Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:43

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:43:
[...]

Nee, maar ik heb zo'n sports pack ofzo voor 249 euro en daar zit wel een spel in, maar in een cd singel hoesje (zo'n kartonnetje). Dat staat natuurlijk niet mooi in de kast naast de andere games...
Bij mij zat die gewoon in een dvd hoesjes wii sports :?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:23

ykz

tegenwoordig zit die nu in een stukje karton :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Oke, thanks voor de uitleg. Inderdaad opzoek naar extra controller (zonder nunchuck denk ik, niet?) Dan is mario galaxy nog wel een leuk "familie" spel, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

RD schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:07:
Oke, thanks voor de uitleg. Inderdaad opzoek naar extra controller (zonder nunchuck denk ik, niet?) Dan is mario galaxy nog wel een leuk "familie" spel, toch?
zeker, al kan je hem niet tegelijk met iemand anders spelen, het is echt een spel om alleen te doen (en of je nu een kind, vrouw of man bent, je vind het leuk).

monkey ball vind ik meer een term als familie spel hebben omdat je met mensen tegelijk kan spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 14-12-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:46
Europe - 18+ version of No More Heroes may happen in the future

Rising Star Games has caught hell over the censored version of No More Heroes. No doubt that you guys have seen the hundreds of petitions online calling for RSG to release the uncensored version of the game. While that isn’t going to happen with the initial release of the game, there is always hope for an uncensored version in the future.

A RSG rep has responded to a reader email by stating that an 18+ version could always be released later in 2008. I guess that hope is always there, and the window is at least left open. Would you really hold off on buying the censored version to get your hands on a blood-splattered copy?
w00t _/-\o_

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

w00t indeed, het bloed is trouwens niet gecensureert voor zover ik dat gezien/gehoord heb.
De problemen zitten hem bij een paar scenes, eentje van een meisje waarbij de camera wegdraait omdat haar hele klas wordt uigemoord en meer van dat soort zieke shit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Nu weer even LCT aan het doen en dus verder gegaan met level 7 waar ik gebleven was.
Eerst moest ik heel erg inkomen maar ik ben weer helemaal in vorm:
Level 7 - Stage 1: 140770, Stage 2: 7315, Stage 3: 38383 - totaal: 186468 :D
Stage 2 van level 7 vind ik toch echt wel de moeilijkste tot nu toe :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:17:
[...]

w00t indeed, het bloed is trouwens niet gecensureert voor zover ik dat gezien/gehoord heb.
De problemen zitten hem bij een paar scenes, eentje van een meisje waarbij de camera wegdraait omdat haar hele klas wordt uigemoord en meer van dat soort zieke shit. :9
Dat laatste is volgens mij in alle versies zo. Het bloed is echter in de Japanse versie en de initiele Europese versie weggehaald. In plaats daarvan exploderen lichamen in zwarte pixels. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RayNbow schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:33:
[...]

Dat laatste is volgens mij in alle versies zo. Het bloed is echter in de Japanse versie en de initiele Europese versie weggehaald. In plaats daarvan exploderen lichamen in zwarte pixels. :+
Ik heb een filmpje gezien waarbij er en geld/zwarte pixels en bloed voorkwam. Niet veel, maar wel wat spetters. Was ook al eerder door anderen opgemerkt, het is nog even afwachten wat de censuur precies inhoud maar bij dit spel kan ik het enigszins begrijpen. Hoewel ik zelf maar wat graag de 18+ uncut versie wil spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:09

Sagat

Is pappa x2!

A RSG rep has responded to a reader email by stating that an 18+ version could always be released later in 2008. I guess that hope is always there, and the window is at least left open. Would you really hold off on buying the censored version to get your hands on a blood-splattered copy?
Persoonlijk haat ik censuur, het zijn gewoon beperkingen en/of die aan je worden opgelegd zonder dat jij er zelf vaak enige invloed op hebt.
Ik begrijp echter wel dat deze regels nodig zijn om de jongere medemens te beschermen.

De oplossing die hierboven aangedragen word vind ik echter super. Je hebt dan wel weer de keuze. Ik zie alleen wel de volgende problemen:
- Waar ga je een 18+ spel kopen? Deze mag toch namelijk niet worden uitgestald in de normale verkoop locaties? (wellicht zou direct online een optie zijn, met dan hopelijk een beter age verficitie dan 'yes i am really over 18' :P)
- De leverancier gebruikt het woord 'could' de kans bestaat dus dan met het ook gewoon niet doet. Stel je wilt een half jaar later dan opeens toch nog het orginele ongecensureerde spel kopen......dit kan dan imho nog best lastig worden.
Sowieso heb je kans dat de euro gamers gaan wachten op de 18+ versie, waardoor het gecensureerde deel slecht verkoopt, en waardoor de uitgever dus denkt dat de 18+ versie ook niet gaat verkopen! Gevolg geen 18+ versie. Aargh. :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

RD schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:07:
Je kan het spel met z'n 2en spelen maar de tweede spelers doel is dan alleen maar de starbits te pakken. Antwoord op je vraag, nee dat is geen leuk familie spel voor meerder personen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik snap de ophef over het bloed in No More Heroes niet zo. Er verandert imo echt niet aan de game. Ik vind de japanse manier (het desintegratie effect) ook prima en volgens mij net zo "bevredigend".

