[PC] Team Fortress 2, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 10.898 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:44:
[...]

Volgens mij niet, splitscreen is voor zover ik weet niet aanwezig in tf2 die functie hebben ze niet ingebouwd.
Jammer. Was leuk geweest. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Wanneer is de volgende GoT TF2 Match? Dan doe ik zeker mee (als ik tenminste kan), ik ben super verslaafd aan TF2.

Super is het. Vooral als Medic! :D

Wanneer komt de nieuwe patch eigenlijk? met nieuwe Archievments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Volgens mij is server 1 bijna druk genoeg om iedere avond een event te hebben...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Shabbaman schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:00:
Volgens mij is server 1 bijna druk genoeg om iedere avond een event te hebben...
Komt vast en zeker omdat ik de laatste tijd niet/nauwelijks on-line ben geweest :P

Events zijn leuk, maar ik kan je beloven dat er weinig animo zal zijn voor a.s. maandag, de meesten zullen toch rond een uur of 21:00 de deur uitgaan ter voorbereiding op het nieuwe jaar. Ik zal dan in ieder geval niet aanwezig zijn 's avonds, maar de komende dagen hoop ik wat vaker te kunnen knallen.

spoiler:
Mik houdt me steeds uit de server.. of was ik het die haar er uit hield? Whatever the case, ik begin langzaam afkickverschijnselen te krijgen (oude dametjes op de straat, opgepast!).

En die nieuwe achievements mogen van mij ook zsm komen, is toch leuk als je een extra doel hebt. Nu nog een achievement voor "Psycho fister" (omg, wat klinkt dat fout), te behalen door met je knuisten mensen neer te knuppelen tijdens een über >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 11-09 15:41
Cleetje schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:24:
[...]

En die nieuwe achievements mogen van mij ook zsm komen, is toch leuk als je een extra doel hebt. Nu nog een achievement voor "Psycho fister" (omg, wat klinkt dat fout), te behalen door met je knuisten mensen neer te knuppelen tijdens een über >:)
Ja, en meer voor de medic, maar 1tje vind ik wel erg weinig. Bijv kill een sentry met een HWguy tijdens Uber ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoTCoast schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:42:
[...]

Ja, en meer voor de medic, maar 1tje vind ik wel erg weinig. Bijv kill een sentry met een HWguy tijdens Uber ofzo!
erm... er komen al als eerste 36 nieuwe achievements voor de medic uit hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Net ff gespeeld op de server als Brilbink.nl, en het is altijd bommetje vol..
Kunnen de [Got]'rs er zelf weleens opkomen? lol :P

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Er zijn 2 servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk 3 toch ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:17

Phreak

KTM SuperDuke

Ik wil vanavond ook nog wat mensen in de rug steken met een mes :P Het is alleen jammer dat ik de game niet meer opgestart krijg. Krijg steeds zo'n achterlijke melding over dat ik geen paged pool memory meer heb. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het spel niet meer opgestart. Toevallig iemand anders dit ook eerder gehad?
Afbeeldingslocatie: http://www.tegeler.nl/images/zooi/pagedpool.JPG

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NC_Phreak schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:40:
Ik wil vanavond ook nog wat mensen in de rug steken met een mes :P Het is alleen jammer dat ik de game niet meer opgestart krijg. Krijg steeds zo'n achterlijke melding over dat ik geen paged pool memory meer heb. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het spel niet meer opgestart. Toevallig iemand anders dit ook eerder gehad?
[afbeelding]
Kom het ook tegen op steam forums en het schijnt dan te zijn dat je "te weinig" geheugen hebt.
Check steam forums, daar staat nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:17

Phreak

KTM SuperDuke

Ja heb daar al veel gezocht.
Heb ook een aantal oplossingen geprobeerd.
Paged Memory setting in het register vergroot naar 500mb.
Antivirus gedeinstalleerd.
Steam opnieuw geinstalleerd, werkt allemaal niet.
Ik draai Windows XP x64 met 4gb geheugen. Snap er weinig van. Ik heb dit probleem wel eens eerder gehad, maar dat sluit je steam af en start je het opnieuw op en dan werkt het wel weer.
Nu dus niet meer :/

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:28

Wimo.

Shake and Bake!

NC_Phreak schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:40:
[afbeelding]
Kan je hier wat mee?

http://support.steampower...2U9MQ**&p_li=&p_topview=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Voor technische vragen/problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen een eigen topic openen. Dit uiteraard nadat je Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen doorgenomen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NC_Phreak schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:50:
Ja heb daar al veel gezocht.
Heb ook een aantal oplossingen geprobeerd.
Paged Memory setting in het register vergroot naar 500mb.
Antivirus gedeinstalleerd.
Steam opnieuw geinstalleerd, werkt allemaal niet.
Ik draai Windows XP x64 met 4gb geheugen. Snap er weinig van. Ik heb dit probleem wel eens eerder gehad, maar dat sluit je steam af en start je het opnieuw op en dan werkt het wel weer.
Nu dus niet meer :/
Phreak check je messages even, heb je een berichtje gestuurd.

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 18:45 . Reden: las iets, iets te laat foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga tf waarschijnlijk volgende week via steam kopen, alleen vroeg ik me af of je nog bepaalde addons nodig had zoals half life 2 zelf, vind het echt een grappig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:47:
Ik ga tf waarschijnlijk volgende week via steam kopen, alleen vroeg ik me af of je nog bepaalde addons nodig had zoals half life 2 zelf,
nee (natuurlijk) niet. dat zou een mooie boel worden, koop je een spel voor 30 dollar, kan je er niks mee omdat je om dat spel te spelen een ander spel nodig hebt. Het is gewoon een op zichzelf staand spel.
vind het echt een grappig spel
Dat komt omdat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:47:
Ik ga tf waarschijnlijk volgende week via steam kopen, alleen vroeg ik me af of je nog bepaalde addons nodig had zoals half life 2 zelf, vind het echt een grappig spel
erm... als je em 1 van deze dagen via steam online koopt krijg je korting ;) tf2 is nu 26,95$ ipv 29,95$ :+

( voor 1 january )

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2007 03:13 . Reden: reclame reclame reclame ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Vandaag even aan server #1 zitten prutsen, de volgende veranderingen gemaakt:

1) Voor CTF mappen geldt nu een limiet van 30 minuten en geen capture limiet. Het gaat er nu dus om wie binnen de gestelde tijd de meeste caps maakt. In de komende tijd even aankijken of er nog problemen ontstaan.
2) AFK kicker geinstalleerd. In principe worden mensen die niet bewegen na 3 minuten naar spectator verplaatst, iemand die 5 minuten in spectator is wordt gekickt. Dit is eigenlijk een aanvulling op TF2, die zelf ook al idle players van de server afschopt maar dit helaas niet altijd doet.
3) Eerste versie van scriptje geschreven die bij het starten van de map de teams automatisch indeelt.

Nummer 3 zal ik uitleggen. De afgelopen tijd gebeurt het regelmatig dat de teams erg ongelijk zijn en dat mensen lang in spectator te blijven om een bepaald team te joinen. Op verschillende fora heb ik gezien dat dit op meer servers voorkomt. Het script wat ik heb gemaakt deelt (na een mapchange) alle spelers in op het team met de minste spelers, wat er dus uiteindelijk voor zorgt dat de teams even groot zijn. De speler wordt op die manier in de eerste instantie willekeurig ingedeeld op een team, waardoor de goede en slechte spelers beter verdeeld worden over de teams. Eerlijkere teams = meer speelplezier (hopelijk).

In de praktijk ziet dit er als volgt uit:
1) Je connect naar de server of er is een mapwissel
2) Je ziet het laadscherm
3) Je wordt automatisch ingedeeld
4) Je ziet de server MOTD en de map uitleg (beide klik je weg)
5) Je ziet je ingame beeld
Je ziet dat je dus geen team of class meer hoeft te kiezen. Op het moment dat de MOTD verschijnt ben je al gespawned en sta je ingame.

