Ik krijg eerder het beeld dat er ergens in een kelder bij Nintendo een aantal studenten aan het krassen zijn op een stapel points kaarten om de voorraad weer aan te vullenVerwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:12:
[...]
Ik denk dat ze dit doen om de capaciteit van hun Wii winkelkanaal en achterliggend serverpark niet te overlasten. Door af en toe van die kaartjes weg te geven, kunnen ze zien wat de impact op hun systemen is. Ik hoop dat ze na deze tryout periode gewoon deze beperking laten vallen.
Omdat je in sommige spellen in 2 player stand elkaar kan beinvloeden en het dus makkelijk is om met een "dummy" tegenstander hogere scores te halen zodat je effectief nog steeds singleplayer scores bovenaan de lijst hebt staan.Rayman Raving Rabbids 2 heeft dit ook... dat je alleen maar in singleplayer mode highscores kan bewaren. Dat is echt een gemis! Ik snap ook niet waarom ze dit doen...
Je krijgt dus ook niet meer 5 sterren per dag
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
neeRazor.Timo schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:05:
Je krijgt dus ook niet meer 5 sterren per dag

Verwijderd
Eerder op de nintendo site stond bij mijn gekochte vc games dat ik binnen kort kom zien hoeveel sterren ik ervoor zou krijgen.
Ik kan het nergens meer terug vinden en er zijn ook geen sterren bij geschreven.
Ik kan het nergens meer terug vinden en er zijn ook geen sterren bij geschreven.
idem hier, geen extra sterren meer ontvangen.
Oh, en die zogenaamde 'kerstbonus', mocht ook wel, gezien de vele keren dat ze de afgelopen twee maanden offline waren..
(ja, Nintendo staat hier als startpagina voor de ster-punten)
Gelukkig heb ik nog wel zo`n games-rekje kunnen bestellen afgelopen week
Oh, en die zogenaamde 'kerstbonus', mocht ook wel, gezien de vele keren dat ze de afgelopen twee maanden offline waren..
(ja, Nintendo staat hier als startpagina voor de ster-punten)
Gelukkig heb ik nog wel zo`n games-rekje kunnen bestellen afgelopen week
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik merk eigenlijk meer dat je last hebt van elkaar... maar goed.klaasjanb schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:01:
[...]
Omdat je in sommige spellen in 2 player stand elkaar kan beinvloeden en het dus makkelijk is om met een "dummy" tegenstander hogere scores te halen zodat je effectief nog steeds singleplayer scores bovenaan de lijst hebt staan.
Goedendag,
Vandaag ging ik voor het eerst even naar het online gebeuren kijken,
maar helaas wel via iemand anders zn wifi verbinding.
Nu blijft ie haken bij het systeemsoftware update bij 2%
de verbinding zal wel weggevallen zijn ofzo.
maar er staat dat ik het niet uit kan/mag drukken,
en het werkt ook niet..
kan ik gewoon het stroom er uit halen?
Ik denk zelf van wel want,
het moet tenslotte eerst gedownload worden om te kunnen update?
Is ok to do i guess?
Vandaag ging ik voor het eerst even naar het online gebeuren kijken,
maar helaas wel via iemand anders zn wifi verbinding.
Nu blijft ie haken bij het systeemsoftware update bij 2%
de verbinding zal wel weggevallen zijn ofzo.
maar er staat dat ik het niet uit kan/mag drukken,
en het werkt ook niet..
kan ik gewoon het stroom er uit halen?
Ik denk zelf van wel want,
het moet tenslotte eerst gedownload worden om te kunnen update?
Is ok to do i guess?
[ Voor 3% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 09-12-2007 14:22 ]
Boef! Gij zult niet via de wifi-verbinding van een ande.... etc. Gestolen goed gedijdt niet. 
Maakt inderdaad niets uit. Er zijn zat mensen die bij een hangende firmwaredownload de stekker hebben getrokken, en zonder problemen de download alsnog kunnen downloaden.
Maakt inderdaad niets uit. Er zijn zat mensen die bij een hangende firmwaredownload de stekker hebben getrokken, en zonder problemen de download alsnog kunnen downloaden.
... en oranje! :P
Je zou er nog eens verstomd van kunnen staan. Ik had destijds een code waarvan sommige letters onleesbaar waren. Vanalles geprobeerd maar niets werkte. Heb hen dan gewoon gemaild en 2 dagen later stonden de sterren voor het desbetreffende spel al netjes op mijn account.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:09:
[...]
Ben benieuwd binnen welke termijn ze gaan antwoorden, want ik heb er geen goed oog in dat ze die berichtjes 'hoog prioritair' zullen behandelen.