Wellicht komt er toch nog voice chat: http://wii.ign.com/articles/841/841550p1.html

[ Voor 17% gewijzigd door Deddiekoel op 15-12-2007 10:48 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

psychoclown schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:27:
Nu weer even LCT aan het doen en dus verder gegaan met level 7 waar ik gebleven was.
Eerst moest ik heel erg inkomen maar ik ben weer helemaal in vorm:
Level 7 - Stage 1: 140770, Stage 2: 7315, Stage 3: 38383 - totaal: 186468 :D
Stage 2 van level 7 vind ik toch echt wel de moeilijkste tot nu toe :)
holy crap wat krijg je dan dubbel platina?
ben al blij dat ik alles op zilver heb en maar 3 op goud...
level 7 stage 2 is inderdaad behoorlijk ruk.

heeft iemand de eindbaas al verslagen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Anoniem: 215024 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:44:
[...]

holy crap wat krijg je dan dubbel platina?
ben al blij dat ik alles op zilver heb en maar 3 op goud...
level 7 stage 2 is inderdaad behoorlijk ruk.

heeft iemand de eindbaas al verslagen? :P
Nee dan krijg je gewoon platina, daarom wil ik ook high scores van anderen weten zodat ik wat te doen heb met LCT ;)
Met eindbaas bedoel je stage 3 van het Final level? Heb Final wel platina gehaald maar die boss ging gewoon door zal vanavond ofzo wel eens kijken of ik hem helemaal kapot kan krijgen :P
Met stipt is level 7 stage 2 echt de moeilijkste stage van allemaal dat had eigenlijk de boss moeten wezen level 7 is dan ook de enige waar ik geen platina heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Een stukje verassende info...
Nintendo-coo Reggie Fils-Aime heeft laten weten dat het niet uitgesloten is dat de Wii op een later tijdstip online voice-chatmogelijkheden krijgt.
nieuws: 'Online voice-chat Wii mogelijk'

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 15-12-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

psychoclown schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:34:
[...]

Nee dan krijg je gewoon platina, daarom wil ik ook high scores van anderen weten zodat ik wat te doen heb met LCT ;)
Met eindbaas bedoel je stage 3 van het Final level? Heb Final wel platina gehaald maar die boss ging gewoon door zal vanavond ofzo wel eens kijken of ik hem helemaal kapot kan krijgen :P
Met stipt is level 7 stage 2 echt de moeilijkste stage van allemaal dat had eigenlijk de boss moeten wezen level 7 is dan ook de enige waar ik geen platina heb.
ik kreeg die eindbaas ook nog niet plat hij gaat steeds harder lopen en dan kan ik hem niet meer raken.
de ander boss die knight had ik binnen 20 sec al plat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:51
Hoe zit het met de taal instelling van de wii?
Want ik kan hem namelijk in Duitsland wel gewoon halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 19:51

Rayzman

+31 Rayzman

Je kan hem gewoon in het nederlands zetten, alleen je handleiding is in het duits.
Voor de rest hetzelfde apparaat. Mijne komt uit Italie.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:53
heeft iemand ervaringen met 3rth party guns?

ik zag deze staan voor 14,50 euro. hij ziet er imo beter uit als de echte zapper en als voordeel heeft hij dat je hem ook als 1handed gun kan gebruiken.

ik denk dat ik 1 originele zapper haal en dan zoiets als 2e (hoef geen 2x links xbow training)

Afbeeldingslocatie: http://www.vdcruijsen.net/zapper.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Crysania op 15-12-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:46
THE_CR0SS schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:23:
heeft iemand ervaringen met 3rth party guns?

ik zag deze staan voor 14,50 euro. hij ziet er imo beter uit als de echte zapper en als voordeel heeft hij dat je hem ook als 1handed gun kan gebruiken.

ik denk dat ik 1 originele zapper haal en dan zoiets als 2e (hoef geen 2x links xbow training)
Hier staan wat ervaringen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6478

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
Rayzman schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:09:
Je kan hem gewoon in het nederlands zetten, alleen je handleiding is in het duits.
Voor de rest hetzelfde apparaat. Mijne komt uit Italie.
mooi bedankt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoe zit dat dan met spellen ? Als het apparaat dan in het Nederlands staat, gaan de spellen ook naar NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SileX schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:31:
[...]

Hoe zit dat dan met spellen ? Als het apparaat dan in het Nederlands staat, gaan de spellen ook naar NL ?
Er zijn maar enkele spellen die NL ondersteunen maar bij degene die het doen is de game inderdaad in het Nederlands. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft iemand ervaringen met DealExtreme? Betrouwbare zaak? De prijzen zijn er in ieder geval erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
BamSlam_ schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:39:
[...]

Heeft iemand ervaringen met DealExtreme? Betrouwbare zaak? De prijzen zijn er in ieder geval erg laag.
Ik heb er mn R4DS gehaald. Goede zaak, versturen duurde wel lang. Imo wel een aanrader. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
monnick schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:37:
[...]

Er zijn maar enkele spellen die NL ondersteunen maar bij degene die het doen is de game inderdaad in het Nederlands. :)
Dat viel me inderdaad wel tegen van Paper Mario (tenminste, voor m'n broertje, ik heb liever Engels). Zelfs zo'n Gameboy Advance - spelletje is in het Nederlands, maar deze titel niet, erg vreemd.

Hier ook een Duitse Wii trouwens (kan inderdaad op elke taal en geen problemen met allerlei spellen), toen ze nergens beschikbaar waren en ik een tip kreeg van iemand over Coolblue, erg leuk, die eigen imports :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:36
BamSlam_ schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:39:
[...]

Misschien eerst even zoeken, is al vele malen besproken namelijk...... Conclusie: veel mensen bij besteld, nooit problemen en dus betrouwbaar. Goedkoop maar niet zo heel snel (ongeveer 2 weken verzenden vanuit Hong Kong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

wat is er met de site http://www.wiids.nl/ gebeurt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Tijdelijk ff down zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 10:49
--MeAngry-- schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:34:
Even een vraagje tussendoor over het nieuwe winkelkanaal.
Ben ik de enige die vind dat alles sinds kort ontiegelijk traag gaat? Zelfs het downloaden van de systeemupdate ging zo traag als maar zijn kan. Heeft gewoon 20 minuten geduurd hier, terwijl het normaal hoogstens 2 minuten duurt. :|
Verder duurde het update van het enquetekanaal via de winkel dus ook enorm lang.

