat gewoon een goed voorbeeld van postpreventie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:52:
ik heb ook fifa 08, bij mij werkt het prima. ik kan maximaal 200/300 kb/s downloaden, dus ik denk dat het bij jou wel lukt hoor. Wat ik wel eens merk is dat de verbinding gewoon verloren gaat (bij mij of de tegenstander), ik weet niet waar dat aan ligt. Ik denk dat er een andere Got'ter is die zeker weet of je verbinding snel genoeg is.
Gisteren het spel gekocht en het bleek inderdaad geen probleem. De snelheid is voldoende. De graphics zijn overigens echt slecht. Fifa 07 op mijn oude xbox ziet er echt nog beter uit. Besturing is echt wennen...en om eerlijk te zijn, kan het nog niet echt wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de graphics anders nog best netjes, maar het is even wennen met de camera in de lengte, i.p.v. de breedte bij Fifa07, maar de controls wennen wel. Het enige waarvoor ik de 'motions' gebruik is schieten, even een harde slag met de wiimote naar onder of boven (en natuurlijk de joystick van de nunchuk naar links om in een linker hoek te schieten). Ik zou het nog even spelen, mijn broer leerde het in 1 dag, daarna was het of je de tactiek had, niet of je wist wel knopje nodig was voor welke move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:17:
Ik vind de graphics anders nog best netjes, maar het is even wennen met de camera in de lengte, i.p.v. de breedte bij Fifa07, maar de controls wennen wel. Het enige waarvoor ik de 'motions' gebruik is schieten, even een harde slag met de wiimote naar onder of boven (en natuurlijk de joystick van de nunchuk naar links om in een linker hoek te schieten). Ik zou het nog even spelen, mijn broer leerde het in 1 dag, daarna was het of je de tactiek had, niet of je wist wel knopje nodig was voor welke move.
Laten we het hopen haha..nee maar ik verwacht dat het zeker wel goed gaat komen met de besturing. Gisteravond laat, zelfs mijn eerste wedstrijd gewonnen. Maar genoeg over Fifa 08, ik zal weer ontopic blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:30

zwelgh

-**-

Ik lees heel weinig over Tomb Raider Anniversary. Heeft niemand deze game voor de Wii? Ik ben nu bezig met TR Legend op de PC (gratis via Gametap) en zit er over te denken om Anniversary op de Wii te kopen. Wat zijn de ervaringen qua besturing, ziet het er een beetje mooi uit, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Weet iemand of er in de toekomst ook spellen ala Command and Conquer voor de Wii op de planning staan? Zijn eigenlijk geen type spellen voor een console, maar met de wiimote als muis moet dat goed te doen zijn lijkt me....

Verder vind ik het jammer dat er nog weinig online spellen beschikbaar zijn.... we wachten natuurlijk op Mario Kart en Medal of Honour: Heroes 2... maar t's nu nog erg mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 12:19
Hulp geven bij problemen met modchips en dergelijke doen we niet.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 14:30 ]

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is het ook mogelijk om Wii Sports (spel dat standaard bij de Wii zit) los te kopen? Zit nu met een beschadigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexR schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:36:
Weet iemand of er in de toekomst ook spellen ala Command and Conquer voor de Wii op de planning staan? Zijn eigenlijk geen type spellen voor een console, maar met de wiimote als muis moet dat goed te doen zijn lijkt me....

Verder vind ik het jammer dat er nog weinig online spellen beschikbaar zijn.... we wachten natuurlijk op Mario Kart en Medal of Honour: Heroes 2... maar t's nu nog erg mager.
Fire Emblem Radiant Dawn komt 14 maart uit, en Battalian Wars 2 komt er natuurlijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

ione schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:37:
Is het ook mogelijk om Wii Sports (spel dat standaard bij de Wii zit) los te kopen? Zit nu met een beschadigde.
Bel/mail eens met Nintendo. Je zult waarschijnlijk wel een vervangend exemplaar kunnen krijgen, eventueel tegen een kleine vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ione schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:37:
Je kan de Japanse los bestellen in Japan, die is regiovrij (zie een paar posts terug). Je zit dan alleen wel met Japanse schermteksten.