Hoop alleen dat ze iets aan hun websites doen, want die zijn nu al dagenlang totaal onbruikbaar wegens te traag...
Ah ja ?ajt schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:01:
Voordat de nieuwe site online was kreeg je 500 wii points als je je wii registreerde, nu "maar" 1250 sterren.
Ik heb destijds (launch date) immers gewoon slechts 500 STERREN gekregen voor mijn Wii! En dan nog eens 250 voor Wii Sports.
Wat was hun antwoord ?Frank2006 schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:20:
Ik heb gister een berichtje naar de klantenservice gestuurd en ik had binnen een half uur reactie. Ging over het feit dat je tegenwoordig 1000 sterren voor een Wii krijgt ipv 500 een half jaar terug. Kreeg ik dus erg snel, netjes antwoord op.
Edit: BTW, ik merk ook een serieuze devaluatie van de waarde van de sterren. Als je kijkt hoeveel Wii Points je voor je sterren krijgt, zijn 400 sterren dus blijkaar maar €1 waard. Heb destijds nochtans eens een DS spel kunnen kopen voor 4500 sterren!
[ Voor 49% gewijzigd door Twixie op 09-12-2007 14:50 ]
over Cybernator en Contra (Probotector):
ik heb beide spellen orgineel voor de snes, en moet zeggen dat hoewel cybernator meer een home console game is dan contra, wat echt een arcade titel is, het echt niet super veel anders is.
Je hebt idd wel missies en gameplay is misschien niet aleen van links naar rechts, maar ook niet erg diep. Het is meestal van 'maak ding x stuk' waar je dan een end of level boss tegen komt.
Wel is het vechten idd tactiesher, je kan kiezen uit meerdere wapens, en deze ook individueel upgraden.
Wel beide erg leuke spellen, waarbij ik contra vanwege het meer arcady gevoel net iets leuker vind (en natuurlijk door de briljante co-op mode
)
Moet er wel bij zeggen dat ik cybernator nooit heb uitgespeeld, maar wel een zwaar vermoeden dat ik tegen de eindbaas heb gevochten.
oh contra heb ik US en cybernator NL, maar dat maakt volgens mij weinig uit.
Gunstar heroes word zeker weten mijn allereerste VC aankoop.
ik heb beide spellen orgineel voor de snes, en moet zeggen dat hoewel cybernator meer een home console game is dan contra, wat echt een arcade titel is, het echt niet super veel anders is.
Je hebt idd wel missies en gameplay is misschien niet aleen van links naar rechts, maar ook niet erg diep. Het is meestal van 'maak ding x stuk' waar je dan een end of level boss tegen komt.
Wel is het vechten idd tactiesher, je kan kiezen uit meerdere wapens, en deze ook individueel upgraden.
Wel beide erg leuke spellen, waarbij ik contra vanwege het meer arcady gevoel net iets leuker vind (en natuurlijk door de briljante co-op mode
Moet er wel bij zeggen dat ik cybernator nooit heb uitgespeeld, maar wel een zwaar vermoeden dat ik tegen de eindbaas heb gevochten.
oh contra heb ik US en cybernator NL, maar dat maakt volgens mij weinig uit.
10 second ninja DONE
Verwijderd
...maar het unlocken kan dus vermoedelijk alleen maar in single mode bij M&S @ Olypmics ?ChrisM schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:44:
[...]Maar hoe zit dat dan met Mario&Sonic at the Olympics? Aangezien je daar toch altijd individueel bezig bent en elkaar niet kan beinvloeden, dan zou het niet uitmaken, toch? Alleen ik dacht dat ik ergens een review had gelezen dat je geen hiscores kan halen in multiplayer...
en welke zou je dan kiezen? Contra, Cybernator, super Probotector of Gunstar Heroes?Sagat schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:58:
over Cybernator en Contra (Probotector):
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
contra en probotector zijn dezelfde spellen. Al hoewel contra mensen heeft als hoofdpersoon en probotector robotten (robots
)......
Als ik geen van de titels in bezit had zou het dan toch contra worden. Het spel heeft veel snelle arcady gameplay en een zeer fijne co-op mode.
Maar gunstar heroes heb ik dus nooit goed gespeeld (alleen 3 minuten via een emu ofzo).
Als ik geen van de titels in bezit had zou het dan toch contra worden. Het spel heeft veel snelle arcady gameplay en een zeer fijne co-op mode.
Maar gunstar heroes heb ik dus nooit goed gespeeld (alleen 3 minuten via een emu ofzo).
10 second ninja DONE
ahh ok, bedankt voor je antwoord. ga ik vandaag nog even kijken welke ik ga kiezen
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Waarom kan ik mijn Sterren niet meer inwisselen voor Wii points op die stomme Nintendo website