Momenteel zal iedereen als medic spawnen, dit is geen bug. Vooralsnog is het voor mij niet mogelijk om alleen het teamkeuze scherm te skippen, want het classkeuze scherm wordt niet getoond als het team automatisch gekozen is. Ik moet kijken of dit mogelijk is. Als workaround heb ik er voor gekozen om iedereen dan maar als medic te laten spawnen, je kunt dan zelf je class veranderen als je dat wilt. Mocht het gewenst zijn zou ik ook een random class kunnen kiezen, of je laatst gekozen class.

Het is wat mij betreft nog niet definitief dat het script zal blijven draaien, vooralsnog is het een experiment en ben ik benieuwd naar de reacties. Geld ook voor de andere veranderingen.

Tijden het testen van het autojoin script bleek er nog een leuke bug in te zitten: na een mapschange werd iedereen op rood geplaatst en medic:

Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/tf2/autojoinbug_small.jpg

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Brainstorm schreef op zondag 30 december 2007 @ 03:24:
1) Voor CTF mappen geldt nu een limiet van 30 minuten en geen capture limiet. Het gaat er nu dus om wie binnen de gestelde tijd de meeste caps maakt. In de komende tijd even aankijken of er nog problemen ontstaan.
_/-\o_ Hartelijk dank, nu is het zoals in de goede ouwe TFC tijd ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 03:11:
[...]

erm... als je em 1 van deze dagen via steam online koopt krijg je korting ;) tf2 is nu 26,95$ ipv 29,95$ :+

( voor 1 january )
Hehe gekocht, ik zag het al, er zat nog wel iets van 4 euro belasting bij :P

Kun je ergens je billing log checken? Printen was niet goed gegaan

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Mocht het gewenst zijn zou ik ook een random class kunnen kiezen, of je laatst gekozen class.
Klinkt als een knap staaltje werk Brainstorm, hulde. Suggestie van mijn kant: kan je de classkeuze niet zo instellen dat je spawnt in een class die nog niet in gebruik is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trots op je Brain en erg leuk die screen jammer dat ik dat gemist heb. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed Brainstorm, zal weer even online knallen en zien hoe het is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 20:26
Hahah... die screenshot ook, het was wel even schrikken toen iedereen ineens Medic was aan de rode kant, wel een tof gezicht. En ook echt iedereen die scout healen, meesterlijk.

Was wel even een grappig moment! Daarna switchen alle "slimme" mensen naar blauw waardoor rood volledig in de pan gehakt werd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:07:
[...]

Hehe gekocht, ik zag het al, er zat nog wel iets van 4 euro belasting bij :P

Kun je ergens je billing log checken? Printen was niet goed gegaan
Als het goed is heb je ook een mailtje gekregen als een soort bon, die kun je altijd nog uitprinten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Vandaag even aan server #1 zitten prutsen, de volgende veranderingen gemaakt:

Gelukkig, tamelijk frustrerend namelijk tegen enorm defensieve teams als je dan voor staat en alsnog verliest in overtime ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40
Nou ik heb net de server verlaten omdat er alsnog overlopers zijn naar het betere team :(. Hele teamplay gaat naar de klote.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, is dat 'n00b' trieste gedoe nog steeds op servers? :') Het is leuk om te spelen maar er zitten echt een paar irritante kereltjes tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, beetje sad inderdaad. Ik kies altijd random team en heb gewoon fun. Boeiend als je geowned word! Zulke switchers moeten eigenlijk gekicked worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
Fokking goed brainstorm, ik zat me gisteren al te ergeren dat ik met me auto select goede gedrag altijd tegen een team met koeitje en mic en splat en etc etc kwam omdat ze elkaar gewoon opzoeken...

Wat imo ook niet meer moet kunnen is team switchen als je in het team zit met de meeste mensen, zoals vroeger bij CSS. Dus het is 8 tegen 9 en de 9e switched team. Dat is zo laf winning team joinen, krijg vaak zo'n jeuk achter m'n pc als ik dat zie dat ik gelijk quit en hoop dat ie terug gemoved wordt :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

Venxir schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:15:
Nou ik heb net de server verlaten omdat er alsnog overlopers zijn naar het betere team :(. Hele teamplay gaat naar de klote.
Moet zeggen dat ik et gisteren ook aardig lame vond, ik bakte er al niks van (nog minder dan normaal :P) en toen de teams eindelijk een beetje gelijk getrokken werden door autoswitch gingen andere mensjes overlopen -.-

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2) AFK kicker geinstalleerd. In principe worden mensen die niet bewegen na 3 minuten naar spectator verplaatst, iemand die 5 minuten in spectator is wordt gekickt. Dit is eigenlijk een aanvulling op TF2, die zelf ook al idle players van de server afschopt maar dit helaas niet altijd doet.
3) Eerste versie van scriptje geschreven die bij het starten van de map de teams automatisch indeelt.
zijn zou ik ook een random class kunnen kiezen, of je laatst gekozen class.
@2
Kijk eens aan heel mooi, deze werkt ook nog eens :D alleen moet ik nu wel gaan rennen als ik de hond ga uitlaten, anders haal ik het nooit :+

@3
Aaah ook een hele mooie oplossing, wat zelfs nog makkelijker was geweest in mijn optiek dan, schakel het punten gedeelte uit en je hebt er volgens mij ook al minder last van. Maar hoe dan ook een mooie oplossing die ik straks eens ga testen :)

en tot slot nog even een screen van een wel heel erg flexibele spy >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/examples/tf2_dead_spy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem van autoswitch is dat het nogal lame is. Heb ik net op 2fort 2 caps voor m'n team binnen gehaald...wordt ik gemoved naar het andere team. Verlies ik door m'n eigen caps ;( .

Maar goed, reden dat de teams unbalanced zijn is omdat het ene team blijkbaar wel bestaat uit mensen met mics. Ik zoek anderen met mics op, want dat werkt namelijk 10 keer beter. Je krijgt zoveel meer informatie op die manier "spy pyro links", "uber rechts boven", "links een berg mensen/medics" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:08
Ik join regelmatig het team met de 'mindere' spelers hoor, maar ik speel graag in het rode team dus druk ik daar vaak op zonder te kijken wie er in dat team zitten. Dat in spectator wachten vind ik maar niks en ik ben ook blij met deze update van brainstorm.
Gisteren nog op de map castle wilde iedereen bij het blauwe team omdat daar alle GoTers ingingen. We hadden 4 man op defense en er zaten al 6 bij blauw en iedereen maar wachten in spectator zelfs toen de build time voor defense al op was en de map begonnen. Wij als defense hadden dus totaal geen kans hierdoor.

Die timelimit inplaats van caplimit ben ik ook erg blij mee. Krijg bijna het TFC gevoel weer, alleen mis ik de flaggen nog maar dat zit er helaas niet in.

Ik speelde laatst op de server van de Dumb clan die ook wel op onze server spelen en als je daar iemand dood shiet komen er ballonen of kadootjes uit. Vond dit wel leuk rond deze tijd van het jaar. Doet me ook denken aan de Drippy 2fort server van TFC, daar hadden ze ook altijd van dit soort leuke dingen.

#Dumber [TF2][01] Favorites - www.dumbclan.co.uk
81.19.219.90:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat niet de switch tf_birthday 1 ? dan krijg je idd ballonnen en van die hoedjes enzo, heb het al eens eerder gezien is wel grappig ja en zeer toepasselijk rond de tijd van het jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt Splat, Vooral grappig als je een heavy met een feesthoedje op ziet lopen lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:40

Pinjataaa

Hit me!

Brainstorm/CiPHER, Kan je een server ook updaten via Rcon?
Ik ben bezig met een server op te zetten, maar ik ben er niet zo'n held in...

Heb et al, -autoupdate toevoegen aan de snelkoppeling :9

Ik krijg het niet voor elkaar om onze server te updaten :S Hoe hebben jullie het gedaan bij de GoT servers?

