Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:53:
[...]

Hmpf dat is hetzelfde als je TV wegdoen omdat je alleen maar Nederland 1, 2 en 3 kijkt.

Excite Truck
Super Mario Galaxy
Mario & Sonic op de Olympische Spelen
Rayman Raving Rabbids
Guitar Hero III

om maar is mee te beginnen.
True, maar zenders zijn geen 60 eu per stuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Jeebo schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:06:
weet iemand wanneer de nieuwe versie van de wii uitkomt. Degene die dvd's afspeelt dus.
Ik dacht zomer volgend jaar in Japan pas...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Jeebo schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:06:
weet iemand wanneer de nieuwe versie van de wii uitkomt. Degene die dvd's afspeelt dus.
Er is vast wel iemand die het weet ja, bij Nintendo in Japan.. :O

Kortom, gebruik eerst Google of de zoekfunctie hier, is al vaker voorbij gekomen. ;)

En om toch maar even je vraag te beantwoorden: Nee, er is nog geen datum vrijgegeven, ook niet echt veel informatie OF dat ding er uberhaubt echt gaat komen.

[ Voor 23% gewijzigd door SD5k op 11-12-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we'll get you next time 2chan... NEXT TIME!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:20:
[...]

Nu je het er toevallig over hebt. Geen nieuwe functies maar wel nieuwe kleurtjes:
Vanaf 24 januari verkrijgbaar in Japan:
Red, Diamond Black, Mint Blue en Snow Pink. Tevens een limited edition Famicom Wii.
Deze nieuwe modellen zullen geleverd worden met 2 nunchuk's en 2 Wii remote's, Super Smash Bros. Brawl lanceert op dezelfde dag in Japan.
bron linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nieuwe beelden van de Mario tennis kloon van SEGA.

Ziet er wel tof uit moet ik zeggen :)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famicom Wii me wants!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Zo, ik ben weer terug van vakantie. Heb niet veel gemist geloof ik afgezien van de Wii Points die uitverkocht zijn. ;) Iemand al deze points geprobeerd op een US/JAP Wii inmiddels?

Overigens had ik voor de Japanse releasedate SMG besteld, maar had hem 16 November (toen ik vertrok) nog steeds niet binnen. De 21e en 22e is de postbode ermee langs gekomen en moest wat importkosten betalen. Hij ligt dus op het postkantoor. Op het briefje staat dat ik hem daar 3 weken kan ophalen (dat is t/m morgen). Wat zouden ze er na die drie weken mee doen vroeg ik me af...? :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:59
Zelf gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:31

rg-mohwa

Phoe Hé

Captain N schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:30:
Zo, ik ben weer terug van vakantie. Heb niet veel gemist geloof ik afgezien van de Wii Points die uitverkocht zijn. ;) Iemand al deze points geprobeerd op een US/JAP Wii inmiddels?

Overigens had ik voor de Japanse releasedate SMG besteld, maar had hem 16 November (toen ik vertrok) nog steeds niet binnen. De 21e en 22e is de postbode ermee langs gekomen en moest wat importkosten betalen. Hij ligt dus op het postkantoor. Op het briefje staat dat ik hem daar 3 weken kan ophalen (dat is t/m morgen). Wat zouden ze er na die drie weken mee doen vroeg ik me af...? :?
Zal het dan niet naar de afzender worden terug gestuurt ? Lijkt me wel zo eerlijk anders gaan ze bij jou geld vragen zonder het product ook maar ooit te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:20:
[...]

Nu je het er toevallig over hebt. Geen nieuwe functies maar wel nieuwe kleurtjes:
Vanaf 24 januari verkrijgbaar in Japan:
Red, Diamond Black, Mint Blue en Snow Pink. Tevens een limited edition Famicom Wii.
Deze nieuwe modellen zullen geleverd worden met 2 nunchuk's en 2 Wii remote's, Super Smash Bros. Brawl lanceert op dezelfde dag in Japan.
En dit nieuws blijkt een leuk verzinsel te zijn :). Dus voorlopig nog geen zekerheid over bundels, nieuwe kleurtjes etc.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
rg-mohwa schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:55:
Zal het dan niet naar de afzender worden terug gestuurt ? Lijkt me wel zo eerlijk anders gaan ze bij jou geld vragen zonder het product ook maar ooit te zien :+
Blij dat ik niet twee dagen langer op vakantie was dan. :P Heb hem net gelijk maar opgehaald, nu dan eindelijk beginnen. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Anders was ie idd retour afzender gegaan....

Zijn er al plaatjes van die famicom Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 07:59
Het leek me al stug die kleurige wii's. Als je met de huidige modellen al niet aan de vraag kan voldoen, dan ga je ook niet het productieproces voor die andere kleurtjes aanpassen (dat is een verlies aan productie in de omschakeltijd) lijkt mij :s Zou wel slim zijn als ze voor die kleurtjes een andere 'fabriek' gaan gebruiken ;)

@captain N: zal ik maar niet zeggen hoeveel sterren ik heb? :+ Wel maf dat ik het spel zoveel eerder speel dan jij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, ach... had er voor mijn vakantie sowieso toch geen tijd voor gehad. En nu voelt het wat minder vervelend om de witte zandstranden met palmboompjes om te ruilen voor het gure Hollandse weer. ;)

Wel een beetje jammer dat m'n batterijen op zijn. :( :P Nog maar even wachten op de oplader dan maar... kan er ook nog wel bij. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Captain N op 12-12-2007 10:34 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30
Tijn89 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:27:
Het leek me al stug die kleurige wii's. Als je met de huidige modellen al niet aan de vraag kan voldoen, dan ga je ook niet het productieproces voor die andere kleurtjes aanpassen (dat is een verlies aan productie in de omschakeltijd) lijkt mij :s Zou wel slim zijn als ze voor die kleurtjes een andere 'fabriek' gaan gebruiken ;)
Ja, inderdaad zeg. Nintendo zal best wel aan een nieuwe versie aan het werken zijn, maar die wordt pas de markt opgegooid als deze versie fatsoenlijk leverbaar is en de markt erom vraagt (lees: de verkopen stabiliseren van de huidige versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
kees89 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:13:
[...]

