[PC] Team Fortress 2, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 10.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
glashio schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:52:
Ik wil best op de server komen, graag zelfs :) Alleen toen ik er in zat werd ik er alsnog uit-gemikt bij het laden van de een nieuwe map. Met diezelfde melding : "This slot is reserved for a communitymember."
Zal je brain moeten vragen of d'r iets aan te doen is, want jij behoort volgens mij ondertussen ook wel tot de vaste kern. Beetje loos wanneer mensen van de vaste kern eruit worden gegooid omdat ze geen [GoT] voor hun naam hebben staan.
Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:24:
[...]

Pipebombs zijn nog beter te dodgen (als ze missen stuitert tie), een rocket gaat zo snel dat er echt niets tegen te doen is en ontploft gelijk zodra hij iets raakt.
Pipe bombs zijn te doen, maar medic hoeft maar even iets tegen zich aan te krijgen en je bent al dood. Daarom heb ik echt een bloedhekel aan die rocketspam..

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Tja ik schiet misschien veel rockets, maar ik spam niet als soldier. Ik richt altijd op plaatsen waar waarschijnlijk zometeen iemand staat. Dus ik zou rocket-spam geen spam noemen. Bij demo's is het veel erger, daar heb je veel minder inzicht in waar de grenade terecht gaat komen en komt het vaker neer op spammen (met de primary launcher dan, de stickylauncher is wel skill voor nodig.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:08
Mik! schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:39:
[...]

Zal je brain moeten vragen of d'r iets aan te doen is, want jij behoort volgens mij ondertussen ook wel tot de vaste kern. Beetje loos wanneer mensen van de vaste kern eruit worden gegooid omdat ze geen [GoT] voor hun naam hebben staan.

[...]

Pipe bombs zijn te doen, maar medic hoeft maar even iets tegen zich aan te krijgen en je bent al dood. Daarom heb ik echt een bloedhekel aan die rocketspam..
Ik speel laatste tijd ook constand op [GOT] Server, maar draag ook geen tag. Bijna iedereen op server draagt de tag tegenwoordig terwijl de helft volgens mij nooit dit forum bezoekt. Zie de meerwaarde van tag dragen dan ook niet. Wat betreft het retry'en ik kom er altijd direct in. Maybe i'm lucky :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Swatfireglide schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:17:
[...]

Ik speel laatste tijd ook constand op [GOT] Server, maar draag ook geen tag. Bijna iedereen op server draagt de tag tegenwoordig terwijl de helft volgens mij nooit dit forum bezoekt. Zie de meerwaarde van tag dragen dan ook niet. Wat betreft het retry'en ik kom er altijd direct in. Maybe i'm lucky :)
Strikt gezien heeft t niks te maken met de [GoT]-tag, maar alles met het joinen van de clan (het bewuste forum). Overigens is het een probeersel die maar op 1 server aangezet is op verzoek van meerdere personen (o.a. ik). Probleem is namelijk dat met name op de avonden na 19:00 de server voor de helft gevuld is met volledige randoms (russen, engelsen, you name it) die niet aan teamplay doen. Dat terwijl je weet dat er een hoop regulars zitten te wachten op auto-retry en dat is zuur. Doel is dus grotendeels het voortrekken van de teamplayers/regulars om het niveau hoog te houden (hhm, wat klinkt dat elitair zeg).

Er zijn dus 2 opties: join de clan (en bekijk de thread waarin de uitleg staat) of trek Brainstorm aan z'n jas. Het is en blijft een probeersel, dus we staan open voor suggesties/commentaar ;) Ik ben nl wel gewoon van mening, net als Mik, dat regulars als Glashio ook een plekje verdienen op de server (natuurlijk zijn er uitzondering, bv clanwars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243666

Waar ik mij wel eens aan irriteer is dat engineers andere engineers niet helpen (niet specifiek got servers maar algemeen) en als je dit wel doet je er geen punten voor krijgt, dus heb ik us een mailtje gestuurd naar Robin en vandaag reactie :)

Hi CJ.
We'll be adding the Engineer building assists in an upcoming patch. And yep, the Pyro will be getting a small amount of points for igniting enemies.

Robin.

--------------------------------------------------------------------------------
Sent: Tuesday, January 15, 2008 5:16 AM
To: Robin Walker
Subject: [SPAM] question about TF2 about the class engineer

Hello,

I have a question about TF2 about the class engineer, why you dont get points if you help an other engineer setup his sentry and the kills who come from that sentry ? will this be added in a future patch ?

I heard about the point system update for the pyro is this true ?

Best regards,

CJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 07:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

<3 Liev jongens :) Ik ben inderdaad al lid van de clan SjoQ, maar speel ook graag met jullie. Met name om de goeie teamplay en het effectief gebruik van ingame voice. Ik zal [GoT]Brainstorm mailen over hoe en wat de mogelijkheden zijn... Want zodra er gewoon public geschoten wordt ben ik graag van de partij.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:42

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

glashio schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:50:
<3 Liev jongens :) Ik ben inderdaad al lid van de clan SjoQ, maar speel ook graag met jullie. Met name om de goeie teamplay en het effectief gebruik van ingame voice. Ik zal [GoT]Brainstorm mailen over hoe en wat de mogelijkheden zijn... Want zodra er gewoon public geschoten wordt ben ik graag van de partij.
Ja :P dat ingame voice gebruik :P.
Soms een beetje misbruik bij mij ... sorry ik kan er niets aan doen, als ik eenmaal speel, praat ik gewoon de hele tijd door ;)
Excuses voor de mensen die op GoT servers spelen.