Aan de draadloze verbinding kan het eigenlijk niet liggen, want daar is niets in veranderd, en die werkt hier via m'n PC en laptop ook gewoon vlotjes op 54mbit.

Meer mensen met dezelfde ervaring?
Nee, gisteren nog geupdate, beetje zitten internetten en op het Wii vote kanaal gezeten en liep allemaal lekker snel.
THE_CR0SS schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:23:
De Wii zapper kan ook in 1 hand gebruikt worden met de nunchuk in de andere. Waar dat bij gebruikt gaat worden weet ik niet maar er staan dus 2 configuraties in de handleiding. Ik zou zelf nooit 3rd party hardware gaan gebruiken, dat komt toch nooit in de buurt van de kwaliteit waar Nintendo mee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
1shot1kill schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:59:
[...]

Nee, gisteren nog geupdate, beetje zitten internetten en op het Wii vote kanaal gezeten en liep allemaal lekker snel.

[...]

De Wii zapper kan ook in 1 hand gebruikt worden met de nunchuk in de andere. Waar dat bij gebruikt gaat worden weet ik niet maar er staan dus 2 configuraties in de handleiding. Ik zou zelf nooit 3rd party hardware gaan gebruiken, dat komt toch nooit in de buurt van de kwaliteit waar Nintendo mee komt.
ik vind de wii zapper er eigenlijk niet uitzien als je hem vergelijkt met die gun die ik eerder postte. daarbij.. een stuk plastic maken kan natuurlijk iedereen. dus echte hardware kun je het niet noemen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is de link naar het wii-points topic of bestaat dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:27:
wat is de link naar het wii-points topic of bestaat dat niet?
Voor zo ver ik weet bestaat die niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 10:49
THE_CR0SS schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:01:
[...]

ik vind de wii zapper er eigenlijk niet uitzien als je hem vergelijkt met die gun die ik eerder postte. daarbij.. een stuk plastic maken kan natuurlijk iedereen. dus echte hardware kun je het niet noemen he :)
Nou ik heb 'm zelf en het is toch wel weer duidelijk dat er goed is over nagedacht en dat het niet 'gewoon een stuk plastic' is wat ze even snel de schappen in hebben geduwt maar dat het ook iets is wat ook echt goed werkt zoals het moet, en waar ook met van alles rekening is gehouden met het ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
1shot1kill schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:42:
[...]

Nou ik heb 'm zelf en het is toch wel weer duidelijk dat er goed is over nagedacht en dat het niet 'gewoon een stuk plastic' is wat ze even snel de schappen in hebben geduwt maar dat het ook iets is wat ook echt goed werkt zoals het moet, en waar ook met van alles rekening is gehouden met het ontwerp.
tuurlijk is er over nagedacht. maar zo'n stuk plastic is makkelijk na te maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zooow, vandaag in centrum van Den Haag op zoek geweest. Nergens meer eentje te vinden. MediaMarkt had er vanochtend nog een paar. Tegen de tijd dat ik er kwam waren ze alweer weg.
Heeft iemand ze nog ergens gesignaleerd? Liefst beetje in de buurt, maar als ik verder moet rijden is dat ook niet echt een prob.

Kan je trouwens op de OTTO site zien of iets in voorraad is. Ik zag een linkje een paar posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-06 14:00
Ik ben ook stad en land afgeweest voor een Wii, maar een paar mensen waren me voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:43

Snippertje

Light up your life

ione schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:33:
Zooow, vandaag in centrum van Den Haag op zoek geweest. Nergens meer eentje te vinden. MediaMarkt had er vanochtend nog een paar. Tegen de tijd dat ik er kwam waren ze alweer weg.
Heeft iemand ze nog ergens gesignaleerd? Liefst beetje in de buurt, maar als ik verder moet rijden is dat ook niet echt een prob.

Kan je trouwens op de OTTO site zien of iets in voorraad is. Ik zag een linkje een paar posts terug.
Mediamarkt alphen heeft meestal wel een aantal, even bellen van te voren :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We zijn het slachtoffer van ons eigen succes, server is 'tijdelijk' down wegens overbelasting. Het wordt even afwachten hoelang het allemaal gaat duren vanwege het weekend enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje aan de sims liefhebbers, wat kan ik beter kopen? Die sims op dat eiland of my sims?

Ik vond zelf de sims 1 op de pc erg leuk, dus huisje bouwen en dat soort dingen. Ik heb wat recensies gelezen, maar kom er niet echt uit.

En iemand hier die spyro voor de wii heeft? Ik ben benieuwd of het een toegevoegde waarde heeft om deze te halen terwijl ik hem al wel op de playstation 2 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:34:
Vraagje aan de sims liefhebbers, wat kan ik beter kopen? Die sims op dat eiland of my sims?

Ik vond zelf de sims 1 op de pc erg leuk, dus huisje bouwen en dat soort dingen. Ik heb wat recensies gelezen, maar kom er niet echt uit.

En iemand hier die spyro voor de wii heeft? Ik ben benieuwd of het een toegevoegde waarde heeft om deze te halen terwijl ik hem al wel op de playstation 2 heb.
Over My Sims weet ik niet veel en eigenlijk ook niet over Sims: Castaway. Maar wat ik wel weet is dat mijn zusje Sims 2: Castaway enorm leuk vind! Ze heeft al heel veel Sims 1 en 2 addons etc gespeeld maar deze in het bijzonder vond ze erg leuk. Volgens haar: een aanrader dus! :)
Legend of Spyro zou ik niet een tweede keer halen aangezien dit spel in de reviews allemaal zeer slechte cijfers scoort. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 20:23
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:35:
[...]