Jup in de Circuit mode!Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:43:
[...]
...maar het unlocken kan dus vermoedelijk alleen maar in single mode bij M&S @ Olypmics ?
Ik kreeg daarstraks de 400m hardlopen voorgeschoteld, maar deze werkt net wat anders dan de 100m sprint.
De 1e 300 meter kan je niet als een gek de controllers shaken, omdat je nu een hartmetertje hebt die snel leegloopt als je als een gek met de controllers schud, dus hier moet je het met wat meer beleid doen en dat vond ik best irritant! (ik dacht, ik doe Circuit en die 400m zal de 1e x wel prima gaan... no way!) De laatste 100 meter kan je een sprint trekken door A in te drukken en te schudden, echter blijft je hartmeter nog wel in gebruik op dit stuk. Ik had stiekem gehoopt op iets als de 100m in viervoud, maar ach, beetje variatie mag ook wel
Dat ze goed hadden nagedacht over de verandering van het aantal punten wat je nu voor de Wii en Wii Sports krijgt en dat niet oneerlijk was voor de mensen die al langer lid zijn. Ze hebben juist extra gelet op de trouwste Nintendo fans (met veel sterren).
Hoe ze dat dan willen uitleggen dat de nieuwe mensen 1000 punten krijgen is mij volstrekt onduidelijk?
Ze refereerden ook nog aan een ambassadeur systeem, waar voorheen ook (veel?) sterren mee te verdienen waren. Alleen dat systeem is mij onbekend en was waarschijnlijk voor mijn tijd.
Even een vraagje over Fifa 08, hoe loopt het online?? hoor er echt niemand over, en hebben sowieso wel mensen dit spel aangeschaft???
Nintendo SWITCH! FTW
Vandaag eindelijk ook Paper Mario 2: Thousand Doors ofzo uitgespeeld. 37 uur mee bezig geweest, maar wel een erg leuk spelletje!

