Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Team Fortress 2, deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste
Acties:
  • 8.284 views sinds 30-01-2008

• PainkillA
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09:21
heb al gelezen dat valve nu bezig is met soldier en demoman te tweaken. Ook komt er zeer snel al een update waardoor engineers die elkaar assisten ook punten krijgen. Samen met de tweak voor pyro dat je ook punten krijgt als je een groep in de fik zet maar er niemand aan dood gaat.. Alleen maar beter dat je punten krijgt voor acties die niet zozeer voor jouw alleen goed zijn maar het hele team helpen.

Ryzen 1700@3.9Ghz 2x8GB 3200Mhz, Asrock X370 Taichi, GTX970,

• Brainstorm
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:03
quote:
glashio schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:52:
Ik wil best op de server komen, graag zelfs :) Alleen toen ik er in zat werd ik er alsnog uit-gemikt bij het laden van de een nieuwe map. Met diezelfde melding : "This slot is reserved for a communitymember."
Ik heb vanavond een aantal aanpassingen aan het reserved slot systeem gemaakt waardoor verschillende problemen opgelost zouden moeten zijn, o.a. wat jij hier beschreef (kick bij een map change) en kick bij auto-retry. Ik hou het nog even in de gaten ivm met bugs, maar het zou nu voor niet-leden iets soepeler moeten werken.

Nog 1 feature toegevoegd: als je disconnect heb je 2 minuten lang toegang tot de reserved slot, ongeacht of je member bent. Mocht je crashen dan is de kans nu groot dat je meteen weer het spel kunt joinen. Let wel op dat je even handmatig verbinding moet maken omdat de server browser 22/22 en 23/23 als een volle server beschouwd, ook al zijn er 1-2 sloten beschikbaar. Dit doe je als volgt:

* Start Team Fortress 2
* Open de console
* Type: connect tf2server1.red-snow.org:27015
* Druk op enter

Gezien de manier waarop de reserved slots nu gebruikt worden lijkt het me geen probleem om regulars ook automatisch toegang te geven tot de reserved slots, ik moet alleen nog bedenken hoe ik deze personen makkelijk kan herkennen en in de whitelist kan toevoegen.

Brainstorm wijzigde deze reactie 25-01-2008 22:32 (10%)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• krakbracket
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-05-2014
quote:
frickY schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:18:
[...]

Juist niet. Een uber is bij een goede defence de enige manier om ergens door heen te komen.

.
er zijn maar weinig maps waarop een defending team een 3 a 4 tal medic - heavy/soldier/ demo/ etc. kan tegenhouden. als een team goed samenspeelt met een aantal medics wordt het heel lastig om daar iets tegen te doen.

aan de andere kant lukt het het offencive team ook niet om een goede defence kapot te spelen zonder de ubers.
met 'uber- almacht' doel ik op de zeer prominente rol die de ubercharge op dit moment heeft in de gameplay,
ik ben dan ook zeer benieuwd wat de vernieuwingen hier mee doen.

PC gameplay geen multiplatform!

• Become
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 10:45
En weer een nieuwe update, zijn goed bezig daar bij valve
quote:
Added new capture the flag map CTF_Well
Added Spanish map descriptions
Added new option to auto-save a scoreboard screenshot at the end of a map to the multiplayer->Advanced dialog
Added more particle optimizations for mid range and low end hardware
Updated CP_GravelPit to fix all known exploits and changed the scoring method to score per capture rather than per round
Updated "nextlevel" CVAR to trigger a changelevel at the end of the current round (not mini-round)
Fixed SourceTV demo recording problem
Fixed mp_stalemate_enable not preventing Sudden Death mode on some maps
Fixed a couple cases where player stats were not being recorded correctly
Fixed some log entries being truncated
Fixed crash caused by trying to import a custom player spray
Removed the "Reset Stats" button from the Player Stats screen
Ben vooral benieuwd hoe de ctf_well speelt, kom nu alleen geen server op, omdat ik volgens mij geupdate versie heb en de servers nog niet :(

• Pinjataaa
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 17-02 16:05

Pinjataaa

Hit me!

Updated CP_GravelPit to fix all known exploits and changed the scoring method to score per capture rather than per round

Kan je niet meer op dat dak :(
Waar blijven die Achievements, het zou een paar weken duren maar het is nu al bijna de 2e maand..

PSN: Pinjataaa

• Moonroach
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 27-07-2010

Moonroach

This is the song La la la la

erm.... valve tijd ? does that ring a bell ? :P

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time

• Wimo.
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Kan iemand me toevoegen aan de got friend list? Ik speel steeds meer en merk dat ik word toegevoegd door losse members :)

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Nu online
quote:
Brainstorm schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:30:
ik moet alleen nog bedenken hoe ik deze personen makkelijk kan herkennen en in de whitelist kan toevoegen.
SteamID :) . Kan je zelfs uit de server stats trekken, gewoon iedereen met een GoT tag in de top50 ofzo :)

• Wimo.
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

quote:
Koeitje schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:35:
[...]

SteamID :) . Kan je zelfs uit de server stats trekken, gewoon iedereen met een GoT tag in de top50 ofzo :)
Dan val ik er zeker uit .. ik speel scout met -26 - 10 maar wel met een caprate ;)

• Brainstorm
quote:
Become schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:02:
En weer een nieuwe update, zijn goed bezig daar bij valve

[...]

Ben vooral benieuwd hoe de ctf_well speelt, kom nu alleen geen server op, omdat ik volgens mij geupdate versie heb en de servers nog niet :(
Op #1 spelen we nu al weer 45 minuten ctf_well. Verschil ten opzichte van de CP map zi hem er voornamelijk in dat de respawns ter hoogte van het 2e CP zijn, de intel ligt waar normaal CP1 was, er is een extra trap gekomen waar je mee naar boven kan, de buis die vlakbij CP2 naar het water ging is iets of wat verplaatst, er rijden geen treinen meer en verder wat kleine dingetjes.
quote:
Koeitje schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:35:
[...]

Ja dat bedoel ik niet helemaal, whitelisting gebeurt uiteraard al aan de hand van het Steam ID. Ik bedoel meer, wanneer is iemand een regular? Alle clan leden hebben in principe al toegang.