EDIT. P.S. ik ben [GoT]Jeroen , niet meer erpeet

[ Voor 4% gewijzigd door Erpeet op 25-01-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:02
Sûkerbôle schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:47:
Waar ik mij wel eens aan irriteer is dat engineers andere engineers niet helpen (niet specifiek got servers maar algemeen) en als je dit wel doet je er geen punten voor krijgt, dus heb ik us een mailtje gestuurd naar Robin en vandaag reactie :)

Hi CJ.
We'll be adding the Engineer building assists in an upcoming patch. And yep, the Pyro will be getting a small amount of points for igniting enemies.
...
Nice! Maar eerlijk gezegd kom ik wel vaak tegen dat een andere engineer mij wel helpt met het bouwen / repareren van mijn sentry. Maar assists punten zouden wel leuk zijn, heb ook al eens een sentry een uber doen overleven terwijl het mijn sentry niet was :)

Weet trouwens iemand hoe de console open te krijgen op een azerty toetsenbord? Dit is mij voorlopig nog niet gelukt (~ is bij azerty: "alt gr + =")
Erpeet schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:52:
[...]
Ja :P dat ingame voice gebruik :P.
Soms een beetje misbruik bij mij ... sorry ik kan er niets aan doen, als ik eenmaal speel, praat ik gewoon de hele tijd door ;)
Excuses voor de mensen die op GoT servers spelen.
Zolang je geen disco maakt van de voicechat is het handig, dus blijf maar roepen waar die spy's zich bevinden >:)
Ik wil best op de server komen, graag zelfs :) Alleen toen ik er in zat werd ik er alsnog uit-gemikt bij het laden van de een nieuwe map. Met diezelfde melding : "This slot is reserved for a communitymember."
uit-geMik!t bedoel je :P

[ Voor 30% gewijzigd door NoReason op 25-01-2008 15:06 ]

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243666

NoReason schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:02:
Nice! Maar eerlijk gezegd kom ik wel vaak tegen dat een andere engineer mij wel helpt met het bouwen / repareren van mijn sentry. Maar assists punten zouden wel leuk zijn, heb ook al eens een sentry een uber doen overleven terwijl het mijn sentry niet was :)
Zeker, maar het ging er mij ook meer om om dit meer te waarderen/aanmoedigen zegmaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ik vind het geniaal om met 3 engies te coordineren wat er wordt gebouwd. heb je binnen de setup tijd zo 2 lvl 3 sentries staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Inderdaad jammer dat engineers hier vaak niet aan denken.

In het aanvallende team in dustbowl stage3 bouw ik vrijwel altijd tijdens setup een sentry in de pit, die de engineers van het dak kan schieten. Ik kan die net tot lvl3 krijgen op het moment dat de hekken open gaan, maar heb dan geen metal meer om hem te repareren. Sentries beschieten elkaar ook (8)) dus die sentry is meestal al kapot voordat hij iemand heeft geraakt.
Ik roep vaan continue "Help" met het ingame voicemenu maar zelden dat iemand me te hulp schiet.

Dus de subtiele tip;
Als je ziet dat een engineer daar een sentry bouwt, zet dat een dispenser bij hem neer en help met verder bouwen. Zorg voor een volle bak metal voor het hek opengaat.
Sentry op die plek helpt ook binnenkomende ubers te vertragen.

Zodra de sentry kapot is en het spel opgang change ik van class. Ook daarvan maken te weinig mensen gebruik. Begin de map als engineer om te helpen, en zodra het spel begint change je gewoon naar de class die je wilt.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 25-01-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:22
In TFC kon iedere klasse nog de engi helpen door zo'n rugzak te droppen. Iets wat ik altijd deed als ik een engi zag bouwen, maar hier kon dat niet en in het begin moest ik daar echt aan wennen.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Medic is ook altijd lekker aan het begin :p

Ook als defense, de beste counter tegen een ubercharge blijft imo nog altijd een counter-uber.

Ubers als manier van aanvallen hebben eigenlijk alleen maar kans op succes als ze ondersteund worden door de rest van team, en die personen kun je met een defensive-uber mooi allemaal afschieten (aangezien ze vaak in een rijtje achter de aanvallende uber aanrushen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Twist schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:48:

Ook als defense, de beste counter tegen een ubercharge blijft imo nog altijd een counter-uber.

Ubers als manier van aanvallen hebben eigenlijk alleen maar kans op succes als ze ondersteund worden door de rest van team, en die personen kun je met een defensive-uber mooi allemaal afschieten (aangezien ze vaak in een rijtje achter de aanvallende uber aanrushen).
Als de mensen dat dikgedrukte stukje tekst even goed willen lezen _/-\o_
Want vaak gebeurt dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Neuh, hij zegt 't goed, ingame is 't immers Mik ^^
Twist schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:48:

Niet alleen ubers moet je ondersteunen met het rest van 't team, dat moet standaard gebeuren. Rugdekking en meecappen en niet als een stelletje pussies achterblijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Sûkerbôle schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:08:
[...]

Zeker, maar het ging er mij ook meer om om dit meer te waarderen/aanmoedigen zegmaar :+
ik roep altijd "thanks" via voicemenu als een engineer mee komt helpen (mits de situatie dat toe laat). Als ik metal heb en ik zie een andere engy bezig met een sg zou ik erook naartoe lopen om te helpen, 2 lvl3 sentries zijn beter dan een toch?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Yonni schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:45:
In TFC kon iedere klasse nog de engi helpen door zo'n rugzak te droppen. Iets wat ik altijd deed als ik een engi zag bouwen, maar hier kon dat niet en in het begin moest ik daar echt aan wennen.
Zolang engineers maar aan genoeg metal kunnen komen en hun sg's een beetje overlappend opstellen zit het wel goed. Wat helpt is niet over de supply boxes heenlopen (tenzij full ammo) als een engineer bezig is. Ik kom wel eens tegen dat een soldier voor je neus een supply box inpikt (meestal per ongeluk). Engineers hebben die spullen (vooral bij de start) nodig! :/

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb me pas toch wel ff zitten irriteren aan een engi in dustbowl.