(Wie is nou Mario en wie is nou Luigi?
)

(Wie is nou Mario en wie is nou Luigi?
[ Voor 7% gewijzigd door ChrisM op 09-12-2007 18:21 ]
ze hebben nu weer 100 wii points kaarten (nog steeds geen grotere dan 100 jammer genoeg)
Paper mario vind ik altijd wel erg leuk maar Thousand Years Door oid nooit gespeeld tbh.ChrisM schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:21:
Vandaag eindelijk ook Paper Mario 2: Thousand Doors ofzo uitgespeeld. 37 uur mee bezig geweest, maar wel een erg leuk spelletje!
[afbeelding]
(Wie is nou Mario en wie is nou Luigi?)
Wil trouwens nog wel weer Paper Mario van vc downloaden maar moet eerst wat points hebben... nu zijn er weer 100 point kaarten beschikbaar maar dan mis ik nog steeds 200 points
Nja hopelijk is het aankomend weekend weer volop beschikbaar dan heb ik weer de mogelijkheid ze te kopen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Amsterdam is voor mij wel een stukje weg.. Iemand een idee of er nog Wii's verkijgbaar zijn in de buurt van Breda? Ik heb wel een OV kaart dus in principe kan ik overal heen, maar hoe dichter bij hoe beterOscar Mopperkont schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:44:
Je kunt beter in een andere plaats kijken
In Amsterdam zijn ze nog gewoon te krijgen.
Ik vond Paper Mario (N64) aan het begin leuker... want er is iets minder "backtracking" (steeds weer heen en weer geloop door dezelfde gebieden), maar uiteindelijk is het verhaal en de mogelijkheden een stuk uitgebreider in de Thousand Years Door... Dus ben wel blij dat ik hem nog ergens op de kop kon tikken.psychoclown schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:31:
[...]
Paper mario vind ik altijd wel erg leuk maar Thousand Years Door oid nooit gespeeld tbh.
Wil trouwens nog wel weer Paper Mario van vc downloaden maar moet eerst wat points hebben...
Verwijderd
...en moet je in "Mission Mode" met elk figuurtje de desbetreffende missie volbrengen, voordat je in die sectie weer verder kunt ???frusciflea schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:24:
[...]Jup in de Circuit mode!
Ik heb een vraagje...Ben op zoek naar een Wii remote, liefst in combinatie met Wii play. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan kopen/bestellen. Liefst in de buurt van Breda, maar bestellen in buitenland is geen probleem...Hoop dat iemand me kan helpen, zodat ik op korte termijn met meerdere kan spelen. Alvast bedankt.
Verwijderd
Wil je laten weten wat hun antwoord is?JungleJim schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 23:24:
[...]
Ik heb hier ook last van... De Wii Sports code zorgt er voor dat ik 1000 punten voor een Wii registratie krijg. 'k heb een mailtje naar Nintendo gestuurd, even afwachten wat hun antwoord is.
Verwijderd
Kan je dan 2 accounts koppelen aan je Wii? Hoe zorg je ervoor dat punten van verschillende accounts op dezelfde Wii terechtkomen?Rudedadude schreef op zondag 09 december 2007 @ 09:09:
[...]
Ik heb voor/met de Wii sports code opnieuw een nintendo club account aangemaakt en daar (weer) 1250 sterren voor gekregen. Wii sports wordt dus blijkbaar ook gezien als een Wii... Gisteren van beide accounts 800 sterren omgeruild naar Wii points met als doel van beide accounts die laatste 400 sterren om te ruilen, maar nu zijn ook de 100 Wii point cards op...
Ik heb me gisteren aangemeld bij Club Nintendo en mijn Wii en mijn spellen geregistreerd. Was een hele opgave, want die website was niet vooruit te branden.. Maar goed, alles goed gegaan en heb, in tegenstelling tot sommigen van jullie, 1000 sterren gekregen voor mijn Wii en 1000 sterren voor Wii sports.. Maar als ik mijn account wil koppelen met het winkelkanaal, dan krijg ik de melding dat mijn e-mailadres of wachtwoord fout is, terwijl ik 100% zeker weet dat dit juist is, want ik kan hiermee wel inloggen op de website van club nintendo.. Iemand hier die dit ook heeft gehad, of een oplossing weet? Misschien is het al aan bod gekomen, maar dan heb ik er overheen gelezen..
Damn jij hebt gewoon 1250 sterren meer gekregen dan ikGenji schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:53:
Ik heb me gisteren aangemeld bij Club Nintendo en mijn Wii en mijn spellen geregistreerd. Was een hele opgave, want die website was niet vooruit te branden.. Maar goed, alles goed gegaan en heb, in tegenstelling tot sommigen van jullie, 1000 sterren gekregen voor mijn Wii en 1000 sterren voor Wii sports.. Maar als ik mijn account wil koppelen met het winkelkanaal, dan krijg ik de melding dat mijn e-mailadres of wachtwoord fout is, terwijl ik 100% zeker weet dat dit juist is, want ik kan hiermee wel inloggen op de website van club nintendo.. Iemand hier die dit ook heeft gehad, of een oplossing weet? Misschien is het al aan bod gekomen, maar dan heb ik er overheen gelezen..
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
ik denk dat ze op zijn geen codes meer... ik wil ook mijn punten inleverenxost schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:19:
Waarom kan ik mijn Sterren niet meer inwisselen voor Wii points op die stomme Nintendo website

