Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update wii jacht:

ook bij Media Markt Alphen aan de Rijn zijn ze niet erg van het opnemen van de telefoon, verschrikkelijk zeg! Weet iemand trouwens hoe het zit bij MM als je ze wel aan de telefoon krijgt, kun je dan reserveren? Daarbij zijn suggesties voor verkoopplekken nog altijd welkom aangezien ik er echt geen kan vinden ;(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 20:03 . Reden: Tipo'S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:45

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:57:
over cruis'n

Dit spel wil ook niet serieus genomen worden.Weet niet of iemand dit op de N64 ooit gespeeld heeft.Maar die waren ook zo belachelijk slecht dat het gewoon echt tof werd.

Maargoed.
ghostbusters

4 nieuwe screens.
http://www.wiionly.nl/gal...d=4193&image=1_942945.jpg
Cruis'n blijkt dus gewoon een oud arcade spel van Midway te zijn dat destijds The Fast & The Furious heette. Vanwege het verlopen van de licentie heeft Midway er een oude/bekende naam opgeplakt: Cruis'n

Van IGN:
Despite what it may look like at first glance, Cruis'n is not an original title. Losing the rights to The Fast and the Furious license, Midway has removed the name off this racer's tag and instead replaced it with a name we all know and remember, so you'll still have the same tracks, cars, and gameplay that hit arcades a few years back.
Het spel krijgt in de review een 3, wat toch niet echt een goed cijfer te noemen is. Snel vergeten dus deze titel. Al hoop ik nog wel dat ooit de N64 versie van Cruis'n USA op de VC verschijnt, dat vond ik toch wel een grappig spelletje.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met het reggen van amerikaanse spellen? ik heb hier 2 import DS games met een code (zat vreemd genoeg niet achter zo'n krasvakje) maar die kan ik niet reggen bij mijn account. Kan dat alleen als je op nintendo.com een account aanmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, die nintendo website werkt nog steeds niet echt. Ik krijg m'n spellen niet geregistreerd omdat ik volgens de site elke keer de CAPTCHA code verkeerd invoer die daaronder staat...

Nu kan ik al helemaal niet meer inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

ik ben maar gewoon begonnen met het opkopen van zoveel mogelijk wiipoints via de nieuwe nintendo site, want als je volgens mij alleen op die 4000 sterren codes gaat zitten w88en schiet het ook niet op, dan maar paar codes extra invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb nu 400 punten gekocht en heb nu nog 345 sterren over, ik mis er dus 55 om het internetkanaal te kopen (dat ik overigens graag wil). Zijn er mogelijkheden om aan die 55 sterren te komen behalve een Wii / DS spel te kopen?
Of maybe iemand die mij een krascode van zijn/haar Wii/DS spel wilt doneren of mss zelfs een 100 punten code? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:43

Snippertje

Light up your life

monnick schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:33:
Ik heb nu 400 punten gekocht en heb nu nog 345 sterren over, ik mis er dus 55 om het internetkanaal te kopen (dat ik overigens graag wil). Zijn er mogelijkheden om aan die 55 sterren te komen behalve een Wii / DS spel te kopen?
Of maybe iemand die mij een krascode van zijn/haar Wii/DS spel wilt doneren of mss zelfs een 100 punten code? :P
Ik wil je wel een 100 punten code geven hoor, mail hem wel naar je. Ik heb die 100 punten toch niet nodig heb er nog 1200 :) En dan maak ik nog iemand blij ook ;)

Edit: Als de nintendo sterren site het nou ook eens deed |:(

Edit2: Verzonden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Snippertje op 10-12-2007 21:52 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Razor.Timo schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:41:
[...]

Ik wil je wel een 100 punten code geven hoor, mail hem wel naar je. Ik heb die 100 punten toch niet nodig heb er nog 1200 :) En dan maak ik nog iemand blij ook ;)

Edit: Als de nintendo sterren site het nou ook eens deed |:(

Edit2: Verzonden :)
In een mail terug heb ik ook al enig blijk van dank gegeven maar ook hier zal ik dat nog maar even doen. Super bedankt, ik waardeer het zeer dat ik 400 punten van je hebt gekregen en uberhaupt de moeite hebt genomen om ze mij toe te sturen. Toppie! _/-\o_

Nu het internetkanaal is uitproberen. :)

edit: nu vanaf de wii. youtube is leuk :)

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 10-12-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
wow wat een spel FIFA 08

komt echt dichtbij in de buurt van Pro Evo!!! echt super en het online _/-\o_

Heb nog niet veel gespeeld, maar wat rocked het toch zonder al die nintendo friend code crap, online zoals het hoort Hulde voor EA (mag ook weleens gezegt worden ;))

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou willen dat mij iemand punten zou geven, ik heb nog geen enkele punten en ik wil graag het internetkanaal :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook gewoon een punten kaart kopen ipv te bedelen... Je hebt trouwens wel punten want je hebt een wii gekocht dus dat is 1000 punten en je krijgt eenmalig 250 punten als je je aanmeld bij de nintendo site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:04:
Nou, die nintendo website werkt nog steeds niet echt. Ik krijg m'n spellen niet geregistreerd omdat ik volgens de site elke keer de CAPTCHA code verkeerd invoer die daaronder staat...