[ Voor 41% gewijzigd door Pinjataaa op 30-12-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Er is weer een nieuwe remake van een TFC map in omloop, namelijk Casbah. Zonet even gespeeld en hij is vrij goed gelukt vind ik. Alleen jammer dat er resuply kastjes ontbreken (of ik heb ze toch nog niet gevonden), dus de medics en engineers kunnen overuren kloppen :D

*edit* De resuply kastjes gevonden! Ze staan in een dood hoekje ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 31-12-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Pinjataaa
De autoupdate lijkt niet goed te werken met TF2. Ik gebruik een batch-scriptje om hem te laten updaten. Dat doe je op dezelfde manier als installeren, maar dan met een update-parameter.
code:
1
./steam -command update -game tf -dir .

Dit heb ik in een filetje in de ./orangebox map staan.
Updaten doe ik op het moment dus handmatig.

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 30-12-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

frickY schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:06:
@Pinjataaa
De autoupdate lijkt niet goed te werken met TF2. Ik gebruik een batch-scriptje om hem te laten updaten. Dat doe je op dezelfde manier als installeren, maar dan met een update-parameter.
code:
1
./steam -command update -game tf -dir .

Dit heb ik in een filetje in de ./orangebox map staan.
Updaten doe ik op het moment dus handmatig.
Thnx, het is eindelijk gelukt. :)
Duurde een hele dag, maar dan heb je ook wat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024

Het is wat mij betreft nog niet definitief dat het script zal blijven draaien, vooralsnog is het een experiment en ben ik benieuwd naar de reacties. Geld ook voor de andere veranderingen.

[afbeelding]
Ben vanavond weer eens ff langsgeweest en moet zeggen dat ik het wel prima vond werken! Op deze manier maak je het samenwerken weer hoofdzaak en niet alleen het kiezen van het team met de spelers met de beste skills.
Goeie Brainstorm!

Wel vind ik drie minuten afk wel erg krap in de tijd; wil nog wel eens een biertje of iets anders te drinken pakken tussendoor,
van mij mag 5 minuten ook nog wel....

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

-autoupdate Command line optie werkt niet onder Windows alleen Linux/BSD gek genoeg ... typisch een Steam iets 8)7 Weet niet waarop je de Server draait, maar misschien handig om te weten :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Kan iemand mij helpen met een script. Het gaat hierom:

Script 1:
Kiezen welke wapen ik als pirmary en als secondary wil hebben. Dus bijvoorbeeld wapen 1 en wapen 3. Dat ik snel tussen die kan switchen met de optie "previous weapon".

Script 2: Wanneer ik dit indruk moet wapen 2 gekozen worden en automatisch blijven vuren. Laat ik los dan moet het weer in 'script 1" configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Goedenavond..
Ik heb gister ook maar eens TF2 gekocht, bevalt me tot nu toe erg goed.
Kan iemand mij even aan de TF2 groep adden? :)
http://steamcommunity.com/profiles/76561197987361364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Gestuurd en veel plezier. Pas op voor de spies zijn best irritant :(

[ Voor 70% gewijzigd door Cabo op 30-12-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:54
Cabo schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:12:
Vooral nu er zoveel medics op de server joinen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Ik denk dat sniper best leuk is op lazytown :+. Best wat onfortuinlijke n00bs geraakt vannacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Venxir schreef op maandag 31 december 2007 @ 03:25:
Ik denk dat sniper best leuk is op lazytown :+. Best wat onfortuinlijke n00bs geraakt vannacht :P
Sniperen is leuk :9
Jij was ook een van de spelers waar ik het op gemunt had.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Venxir schreef op maandag 31 december 2007 @ 03:25:
Omgekeerd zijn er ook massa's snipers die nog geen olifant kunnen raken al danst ie voor hun ogen :) Op 2fort kill ik zelfs als soldier veel snipers vanop mijn eigen battlements, waarschijnlijk omdat veel snipers zodanig geconcentreerd op 1 punt dat ze mijn rockets gewoon niet zien aankomen 8)7

Onlangs zag ik 2 engineers van het andere team elk een level 3 sg opzetten op hun eigen battlements (in volle zicht) en geen enkele van onze 4 snipers die die dingen ff uitschakelde |:(

Te weinig snipers kunnen effectief goed spelen en zo krijgt de hele klasse een slecht imago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
FlorisD schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:37:
[...]

Vooral nu er zoveel medics op de server joinen. :+
Damn, daar gaat mijn positie ;) Maar goed, dan moet ik maar weer eens vaker joinen om mijn skills nog weer even wat aan te scherpen!

Vanavond feestje (ofcourse), dus dat gaat het niet worden, maar ik kom komende week nog wel even granaatkoppen.

Wat betreft het auto-indelen, het werkt inderdaad prima, zo werk je nog eens samen met anderen. Wel moet ik meteen bekennen liever samen te werken met de 'vaste mensen' (dus toch de got-ters) vanwege de bekendheid met de skills. Het is soms erg jammer om een uber te 'verspillen' aan iemand die nog geen deuk in een pakje boter schiet waardoor je nog niet door weet te breken. Daarnaast werkt het wel zo prettig om samen te werken via mic (al ben ik nog steeds niet altijd met mic aanwezig), dus ook daar hou je rekening mee met het kiezen van de teams.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, mag ik trouwens ook nog een invite

http://steamcommunity.com/id/Potjandorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

En wie was er het meest irritant? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 09-09 16:47
Mag ik ook een invite? Alvast bedankt :)

http://steamcommunity.com/id/jeweet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach nee man, spy's zijn niet irritant ik vind ze wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

Mik! schreef op maandag 31 december 2007 @ 08:34:
[...]

Damn, daar gaat mijn positie ;) Maar goed, dan moet ik maar weer eens vaker joinen om mijn skills nog weer even wat aan te scherpen!

Vanavond feestje (ofcourse), dus dat gaat het niet worden, maar ik kom komende week nog wel even granaatkoppen.
PFFF dus jij wou zeggen dat jij niet om 0:00 uur in de server zit om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen!? Zwak hoor...

Maare moet zeggen dat dat autojoin gedoe me wel bevalt, het enige probleem is dat dat script niet kan zien wie goed is en wie wat minder speelt :p Maar iig geen wachtenden in de lijst meer!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Mik! schreef op maandag 31 december 2007 @ 08:34:
[...]

Wat betreft het auto-indelen, het werkt inderdaad prima, zo werk je nog eens samen met anderen. Wel moet ik meteen bekennen liever samen te werken met de 'vaste mensen' (dus toch de got-ters) vanwege de bekendheid met de skills. Het is soms erg jammer om een uber te 'verspillen' aan iemand die nog geen deuk in een pakje boter schiet waardoor je nog niet door weet te breken. Daarnaast werkt het wel zo prettig om samen te werken via mic (al ben ik nog steeds niet altijd met mic aanwezig), dus ook daar hou je rekening mee met het kiezen van de teams.
Ik heb nogal mixed-feelings over het auto-join/team script: de kans op betere verdeling in teams is groter, maar ik betwijfel of het effect echt zo groot is. Wat mij vaak opvalt is dat Heavy en Medic combo's een team kunnen maken of breken (nu klink ik erg arrogant, maar zo is het zeker niet bedoelt). Als Heavy voel ik me soms zwaar waardeloos als ik geen Medic achter me heb, iets minder waardeloos als die Medic gewoon slecht/zeer matig speelt. Heb ik echter een goede Medic, dan kun je je als Heavy soms wel erg aso voelen *denkt aan Dustbowl van gister*.

Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen: een Medic is een cruciaal onderdeel van een team. Een goede Medic is minstens het dubbele waard van een goede Soldier *bukt voor de wraakacties van Soldiers*. Zo kwam ik gister gelukkig vaak terecht in teams met Mik, waarbij we elkaar gewoon goed aanvoelen qua timing e.d. Er waren echter ook momenten dat ik in een ander team werd gezet waar er of geen Medic was, of een enorm slechte (meestal de randoms). Vervolgens hoop je dan maar dat hij zn übers een beetje weet te timen en niet bij elke E-spammer jou in de raketten massa verliest...Oh wat erger ik me helemaal blauw aan al die gasten die steeds de E-knop lopen te spammen om aandacht van Medics te vragen, ook al is er geen of is die bezig met een charge (en laten we eerlijk zijn, ook E-spammen terwijl je 90% hp hebt is NIET tof).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Party mode moet aan, het is feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Shoarma kip schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:45:
[...]