Bij laatste cap bouw ik dispenser, daarna sentry (dicht bij spawn dus heen en weer lopen kan makkelijk) gaat een andere engy hele tijd me dispenser leeg trekken voor zijn sentry.
Dus ik geef aan van goh loop naar spawn of bouw zelf alvast een dispenser want zometeen is enemy hier en dan wil ik liefste volle dispenser hebben :!

Meneer: Nee daar had hij geen zin in, zo kon het mooi .....

*ZUCHT*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
MasterND toevallig ofzo? Die deed dat ook bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 09:17
heb al gelezen dat valve nu bezig is met soldier en demoman te tweaken. Ook komt er zeer snel al een update waardoor engineers die elkaar assisten ook punten krijgen. Samen met de tweak voor pyro dat je ook punten krijgt als je een groep in de fik zet maar er niemand aan dood gaat.. Alleen maar beter dat je punten krijgt voor acties die niet zozeer voor jouw alleen goed zijn maar het hele team helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb vanavond een aantal aanpassingen aan het reserved slot systeem gemaakt waardoor verschillende problemen opgelost zouden moeten zijn, o.a. wat jij hier beschreef (kick bij een map change) en kick bij auto-retry. Ik hou het nog even in de gaten ivm met bugs, maar het zou nu voor niet-leden iets soepeler moeten werken.

Nog 1 feature toegevoegd: als je disconnect heb je 2 minuten lang toegang tot de reserved slot, ongeacht of je member bent. Mocht je crashen dan is de kans nu groot dat je meteen weer het spel kunt joinen. Let wel op dat je even handmatig verbinding moet maken omdat de server browser 22/22 en 23/23 als een volle server beschouwd, ook al zijn er 1-2 sloten beschikbaar. Dit doe je als volgt:

* Start Team Fortress 2
* Open de console
* Type: connect tf2server1.red-snow.org:27015
* Druk op enter

Gezien de manier waarop de reserved slots nu gebruikt worden lijkt het me geen probleem om regulars ook automatisch toegang te geven tot de reserved slots, ik moet alleen nog bedenken hoe ik deze personen makkelijk kan herkennen en in de whitelist kan toevoegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Brainstorm op 25-01-2008 22:32 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
frickY schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:18:
[...]

Juist niet. Een uber is bij een goede defence de enige manier om ergens door heen te komen.

.
er zijn maar weinig maps waarop een defending team een 3 a 4 tal medic - heavy/soldier/ demo/ etc. kan tegenhouden. als een team goed samenspeelt met een aantal medics wordt het heel lastig om daar iets tegen te doen.

aan de andere kant lukt het het offencive team ook niet om een goede defence kapot te spelen zonder de ubers.
met 'uber- almacht' doel ik op de zeer prominente rol die de ubercharge op dit moment heeft in de gameplay,
ik ben dan ook zeer benieuwd wat de vernieuwingen hier mee doen.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:54
En weer een nieuwe update, zijn goed bezig daar bij valve
Added new capture the flag map CTF_Well
Added Spanish map descriptions
Added new option to auto-save a scoreboard screenshot at the end of a map to the multiplayer->Advanced dialog
Added more particle optimizations for mid range and low end hardware
Updated CP_GravelPit to fix all known exploits and changed the scoring method to score per capture rather than per round
Updated "nextlevel" CVAR to trigger a changelevel at the end of the current round (not mini-round)
Fixed SourceTV demo recording problem
Fixed mp_stalemate_enable not preventing Sudden Death mode on some maps
Fixed a couple cases where player stats were not being recorded correctly
Fixed some log entries being truncated
Fixed crash caused by trying to import a custom player spray
Removed the "Reset Stats" button from the Player Stats screen
Ben vooral benieuwd hoe de ctf_well speelt, kom nu alleen geen server op, omdat ik volgens mij geupdate versie heb en de servers nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:54

Pinjataaa

Hit me!

Updated CP_GravelPit to fix all known exploits and changed the scoring method to score per capture rather than per round

Kan je niet meer op dat dak :(
Waar blijven die Achievements, het zou een paar weken duren maar het is nu al bijna de 2e maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25342

erm.... valve tijd ? does that ring a bell ? :P

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:48

Wimo.

Shake and Bake!

Kan iemand me toevoegen aan de got friend list? Ik speel steeds meer en merk dat ik word toegevoegd door losse members :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Brainstorm schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:30:
ik moet alleen nog bedenken hoe ik deze personen makkelijk kan herkennen en in de whitelist kan toevoegen.
SteamID :) . Kan je zelfs uit de server stats trekken, gewoon iedereen met een GoT tag in de top50 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:48

Wimo.

Shake and Bake!

Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:35:
[...]

SteamID :) . Kan je zelfs uit de server stats trekken, gewoon iedereen met een GoT tag in de top50 ofzo :)
Dan val ik er zeker uit .. ik speel scout met -26 - 10 maar wel met een caprate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Become schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:02:
En weer een nieuwe update, zijn goed bezig daar bij valve

[...]

Ben vooral benieuwd hoe de ctf_well speelt, kom nu alleen geen server op, omdat ik volgens mij geupdate versie heb en de servers nog niet :(
Op #1 spelen we nu al weer 45 minuten ctf_well. Verschil ten opzichte van de CP map zi hem er voornamelijk in dat de respawns ter hoogte van het 2e CP zijn, de intel ligt waar normaal CP1 was, er is een extra trap gekomen waar je mee naar boven kan, de buis die vlakbij CP2 naar het water ging is iets of wat verplaatst, er rijden geen treinen meer en verder wat kleine dingetjes.
Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:35:
[...]