Nu kan ik al helemaal niet meer inloggen...
Het is niet stabiel inderdaad...merkte vandaag wel dat die onderste code sneller wordt herkend als je op de button eronder klikt ipv dat je een enter geeft na invoer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:03:
update wii jacht:

ook bij Media Markt Alphen aan de Rijn zijn ze niet erg van het opnemen van de telefoon, verschrikkelijk zeg! Weet iemand trouwens hoe het zit bij MM als je ze wel aan de telefoon krijgt, kun je dan reserveren? Daarbij zijn suggesties voor verkoopplekken nog altijd welkom aangezien ik er echt geen kan vinden ;(
Je zou het bij de Free record shop of Musicstore in Noordwijk kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben al 2 dagen bezig om mijn punten om te zetten... duurt eeuwen voor je op die pagina komt en als je er al bent dan kan je niks selecteren omdat ze OF op zijn OF er niet doorheen komt :( en einde van de maand verlies ik 2000 punten (van mijn 4710)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Mario&Sonic at the Olympic Games is echt een gaaf spel! We zijn nu (nog) bezig met records breken en die dan te uploaden. Op dit moment is de beste die we hebben een 45e plek (van de wereld dus) op Javelin Throw met 116.504m. :)

Maar er zijn wel wat tekort koming. Zoals bijvoorbeeld dat de wereld records niet worden opgeslagen als je met z'n 4-en speelt. Dat is echt superbelachelijk!!! We houden dus nu zelf de (persoonlijke) records bij. Ook is het jammer dat je niet de naam ziet in de record lijst. Dat zijn toch juist dingen waardoor het spel leuker wordt wat wel jammer is. Maar goed, wel een leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nintendo site doet het dus weer niet! Fijn zo kan ik dus nooit die sterren omruilen tegen die punten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Voor de Mario&Sonic liefhebbers, mijn record op de 100m freestyle!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j35jb6gQg8scuOpzi5hO9YTd/thumb.jpg
(Kijkt er eigenlijk ooit wel iemand naar m'n plaatjes? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over die nieuwe update, is die veilig met een 'technische aanpassing' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Probeer het en je komt er vanzelf achter lijkt me.

RE:UC is wel lastig af en toe zeg... Ik heb momenteel is level 2 (:X) ruzie met die snelle apen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 06:53:
Zover ik weet is de enige aanpassing dat je in de photo channel alleen nog maar aac muziek kan gebruiken, MP3 support is er uitgehaald. Je kan aannemen dat als Nintendo een update stuurt dat het veilig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 07:59
ChrisM schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 01:59:
[afbeelding]
En wat is je nickname/tijd dan wel? :P

@olli: Je hebt bij de mediamarkt in Alphen a/d Rijn een zeer grote kans (die stapel staat er al 2 maanden, dus zou raar zijn als die in ene weg is) de wii er te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:09

Nicap

Tsssk....

ChrisM schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 01:59:
[afbeelding]
He lachen, ik sta er ook op :-).
Heb het al een tijdje niet meer gespeeld en ben ook al aardig gezakt zie ik. Met Boogschieten sta ik ook vrij hoog geloof ik. Heb iig een score van 120, alleen niet zo'n snelle tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Willybubba schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:35:
Probeer het en je komt er vanzelf achter lijkt me.

RE:UC is wel lastig af en toe zeg... Ik heb momenteel is level 2 (:X) ruzie met die snelle apen.
Gisteren door level 3 gekomen.
Ik kneep hem wel even hoor... allemaal van die enge kamertjes... weinig ammo over, die f*cking shotty die zo traag is...
Maar wel echt super vet.
Dat die criticalhits zo moeilijk zijn vind ik niet eens zo erg. Leuker dan dat je om de haverklap een vliegend hoofd hebt.

Heb ook nog wat links crossbow training gedaan.
Wat is dat een leuk spel... nee echt!
Ik vind dat het tempo er lekker in blijft zitten en ookal is het allemaal het zelfde, er is genoeg te doen om het leuk te houden.
Het is ook een fijne afwisseling na de donkere RE UC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Handig: eindelijk wat wiipoints kunnen kopen denk ik, dus "aanschaffen" maar. Er worden 2000 sterren afgeschreven, maar daarna is de site weer onbereikbaar. Hoppa, 2000 sterren kwijt. Ik heb maar gebeld, maar die zeggen dat ik een mailtje moet schieten naar nintendo nl. Ik heb er een hard hoofd in dat ik die ooit terug zie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:30