PFFF dus jij wou zeggen dat jij niet om 0:00 uur in de server zit om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen!? Zwak hoor...
Tsja, een beetje die-hard zou d'r inderdaad om 0:00 uur moeten zijn. Neen, jullie zullen het vanavond zonder mij moeten doen (niet dat ik de laatste dagen veel online ben geweest), sorry guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Iemand nog enige tips om TF2 soepeler te laten lopen? (Anders dan lage settings of overclocken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met dualcore systeempjes... dit heeft bij mij iig wel gewerkt en dus post ik het hiero maar eens eventjes.

+host_thread_mode 2 in je applaunch zetten en het volgende in een cfg zetten:

cl_threaded_bone_setup "1"
cl_threaded_client_leaf_system "1"
r_threaded_client_shadow_manager "1"
r_threaded_particles "1"
r_threaded_renderables "1"
mat_queue_mode 2
host_thread_mode 2

Leverde mij toch een behoorlijk frameboost op mijn amd 4800+ op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Tsja.

Je bedoelt het vast anders, maar wat je zegt komt een beetje neer op "het ging net zo goed en nu zit ik bij die prutsers". Je hebt gelijk als je zegt dat heavy-medic combo's de doorslag geven, maar als je in een team terecht komt zonder combo dan moet je misschien wat moeite doen zo'n combo op te zetten (wellicht kan je 1 van de 6 engineers overhalen iets anders te gaan doen |:( ). Het is een teamgame, en je moet als team een gebalanceerd team weten op te zetten. Dit aspect ontbreekt vrijwel volkomen in het spel, maar er is niets wat je let om hier mee te beginnen.

Je kan een geforceerde teamwissel ook zien als een kans. Misschien niet zozeer een kans voor jou, maar misschien wel de kans voor een of andere prutser om ook eens met een goede heavy in de combo te spelen. Al doende leert men (mag je hopen).

En wat betreft die timing, 1 woord: microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
Ik zou het ook relax vinden om een invite te krijgen.

Speel vaker mee, en vaak kan ik niet meedoen omdat de server op slot zit.

http://steamcommunity.com/id/jokuh

Happy fragging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Stats van de afgelopen dagen: (uber spy _/-\o_ )
Ik heb zo'n beetje evenveel kills als deaths.

2007-12-30 Backstab Kills 173 Most backstab kills.
2007-12-30 Knife Maniac 178 knifings.
2007-12-29 Backstab Kills 137 Most backstab kills.
2007-12-29 Knife Maniac 142 knifings.

Kills: 6,499 (2,351) (waar is dit getal voor)
Deaths: 6,335

(users die ik het meeste kill, maar mij ook vaak killen zo te zien. En ik sta bij bijna iedereen als de meest gekillde user.)
1. [GoT] Spl@t 56 111
2. [GoT] Koeitje 44 133
3. Peek 43 19
4. [GoT]Brainstorm 36 59
5. [GoT]Venxir 34 46
6. -MR- Pinjataaa! 34 24
7. [GoT]DeNeusbeer 33 37
8. [SjoQ]Glashio 33 29
9. [GoT] Kalfje 31 47
10. [GoT] StarLite 31 38

[ Voor 5% gewijzigd door Cabo op 31-12-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Kapoen schreef op maandag 31 december 2007 @ 07:57:
[...]
Omgekeerd zijn er ook massa's snipers die nog geen olifant kunnen raken al danst ie voor hun ogen :)
Daarom ben ik dus nooit sniper, ik heb ooit een keer als 1nalaatste achievement mijn grey matter achievement gehaald op 2fort, maar dat koste flink wat moeite :P
Ik houd het voorlopig bij nades en sentries spammen ;)
Cabo schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:15:
Stats van de afgelopen dagen: (uber spy _/-\o_ )
10. [GoT] StarLite 31 38
Ik haat spies! :P
Heb ik net mijn uber vol, staat cabo opeens achter me. Heb je een uber-geur neus oid? ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik ook een invite? Alvast bedankt :)

http://steamcommunity.com/id/yamanaka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Je kan het zien en horen. Dan hoor je "I have uber" ofzo. En je hoort het knetteren en je ziet ook het stroom om het wapen heen. Dan weet ik 't wel :D

Wat ook grappig is wanneer iemand voor een medic vraagt en ik sta achter je. Lach me rot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Shabbaman schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:32:
[...]

Tsja.

Je bedoelt het vast anders, maar wat je zegt komt een beetje neer op "het ging net zo goed en nu zit ik bij die prutsers". Je hebt gelijk als je zegt dat heavy-medic combo's de doorslag geven, maar als je in een team terecht komt zonder combo dan moet je misschien wat moeite doen zo'n combo op te zetten (wellicht kan je 1 van de 6 engineers overhalen iets anders te gaan doen |:( ). Het is een teamgame, en je moet als team een gebalanceerd team weten op te zetten. Dit aspect ontbreekt vrijwel volkomen in het spel, maar er is niets wat je let om hier mee te beginnen.

Je kan een geforceerde teamwissel ook zien als een kans. Misschien niet zozeer een kans voor jou, maar misschien wel de kans voor een of andere prutser om ook eens met een goede heavy in de combo te spelen. Al doende leert men (mag je hopen).

En wat betreft die timing, 1 woord: microfoon.
Ik bedoel het inderdaad wat anders, ook al klinkt het misschien niet zo. Het enige "probleem" (het is een groot woord voor wat ik bedoel, maar goed) wat ik heb met het huidige script, is dat ik het gevoel heb dat het beoogde effect (betere balans in teams) nauwelijks gehaald is. Momenteel voelt het alsof de teams nauwelijks beter verdeeld zijn dan voorheen, maar misschien zal dat in de loop der tijd ook wel weer rechttrekken.

Aan de andere kant merk ik ook nauwelijks nadelen op hoor, want prutsteams/prutsspelers had je altijd al. Ook toen had ik vaak zat dat ik bij een minder team zat. En inderdaad, meestal is een give-away gewoon dat het verdomd stil is qua mic-gebruik (ik heb het wel btw). Bovendien hoef ik nu ook niet meer te denken "hhm, welk team heeft de beste [class], dan kijk ik toch of ik daar niet kan joinen" (sowieso haat ik het tussentijds overlopen, maar dat neemt niet weg dat ik bij de start van een map wel bepaalde voorkeur heb voor/tegen bepaalde spelers).

Maar goed, zoals ik al zei in de vorige post: het zijn meestal de randoms die negatief opvallen. En laat nu net die groep niet onder de regulars vallen, waardoor je dus geen voordeel haalt uit het "kunnen groeien". Kijk, ik heb ook classes waar ik volkomen brak mee ben, maar als ik serieus probeer, dan word ik ongetwijfeld beter daarin. In dat geval heb je er wel wat aan, want ik kom immers terug op de GoT servers. Bij randoms is dat meestal niet het geval, ergo je voorkomt de stress en ergernis en kiest gewoon een andere class die er wat minder last van heeft (b.v soldier). Het is nu eenmaal geen werknemer/werkgever relatie, waarbij de werkgever meestal wel voordeel haalt uit de investering. Het lijkt eerder op gratis lessen/opleiding weggeven en daar heb ik niet zo veel zin (je blijft immers bezig met steeds een ander hetzelfde trucje te leren). Wederom, dit heb ik bij de randoms, de regulars/[GoT]-tag mensen hebben aan mij een hele makkelijke, die help ik met plezier (en ik vind het ook echt niet erg als iemand wat "verkeerd" doet, mits ik maar het idee heb dat men er van leert).