Ja dat bedoel ik niet helemaal, whitelisting gebeurt uiteraard al aan de hand van het Steam ID. Ik bedoel meer, wanneer is iemand een regular? Alle clan leden hebben in principe al toegang.

Op score gaat niet, want sommige mensen spelen veel maar staan niet hoog qua score of zo. Toch zou het een mooie bonus voor hen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Brainstorm op 26-01-2008 01:04 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
CTF_Well is een grote teleurstelling, de map moet een stuk kleiner voor CTF imho, nu is het precies hetzelfde als cp_well, erg jammer. Misschien is het een zoethoudertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Switch schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 01:18:
CTF_Well is een grote teleurstelling, de map moet een stuk kleiner voor CTF imho, nu is het precies hetzelfde als cp_well, erg jammer. Misschien is het een zoethoudertje?
Ik hoop stiekem dat ze het nog iets verder terug brengen naar well classic :) Hopenlijk straks weer met echte gates aan de linkerkant met een hek (die demo naar achievement kan opblazen met tnt) :9

Dat zou wel nice zijn. Eerder was via die gang 1 van de beste vluchtroutes met intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zou iemand mij nogmaals een invite kunnen sturen?
http://steamcommunity.com/id/rajh

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Volgens je Steam ID page zit je al in de groep hoor?

Hoe groot mogen de topics hier ook alweer worden? Is het niet alweer tijd voor de volgende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-05 05:00
frickY schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:33:

Hoe groot mogen de topics hier ook alweer worden? Is het niet alweer tijd voor de volgende?
rond de 1000post als ik me niet vergis zitten we daar alweer op dan?

idd zitten al over de 1200 word geloof idd tijd voor een deel 5 _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Bluedevil op 26-01-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

We zitten ondertussen al op 1235 posts .. .

Speelt hier iemand met een 8800GS? Ik wil namelijk misschien de 9600gt kopen en wil weten of het dit spel een beetje op zijn max kan spelen. (de 8800gs en 9600gt benchmarks liggen erg dicht bij elkaar btw vandaar dat ik het zo vraag)

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 26-01-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
frickY schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:33:

Ben kort na mijn post al uitgenodigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ah, dus daar staan die [GoT] tags voor! Heeft me een paar maanden gekost om te snappen dat Tweakers een eigen clan heeft. :)

Ik speelde vanmiddag op één van jullie servers, in een team van non-GoT'ers tegen een team van GoT'ers en de vloer werd met ons aangeveegd. Klassiek geval van 'Team' versus 'Zooitje bij elkaar geraapte malloten'.

Aan welke eisen moet ik voldoen om de [GoT] voor mijn naam te mogen voeren? Mijn eigen groepje van vier personen, waarvan er nooit twee tegelijk online zijn, werkt niet echt. Mijn Steam ID page is deze: http://steamcommunity.com/id/LUH-3417

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
Anoniem: 231122 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:52:

Speelt hier iemand met een 8800GS? Ik wil namelijk misschien de 9600gt kopen en wil weten of het dit spel een beetje op zijn max kan spelen. (de 8800gs en 9600gt benchmarks liggen erg dicht bij elkaar btw vandaar dat ik het zo vraag)
mischien handig om wat meer infomatie geven op welke resolutie wil je gaan gamen dx9 of dx10?.dx9 ga ik wel vanuit dat je alles op hoog kunt spelen met dx10 durf ik niet te zeggen maar ga ik wel van uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Kan iemand mij ook toevoegen aan de groep? :)
http://steamcommunity.com/id/pauperranger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

psycomania schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:07:
[...]

mischien handig om wat meer infomatie geven op welke resolutie wil je gaan gamen dx9 of dx10?.dx9 ga ik wel vanuit dat je alles op hoog kunt spelen met dx10 durf ik niet te zeggen maar ga ik wel van uit
De source engine ondersteund toch al helemaal geen DX10?

Dus of hij wilt binnenkort overstappen naar vista voor DX10 of hij blijft lekker bij DX9 voor source :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Net even op de #1 server gespeeld dat beviel wel goed, lekker potje, beter als op de meeste publics.

[ Voor 4% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 26-01-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
die ctf_well is naar mijn mening wel enorm te groot voor ctf. Met minder dan 20 man is het geen doen en ben je alleen maar aan het lopen. En als je er een keertje bent dan word jee gekilled en dan kan de wandeling weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Laatst online: 13-05 09:40

Vincenz0

Coder

Kan iemand mij toevoegen aan de GOT Groep??

http://steamcommunity.com/id/Vincenzo

dank! :)

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psycomania schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:07:
[...]

Resolutie: 1280x1024 en dx9 ik blijf voorlopig (nog paar jaartjes) aan windows xp.. .

Owja en ik kan het niet hebben als de framerate onder de 50-60 gaat.. ook niet tijdens chaotische gevechten enzo.. daar heb je je fps het meeste nodig. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Dat was weer heerlijk :D. ben nog steeds DE spy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Cabo schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:08:
Dat was weer heerlijk :D. ben nog steeds DE spy :)
I know (.:iE/Napo^^[GoT] ingame). Gisteren ook al met spy's op turbine, in die vents :-(. 2x geknifed en dan loop je toch telkens achter je te kijken of er geen spy je komt stabben ;p.

Ook met woest altijd, snipe ik hem 2 of 3 keer, gaat hij spy, zoals bijna altijd of sniper, na een halve minuut geen sniper gezien dus zal wel weer woest spy zijn, heb ik al het mes in mijn rug zitten ;p.