Op score gaat niet, want sommige mensen spelen veel maar staan niet hoog qua score of zo. Toch zou het een mooie bonus voor hen zijn.

Brainstorm wijzigde deze reactie 26-01-2008 01:04 (5%)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Switch
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-03 15:05
CTF_Well is een grote teleurstelling, de map moet een stuk kleiner voor CTF imho, nu is het precies hetzelfde als cp_well, erg jammer. Misschien is het een zoethoudertje?

Is gek.

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

SaURoN

PSN: MethosNL

quote:
Switch schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 01:18:
CTF_Well is een grote teleurstelling, de map moet een stuk kleiner voor CTF imho, nu is het precies hetzelfde als cp_well, erg jammer. Misschien is het een zoethoudertje?
Ik hoop stiekem dat ze het nog iets verder terug brengen naar well classic :) Hopenlijk straks weer met echte gates aan de linkerkant met een hek (die demo naar achievement kan opblazen met tnt) :9

Dat zou wel nice zijn. Eerder was via die gang 1 van de beste vluchtroutes met intel.

• RAJH
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Zou iemand mij nogmaals een invite kunnen sturen?
http://steamcommunity.com/id/rajh

Bij voorbaat dank :)

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:23
Volgens je Steam ID page zit je al in de groep hoor?

Hoe groot mogen de topics hier ook alweer worden? Is het niet alweer tijd voor de volgende?

• Bluedevil
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 07-03 11:40
quote:
frickY schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:33:

Hoe groot mogen de topics hier ook alweer worden? Is het niet alweer tijd voor de volgende?
rond de 1000post als ik me niet vergis zitten we daar alweer op dan?

idd zitten al over de 1200 word geloof idd tijd voor een deel 5 _/-\o_

Bluedevil wijzigde deze reactie 26-01-2008 14:51 (10%)

• Shrimp O Vis
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 02-04-2019

Shrimp O Vis

Battle.net: SkyDiDeLY.628

We zitten ondertussen al op 1235 posts .. .

Speelt hier iemand met een 8800GS? Ik wil namelijk misschien de 9600gt kopen en wil weten of het dit spel een beetje op zijn max kan spelen. (de 8800gs en 9600gt benchmarks liggen erg dicht bij elkaar btw vandaar dat ik het zo vraag)

Shrimp O Vis wijzigde deze reactie 26-01-2008 14:54 (73%)

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.

• RAJH
  • Niet online
quote:
frickY schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:33:

Ben kort na mijn post al uitgenodigd :)

• LUH-3417
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online

LUH-3417

Muisje Pierieliepiepielo

Ah, dus daar staan die [GoT] tags voor! Heeft me een paar maanden gekost om te snappen dat Tweakers een eigen clan heeft. :)

Ik speelde vanmiddag op één van jullie servers, in een team van non-GoT'ers tegen een team van GoT'ers en de vloer werd met ons aangeveegd. Klassiek geval van 'Team' versus 'Zooitje bij elkaar geraapte malloten'.

Aan welke eisen moet ik voldoen om de [GoT] voor mijn naam te mogen voeren? Mijn eigen groepje van vier personen, waarvan er nooit twee tegelijk online zijn, werkt niet echt. Mijn Steam ID page is deze: http://steamcommunity.com/id/LUH-3417

http://eu.battle.net/d3/en/profile/LUH3417-1147/

• Bluedevil
quote:
Shrimp O Vis schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:52:

Speelt hier iemand met een 8800GS? Ik wil namelijk misschien de 9600gt kopen en wil weten of het dit spel een beetje op zijn max kan spelen. (de 8800gs en 9600gt benchmarks liggen erg dicht bij elkaar btw vandaar dat ik het zo vraag)
mischien handig om wat meer infomatie geven op welke resolutie wil je gaan gamen dx9 of dx10?.dx9 ga ik wel vanuit dat je alles op hoog kunt spelen met dx10 durf ik niet te zeggen maar ga ik wel van uit

• real_FireFly
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11-01 19:16
Kan iemand mij ook toevoegen aan de groep? :)
http://steamcommunity.com/id/pauperranger

• Wiebbe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 26-03 13:55

Wiebbe

<none />

quote:
psycomania schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:07:
[...]

mischien handig om wat meer infomatie geven op welke resolutie wil je gaan gamen dx9 of dx10?.dx9 ga ik wel vanuit dat je alles op hoog kunt spelen met dx10 durf ik niet te zeggen maar ga ik wel van uit
De source engine ondersteund toch al helemaal geen DX10?

Dus of hij wilt binnenkort overstappen naar vista voor DX10 of hij blijft lekker bij DX9 voor source :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2016

[CSC]Outlaw

White Trash

Net even op de #1 server gespeeld dat beviel wel goed, lekker potje, beter als op de meeste publics.

[CSC]Outlaw wijzigde deze reactie 26-01-2008 18:04 (4%)

• PainkillA
die ctf_well is naar mijn mening wel enorm te groot voor ctf. Met minder dan 20 man is het geen doen en ben je alleen maar aan het lopen. En als je er een keertje bent dan word jee gekilled en dan kan de wandeling weer opnieuw beginnen.

• Vincenz0
  • Laatst online: 29-03 09:29
Kan iemand mij toevoegen aan de GOT Groep??

http://steamcommunity.com/id/Vincenzo

dank! :)

Coding 4 Fun!

• Shrimp O Vis

Shrimp O Vis

quote:
psycomania schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:07:
[...]

Resolutie: 1280x1024 en dx9 ik blijf voorlopig (nog paar jaartjes) aan windows xp.. .

Owja en ik kan het niet hebben als de framerate onder de 50-60 gaat.. ook niet tijdens chaotische gevechten enzo.. daar heb je je fps het meeste nodig. .

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.

• Cabo
  • Laatst online: 22-03-2019
Dat was weer heerlijk :D. ben nog steeds DE spy :)

• Napo
  • Laatst online: 13:53

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

quote:
Cabo schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:08:
Dat was weer heerlijk :D. ben nog steeds DE spy :)
I know (.:iE/Napo^^[GoT] ingame). Gisteren ook al met spy's op turbine, in die vents :-(. 2x geknifed en dan loop je toch telkens achter je te kijken of er geen spy je komt stabben ;p.