Ik ben zelf ook geen heilig boontje en maak genoeg domme fouten/acties (Mik kan er zowel om lachen als huilen inmiddels), dus ik verwacht zeker geen perfectie van anderen. In een teamgame is een bepaalde mate van continuiteit echter wel zeer wenselijk. Overigens is dit in geen enkel geval bedoelt als arrogantie, want een ieder de mij kent weet gewoon dat dat onzin is (je hoort mij helemaal niet snel klagen, maar discusseren mag ik graag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:08
Kapoen schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:04:
Er is weer een nieuwe remake van een TFC map in omloop, namelijk Casbah. Zonet even gespeeld en hij is vrij goed gelukt vind ik. Alleen jammer dat er resuply kastjes ontbreken (of ik heb ze toch nog niet gevonden), dus de medics en engineers kunnen overuren kloppen :D
Casbah was echt een heerlijke TFC map, echt veel gespeeld. Alleen deze map zal wel totaal anders spelen zonder concjumps om snel met de flag er vandoor te gaan. Ben benieuwd hoe deze speelt en hoop dat brainstorm em snel kan uploaden op de server.
krakbracket schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:48:
Wel vind ik drie minuten afk wel erg krap in de tijd; wil nog wel eens een biertje of iets anders te drinken pakken tussendoor,
van mij mag 5 minuten ook nog wel....
Inderdaad ik vind die autokick ook wel erg snel nu. Niet eens tijd voor een toilet pauze of wat drinken/eten pakken. Dus graag wat meer idle time brainstorm.
Cabo schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:00:
Kan iemand mij helpen met een script. Het gaat hierom:

Script 1:
Kiezen welke wapen ik als pirmary en als secondary wil hebben. Dus bijvoorbeeld wapen 1 en wapen 3. Dat ik snel tussen die kan switchen met de optie "previous weapon".

Script 2: Wanneer ik dit indruk moet wapen 2 gekozen worden en automatisch blijven vuren. Laat ik los dan moet het weer in 'script 1" configuratie.
Ik zelf vind het het makkelijkste om de wapens/acties op mouse3/4/5 binden. Maar je kunt ook met een bind zorgen dat je met de scrollwheel alleen tussen bepaalde wapens cycled zoals bijvoorbeeld wapen 1,2 en 3 en niet de engi en spy non-wapen stuff want daar heb ik wel andere binds voor. Ik kan dit scrollwheel script van mij mischien wel een beetje aanpassen zodat je een knop kunt binden voor het switchen tussen bepaalde wapenslots.

Script2 is vrij simpel, maar onder welke knop wil je dit binden want bv mouse2 heb je ook nodig voor sniper/heavy/medic/demo. Daarom heb ik class specific configs zodat mijn soldier met mouse2 naar shotgun gaat maar de sniper niet. Bij soldier druk ik mouse2 in voor de shotgun en kan dan met mouse1 schieten, laat ik mouse2 weer los komt de rocketlauncher er weer. Mouse4 heb ik dan voor melee toggle. Ik vind dat automatisch vuren persoonlijk niet erg handig omdat je dan veel ammo verspeelt als de vijand achter een muur ofzo duikt en de timing van het schieten gaat ook niet altijd lekker, daarom gebruik ik een toggle zodat ik zelf bepaal wanneer ik schiet.

Ik kan je verder wel helpen met wat scripts maar weet niet of dat zo handig is want je bent al irritant genoeg ;). Maar je moet maar zeggen op welke keys je de binds wil en dan probeer ik wel wat voor je. Als je echt wat verder wil gaan met scripts moet je echt class specific scripts gaan gebruiken. Op tf2wiki kun je ook wat kant en klare scripts vinden en er staat ook wel wat info om zelf binds te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Source heeft zelf ook een commando om de teams random te husselen, ik meen mp_shuffle.
Misschien dat die aangeroepen kan worden nadat een winpunt is gescoort? Al is dat een beetje lastig te definiëren';
In ctf_2fort na een x-aantal caps
In cp_dustbowl nadat beide teams een keer offence en defence zijn geweest
In cp_well wanneer alle CP's aan een van beide temas toebehoren
In cp_gravelpit wanneer team blauw alle CP's heeft.

Ofwel, zodra een potje is 'afgelopen' de teams shuffelen, zodat het volgende potje met nieuwe teams start. Dat event is ongetwijfelt af te vangen met een sourcemod-plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Cleetje schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:41:
[...]

Ik bedoel het inderdaad wat anders, ook al klinkt het misschien niet zo. Het enige "probleem" (het is een groot woord voor wat ik bedoel, maar goed) wat ik heb met het huidige script, is dat ik het gevoel heb dat het beoogde effect (betere balans in teams) nauwelijks gehaald is. Momenteel voelt het alsof de teams nauwelijks beter verdeeld zijn dan voorheen, maar misschien zal dat in de loop der tijd ook wel weer rechttrekken.

Aan de andere kant merk ik ook nauwelijks nadelen op hoor, want prutsteams/prutsspelers had je altijd al. Ook toen had ik vaak zat dat ik bij een minder team zat. En inderdaad, meestal is een give-away gewoon dat het verdomd stil is qua mic-gebruik (ik heb het wel btw). Bovendien hoef ik nu ook niet meer te denken "hhm, welk team heeft de beste [class], dan kijk ik toch of ik daar niet kan joinen" (sowieso haat ik het tussentijds overlopen, maar dat neemt niet weg dat ik bij de start van een map wel bepaalde voorkeur heb voor/tegen bepaalde spelers).

Maar goed, zoals ik al zei in de vorige post: het zijn meestal de randoms die negatief opvallen. En laat nu net die groep niet onder de regulars vallen, waardoor je dus geen voordeel haalt uit het "kunnen groeien". Kijk, ik heb ook classes waar ik volkomen brak mee ben, maar als ik serieus probeer, dan word ik ongetwijfeld beter daarin. In dat geval heb je er wel wat aan, want ik kom immers terug op de GoT servers. Bij randoms is dat meestal niet het geval, ergo je voorkomt de stress en ergernis en kiest gewoon een andere class die er wat minder last van heeft (b.v soldier). Het is nu eenmaal geen werknemer/werkgever relatie, waarbij de werkgever meestal wel voordeel haalt uit de investering. Het lijkt eerder op gratis lessen/opleiding weggeven en daar heb ik niet zo veel zin (je blijft immers bezig met steeds een ander hetzelfde trucje te leren). Wederom, dit heb ik bij de randoms, de regulars/[GoT]-tag mensen hebben aan mij een hele makkelijke, die help ik met plezier (en ik vind het ook echt niet erg als iemand wat "verkeerd" doet, mits ik maar het idee heb dat men er van leert).

Ik ben zelf ook geen heilig boontje en maak genoeg domme fouten/acties (Mik kan er zowel om lachen als huilen inmiddels), dus ik verwacht zeker geen perfectie van anderen. In een teamgame is een bepaalde mate van continuiteit echter wel zeer wenselijk. Overigens is dit in geen enkel geval bedoelt als arrogantie, want een ieder de mij kent weet gewoon dat dat onzin is (je hoort mij helemaal niet snel klagen, maar discusseren mag ik graag).
Gebalanceerde teams betekenen voor mij toch teams waar bij beide enkele goede koppels, of dat nou medic/heavy is of een paar goede soldiers/demos zitten en aangevuld worden met de 'newbies'. Er zit een groot verschil in kwaliteit op de server. De regulars, daar ken je de kwaliteit van en je merkt meteen wanneer er meerdere regulars rondwandelen (en dan bedoel ik dus verspreid over de teams) en daar valt lekker een 'team' en 'teamplay' mee op te bouwen. Je merkt ook langzamerhand steeds meer dat mensen 'hun' class vinden en die goed onder controle hebben. Het forceren van combo's werkt dus absoluut niet. De ene heavy is de ander niet, dat geldt voor pyros, soldiers en demos net zo. Een heavy/medic combo is dus ook nooit een garantie voor een forcering. Of je ubert iemand en die rent als een kip zonder kop naar de cap zonder bijvoorbeeld een sentry uit te schakelen. Puur voor eigen gewin in plaats van te denken aan het team. Voor mij is dan snel de lol er van af. Dan zet je een actie op om de boel te forceren, gaat het team niet mee. En ja, wel of geen mics hebben speelt daar absoluut een grote rol in. Neemt niet weg dat ik de strekking van het auto-joinen absoluut kan begrijpen en ik kan er de lol ook wel van in zien, maar toch, stiekem, hou je de voorkeur om met bepaalde mensen samen te werken.