[ Voor 23% gewijzigd door Napo op 26-01-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Iemand nog een TF2 spray nodig? http://www.gamesprays.com/menu/spray-tools/top-rated-sprays/

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/icons/icon_65.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/icons/_icon97.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/icons/icon_62.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/icons/emergency_icon118.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/icons/sentry_shotgun_2_icon131.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/icons/photo_icon140.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/icons/john_icon139.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/icons/icon_19.jpg

[ Voor 92% gewijzigd door Brainstorm op 27-01-2008 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
LUH-3417 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:05:
Ah, dus daar staan die [GoT] tags voor! Heeft me een paar maanden gekost om te snappen dat Tweakers een eigen clan heeft. :)

Ik speelde vanmiddag op één van jullie servers, in een team van non-GoT'ers tegen een team van GoT'ers en de vloer werd met ons aangeveegd. Klassiek geval van 'Team' versus 'Zooitje bij elkaar geraapte malloten'.
Hmm, dat [GoT]-team liep niet altijd even goed, maar het was wel gezellig. Mocht weer even als vanouds de healslet van 't gehele team zijn en dat heeft zich weer even uitbetaald in daily-awards (zie nog steeds statsgeil ^^).
Wel grappig dat je zegt dat het een klassiek geval is van 'Team', maar dat viel imho nog tegen. Niet dat het slecht was hoor, maar volgens mij kunnen we beter :Y Moet je nagaan wat het dan zou kunnen zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Heb igster ook even op een 32-slots Dustbowl only server gespeelt, maar moet zeggen dat dat ook helemaal geen slecht idee is.
Team gevoel was in beide teams ver te zoeken, maar toch werd er heftig gevochten en was het echt moeilijk te cappen, puur omdat er zoveel mensen (en daarmee spammende soldiers en demo's, en sentries) zijn. Is een aanrader.

Ook even ctf_well gespeelt, maar vond hem best te doen.
Ja, hij is erg groot. Maar daat heb je engineers met teleports voor.

[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 27-01-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 231122 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:52:

Ik speel met een 320MB versie van de 8800GS en dat speelt compleet op max zonder problemen: FPS standaard boven de 100, alle grafische toeters en bellen aan* en dat is inclusief custom maps (hier en daar n kleine drop, maar dat heeft iedereen op bepaalde customs). For the record, resolutie is widescreen, 1680x1050.

CPU is trouwens een E6600 @ stock en 2GB Corsair @800MHZ RAM (speelt immers ook mee).

*Ik ben te lui om op te zoeken wat precies, maar AA en AAF zet ik nooit zo hoog, te weinig toegevoegde waarde voor de FPS drop (op die reso althans). Ruwe gok is AA x4 en AAF x8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aah Thanks! Ik speel nog met een OC 6800GS 256MB . . en daar gaat het niet echt lekker mee .. . Maar de grootste bottleneck is ook mijn p4 3 ghz...

Ik ga later dit jaar een E8400 met 9600gt halen oid. . Maar ik wist nooit dat het verschil zo groot was (tussen de 6800 en 8800)

Wat ik echt chill vind aan TF2 is dat je zo snel wapens kan verwisselen, het lijkt wel ccs. Vooral bij de scout is dit handig.

En btw.. zijn we al met een nieuw topic bezig?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 27-01-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Mik! schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:42:
[...]

Hmm, dat [GoT]-team liep niet altijd even goed, maar het was wel gezellig. Mocht weer even als vanouds de healslet van 't gehele team zijn en dat heeft zich weer even uitbetaald in daily-awards (zie nog steeds statsgeil ^^).
Wel grappig dat je zegt dat het een klassiek geval is van 'Team', maar dat viel imho nog tegen. Niet dat het slecht was hoor, maar volgens mij kunnen we beter :Y Moet je nagaan wat het dan zou kunnen zijn O+
Hm, misschien was het dan ook wel een kwestie van keiharde skillzZzz. :)

Maar op zich, het feit dat iemand de team doctor uithangt zegt al genoeg. In de meeste public servers is er niemand die naar zijn teamleden omkijkt en is iedereen bezig met zijn eigen oorlog. Ik speelde ooit in een defensive team van maar liefst zeven engineers (en drie andere classes) en een keer in een offensive team in Gravelpit, of iets in die geest, met bijna 50% snipers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
frickY schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:31:
Ook even ctf_well gespeelt, maar vond hem best te doen.
Ja, hij is erg groot. Maar daat heb je engineers met teleports voor.
Ctf_well speelt voor mij beter dan cp_well. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
in ctf vind ik spy ook beter tot zijn recht komen dan cp :) Weet niet wat het is maar bij ctf is het zo van spy disabled ff sentry, rest pakt intel en gaan :P

bij cp is dat wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

:w
Ik ben pas begonnen met TF2 en ik heb al een tijdje op de [GoT] servers te spelen en ik vroeg me af of iemand mij misschien een invite zou kunnen sturen plox? :)
http://steamcommunity.com/id/elvisdotbe

[ Voor 9% gewijzigd door Elvis op 27-01-2008 18:01 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:35
Spy disabled sentry, rest probeert CP te cappen en gaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93311

Anoniem: 231122 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:12:
Aah Thanks! Ik speel nog met een OC 6800GS 256MB . . en daar gaat het niet echt lekker mee .. . Maar de grootste bottleneck is ook mijn p4 3 ghz...

Ik ga later dit jaar een E8400 met 9600gt halen oid. . Maar ik wist nooit dat het verschil zo groot was (tussen de 6800 en 8800)

Wat ik echt chill vind aan TF2 is dat je zo snel wapens kan verwisselen, het lijkt wel ccs. Vooral bij de scout is dit handig.

En btw.. zijn we al met een nieuw topic bezig?
strange, 3ghz cpu lijkt me toch beter als een dual core voor TF2 (of kan die dan werken met 2 cores)

mijn pc is GTS 640 MB, cpu E6600 (dual core idd), 2GB ram @ 800Mhz en raptor schijfje

speel op hoge (al dan niet hoogste) settings en dat draait vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
team fortress kan met een dual core overweg
de particles worden op de 2e core gerenderd (of hoe je het ook mag noemen)
dus het heeft wel iets van een voordeel.