Ook met woest altijd, snipe ik hem 2 of 3 keer, gaat hij spy, zoals bijna altijd of sniper, na een halve minuut geen sniper gezien dus zal wel weer woest spy zijn, heb ik al het mes in mijn rug zitten ;p.

Napo wijzigde deze reactie 26-01-2008 23:34 (23%)

[Oo[:::|:::]oO]

• Brainstorm
Iemand nog een TF2 spray nodig? http://www.gamesprays.com/menu/spray-tools/top-rated-sprays/

Brainstorm wijzigde deze reactie 27-01-2008 02:26 (92%)

• Mik!
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 28-02 08:45
quote:
LUH-3417 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:05:
Ah, dus daar staan die [GoT] tags voor! Heeft me een paar maanden gekost om te snappen dat Tweakers een eigen clan heeft. :)

Ik speelde vanmiddag op één van jullie servers, in een team van non-GoT'ers tegen een team van GoT'ers en de vloer werd met ons aangeveegd. Klassiek geval van 'Team' versus 'Zooitje bij elkaar geraapte malloten'.
Hmm, dat [GoT]-team liep niet altijd even goed, maar het was wel gezellig. Mocht weer even als vanouds de healslet van 't gehele team zijn en dat heeft zich weer even uitbetaald in daily-awards (zie nog steeds statsgeil ^^).
Wel grappig dat je zegt dat het een klassiek geval is van 'Team', maar dat viel imho nog tegen. Niet dat het slecht was hoor, maar volgens mij kunnen we beter :Y Moet je nagaan wat het dan zou kunnen zijn O+

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• frickY
Heb igster ook even op een 32-slots Dustbowl only server gespeelt, maar moet zeggen dat dat ook helemaal geen slecht idee is.
Team gevoel was in beide teams ver te zoeken, maar toch werd er heftig gevochten en was het echt moeilijk te cappen, puur omdat er zoveel mensen (en daarmee spammende soldiers en demo's, en sentries) zijn. Is een aanrader.

Ook even ctf_well gespeelt, maar vond hem best te doen.
Ja, hij is erg groot. Maar daat heb je engineers met teleports voor.

frickY wijzigde deze reactie 27-01-2008 11:32 (15%)

• Cleetje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 28-03 12:29

Cleetje

Psycho Slave ++

quote:
Shrimp O Vis schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:52:

Ik speel met een 320MB versie van de 8800GS en dat speelt compleet op max zonder problemen: FPS standaard boven de 100, alle grafische toeters en bellen aan* en dat is inclusief custom maps (hier en daar n kleine drop, maar dat heeft iedereen op bepaalde customs). For the record, resolutie is widescreen, 1680x1050.

CPU is trouwens een E6600 @ stock en 2GB Corsair @800MHZ RAM (speelt immers ook mee).

*Ik ben te lui om op te zoeken wat precies, maar AA en AAF zet ik nooit zo hoog, te weinig toegevoegde waarde voor de FPS drop (op die reso althans). Ruwe gok is AA x4 en AAF x8.

• Shrimp O Vis

Shrimp O Vis

Aah Thanks! Ik speel nog met een OC 6800GS 256MB . . en daar gaat het niet echt lekker mee .. . Maar de grootste bottleneck is ook mijn p4 3 ghz...

Ik ga later dit jaar een E8400 met 9600gt halen oid. . Maar ik wist nooit dat het verschil zo groot was (tussen de 6800 en 8800)

Wat ik echt chill vind aan TF2 is dat je zo snel wapens kan verwisselen, het lijkt wel ccs. Vooral bij de scout is dit handig.

En btw.. zijn we al met een nieuw topic bezig?

Shrimp O Vis wijzigde deze reactie 27-01-2008 14:13 (5%)

• LUH-3417
  • Niet online

LUH-3417

Muisje Pierieliepiepielo

quote:
Mik! schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:42:
[...]

Hmm, dat [GoT]-team liep niet altijd even goed, maar het was wel gezellig. Mocht weer even als vanouds de healslet van 't gehele team zijn en dat heeft zich weer even uitbetaald in daily-awards (zie nog steeds statsgeil ^^).
Wel grappig dat je zegt dat het een klassiek geval is van 'Team', maar dat viel imho nog tegen. Niet dat het slecht was hoor, maar volgens mij kunnen we beter :Y Moet je nagaan wat het dan zou kunnen zijn O+
Hm, misschien was het dan ook wel een kwestie van keiharde skillzZzz. :)

Maar op zich, het feit dat iemand de team doctor uithangt zegt al genoeg. In de meeste public servers is er niemand die naar zijn teamleden omkijkt en is iedereen bezig met zijn eigen oorlog. Ik speelde ooit in een defensive team van maar liefst zeven engineers (en drie andere classes) en een keer in een offensive team in Gravelpit, of iets in die geest, met bijna 50% snipers. :)

• Cabo
quote:
frickY schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:31:
Ook even ctf_well gespeelt, maar vond hem best te doen.
Ja, hij is erg groot. Maar daat heb je engineers met teleports voor.
Ctf_well speelt voor mij beter dan cp_well. :+

• SaURoN
  • Niet online

SaURoN

in ctf vind ik spy ook beter tot zijn recht komen dan cp :) Weet niet wat het is maar bij ctf is het zo van spy disabled ff sentry, rest pakt intel en gaan :P

bij cp is dat wat anders ;)

• Elvis
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

:w
Ik ben pas begonnen met TF2 en ik heb al een tijdje op de [GoT] servers te spelen en ik vroeg me af of iemand mij misschien een invite zou kunnen sturen plox? :)
http://steamcommunity.com/id/elvisdotbe

Elvis wijzigde deze reactie 27-01-2008 18:01 (9%)

[GoT] TF2 Clan

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online
Spy disabled sentry, rest probeert CP te cappen en gaan? ;)

• TW-is-back
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-02-2016
quote:
Shrimp O Vis schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:12:
Aah Thanks! Ik speel nog met een OC 6800GS 256MB . . en daar gaat het niet echt lekker mee .. . Maar de grootste bottleneck is ook mijn p4 3 ghz...

Ik ga later dit jaar een E8400 met 9600gt halen oid. . Maar ik wist nooit dat het verschil zo groot was (tussen de 6800 en 8800)

Wat ik echt chill vind aan TF2 is dat je zo snel wapens kan verwisselen, het lijkt wel ccs. Vooral bij de scout is dit handig.