Bij de Mediamarkt in Utrecht lagen er vanmiddag nog wel een stuk of 20 voor €40 per stuk
W00t, dank je, ik heb er eentje gescoord!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:18:
[...]

En dit nieuws blijkt een leuk verzinsel te zijn :). Dus voorlopig nog geen zekerheid over bundels, nieuwe kleurtjes etc.
Helaas wel ja, 2Chan had NeoGAF weer in de maling genomen, we'll get you next time 2chan... NEXT TIME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Dit is de eerste keer dat ik hier in dit forum ben omdat ik zit na te denken om een Wii aan te schaffen.
Nu zat ik de TS te lezen over hoe geluid aan te sluiten om je versterker. Er wordt gezegd dat met een scartaansluiting alleen dit niet kan. Maar daar is ook een oplossing voor.

Er zijn scartstekkers die het signaal opsplitsen. Dat heb ik hier thuis bijv. Dan heb je een scart stekker welke aan de ene kant je scartkabel ingaat, en de andere kant steek je in je tv. Bovenop die scartstekker zitten dan tulpaansluiting, een rode, witte en een gele. Ook zit er bij mij nog een schuifje waarmee je kan kiezen of je een ingangs signaal of een uitgangssignaal wil hebben over je tulp stekkers. Zo kan je dus Scart doorlussen naar je stereo mbv deze scartstekker en wat tulpkabeltjes....

edit:
Heb hem zelf bij een electronicazaak gekocht.
Deze is het dus.

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/766/7529zo4.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 12-12-2007 14:26 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:20:
Dit is de eerste keer dat ik hier in dit forum ben omdat ik zit na te denken om een Wii aan te schaffen.
Nu zat ik de TS te lezen over hoe geluid aan te sluiten om je versterker. Er wordt gezegd dat met een scartaansluiting alleen dit niet kan. Maar daar is ook een oplossing voor.
En als je een rgb-scart kabel hebt dan geeft hij ook het rgb video signaal door neem ik aan? Leuk ding! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:20:
edit:
Heb hem zelf bij een electronicazaak gekocht.
Deze is het dus.

[afbeelding]
Je krijgt dit bij de wii:

Afbeeldingslocatie: http://www.mrgadget.com.au/uploaded_images/Nintendo_Wii_AV_Component_Cable-700599.jpg

Dus reken niet op een probleem. Je krijgt er gewoon een scartblokje bij. Dus je kan alles gewoon normaal aansluiten zonder moeilijk te doen. Alleen wat tulp verlengstukjes.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Alleen heb je dan wel crappy composiet beeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Schweino schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:47:
Maar dat was niet de vraag :D En de aansluitingen bij een component kabel heb je nog altijd dezelfde audio aansluitingen dus maakt ook niets uit :P

Afbeeldingslocatie: http://img.alibaba.com/photo/51469980/Wii_Component_Cable.jpg

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Sijmen schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:58:
[...]

Alleen Flash 7 ofzo.. of 8? In ieder geval niet de nieuwste versie(s).

Overigens zijn het de iPhone en iPod touch die wel YouTube hebben maar geen Flash. YouTube is daar een apart programma.
De laatste Opera voor de wii ondersteunt nog steeds slechts Flash 7. Dit omdat Adobe geen hogere flash versie in licentie geeft (om volledig op te nemen in je eigen software). Jammer genoeg ondersteunt Opera geen plugins waardoor aanvullingen op de ondersteuning niet snel zullen komen.
Zoals gezegd kun je met YouTube en andere Flash 7 toepassingen goed overweg.
Met de 3.1 firmware is er zelfs ondersteunig voor een usb toetsenbord. Je kunt dus weldegelijk internetten op de Wii. WAt mij betreft die 500 punten dus zeker waard.
Echter gaat er natuurlijk niets boven een muis en toetsenbord. Maar dat is ook omdat we dat allemaal gewend zijn en de pagina's hier op gebouwd zijn.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Bedenk me net dat het 12 december is vandaag. Stond me iets bij dat er vanaf 12 december losse gitaartjes voor GH3 Wii beschikbaar zouden komen a 59 euro per stuk.

Iemand die iets meer weet misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:15:
Bedenk me net dat het 12 december is vandaag. Stond me iets bij dat er vanaf 12 december losse gitaartjes voor GH3 Wii beschikbaar zouden komen a 59 euro per stuk.

59 euries dat valt nog mee had duurder verwacht :P
maar heb geen idee of die vandaag kwamen.
eerlijk gezegd was het nogal lastig om al een normale set hier te verkrijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:47:
Ik gebruik ook gewoon de composiet kabel en het beeld is uitstekend! :)

(Gebruik Sony Trinitron CRT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:49:
[...]

Tsjah... Probeer eens een scartkabel zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:20:
[...]

59 euries dat valt nog mee had duurder verwacht :P
Valt mee?ben je niet goed ofzo.
59 euro/120 gulden voor een f*ck*ng stukje plastic vind ik nou niet echt mee vallen hoor.
Vind het een rib uit mn lijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:59:
[...]
59 euro/120 gulden voor een f*ck*ng stukje plastic vind ik nou niet echt mee vallen hoor.
Dan vind ik een nunchuck voor 20 euro erger. Om maar niet te denken aan wat de Fit gaat kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:49:
[...]

Het beeld is inderdaad uitstekend.. totdat je de component kabel gebruikt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 15:39

C0nscious

Mysteryman.

Victorio schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:11:
[...]

Dan vind ik een nunchuck voor 20 euro erger. Om maar niet te denken aan wat de Fit gaat kosten...
Er zitten bijna net zoveel knoppen op een nunchuck, alle technologie voor bluetooth etc zit gewoon in de wiimote die je eraan attached net als de nunchuck. In tegenstelling tot die van de xbox360, ps3, etc. Daar hebben ze bij de fabrikant dus flink op kunnen besparen, maar dit wordt uiteraard nauwelijks doorberekend aan de klant. En volgens mij wordt het gitaarvormig stuk plastic 70 euro als ik zo hier en daar rondkijk.