En anders ff Nintendo bellen denk ik, je zal vast niet de eerste zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mocht er nog iemand interesse hebben in een wii play of controller; bij de mediamarkt in zoetermeer liggen ze nog bij bosjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
*knip* - modchip gedoe hoort hier gewoon niet

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een modchipdiscussie hoort hier niet thuis, dat haalt het topic offtopic

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:50

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:41:
[...]

Fire Emblem Radiant Dawn komt 14 maart uit, en Battalian Wars 2 komt er natuurlijk aan.
Dit sluit aan bij een interesse van mij (en een enkele andere rondzwervende ziel ;) ) in dit topic! Wat is je bron voor de release van Fire Emblem? Ik vind bij Nintendo Europe nergens een schijntje info dat het spel ook maar bestaat in deze regio!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Dit sluit aan bij een interesse van mij (en een enkele andere rondzwervende ziel ;) ) in dit topic! Wat is je bron voor de release van Fire Emblem? Ik vind bij Nintendo Europe nergens een schijntje info dat het spel ook maar bestaat in deze regio!
Vreemd, ik kan hem ook niet meer op de site vinden maar ik was er 100% zeker van dat de game uitkwam op 14 maart. Dat stond zelfs op de Europese releaselijst. Een uitstel zou me overigens niets verbazen Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 3 is ook een paar weekjes vershoven tot 15 februari(was eerst 11 januari).

Nou ja laten we hopen dat Nintendo Fire Emblem eventjes opschuift om in maart ruimte te maken voor Super Smash Bros. Brawl. Die game moet echt razendsnel hierheen komen ze kunnen het echt niet maken om Smash hier maanden later te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Ik heb misschien in een ei gezeten of onder een zwerfkei gelegen... maar gaat SSB: Brawl echt zo'n topspel worden?
Heb het vroeger op de N64 nooit gespeeld eigenlijk, maar t's toch gewoon een beetje elkaar in elkaar meppen ala "street fighter" (alleen dan met z'n 4en)? Of ben ik nou heeeeeeel erg kort door de bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Net Rayman Raving Rabbits (1) uitgespeeld, in totaal een uur of 3 mee bezig geweest denk ik, niet echt super spectaculair ofzo... Het dansen en op konijntjes schieten vond ik wel weer gaaf, maar de rest niet zo.
Weten jullie of Deel 2 uitdagender is? Of is het zo dat als je 1 niet zo boeiend vond deel2 ook maar weg gegooid geld is?

Denk dat ik binnenkort Resident Evil 4 en Zelda maar eens ga halen ofzo :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
AlexR schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:43:
Ik heb misschien in een ei gezeten of onder een zwerfkei gelegen... maar gaat SSB: Brawl echt zo'n topspel worden?
Heb het vroeger op de N64 nooit gespeeld eigenlijk, maar t's toch gewoon een beetje elkaar in elkaar meppen ala "street fighter" (alleen dan met z'n 4en)? Of ben ik nou heeeeeeel erg kort door de bocht?
Dat is heel erg kort door de bocht. Inhoudelijk is het spel veel uitgebreider dan zo'n beetje alle andere vechtspellen. Super Smash Bros. Melee is niet voor niets wereldwijd het best verkochte spel op de Gamecube. Er zijn zelfs meer exemplaren van SSBM verkocht dan van Halo 1.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 14:39
Ik heb normaal gesproken een hekel aan vechtspellen, maar Smash Bros vind ik geweldig, vooral als je met een groep vrienden speelt :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:35
Spike_wolf schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:02:
Net Rayman Raving Rabbits (1) uitgespeeld, in totaal een uur of 3 mee bezig geweest denk ik, niet echt super spectaculair ofzo... Het dansen en op konijntjes schieten vond ik wel weer gaaf, maar de rest niet zo.
Weten jullie of Deel 2 uitdagender is? Of is het zo dat als je 1 niet zo boeiend vond deel2 ook maar weg gegooid geld is?