Cabo heeft inderdaad een neus voor ubers, vooral wanneer je echt net wilt activeren. Rechtermuisknop inklikken en dan vol gebackstabbed worden, niets is zuurder dan dat. Maar goed, vind het dan wel weer leuk dat Cabo toch regelmatig als mijzelf vermomd voor mij neus verschijnt ^^ (en cabo, zie het gezeik maar als een complimentje hoor ^^ ben lichtelijk jaloers op je spy-skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Cleetje schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:41:
[...]

Dit ondervond ik gisteren ook aan den lijve. Op Dustbowl liep ons random team finaal over het andere team heen, vooral in het begin. Het probleem met random is, dat het random is. Je kan net zo goed krijgen dat de beste 12 in een team zitten. Gemiddeld gesproken zou het denk ik wel beter zijn, maar het blijft natuurlijk niet optimaal, maar beter dan mensen die proberen het goede team te joinen, ik betrapte mezelf er ook wel eens op.

Het beste zou in principe zijn een intelligent systeem dat kijkt of 1 team echt ruim de overhand heeft, en op basis daarvan speles selecteert om over te zetten zodat het gebalanceerder wordt. Het kan wel, ik heb het wel eens gezien bij counter-strike. Helaas wordt zoiets bemoeilijkt door de class-based aanpak. Als iemand heel goed bezig is als engineer op defence bij dustbowl ofzo, en hij wordt overgezet, dan kan het best zo zijn dat hij voor offence veel minder nut heeft, ook omdat hij misschien niet goed is in het spelen van een class die dan wel nuttig is. (er is vast wel een beter voorbeeld te verzinnen dan dit)
Volgens mij zijn er best wel mensen die een mic hebben, maar er is ook een zekere mate van verlegenheid/onwennigheid in het spel. Je gaat toch niet zomaar tegen een groep wildvreemden lopen praten? Vooral niet als je het idee hebt dat je stem raar klinkt of zo. Als je vaker samen speelt valt dit natuurlijk weg. Volgens mij kan je dan het beste zelf gewoon wel blijven praten, dat ze niks zeggen wil niet zeggen dat ze niet luisteren, zelf ben ik ook niet zo'n spraakwaterval. Maar als jij het doet, wordt de drempel voor anderen ook kleiner. En als je dan eenmaal druk aan het praten bent, dan kan je tactisch mooie dingen doen.
In een ideale wereld zou je wel iedereen die ze nog niet kent alle truucjes en dingen leren, zelfs als ze nooit meer op de GoT server terug komen. Zij kunnen daarna hun opgedane kennis op de volgende servers verder verspreiden aan andere mensen, die het weer naar andere mensen verspreiden die vervolgens wel weer op de GoT server terechtkomen. Wat je dan krijgt is een grote opwaartse spiraal, muv degenen die niet nieuw zijn.
Helaas is de mens egoïstisch, "Wat nou tactiek? ik wil gewoon lekker schieten, nou en dat we 5 snipers hebben." Helaas kun je moeilijk mensen die goed zijn in class x iets anders proberen op te dwingen, misschien liever een knappe sniper, dan een slechte soldier. Al zal soms een slechte soldier beter zijn voor het team, vanwege de dreiging die ervan uit gaat.
Hier is geen oplossing voor, het beste wat je kan doen is toch proberen mensen die vreselijk verkeerd bezig zijn in de goede richting te leiden. Er zijn altijd mensen die met zn 5en sniper blijven, maar er zijn er ook zat die tips van mensen waarderen en hun best willen doen. Dat alleen al is het waard, het gaat toch niet alleen maar om het winnen. Ik heb zat mooie potjes gespeeld die ik verloren heb, maar dan toch een gevoel had van: dat ging echt lekker. Wat ik wil zeggen: Probeer gewoon vriendelijk iedereen te helpen om een beter team te maken, en degenen die stug stom bezig zijn laat je maar links liggen.
Dat klagen vind ik ook een heikel punt. Er zijn soms mensen die ab-so-luut niet tegen hun verlies kunnen. Als het bij zo'n persoon goed gaat, kan je er lekker mee spelen, maar als het niet naar zijn/haar zin gaat, pas dan maar op. Zij weten het dan altijd beter, die moet dit gaan doen, en waarom heeft die ander niet zus en zo gedaan. Dan heb je zo'n boze legercommandant
Afbeeldingslocatie: http://xs122.xs.to/xs122/07011/afg_040505_001.jpg
Dat is echt het enige waar ik to-taal niet tegen kan. Iedereen probeert zijn best te doen, en dan gaat er eentje de sfeer verzieken, niemand doet iets goeds, en overal is kritiek op. Ik denk niet dat de prestaties daarop vooruit gaan, eerder achteruit "Wie denkt hij wel dat hij is? Ik ga echt niet naar zo'n brulboei luisteren, hij zoekt het maar uit." Vaak denk ik dan: "Hoepel op, en ik ga hem echt niet meer healen." (oid), laat hem maar brullen. Helaas ben ik daar te goedaardig voor.
Verder iedereen maakt fouten, ik grossier er in, zolang je maar niet de fouten de overhand laat krijgen is dat best.

Edit: Oei wat een lange post :X Iets meer getypt dan verwacht, en ik wou het nog wel kort houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rutger Mulder schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:31:
[...]
Casbah was echt een heerlijke TFC map, echt veel gespeeld. Alleen deze map zal wel totaal anders spelen zonder concjumps om snel met de flag er vandoor te gaan. Ben benieuwd hoe deze speelt en hoop dat brainstorm em snel kan uploaden op de server.
Wat ik leuk vind aan deze versie is dat elke klasse wel iets te doen heeft, zelfs een pyro kan op deze map aan de slag in offense en defense vanwege de vele hoeken en kantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Kapoen schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:04:
Deze map is in TFC echt heerlijk. Hoop dat het even leuk is in TF2. De map is ook niet gespiegeld zoals de meeste maps wat het weer uniek maakt. En kan er goed spy in zijn.

Net even de map gespeeld en het speelt lekker. Echt 't proberen waard.
Mik! schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:58:
[...]

Cabo heeft inderdaad een neus voor ubers, vooral wanneer je echt net wilt activeren. Rechtermuisknop inklikken en dan vol gebackstabbed worden, niets is zuurder dan dat. Maar goed, vind het dan wel weer leuk dat Cabo toch regelmatig als mijzelf vermomd voor mij neus verschijnt ^^ (en cabo, zie het gezeik maar als een complimentje hoor ^^ ben lichtelijk jaloers op je spy-skills)
Dank je, jij krijgt vrijstelling :) not
Rutger Mulder schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:31:
Ik kan je verder wel helpen met wat scripts maar weet niet of dat zo handig is want je bent al irritant genoeg ;). Maar je moet maar zeggen op welke keys je de binds wil en dan probeer ik wel wat voor je. Als je echt wat verder wil gaan met scripts moet je echt class specific scripts gaan gebruiken. Op tf2wiki kun je ook wat kant en klare scripts vinden en er staat ook wel wat info om zelf binds te maken.
Ja die site ken ik. Het gaat om het (auto) zappen :) Maar ik zal je wel even aanspreken op de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:29:
Voor de mensen met dualcore systeempjes... dit heeft bij mij iig wel gewerkt en dus post ik het hiero maar eens eventjes.

r_threaded_particles "1"
mat_queue_mode 2
host_thread_mode 2

welke cfg? autoexec of config? en wtf is applaunch? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aparte map tegengekomen op FPS banana.
CTF Vikings, capture the flag/intel, speelt zich af op 2 viking schepen (sort off), naast een water doorgang is er ook een kanon aan boord waarmee jejezelf of een ander kan wegschieten (hiervoor is een keybind +use nodig) wat ook aan boord is is een rock-stage, heeft niet echt een functie maar lever wel een paar mooie screenies op als daar een paar pyros staan te air-gitaren.
Intel zit achter een glas wat kapot gechoten moet worden (dat kan ff duren 10000HP glass)
Map rar is ook een beetje verkeerd gegaan omdat de bsp-file nog gerenamed moet worden.