[ Voor 21% gewijzigd door C0nscious op 12-12-2007 18:27 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:59:
[...]

kan je je die tennisracket nog herinneren die was 20 euro
en die heb jij gekocht ;)
dat is pas duur voor een hoopje plastic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:44
Ik heb dus zojuist een component kabel gekocht in de veronderstelling dat mijn NAD receiver het netjes vaan SVHS zou omzetten (omdat ik geen component aansluiting op mijn tv heb). Werkt dat dus niet :(

Iemand een idee om van component naar SVHS te gaan? Of naar RGB scart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:21:
[...]

Het beeld is inderdaad uitstekend.. totdat je de component kabel gebruikt. ;)
Ach mij bevalt het prima, heb een kennis die sinds kort een Wii heeft (maar die gebruikt een LCD TV) en ook composiet, dan zie je het verschil idd wél duidelijk :P

Ik zal vanavond wel ff een screenshot maken van mn TV (Heb wel niet zo'n goede camera maartoch) en dan ben ik benieuwd of het nou echt zoveel uitmaakt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Volgende week vrijdag (21 dec.) is mijn vriendin jarig en ik wilde voor haar een Wii kado doen.
Echter zijn ze nergens meer te krijgen.
Mediamarkt,Dixon's,Bart smit,Dynabyte div. web site's.....
Weet iemand een winkel of wat dan ook die hem ergens nog wel op vooraad heeft?
Tevens las ik dat de Wii dit jaar niet meer leverbaar zal zijn..klopt deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

jongentje schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:26:
Ik heb dus zojuist een component kabel gekocht in de veronderstelling dat mijn NAD receiver het netjes vaan SVHS zou omzetten (omdat ik geen component aansluiting op mijn tv heb). Werkt dat dus niet :(

Iemand een idee om van component naar SVHS te gaan? Of naar RGB scart?
Zijn niet veel receivers die dat doen, volgens mij...
Zullen wel losse converters bestaan, maar dat kost waarschijnlijk een vermogen...

Maar, waarom zou je een componentkabel kopen om er vervolgens weer s-vhs van te maken? Schiet niet echt op imo...

[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 12-12-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

melly schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:31:
Volgende week vrijdag (21 dec.) is mijn vriendin jarig en ik wilde voor haar een Wii kado doen.
Tevens las ik dat de Wii dit jaar niet meer leverbaar zal zijn..klopt deze info?
Weet niet waar je woont, maar mediamarkt in alphen heeft ze nog geloof ik (niet 100% zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 18:12

Smoonshine

Feyenoord!!

De laatste keer dat ik keek waren ze hier in het oosten des lands nog heel ruim voorradig. Zeker bij de Media Markt in Hengelo stonden nog stapels Wii's. En ook bij de Macro in Hengelo hadden ze er nog zat.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Laatst online: 31-08 09:33
In Oss zag ik ze vorige week (dag voor Sinterklaas) ook nog liggen, maar in Utrecht zijn ze bij mijn weten inderdaad op.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Victorio schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:15:

Volgens mij was de eigenlijke releasedatum 21december, maar ik hoorde laatst bij de MM dat die datum onbepaald was doorgeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
MikeyMan schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:34:
[...]

Zijn niet veel receivers die dat doen, volgens mij...
Zullen wel losse converters bestaan, maar dat kost waarschijnlijk een vermogen...

Maar, waarom zou je een componentkabel kopen om er vervolgens weer s-vhs van te maken? Schiet niet echt op imo...
Als ik dat component om kan zetten naar RGB Scart (zou moeten kunnen toch) dan is het opgelost. Vroeg me alleen of dit zo makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:32
Er is toch ook een RGB-scart kabel van Nintendo voor je Wii? Waarom neem je die dan niet? Het beeld wordt nooit beter van convertors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Even een andere vraag... Ik heb een draadloos netwerk, beveiligd met key en alleen de bekende MAC adressen mogen het netwerk op. Werken deze instellingen tezamen met de Wii? Met andere woorden kun je het MAC adres van de Wii achterhalen en in de console het wachtwoord voor het draadloze netwerk ingeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
ChrisM schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:17:
Er is toch ook een RGB-scart kabel van Nintendo voor je Wii? Waarom neem je die dan niet? Het beeld wordt nooit beter van convertors...
Snap ik, maar al mijn beeld loopt via de receiver (NAD T743). Deze kan composiet, SVHS en Component aan (en composiet converteren naar SVHS en andersom). Mooiste zou zijn als ik vanuit component naar RGB Scart kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Er!k schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:18:
Even een andere vraag... Ik heb een draadloos netwerk, beveiligd met key en alleen de bekende MAC adressen mogen het netwerk op. Werken deze instellingen tezamen met de Wii? Met andere woorden kun je het MAC adres van de Wii achterhalen en in de console het wachtwoord voor het draadloze netwerk ingeven?
ja :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongentje schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:30:
[...]

Snap ik, maar al mijn beeld loopt via de receiver (NAD T743). Deze kan composiet, SVHS en Component aan (en composiet converteren naar SVHS en andersom). Mooiste zou zijn als ik vanuit component naar RGB Scart kon.
Laat je beeld dan niet via de reciever lopen, via de reciever analoog beeld doorsturen zorgt sowieso voor een behoorlijk wollig beeld. Je kan het beste de RGB scart kabel kopen en dan het geluid van de TV weer naar de reciever doorsturen, dat is de meest gebruikelijke manier van aansluiten. Voor analoge audio scheelt het niet heel veel of het via de TV loopt of direct naar de versterker gaat.

Het omzetten van component naar RGB is een behoorlijk ingewikkeld proces en een converter zal je dan ook zeker meer dan 100 euro kosten. En dan nog zal de beeldkwaliteit minder zijn dan als je het direct uit de Wii als RGB signaal haalt en dan moet het ook nog eens door de reciever wat ook behoorlijk wat verstoring met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:18:
Ja, alle apparaten in een draadloos netwerk hebben een MAC adres dus ook de Wii. Dat MAC adres wordt meestal in een lijstje weergegeven van apparaten die in de buurt zijn, waarna je hem makkelijk kan aanklikken en toevoegen. Mocht je hem echt handmatig in moeten voeren voor jouw router, dan kan dat, je kan het mac adres terugvinden in het Wii instellingen scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:14:
[...]