Zo, nu een cover zoeken en printen voor mijn wii sports spel, dat kartonnen hoesje kan natuurlijk niet. En nog even snel draadloos internet hier activeren. Mmm, en onze baby niet vergeten, vergat hem vanavond ook al eten te geven omdat ik met de wii bezig was :X
Misschien een tip:
Koop een Wii Points kaartje in de winkel en je krijgt er een wit Wii dvd doosje bij :)

Wel zelf de cover uitprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36
Ik ben altijd al een pc gamer in hard en nieren geweest.

Nu heb ik van de goede sint een Wii (premod) gekregen en sinds 5 december niet 1 keer meer gegamed op mijn pc.

Vooral super mario galaxy is echt super gaaf.

De sfeer, het beeld (op mijn 40"samsung) en het geluid (stereo x2 op mijn z5500) geeft voor mij op dit moment de ultieme game ervaring.

Nu ga ik weer even lekker gamen, met de kids wii sports of brain training.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:58
Heb je nou eigenlijk een GC-Memorycard nodig voor het opslaan van GC-games? Of kan dat ook op de hd of SD card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 117508 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 03:49:
Tja, als je moeite hebt in slaap te vallen dan ga je wel eens wat doen om de verveling te verdrijven. Zodoende heb ik dus maar even mijn toetsenbord van mijn pc losgemaakt en in de Wii geplugd. Gewoon om te zien of het al een maal een beetje handig werkt. En dat doet het dus! Het is allemaal een beetje wennen en als je je de shortcuts kent dan kan je er eigenlijk best mee uit de voeten. Ik moet bekenen dat Nintendo me blijft verbazen hoe veelzijdig deze consule is. Nu is het natuurlijk gene vervanger van de pc voor serieus internet gebruik, maar voor wat recreatief forumen en wat youtube filmpjes kijken is het prima. Zijn er hier meer mensen die af en toe even internetten op de Wii?
Ik heb gisteren een Logitech draadloos toetsenbord ingeplugd en dan is het best goed te doen. Voor mij is dit wel de meest praktische maniet om Youtube filmpjes op de TV te bekijken. Ga misschien nog wel voor een RGB kabel want de scherpte laat wat te wensen over.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Sinds gisteren de Wii aangeschaft danzij een tip hier op het forum waar ze nog te halen waren (1 uur rijden naar Breda :) ).
Nu heb ik alleen sports en hier heb ik ook een vraag over.
Hoe geef je effect met bowlen naar rechts?
Naar links weg draaien is geen probleem,alleen naar rechts is me niet 1x gelukt...hoe ik de controller ook houd.
Tevens tennis...hoe geef je effect aan de bal?
Tegen de comp. zie ik dat dit kan...de bal stuitert dan vreemd weg als hij de grond raakt.
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
welke shop in breda als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:34:
Even een vraagje tussendoor over het nieuwe winkelkanaal.
Ben ik de enige die vind dat alles sinds kort ontiegelijk traag gaat? Zelfs het downloaden van de systeemupdate ging zo traag als maar zijn kan. Heeft gewoon 20 minuten geduurd hier, terwijl het normaal hoogstens 2 minuten duurt. :|
Verder duurde het update van het enquetekanaal via de winkel dus ook enorm lang.

Aan de draadloze verbinding kan het eigenlijk niet liggen, want daar is niets in veranderd, en die werkt hier via m'n PC en laptop ook gewoon vlotjes op 54mbit.

Meer mensen met dezelfde ervaring?
Een soortgelijk probleem heb ik ook gehad (zie elders in dit topic). Ergens had ik gelezen dat je dan het autochannel van je router op 1 of 11 in moet stellen. Uiteraard wilde ik niet geloven dat het dat was, maar het instellen van het autochannel op 1 heeft het probleem opgelost.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
pelt schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:32:
Heb je nou eigenlijk een GC-Memorycard nodig voor het opslaan van GC-games? Of kan dat ook op de hd of SD card?
Als je even de moeite neemt om te zoeken, dan vind je het antwoord zo. Het antwoord staat zelfs letterlijk in de FAQ in de TS.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

ione schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:52:
welke shop in breda als ik vragen mag?
Ik gok dat het om deze bart smit gaat
BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:02:
[...]

Ik heb een paar dagen geleden ook overal naartoe gebeld. MM, Dixons, Bart Smit etc. Eindelijk een gevonden in Breda. Hadden ze net 30 stuks binnen! Wllicht dat ze nog hebben.

Breda
W.C. De Hoge Vucht
Moerwijk 48
4826 HP
076-5720501
Koopavond:Donderdag tot 21:00

Laat eens weten of ze nog hadden, want 30 in 5 dagen lijkt me wel heel snel :P
Voor de geinteresseerde kan ik MA (als ik boodschappen ga halen) nog ff langs de BS gaan om te kijken hoeveel Wii's ze nog hebben. Gezien het voor mij toch op 1 minuut loop afstand van mijn kamer in Breda is :D

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Enschede heeft normaal Wii's zat. Zag nog een pallet staan vorige week. En is vandaag koopzondag dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
Anoniem: 130184 schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:27:
Enschede heeft normaal Wii's zat. Zag nog een pallet staan vorige week. En is vandaag koopzondag dus...
Ik weet niet waar jij bent geweest maar gister was er geen wii te bekennen in Enschede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik zit met een probleem dat ik erg veel last heb van buiten(zon) licht vlakbij de TV en dus ook sensor bar.. Zijn er nog mensen met briljante ideeën. Ik kan helaas niet mijn tv verplaatsen want die hangt (LCD).