(moet wel ingevoerd worden met een command dacht ik maar weet et niet zeker)

[ Voor 19% gewijzigd door tooter op 27-01-2008 18:32 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Anoniem: 93311 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:04:
[...]

strange, 3ghz cpu lijkt me toch beter als een dual core voor TF2 (of kan die dan werken met 2 cores)

mijn pc is GTS 640 MB, cpu E6600 (dual core idd), 2GB ram @ 800Mhz en raptor schijfje

speel op hoge (al dan niet hoogste) settings en dat draait vlot
zelfs de allergeodkoopste core 2 duo is nog sneller per core dan een p4 3ghz. Die megahertzen zijn niet met elkaar te vergelijken. p4 is verouderde architectuur en word totaal overklast door core 2 duo's en quads. TF2 loopt dus zeker weten beter op een core 2 dan een p4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:35
Daar kom ik ook achter. Heb soms schrikbarend lage FPS. 18 bijvoorbeeld. Zit hier ook met een 2,66 Ghz PIV en nog een boel verouderd gerei. Binnenkort toch maar eens vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De CPU is meestal het limiet bij de Source engine.

Ik zit eigenlijk nog te wachten op de multi-core update, host_thread_mode 2 crashed hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Dutchmega schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:31:
De CPU is meestal het limiet bij de Source engine.

Ik zit eigenlijk nog te wachten op de multi-core update, host_thread_mode 2 crashed hier :(
Ik zit nog wel op meer te wachten van valve :(

Denk bijv aan de beloofde grafische update voor HL2 die wel al in de 360/ps3 versie zit. Of de nieuwe TF2 achievements/wapens etc :(. Ik verwacht trouwens dat de multicore en grafische update voor HL2 tegelijk uit zullen gaan komen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:27
punisher007 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:45:
[...]

Ik zit nog wel op meer te wachten van valve :(

Denk bijv aan de beloofde grafische update voor HL2 die wel al in de 360/ps3 versie zit. Of de nieuwe TF2 achievements/wapens etc :(. Ik verwacht trouwens dat de multicore en grafische update voor HL2 tegelijk uit zullen gaan komen.
Je moet nog ff leren om valve en blizzard release data om te rekenen naar echte data :P
"in next update" betekend 2 tot 6 maanden
"soon" betekend geen idee hoe lang het gaat duren
"september this year" betekend in september, maar we weten nog niet van welk jaar
enz.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Naja ze hebben geen specifieke data genoemd, maja toch wacht je erop ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ben onlangs geupdate van een X2 3800+ naar een E8400, met behoud van dezelfde videokaart. Er is toch een redelijk verschil te merken tussen de twee. Zelfs alt+tabben werkt nu fatsoenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Was weer erg leuk vandaag. Heb weer mijn stabs awards te pakken. Verder is op te merken dat iedereen veel beter is geworden. Vooral ik als spy is het bijvoorbeeld moeilijker om een slachtoffer te maken.

Hoogtepunt was een paar keer dustbowl waarbij mijn team stukken beter was dan het andere team. Mede dankzij het niveau van de demoman en de classes daarom heen. Bij hydro was er een gast die via de mic praatte. Maar in 't begin dacht ik dat hij een programma gebruikte want z'n stem was heel raar. Maar later merkte je dat 't z'n echte stem was. :+ dat was lachen... :D

Niet dat ik iemand blijf uitlachen om z'n stem. Want er zijn spelers die de mic niet gebruiken. Cipher, Xusem en nog wat anderen. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Cabo op 28-01-2008 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik gebruik mijn mic alleen op donderdagavond en zaterdagmiddag, wanneer mijn vriendin is werken en geen last heeft van mijn gemauw :)
Overigens ook maar een nieuwe muis besteld. Deze valt nog steeds continue weg. Heb nu een 2de muis ernaast liggen en telkens als ik iemand uber of in een andere kritieke situatie zit pak ik die, want heb al te vaak ubers verpest of dood gegaan omdat mijn muis opeens wegviel :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
Cabo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:44:

. Bij hydro was er een gast die via de mic praatte. Maar in 't begin dacht ik dat hij een programma gebruikte want z'n stem was heel raar. Maar later merkte je dat 't z'n echte stem was. :+ dat was lachen... :D
dat was echt erg had de tranen in me ogen van het lachen en dan ook allemaal zowat lachen via de mic en dan die opmerkingen van sommige lui niet best.als er nu nog aan denken schiet ik nog in de lach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 07:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

psycomania schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:58:
dat was echt erg.had de tranen in me ogen van het lachen en dan ook allemaal zowat lachen via de mic en dan die opmerkingen van sommige lui niet best.als er nu nog aan denken schiet ik nog in de lach.
Doet me hieraan denken

Edit : Het is fake hoor :)

[ Voor 12% gewijzigd door glashio op 28-01-2008 10:45 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
@glashio: Ai, dat is wel heel ernstig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Omg glashio die is eigenlijk gruwelijk maar ook zo erug grappig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://vilepickle.com/news/wp-content/uploads/2008/01/chaos3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vilepickle.com/news/wp-content/uploads/2008/01/chaos2.jpg

Chaos begint er ook al mooi uit te zien :9

Kwam deze map ook nog tegen:
http://www.ozfortress.com/maps/TF2/cp_studio_rc3

Iemand hem al gespeelt? Schijnt van een mapper van ubisoft te zijn dacht ik

[ Voor 29% gewijzigd door SaURoN op 28-01-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
offtopic:
Het fragment van glashio is uiteraard in scene gezet. Een soort rembo&rembo

Bovenstaande ziet er inderdaad nice uit. Jammer dat de castle-serie niet in die stijl is.