Laat je beeld dan niet via de reciever lopen, via de reciever analoog beeld doorsturen zorgt sowieso voor een behoorlijk wollig beeld.
Beeld is vrij scherp via de receiver (goed spul ;) ). Maar in dit geval heb ik dus een component kabel in de aanbieding :) Niets aan te doen, helaas pindakaas. Bedankt voor de snelle hulp.

[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 12-12-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 08:41
ik kwam net dit stukje tegen, vond het wel cool...
link
(2e filmpje)

met je Wii remote je whiteboard pimpen of je tafel gebruiken als touchscreen...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 22:17

L01

Ik ben ook iets tegen gekomen waarbij je je wii mote gebruikt als muis op je pc.
Ik ga zoeken naar de link.

Niet het filmpje wat ik eerder tegen gekomen ben maar ongeveer hetzelde: http://www.youtube.com/watch?v=Vp1_pZ-AteA

[ Voor 35% gewijzigd door L01 op 12-12-2007 23:56 ]

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien handig om te zeggen waar je woont, ik heb gezocht in Breda.. niks gevonden. Toen heb ik gebeld met Bart Smit in Bergen op Zoom en die hebben er nog een hele boel staan. Dimension Plus in Delft heeft er volgens mij ook weer een paar binnen, ik had namelijk gevraagd of ze me wilden berichten als er nieuwe kwamen (vandaag bericht gehad).

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Bedankt voor de tips.
Inderdaad was het slimmer geweest om de woonplaats gelijk te vermelden.
Ik woon in Almere...ik heb vervoer dus als het moet wil ik best een stukje rijden.
Mocht iemand een winkel weten die redelijk hiervan in de buurt ligt hoor ik dit erg graag.
Ga zowiezo de andere opties even afbellen en met TomTom eens bekijken hoe lang rijden dit is :)
Nogmaals bedankt en als iemand nog wat weet laat het weten aub.

• Er!k
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:21:
Ja, alle apparaten in een draadloos netwerk hebben een MAC adres dus ook de Wii. Dat MAC adres wordt meestal in een lijstje weergegeven van apparaten die in de buurt zijn, waarna je hem makkelijk kan aanklikken en toevoegen. Mocht je hem echt handmatig in moeten voeren voor jouw router, dan kan dat, je kan het mac adres terugvinden in het Wii instellingen scherm.
Ja super! Ik had er ook wel op gerekend dat de Wii een MAC adres heeft; maar ja, you never know O-)

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pimp My Wii heeft een (p)review van de X-oom Media Centre geplaatst, ze zijn er erg tevreden over: http://pimpmywii.co.uk/20...ia-center-for-wii-review/

Helaas lijkt het erop (staat niet echt duidelijk in de review) dat ook bij deze software er weer gebruik wordt gemaakt van het internetkanaal van de Wii..

Afbeeldingslocatie: http://pimpmywii.co.uk/wp-content/uploads/2007/12/userinterface.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door BamSlam_ op 13-12-2007 07:46 ]

• Hoedje
De Wii is nu in Japan al meer verkocht dan de Gamecube in de hele levensduur :). Dat is best knap, aangezien de Wii dat in iets meer dan een jaar voor elkaar heeft gekregen. Verder zien de (voorlopige) hardware verkopen er ook niet slecht uit:
DSL 165000
Wii 110000
PSP 88000
PS3 38000
PS2 15000
360 7800
Verder zijn er nu bijna een half miljoen exemplaren van Mario Galaxy verkocht. Wii Fit is weer het best verkochte spel in Japan en is ook al bijna een half miljoen keer verkocht.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Er!k
Hoedje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 07:48:
De Wii is nu in Japan al meer verkocht dan de Gamecube in de hele levensduur :). Dat is best knap, aangezien de Wii dat in iets meer dan een jaar voor elkaar heeft gekregen. Verder zien de (voorlopige) hardware verkopen er ook niet slecht uit:

[...]

Verder zijn er nu bijna een half miljoen exemplaren van Mario Galaxy verkocht. Wii Fit is weer het best verkochte spel in Japan en is ook al bijna een half miljoen keer verkocht.
Dat was inderdaad wel te verwachten... Het is maar goed dat Wii Fit ook niet rond deze dagen uitkomt :P

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Heb al een paar dagen me Wii :*)
En wil natuurlijk als een Tweaker zoveel mogelijk uit dat kleine kastje halen :P

Maar ook o.a. het internetkanaal. Nou zie ik dat ik 500 Wii points nodig heb. Heb me Wii en Sports en voorlopig nog de Play geregistreerd. Heb nu 1500 sterren dwz 375 Wii points. Nou wil ik die al een paar dagen inruilen. Maar 3 dagen geleden was de site down, eergister down/not down, logde in maar kreeg steeds error dat die ook op de Wii niet connected was. Gister daar geen last van gehad eindelijk ingelogd en wat blijkt voor alle Cards "Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort." :( Nou dacht mischien op voor de dag, was wel pas 09:00u but you never know, log vanochtend in... en....

Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort. Voor alle Cards. Ik kan zo ie zo nog de internetkanaal niet kopen maar is het omruilen dan echt z'n ramp? :'(

BTW las dat Razor.Timo 100 Wii points doneerde, you want to donate me also 125 pleaseeee O+

Signature

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:45:
Heb al een paar dagen me Wii :*)
En wil natuurlijk als een Tweaker zoveel mogelijk uit dat kleine kastje halen :P

Maar ook o.a. het internetkanaal. Nou zie ik dat ik 500 Wii points nodig heb. Heb me Wii en Sports en voorlopig nog de Play geregistreerd. Heb nu 1500 sterren dwz 375 Wii points. Nou wil ik die al een paar dagen inruilen. Maar 3 dagen geleden was de site down, eergister down/not down, logde in maar kreeg steeds error dat die ook op de Wii niet connected was. Gister daar geen last van gehad eindelijk ingelogd en wat blijkt voor alle Cards "Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort." :( Nou dacht mischien op voor de dag, was wel pas 09:00u but you never know, log vanochtend in... en....

Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort. Voor alle Cards. Ik kan zo ie zo nog de internetkanaal niet kopen maar is het omruilen dan echt z'n ramp? :'(

BTW las dat Razor.Timo 100 Wii points doneerde, you want to donate me also 125 pleaseeee O+
Je kunt ook gewoon een Wii points kaartje in de winkel kopen. Of met de creditcard in het winkelkanaal. Dan kun je zo het internetkanaal aanschaffen.

* Smoonshine hoopt niet dat het een trend wordt in dit topic om voor punten te gaan bedelen.

uhm...

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zo, gister echt uren Super Mario Galaxy gespeeld. Wat gaaf en verslavend zeg.
"Nee, nog 1 level. Oh, nog 1tje dan." etc etc

Geweldig :D

• Captain N
Net even geprobeerd wat van die sterren om te zetten in Wii Points, maar je Wii account moet gekoppeld zijn aan je Club Nintendo account. En dat is 'ie bij mij al met m'n Japanse account, dus jammer maar helaas. Wel vind ik de site er nu erg netjes uit zien, en ook de catalogus bevat een stuk meer dingen dan de laatste keer dat ik keek (hoewel uiteraard wel weer ouderwets veel is uitverkocht). Sommige dingen zitten ook in de Japanse catalogus, zoals die Mario games standaard.

Wat is Mario Galaxy vet trouwens. :D

Mijn foto's op Flickr.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

melly schreef op donderdag 13 december 2007 @ 06:43:
Bedankt voor de tips.
Inderdaad was het slimmer geweest om de woonplaats gelijk te vermelden.
Ik woon in Almere...ik heb vervoer dus als het moet wil ik best een stukje rijden.
Mocht iemand een winkel weten die redelijk hiervan in de buurt ligt hoor ik dit erg graag.
Ga zowiezo de andere opties even afbellen en met TomTom eens bekijken hoe lang rijden dit is :)
Nogmaals bedankt en als iemand nog wat weet laat het weten aub.
Ik heb een paar dagen geleden ook overal naartoe gebeld. MM, Dixons, Bart Smit etc. Eindelijk een gevonden in Breda. Hadden ze net 30 stuks binnen! Wllicht dat ze nog hebben.

Breda
W.C. De Hoge Vucht
Moerwijk 48
4826 HP
076-5720501
Koopavond:Donderdag tot 21:00

Laat eens weten of ze nog hadden, want 30 in 5 dagen lijkt me wel heel snel :P

Signature

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Smoonshine schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:51:
[...]

Je kunt ook gewoon een Wii points kaartje in de winkel kopen. Of met de creditcard in het winkelkanaal. Dan kun je zo het internetkanaal aanschaffen.

* Smoonshine hoopt niet dat het een trend wordt in dit topic om voor punten te gaan bedelen.
Je meent het :O .. maar als ik al bijna die punten in bezit heb en net niet eraan kom dacht ik, dat je juist de "cadeau mode" hebt om o.a. punten bijvoorbeeld te verdelen. En zover bekend voor mij, kan je niet alleen 200 punten kopen. Maar 2000 alleen, correct me if im wrong.

Signature

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:30

f.h

Captain N schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:57:
Net even geprobeerd wat van die sterren om te zetten in Wii Points, maar je Wii account moet gekoppeld zijn aan je Club Nintendo account. En dat is 'ie bij mij al met m'n Japanse account, dus jammer maar helaas. Wel vind ik de site er nu erg netjes uit zien, en ook de catalogus bevat een stuk meer dingen dan de laatste keer dat ik keek (hoewel uiteraard wel weer ouderwets veel is uitverkocht). Sommige dingen zitten ook in de Japanse catalogus, zoals die Mario games standaard.

Wat is Mario Galaxy vet trouwens. :D
Kan je je account dan niet even ontkoppelen?

spoiler:
Ik heb ook met 3 accounts punten bij elkaar gesprokkeld :)
Weet verder niet hoe of wat dat zit met de Japanse versie.

Verwijderd

Smoonshine schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:51:
[...]* Smoonshine hoopt niet dat het een trend wordt in dit topic om voor punten te gaan bedelen.
Dat hoop ik ook en ik hoop dat mensen zelf is naar winkels gaan buiten hun eigen straat/woonplaats om te kijken of er ergens Wii's liggen. Misschien maar een berichtje in de TS dat het niemand wat interreseert hoeveel ClubNintendo punten je hebt of dat je nergens WiiPlay kunt vnden.

Maak anders nieuwe topics: ClubNintendo - Zeuren tot je scheel schiet ondanks dat het gratis is.
Het grote Wii en spellen verkrijgbaarheids topic.

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
BamSlam_ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 07:38:
Pimp My Wii heeft een (p)review van de X-oom Media Centre geplaatst, ze zijn er erg tevreden over: http://pimpmywii.co.uk/20...ia-center-for-wii-review/

Helaas lijkt het erop (staat niet echt duidelijk in de review) dat ook bij deze software er weer gebruik wordt gemaakt van het internetkanaal van de Wii..

[afbeelding]
Ik heb hem nu ook, gekocht bij Consoleshop.nl
Het is idd via de Opera Browser van je Wii. Het ziet er op zich gelikt uit en het werkt eenvoudig.
Soms lastig namen van MP3's/filmpjes lezen.
Als deze op je PC "unplugged--live-artiestnaam-songnaam.mp3" heet,
zie je bv. alleen "unplugged-li" in de Opera-browser

Op je PC installeert de setup Apache en MySQL. Het programma op de PC werkt heel eenvoudig.

Het mooie is dat dit programma (itt bv. Red Kawa Media Center X) gewoon de volledige film afspeelt.
En niet blijft hangen na 3-4 minuten.

De kwaliteit van films is niet heel super. Je kan wel in de settings resolutie/birate/framerate veranderen, maar heb nog niet echt een goede instelling gevonden.
Gaat al snel haperen, maar zou ook door de Wifi-verbinding kunnen komen.

[ Voor 17% gewijzigd door BassieBulk op 13-12-2007 10:59 ]

Verwijderd

DE enigste reden dat mensen uberhaupt die sterren in wiipoints om willen zetten is het internetkanaal. De rest van die oude meukspellen interesseert toch niemand ?