Zit trouwens met een kleine dilemma ... heb een beperkt aantal points en wil een VC game kopen. De grote keuze waar ik voor sta is tussen Super Mario Brothers 3 of Super Mario World. :|

Heb aan beide veel plezier gehad ... maar ik weet het ff niet.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:58
Sorry voor die GC Memory vraag. Had idd de FAQ wel eens door kunnen lezen.

@Tranzy: Je kan de gordijen dicht doen? Bovendien zou ik voor Super Mario World gaan. Ik vermaak me nog steeds op mijn SNES, om eens in de zoveel tijd mijn save te deleten en weer alle extra levels te unlocken en de gehele starroad weer af te lopen. SMB3 is natuurlijk ook leuk, maar de verleiding om fluiten te gebruiken omdat je niet kan saven, is daar erg groot en verlaagt mijn plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Tranzy schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:50:
Ik zit met een probleem dat ik erg veel last heb van buiten(zon) licht vlakbij de TV en dus ook sensor bar.. Zijn er nog mensen met briljante ideeën. Ik kan helaas niet mijn tv verplaatsen want die hangt (LCD).
Een gordijn ophangen...

edit:
spuit11...

[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 16-12-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MandaloR schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:17:
[...]

Ik gok dat het om deze bart smit gaat

[...]

Voor de geinteresseerde kan ik MA (als ik boodschappen ga halen) nog ff langs de BS gaan om te kijken hoeveel Wii's ze nog hebben. Gezien het voor mij toch op 1 minuut loop afstand van mijn kamer in Breda is :D
Die in de Hoge Vucht had gister niks meer liggen hoor (wat Mario Galaxy betreft...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Dat is idd. DE Bartsmit die ik bedoel ;)
Helaas waren ze de dag dat ik hem reserveerde al weer uitverkocht.
Gisteren (zaterdag) nam ik de laatste mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245171

Net even op de BartSmit webshop gekeken, daar kan je nu de Wii online bestellen. Tot en met gister stond daar enkel de mogelijkheid tot reserveren, dus ik ga er van uit dat zij hem daar op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Anoniem: 245171 schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:05:
Net even op de BartSmit webshop gekeken, daar kan je nu de Wii online bestellen. Tot en met gister stond daar enkel de mogelijkheid tot reserveren, dus ik ga er van uit dat zij hem daar op voorraad hebben.
Daar zat ik net dus ook te kijken en er staat inderdaad een besteloptie. Alleen staat er niks over levertijd. Ben bang dat als ik 'm daar bestel dat ik betaal en er toch nog lang op moet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Ja graag. Alle hulp is welkom :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deze knakker heeft een elcheapo multitouch interface gemaakt mbv de Wiimote en een beamer!.Bovendien kun je zijn software downloaden en zelf zoiets maken.

Check info en video op http://www.cs.cmu.edu/~johnny/projects/wii/ (stukje naar beneden scrollen)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Enige kans om vandaag nog ergens een Wii te scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Online bestellen bij Bart Smit betekent dat je het gewoon binnen een paar dagen hebt, dus dat is wel een aanrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Heb net een paar Bart Smits (Smitten) :-) gebeld. Sommige gaven aan dat ze dinsdag weer een lading verwachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
ione schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:46:
Heb net een paar Bart Smits (Smitten) :-) gebeld. Sommige gaven aan dat ze dinsdag weer een lading verwachten.....
Ook in brabant, dan hoef ik ze niet meer te bellen :P

Het dinsdag verhaal heb ik ook gehoord, echter kunnen ze niks beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Breda, Enschede. heb uit elke provincie geloof ik een paar geprobeerd. Op een gegeven moment vond ik het welletjes.

Op de site staat een lijst met de vestigingen die zondag open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 20:23
pelt schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:56:
Sorry voor die GC Memory vraag. Had idd de FAQ wel eens door kunnen lezen.

@Tranzy: Je kan de gordijen dicht doen? Bovendien zou ik voor Super Mario World gaan. Ik vermaak me nog steeds op mijn SNES, om eens in de zoveel tijd mijn save te deleten en weer alle extra levels te unlocken en de gehele starroad weer af te lopen. SMB3 is natuurlijk ook leuk, maar de verleiding om fluiten te gebruiken omdat je niet kan saven, is daar erg groot en verlaagt mijn plezier.
Op de Wii kan je gewoon verder gaan waar je gebleven was bij SMB3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:32
BarôZZa schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:51:
[...]

Op de Wii kan je gewoon verder gaan waar je gebleven was bij SMB3.
Niet helemaal. De wii slaat alleen de laatste sessie van virtual console op. Dus als je na SMB3 gesonict hebt, slaat die de laatste sonic sessie op ipv de smb3 save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
Tijn89 schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:24:
[...]

Niet helemaal. De wii slaat alleen de laatste sessie van virtual console op. Dus als je na SMB3 gesonict hebt, slaat die de laatste sonic sessie op ipv de smb3 save.
Nee, dat is helemaal niet zo. De Wii slaat per VC spel apart op waar je gebleven was, zolang je maar via het Home menu het spel verlaat. Als je de Wii uitzet tijdens het spelen of reset, wordt je voortgang niet opgeslagen. Als je SMB3 speelt en daarna Sonic, dan wordt je voortgang voor beide spellen apart opgeslagen en kun je in beide spellen verder gaan waar je gebleven bent.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

BamSlam_ schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:33:
Deze knakker heeft een elcheapo multitouch interface gemaakt mbv de Wiimote en een beamer!.Bovendien kun je zijn software downloaden en zelf zoiets maken.