En btw.. zijn we al met een nieuw topic bezig?
strange, 3ghz cpu lijkt me toch beter als een dual core voor TF2 (of kan die dan werken met 2 cores)

mijn pc is GTS 640 MB, cpu E6600 (dual core idd), 2GB ram @ 800Mhz en raptor schijfje

speel op hoge (al dan niet hoogste) settings en dat draait vlot

mijn DeviantArt - mijn SXC foto's

• tooter
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19-01 19:06
team fortress kan met een dual core overweg
de particles worden op de 2e core gerenderd (of hoe je het ook mag noemen)
dus het heeft wel iets van een voordeel.

(moet wel ingevoerd worden met een command dacht ik maar weet et niet zeker)

tooter wijzigde deze reactie 27-01-2008 18:32 (19%)

hehe gek onnie

• PainkillA
quote:
TW-is-back schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:04:
[...]

strange, 3ghz cpu lijkt me toch beter als een dual core voor TF2 (of kan die dan werken met 2 cores)

mijn pc is GTS 640 MB, cpu E6600 (dual core idd), 2GB ram @ 800Mhz en raptor schijfje

speel op hoge (al dan niet hoogste) settings en dat draait vlot
zelfs de allergeodkoopste core 2 duo is nog sneller per core dan een p4 3ghz. Die megahertzen zijn niet met elkaar te vergelijken. p4 is verouderde architectuur en word totaal overklast door core 2 duo's en quads. TF2 loopt dus zeker weten beter op een core 2 dan een p4.

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online
Daar kom ik ook achter. Heb soms schrikbarend lage FPS. 18 bijvoorbeeld. Zit hier ook met een 2,66 Ghz PIV en nog een boel verouderd gerei. Binnenkort toch maar eens vervangen...

• Dutchmega
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
De CPU is meestal het limiet bij de Source engine.

Ik zit eigenlijk nog te wachten op de multi-core update, host_thread_mode 2 crashed hier :(

• punisher007
  • Laatst online: 25-03 11:07
quote:
Dutchmega schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:31:
De CPU is meestal het limiet bij de Source engine.

Ik zit eigenlijk nog te wachten op de multi-core update, host_thread_mode 2 crashed hier :(
Ik zit nog wel op meer te wachten van valve :(

Denk bijv aan de beloofde grafische update voor HL2 die wel al in de 360/ps3 versie zit. Of de nieuwe TF2 achievements/wapens etc :(. Ik verwacht trouwens dat de multicore en grafische update voor HL2 tegelijk uit zullen gaan komen.

http://blog.bjornhouben.com

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 29-03 13:54
quote:
punisher007 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:45:
[...]

Ik zit nog wel op meer te wachten van valve :(

Denk bijv aan de beloofde grafische update voor HL2 die wel al in de 360/ps3 versie zit. Of de nieuwe TF2 achievements/wapens etc :(. Ik verwacht trouwens dat de multicore en grafische update voor HL2 tegelijk uit zullen gaan komen.
Je moet nog ff leren om valve en blizzard release data om te rekenen naar echte data :P
"in next update" betekend 2 tot 6 maanden
"soon" betekend geen idee hoe lang het gaat duren
"september this year" betekend in september, maar we weten nog niet van welk jaar
enz.

TheS4ndm4n#1919

• punisher007
  • Laatst online: 25-03 11:07
Naja ze hebben geen specifieke data genoemd, maja toch wacht je erop ;)

http://blog.bjornhouben.com

• frickY
Ben onlangs geupdate van een X2 3800+ naar een E8400, met behoud van dezelfde videokaart. Er is toch een redelijk verschil te merken tussen de twee. Zelfs alt+tabben werkt nu fatsoenlijk!

• Cabo
Was weer erg leuk vandaag. Heb weer mijn stabs awards te pakken. Verder is op te merken dat iedereen veel beter is geworden. Vooral ik als spy is het bijvoorbeeld moeilijker om een slachtoffer te maken.

Hoogtepunt was een paar keer dustbowl waarbij mijn team stukken beter was dan het andere team. Mede dankzij het niveau van de demoman en de classes daarom heen. Bij hydro was er een gast die via de mic praatte. Maar in 't begin dacht ik dat hij een programma gebruikte want z'n stem was heel raar. Maar later merkte je dat 't z'n echte stem was. :+ dat was lachen... :D

Niet dat ik iemand blijf uitlachen om z'n stem. Want er zijn spelers die de mic niet gebruiken. Cipher, Xusem en nog wat anderen. 8)

Cabo wijzigde deze reactie 28-01-2008 00:46 (10%)

• frickY
Ik gebruik mijn mic alleen op donderdagavond en zaterdagmiddag, wanneer mijn vriendin is werken en geen last heeft van mijn gemauw :)
Overigens ook maar een nieuwe muis besteld. Deze valt nog steeds continue weg. Heb nu een 2de muis ernaast liggen en telkens als ik iemand uber of in een andere kritieke situatie zit pak ik die, want heb al te vaak ubers verpest of dood gegaan omdat mijn muis opeens wegviel :@

• Bluedevil
quote:
Cabo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:44:

. Bij hydro was er een gast die via de mic praatte. Maar in 't begin dacht ik dat hij een programma gebruikte want z'n stem was heel raar. Maar later merkte je dat 't z'n echte stem was. :+ dat was lachen... :D
dat was echt erg had de tranen in me ogen van het lachen en dan ook allemaal zowat lachen via de mic en dan die opmerkingen van sommige lui niet best.als er nu nog aan denken schiet ik nog in de lach.

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

quote:
psycomania schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:58:
dat was echt erg.had de tranen in me ogen van het lachen en dan ook allemaal zowat lachen via de mic en dan die opmerkingen van sommige lui niet best.als er nu nog aan denken schiet ik nog in de lach.
Doet me hieraan denken

Edit : Het is fake hoor :)

glashio wijzigde deze reactie 28-01-2008 10:45 (12%)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• HertogJanNL
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17-03 15:16
@glashio: Ai, dat is wel heel ernstig :S

• 4ourty2
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 29-03 19:09

4ourty2

Life is just a ride.