f.h

Pheno79 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:43:
Handig: eindelijk wat wiipoints kunnen kopen denk ik, dus "aanschaffen" maar. Er worden 2000 sterren afgeschreven, maar daarna is de site weer onbereikbaar. Hoppa, 2000 sterren kwijt. Ik heb maar gebeld, maar die zeggen dat ik een mailtje moet schieten naar nintendo nl. Ik heb er een hard hoofd in dat ik die ooit terug zie :')
Als het goed is wordt dat gewoon opgeslagen hoor. Was bij mij van het weekend ook zo en heb al mijn Wii points uiteindelijk gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:43:
Die zijn gewoon opgeslagen. De code is er al, alleen kan je hem niet bekijken omdat de site drukbezocht is, en hem dus flipt. Als je er weer op kan, zal je zien dat je hem hebt. Ik had namelijk precies hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De helpdesk bij Nintendo is waardeloos ieder geval. Ik krijg geen 2e editie van Wii Sports geregistreerd omdat je nooit 2 dezelfde producten kunt registreren 'zeggen ze'. Onzin dus want er staan wel 2 Wii's en 2 DS-en aangemeld.

En een collega van heeft zich als VIP member aangemeld bij ze via mijn link met mn username (Cartman!). Ik kreeg geen punten bijgeschreven dus ik mailen. Heeft echt 3 weken geduurd met over en weer mailen dat de punten zijn bijgeschreven bij de user Cartman (zonder !) uit Frankrijk. Blijkbaar pakt hun systeem die ! niet over in dat proces en daardoor heb ik geen punten gekregen maar ik krijg het ze niet uitgelegd, ze zijn er te dom voor ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 01:06
Nintendo heeft de beste helpdesk/service van alle console/spellenmakers ooit.

niet zeuren.

probeer Tele2 maar s te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

De helpdesk helpt tenminste :P

Maargoed, weer verder met het algemene bash de nintendohelpdesk/wiipoits topic :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:27:
Ik zou willen dat mij iemand punten zou geven, ik heb nog geen enkele punten en ik wil graag het internetkanaal :'( :P
bedelen :N
en dan nog een omgebouwde wii :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Voor iedereen die het wat kan schelen: Pokémon Snap is nu beschikbaar in het winkelkanaal.

Om de vragen over het updaten van het Foto Kanaal voor te blijven: je moet de update los vanuit het winkelkanaal downloaden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Tijn89 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:45:
[...]

En wat is je nickname/tijd dan wel? :P
Onze nick is "GAMEROOM!!".

Dat is ook wel jammer van dit spel... je kan niet je eigen naam bij de records zetten, maar alleen de naam van de "save game". Eigenlijk is het veel te veel gericht op singleplayer en dat is dom. Het is een multiplayer spel! Ook irritant bijv. dat je steeds opnieuw je poppetje moet selecteren enzo... Er zijn echt veel tekortkoming aan Mario&Sonic at the Olympic Games, maar ach... het blijft een atletiekspel en dat doet het gewoon altijd goed bij mij. :) Maar ik kan me niet voorstellen dat ze het spel lang getest hebben, anders hadden ze een veel betere kunnen maken.

Ik hoop eigenlijk dat er nog een andere spelmaker komt met een echt goed atletiek(olympische spelen-achtig) spel. Vooral met de Wiimote kan je zulke leuke dingen doen... waarom doen ze dat dan niet!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:36:
[...]

[...]

Gewoon roepen dat het OK is om te updaten, dan merkt ie vanzelf wat de kosten (~250 euro? onee iets minder, een baksteen levert ook geld op) daar van zijn ;)

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:48
Heey even een vraagje, ik heb Zelda II gedownload van winkelkanaal. Speelt perfect, alleen trilt het beeld om de 2 seconden een stukje omhoog. Al verschillende instellingen geprobeerd bv op 50 HZ / 60 HZ te zetten maar mag niet baten.

Speel op een Samsung LE4086BD, ook verschillende uitgangen geprobeerd maar dat helpt ook niet. Als ik nu een Component kabel koop of een Scart kabel is het probleem dan verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

console schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:14:
Heey even een vraagje, ik heb Zelda II gedownload van winkelkanaal. Speelt perfect, alleen trilt het beeld om de 2 seconden een stukje omhoog. Al verschillende instellingen geprobeerd bv op 50 HZ / 60 HZ te zetten maar mag niet baten.

Speel op een Samsung LE4086BD, ook verschillende uitgangen geprobeerd maar dat helpt ook niet. Als ik nu een Component kabel koop of een Scart kabel is het probleem dan verholpen?
Dat zou goed kunnen, maar als ik jou was zou ik überhaupt een component-kabel kopen icm je Wii. Het is een stuk scherper, want je doet dan 480p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
mjl schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:54:
[...]

Gewoon roepen dat het OK is om te updaten, dan merkt ie vanzelf wat de kosten (~250 euro? onee iets minder, een baksteen levert ook geld op) daar van zijn ;)
Sluit ik me helemaal bij aan...zulke vragen moet je hier namelijk niet stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:36:
[...]

[...]