Check info en video op http://www.cs.cmu.edu/~johnny/projects/wii/ (stukje naar beneden scrollen)

_/-\o_
Erg leuk gedaan _/-\o_

lol @ Minority Report interface :P

[ Voor 4% gewijzigd door Vincent7 op 16-12-2007 14:48 ]

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Voor de geinteresseerden onder u

de mediamarkt in Leeuwarden had er vrijdag nog een stuk of 30 (in het schap) liggen en nog een hele stapel Mario Galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
MetroidPrime schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:29:
[...]

Nee, dat is helemaal niet zo. De Wii slaat per VC spel apart op waar je gebleven was, zolang je maar via het Home menu het spel verlaat. Als je de Wii uitzet tijdens het spelen of reset, wordt je voortgang niet opgeslagen. Als je SMB3 speelt en daarna Sonic, dan wordt je voortgang voor beide spellen apart opgeslagen en kun je in beide spellen verder gaan waar je gebleven bent.
Overigens slaat de Wii de voortgang niet op voor N64, NeoGeo, en TurboGrafx-16 CD spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
MetroidPrime schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:29:
Ow, dan heb ik dat verkeerd begrepen/herinnerd. Maar dat is dus helemaal mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Het stelt mij teleur dat meer dan 60% van de berichten gaan over voorraden van Wii's en spellen. Welke winkels hebben hem nu, ik kan nergens in Enschede een Wii vinden, etc etc.....Weinig discussie/praten over games of over de Wii zelf. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
monnick schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:04:
Het stelt mij teleur dat meer dan 60% van de berichten gaan over voorraden van Wii's en spellen. Welke winkels hebben hem nu, ik kan nergens in Enschede een Wii vinden, etc etc.....Weinig discussie/praten over games of over de Wii zelf. :|
Overdrijven is ook een vak... Maar ik ben het wel met je eens dat dat gezwam waar je een Wii kan vinden echt saai is :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Nou... gisteravond dus mijn Wii (als Sint/Kertcadeau) gekregen :) en de avond doorgebracht met Mii personages aanmaken en Wii Sports. Echt geweldig, zeker omdat we er ook meteen een tweede controller bij hebben gekocht. Zojuist m'n eerste stappen gezet in de wereld van Super Mario Galaxy, echt een grandioos spel! Er zit zoveel sfeer in en het concept is erg goed uitgewerkt.

Ook installeren, connecten met internet en bijwerken van de console verliep vlekkeloos. Me is helemaal happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik kom er niet helemaal uit; hoe krijg ik nou Dolby Pro Logic II surround geluit uit de Wii?
Heb een componentkabel aangesloten, waarbij ik de twee audiokabels (rood en wit) op m'n versterker heb aangesloten. De geluidsinstellingen van de Wii op surround gezet.
Echter tijdens het spelen geeft de versterker aan dat alleen de voorste speakers gebruikt worden en niet de achterste. Wat moet ik nou doen om surroundgeluid uit de Wii te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je versterker op DPL zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

BamSlam_ schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:33:

_/-\o_
Dat is echt wreed! :o _/-\o_

Net trouwens weer even LCT gedaan:
Level 3 - stage 1: 160730 | Level 1 - stage 1: 80170 | Level 6 - stage 1: 69914
Laat me trouwens even weten als iemand erover heen is gegaan met de score dan heb ik weer een goal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
RayNbow schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:56:
[...]

Een gordijn ophangen...

edit:
spuit11...
leukste thuis? De ruimte waar de wii staat (serre) is te licht. Niet echt de zon direct maar het is er gewoon te fel... Dak is ook van glas. Daar gaan de gordijnen zo hangen :*)

Nu kan je ook zeggen dat ik de wii ergens anders moet zeggen maar laten we er van uitgaan dat we dat niet willen.

[ Voor 44% gewijzigd door Tranzy op 16-12-2007 16:36 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Tja, ook het eerste wat bij mij in gedachte komt. Als je teveel zonlicht hebt, moet je zorgen dat de zon niet naar binnen komt... :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:46
melly schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:44:
Nu heb ik alleen sports en hier heb ik ook een vraag over.
Hoe geef je effect met bowlen naar rechts?
Naar links weg draaien is geen probleem,alleen naar rechts is me niet 1x gelukt...hoe ik de controller ook houd.
Tevens tennis...hoe geef je effect aan de bal?
Tegen de comp. zie ik dat dit kan...de bal stuitert dan vreemd weg als hij de grond raakt.
Alvast bedankt :)
Zou ik ook graag willen weten. Bij bowlen heb ik bijna altijd een afwijking naar links.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

DeOS schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:42:
[...]

Zou ik ook graag willen weten. Bij bowlen heb ik bijna altijd een afwijking naar links.
Ik heb het opgelost door iets naar rechts te gooien en dan gaat het best lekker maar die afwijking snap ik ook niet helemaal want het maakt niet uit hoe recht ik de wiimote houd. Niet echt een groot probleem tho alleen dat heb ik me altijd al afgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Vanitas schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:08:
[...]

Overdrijven is ook een vak... Maar ik ben het wel met je eens dat dat gezwam waar je een Wii kan vinden echt saai is :P
Ze kiezen er hier voor om ALLE wii-related posts in "het grote wii topic" te proppen, dus daar ontkom je dan gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Use a Wiimote To Interact With A 3D Enviorment on PC
Anoniem: 130184 schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:00:
[...]
Ze kiezen er hier voor om ALLE wii-related posts in "het grote wii topic" te proppen, dus daar ontkom je dan gewoon niet aan.
Dat Wii related posts in dit topic horen, betekent niet dat alle Wii related posts worden toegestaan. Posts over de beschikbaarheid van Wii points zijn bijv. niet gewenst. Ook warez en modchips posts willen we hier niet.