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 28-01-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
frickY schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:43:
offtopic:
Het fragment van glashio is uiteraard in scene gezet. Een soort rembo&rembo

Bovenstaande ziet er inderdaad nice uit. Jammer dat de castle-serie niet in die stijl is.
Castle was ook 1 van zijn eerste mappen ;) Bij chaos vind ik het jammer dat er een trapje nu zit eerder moest je er op naden of rocket jumpen. Dus niet iedereen zat er op, dat krijg je nu wel ,echter iets anders wil niet anders kunnen alleen de soldiers/demo's er op komen :P

Heb trouwens net even die studio gespeelt lokaal:

Leuk, mooi opgezet goede textures enzo, 2 verschillende stijlen van gebouw maar wel zelfde loop routes etc. Het was wel ff zoeken welke kant je op moet (nouja zoeken ben niet gewend om naar bordjes te kijken van exit :$) maar denk dat het een hele goede CP map kan worden als iedereen de weg weet, maar iedereen zeurt naar 3 min van kut map omdat ze verdwaalt zijn :P

[ Voor 13% gewijzigd door SaURoN op 28-01-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik ben voor de verandering ook eens bezig een TF2 map te maken, maar ze staat nog in de heel vroege dev-stage hoor... :)
Ik heb al wel een top down plannetje uitgetekent, als er iemand geïnteresseerd is wil ik wel wat posten en wat meer uitleg geven. Het zou ook tof zijn als we met een paar man zouden kunnen samenwerken aan een map (gaat het werk wat sneller vooruit :P).

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Over maps gesproken:
Van warpath is er nu ook een FINAL versie uit:
http://www.fpsbanana.com/maps/44759

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elvis schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:51:
Ik ben voor de verandering ook eens bezig een TF2 map te maken, maar ze staat nog in de heel vroege dev-stage hoor... :)
Ik heb al wel een top down plannetje uitgetekent, als er iemand geïnteresseerd is wil ik wel wat posten en wat meer uitleg geven. Het zou ook tof zijn als we met een paar man zouden kunnen samenwerken aan een map (gaat het werk wat sneller vooruit :P).
Als je mij eens zou helpen :). Ik ben al wat verder dan top-down plannetjes. Maar ik heb nog nooit in 3d gemapped dus echt geweldig is het nog niet. Ik zoek wel even contact met je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Anoniem: 77587 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:39:
Over maps gesproken:
Nice, vanavond even testen. Overigens zijn er volgens mij verschillende versies van Warpath, ik heb tot nu toe al meerdere versies van 3 verschillende makers gezien. Degene die nu draait was eigenlijk de beste, de overigens waren incompleet of bugged (respawn area doors).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Over maps gesproken:
Dat ziet er gaaf uit, die wil ik spelen! Vind Warpath echt geniaal...

Dan even iets anders. Speelt een van jullie ook met -dxlevel 81 in de command line? Dus met geforceerd DX8.1? Ik wel (aangezien mijn systeem een bottleneck is voor de GF6600GT) en sinds ik dat doe reset hij steeds de videoinstellingen naar de aanbevolen waarden, die dus te hoog zijn en brakke FPS opleveren. Heeft iemand hier een fix voor? Ik heb geprobeerd de config.cfg te kopieren met de goede instellingen en die in de autoexec.cfg te laten uitvoeren, maar zonder resultaat. Andere ideeën?

[EDIT]Volgens mij heb ik het al gevonden, ik moet slechts 1 keer TF2 met -dxlevel opstarten en daarna dit uit de command line weghalen...

[ Voor 53% gewijzigd door HertogJanNL op 28-01-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Thanks! Ik had zelf dit probleem ook.
Op mijn nieuwe systeem had ik opeens een irritante witte 'bevel' rondom de schouders van karakters, een soort van lightning/shadow effect. Vond het totaal niet mooit, en mijn 6600GT trok hetook niet helemaal. Op mijn vorige pc had ik dit nooit eerder gezien :?
Start nu ook met -dxlevel 81 en ook bij mij resetten de videoinstellingen steeds. Ookal trekt mn pc ze nu redelijk, HDR zet ik liever uit en ook wat andere settings mogen gerust wat lager.

Ik zal dus ook eens proberen de setting te verwijderen :)

@FullCirCle
Vergeleken met de versie die nu op de server draait vind ik het totaal geen vooruitgang.
Brug bij center CP is opeens overdekt en er zijn extra trappen bij. En die spoorbrug tussen cp1 en 2 slaat ook nergens op.

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 28-01-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over maps gesproken:
Stuk beter. Meer cover tegen snipers en heavies kunnen wat makkelijker hoger gelegen gebied bereiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 28-01-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:28
Over maps gesproken:
Hij is beter dan de vorige 'final', alleen jammer van die bruggen gevormd als spoorwegen, die passen niet echt in het decor.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 20-05 22:56
http://teamfortress.tv/20...finished-1st-2nd-and-3rd/

Interessant om te zien hoe top clans warren op well :) Op een gegeven moment volgen ze een sniper een tijdje.. die is echt bizar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik ben volgens mij nog niet toegevoegd aan de groep. Wil iemand die daar de heilige macht voor heeft er eens een blik op werpen?

http://steamcommunity.com/id/LUH-3417

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Laatst online: 14:42

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

-.0 redrum bedankt voor dat filmpje, die sniper is echt goed! daar kan ik veel van leren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaltaH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12

JaltaH

meh

Demo/pyro/sniper, mist teamplay, zkt team, wil graag [GoT]-tag.
http://steamcommunity.com/id/jaltah, bvd. ;)

Careful. We don't want to learn from this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
m/v? :p

@RedruM
Mooi om eens zo n opname te zien van clans die serieus bezig zijn! Vanavond op mijn gemakkie eens die site afstruinen op zoek naar het betere werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 13:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

RedruM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:31:
http://teamfortress.tv/20...finished-1st-2nd-and-3rd/

Interessant om te zien hoe top clans warren op well :) Op een gegeven moment volgen ze een sniper een tijdje.. die is echt bizar goed.
Is dat filmpje niet ergens anders te zien zonder vieze web divx web bundel dinges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. De sniper was eerlijk gezegd niet zo bijzonder, hij had gewoon de tijd om te snipen. Op een drukke pub is dat bijna niet te doen. En als je goede spelers met AWP's in CS/CSS hebt gezien ..tja...dan is het helemaal niet bijzonder meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 06:19

Grandmasg

What ever!!!!