Check screenies: http://www.fpsbanana.com/maps/42378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Even over het binden van de "use" key. Die bestaat al in TF2.Gewoon weten welke knop "use" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Mooi, weer een update waar aantal exploits mee gefixed zouden moeten zijn
  • Fixed "CUtlLinkedList overflow!" crash
  • Added player position data to server logging of events (player_death, player_builtobject, teamplay_flag_event, object_destroyed, teamplay_point_captured, teamplay_capture_blocked)
  • Improved mapcycle handling to ensure it always loads new mapcycles when the mapcyclefile convar is changed
  • Fixed sniper quick-switch exploit allowing them to avoid zoom/unzoom times
  • Fixed an exploit allowing players to spawn into the enemy territory at the start of a round
  • Fixed syringegun projectiles sometimes pushing players high up into the air, allowing them to reach bad map locations
  • Removed an obscure rendering setting that would allow players to make cloaked spies appear fully black

[ Voor 107% gewijzigd door punisher007 op 01-01-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Dit is een reden waarom ik van steam hou.. Vroeger kwamen patches alleen elke maand ofzo, en je moest handmatig updaten. De helft van de gamers snapte het niet en je kreeg echt kampen van patches (vooral bij CS :P)

Nu is het gewoon: Gamen? Huppa, Patchen en gaan!

Erg mooie patch imho!
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:29:

r_threaded_particles "1"
mat_queue_mode 2
host_thread_mode 2

werkt fantastisch op mijn amd 4800+! Eindelijk rond de 80/90% cpu usage ingame !

[ Voor 53% gewijzigd door Wiebbe op 01-01-2008 12:05 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
* Idle timeout verhoogd van 3 naar 5 minuten. Na 5 minuten niet bewegen ga je spectator, na nog eens 5 wordt je gekickt.
* Auto team join script aangepast zodat je niet meer standaard de medic class krijgt. In plaats hiervan krijg je je laatst gespeelde class, dit wordt max 3 ronden bijgehouden. Mocht je laatste class niet bekend zijn dan krijg je (voorlopig) een random class toegewezen.
* ctf_casbah op de server gezet & in de rotatie om te kijken of hij lekker speelt
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:37:
Probleem van autoswitch is dat het nogal lame is. Heb ik net op 2fort 2 caps voor m'n team binnen gehaald...wordt ik gemoved naar het andere team. Verlies ik door m'n eigen caps ;( .
Ja autobalance is irritant, de enigste reden dat het aanstaat is eigenlijk omdat mensen zelf niet snel naar het andere (vaak verliezende) team gaan. Misschien een idee om daar ook zelf een script voor te schrijven... moet wel te doen zijn. Er zitten denk ik wat haken en ogen aan, 100% goede autobalance gaat nooit werken.
frickY schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:31:
Source heeft zelf ook een commando om de teams random te husselen, ik meen mp_shuffle.
Misschien dat die aangeroepen kan worden nadat een winpunt is gescoort? Al is dat een beetje lastig te definiëren';
In ctf_2fort na een x-aantal caps
In cp_dustbowl nadat beide teams een keer offence en defence zijn geweest
In cp_well wanneer alle CP's aan een van beide temas toebehoren
In cp_gravelpit wanneer team blauw alle CP's heeft.

Ofwel, zodra een potje is 'afgelopen' de teams shuffelen, zodat het volgende potje met nieuwe teams start. Dat event is ongetwijfelt af te vangen met een sourcemod-plugin.
Hmm ik kan niet zo'n soort commando vinden, ook niet met google. Misschien heeft het eens in een andere mod gezeten?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Trouwens wellicht ook een idee om de stats te clearen aan het begin van iedere maand ? Dit om het voordeel te beperken van degenen die gewoon enorm veel spelen en het een beetje spannend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Wiebbe schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:04:
Dit is een reden waarom ik van steam hou.. Vroeger kwamen patches alleen elke maand ofzo, en je moest handmatig updaten. De helft van de gamers snapte het niet en je kreeg echt kampen van patches (vooral bij CS :P)

Nu is het gewoon: Gamen? Huppa, Patchen en gaan!

Erg mooie patch imho!

[...]

werkt fantastisch op mijn amd 4800+! Eindelijk rond de 80/90% cpu usage ingame !
Ik ga mijn vraag nog eens stellen want blijkbaar heeft niemand mijn post gezien.
In welke gcf? autoexec of system? en wat is applaunch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asskicker2 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:55:
[...]

Ik ga mijn vraag nog eens stellen want blijkbaar heeft niemand mijn post gezien.
In welke gcf? autoexec of system? en wat is applaunch?
Sorry was een beetje druk ;)

applaunch, dat zijjn de launchproperties... als je naar my games gaat in steam en dan de andere muisknop indrukt en naar properties gaat, dan zie je daar Set launch options staan. Klik die aan en zet em daarin.

Daarnaast kun je altijd nog: -heapsize 2048000 -nojoy -novid -noipx -gl +host_thread_mode 2 erin kwijt.

Waarin -heapsize het geheugen reserveerd voor team fortress ( helft van je geheugen in Kilobytes in mijn geval 2gb)

-nojoy (geen joystick ondersteuning)

-novid (is voor de introductie weg te halen)

-noipx ( zet ipx netwerk uit, heb je niet nodig)

-gl ( force opengl settings)

-dxlevel ( forceer het spel op een bepaalde directx versie, 70 voor directx7.0, 80, 81, 90 of 95 )

+host_thread_mode ( heb je settings 0= uit, 1=multicore aan indien mogelijk, 2=geforceerd multicore)

je kunt de overige settings ook in je config.cfg zetten die zich bevind in de team fortress 2\tf\cfg map.
ikzelf vind het altijd overzichtelijker om het in een apparte cfg file te zetten dus vandaar.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Moet "+host_thread_mode 2" dan ook met een plus? Bij mij staat er -console en dat is dus met een min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Brainstorm schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:43:
* ctf_casbah op de server gezet & in de rotatie om te kijken of hij lekker speelt
Vannochtend ff gespeeld, op zich een redelijke map, beetje leeg soms, maar qua gameplay maakt dat niet uit natuurlijk!

Wat wel MEGA irritant was, was de ingebouwde reclame:

Mega lang muziekje en midden in je beeld:

CTF_CASBAH MADE BY XXXXXXX
CLAN BAH XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

beetje jammer :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

asskicker2 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:30:
Moet "+host_thread_mode 2" dan ook met een plus? Bij mij staat er -console en dat is dus met een min :P
Ja, en het werkt prachtig! Ik heb 30% FPS winst :D
Ik ben van 60FPS naar 100 gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Gister op een server gespeeld waar cp_sidwinder voorbij kwam, ik vond het best wel een best aardige map. Misschien een idee om eens naar te kijken en uit te proberen op de sevrer.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Brainstorm schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:43:
Hmm ik kan niet zo'n soort commando vinden, ook niet met google. Misschien heeft het eens in een andere mod gezeten?
mp_scrambleteams
Scramble the teams and restart the game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hmm, ik blijf het gevoel houden dan TF2 veel slechter (lage FPS) draait dan hij zou moeten op mijn systeem. Ik heb een Athlon XP 2800, 1 gig ram en een Geforce 6600 GT. Alle settings zijn low.. resolutie is 800x600 en op sommige maps (bijvoorbeeld als je de begindeur uitloopt in lazytown) krijg ik gruwelijke fps drops (rond de 15 fps of er nou mensen in beeld zijn of niet). Aan windows/hdd kan het niet liggen denk ik, aangezien ik vorige week geformat heb. Verder gebruik ik voor alles de nieuwste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RedruM schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:06:
Hmm, ik blijf het gevoel houden dan TF2 veel slechter (lage FPS) draait dan hij zou moeten op mijn systeem. Ik heb een Athlon XP 2800, 1 gig ram en een Geforce 6600 GT. Alle settings zijn low.. resolutie is 800x600 en op sommige maps (bijvoorbeeld als je de begindeur uitloopt in lazytown) krijg ik gruwelijke fps drops (rond de 15 fps of er nou mensen in beeld zijn of niet). Aan windows/hdd kan het niet liggen denk ik, aangezien ik vorige week geformat heb. Verder gebruik ik voor alles de nieuwste drivers.
Veel custom maps zijn weinig of niet geoptimaliseerd waardoor ze inderdaad een pak zwaarder
zijn dan nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Met een 6600 moet je wel meer dan 15 fps kunnen halen, zeker wanneer er niemand in beeld is. Op 1024x768 met veel op low behalve textures (die zijn high), haal ik met dezelfde processor+ram en een 4200 videokaart betere fps. Pas tijdens grote gevechten wil hij naar de 15 zakken... Custom maps zijn hierbij het ergste inderdaad.