[ Voor 66% gewijzigd door RayNbow op 16-12-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Voor de mensen die al een wii hebben (of eigenlijk zodra ze een wii hebben) is het inderdaad niet interessant. Maar voor de mensen die er nog proberen een te scoren des te meer.
En de beschikbaarheid van de Wii is toch ook Wii-gerelateerd........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:33
ione schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:13:
Voor de mensen die al een wii hebben (of eigenlijk zodra ze een wii hebben) is het inderdaad niet interessant. Maar voor de mensen die er nog proberen een te scoren des te meer.
En de beschikbaarheid van de Wii is toch ook Wii-gerelateerd........
Maar.. als je een Wii zoekt.. waar doe je dat? In de winkel... Hoe bereik je de winkel? Door te bellen of te mailen (webwinkel). Ik kan wel zeggen: "Yo! Er stonden nog 5 bij mij in de winkel in Emmen", maar als je niet belt, dan weet je het toch niet... En de "voorraadinformatie" is op het moment dat je uit de winkel loopt toch alweer achterhaald. Dus we hebben er helemaal niks aan... :) Doe er zelf maar wat moeite voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Je hebt ook helemaal gelijk. Zo reageer ik ook zodra ik er een in m'n bezit heb :-). Maar als jij er nu naar een op zoek was had je het waarschijnlijk ook niet gelaten om hier te posten.

Ik denk dat het forum hier juist een heel goed middel is naar de zoektocht voor een wii (misschien dan wel in aan aparte post). En dan vooral naar de zoektocht van deze tijd; nu ze zo schaars zijn voor de kerst. Door hier te lezen waar ze wel of niet meer zijn scheelt een hoop gebel naar de winkels. Denk dat de winkels ook blij zijn met dit forum (enerzijds zijn ze dan zo door hun voorraad en anderszijds wordt het hier wel bekend waar ze op zijn zodat er niet meer gebeld hoeft te worden).

Ik denk dat dit een tijdelijk iets is totdat ze weer wat beter leverbaar zijn. Dus of de mensen die hier iets over willen weten moeten het maar zelf uitzoeken of de mensen die er al een hebben moeten even doorbijten en over deze posts heenlezen.....
Gezien het behulpzame karakter (zeker nu met de kerstdagen in aantocht) van de gemiddelde tweaker ;) ga ik ervan uit dat het de laatste optie wordt .... hahaha :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:44:
[...]

Over My Sims weet ik niet veel en eigenlijk ook niet over Sims: Castaway. Maar wat ik wel weet is dat mijn zusje Sims 2: Castaway enorm leuk vind! Ze heeft al heel veel Sims 1 en 2 addons etc gespeeld maar deze in het bijzonder vond ze erg leuk.
Bedankt! Die kan dus zonder problemen op de verlanglijst.

Niemand hier verder die my sims heeft en kan vertellen of dat een aanrader is?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-12-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

ione schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:34:
Je hebt ook helemaal gelijk. Zo reageer ik ook zodra ik er een in m'n bezit heb :-). Maar als jij er nu naar een op zoek was had je het waarschijnlijk ook niet gelaten om hier te posten.

Ik denk dat het forum hier juist een heel goed middel is naar de zoektocht voor een wii (misschien dan wel in aan aparte post). En dan vooral naar de zoektocht van deze tijd; nu ze zo schaars zijn voor de kerst. Door hier te lezen waar ze wel of niet meer zijn scheelt een hoop gebel naar de winkels. Denk dat de winkels ook blij zijn met dit forum (enerzijds zijn ze dan zo door hun voorraad en anderszijds wordt het hier wel bekend waar ze op zijn zodat er niet meer gebeld hoeft te worden).

Ik denk dat dit een tijdelijk iets is totdat ze weer wat beter leverbaar zijn. Dus of de mensen die hier iets over willen weten moeten het maar zelf uitzoeken of de mensen die er al een hebben moeten even doorbijten en over deze posts heenlezen.....
Gezien het behulpzame karakter (zeker nu met de kerstdagen in aantocht) van de gemiddelde tweaker ;) ga ik ervan uit dat het de laatste optie wordt .... hahaha :-)
Wat ik persoonlijk niet snap van mensen die op zoek zijn naar een Wii. Waarom niet gewoon reserveren bij een grote winkelketen in de buurt. De leveringen komen nu kort na elkaar dus zou je er binnen enkele dagen eentje in je bezit kunnen hebben. Zeker Media Markten krijgen om de haverklap nieuwe ladingen binnen.

Niemand hier kan vertellen hoeveel Wii's er waar zijn. Zoals eerder gezegd, zogauw je de winkel weer uitloopt is de voorraadinformatie al niet actueel meer. Dus dan kunnen hier elke dag honderd mensen vragen waar ze Wii's kunnen krijgen, maar wij kunnen daar simpelweg geen antwoord op geven. En zogauw er een paar informatieve voorraad posts zijn, komt er wel weer iemand die weigert om even een paar posts terug te lezen en zo te zien dat zijn vraag pas geleden nog beantwoord is.

[ Voor 43% gewijzigd door Smoonshine op 16-12-2007 18:41 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Als ik hier even op mag reageren.
Door in deze topic te vragen of iemand een tip had waar ze nog waren heb ik gisteren uit Breda nog een Wii weten te scoren.(al was het wel 1 uur en 15 min. rijden ;) )
Was al enkele dagen zelf bezig met alles af te bellen e het i-net af te struinen maar zonder succes.
Voor de Wii bezitters is het idd. niet erg intressant...maar ik heb het zelf als uiterst zinvol ervaren.