Rare actie van Nintendo ook om het eerst dat internetkanaal gratis beschikbaar te stellen en dan in eens per 1 juli 2007 ervoor te laten betalen

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:32:
[...]

Je meent het :O .. maar als ik al bijna die punten in bezit heb en net niet eraan kom dacht ik, dat je juist de "cadeau mode" hebt om o.a. punten bijvoorbeeld te verdelen. En zover bekend voor mij, kan je niet alleen 200 punten kopen. Maar 2000 alleen, correct me if im wrong.
Je kan geen 200 punten kopen. Maar daarom hoef je toch niet te bedelen. Een beetje kansloos dit als je geld hebt kun je iets kopen als je geen geld hebt dan moet je even sparen.

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:55:
DE enigste reden dat mensen uberhaupt die sterren in wiipoints om willen zetten is het internetkanaal. De rest van die oude meukspellen interesseert toch niemand ?
7,8 miljoen downloads in een jaar...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• disjfa

disjfa

be

internetkanaal. De rest van die oude meukspellen interesseert toch niemand ?

Rare actie van Nintendo ook om het eerst dat internetkanaal gratis beschikbaar te stellen en dan in eens per 1 juli 2007 ervoor te laten betalen
:D Dus de VC spellen bestaan alleen maar voor de sier zeg je :P

disjfa.nl

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

UlyssesNL schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:58:
[...]

Je kan geen 200 punten kopen. Maar daarom hoef je toch niet te bedelen. Een beetje kansloos dit als je geld hebt kun je iets kopen als je geen geld hebt dan moet je even sparen.
Vraag ik het aan jou? :? Guess not, dus als ik de vraag niet aan jou stel, moet jij dus ook niet reageren. Zeker "echte" NLer, want gierig ben je denk ik wel ;)

Signature

• BamSlam_
  • Niet online
BassieBulk schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:53:
[...]

Ik heb hem nu ook, gekocht bij Consoleshop.nl
Het is idd via de Opera Browser van je Wii. Het ziet er op zich gelikt uit en het werkt eenvoudig.
...
De kwaliteit van films is niet heel super. Je kan wel in de settings resolutie/birate/framerate veranderen, maar heb nog niet echt een goede instelling gevonden.
Gaat al snel haperen, maar zou ook door de Wifi-verbinding kunnen komen.
Bedankt voor je uitleg. Kwalelijke zaak dat de fabrikant nergens bij de specs vermeldt dat je het internetkanaal op je Wii geinstalleerd moet hebben. Zeker nu dat niet meer gratis te verkrijgen is.

Ook jammer dat ook deze Media Center software weer via de browser werkt. Ik had gehoopt dat het er ook een disc in de doos zou zitten met Wii-software, zodat de ondersteunde formaten native op de Wii kunnen worden gedecodeerd. Ik neem aan dat er nu realtime transcoding plaatsvindt naar Sorenson Spark (video) en MP3 (audio) en dat er gebruik wordt gemaakt van de Flash plugin om het zaakje af te spelen? De videokwaliteit zal dan niet veel soeps zijn.

• BamSlam_
  • Niet online
Ik vind Mario Kart 64, Zelda: Ocarina of Time en Wave Race anders nog steeds leuk om te spelen hoor.. die heb ik dan ook aangeschaft via het winkelkanaal.
Mee eens!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:32:
[...]

Nou nou, een beetje rustiger reageren kan ook. Je kunt inderdaad niet 200 punten los kopen. Maar wanneer je gewoon spelletjes blijft kopen, dan komen die punten vanzelf wel en heb je het internetkanaal alsnog gratis.

Wanneer je het kanaal nu al wilt zul je toch helaas een kaartje moeten kopen. De opmerking over het bedelen voor kaartjes was niet zozeer tegen jouw gericht, maar meer tegen het feit dat je de 2de bent in 3 pagina's die om punten loopt te vragen.

uhm...

• Schweino
Captain N schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:30:
Lukt helaas niet, ik krijg mijn NL Club Nintendo account niet gekoppeld aan mijn US wii....

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
BamSlam_ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:29:
[...]

Ook jammer dat ook deze Media Center software weer via de browser werkt. Ik had gehoopt dat het er ook een disc in de doos zou zitten met Wii-software, zodat de ondersteunde formaten native op de Wii kunnen worden gedecodeerd.
Of een apart kanaal, zou nog mooier zijn
BamSlam_ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:29:
[...]Ik neem aan dat er nu realtime transcoding plaatsvindt naar Sorenson Spark (video) en MP3 (audio) en dat er gebruik wordt gemaakt van de Flash plugin om het zaakje af te spelen? De videokwaliteit zal dan niet veel soeps zijn.
Sorenson Spark zegt mij niks, maar divx etc wordt idd realtime omgezet en draait in de browser via een flash video.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Smoonshine schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:40:
[...]

Nou nou, een beetje rustiger reageren kan ook. Je kunt inderdaad niet 200 punten los kopen. Maar wanneer je gewoon spelletjes blijft kopen, dan komen die punten vanzelf wel en heb je het internetkanaal alsnog gratis.

Wanneer je het kanaal nu al wilt zul je toch helaas een kaartje moeten kopen. De opmerking over het bedelen voor kaartjes was niet zozeer tegen jouw gericht, maar meer tegen het feit dat je de 2de bent in 3 pagina's die om punten loopt te vragen.
Het begon eigenlijk meer van dat ik mijn sterren al een paar dagen wil omruilen voor Wii punten. En zoals eerder vermeldt, was de site niet bereikbaar, en nu al 2 dagen de kaarten niet meer beschikbaar. En dacht als ik dan ook nog moet gaan wachten voor de resterende punten dat ik dan weer paar dagen verder ben, dus vandaar de donatie "bedeel" vraag, want vragen kan nooit kwaad denk ik :)

Maar het moet een discussiepunt worden op de topic..

Lekker genieten van onze Wii is een betere optie ;)

Signature

Verwijderd

BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:28:
[...]