Het is ook eigenlijk een partygame, dus het is niet de bedoeling om het zo snel mogelijk uit te spelen :+. Alhoewel, ik het eigenlijk wel knap vind als je het in 3 uur kunt uitspelen :P. Ik zou je geld dan niet verspillen aan het tweede deel. Zelda is dan een betere investering, ben je ook iets langer mee zoet dan 3 uur...
MetroidPrime schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:03:
[...]

Dat is heel erg kort door de bocht. Inhoudelijk is het spel veel uitgebreider dan zo'n beetje alle andere vechtspellen. Super Smash Bros. Melee is niet voor niets wereldwijd het best verkochte spel op de Gamecube. Er zijn zelfs meer exemplaren van SSBM verkocht dan van Halo 1.
Het is meer dan 6 miljoen keer verkocht wereldwijd. Dat betekent dat grofweg 1 op de 3 Gamecube bezitters het spel heeft. Dat zegt dus wel iets :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Spike_wolf schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:02:

Je moet ook RRR1 niet als singleplayer spelen (ja, wel eventjes doen zodat je de spelletjes hebt vrijgespeeld), maar het is echt een party game. En een hele leuke. Beetje bier erbij... Maar niet voor alleen spelen. Als je echter wel vaak spelletjes met meerdere mensen gaat doen, dan is RRR2 ook leuk (zijn meer spellen waar je met z'n 4-en tegelijk kan spelen). Maar echt niet voor het singleplayer gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is meer dan 6 miljoen keer verkocht wereldwijd. Dat betekent dat grofweg 1 op de 3 Gamecube bezitters het spel heeft. Dat zegt dus wel iets :P.
Met het bijzondere karige aanbod van goede spellen op de Cube zegt dat nou ook weer niet zo heel veel. Verder wordt ik persoonlijk helemaal niet warm van Smash Brothers, dus ik laat hem lekker aan me voorbij gaan... Kan me echter wel goed voorstellen dat het bij mensen wel erg in de smaak valt, overigens.

MoH: Heroes 2, Zack & Wiki en GH3 staan wel nog hoog op mijn lijstje voor binnenkort (kost al genoeg :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 20:24

Hironshy

Orooo!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:29:
[...]

Vreemd, ik kan hem ook niet meer op de site vinden maar ik was er 100% zeker van dat de game uitkwam op 14 maart. Dat stond zelfs op de Europese releaselijst. Een uitstel zou me overigens niets verbazen Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 3 is ook een paar weekjes vershoven tot 15 februari(was eerst 11 januari).

Nou ja laten we hopen dat Nintendo Fire Emblem eventjes opschuift om in maart ruimte te maken voor Super Smash Bros. Brawl. Die game moet echt razendsnel hierheen komen ze kunnen het echt niet maken om Smash hier maanden later te releasen.
Fire Emblem is absoluut mn favoriete serie van alle Nintendo games. Zelf hoop ik dus dat die eerder uitkomt dan SSBB en MarioKart. Kan me ook herrineren dat er ergens maart stond als release date voor PAL, maar kan het ook niet meer terugvinden :P

Speel wel vaak SSB op party maar MarioKart is wat mij betreft echt een veel betere party game. Heb er in ieder geval veel meer lol mee.
En SSBB in maart kan je wel vergeten zie --> Europe - There’s still hope for Brawl before Summer

[ Voor 44% gewijzigd door Hironshy op 08-01-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

RRR1 is gewoon niet boeiend. En deel twee ook niet. Deel 1 is ook niet opgezet als partygames. Alleen een paar minigames die je met 4 spelers kan doen. Dus dat is ook kul. Hij gaat gewoon niet diep, en als je dat leuk vind dan kan je hem aan. Als je de konijtjes zat bent dan kan je hem gewoon weggooien.

