Pfoe, ik post hier meer zo vaak, want ik heb weinig tijd voor 3D de laatste tijd (althans, wel veel tijd voor 3D games programmeren, maar das toch anders dan lekker 3dsmaxen). Voor een kunstgeschiedenisboek werd me gevraagd of ze een plaatje van me mochten gebruiken, maar die vond ik ondertussen zo lelijk (uit 2001 alweer) dat ik besloot de belichting en wat details opnieuw te doen. In een paar uur ben ik gegaan van onderstaande, naar die daaronder. Er moet nog wat aan gebeuren, maar ik hoor graag commentaar er op. Mijn moeder vond de oude mooier...
Dus ik hoop maar dat jullie de nieuwe mooier vinden, en anders hoor ik het wel en ga ik in een hoekje zitten huilen...
Oud:

Nieuw:

Oud:

Nieuw:

Shit, talking about a gelikte website! Echt heel erg mooi en profi gedaan! Nu nog wat meer werk dan die zeven plaatjes in de gallery en dan is het helemaal top.ElmarNieser schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:57:
Mijn nieuwe portfolio is eindelijk af!
http://elmar.nieser.net
moet nog voor een deel ingevult worden...
Ow, wow, die materials vind ik echt heel erg leuk gedaan! Vooral rond de nopjes, dat ziet er op een goede manier vies uit.DarthSjaak schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:41:
Het plaatje moest inderdaad lijken op een plaatje uit de bouwhandleiding. Er zitten wel een aantal verschillen tussen. Belangrijkste verschil is dat de "studs" in de legoboekjes altijd een zwarte zijkant hebben. En dat Vader hoofdje rechtsboven ontbreekt.
Hier is hetzelfde model, maar nu met wat extra spul (klik voor grote versie 1600x1300):
[afbeelding]
Ik zie het nu pas, maar ik vind het een hele eer.-DG- schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:45:
@Oogst:
Mocht je jouw plaatje (iets bewerkt) niet in de SP willen hebben dan hoor ik het wel.
Ziet er al leuk uit! Inderdaad is de reflectie heel erg over the top nu. Sowieso ziet het er allemaal wel erg strak uit nu, niet echt overtuigend realistisch daardoor. Maar misschien is dat een stijl die je wilt hebben, een soort hyperrealisme (de kunststroming)? Het papier zit er een beetje gek op nu. Het is van de ene kant zo strak dat het de ribbels volgt, maar zo los dat ik de zijkant ervan duidelijk zie (zwarte rand).[b]Rogier.V schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:02:WIP waar ik op dit moment mee bezig ben:
Communication
[afbeelding]
Klik voor groter.
Wat te doen:
-Blikjes material minder clean/glanzend (rest van etiketten ofzo).
-Draadje wat minder ijzerdraad achtig
-Onderkant liggende blikje is misschien een beetje to-much nu (of valt dat wel mee?)
Comments?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress