Lekker boeiend, voor crappy NES games moet je ook 500 punten lappen. Heb dan nog liever het Internet Channel dan Donkey Kong Jr Math. En internetten werkt behoorlijk relaxt op de Wii, moet misschien nog maar eens een draadloos toetsenbordje aanschaffen.
Kijk - dat vind ik toch wel leuk voor afentoe een Divx'je te kijken.BamSlam_ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 07:38:
Pimp My Wii heeft een (p)review van de X-oom Media Centre geplaatst, ze zijn er erg tevreden over: http://pimpmywii.co.uk/20...ia-center-for-wii-review/
Helaas lijkt het erop (staat niet echt duidelijk in de review) dat ook bij deze software er weer gebruik wordt gemaakt van het internetkanaal van de Wii..
[afbeelding]
een echte HTPC komt wel als ik naar een HD scherm ga.
Je haalt pas een kabel naar je tv als je een nieuwe tv kooptSileX schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:02:
[...]
een echte HTPC komt wel als ik naar een HD scherm ga.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Kabel
Hij heeft het over een HTPC (Home Theater PC).
The devil is in the details.
Ja. Denk je dat dat iets speciaals is
Echt werkelijk alle videokaarten hebben tv out
disjfa.nl
Bedankt in ieder gevalRazor.Timo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:26:
Ik heb geen punten meer om te doneren helaas. Die 100 had ik toevallig over en nog niet gebruikt
Hele discussie om een simpel antwoord (yer or no)
Signature
Je had hem ook gewoon een DM kunnen sturen. Is wat discreter en had deze discussie, die te verwachten was, kunnen voorkomen.BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:13:
[...]
Bedankt in ieder geval![]()
Hele discussie om een simpel antwoord (yer or no)
Er zijn een hele hoop leuke maar het hangt ervanaf waar je van houdt natuurlijk.Razor.Timo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:30:
[...]
Iemand nog een leuke? Ik heb namelijk 1200 wii points en weet niet welke ik moet kopen
@Hierboven, is denk ik ik geen probleem maar gewoon uitgezet...
Ik heb gisteren galaga 90 voor de turbogrfx gedownload, zo'n space shooter is altijd ff leuk voor 5 minuten. Ook R-type heb ik maar die is echt onwijs fukkin moeilijk. Rtype 3 ga ik ook nog wel een keer kopen denk ik, die kan je ook met 2 man spelen. Streets of rage is ook lachen met zijn tweeen, die heb ik al eens helemaal doorgespeeld met een vriend van me. In een uurtje ben je daar wel doorheen, dat krijg je met van die arcade achtige spellen. Super mario world is ook erg leuk trouwens.
Ik hou wel van RPG, verder was er ooit ook een turtle spel op de NES geloof ik. Die kon je ook met z'n tweeën spelen. Is die al uit of komt die nog? (het is overigens niet deze: http://www.vc-reviews.com...-mutant-ninja-turtles.php)Jheroun schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:26:
[...]
Er zijn een hele hoop leuke maar het hangt ervanaf waar je van houdt natuurlijk.
Ik heb gisteren galaga 90 voor de turbogrfx gedownload, zo'n space shooter is altijd ff leuk voor 5 minuten. Ook R-type heb ik maar die is echt onwijs fukkin moeilijk. Rtype 3 ga ik ook nog wel een keer kopen denk ik, die kan je ook met 2 man spelen. Streets of rage is ook lachen met zijn tweeen, die heb ik al eens helemaal doorgespeeld met een vriend van me. In een uurtje ben je daar wel doorheen, dat krijg je met van die arcade achtige spellen. Super mario world is ook erg leuk trouwens.
Heeft verder iemand enig idee of pokemon stadium 1 of 2 nog naar de VC komen?
[ Voor 5% gewijzigd door Snippertje op 13-12-2007 14:41 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Dit is wat er uit is:Razor.Timo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:38:
[...]
Ik hou wel van RPG, verder was er ooit ook een turtle spel op de NES geloof ik. Die kon je ook met z'n tweeën spelen. Is die al uit of komt die nog?
Heeft verder iemand enig idee of pokemon stadium 1 of 2 nog naar de VC komen?
http://wii.nintendo.nl/1452.html
Wat er nog niet uit is is er nog niet en wanneer de games uitkomen ligt geheel aan wanneer ze ze gaan uitbrengen. Daar is nooit wat over bekend.
disjfa.nl
Klopt, maar omdat ik de bovenstaande vraag toch al hier stelde, dacht die vraagje kan er ook bij.Victorio schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:23:
[...]
Je had hem ook gewoon een DM kunnen sturen. Is wat discreter en had deze discussie, die te verwachten was, kunnen voorkomen.
Maarja er blijven altijd mensen wel die zeuren
Signature
disjfa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:05:
[...]
Je haalt pas een kabel naar je tv als je een nieuwe tv kooptKabel is 20 euro, nieuwe tv meer. Zelfde resultaat
Wat onhandig
Sorry - ik volg je echt niet..disjfa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:07:
Ja. Denk je dat dat iets speciaals isEcht werkelijk alle videokaarten hebben tv out
Precies - daarvoor wil ik de Wii wel gebruiken voor afentoe een Divx oid af te spelen. Een HTPC vind ik dan overkill - plus dat een HTPC meer tot zijn recht komt met een HD scherm (mijn gedachte gang dus..)Hahn schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:06:
KabelHij heeft het over een HTPC (Home Theater PC).
Check je videokaart. Heeft die tv uit. Zo ja, zonde om je filmkwaliteit te mangelen met de wii. Daar komt echt zulke slechte kwaliteit uit dan.
Ik had 10 jaar geleden al een normale tv uit (svhs) kabel. Dat is echt 100x beter dan crap je wii gebruiken voor dit soort zaken. En htpc is gewoon een naam. Dat doet echt helemaal en compleet niets. Elke pc van de afgelopen 5 tot 10 jaar is een htpc.
disjfa.nl
ach zo..disjfa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:57:
[...]
Check je videokaart. Heeft die tv uit. Zo ja, zonde om je filmkwaliteit te mangelen met de wii. Daar komt echt zulke slechte kwaliteit uit dan.
Ik had 10 jaar geleden al een normale tv uit (svhs) kabel. Dat is echt 100x beter dan crap je wii gebruiken voor dit soort zaken. En htpc is gewoon een naam. Dat doet echt helemaal en compleet niets. Elke pc van de afgelopen 5 tot 10 jaar is een htpc.
Ja - heeft tv-out - nee, ik ga geen Pc in mijn woonkamer zetten.
Heb jij die software al geprobeert icm de Wii ?
Sorry dat ik het een HTPC noemde

Ik ken mensen die het soort software gebruikte ja. Daarom zeg ik dan ook dat het zonde is van de beeldkwaliteit. En dat moet je je ogen dan in mijn mening dus niet aandoenSileX schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:01:
[...]
Maar als je het echt wilt
disjfa.nl
SileX schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:01:
[...]
ach zo..
Sorry dat ik het een HTPC noemde
offtopic:
Je hebt ook draadloze tv-out dingetjes. Sturen gewoon het signaal naar elkaar door. Werkt best goed, door 2 muren hier en ongeveer 10 meter
Je hebt ook draadloze tv-out dingetjes. Sturen gewoon het signaal naar elkaar door. Werkt best goed, door 2 muren hier en ongeveer 10 meter
Verwijderd
Ik probeer al een paar dagen m'n nintendo sterren om te zetten in wii points.
Intussen heb ik al wat wii points kunnen aanschaffen, nog 1200 sterren te gaan.
Ik vind het alleen wel erg jammer dat er niet voldoende voorraad is steeds.
Iemand enig idee of die voorraden op vaste tijden worden aangevuld? Ik heb er nog geen logica in kunnen ontdekken.
Iemand enig idee of die voorraden op vaste tijden worden aangevuld? Ik heb er nog geen logica in kunnen ontdekken.
Sowieso is het raar dat Nintendo in dit geval met voorraden werkt. Je ruilt toch gewoon sterren voor een code die ook zonder voorraad automatisch gegenereerd kan worden. Een beetje een erg onlogische manier van werken. Zo roepen ze het ook over zichzelf af dat de site meteen volloopt met bezoekers wanneer er een keer weer wii-points beschikbaar zijn. Het is eigenlijk hetzelfde verhaal als met die friendcodes. Het is al zovaak goed voorgedaan en nog kiezen ze de meest onlogische manier van uitwerken die maar bestaat.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:20:
Ik probeer al een paar dagen m'n nintendo sterren om te zetten in wii points.
uhm...
Verwijderd
Wat een service van nintendo weer. heb 1000 sterren van nintendo gekregen omdat ik prongelijk mijn code niet had ingevoert toen ik mijn wii op 7 december aangeschaft had. als ik dat toen gedaan had had ik 500 punten gekregen maar nu 1000 omdat ik niks had ingevoerd. echt klasse.
gister voor het eerst in mijn leven melee gespeeld
best grappig maar ik kijk nog veel meer uit naar Brawl na het spelen van dit.
gister voor het eerst in mijn leven melee gespeeld
Tsja, waarschijnlijk zijn er alleen dan wel mensen die net wat sneller toch maar een kaart gaan kopen in de winkel waardoor nintendo net wat meer geld verdient.Smoonshine schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:36:
[...]
Het is al zovaak goed voorgedaan en nog kiezen ze de meest onlogische manier van uitwerken die maar bestaat.
Netjes, nee. Maar nintendo is nooit klantvriendelijk geweest. Het is alleen dat ze verdomt goede spellen maken
disjfa.nl
De klantenservice van Nintendo staat juist bekend als één van de betere. Dat ze op online gebied nog iets achterlopen (zowel online multiplayer als de Nintendo websites) doet daar helemaal niets aan af. Ik heb in dit topic volgens mij nog een bericht gelezen van iemand die een tweedehands N64 kocht die kapot bleek te zijn, maar waar geen garantie meer op zat. Toen die naar Nintendo werd opgestuurd werd kreeg die persoon zelfs een gratis Gamecube terug, als ik het mij goed herinner.disjfa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:40:
Netjes, nee. Maar nintendo is nooit klantvriendelijk geweest. Het is alleen dat ze verdomt goede spellen maken
[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 13-12-2007 17:05 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
kijk maar naar mijn berichtje 3 hierboven ofzo.MetroidPrime schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:50:
[...]
De klantenservice van Nintendo staat juist bekend als één van de betere. Dat ze op online gebied nog iets achterlopen (zowel online multiplayer als de Nintendo websites) doet daar helemaal niets aan af.
Ook heb ik van nintendo al een keer een nieuw klepje ontvangen voor boven op mijn Wii.
Helaas gingen nieuwe posbandjes iets te ver waardoor ik nog de oude heb maarja
Ik had het niet over de klantenserviceMetroidPrime schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:50:
[...]
De klantenservice van Nintendo staat juist bekend als één van de betere. Dat ze op online gebied nog iets achterlopen (zowel online multiplayer als de Nintendo websites) doet daar helemaal niets aan af.
disjfa.nl
Ik heb wel van die beschermrubbers besteld (erg handig met plavuizen, broertjes en honkbal @ sportsVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:01:
[...]
Helaas gingen nieuwe posbandjes iets te ver waardoor ik nog de oude heb maarja

edit:
Blijkbaar kun je niet meer nieuwe bandjes bestellen als je al beschermhoesjes besteld hebt. Jammer.
[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 13-12-2007 17:27 ]
Nou, dat helpt dus niks. Mn aantal sterren stond op 15 vorige week vrijdag toen ik Wii cards heb gekocht en nu na bijna elke dag de site bezocht te hebben nog steeds. Heb al uitgelogd en opnieuw ingelogd maar t maakt niks uit.BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:03:
[...]
Inloggen op https://wiipointscard.nin.../php/index.php?lang=nl_NL of http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/
Wist niet dat je elke keer 5 sterren kreeg, kon je dan gewoon continue in en uit loggenof per dag?
Bedankt...zaterdag kan ik hem ophalenBMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:02:
[...]
Ik heb een paar dagen geleden ook overal naartoe gebeld. MM, Dixons, Bart Smit etc. Eindelijk een gevonden in Breda. Hadden ze net 30 stuks binnen! Wllicht dat ze nog hebben.
Breda
W.C. De Hoge Vucht
Moerwijk 48
4826 HP
076-5720501
Koopavond:Donderdag tot 21:00
Laat eens weten of ze nog hadden, want 30 in 5 dagen lijkt me wel heel snel
Verwijderd
Iemand nog een wii (of meerdere) gezien in Friesland of Groningen? Liefst Leeuwarden, Drachten of stad Groningen?
Verwijderd
Nee.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:17:
Iemand nog een wii (of meerdere) gezien in Friesland of Groningen? Liefst Leeuwarden, Drachten of stad Groningen?
Ja, bij mij in de huiskamerVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:17:
Hmz ik vind de meeste websites erg langzaam laden, en ds resolutie helpt ook niet echt mee.BarôZZa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:39:
Lekker boeiend, voor crappy NES games moet je ook 500 punten lappen. Heb dan nog liever het Internet Channel dan Donkey Kong Jr Math. En internetten werkt behoorlijk relaxt op de Wii, moet misschien nog maar eens een draadloos toetsenbordje aanschaffen.
Nu ik een ps3 heb kan ik ten minste zeggen dat deze een echt werkbare browser heeft. En nog gratis is ook.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Heb je het nou over de DS of Wii browser? die van de wii werkt gewoon goed. Nouja, goed voor console standarden dan, als je wil internetten ga gewoon achter je pc zitten.
Ben nu een heel eind opweg met mario galaxy en vind het wel zwak dat er zo enorm weinig powerups inzitten. Ik heb echt maar 2x met hetesnot schietende mario mogen spelen ofzo
Ben nu een heel eind opweg met mario galaxy en vind het wel zwak dat er zo enorm weinig powerups inzitten. Ik heb echt maar 2x met hetesnot schietende mario mogen spelen ofzo
Verwijderd
Zie topicwarning en modbreak net hierboven

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 13-12-2007 19:20 ]
Idem
[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 13-12-2007 19:21 ]
Verwijderd
Mmm, net koopavonden in 2 steden afgewandeld, maar geen wii te bekennen? Iemand die een online shop weet die ze nog heeft (nederlandse site heeft voorkeur)?
Of zijn die wii's gewoon uitverkocht momenteel en moet je echt geluk hebben?
En andere vraag: zijn er al msx spellen te downloaden/ te koop?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 19:39 ]
... is daar geen pagina voor op de wii site van nintendo waar _alle_ games op staan? Kan je ook gewoon kijkenVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:38:
disjfa.nl
Verwijderd
daar staan ze nog niet tussen? maar er zouden msx games komen, maar wanneer? Is het wel zeker dat deze games er gaan komen trouwens? Ik hoorde in het begin eerst ja, toen nee en nu staat in de openingspost weer dat ze wel komen, maar waar zijn ze dan?disjfa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:44:
... is daar geen pagina voor op de wii site van nintendo waar _alle_ games op staan? Kan je ook gewoon kijken
Dat klopt ook, want op de vernieuwde nintendo site krijg je geen sterren meer voor inloggen. Dat was alleen op de oude site zo.Cartman! schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:27:
[...]
Nou, dat helpt dus niks. Mn aantal sterren stond op 15 vorige week vrijdag toen ik Wii cards heb gekocht en nu na bijna elke dag de site bezocht te hebben nog steeds. Heb al uitgelogd en opnieuw ingelogd maar t maakt niks uit.
Verwijderd
je krijgt nu wel punten als je jarig bent toch? Dat is in iedergeval iets.JungleJim schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:14:
Dat klopt ook, want op de vernieuwde nintendo site krijg je geen sterren meer voor inloggen. Dat was alleen op de oude site zo.
Kort antwoord: Als ze er daar nog niet tussen staan, dan zijn ze er nog niet.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:11:
[...]
daar staan ze nog niet tussen? maar er zouden msx games komen, maar wanneer? Is het wel zeker dat deze games er gaan komen trouwens? Ik hoorde in het begin eerst ja, toen nee en nu staat in de openingspost weer dat ze wel komen, maar waar zijn ze dan?
Lang antwoord: Het is simpelweg nog niet bekend wat er gaat gebeuren met de MSX spellen. Nintendo heeft aangekondigd dat er VC spellen zouden komen en er zijn zelfs twee titels genoemd die dit jaar nog op de Japanse VC zouden uitkomen. Het is sindsdien alleen erg stil rondom de MSX titels geworden en Nintendo heeft er zelf niets meer over los gelaten.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Let erop dat dit het ervaringen-topic is, en niet het Wii-points-topic ;-)
HAHA
ik weet het niet hoor met ghostbusters wii.
het zit er allemaal zo kaal uit!
http://www.wiids.nl/article.php?id=24069
HAHA
ik weet het niet hoor met ghostbusters wii.
het zit er allemaal zo kaal uit!
http://www.wiids.nl/article.php?id=24069
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 00:11 ]
Verwijderd
Komt omdat het een bagger spel gaat worden. Screenshots zijn trouwens nog gesoept ook.
GH3 is trouwens nogsteeds nergens te krijgen, echt enorm irritant. Heb SMG bijna uit en heb daarna niks meer om te spelen.
GH3 is trouwens nogsteeds nergens te krijgen, echt enorm irritant. Heb SMG bijna uit en heb daarna niks meer om te spelen.
Durf je statement maar eens te herhalen in dit topic Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid, dan wordt je hard uitgelachen denk ikdisjfa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:57:
[...]
En htpc is gewoon een naam. Dat doet echt helemaal en compleet niets. Elke pc van de afgelopen 5 tot 10 jaar is een htpc.
Verwijderd
balen.. ik zou Dimension Plus eens proberen!Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:38:
Mmm, net koopavonden in 2 steden afgewandeld, maar geen wii te bekennen? Iemand die een online shop weet die ze nog heeft (nederlandse site heeft voorkeur)?
oeiii, vandaag Mario Galaxy binnen en wat een heerlijk spel is dit zeg! Alles gaat lekker snel en vlot echt puur genieten. De eerste 12 sterren gingen lekker, morgen de volgende 12
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 23:25 ]
Ik heb hem al een paar keer in de winkels zien liggen hoorVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:04:
Komt omdat het een bagger spel gaat worden. Screenshots zijn trouwens nog gesoept ook.
This space is occupied
Vandaag zag ik GH3 vor de Wii met de schammele prijs van €.100,-, dat terwijl bij hun op de site staat vermeldt dat die voor €.90.- verkocht wordt. Heel mafVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:04:

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Verwijderd
Ik denk dat jij eens niet zo moet zeuren en gewoon de trein naar enschede moet pakken want daar ligt gh3 over al met stapels te koop voor elke console waar die op te krijgen is.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:04:
GH3 is trouwens nogsteeds nergens te krijgen, echt enorm irritant.
Wie zoekt zult vinden..beter je best doen vriend.
en dit geld ook voor SNOEKI !Een willekeurige winkel......
mediamarkt!ik kies jou!en voilla! stapels met wii's..wii mote's zelfs ook nog verpakt et een leuke wii play.
all games en hebbe dingetjes.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 00:10 ]
Suda51 interested in continuing Travis Touchdown storyline
Suda51 doesn’t sound like he worries about sales too much. I don’t know that any of his games have sold particularly well, but he keeps drudging forward. Apparently he really enjoys the world of No More Heroes as well. Suda said that he is interested in doing a trilogy with Travis Touchdown, but he didn’t officially confirm any new titles that were in the works. Who knows, he may even bring the character to another platform. Either way, Travis may a future past No More Heroes.
Link
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
De VC spellen van deze week:
- Mega Man 2 (NES)
- Top Hunter: Roddy & Cathy (Neo Geo)
.... ja natuurlijk, maar zij hebben ook het andere eisenSchweino schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:02:
[...]
Durf je statement maar eens te herhalen in dit topic Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid, dan wordt je hard uitgelachen denk ik
disjfa.nl
Verwijderd
gisteren maar ff links crossbow training gehaald.
apparaat ligt lekker in de hand en het spelletje is iets uitgebreider dan het schiet spelletje zoals de wii play versie,
maar niet denderend
apparaat ligt lekker in de hand en het spelletje is iets uitgebreider dan het schiet spelletje zoals de wii play versie,
maar niet denderend
Ik vind het toch al heel wat voor een spelletje dat je er bij krijgt.
Vind het leuk om even tussendoor te doen. Voor de zapper moet je eigenlijk ook een echte zapper game hebben (resident evil of ghostsquad oid).
Je koopt de zapper ook voor de zapper, toch? Bijv bij mariokart koop je mario kart en krijg je er een stuur bij, maar dat is dan bijzaak.
Vind het leuk om even tussendoor te doen. Voor de zapper moet je eigenlijk ook een echte zapper game hebben (resident evil of ghostsquad oid).
Je koopt de zapper ook voor de zapper, toch? Bijv bij mariokart koop je mario kart en krijg je er een stuur bij, maar dat is dan bijzaak.
Verwijderd
het is ook zeker geen slecht spelletje en de prijs is ook wel te doen.ixl85 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:49:
kon resident evil niet vinden jammer genoeg die zapper kan je daarvoor mooi gebruiken.
je moet in het spel een aantal punten halen voor je verder kan en ik moet zeggen dat ik er wel behoorlijk moeite mee had.
ook al heb ik behoorlijk wat ervaring met dat soort spellen heb namelijk ook een dreamcast met house of the death 2 en virtua cop
bijde uitgespeeld
Megaman2 gekocht, een van mijn favo series.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Import loont opnieuw! Afgeprijst bij Yes-Asia:
Dance Dance Revolution Hottest Party € 14,20
Sonic and the Secret Rings € 16,10
Minna de Kart Race € 10,10
Pokémon Battle Revolution € 15,80
Alle prijzen zijn inclusief verzending naar Nederland. Lange neus naar iedereen met een PAL Wii
Dance Dance Revolution Hottest Party € 14,20
Sonic and the Secret Rings € 16,10
Minna de Kart Race € 10,10
Pokémon Battle Revolution € 15,80
Alle prijzen zijn inclusief verzending naar Nederland. Lange neus naar iedereen met een PAL Wii
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
nouja voor 30 euro mag je ook wel iets meer verwachten dan een stukje plastic en een demo spelixl85 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:49:
in ieder geval goed om te horen dat link's crossbow training wel de moeite waard is.
Is het trouwens ook mogelijk om de zapper los te kopen? als je 2 zappers wilt is links xbow training 2x hebben natuurlijk een beetje overbodig.
(ik zit er aan te denken om een 3rth party zapper te kopen als deze veel in prijs scheelt.)
Verwijderd
er zijn 2 verschillende andere types 1 lijkt op een normale gun en 1 lijkt op de orginele zapper.THE_CR0SS schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:56:
[...]
nouja voor 30 euro mag je ook wel iets meer verwachten dan een stukje plastic en een demo spel
in ieder geval goed om te horen dat link's crossbow training wel de moeite waard is.
Is het trouwens ook mogelijk om de zapper los te kopen? als je 2 zappers wilt is links xbow training 2x hebben natuurlijk een beetje overbodig.
(ik zit er aan te denken om een 3rth party zapper te kopen als deze veel in prijs scheelt.)
de gun kost 20,- en die ander had ik gezien voor 12.- maar bij dat type zitten de numchuk en de wii mote erg dicht bij elkaar.
en de gun gebruikt alleen de wii mote
Gisteravond ook een orgineele wii-zapper gekocht, kvin 30 euro niet een gigantische investering, zeker niet als er een game bijzit waarmee je het direct kunt proberen.... geen game van 20 uur maar al zou je er 8 uren zoet mee zijn dan is het het nog wel waard.
mijn ervaring:
hardware matig: de zapper komt degelijk over, netjes afgewerkt, wii-mote en nunchuck passen er prima in en kabeltjes kunnen goed weggewerkt worden. een minpunt de zapper had wat groter gekomen de afstand tussen je handen is vrij klein...
software: links crossbow training direct geprobeerd, spel opstarten... hmmm richten gaat lastig, spel afgesloten en terug naar hoofdmenu... ah een calibratie optie!
dat helpt...de zapper stond veel te hoog afgesteld waardoor het richten uit verhouding was.. ook de snelheid van de cursor naar beneden afgesteld... zodat het richten wat natuurlijk overkomt.
Weer een nieuw spel gestart en het richten gaat idd al stukken beter! wat me na een hlaf uur spelen opviel is dat het best een moeilijk spel is?? moet een target van 20.000 punten te halen om volgende level te unlocken maar na een aantal pogingen haal ik in level 1 nog maar 13.000 punten... iemand tips?
wat me wel opviel is dat de zapper echt wennen is... het voelt allemaal wat indirecter dan richten met de losse wii-mote en dat het lopen met de wii zapper echt zuigt! je hebt bij level1 stage 3 een level waarbij je die goblin-achtige lui moet neerschieten maar het bewegen gaat echt brak!
conclusie de wii-zapper is zijn 30 euro absoluut waard.
nog even dit: ik had de wii een tijdje niet gebruikt (had veel te gamen op de pc) en intussen hebben we een 40" lcd-tv gekocht en link's CBT viel grafisch echt heel erg tegen nu
iemand belang bij een RGB-kabel? (aftehelen drachten) dan koop ik de HDMI versie... zal niet veel helpen maar op zo'n grafisch niveau helpen alle kleine beetjes 
eigenlijk zou ik een ëchte" zapper game moeten komen, maar RE5: UC is de engie verkrijgbare... en eignelijk mag ik die nog niet van mezlef kopen voordat ik RE4 wii edition uitgepseeldhebt...
want die heb ik nooit uitgespeeld
mijn ervaring:
hardware matig: de zapper komt degelijk over, netjes afgewerkt, wii-mote en nunchuck passen er prima in en kabeltjes kunnen goed weggewerkt worden. een minpunt de zapper had wat groter gekomen de afstand tussen je handen is vrij klein...
software: links crossbow training direct geprobeerd, spel opstarten... hmmm richten gaat lastig, spel afgesloten en terug naar hoofdmenu... ah een calibratie optie!
Weer een nieuw spel gestart en het richten gaat idd al stukken beter! wat me na een hlaf uur spelen opviel is dat het best een moeilijk spel is?? moet een target van 20.000 punten te halen om volgende level te unlocken maar na een aantal pogingen haal ik in level 1 nog maar 13.000 punten... iemand tips?
wat me wel opviel is dat de zapper echt wennen is... het voelt allemaal wat indirecter dan richten met de losse wii-mote en dat het lopen met de wii zapper echt zuigt! je hebt bij level1 stage 3 een level waarbij je die goblin-achtige lui moet neerschieten maar het bewegen gaat echt brak!
conclusie de wii-zapper is zijn 30 euro absoluut waard.
nog even dit: ik had de wii een tijdje niet gebruikt (had veel te gamen op de pc) en intussen hebben we een 40" lcd-tv gekocht en link's CBT viel grafisch echt heel erg tegen nu
eigenlijk zou ik een ëchte" zapper game moeten komen, maar RE5: UC is de engie verkrijgbare... en eignelijk mag ik die nog niet van mezlef kopen voordat ik RE4 wii edition uitgepseeldhebt...
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 14-12-2007 12:14 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
bij mij gaat het het beste met de nunchuck eruit en dan richten en lopenChaoss schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:09:
ik heb zelf al een tweetal gouden medailes gehaald, maar kan pas weer spelen met kerst (het is een kerstcadeau)
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Verwijderd
HDMI voor Wii? Ik wens je veel sterkte, en laat ff weten als je hem gevonden hebt.Chaoss schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:09:
...
iemand belang bij een RGB-kabel? (aftehelen drachten) dan koop ik de HDMI versie... zal niet veel helpen maar op zo'n grafisch niveau helpen alle kleine beetjes
...
Vziw bestaat er voor de Wii geen HDMI kabel. De beste beeldkwaliteit krijg je met de component kabel en de Wii ingesteld op 480p.Chaoss schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:09:
nog even dit: ik had de wii een tijdje niet gebruikt (had veel te gamen op de pc) en intussen hebben we een 40" lcd-tv gekocht en link's CBT viel grafisch echt heel erg tegen nuiemand belang bij een RGB-kabel? (aftehelen drachten) dan koop ik de HDMI versie... zal niet veel helpen maar op zo'n grafisch niveau helpen alle kleine beetjes
De leverbaarheid van de wii is iig nog niet echt verbeterd mbt. de originele launchdatum. Je moet echt geluk hebben wil je er eentje tegenkomen in het wild. Bij de online shops is het of "reserveren" of levertijd onbekend. Iemand ideëen? Zou hem voor kerst nog willen kopen omgeving Breda
(Zoals 1 miljoen andere Nederlanders).
Zag dat iemand anders hier ook al omgeving Breda zocht, al gevonden en waar?
.
Verwijderd
hmmz level 1 liep ik zo door en lvl 1 stage 3 liep ik eigenlijk zo door ik had alles ahgeknald en toen verscheen er een driehoekje in mijn beeld waar die precies voor is weet ik niet.Chaoss schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:09:
maar ik liep er zo door
BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:02:Eijkb schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:52:
De leverbaarheid van de wii is iig nog niet echt verbeterd mbt. de originele launchdatum. Je moet echt geluk hebben wil je er eentje tegenkomen in het wild. Bij de online shops is het of "reserveren" of levertijd onbekend. Iemand ideëen? Zou hem voor kerst nog willen kopen omgeving Breda(Zoals 1 miljoen andere Nederlanders).
[...]
Ik heb een paar dagen geleden ook overal naartoe gebeld. MM, Dixons, Bart Smit etc. Eindelijk een gevonden in Breda. Hadden ze net 30 stuks binnen! Wllicht dat ze nog hebben.
Breda
W.C. De Hoge Vucht
Moerwijk 48
4826 HP
076-5720501
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Door: melly
Bedankt...zaterdag kan ik hem ophalen
Signature
hmmm foutje bedoelde idd de component kabelJungleJim schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:44:
[...]
Vziw bestaat er voor de Wii geen HDMI kabel. De beste beeldkwaliteit krijg je met de component kabel en de Wii ingesteld op 480p.
en je haalde daadwerkelijk 20.000 punten? ksnap het ook niet echt... mn gevoel zegt dat ik best wel goed schiet enzoVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:57:
[...]
hmmz level 1 liep ik zo door en lvl 1 stage 3 liep ik eigenlijk zo door ik had alles ahgeknald en toen verscheen er een driehoekje in mijn beeld waar die precies voor is weet ik niet.
maar ik liep er zo door
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 14-12-2007 13:19 ]
Verwijderd
ik had hem gisteravond gehaald maar heb me er nog niet helemaal in verdiept je moet een totaal score halen 20.000 punten over 3 stages.Chaoss schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:05:
[...]
hmmm foutje bedoelde idd de component kabel
[...]
en je haalde daadwerkelijk 20.000 punten? ksnap het ook niet echt... mn gevoel zegt dat ik best wel goed schiet enzozijn er bepaalde manieren om extra punten te verdienen?
ik heb het eerste level en het derde level gehaald.
maar veel verder ben ik nog niet gekomen ga ik als ik vrij ben maar ff doen
dan doe ik toch echt iets verkeerd! idd 1 level is verdeeld in 3 stages en totaal moet je op 20.000 punten komen, ik haal dus maar 13.250 punten

Scart is geen 480p. Scart is composiet-achtige aansluiting of RGB (soms). Zie: Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 94Chaoss schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:05:
hmmm foutje bedoelde idd de component kabel... zit me net af te vragen of onze tv wel component heeft, maar ga er wel vanuit
btw scart is toch ook 480p?
Aansluiten met component dus.
Zojuist gebeld: Uitverkocht.BMW_M3 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:05:
[...]
BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:02:
[...]
Breda
W.C. De Hoge Vucht
Moerwijk 48
4826 HP
076-5720501
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Door: melly
Bedankt...zaterdag kan ik hem ophalen
.
Ik zag gisteren om de Nintendo pagina dat ik opeens geen sterren meer heb die zullen verlopen. Goed nieuws natuurlijk, nu hoef ik nog te hopen dat ik ze kan besteden voor het einde van het jaar!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Er is tijdens de zomer een periode geweest dat hij volop aanwezig was. Alleen, nu het weer richting kerst gaat, is de vraag omhoog geschoten waardoor er weer leveringsproblemen zijn gekomen. Het blijft wel grappig om te zien dat de Wii zo populair is (helemaal als je ziet dat hij al meer is verkocht in een jaar dan de Gamecube over z'n hele levensduur).Eijkb schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:52:
De leverbaarheid van de wii is iig nog niet echt verbeterd mbt. de originele launchdatum. Je moet echt geluk hebben wil je er eentje tegenkomen in het wild. Bij de online shops is het of "reserveren" of levertijd onbekend. Iemand ideëen? Zou hem voor kerst nog willen kopen omgeving Breda(Zoals 1 miljoen andere Nederlanders).
Verwijderd
hier in enschede is hij vrijwel overal nog te krijgen er staan er niet zo veel maar elke winkel heeft er 1 of 2 op voorraad.Walkman schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:45:
[...]
Er is tijdens de zomer een periode geweest dat hij volop aanwezig was. Alleen, nu het weer richting kerst gaat, is de vraag omhoog geschoten waardoor er weer leveringsproblemen zijn gekomen. Het blijft wel grappig om te zien dat de Wii zo populair is (helemaal als je ziet dat hij al meer is verkocht in een jaar dan de Gamecube over z'n hele levensduur).
in vergelijking met de ps3 en xbox 360 waar er bij sommige winkels een stuk of 5 a 6 op vorraad liggen.
Verwijderd
Logisch heel GOT kan zien waar Wii's te koop zijn. Ga gewoon naar de winkel en reserveer er een.
Verwijderd
Je moet zoveel mogelijk targets achter elkaar raak schieten, zonder dat je tussendoor mis schiet. De score per target wordt namelijk vermenigvudigt met het aantal keer dat je achter elkaar raak hebt geschoten. Je kunt dus beter elk target raak schieten dan dat je zoveel mogelijk probeert te schieten.Chaoss schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:05:
en je haalde daadwerkelijk 20.000 punten? ksnap het ook niet echt... mn gevoel zegt dat ik best wel goed schiet enzozijn er bepaalde manieren om extra punten te verdienen?
Verwijderd
midden in de roos betekend 30 punten er net iets naast 10 en er kunnen ook andere dingen door het beeld vliegen waar je extra punten voor krijgt .Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:02:
[...]
Je moet zoveel mogelijk targets achter elkaar raak schieten, zonder dat je tussendoor mis schiet. De score per target wordt namelijk vermenigvudigt met het aantal keer dat je achter elkaar raak hebt geschoten. Je kunt dus beter elk target raak schieten dan dat je zoveel mogelijk probeert te schieten.
hoe meer in de roos deste hoger aantal punten en het gaat er ook nog om dat je ze snel raakt want ze verdwijnen ook nog eens
Verwijderd
Mijn hoogste score is 84000 punten, krijg je een platinum medaille. Het is vrij simpel gewoon niet missen en alle potjes enzo ook kapot schieten.
Inderdaad. De eerste vijand die je raakt brengt je bijvoorbeeld 150 punten op. Als je bij het volgende schot een vijand raakt levert die 300 punten (2 x 150) op enz... Als je eens mist begint de teller opnieuw.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:02:
[...]Je moet zoveel mogelijk targets achter elkaar raak schieten, zonder dat je tussendoor mis schiet. De score per target wordt namelijk vermenigvudigt met het aantal keer dat je achter elkaar raak hebt geschoten. Je kunt dus beter elk target raak schieten dan dat je zoveel mogelijk probeert te schieten.
Je kan ook vazen enzo kapot schieten, in die items zitten soms goudstukken die ook een kleine 1000 punten opleveren (op vazen schiet je natuurlijk best enkel als je hitcounter toch gereset is).
Die grappen ken ik. Bestel ik hem bij winkel A, levertijd 3 weken. Bij A besteld, want winkel B levertijd 5 weken. Daags erna staat tie bij Winkel B in de schappen. Dat gebeurd mij altijd... is niet erg, maar moet je weer bellen met A dat zus en zo.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:39:
[...]
Logisch heel GOT kan zien waar Wii's te koop zijn. Ga gewoon naar de winkel en reserveer er een.
Is overigens niet voor mij, maar voor mijn vriendinnetje. Tevens niet op mijn kosten, maar op die van mijn baas als kerstpakket. Dus wat mij betreft...
.
Ook zitten er soms van die gouden dingen in die potjes. Die zijn aardig wat punten waard.
Die vogelverschrikkers geven ook een bonus als je ze helemaal kapot schiet.
Die vogelverschrikkers geven ook een bonus als je ze helemaal kapot schiet.
Verwijderd
Nou lekker.
Zijn er weer 100 punten kaarten krijg ik het volgende bericht als ik na de eerste nog een kaart wil kopen:
ERR-0208: Je hebt de maximale dagelijkse hoeveelheid bereikt. Probeer het morgen nog eens.
Zijn er weer 100 punten kaarten krijg ik het volgende bericht als ik na de eerste nog een kaart wil kopen:
ERR-0208: Je hebt de maximale dagelijkse hoeveelheid bereikt. Probeer het morgen nog eens.
Verwijderd
Waarschuwing:Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:45:
Nou lekker.
Let erop dat dit het ervaringen-topic is, en niet het Wii-points-topic ;-)
en voor de mensen die niks in de winkels kunnen vinden...PLEASE pak de bus of trein naar enschede ofzo.Genoeg te vinden
Zijn we van dat gezeur en gezeik af.
Man wat een zeurige shit topic word dit zo
Ja, lekker, vier uur onderweg om zo'n ding te pakken te krijgen...
Ze zijn en blijven gewoon bagger verkrijgbaar...
Ze zijn en blijven gewoon bagger verkrijgbaar...
Verwijderd
ik weet niet in welk dorp hij woont maar ze zijn op dit momment weer aardig leverbaar ook de wii play versie is weer aardig te verkrijgen.
het enige voor de wii wat lastig is om te verkrijgen is guitar hero 3.
MikeyMan ik raad je aan om in een grote stad bij jou in de buurt te kijken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 17:45 ]
In het begin vond ik dat lopen ook erg onwennig maar het gaat nog best wel goed na een paar keer doen. Alleen de nunchuk los vind ik juist minder fijn dan moet je heel de zapper maar weg laten want dat loopt echt niet.Alien B.O.B. schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:17:
[...]
bij mij gaat het het beste met de nunchuck eruit en dan richten en lopen
ik heb zelf al een tweetal gouden medailes gehaald, maar kan pas weer spelen met kerst (het is een kerstcadeau)
Zo'n Zelda triangle is een bonus voor als je niks gemist hebt volgens mij maar dat weet ik niet 100% zeker, het is iig een lekkere bonusVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:57:
[...]
hmmz level 1 liep ik zo door en lvl 1 stage 3 liep ik eigenlijk zo door ik had alles ahgeknald en toen verscheen er een driehoekje in mijn beeld waar die precies voor is weet ik niet.
maar ik liep er zo door
De allereerste keer ging het mij ook niet goed af maar toen had ik ook al de nodige alcohol opChaoss schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:05:
..knip..
De volgende ochtend eerste 4 levels met gemak doorlopen en allemaal minstens brons. Goud ook al gehaald die ochtend.
Ik vind het niveau juist weer te makkelijk platinum is met een kleine moeite te halen en de lat zou dan ook wel hoger mogen liggen 100000 ofzo.
Aantal tips:
• Maak combo's, liefst alles in een keer maar dat zal niet in een keer lukken.