Vraag ik het aan jou? :? Guess not, dus als ik de vraag niet aan jou stel, moet jij dus ook niet reageren. Zeker "echte" NLer, want gierig ben je denk ik wel ;)
dit is gewoon ronduit asociaal,

je vraagt aan iedereen die dit topic leest of ze jou iets willen geven doneren, vervolgens krijg je de reply van, jah hoo eens ff, je regelt het zelf maar.
en dan ga je dit soort berichten posten..
beetje raar

Verwijderd

[sarcasm mode on]
Ik wil graag Ocarina of Time als VC, maar mis 900 punten, iemand die ze me wil doneren?
[/sarcasm mode off]

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Dat zou ik niet zo heel snel zeggen, de meeste mensen die hier komen hebben het internet kanaal allang, maar willen toch nog sterren voor punten inwisselen. Er zijn een aantal spellen op de VC beschikbaar die vele malen beter zijn dan het grootste deel van de spellen die op de Wii beschikbaar zijn. Als je die spellen al in je bezit hebt, dan is het niet zo heel nuttig om ze opnieuw te kopen, maar de VC is uitermate geschikt om klassiekers te spelen die je de eerste keer gemist hebt.

Zelf heb ik al ruim 10 VC spellen en ik lees vaak genoeg dat het Wii geheugen bij mensen vol zit vanwege alle VC spellen die ze gedownload hebben.
Dat is op zich geen rare actie, Nintendo heeft alleen de early adopters beloond door ze het internet kanaal cadeau te geven. De early adopters kopen een console vaak als de prijs nog op het hoogste punt zit met het risico dat er vlak daarna een prijsverlaging wordt doorgevoerd, dus is het niet zo heel vreemd om ze te belonen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:50:
[...]

dit is gewoon ronduit asociaal,

je vraagt aan iedereen die dit topic leest of ze jou iets willen geven doneren, vervolgens krijg je de reply van, jah hoo eens ff, je regelt het zelf maar.
en dan ga je dit soort berichten posten..
beetje raar
Maar als iemand het niet wilt geven, dan antwoord je gewoon ook niet! Of bel jij ook als er ergens een ramp is gebeurd, en er wordt donatie gevraagd. "Hallo, ik wil geen geld overmaken, regel het lekker zelf".. a lil bit wierd. En ik vraag het denk ook duidelijk aan 1 persoon dus ook niet aan iedereen op dit topic.. ;)

Signature

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik krijg overigens sinds de nieuwe site geen 5 sterren meer voor het inloggen, bekend probleem?

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Razor.Timo schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 15:47:

Wat is een goede RPG in de virtual console? Aka Goldensun, chronotrigger of secret of mana? Al die namen in de winkel zeggen me namelijk niets.

Ik heb a link to the past overigens al gedownload ;)
Iemand nog een leuke? Ik heb namelijk 1200 wii points en weet niet welke ik moet kopen :)

@Hierboven, is denk ik ik geen probleem maar gewoon uitgezet...

[ Voor 7% gewijzigd door Snippertje op 13-12-2007 12:31 ]

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MetroidPrime schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:19:
[...]
Dat is op zich geen rare actie, Nintendo heeft alleen de early adopters beloond door ze het internet kanaal cadeau te geven. De early adopters kopen een console vaak als de prijs nog op het hoogste punt zit met het risico dat er vlak daarna een prijsverlaging wordt doorgevoerd, dus is het niet zo heel vreemd om ze te belonen.
Nou, Nintendo wist natuurlijk dat de Wii helemaal niet in prijs werd verlaagd, dus jouw argument van een "beloning" voor het risico dat er een prijsverlaging zou komen gaat helemaal niet op.

Ik vind het ook raar. Opera op de pc is gewoon gratis, dus waarom op de Wii niet?

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Sendy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:39:
[...]

Nou, Nintendo wist natuurlijk dat de Wii helemaal niet in prijs werd verlaagd, dus jouw argument van een "beloning" voor het risico dat er een prijsverlaging zou komen gaat helemaal niet op.
Nintendo weet dat wel, maar de early adopters weten dat niet. Bij de introductie van een produkt zullen er daarom altijd mensen zijn die eerst de kat uit de boom kijken om te zien of er een prijsverlaging komt. Mijn argument gaat dus wel degelijk op.
Ik vind het ook raar. Opera op de pc is gewoon gratis, dus waarom op de Wii niet?
Opera op de PC is niet altijd gratis geweest. Opera is pas in 2005 echt helemaal gratis geworden voor de PC, daarvoor moest je Opera kopen of moest je verplicht tegen reclames aankijken. Daarnaast is Opera voor mobile devices, waar de Wii versie voor een deel op gebaseerd is, juist helemaal niet gratis. Daar moet je juist $24 voor betalen. Nintendo heeft Opera gewoon moeten betalen voor de ontwikkeling van het internet kanaal, dus is het op zich niet zo vreemd dat ze er geld voor vragen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Cartman! schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:30:
Ik krijg overigens sinds de nieuwe site geen 5 sterren meer voor het inloggen, bekend probleem?
Inloggen op https://wiipointscard.nin.../php/index.php?lang=nl_NL of http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/

Wist niet dat je elke keer 5 sterren kreeg, kon je dan gewoon continue in en uit loggen :P of per dag?

Signature

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:21:
[...]

Maar als iemand het niet wilt geven, dan antwoord je gewoon ook niet! Of bel jij ook als er ergens een ramp is gebeurd, en er wordt donatie gevraagd. "Hallo, ik wil geen geld overmaken, regel het lekker zelf".. a lil bit wierd. En ik vraag het denk ook duidelijk aan 1 persoon dus ook niet aan iedereen op dit topic.. ;)
Waar in dit stukje vraag jij het aan 1 persoon?
Ik ben niet gierig nooit geweest ook maar jij wel want jij bent degene die te beroert is om 2000 punten te kopen niet ik. En al had ik ook een miljoen punten gehad types als jouw zouden van mij geen 1 punt krijgen. Verder wees ik je erop dat dit geen topic is om te schooien voor wii punten. Dat toevallig 1 persoon een ander wat wii punten heeft gegeven hoeft niet te betekenen dat jij erom kan schooien.

• disjfa

disjfa

be

BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:03:
[...]
Inloggen op https://wiipointscard.nin.../php/index.php?lang=nl_NL of http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/

Wist niet dat je elke keer 5 sterren kreeg, kon je dan gewoon continue in en uit loggen :P of per dag?
Waar heb jij het over?