Verwijderd
Ze hebben ze dus nog wel in Delft.. dus morgen lekker daar heen.. can't waitVerwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:48:
[...]
Amsterdam is voor mij wel een stukje weg.. Iemand een idee of er nog Wii's verkijgbaar zijn in de buurt van Breda? Ik heb wel een OV kaart dus in principe kan ik overal heen, maar hoe dichter bij hoe beter
De 100 wiipoint kaarten zijn er weer... Nu nog wel altans!Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:17:
[...]
ik denk dat ze op zijn geen codes meer... ik wil ook mijn punten inleverenmaar dat wil dus ook niet
ja, je kunt ze om de beurt koppelen. de punten koop je vervolgens via internet, en de code vul je op je wii in het winkelkanaal in. ik heb inmiddels 500 pt ingewisseld voor het internetkanaal en deze posting is dan ook gemaakt vanaf mijn wii...Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:56:
[...]
Kan je dan 2 accounts koppelen aan je Wii? Hoe zorg je ervoor dat punten van verschillende accounts op dezelfde Wii terechtkomen?
valt nog niet mee, typen met een wiimote. gaat net iets sneller dan smssen
Het duurt overigen een uurtje (oid) voordat je met een gekoppeld account ook in kan loggen op de inwissel site. Bij mij in elk geval...
[ Voor 10% gewijzigd door Rudedadude op 09-12-2007 22:22 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Probeer het morgen of overmorgen nog eens. Bij 'nieuwe' aanmeldingen kan het een aantal dagen duren voordat alles werkt. Databases bij Nintendo doen er kennelijk een tijdje over om te synchroniseren, er zijn meer nieuwe gebruikers die dit ondervinden en na een aantal dagen nergens last meer van hebben. Even wachten dus nog.Genji schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:53:
Ik heb me gisteren aangemeld bij Club Nintendo en mijn Wii en mijn spellen geregistreerd.[...]
Maar als ik mijn account wil koppelen met het winkelkanaal, dan krijg ik de melding dat mijn e-mailadres of wachtwoord fout is, terwijl ik 100% zeker weet dat dit juist is, want ik kan hiermee wel inloggen op de website van club nintendo.. [...]
... en oranje! :P
Verwijderd
ik heb het voor mijn post geprobeerd echter kon ik niks selecteren... kan nu nieteens meer op de site komenbeatle schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:57:
[...]
De 100 wiipoint kaarten zijn er weer... Nu nog wel altans!

Verwijderd
Ik heb net 2 100 punten kaarten gekocht. Wat ik niet snap is waarom je je account aan de Wii zou koppelen als je toch nog zelf het nummer over moet tikken?
Zodra ik naar https://wiipointscard.nintendo-europe.com/ ga en vervolgens klik op Nederland dan kom ik op een lege pagina 
Hoevaak worden die punten eigenlijk ververst op die website ?