• Probeer altijd in de combo's eerst de gewone targets te pakken alvorens de special targets (ST) te pakken de 11xST (weet de score zo niet uit het hoofd) scheelt aanzienlijk tov 9xST
• Sommige potten zitten gouden gems goed voor max 1000 punten (ligt eraan hoe ver je er vanaf staat)
• Varkens aan het spit in stage 3 van level 1 leveren aardig wat punten op
• De vogelverschrikkers 8x op de buik te raken en daarna het hoofd levert 1036 punten op
• Als je de tijd over hebt potjes schieten maar zorg dat je niet mist dat kost je je combo
Dat van midden in de roos nog nooit gemerkt eigenlijk? Kan ik me high scores nog meer verbeterenVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:28:
[...]
midden in de roos betekend 30 punten er net iets naast 10 en er kunnen ook andere dingen door het beeld vliegen waar je extra punten voor krijgt .
hoe meer in de roos deste hoger aantal punten en het gaat er ook nog om dat je ze snel raakt want ze verdwijnen ook nog eens
Dat is niet de goede instelling natuurlijk, als de combo gereset is dan begin je opnieuw natuurlijkbertalizer schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:35:
[...]
Inderdaad. De eerste vijand die je raakt brengt je bijvoorbeeld 150 punten op. Als je bij het volgende schot een vijand raakt levert die 300 punten (2 x 150) op enz... Als je eens mist begint de teller opnieuw.
Je kan ook vazen enzo kapot schieten, in die items zitten soms goudstukken die ook een kleine 1000 punten opleveren (op vazen schiet je natuurlijk best enkel als je hitcounter toch gereset is).
Ik zou ook graag al jullie high scores van de levels / stages weten dan heb ik iets (hopelijk) iets om naar toe te werken want ik vind het echt super spelletje alleen veels te makkelijk. Tot nu toe alleen nog maar de eerste 7 gedaan maar die zijn allemaal met een ruime hoeveelheid punten platinum behaald. Level 5 zelfs in een keer platinum gehaald. Aangezien ik op die manier snel uit gekeken ben en ik wel wil spelen met een doel, anders dan mijn eigen high score verbreken want dan denk ik 'ow dat lukt me wel hoef ik mezelf niet voor te bewijzen', speel ik het langen omdat ik het wel leuk vind om te doen.
Precieze level scores weet ik niet zo uit het hoofd enige 2 die ik weet zijn van stages:
level 2 stage 3: 44000
level 3 stage 1: 87000
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Overigens pakken ze de shortages in de VS heel anders aan. Reggie heeft in een conferentie een samenwerking met Gamestop aangekondigt. Mensen kunnen nu een Wii tegoedbon kopen voor $249,99 als die uitverkocht is en dan krijgen ze er eentje in januari.
Het valt bij ons dus nog best wel mee.
Amerikaanse verkopen van de afgelopen maand:
Nintendo DS 1.53 million
Wii 981K
Xbox 360 770K
PSP 567K
PlayStation 2 496K
PlayStation 3 466K
Software:
360 CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 1 1.57 million
WII SUPER MARIO GALAXY NINTENDO OF AMERICA NOV 2007 EVERYONE (E) 2 1.12 million
360 ASSASSIN'S CREED UBISOFT NOV 2007 MATURE (M) 3 980K
PS2 GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK ACTIVISION (CORP) OCT 2007 TEEN (T) 4 967K
WII PLAY W/ REMOTE NINTENDO OF AMERICA FEB 2007 EVERYONE (E) 5 564K
360 MASS EFFECT MICROSOFT (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 6 473K
PS3 CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 7 444K
GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK ACTIVISION (CORP) OCT 2007 TEEN (T) 8 426K
360 HALO 3 MICROSOFT (CORP) SEP 2007 MATURE (M) 9 387K
PS3 ASSASSIN'S CREED UBISOFT NOV 2007 MATURE (M) 10 377K
Het valt bij ons dus nog best wel mee.
Amerikaanse verkopen van de afgelopen maand:
Nintendo DS 1.53 million
Wii 981K
Xbox 360 770K
PSP 567K
PlayStation 2 496K
PlayStation 3 466K
Software:
360 CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 1 1.57 million
WII SUPER MARIO GALAXY NINTENDO OF AMERICA NOV 2007 EVERYONE (E) 2 1.12 million
360 ASSASSIN'S CREED UBISOFT NOV 2007 MATURE (M) 3 980K
PS2 GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK ACTIVISION (CORP) OCT 2007 TEEN (T) 4 967K
WII PLAY W/ REMOTE NINTENDO OF AMERICA FEB 2007 EVERYONE (E) 5 564K
360 MASS EFFECT MICROSOFT (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 6 473K
PS3 CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION (CORP) NOV 2007 MATURE (M) 7 444K
GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK ACTIVISION (CORP) OCT 2007 TEEN (T) 8 426K
360 HALO 3 MICROSOFT (CORP) SEP 2007 MATURE (M) 9 387K
PS3 ASSASSIN'S CREED UBISOFT NOV 2007 MATURE (M) 10 377K
Op Marktplaats worden Wiis bij bosjes aangeboden, vaak omdat ze stof staan te verzamelen.. of wil je per sé een ongebruikte Wii?Eijkb schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:52:
Even een vraagje tussendoor over het nieuwe winkelkanaal.
Ben ik de enige die vind dat alles sinds kort ontiegelijk traag gaat? Zelfs het downloaden van de systeemupdate ging zo traag als maar zijn kan. Heeft gewoon 20 minuten geduurd hier, terwijl het normaal hoogstens 2 minuten duurt.
Verder duurde het update van het enquetekanaal via de winkel dus ook enorm lang.
Aan de draadloze verbinding kan het eigenlijk niet liggen, want daar is niets in veranderd, en die werkt hier via m'n PC en laptop ook gewoon vlotjes op 54mbit.
Meer mensen met dezelfde ervaring?
Ben ik de enige die vind dat alles sinds kort ontiegelijk traag gaat? Zelfs het downloaden van de systeemupdate ging zo traag als maar zijn kan. Heeft gewoon 20 minuten geduurd hier, terwijl het normaal hoogstens 2 minuten duurt.
Verder duurde het update van het enquetekanaal via de winkel dus ook enorm lang.
Aan de draadloze verbinding kan het eigenlijk niet liggen, want daar is niets in veranderd, en die werkt hier via m'n PC en laptop ook gewoon vlotjes op 54mbit.
Meer mensen met dezelfde ervaring?
Tesla Model Y RWD (2024)
Wonen hier toch meer dan 100.000 mensen... Midden in de randstad... Maar geen wii te bekennen hier... (Zoetermeer)Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:35:
ik weet niet in welk dorp hij woont maar ze zijn op dit momment weer aardig leverbaar ook de wii play versie is weer aardig te verkrijgen.