O+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, alles werkt gewoon na die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me trouwens af of iemand die het photokanaal al geupdated heeft, heeft getest of een MP3 bestand renamen naar AAC al afdoende is om het kanaal toch te laten "denken" dat het een echt AAC bestand is en het dus ook gewoon kan afspelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30
Op dit moment heb ik nog financiële ruimte om een spel voor de Wii aan te schaffen. Ik zat zelf te denken aan Mario Party 8, Super Mario Galaxy of Super Paper Mario... Wat raden jullie aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:49:
Ik vraag me trouwens af of iemand die het photokanaal al geupdated heeft, heeft getest of een MP3 bestand renamen naar AAC al afdoende is om het kanaal toch te laten "denken" dat het een echt AAC bestand is en het dus ook gewoon kan afspelen? :)
Aangezien AAC een compleet ander formaat is, lijkt mij dat dat niet gaat werken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ Er!k : SMG FTW! _O_

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 11-12-2007 13:52 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:51:
Op dit moment heb ik nog financiële ruimte om een spel voor de Wii aan te schaffen. Ik zat zelf te denken aan Mario Party 8, Super Mario Galaxy of Super Paper Mario... Wat raden jullie aan??
1. Super Mario Galaxy
2. Super Paper Mario
...
61. Mario Party 8.

Tenzij je veel met vrienden gaat spelen, dan natuurlijk Mario Party ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Er!k schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:51:
MP8 valt (mij) zwaar tegen. SMG is een absolute aanrader, maar ook Super Paper Mario. Zou toch voor SMG gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Super mario galaaaaxyyyy (in het stemmetje van mario)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:43

Snippertje

Light up your life

MetroidPrime schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:40:
Voor iedereen die het wat kan schelen: Pokémon Snap is nu beschikbaar in het winkelkanaal.

Om de vragen over het updaten van het Foto Kanaal voor te blijven: je moet de update los vanuit het winkelkanaal downloaden.
Hmmm zou liever pokemon stadium 2 of 1 willen hebben. Die minigames ownen _/-\o_

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:51:
[...]

Aangezien AAC een compleet ander formaat is, lijkt mij dat dat niet gaat werken.
Hmm...dat is dan wel minder :)

Ik heb ook geen flauw benul met welk programma ik het makkelijkste MP3 bestanden kan converteren naar AAC zonder teveel kwaliteitsverlies? Als het de moeite niet waard is dan laat ik het fotokanaal mooi zoals het nu is, gebruik namelijk regelmatig de MP3 functie in combinatie met mijn zelfgemaakte foto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:21:
[...]
Ik heb ook geen flauw benul met welk programma ik het makkelijkste MP3 bestanden kan converteren naar AAC zonder teveel kwaliteitsverlies? Als het de moeite niet waard is dan laat ik het fotokanaal mooi zoals het nu is, gebruik namelijk regelmatig de MP3 functie in combinatie met mijn zelfgemaakte foto's ;)
Download gewoon niet het nieuwe fotokanaal :? :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Thanks voor de reacties! Ik zat inderdaad aan Mario Party te denken als 'party game' maar voor de kerstvakantie zat ik te twijfelen tussen Super Mario Galaxy en Super Paper Mario.

Ga Super Mario Galaxy maar halen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Als je een leuke party game zoekt, ga dan eerst kijken naar Wario Ware Smooth Moves, Rayman Raving Rabbids 1 of 2 of Mario&Sonic at the Olympic Games. Allemaal veel leukere party games dan Mario Party 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:22:
[...]

Download gewoon niet het nieuwe fotokanaal :? :)
Dat is natuurlijk ook een optie, maar je eigen foto kunnen gebruiken als avatar in het Wii main menu is natuurlijk ook wel een leuke functie, ik twijfel dus nog een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ChrisM schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:35:
Als je een leuke party game zoekt, ga dan eerst kijken naar Wario Ware Smooth Moves, Rayman Raving Rabbids 1 of 2 of Mario&Sonic at the Olympic Games. Allemaal veel leukere party games dan Mario Party 8.
RRR2 is errug vet!

En MP8 vind ik idd wat tegenvallen (dialogen zijn niet weg te klikken en het spel is traahaag).

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 11-12-2007 14:55 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
ChrisM schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:35:
Ik houd meer van de Mario sfeer... Had al gekeken naar Mario & Sonic at the Olympic Games, maar ben er nog niet helemaal uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
pven schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:55:
En MP8 vind ik idd wat tegenvallen (dialogen zijn niet weg te klikken en het spel is traahaag).
Wat is er precies traag aan het spel? Laadtijden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ook ik vertel je: koop geen MP8. Leuk om eventjes voor 1 potje te spelen, maar voor de rest: niet leuk. De minigames zijn niet super, zoals iemand terecht al opmerkt duurt alles ongelofelijk lang en in je eentje is het niet leuk. :|
Wario Ware vind ik denk ik de leukste partygame op dit moment, maar de Raving Rabbids spellen zijn ook erg leuk. Multiplayer is Mario Strikers Charged ook een erg leuk spel, maar dat is weer niet echt een party game. :)

EDIT: Traag zijn alle kleine filmpjes tussen door, de dialogen, beurten wisselen, alles eigenlijk. Met een 'echt' ganzenbord potje ben je zo uren bezig. :o

[ Voor 15% gewijzigd door monnick op 11-12-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind zelf sonic and the secret rings in party mode het leukste tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Er!k schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:56:
[...]