En SSBB is inhoudelijk uitgebreider dan alle andere vechtspellen :? Je bedoelt verschillende speelmogenlijkheden :P De inhoud is zo saai als wat.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Met meerdere zal het idd leuker zijn, het probleem is alleen dat ik niet veel vrienden heb die gamen echt leuk vinden, ook famillie niet zo (kunnen ook allemaal _niet_ tegen hun verlies, en dan gaan er echt moedwillig dingen kapot :P ). Dus singleplayer zijn dan betere opties, binnenkort dan idd maar eens naar Zelda en RE kijken :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Dat staat op de bartsmit site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
disjfa schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:30:
RRR1 is gewoon niet boeiend. En deel twee ook niet. Deel 1 is ook niet opgezet als partygames. Alleen een paar minigames die je met 4 spelers kan doen. Dus dat is ook kul. Hij gaat gewoon niet diep, en als je dat leuk vind dan kan je hem aan. Als je de konijtjes zat bent dan kan je hem gewoon weggooien.
Verkondig je mening ajb niet als een feit. Ik ben het er namelijk niet mee eens. :) Ik vind RRR1 en 2 echt wel leuke spellen... Het zijn juist lekkere simpele mini-games die je perfect met een grote groep (ook veel groter dan 4!) kan spelen. Het is leuk om naar te kijken... zit een competitieverband in (vooral RRR2.. daar heb ik een eigen reis samengesteld met zo'n 25 spellen die echt leuk en snel zijn.. daarbij kies je dat de nummer 2 geen punten krijgt.. en je hebt een leuke avond!), gewoon leuk voor een avond simpel gamen, als ondersteuning voor een gezellige avond.
Ik ben het ook niet met je eens dat RRR1 niet is opgezet als partygame. Ja, het is zo dat je eerst het singleplayer gedeelte MOET doen (maar dat is ook zo bij Wario Ware Smooth Moves.. terwijl dat spel pas in de multiplayer mode z'n genialiteit laat zien), maar daarna zijn er best een groot aantal spelletjes dat je met z'n 4-en tegelijk kan doen die ook echt wel leuk zijn. En waar je je echt wel goed een avond mee kan vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

'Kul' is inderdaad een zeer goede omschrijving van jouw post. RRR2 kent 50 mini-games (dat is meer dan "een paar") en mijn ervaring is dat het spel zeer goed aanslaat als party-game met 2 of 4 spelers.

Heb je echter het gevoel voor humour van een recent overleden bakvis dan kan ik mij wel voorstellen dat die compleet geschifte konijnen niet zo goed overkomen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-10 22:40
RRR1 is gewoon vind ik niet boeiend. En deel twee ook niet. Deel 1 is ook niet opgezet als partygames. Alleen een paar minigames die je met 4 spelers kan doen. Dus dat is ook kul. Hij gaat gewoon niet diep, en als je dat leuk vind dan kan je hem aan. Als je de konijtjes zat bent dan kan je hem gewoon weggooien.
als singleplayer game zijn beide delen niet echt interessant te noemen, maar als party game vind ik het een waardige concurrent voor warioware en mario party en lekker verfrissend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:20:
[...]

ik heb niet eens een gamecube maar heb wel de versie gekocht.
de snelheid van het spel deed me denken marvel vs capcom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:50:
[...]
ik heb niet eens een gamecube maar heb wel de versie gekocht.
de snelheid van het spel deed me denken marvel vs capcom :P
wat een vergelijking...:|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:58:
[...]

wat een vergelijking...:|
oke het spel is heel anders natuurlijk...
maar ik ben van vecht spelletjes vaak gewend dat ze lekker snel gaan zoals marvel vs capcom.
zo beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 22:09
Keek daarnet op de Japanse Amazon en zag deze game staan, met de meest hippe Wii boxart ooit:

Afbeeldingslocatie: http://pushbox.murfo.com/japwiigame.jpg

Ik ben benieuwd of deze hier uitgebracht zal worden :+

Afbeeldingslocatie: http://hanetobi.namco-ch.net/wii/image/06_photo02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hanetobi.namco-ch.net/wii/image/06_photo03.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door BarôZZa op 08-01-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Nog even terugkomend op Fire Embled....
Hier (http://www.gamed.nl/view/35128) staat het volgende:
Helaas zal de game niet online speelbaar zijn en is er ook offline geen mode voor meerdere spelers. Tevens zal de game geen gebruik maken van de unieke mogelijkheden van de WiiMote.