Verwijderd
Vooral in de Randstad zijn ze moeilijk te bekennen inderdaad. Ik zou hem gewoon reserveren als ik jou was, of hem anders online bestellen. Als dat geen mogelijkheid is, en je wilt hem toch binnenkort hebben, dan zul je naar het Oostens des Land moeten gaan.MikeyMan schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:44:
[...]
Wonen hier toch meer dan 100.000 mensen... Midden in de randstad... Maar geen wii te bekennen hier... (Zoetermeer)
Ik heb echt idee wat in een pakket van WII zit. Het namelijk zo dat mijn vader voor mijn stiefbroertje-zusje en familie een WII pakket heeft gekocht, namelijk WII + Joytech Sports Pack bij de Otto. Nu mijn vraag; Ik neem aan dat er maar 1 controller bij zit, dus wil nog wel een controller cadeau doen. Daarbij lijkt het mij leuk om WII sports cadeau te doen, maar moet dan wel zeker weten dat deze al niet standaard bij het pakket zit. WIe kan mij wegwijs maken?
Dit is de link naar otto.
[ Voor 17% gewijzigd door RD op 14-12-2007 21:57 ]
Ik ben persoonlijk al een tijdje voorzien...Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:52:
[...]
Vooral in de Randstad zijn ze moeilijk te bekennen inderdaad. Ik zou hem gewoon reserveren als ik jou was, of hem anders online bestellen. Als dat geen mogelijkheid is, en je wilt hem toch binnenkort hebben, dan zul je naar het Oostens des Land moeten gaan.
Wii sports zit erbij, tweede controller niet natuurlijk...RD schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:57:
Ik heb echt idee wat in een pakket van WII zit. Het namelijk zo dat mijn vader voor mijn stiefbroertje-zusje en familie een WII pakket heeft gekocht, namelijk WII + Joytech Sports Pack bij de Otto. Nu mijn vraag; Ik neem aan dat er maar 1 controller bij zit, dus wil nog wel een controller cadeau doen. Daarbij lijkt het mij leuk om WII sports cadeau te doen, maar moet dan wel zeker weten dat deze al niet standaard bij het pakket zit. WIe kan mij wegwijs maken?
En alvast succes met de zoektocht naar een controller
Verwijderd
Ik snap je vraag niet helemaal, maar toch; Wii Sports zit al standaard in het Wii-pakket. Die krijg je er gratis bij, samen met 1 controller, en 1 nunchuk.
Bij Otto krijg je dan voor €20,- extra nog eens Big Brain Academy erbij.
Bij Otto krijg je dan voor €20,- extra nog eens Big Brain Academy erbij.
Ben je misschien in de war met Wii-play, dat is namelijk ook een verzameling mini-games, die gebundeld met een wii-afstandsbediening wordt verkocht. Daar zit dan geen nunchuk bij.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Mediamarkt ligt hier niet om de hoek, maar ben omgereden nadat ik bij de Dixons te horen had gekregen dat er nergens in Nedeland meer een wii te vinden is (in iedergeval bij deze keten). Bij de mediamarkt Leeuwarden aangekomen kwamen net 50 wii's de schappen inVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:06:
en dit geld ook voor SNOEKI !Een willekeurige winkel......
mediamarkt!ik kies jou!en voilla! stapels met wii's..wii mote's zelfs ook nog verpakt et een leuke wii play.
all games en hebbe dingetjes.
Zo, nu een cover zoeken en printen voor mijn wii sports spel, dat kartonnen hoesje kan natuurlijk niet. En nog even snel draadloos internet hier activeren. Mmm, en onze baby niet vergeten, vergat hem vanavond ook al eten te geven omdat ik met de wii bezig was

[ Voor 166% gewijzigd door een moderator op 14-12-2007 22:47 ]
Kartonnetje printen? Illegale versie?Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:35:
[...]
Mediamarkt ligt hier niet om de hoek, maar ben omgereden nadat ik bij de Dixons te horen had gekregen dat er nergens in Nedeland meer een wii te vinden is (in iedergeval bij deze keten). Bij de mediamarkt Leeuwarden aangekomen kwamen net 50 wii's de schappen in![]()
Zo, nu een cover zoeken en printen voor mijn wii sports spel, dat kartonnen hoesje kan natuurlijk niet. En nog even snel draadloos internet hier activeren. Mmm, en onze baby niet vergeten, vergat hem vanavond ook al eten te geven omdat ik met de wii bezig was
Verwijderd
Nee, maar ik heb zo'n sports pack ofzo voor 249 euro en daar zit wel een spel in, maar in een cd singel hoesje (zo'n kartonnetje). Dat staat natuurlijk niet mooi in de kast naast de andere games...
Bedankt voor de uitleg. Ik heb wel een emulator op de pc, daar speel ik ze op. Maar sinds mijn msxje kapot is baal ik wel dat ik niet meer in de woonkamer op de tv mijn msx games kan spelen (vreemd genoeg vind ik die nog altijd leuker dan welke nieuwe game dan ook, maar dat zal wel nostalgie zijn).MetroidPrime schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:20:
Het is simpelweg nog niet bekend wat er gaat gebeuren met de MSX spellen. Nintendo heeft aangekondigd dat er VC spellen zouden komen en er zijn zelfs twee titels genoemd die dit jaar nog op de Japanse VC zouden uitkomen. Het is sindsdien alleen erg stil rondom de MSX titels geworden en Nintendo heeft er zelf niets meer over los gelaten.
ik ben vandaag 4 soorten guns tegengekomen waarin de wii mote past, allemaal van de wat bekendere merken die naast nintendo accesoires maken voor de wii (en gamecube in het verleden). Maar welke nu het beste werkt? Ik zou voor de originele gaan, al is die het minst mooi van allemaal. Ik zag trouwens ook zelda zwaardjes en nog meer vaag spul liggen waarin je de wii mote kon stoppen, maar dat is hier vast al langs gekomen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:03:
er zijn 2 verschillende andere types 1 lijkt op een normale gun en 1 lijkt op de orginele zapper.
de gun kost 20,- en die ander had ik gezien voor 12.- maar bij dat type zitten de numchuk en de wii mote erg dicht bij elkaar.
en de gun gebruikt alleen de wii mote
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 22:47 ]
Ja, bij de nieuwste lading wii's zit naast zon rubber hoesje voor de remote, en een sterker bandje, ook wii sports tegenwoordig in een ander hoesje.
Een kartonnen welteverstaan
.
Ik vond het erg jammer...
Een kartonnen welteverstaan
Ik vond het erg jammer...
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over de beschikbaarheid van de Wii of Wii-points (in welke zin van het woord dan ook) zijn niet de bedoeling!
Vragen over de beschikbaarheid van de Wii of Wii-points (in welke zin van het woord dan ook) zijn niet de bedoeling!