Omg glashio die is eigenlijk gruwelijk maar ook zo erug grappig _/-\o_

Bill hicks - life is just a ride

• SaURoN
  • Niet online

SaURoN

http://vilepickle.com/news/wp-content/uploads/2008/01/chaos3.jpg
http://vilepickle.com/news/wp-content/uploads/2008/01/chaos2.jpg

Chaos begint er ook al mooi uit te zien :9

Kwam deze map ook nog tegen:
http://www.ozfortress.com/maps/TF2/cp_studio_rc3

Iemand hem al gespeelt? Schijnt van een mapper van ubisoft te zijn dacht ik

SaURoN wijzigde deze reactie 28-01-2008 10:39 (29%)

• frickY
offtopic:
Het fragment van glashio is uiteraard in scene gezet. Een soort rembo&rembo

Bovenstaande ziet er inderdaad nice uit. Jammer dat de castle-serie niet in die stijl is.

frickY wijzigde deze reactie 28-01-2008 10:43 (34%)

• SaURoN
  • Niet online

SaURoN

quote:
frickY schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:43:
offtopic:
Het fragment van glashio is uiteraard in scene gezet. Een soort rembo&rembo

Bovenstaande ziet er inderdaad nice uit. Jammer dat de castle-serie niet in die stijl is.
Castle was ook 1 van zijn eerste mappen ;) Bij chaos vind ik het jammer dat er een trapje nu zit eerder moest je er op naden of rocket jumpen. Dus niet iedereen zat er op, dat krijg je nu wel ,echter iets anders wil niet anders kunnen alleen de soldiers/demo's er op komen :P

Heb trouwens net even die studio gespeelt lokaal:

Leuk, mooi opgezet goede textures enzo, 2 verschillende stijlen van gebouw maar wel zelfde loop routes etc. Het was wel ff zoeken welke kant je op moet (nouja zoeken ben niet gewend om naar bordjes te kijken van exit :$) maar denk dat het een hele goede CP map kan worden als iedereen de weg weet, maar iedereen zeurt naar 3 min van kut map omdat ze verdwaalt zijn :P

SaURoN wijzigde deze reactie 28-01-2008 11:17 (13%)

• Elvis
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik ben voor de verandering ook eens bezig een TF2 map te maken, maar ze staat nog in de heel vroege dev-stage hoor... :)
Ik heb al wel een top down plannetje uitgetekent, als er iemand geïnteresseerd is wil ik wel wat posten en wat meer uitleg geven. Het zou ook tof zijn als we met een paar man zouden kunnen samenwerken aan een map (gaat het werk wat sneller vooruit :P).

[GoT] TF2 Clan

• FullCirCle
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 30-11-2015
Over maps gesproken:
Van warpath is er nu ook een FINAL versie uit:
http://www.fpsbanana.com/maps/44759

• Koeitje
  • Nu online
quote:
Elvis schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:51:
Ik ben voor de verandering ook eens bezig een TF2 map te maken, maar ze staat nog in de heel vroege dev-stage hoor... :)
Ik heb al wel een top down plannetje uitgetekent, als er iemand geïnteresseerd is wil ik wel wat posten en wat meer uitleg geven. Het zou ook tof zijn als we met een paar man zouden kunnen samenwerken aan een map (gaat het werk wat sneller vooruit :P).
Als je mij eens zou helpen :). Ik ben al wat verder dan top-down plannetjes. Maar ik heb nog nooit in 3d gemapped dus echt geweldig is het nog niet. Ik zoek wel even contact met je :)

• Brainstorm
quote:
FullCirCle schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:39:
Over maps gesproken:
Nice, vanavond even testen. Overigens zijn er volgens mij verschillende versies van Warpath, ik heb tot nu toe al meerdere versies van 3 verschillende makers gezien. Degene die nu draait was eigenlijk de beste, de overigens waren incompleet of bugged (respawn area doors).

• HertogJanNL
quote:
Over maps gesproken:
Dat ziet er gaaf uit, die wil ik spelen! Vind Warpath echt geniaal...

Dan even iets anders. Speelt een van jullie ook met -dxlevel 81 in de command line? Dus met geforceerd DX8.1? Ik wel (aangezien mijn systeem een bottleneck is voor de GF6600GT) en sinds ik dat doe reset hij steeds de videoinstellingen naar de aanbevolen waarden, die dus te hoog zijn en brakke FPS opleveren. Heeft iemand hier een fix voor? Ik heb geprobeerd de config.cfg te kopieren met de goede instellingen en die in de autoexec.cfg te laten uitvoeren, maar zonder resultaat. Andere ideeën?

[EDIT]Volgens mij heb ik het al gevonden, ik moet slechts 1 keer TF2 met -dxlevel opstarten en daarna dit uit de command line weghalen...

HertogJanNL wijzigde deze reactie 28-01-2008 18:11 (53%)

• frickY
Thanks! Ik had zelf dit probleem ook.
Op mijn nieuwe systeem had ik opeens een irritante witte 'bevel' rondom de schouders van karakters, een soort van lightning/shadow effect. Vond het totaal niet mooit, en mijn 6600GT trok hetook niet helemaal. Op mijn vorige pc had ik dit nooit eerder gezien :?
Start nu ook met -dxlevel 81 en ook bij mij resetten de videoinstellingen steeds. Ookal trekt mn pc ze nu redelijk, HDR zet ik liever uit en ook wat andere settings mogen gerust wat lager.

Ik zal dus ook eens proberen de setting te verwijderen :)

@FullCirCle
Vergeleken met de versie die nu op de server draait vind ik het totaal geen vooruitgang.
Brug bij center CP is opeens overdekt en er zijn extra trappen bij. En die spoorbrug tussen cp1 en 2 slaat ook nergens op.

frickY wijzigde deze reactie 28-01-2008 18:24 (17%)

• Koeitje
  • Nu online
quote:
Over maps gesproken:
Stuk beter. Meer cover tegen snipers en heavies kunnen wat makkelijker hoger gelegen gebied bereiken.