Nu een vraag:
Ik heb van vrienden 2 Gamecube spellen geleend.
Mariokart en Super Mario sunshine.
Mariokart doet het prima,maar Mario sunshine geeft steeds de melding dat de disc niet te lezen is.
Disc ziet er punt gaaf uit en bij de vrienden doet hij het prima op de Camcube.
Is er een andere reden behalve een onleesbare dvd waarom ik de melding krijg dat de disc onleesbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12:44

spaceboy

Op grote hoogte

Henkus schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:29:
Ik ben altijd al een pc gamer in hard en nieren geweest.

Nu heb ik van de goede sint een Wii (premod) gekregen en sinds 5 december niet 1 keer meer gegamed op mijn pc.

Vooral super mario galaxy is echt super gaaf.

De sfeer, het beeld (op mijn 40"samsung) en het geluid (stereo x2 op mijn z5500) geeft voor mij op dit moment de ultieme game ervaring.

Nu ga ik weer even lekker gamen, met de kids wii sports of brain training.
Ben ik met je eens. Ben ook zo'n pc-gamer, al heb ik sinds een jaar of 2 ook een xbox 360. Het gamed gewoon beter op de bank. Toch schrijf ik de pc niet af als game-station, want een spel-ervaring als Crysis maak je gewoon (nog) niet mee op een console vind ik. En een Command & Conquer 3 moet je gewoon met muis en keyboard spelen terwijl je achter je bureau zit.

Verder is Mario Galaxy zeker lollig. Ik ga m'n 50e star scoren. Alleen die Daredevil run's blijf ik nasty vinden.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben vandaag in de stad geweest (Den Bosch) en heb nergens de Zapper in de schappen zien liggen.
Mensen die hier LCT spelen, hebben jullie hem online gekocht of in een winkel? En als het een winkel is welke dan?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:18

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Deddiekoel schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:44:
Ik ben vandaag in de stad geweest (Den Bosch) en heb nergens de Zapper in de schappen zien liggen.
Mensen die hier LCT spelen, hebben jullie hem online gekocht of in een winkel? En als het een winkel is welke dan?
Krijgen we nu, naast het vragen over waar een Wii te krijgen/reserveren valt, ook vragen over verkrijgbaarheid van LCT&Zapper? Fraai... :(

FWIW: Ik heb hem oud-Hollandsch in een winkel gekocht, op de dag dat hij uitkwam. De MM in Zoetermeer. Nee, ze hadden afgelopen vrijdag geen voorraad. Wat heb je aan deze info? Juist: helemaal niets!

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
melly schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:43:
Mariokart doet het prima,maar Mario sunshine geeft steeds de melding dat de disc niet te lezen is.
Disc ziet er punt gaaf uit en bij de vrienden doet hij het prima op de Camcube.
Is er een andere reden behalve een onleesbare dvd waarom ik de melding krijg dat de disc onleesbaar is?
Verkeerd om erin? Dat is het enige wt ik zou kunnen bedenken... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Tijn89 schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:50:
[...]

Verkeerd om erin? Dat is het enige wt ik zou kunnen bedenken... :?
Ik zou toch voor een beschadigde disc gaan? Of is Mario Kart misschien een PAL spel en Sunshine een NTSC spel? Andere mogelijkheden kan ik niet bedenken aangezien de Wii zonder problemen alle GC spellen zou moeten afspelen.
Ik heb overigens gisteren op bol.com een Piranha memorycard en GC-controller gekocht zo dat ik ook nog eens wat gamecube spelletjes kan inhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

monnick schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:17:
[...]

Ik zou toch voor een beschadigde disc gaan? Of is Mario Kart misschien een PAL spel en Sunshine een NTSC spel? Andere mogelijkheden kan ik niet bedenken aangezien de Wii zonder problemen alle GC spellen zou moeten afspelen.
Ik heb overigens gisteren op bol.com een Piranha memorycard en GC-controller gekocht zo dat ik ook nog eens wat gamecube spelletjes kan inhalen. :)
Veel succes met die memorycard. Mijn nepperd deed het iig maar half. De orginele van Nintendo doet het tenminste prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 117508 schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:46:
[...]

Veel succes met die memorycard. Mijn nepperd deed het iig maar half. De orginele van Nintendo doet het tenminste prima ;)
Er staat op 'Wii-compatible' en ik heb hem al even in de Wii gedaan en hij wordt in ieder geval herkent. Geeft keurig de hoeveelheid resterende blocks aan, maar nog niet met spellen getest omdat ik de controller nog niet binnen heb. Ben benieuwd, maar hoop (natuurlijk) wel dat hij het doet! :|

geen leuke wii games meer dit jaar trouwens :'(

[ Voor 5% gewijzigd door monnick op 16-12-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

monnick schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:57:
[...]

Er staat op 'Wii-compatible' en ik heb hem al even in de Wii gedaan en hij wordt in ieder geval herkent. Geeft keurig de hoeveelheid resterende blocks aan, maar nog niet met spellen getest omdat ik de controller nog niet binnen heb. Ben benieuwd, maar hoop (natuurlijk) wel dat hij het doet! :|

geen leuke wii games meer dit jaar trouwens :'(
Mijne was ook Wii compatible en daar waren de meeste spellen het ook wel mee eens. Behalve dan F-zero :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:18

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Anoniem: 117508 schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:06:
[...]
Mijne was ook Wii compatible en daar waren de meeste spellen het ook wel mee eens. Behalve dan F-zero :(
Laat me raden: je kan je F-Zero save niet kopiëren of verplaatsen? Dat is een bekend 'probleem'. Of herkent het spel je hele kaartje niet?

... en oranje! :P

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over de beschikbaarheid van de Wii of Wii-points (in welke zin van het woord dan ook) zijn niet de bedoeling!