Ik houd meer van de Mario sfeer... Had al gekeken naar Mario & Sonic at the Olympic Games, maar ben er nog niet helemaal uit :)
Geloof me (en de anderen voor en na me)... Mario Party 8 is echt geen goed spel. :) Rayman (1 of 2) zijn echt veel betere aankopen!!! En je kan RRR1 misschien al wel ergens in de budget bak vinden... Dan is het helemaal een gemakkelijke keuze. Er zit gewoon veel leuke variatie in de mini-games en je kan tegen elkaar... wat wil je nog meer tijdens een party? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Ik hoorde dat de Wii game regio-coded zijn, maar geldt dat ook voor Wiimotes? Die dingen zijn hier in NL niet meer te vinden (tenminste niet waar ik zocht) en mijn broer zit deze week toevallig in Mexico, dus die zou er eentje voor me mee kunnen nemen. Zou een aldaar gekochte Wiimote het hier op mijn Wii doen? En werkt garantie alleen via de winkel waar je een ding gekocht hebt en dus niet voor een Wiimote die ik in Mexico kocht?

Ik begreep wel dat het ding daar 35 dollar was, dus dat zou wel echt significant goedkoper zijn dan hiero.

(Misschien een vraag die hier al eerder gesteld is, maar met 94 topics is het lastig zoeken :P)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Oogst schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:16:
Ik hoorde dat de Wii game regio-coded zijn, maar geldt dat ook voor Wiimotes? Die dingen zijn hier in NL niet meer te vinden (tenminste niet waar ik zocht) en mijn broer zit deze week toevallig in Mexico, dus die zou er eentje voor me mee kunnen nemen. Zou een aldaar gekochte Wiimote het hier op mijn Wii doen? En werkt garantie alleen via de winkel waar je een ding gekocht hebt en dus niet voor een Wiimote die ik in Mexico kocht?

Ik begreep wel dat het ding daar 35 dollar was, dus dat zou wel echt significant goedkoper zijn dan hiero.

(Misschien een vraag die hier al eerder gesteld is, maar met 94 topics is het lastig zoeken :P)
Bluetooth is Bluetooth, mij dunkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik bestelde hier online een wiimote en kreeg gewoon vrolijk een chinese versie in de bus. En die doet het prima.... Gelukkig staat er wel "A" op de "A" button, anders zou ik nog in de war raken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf MP8 en ik vermaak me er prima mee hoor. ik erger me niet aan dat het een sloom spel is. de minigames vind ik ook niks mis mee, maar misschien anderen wel. Ik vermaak me er nog wel mee als party game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online

Je hoefde alleen maar in dit topic te zoeken, hoor. ;) Maar die doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:21:
[...]

Hmm...dat is dan wel minder :)

Het probleem is dat je altijd aan kwaliteit zal moeten inleveren als je MP3 naar AAC omzet. Je zet iets van het ene lossy formaat om naar een ander (iets minder) lossy formaat, maar het kwaliteitsverlies stapelt zich wel op. Als je iets naar AAC wilt omzetten, dan moet je er voor zorgen dat het origineel lossless is.

Ik heb zelf een iTunes Plus(DRM vrije gekochte AAC) nummer proberen af te spelen in het fotokanaal en dat werkt prima. De Xbox 360 kan bijvoorbeeld iTunes Plus nummers niet aan, ondanks dat de console wel ondersteuning heeft voor AAC. MP3 bestanden worden niet meer getoond in het menu waar je de muziek kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Dat kan prima, maar in NL zijn ze best te vinden hoor, in de koopgoot in Rotterdam bij de ingang V&D zit een shop die zelfs de Wii Play in voorraad heeft. 't is alleen even zoeken, ik heb die van mij uit Frankrijk gehaald, daar stonden er zeker 50 in de supermarkt!

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
mjl schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:41:
[...]

Dat kan prima, maar in NL zijn ze best te vinden hoor, in de koopgoot in Rotterdam bij de ingang V&D zit een shop die zelfs de Wii Play in voorraad heeft.
Dat is FutureZone. Die hebben ook een webshop: www.futurezone.nl...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Ik wil graag een LAN adapter, maar moet ik perse een WII LAN adapter van Nintendo kopen van plusminus 35 EUR, of zijn er ook alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
ChrisM schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:32:
[...]

Je hoefde alleen maar in dit topic te zoeken, hoor. ;) Maar die doet het wel.
OK, duidelijk, dank je!
mjl schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:41:
[...]