Koeitje wijzigde deze reactie 28-01-2008 19:03 (4%)

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
quote:
Over maps gesproken:
Hij is beter dan de vorige 'final', alleen jammer van die bruggen gevormd als spoorwegen, die passen niet echt in het decor.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• RedruM
  • Laatst online: 09-02 22:38
http://teamfortress.tv/20...finished-1st-2nd-and-3rd/

Interessant om te zien hoe top clans warren op well :) Op een gegeven moment volgen ze een sniper een tijdje.. die is echt bizar goed.

• LUH-3417
  • Niet online

LUH-3417

Muisje Pierieliepiepielo

Ik ben volgens mij nog niet toegevoegd aan de groep. Wil iemand die daar de heilige macht voor heeft er eens een blik op werpen?

http://steamcommunity.com/id/LUH-3417

• Erpeet
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-01-2019

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

-.0 redrum bedankt voor dat filmpje, die sniper is echt goed! daar kan ik veel van leren ;-)

• JaltaH
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12:11
Demo/pyro/sniper, mist teamplay, zkt team, wil graag [GoT]-tag.
http://steamcommunity.com/id/jaltah, bvd. ;)

Careful. We don't want to learn from this.

• frickY
m/v? :p

@RedruM
Mooi om eens zo n opname te zien van clans die serieus bezig zijn! Vanavond op mijn gemakkie eens die site afstruinen op zoek naar het betere werk :)

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 28-03 22:42

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
RedruM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:31:
http://teamfortress.tv/20...finished-1st-2nd-and-3rd/

Interessant om te zien hoe top clans warren op well :) Op een gegeven moment volgen ze een sniper een tijdje.. die is echt bizar goed.
Is dat filmpje niet ergens anders te zien zonder vieze web divx web bundel dinges?

• Koeitje
  • Nu online
Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. De sniper was eerlijk gezegd niet zo bijzonder, hij had gewoon de tijd om te snipen. Op een drukke pub is dat bijna niet te doen. En als je goede spelers met AWP's in CS/CSS hebt gezien ..tja...dan is het helemaal niet bijzonder meer :)

• Grandmasg
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07:26

Grandmasg

What ever!!!!

Ik weet niet of deze al eens voorbij is gekomen, maar...

Hoe ver ga je als Team Fortress 2 Fan.....
http://www.youtube.com/watch?v=2q-k0gbyaMQ

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

• krakbracket
  • Laatst online: 29-05-2014
quote:
frickY schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:51:
Overigens ook maar een nieuwe muis besteld. Deze valt nog steeds continue weg. Heb nu een 2de muis ernaast liggen en telkens als ik iemand uber of in een andere kritieke situatie zit pak ik die, want heb al te vaak ubers verpest of dood gegaan omdat mijn muis opeens wegviel :@
mijn nieuwe copperhead is vanmiddag met de post gekomen;
had precies hetzelfde probleem, een breukje in de kabel zorgde voor een hoop frustratie als hij tijdens belangrijke momenten door de heftige bewegingen ineens wegviel.

maar nu kan ik het écht niet meer wijten aan de apparatuur :P

edit: van mijn oude copperhead dus ;)

PC gameplay geen multiplatform!

• Shrimp O Vis

Shrimp O Vis

quote:
Koeitje schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:40:
Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. De sniper was eerlijk gezegd niet zo bijzonder, hij had gewoon de tijd om te snipen. Op een drukke pub is dat bijna niet te doen. En als je goede spelers met AWP's in CS/CSS hebt gezien ..tja...dan is het helemaal niet bijzonder meer :)
Tegenvallen??

Hij maakte soms erg moeilijke headshots . . vooral die scout enzo.. Sniper met 6 vs 6 is best wel moeilijk . .

Een nieuwe copperhead en dan al een breukje in de kabels ?? :/

Shrimp O Vis wijzigde deze reactie 29-01-2008 20:12 (6%)

• Ten4
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10-04-2009

Ten4

Geachte , ik lieg wel eens ...

Srr voor deze eigenwijzen vraag die waarvan ik weet niet hier hoort te zijn Misschien een bekent probleem dus als hget antwmaar heb de PC Orangebox gekocht en krijg de melding na installeren en spel opgestart te hebben van

invalid or corrupt background texture materials/console/startup_loading.vtf

misschien een bekende vraag.

.

• Brainstorm
Nog niet van gehoord, maar wat ik als eerste zou proberen is om de steam cache van TF2 te valideren. Open Steam, rechtsklik op Team Fortress 2 en kies voor 'properties'. Ga vervolgens naar de 'local files' tab en klik op 'verify integrity of game cache'.

• DNB
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 08:29
quote:
Ten4 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:58:
Srr voor deze eigenwijzen vraag die waarvan ik weet niet hier hoort te zijn Misschien een bekent probleem dus als hget antwmaar heb de PC Orangebox gekocht en krijg de melding na installeren en spel opgestart te hebben van

invalid or corrupt background texture materials/console/startup_loading.vtf

misschien een bekende vraag.
Je hebt een corrupt bestandje, gelukkig heeft steam daar een leuke fucntie voor. "verify integrity of game cache" die vaak wel dit soort problemen verhelpt. rechts klik op de game in je team games list, ga naar properties, tabblad local files, en daar vind je de verify integrity knop. Druk er eens op en ik denk dat er een grote kans is dat je probleem verholpen is. Als dat niet helpt kan je altijd nog heel TF2 verwijderen en opnieuw downloaden natuurlijk.

• Koeitje
  • Nu online
quote:
Shrimp O Vis schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:11:
[...]

Tegenvallen??

Hij maakte soms erg moeilijke headshots . . vooral die scout enzo.. Sniper met 6 vs 6 is best wel moeilijk . .

Een nieuwe copperhead en dan al een breukje in de kabels ?? :/
Ach, als je af en toe video's ziet langskomen van AWP helden zoals JD, Dirty Secret en Tuna....tja dan raak je snel gewend aan dat soort dingen :)

• frickY
Enige CS-er waarvan ik onder de indruk ben is FPS Doug :p

Spelen hier overigens meer mensen met een 6600GT? Sinds ik in dx81 speel (aanrader) trekt deze ook makkelijk 2xAA. Alles oogt veel prettiger.