Hoevaak worden die punten eigenlijk ververst op die website ?
niemand weet het..
ik denk zo elke dag wel (tot nu toe het geval)
ik denk zo elke dag wel (tot nu toe het geval)
Verwijderd
je krijgt ook geen punten meer door in te loggen op vip pagina
eerder kreeg je daar 5 punten per dag voor

06:30 geen wiipoints te zien op de site, prachtig systeem Nintendo!
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Net 500 wiiponts gekocht...S2S schreef op maandag 10 december 2007 @ 06:45:
06:30 geen wiipoints te zien op de site, prachtig systeem Nintendo!
Damn, ik begrijp echt niks van die sterren zooi.
Nu staan er weer een heleboel NGC games niet meer bij die ik eerst wel had (ik ben al een keer al mn sterren kwijt geraakt.. had er toen best veel... 2x gamecube, ds, games (veel))
Mhh en dan staat er ook nog dat er 750 sterren vervallen...
tsss...
Hoe duur zijn die 500 wii points btw? Kan maar niet in die point-shop komen
Nu staan er weer een heleboel NGC games niet meer bij die ik eerst wel had (ik ben al een keer al mn sterren kwijt geraakt.. had er toen best veel... 2x gamecube, ds, games (veel))
Mhh en dan staat er ook nog dat er 750 sterren vervallen...
tsss...
Hoe duur zijn die 500 wii points btw? Kan maar niet in die point-shop komen
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik het niet meer zo interessant vind om te lezen hoeveel punten iedereen gehaald heeft
Nog gefeliciteerd iedereen met 1jaar wii plezier!
dit al gezien?

http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/40801/
dit al gezien?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 10:17 ]
En nu alweer op. Vind het wel irritant worden dat Nintendo er elke keer een limiet van een paar kaarten opzet. Het is elke keer binnen paar minuten weg, snap ook niet wat het probleem is om er gewoon onbeperkt te maken is.goddegoddeot schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:52:
Er nu weer 500 punten kaarten beschikbaar!!
Ik was gisteravond begonnen met het inkopen van 5x 100points ... maar loop tegen de limieten aan. En nu weer niet bereikbaar
Ik heb ook een leuke computer..
welke van de VC games zijn mijn 500 punten waard in combinatie met de Wii mote?
Geen, voor de VC games heb je volgens mij altijd een classic controler nodig... edit: naja, soms wel best wel vaak wat keertjes
Wat de reden zou kunnen zijn voor het beperkt uitgeven van wii-point kaarten is wellicht een poging om het gaan gokken naar kaart-codes te beperken. Het aantal verschillende combinaties is natuurlijk behoorlijk groot, maar doordat het alleen maar nummers zijn ook nog wel te overzien. Op het moment dat er dan onbeperkt getallen worden uitgegeven kan het wellicht lonend worden om maar wat te proberen of wellicht iets handigs te bouwen dat dit voor je doet...
Maar dit verzin ik zonder gehinderd te worden door enige kennis van zaken
Wat de reden zou kunnen zijn voor het beperkt uitgeven van wii-point kaarten is wellicht een poging om het gaan gokken naar kaart-codes te beperken. Het aantal verschillende combinaties is natuurlijk behoorlijk groot, maar doordat het alleen maar nummers zijn ook nog wel te overzien. Op het moment dat er dan onbeperkt getallen worden uitgegeven kan het wellicht lonend worden om maar wat te proberen of wellicht iets handigs te bouwen dat dit voor je doet...
Maar dit verzin ik zonder gehinderd te worden door enige kennis van zaken
[ Voor 4% gewijzigd door Rudedadude op 10-12-2007 10:38 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
*** eerst nog iets proberen ***
[ Voor 94% gewijzigd door suzuki1200 op 10-12-2007 10:57 ]
Kijk eens in de TS 

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat je kan in loggen in de Wii-points-shop nadat je je account hebt gekoppeld aan je wii ?
Je moet al kunnen inloggen voor je een account kan koppelenVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:44:
Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat je kan in loggen in de Wii-points-shop nadat je je account hebt gekoppeld aan je wii ?