Dat kan prima, maar in NL zijn ze best te vinden hoor, in de koopgoot in Rotterdam bij de ingang V&D zit een shop die zelfs de Wii Play in voorraad heeft. 't is alleen even zoeken, ik heb die van mij uit Frankrijk gehaald, daar stonden er zeker 50 in de supermarkt!
Wat dat betreft: voor mij zijn Utrecht, Den Bosch en Oss te doen om er eentje te gaan scoren, en de plekken die daar snel te bereizen bij liggen, weet iemand een winkel in die buurt waar ze er eentje hebben? Helemaal naar Rotterdam treinen voor een Wiimote vind ik namelijk wel weer een beetje overkill. Wii Play zou ik er wel graag bij hebben, maar die heb ik ook nog nergens gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door Oogst op 11-12-2007 17:52 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja ja! In Bergen op Zoom (bart smit) liggen ze nog volop! Helaas is mario galaxy dan weer nergens verkrijgbaar maar ik vermaak me wel even met Wii Sports. Iemand nog games die ik per see moet hebben :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Zelda :P. Zie overigens ook de openingspost voor interessante games (zowel die al uit zijn, als die er aan zitten te komen). En er zijn best een zooi hippe Gamecube-spellen, als je tenminste nog een paar redelijke (first-party zijn nauwelijks meer te vinden volgens mij) controllers weet te scoren.

[ Voor 94% gewijzigd door Tarin op 11-12-2007 18:55 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
  • Laatst online: 09-07 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:50:
Iemand nog games die ik per see moet hebben :D?
Als je de TS en de rest van dit topic doorneemt, dan krijg je ongetwijfeld een bevredingend antwoord op je vraag... ;)

Ik zie in de TS staan dat Manhunt 2 op 14 december uitkomt, maar volgens mij is dat de UK datum. Weet iemand of dit ook de datum is dat we hier in NL los kunnen? Want deze titel gaan we uiteraard aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:22
Genji schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:59:
[...]
Ik zie in de TS staan dat Manhunt 2 op 14 december uitkomt, maar volgens mij is dat de UK datum. Weet iemand of dit ook de datum is dat we hier in NL los kunnen? Want deze titel gaan we uiteraard aanschaffen..
Dat is niet eens de UK datum, die staat namelijk nog niet vast. Het is afwachten of de rating organisatie z'n poot stijf houdt of niet. Overigens hangt de datum voor de rest van Europa af, van de evt. UK release :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Rob_Dielemans schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:29:
Ik wil graag een LAN adapter, maar moet ik perse een WII LAN adapter van Nintendo kopen van plusminus 35 EUR, of zijn er ook alternatieven?
Waarom geen goedkope wireless router dan? Zijn er vast wel wat voor die prijs te krijgen, en biedt veel meer functionaliteit voor dezelfde prijs. Je moet als je toch per se een lan adapter wil, volgens mij wel die van Nintendo hebben.

Bij de Mediamarkt Enschede hingen vorige week iig nog Wii Play's.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hoedje schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:03:
[...]

Dat is niet eens de UK datum, die staat namelijk nog niet vast. Het is afwachten of de rating organisatie z'n poot stijf houdt of niet. Overigens hangt de datum voor de rest van Europa af, van de evt. UK release :).
Dat vind ik echt heel klote, ik wacht met smart op Manhunt 2 en had al ingecalculeerd dat ik hem 14 december kon gaan spelen. Maar dat de releasedates van IGN niet kloppen is maar weer eens bewezen. De releasedatum staat nu (volgens diverse game sites) op 1 februari. Ben benieuwd! :|

Bully (ook van Rockstar) zou toch ook al lang geleden verschijnen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:36
monnick schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:22:
[...]

voor de PS2 is die al uit hoor? hij heeft alleen een naamsverandering ondergaan naar iets latijns :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

M1lamb3r schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:26:
[...]

voor de PS2 is die al uit hoor? hij heeft alleen een naamsverandering ondergaan naar iets latijns :p
offtopic:
canis canem edit ofzo iets dacht ik

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Bully
Also known as: Dog Eat Dog, Canis Canem Edit (UK), Canis Canem Edit (AU)
Maar ik neem aan dat we wachten op de wii versie :P De ps2 versie zou allang uitgespeeld zijn ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Canis Canem Edit heeft de huidige versie van Bully inderdaad, maar al heel erg lang geleden is door Rockstar aangekondigd dat hij voor op de Wii zou verschijnen, ik meen ook een releasedate gezien te hebben (die inmiddels ver in het verleden ligt).

Had zojuist onder het bewerken van de releasedates in de TS de layout vern**kt, inmiddels weer hersteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

street fighter 4 screen

omdat hij ook op de wii uit kan komen plaats ik deze ook dus maar hier!
Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/divers/2/160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er tof uit die screenshot. Ik vond dat 3d idee maar niks. Maar ziet wel lekker classic uit!