• RedruM
  • Laatst online: 09-02 22:38
quote:
frickY schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:05:
Enige CS-er waarvan ik onder de indruk ben is FPS Doug :p

Spelen hier overigens meer mensen met een 6600GT? Sinds ik in dx81 speel (aanrader) trekt deze ook makkelijk 2xAA. Alles oogt veel prettiger.
Ik speel met een 6600GT, Athlon XP 2800, 1 gig ram en het draait niet echt zalig :P
Vooral in maps als lazytown is het bij het spawngebied bijna onspeelbaar. Wat is de rest van jouw setup dan? En welke drivers voor je GT gebruik je? Ik heb volgens mij DX9.1 (1 vd nieuwste iig)

• MuskitoNL
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23-12-2019
Ik speel ook met een 6600GT, Athlon 64 3500+, 2Gb ram, speel niet op native resolutie van me tft, maar op 1024x768. Op zich draait het best goed, alleen in bepaalde drukke gebieden wil het beetje tegenvallen. Scheelt het zoveel als in je DX81 modus draait?

• frickY
Ik had voorheen een Athlon X2 3800+ met 1gb. Hierin speelde ik ook op 1024x768 met alle settings op low en/of medium. Maar wel in DX9. Dat speelde niet vloeiend.

Ik heb nu een C2D E8400 met 2gb ram. Ik speel op 1280x1024, heb vrijwel alle settings op medium, en 2xAA. Dit maal in DX8.1 en heb het gevoel dat er nog meer in zit.

Ik denk dat DX8.1 hier meer invloed op heeft dan mijn snellere systeem. Zal vanavond even screenshot van mijn videoinstellingen maken. Qua drivers zijn het gewoon de laatste cataclyst drivers.

• Shrimp O Vis

Shrimp O Vis

Ik speel met een 6800XTreme (overgeclockte 6800LE met bijna identieke resultaten als 6600GT). .Maar ik denk toch dat mijn p4 de bottleneck is. ..

Hoe speel je met dx8 dan? Gewoon dx8 installeren over dx9? Worden dan de prestaties van de processor ook verbeterd?

Hoe kom je aan een E8400??? Die is toch nog niet leverbaar?

Shrimp O Vis wijzigde deze reactie 30-01-2008 11:18 (3%)

• am2
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Ik vind het wel grappig om met medic te spelen, maar dat is wel lastig in hectische momenten als er meerdere mensen door elkaar lopen. Je wil dan iemand healen maar als er wat lui door elkaar lopen is het heel lastig om de goede persoon (op tijd!) te healen. Heel vaak heb je steeds de verkeerde persoon te pakken in zo'n geval.

Verder ook lastig dat als je een heavy healed en er komt iemand anders langs die 'Medic!' roept, de heavy weer pist off is dat ie ineens zn health kwijt is. Maar doe je het niet dan is die andere pipo weer pist off. Je kan het ook nooit goed doen..... :)

• Shrimp O Vis

Shrimp O Vis

Haha, daar wen je wel aan. Wat het meest irritant is: je hebt uber en ubered een heavy of pyro of zo. . En dan wordt je opeens de lucht in geschoten waardoor je vriend geen uber meer heeft. ..

• Mik!
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 28-02 08:45
Daar wen je inderdaad wel aan. Wat betreft het healen wanneer je kiest voor een buddy; gewoon degene die langs loopt checken. Heeft hij nog voldoende health om het terug te redden richting een dispenser, gewoon laten gaan. Staat 'ie in de fik of staat hij echt in het rood, snel even wat erbij doen en vervolgens weer teruggaan naar je buddy. Vaak lopen er meerdere medics rond, in ieder geval 2 per team, dus wanneer de ander zorgt dat hij (of zij) in de 2e linie rondhuppelt dan moet het helemaal goedkomen.
Teveel mensen die door elkaar heen lopen; gewoon continue je beam even op iemand anders gooien. Op een gegeven moment zitten ze allemaal wel vol. En anders neem je afstand en laat je ze naar je toe komen. Werkt bij mij prima.

Het is inderdaad irritant wanneer je wordt weggeblazen, maar dat is gewoon slim verdedigen door de tegenpartij. Zelf hoop ik ook altijd dat mijn teamgenoten dat soort acties uithalen om ubers op te breken.

Mik! wijzigde deze reactie 30-01-2008 11:58 (3%)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• HertogJanNL
quote:
Shrimp O Vis schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:17:
Ik speel met een 6800XTreme (overgeclockte 6800LE met bijna identieke resultaten als 6600GT). .Maar ik denk toch dat mijn p4 de bottleneck is. ..

Hoe speel je met dx8 dan? Gewoon dx8 installeren over dx9? Worden dan de prestaties van de processor ook verbeterd?

Je moet dan even bij de properties van TF2 in steam instellen (command line options ofzo) "- dxlevel 81". Dan TF2 starten en je instellingen veranderen. Als je dan TF2 afsluit moet je wel dat 'dxlevel 81' weghalen, anders reset hij je settings steeds :S Ik vind 8.1 er eigenlijk leuker uitzien dan 9.0. Veel meer cartoon achtig zonder al dat glimmende. En inderdaad, zelfs mijn brakke bak trekt 2xMSAA, wat er meteen een stuk beter uitziet. Voor de rest alles op low, op textures na, die heb ik op high.

En tja, custom maps leveren meestal slechte framerates op. Spawn bij lazytown is inderdaad wel heel erg. Maar ach, het is te spelen...

• LUH-3417
  • Niet online

LUH-3417

Muisje Pierieliepiepielo

Ook vervelend als je in de laatste minuut van een map eindelijk een ubercharge heb weten te maken, dat je een soldier ubert (bij gebrek aan beter) en dat deze lekker blijft stilstaan en probeert een medic aan de andere kant van de map neer te schieten met raketten. Daar doen we het niet voor, vriend!

Ik heb trouwens geen enkele framerate problemen, maar ik heb wel soms last van vervelende 'vertex artifacts', ofzo. Na een poos spelen, als mijn videokaart warm begint te worden, misberekent hij bepaalde polygonen van modellen, waardoor de wenkbrauw van één of andere scout opeens eindeloos ver omhoog steekt, of tot in het verdwijnpunt van de horizon loopt. Wordt pas gefixt als de map en modellen opnieuw geladen worden. Ik heb een ATI X1900XT die koel genoeg blijft, maar ik denk dat hij in mijn vorige, kleinere behuizing een keer half aangebrand is, of zoiets. In ieder geval flink vervelend. Soms gebeurt het namelijk ook bij de deurpost van een gebouw, en dan heb je opeens een uitgerekte texture, waardoor je geen zak meer ziet van alles wat daarachter zit.