Je krijgt geen punten meer op de nintendo websites :?

Verder geen probleem cart! gewoon NOE die zuigt :P

[ Voor 5% gewijzigd door disjfa op 13-12-2007 13:07 ]

disjfa.nl

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:34
Wat betreft Opera:

Nintendo heeft vanaf het begin aangegeven dat je tot een bepaalde tijd de browser gratis kon downloaden. In het begin was dit ook een BETA versie, waardoor iedereen eigenlijk min of meer een beta-tester was. Als beloning kon je deze gratis updaten naar de volledige versie.

Voor de rest is het gewoon een leuke actie voor early adopters, die normaal vaak buiten de boot vallen. Later zal je wel weer nieuwe Wii's krijgen in andere kleuren of met een gratis game erbij.

[ Voor 25% gewijzigd door BarôZZa op 13-12-2007 13:11 ]

Verwijderd

Over de Opera browser:
Voorheen was het een Beta versie, alleen mensen die de Beta gebruikt hebben konden gratis upgraden. Nu moet je wat points betalen, nou zeg wat een ramp.

@hierboven 5 punten per dag natuurlijk en nee nu niet meer.
Points zijn gratis, een gegeven paard niet in de bek kijken etc.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

disjfa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:07:
[...]

Waar heb jij het over?

Je krijgt geen punten meer op de nintendo websites :?

Verder geen probleem cart! gewoon NOE die zuigt :P
Ik stel een vraag aan Cartman, lijkt me niet al te moeilijk

quote:
Cartman! schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:30:
Mijn vraag:

Wist niet dat je elke keer 5 sterren kreeg, kon je dan gewoon continue in en uit loggen of per dag?

Signature

• BarôZZa
Je kon 5 sterren per dag krijgen door ff naar de Nintendo website te gaan (je bleef ook automatisch ingelogd)

• Hoedje
BarôZZa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:10:
Wat betreft Opera:

Nintendo heeft vanaf het begin aangegeven dat je tot een bepaalde tijd de browser gratis kon downloaden. In het begin was dit ook een BETA versie, waardoor iedereen eigenlijk min of meer een beta-tester was. Als beloning kon je deze gratis updaten naar de volledige versie.

Voor de rest is het gewoon een leuke actie voor early adopters, die normaal vaak buiten de boot vallen. Later zal je wel weer nieuwe Wii's krijgen in andere kleuren of met een gratis game erbij.
Dat vind ik ook :). En de browser kost 5 euro... dus waar hebben we het nu helemaal over.

• Er!k
BarôZZa schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:14:
Je kon 5 sterren per dag krijgen door ff naar de Nintendo website te gaan (je bleef ook automatisch ingelogd)
Hmm, nu je sterren om kan ruilen voor Wii points kan dit denk ik niet meer...

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

UlyssesNL schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:04:
[...]

[...]

Waar in dit stukje vraag jij het aan 1 persoon?

[...]

Ik ben niet gierig nooit geweest ook maar jij wel want jij bent degene die te beroert is om 2000 punten te kopen niet ik. En al had ik ook een miljoen punten gehad types als jouw zouden van mij geen 1 punt krijgen. Verder wees ik je erop dat dit geen topic is om te schooien voor wii punten. Dat toevallig 1 persoon een ander wat wii punten heeft gegeven hoeft niet te betekenen dat jij erom kan schooien.
Je moet wel naar boven scrollen naar mijn 1e post over de sterren

"BTW las dat Razor.Timo 100 Wii points doneerde, you want to donate me also 125 pleaseeee "

Lijkt me toch een vraag aan Razor.Timo :?

En dat ik "gierig" ben om 2000 te kopen, ik vind het nu zonde om 2000 te kopen als ik er maar 125 nodig heb.. En hoe weet jij of ik gierig ben, misschien heb nu dan even geen geld dus vraag of "bedeel" volgens jullie om paar punten.. Maar dan nogmaals ik vraag het niet eens aan jou maar aan 1 persoon. Dus snap niet dat je uberhaupt reageert.

Signature

• disjfa

disjfa

be

BMW_M3 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:19:
[...]
Lijkt me toch een vraag aan Razor.Timo :?
Dan stuur je een berichtje aan de meneer ipv in een topic posten :z

Echt Gast :z

disjfa.nl

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Ik heb geen punten meer om te doneren helaas. Die 100 had ik toevallig over en nog niet gebruikt ;)

• BarôZZa
Als je zo nodig bij één iemand om Wii Points wil bedelen, dan stuur je diegene toch gewoon een berichtje.

Beetje jammer dat het hier moet en er gelijk een discussie van tig posts over op doorgaat.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:18:
[...]

Dat vind ik ook :). En de browser kost 5 euro... dus waar hebben we het nu helemaal over.
Het is natuurlijk niet heel veel geld. Maar geld betalen voor iets dat op de PC al een eeuwigheid gratis is, is voor veel mensen natuurlijk een beetje vreemd. Als ik de browser toen niet gratis had kunnen downloaden had ik hem nu ook niet gehad, aangezien ik op de pc voor niets en ook nog eens een stuk comfortabeler kan internetten. Dat het normaal is om te betalen voor Opera kan me in dat geval niet interesseren.

Nu moet ik zeggen dat ik toch wel regelmatig gebruik maak van het kanaal. Het is gewoon erg relaxed om vanuit bed te kunnen internetten met een afstandsbediening in je hand. Zeker gezien het jaargetijde is het lekker om niet je bed uit te hoeven om even te kunnen browsen.

uhm...

• disjfa

disjfa

be

Smoonshine schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:29:
[...]
Het is natuurlijk niet heel veel geld. Maar geld betalen voor iets dat op de PC al een eeuwigheid gratis is, is voor veel mensen natuurlijk een beetje vreemd.
Voor mobieltjes kost opera 24 dollar :)

Browsers zijn alleen gratis door de markt van desktop software zoals die nu is :) Opera was tot een (paar) jaartjes terug ook gewoon nog 40 dollar om te kopen.

disjfa.nl

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over de beschikbaarheid van de Wii of Wii-points (in welke zin van het woord dan ook) zijn niet de bedoeling!