Ik heb trouwens net 500 punten weten te bemachtigen eindelijk. Ik kan nu een NES game downloaden of het Internet kanaal. Wat raden jullie aan? Is het internet kanaal echt heel handig te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:51:
Ziet er tof uit die screenshot. Ik vond dat 3d idee maar niks. Maar ziet wel lekker classic uit!

Ik heb trouwens net 500 punten weten te bemachtigen eindelijk. Ik kan nu een NES game downloaden of het Internet kanaal. Wat raden jullie aan? Is het internet kanaal echt heel handig te gebruiken?
Het internet kanaal is niet heel handig om te gebruiken maar wel gewoon een must voor op de Wii. Die games speel je hooguit 4 dagen en daarna ga je weer over naar de 'echte' games. Zo was het in ieder geval bij mij, dus mijn mening is: ga voor het internet kanaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:53:
[...]

Het internet kanaal is niet heel handig om te gebruiken maar wel gewoon een must voor op de Wii. Die games speel je hooguit 4 dagen en daarna ga je weer over naar de 'echte' games. Zo was het in ieder geval bij mij, dus mijn mening is: ga voor het internet kanaal. :)
Ja zoiets dacht ik al. Feit dat je flash games kan spelen en youtube video clips kan afspelen vind ik wel erg tof! Ik ga maar voor het internet kanaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:54:
[...]

Ja zoiets dacht ik al. Feit dat je flash games kan spelen en youtube video clips kan afspelen vind ik wel erg tof! Ik ga maar voor het internet kanaal :)
Youtube clips werken gewoon zoals het hoort, alleen weet ik niet of het internetkanaal ook met flash over weg kan? Ik meen namelijk eens gelezen te hebben dat dat niet mogelijk is. Of naja, eigenlijk is het heel onlogisch dat flash niet werkt, want YouTube is ook flash. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
  • Laatst online: 09-07 14:49
Hoedje schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:03:
[...]

Hmm, ok das duidelijk.. Ik deed de aanname dat de datum op de website van IGN juist was, maar dat was dus een verkeerde aanname.. Ik wist dat de release in de EU volledig afhing van de UK beoordeling, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze alvast een datum hadden geprikt voor het geval de game zowaar werd goedgekeurd.. Maar niet dus... Jammer, was wel leuk geweest om, met de vrede op aarde in het achterhoofd, met kerst even lekker de psycho uit te hangen.. :*)
Volledig offtopic, maar toch: Vorig jaar heb ik samen met een vriend de kerstdagen samen met een vriend besteed aan het hele 1e seizoen Dexter.. Nee, niet die gekke koter met dat lab, maar de andere Dexter.. Vond het wel leuk om dat dit jaar te herhalen met Manhunt 2.. Maar goed, nog ff wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:56:
[...]

Youtube clips werken gewoon zoals het hoort, alleen weet ik niet of het internetkanaal ook met flash over weg kan? Ik meen namelijk eens gelezen te hebben dat dat niet mogelijk is. Of naja, eigenlijk is het heel onlogisch dat flash niet werkt, want YouTube is ook flash. :p
Haha ja moet werken volgens mij. Heb wat 'review' filmpjes op youtube gekeken. Er blijken ook websites te zijn die speciaal Flash games aanbieden om op je Wii te spelen :D
NES games kan ik altijd nog voor betalen. Leuke gratis addon :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
monnick schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:56:
[...]

Alleen Flash 7 ofzo.. of 8? In ieder geval niet de nieuwste versie(s).

Overigens zijn het de iPhone en iPod touch die wel YouTube hebben maar geen Flash. YouTube is daar een apart programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind het jammer dat ze niet gewoon bij aankoop van de console niet gewoon 500 punten als cadeautje van je aankoop erbij doen.
Kunnen ook mensen zonder puntenkaart of creditkaart iig iets kopen uit dat winkelkanaal. Lijkt mij iig wel een mooie deal.

Of is dat tegenwoordig anders? :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hmz het valt mij op dat de Wii hier maar zelden aan staat, ik heb hem van het weekend even aangezet en de batterijen waren zelfs gewoon leeg gelopen :P

Ik weet nu niet wat ik moet gaan doen, wij zijn meer fan van spellen zoals quizen enzo ( bijv. buzzz op de ps2 ) komen zulke spellen nog voor de Wii en komen er eigenlijk nog meer snufjes voor de Wii uit ?

Ik heb van het weekend zelfs Zelda al weg gedaan, heb nog enkele spellen liggen maar ik weet nog niet wat ik met het spul ga doen.

Spellen die hier op het moment in bezit zijn :

Wii Sports
Super Paper Mario , iemand misschien ruilen tegen Buzz of iets anders voor de Wii ? ( DM me maar )
Godfather
Big Brain ( Leuk! .... alleen maar weinig gedaan )
Wii Play

[ Voor 19% gewijzigd door -Thunder- op 11-12-2007 20:02 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:51:

Ik zou een NES game downloaden. Internet kanaal is leuk en aardig maar het is veel practischer om gewoon achter je pc te gaan zitten.
Rakkerzero schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:59:
Ik vind het jammer dat ze niet gewoon bij aankoop van de console niet gewoon 500 punten als cadeautje van je aankoop erbij doen.
Kunnen ook mensen zonder puntenkaart of creditkaart iig iets kopen uit dat winkelkanaal. Lijkt mij iig wel een mooie deal.