• frickY
quote:
Shrimp O Vis schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:17:

De E8400 is sinds vorige week donderdag leverbaar.

Spelen in dx8.1 doe je door in de opstartparameter van het spel "-dxlevel 81" op te nemen; Klik in Steam met je rechtermuis op Team Fortress 2 en kies Properties. Daar staat een knop om bovenstaande "app launch parameter" toe te voegen.
Zie ook Moonroach in "[PC] Team Fortress 2, deel 4"

frickY wijzigde deze reactie 30-01-2008 12:56 (9%)

• Moonroach

Moonroach

Weet wel wat je gaat missen als je directx8 gaat gebruiken ipv directx9+

Geen Floating point textures
Geen multiple render targets
Beperkte shadeer lengte
Geen HDR (draait wel maar met veel performance verlies)
Geen instancing

En nog veel meer features die er niet inzitten.... je zou zelfs naar 7.0 kunnen gaan als je meer om de performance geeft dan om de eyecandy...

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

quote:
LUH-3417 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:41:
Ook vervelend als je in de laatste minuut van een map eindelijk een ubercharge heb weten te maken, dat je een soldier ubert (bij gebrek aan beter) en dat deze lekker blijft stilstaan en probeert een medic aan de andere kant van de map neer te schieten met raketten. Daar doen we het niet voor, vriend!
Voor dat zo momenten is ingame voice van essentieel van belang :) Ik spreek diegene die mijn uber krijgt altijd aan via voice. Pas na antwoord van diegene geef ik uber. En gister was het ook lekker, gewoon met 2 medics afspreken (Neusbeer) om allebij exact na elkaar te uberen.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• frickY
@Moonroach
Toen ik nog neit in dx81 draaide irriteerde ik me rot aan die witte gloed over de schouders vanalle karakters, nu is die weg. Ik vond het er neit uit zien. Sowieso vind ik dat glimmende gedoe, ook van de vloeren, maar niets. Oftewel, in dx81 vind ik de stijl van het spel zelfs mooier :)
Maar, wel een mooie opsomming. Al weet ik van het merendeel niet wat het is/wat ik er aan heb.

frickY wijzigde deze reactie 30-01-2008 15:03 (13%)

• Donderwolk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-02 23:58
Mij valt vooral het alt-tabben tegen van tf2 inderdaad. Ik heb een quad core maar helaas zit die multicore support er nog niet in een officiele release in en ik ga er ook niet mee kloten.
Game draait verder heerlijk met alles op full op m'n Nvidia kachel. (8800GTX)

Pwnd

• am2
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
quote:
Donderwolk schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:57:
Mij valt vooral het alt-tabben tegen van tf2 inderdaad. Ik heb een quad core maar helaas zit die multicore support er nog niet in een officiele release in en ik ga er ook niet mee kloten.
Wat bedoel je met het alt tabben? Bij mij kom ik er sowieso met moeite weer in als ik durf weg te alt-tabben. Als ik dan terug alt-tab naar TF2 blijf ik mn desktop zien. Ik moet dan echt moeilijk gaan doen en op allerlei knoppen rammen en met wat mazzel komt ie dan weer terug. Heel vaak krijg ik dan echter ook mn desktop weer te zien als ie een ander level gaat laden etc.

• Shrimp O Vis

Shrimp O Vis

Je kan wel alt-tabben maar je moet gewoon gedult hebben.. Bij mij dan..

En je kan toch +host_thread_mode 2 (of 4) zetten. Dan krijg je toch multicore support of is dat voor iets anders?

En tf2 wilt niet booten bij dx7 :P

• Moonroach

Moonroach

quote:
Shrimp O Vis schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:59:
Je kan wel alt-tabben maar je moet gewoon gedult hebben.. Bij mij dan..

En je kan toch +host_thread_mode 2 (of 4) zetten. Dan krijg je toch multicore support of is dat voor iets anders?

En tf2 wilt niet booten bij dx7 :P
niet op 4 zetten, op 2 dan forceer je em al ;)

• Rutger Mulder
  • Registratie: april 2004
  • Nu online
quote:
Donderwolk schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:57:
Ja daar heb ik ook last van terwijl ik daar gaan problemen mee heb bij zwaardere games dan TF2. Ik denk dat het aan de source engine ligt.

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

• frickY
Ik speel dus met een Asus 6600GT (driver van 5 december 2007: 6.14.11.6921) met de volgende settings
http://members.chello.nl/eprui/tf2-videosettings.jpg

Mijn FPS hangt continue tegen de 60 (max wegens vsync). Bij de spawn bij lazytown zakt deze naar ongeveer 30. Toch ziet het spel er wat mij betret goed genoeg uit.

Ik was voorheen aan het twijfelen een nieuwe videokaart te kopen voor TF2, maar dat ben ik nu voorlopig niet meer van plan. Ik zal vanavond 4x MSAA eens proberen

Alt+tabben gaat nu overigens ook nagenoeg vloeiend. Alleen de UIGameOverlay wil soms wel eens flippen waardoor je een flikkerend scherm krijgt.

• RAJH
  • Niet online
Ik lees hier dat bij de meeste mensen TF2 zeer goed draait, en daarom vind ik het raar dat ik regelmatig grote fps drops heb. Ik heb een demo opgenomen en met het 'timedemo' commando heb ik een gemiddelde fps van 55.76. Dat lijkt genoeg, maar toch merk ik zeer grote fps drops als er veel geschoten wordt en als ik door een map als 'cp_lazytown_fix_v2' loop. Eis ik nu te veel van mij systeem (E6600, 2GB RAM, Ati Radeon HD3850) of krijgen jullie ongeveer dezelfde resultaten?

Video instellingen
fps_test.rar

• Brainstorm
Lazytown = niet geoptimaliseerde map = bij iedereen fps drop = geen goed referentiematriaal.

Iedere PC draait lazytown met FPS verlies, de wat krachtigere PCs hebben hier wat minder last van omdat de minimale FPS dan alsnog hoog genoeg is.

Brainstorm wijzigde deze reactie 30-01-2008 18:59 (56%)

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True