Ik weet niet of deze al eens voorbij is gekomen, maar...

Hoe ver ga je als Team Fortress 2 Fan.....
http://www.youtube.com/watch?v=2q-k0gbyaMQ

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
frickY schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:51:
Overigens ook maar een nieuwe muis besteld. Deze valt nog steeds continue weg. Heb nu een 2de muis ernaast liggen en telkens als ik iemand uber of in een andere kritieke situatie zit pak ik die, want heb al te vaak ubers verpest of dood gegaan omdat mijn muis opeens wegviel :@
mijn nieuwe copperhead is vanmiddag met de post gekomen;
had precies hetzelfde probleem, een breukje in de kabel zorgde voor een hoop frustratie als hij tijdens belangrijke momenten door de heftige bewegingen ineens wegviel.

maar nu kan ik het écht niet meer wijten aan de apparatuur :P

edit: van mijn oude copperhead dus ;)

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:40:
Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. De sniper was eerlijk gezegd niet zo bijzonder, hij had gewoon de tijd om te snipen. Op een drukke pub is dat bijna niet te doen. En als je goede spelers met AWP's in CS/CSS hebt gezien ..tja...dan is het helemaal niet bijzonder meer :)
Tegenvallen??

Hij maakte soms erg moeilijke headshots . . vooral die scout enzo.. Sniper met 6 vs 6 is best wel moeilijk . .

Een nieuwe copperhead en dan al een breukje in de kabels ?? :/

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 29-01-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Srr voor deze eigenwijzen vraag die waarvan ik weet niet hier hoort te zijn Misschien een bekent probleem dus als hget antwmaar heb de PC Orangebox gekocht en krijg de melding na installeren en spel opgestart te hebben van

invalid or corrupt background texture materials/console/startup_loading.vtf

misschien een bekende vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Nog niet van gehoord, maar wat ik als eerste zou proberen is om de steam cache van TF2 te valideren. Open Steam, rechtsklik op Team Fortress 2 en kies voor 'properties'. Ga vervolgens naar de 'local files' tab en klik op 'verify integrity of game cache'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 20:05

DNB

Anoniem: 171349 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:58:
Srr voor deze eigenwijzen vraag die waarvan ik weet niet hier hoort te zijn Misschien een bekent probleem dus als hget antwmaar heb de PC Orangebox gekocht en krijg de melding na installeren en spel opgestart te hebben van

invalid or corrupt background texture materials/console/startup_loading.vtf

misschien een bekende vraag.
Je hebt een corrupt bestandje, gelukkig heeft steam daar een leuke fucntie voor. "verify integrity of game cache" die vaak wel dit soort problemen verhelpt. rechts klik op de game in je team games list, ga naar properties, tabblad local files, en daar vind je de verify integrity knop. Druk er eens op en ik denk dat er een grote kans is dat je probleem verholpen is. Als dat niet helpt kan je altijd nog heel TF2 verwijderen en opnieuw downloaden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:11:
[...]

Tegenvallen??

Hij maakte soms erg moeilijke headshots . . vooral die scout enzo.. Sniper met 6 vs 6 is best wel moeilijk . .

Een nieuwe copperhead en dan al een breukje in de kabels ?? :/
Ach, als je af en toe video's ziet langskomen van AWP helden zoals JD, Dirty Secret en Tuna....tja dan raak je snel gewend aan dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Enige CS-er waarvan ik onder de indruk ben is FPS Doug :p

Spelen hier overigens meer mensen met een 6600GT? Sinds ik in dx81 speel (aanrader) trekt deze ook makkelijk 2xAA. Alles oogt veel prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 20-05 22:56
frickY schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:05:
Enige CS-er waarvan ik onder de indruk ben is FPS Doug :p

Spelen hier overigens meer mensen met een 6600GT? Sinds ik in dx81 speel (aanrader) trekt deze ook makkelijk 2xAA. Alles oogt veel prettiger.
Ik speel met een 6600GT, Athlon XP 2800, 1 gig ram en het draait niet echt zalig :P
Vooral in maps als lazytown is het bij het spawngebied bijna onspeelbaar. Wat is de rest van jouw setup dan? En welke drivers voor je GT gebruik je? Ik heb volgens mij DX9.1 (1 vd nieuwste iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuskitoNL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 13:02
Ik speel ook met een 6600GT, Athlon 64 3500+, 2Gb ram, speel niet op native resolutie van me tft, maar op 1024x768. Op zich draait het best goed, alleen in bepaalde drukke gebieden wil het beetje tegenvallen. Scheelt het zoveel als in je DX81 modus draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik had voorheen een Athlon X2 3800+ met 1gb. Hierin speelde ik ook op 1024x768 met alle settings op low en/of medium. Maar wel in DX9. Dat speelde niet vloeiend.

Ik heb nu een C2D E8400 met 2gb ram. Ik speel op 1280x1024, heb vrijwel alle settings op medium, en 2xAA. Dit maal in DX8.1 en heb het gevoel dat er nog meer in zit.

Ik denk dat DX8.1 hier meer invloed op heeft dan mijn snellere systeem. Zal vanavond even screenshot van mijn videoinstellingen maken. Qua drivers zijn het gewoon de laatste cataclyst drivers.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.