Of is dat tegenwoordig anders? :S
je krijgt 1000 punten als je een wii koopt... Volgens mij is het al sinds punten bestaan dat je punten krijgt bij hardware die je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:04:
je krijgt 1000 punten als je een wii koopt... Volgens mij is het al sinds punten bestaan dat je punten krijgt bij hardware die je koopt.
Dan moet ik toch maar eens het een en ander gaan nakijken :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:00:
Hmz het valt mij op dat de Wii hier maar zelden aan staat, ik heb hem van het weekend even aangezet en de batterijen waren zelfs gewoon leeg gelopen :P

Ik weet nu niet wat ik moet gaan doen, wij zijn meer fan van spellen zoals quizen enzo ( bijv. buzzz op de ps2 ) komen zulke spellen nog voor de Wii en komen er eigenlijk nog meer snufjes voor de Wii uit ?

Ik heb van het weekend zelfs Zelda al weg gedaan, heb nog enkele spellen liggen maar ik weet nog niet wat ik met het spul ga doen.

Spellen die hier op het moment in bezit zijn :

Wii Sports
Super Paper Mario , iemand misschien ruilen tegen Buzz of iets anders voor de Wii ? ( DM me maar )
Godfather
Wii Play
Er is genoeg crap non/party game bende te vinden voor de wii. Misschien eens kijken naar rayman raving rabits oid? of guitar hero als je van muziek games houd (al is die game onmogelijk te krijgen in nederland) anders misschien op een site als ign.com naar party games zoeken? Ik vind al die partygames niet boeiend dus ik weet er ook niet zoveel uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:16
Oogst schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:51:
[...]

OK, duidelijk, dank je!

[...]

Wat dat betreft: voor mij zijn Utrecht, Den Bosch en Oss te doen om er eentje te gaan scoren, en de plekken die daar snel te bereizen bij liggen, weet iemand een winkel in die buurt waar ze er eentje hebben? Helemaal naar Rotterdam treinen voor een Wiimote vind ik namelijk wel weer een beetje overkill. Wii Play zou ik er wel graag bij hebben, maar die heb ik ook nog nergens gezien.
Bij de Mediamarkt in Utrecht lagen er vanmiddag nog wel een stuk of 20 voor €40 per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nja ik denk dat ik mijn hele Wii pakket de deur uit doe. Er word hier zelden gegamed, ik hou het waarschijnlijk wel lekker bij mijn ps2, heb ik nog een stapeltje spellen voor liggen en is toch niks meer waard.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Rakkerzero schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:05:
[...]

Dan moet ik toch maar eens het een en ander gaan nakijken :P
Hij bedoelt sterren en dat is != punten wat jij bedoelt. Met die sterren kan je wel wiipoints 'kopen'.
Die van Datel doet het bij mij nog steeds erg goed hoor, dat toen ook de enige die verkrijgbaar was de officiele was toen nog niet uit :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Nou lekker dan. Ik heb mijn wii een kleine 6 weken. En heeft nu al denk het begeven. Ik had vandaag mijn wii upgedate. Heb hem uitgedaan en zie later dat het lampje niet meer brandt. Hij reageert op niks. En SMG zit erin :(

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 14:08

Blaasvis

Cidora \o/

al geprobeerd de stroom er af te halen en ff een uur te laten rusten ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Wii nu al 2 weken en ben er meer dan blij mee ; het is dat ik nog druk ben met huiswerk ivm examenklas en met dvd series kijken..maar de rest zit ik op de wii :p Super console met super spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:00:
Wii Sports
Godfather
Wii Play
Hmpf dat is hetzelfde als je TV wegdoen omdat je alleen maar Nederland 1, 2 en 3 kijkt.

Excite Truck
Super Mario Galaxy
Mario & Sonic op de Olympische Spelen
Rayman Raving Rabbids
Guitar Hero III

om maar is mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb laatst voor m'n broers verjaardag een Linksys WRT54G v2.2 op de kop getikt op Marktplaats, voor 27,50 Euro. Tomato firmware erin geflashed, en nu kan hij fijn internetten met zijn Wii. Bonus is dat hij ook nog eens met zijn andere computers draadloos kan netwerken nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:23
monnick schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:22:
[...]

Heb ff voor je gekeken, maar kan hier weinig over terug vinden. Vreemd want er is al wat maandjes al boxart uit voor de 360 en de Wii versie. Het is trouwens Bully: The Scholarship Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 12:50
weet iemand wanneer de nieuwe versie van de wii uitkomt. Degene die dvd's afspeelt dus.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over de beschikbaarheid van de Wii of Wii-points (in welke zin van het woord dan ook) zijn niet de bedoeling!