Da's beide erg jammer..... als dat waar is natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Iemand ervaring met het koppelen van een Wiimote met de PC? Ik wil wel eens WiinRemote uit proberen maar het programma zegt telkens dat het mijn Wiimote niet kan vinden. Ook een programma om Mii te kunnen uitlezen, zegt dat er geen Wiimote gevonden is. Maar de Wiimote is wel verbonden met de PC, in het scherm met Bluetooth apparaten staat netjes een Nintendo RVL-CNT-01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Laagvliegerke schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:47:
Iemand ervaring met het koppelen van een Wiimote met de PC? Ik wil wel eens WiinRemote uit proberen maar het programma zegt telkens dat het mijn Wiimote niet kan vinden. Ook een programma om Mii te kunnen uitlezen, zegt dat er geen Wiimote gevonden is. Maar de Wiimote is wel verbonden met de PC, in het scherm met Bluetooth apparaten staat netjes een Nintendo RVL-CNT-01.
Het is mij gewoon gelukt heb je de juiste drivers geinstalleerd en gebruik je het juiste programma?

hier anders een tutorial

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexR schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:30:
Nog even terugkomend op Fire Embled....
Hier (http://www.gamed.nl/view/35128) staat het volgende:
Helaas zal de game niet online speelbaar zijn en is er ook offline geen mode voor meerdere spelers. Tevens zal de game geen gebruik maken van de unieke mogelijkheden van de WiiMote.

Da's beide erg jammer..... als dat waar is natuurlijk....
Dat is waar want de game is al in februari 2007 in Japan uitgekomen. Het is grafisch nagenoeg hetzelfde als het gamecube deel en je kan zelfs al je Gamecube saves overzetten. Zoals het met veel van dit soort Japanse games is gaat het echter niet om het audiovisuele deel en is er een groep gamers die met smart de campagne van Fire Emblem: Path of Radience wil voortzetten. Het is meer een soort van expansion pack idee. Net zoals Paper Mario is de game echter al lang af en komt hij hier gewoon veel te laat uit waardoor het totaal in het niet valt met de spellen die we nu hebben of die er aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Heeft iemand al meer bronnen mbt release van SSBB?
Op play.com staat 30 mei
Op amazon.co.uk staat 1 febr
Op amazon.com staat 10 febr (geen PAL natuurlijk)
Op simplygames.com staat 25 jan (PAL)

Waar kan ik het beste pre-orderen?
En wat lijkt een betrouwbare datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vectrex Dude schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:10:
Heeft iemand al meer bronnen mbt release van SSBB?
Op play.com staat 30 mei
Op amazon.co.uk staat 1 febr
Op amazon.com staat 10 febr (geen PAL natuurlijk)
Op simplygames.com staat 25 jan (PAL)

Waar kan ik het beste pre-orderen?
En wat lijkt een betrouwbare datum?
Er is nog niets bekend over de Smash Bros. release maar we duimen hier allemaal voor een vroege release.

De amerikaanse is 10 februari, de Europese is nog niet bekend en het maakt denk niet uit waar je hem besteld ze zullen hem allemaal op dezelfde dag leveren zodra de release bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Alien B.O.B. schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:54:
[...]

Het is mij gewoon gelukt heb je de juiste drivers geinstalleerd en gebruik je het juiste programma?

hier anders een tutorial
Met BlueSoleil werkt het blijkbaar wel, bedankt. Het besturen is blijkbaar best lastig. :P Alleen lukt het niet om Mii's uit te lezen, de Wiimote wordt gedetecteerd maar bij het uitlezen krijg ik foutmeldingen. Indien iemand nog tips (of een programma) heeft daarvoor, hoor ik het graag.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.