Wat je kan proberen is een episode 2 tweakguide. Deze is geupdate voor Episode II (en dus ook TF2 lijkt me), misschien heb je er wat aan?

[EDIT, OFF TOPIC] Oh, hoi allemaal, fijne jaarwisseling gehad? Heb zelf een week bij ouders en in hotels geleefd, dus heb wel weer zin in een potje TF2 :)

[ Voor 13% gewijzigd door HertogJanNL op 01-01-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Mag ik nog een invite trouwens?

http://steamcommunity.com/id/jeweet/home
HertogJanNL schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:19:

Wat je kan proberen is een episode 2 tweakguide. Deze is geupdate voor Episode II (en dus ook TF2 lijkt me), misschien heb je er wat aan?

[EDIT, OFF TOPIC] Oh, hoi allemaal, fijne jaarwisseling gehad? Heb zelf een week bij ouders en in hotels geleefd, dus heb wel weer zin in een potje TF2 :)
thanks, zal eens kijken

[ Voor 76% gewijzigd door RedruM op 01-01-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Done

Was weer een lekker avondje knallen vandaag. Valt wel op dat de mapcyle/rtv systeem nog niet helemaal lekker werkt.

Na Castle3, kwam een andere map, gevolgd door weer Castle3.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Jammer, mijn vakantie is voorbij. Ik zal nu een stukje sneller wegzakken in de stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Venxir schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:44:
Jammer, mijn vakantie is voorbij. Ik zal nu een stukje sneller wegzakken in de stats ;)
Ha die van jou ook al? ;) Je kan toch wel 's avonds nog 's een stuk of wat raketten afvuren om je score op te vijzelen? :9

De balans in de teams is af en toe echt ver te zoeken. Ik betrap mezelf erop dat ik idd wel eens wat begin te schreeuwen op zulke momenten. Gelukkig voor jullie doe ik dat gewoon als de microfoon uit staat. ;)
Daarna probeer ik er gewoon het beste van te maken (ja zonder te switchen :P). Wel merk ik dat het verliezende team in de meeste gevallen aan de volgende ramp-voorwaarden voldoet:
  • Mensen kiezen bijv scout als er moet worden verdedigd.
  • Iedereen loopt wat rond voor zichzelf, er wordt geen aansluiting bij de groep gezocht
  • Teveel mensen van dezelfde klasse (bijv 5 engies op 11 mensen)
  • In verhouding te weinig medics. (2 op de 11 is wat mij betreft een minimum op welke map dan ook)
Mocht je dus in zo'n team terecht komen en je ziet dat de verdeling van de klassen binnen je team wat scheef zijn probeer daar dan wat aan te doen door (rustig) met je teamgenoten te praten en een strategie te verzinnen. Probeer ook van je eigen kant een goede aanvulling op het team te zijn door bijv medic te kiezen als daar belang bij is.

Heb voor de rest erg genoten de afgelopen week van het niveau op de GoT servers en ik wens jullie hierbij allemaal nog een gelukkig 2008 toe. :Y)

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Cleetje schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:50:
[...]
Oh wat erger ik me helemaal blauw aan al die gasten die steeds de E-knop lopen te spammen om aandacht van Medics te vragen, ook al is er geen of is die bezig met een charge (en laten we eerlijk zijn, ook E-spammen terwijl je 90% hp hebt is NIET tof).
Dat was ik. Erg frustrerend als er een medic recht voor je neus staat op een rustig punt en je 11 hp over hebt. En die medic gaat je dan gewoon rustig maar eens even niet healen omdat hij al een lock heeft op een andere speler... :/

Medic roepen bij 90% health is ook wel een beetje overdreven idd. Maar het is wel een manier voor een HWG om aan een medic te komen.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Donderwolk schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:31:
[...]

Dat was ik. Erg frustrerend als er een medic recht voor je neus staat op een rustig punt en je 11 hp over hebt. En die medic gaat je dan gewoon rustig maar eens even niet healen omdat hij al een lock heeft op een andere speler... :/

Medic roepen bij 90% health is ook wel een beetje overdreven idd. Maar het is wel een manier voor een HWG om aan een medic te komen.
Hmm, en jou kan ik mij dan niet herinneren als e-knop spammer ^^ Meestal zie ik wel of iemand het echt nodig heeft en probeer dan toch even de lock te verbreken (al is het een beetje lullig wanneer diegene rustig verderloopt terwijl ik mensen sta te healen).

Die balans is idd af en toe ver te zoeken. Zit ook wel vloekend, scheldend, tierend achter de pc (niet goed voor de bloeddruk) wanneer er te domme acties worden uitgevoerd (zoals ik al eerder schreef: ubers geven aan mensen die nog geen tegenstander weten te raken al blijft ie op een halve meter stil staan, neen daar win je een ronde mee). Maar goed, dat is het fanatisme waar ik toch wel last van heb ^^ Het valt mij ook op dat er soms van die huilies rondlopen (gistermiddag bijvoorbeeld) die lopen te klagen dat het team zo slecht is, maar ondertussen vooral voor eigen gewin rondlopen en totaal niet samenwerken. Uh, vind je het dan gek dat het team niet veel beter wordt.

Trouwens, ook ik wens jullie nog een goed 2008 toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Was een leuke die Casbah! gisterenavond is ie even voorbijgekomen en mij beviel hij wel. wel is het heel moeilijk voor de partij die wordt terugedrongen om eruit te komen; de score was dan ook 10 - 1 voor het clubke waar ik in zat...

verder passeren er steeds meer leuke customs de revue; 2fort in kerstsferen zag er mooi uit, alleen jammer dat je niet meer in het water kunt blussen als je in de hens bent gezet :P

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Donderwolk schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:31:
[...]

HWG zoek ik als Medic sowieso al op, die zijn nl veel fijner dan Soldiers en Demo's. Pyro's zijn voornl leuk met een über, maar voor de rest nogal lastig omdat ze erg dicht bij de vijand moeten staan (wat je vervolgens zelden overleefd als Medic). Mijn ergernis ligt echter bij mensen die ook niet even 1x drukken, maar rustig elke 2 seconden (daarbinnen heb je vele variaties). Uiteraard is een Medic roepen op een rustig moment geen probleem, dan help ik graag. Helaas lijken de E-spammers het niet te snappen: die willen per direct geheald worden, zodat ze vervolgens direct een groepje inrennen en verwachten dat je er of achter hangt, of ze 1 seconde later weer healt.

Kortom, de volgende mensen laat ik rustig creperen als Medic:
  • E-spammers met 100% hp (HWG vind ik wel, anders is 1x roepen voldoende)
  • E-spammers middenin een vuurgevecht
  • E-spammers die midden in een groepje friendlies staan (hallo, ik moet je wel kunnen zien)
  • E-spammers die medkits voor mijn neus wegkapen (kan per ongeluk, maar soms zie je dus gasten die grote kits oppakken terwijl ze zelf maar 20hp missen...en jij voor ze staat met half hp)
Eigenlijk weiger ik dus mensen te helpen die niet bereid zijn even normaal te doen en na te denken. Ik wil veel teammates healen, maar het moet allemaal wel kunnen. Daarvoor moet je in ieder geval in zicht staan en mag het niet zo druk zijn. Helemaal aardig is het als je zelf bereid bent even naar me toe te lopen, dan heb je grote kans dat ik je tussendoor nog snel weet te healen.
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.