En 500 punten > super mario bros 3

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
En weet iemand hoe lang het duurt voor je je beschermhoezen hebt?Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:44:
Ik heb ze ±3 a 4 weken geleden besteld maar nog niet binnen
Waarschijnlijk langerixl85 schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:47:
[...]
En weet iemand hoe lang het duurt voor je je beschermhoezen hebt?
Ik heb ze ±3 a 4 weken geleden besteld maar nog niet binnen
Weet iemand waarom er tegenwoordig alleen maar helpdesk vragen in het wii topic komen
disjfa.nl
Het vreemde is dan dat mn vriendin ze 1 week eerder dan mij heeft besteld maar ze al 2 weken heeftdisjfa schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:48:
[...]
Waarschijnlijk langer
Weet iemand waarom er tegenwoordig alleen maar helpdesk vragen in het wii topic komen
De Belgische sterrencatalogus is ook geüpdated
. Meteen een mooie beschermhoes voor men DS games gekozen \o/
Waar op de site kan ik trouwens beschermhoesjes voor men wiimote bestellen?
[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 10-12-2007 10:53 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
En als de nintendo helpdesk waardeloos is..... dan moeten wij meer wetenVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:50:
Omdat de nintendo helpdesk/site waardeloos is ??

En de nintendo helpdesk is zeker niet waardeloos.
Boeboe: bestellen in dit topic

[ Voor 21% gewijzigd door disjfa op 10-12-2007 10:54 ]
disjfa.nl
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Boeboe schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:57:
[...]
heel leuk, maar dat beantwoordt men vraag niet
klik dan heel even door.....

disjfa.nl
Als er een helpdesk is waar ik vol lof over ben, is het wel die van nintendo...
Binnen no-time antwoord, en perfect opgelost...
Binnen no-time antwoord, en perfect opgelost...
Verwijderd
oh oh... zijn ze weer niet behulpzaam. Racisme, discriminatie zeg ik je!Boeboe schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:52:
De Belgische sterrencatalogus is ook geüpdated. Meteen een mooie beschermhoes voor men DS games gekozen \o/
alleh:
http://wii.nintendo.be
ge moet den beste jongen wel de goede kant op wijzen heh, niet iedereen is even handig met het internet eh.
SUPER MARIO BROS. 3welke van de VC games zijn mijn 500 punten waard in combinatie met de Wii mote?
Over de No More Heroes censuur:
Het topje van de ijsberg wat er in het spel te vinden isThis game is violent. It portrays people in ways that will probably make Hillary Clinton explode. There is a scene where a girl kills her classmates (you can't see it though), there's a character (female) who's an alcoholic psychopath that uses tied up men as batting practice (like, batting cage style). One character commits suicide by putting a grenade in their mouth It's fucked up.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 11:39 ]
Diegene weet toch ook dit forum te vinden? Hoezo dan niet gewoon die belgische wii-site?Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:33:
[...]
ge moet den beste jongen wel de goede kant op wijzen heh, niet iedereen is even handig met het internet eh.
Over de No More Heroes censuur:
[...]
Het topje van de ijsberg wat er in het spel te vinden is
Over No More Heroes... Het spel wordt toch steeds interresanter, ook al denk ik wel dat dat soort 'acties' heftiger/leuker zouden zijn met rood bloed ipv zwart bloed. Btw, dat zijn eigenlijk gewoon spoilers
Edit:
Over die draadloze nunchuck: Lijkt mij een zeer interresant apparaat
[ Voor 10% gewijzigd door Tijn89 op 10-12-2007 11:49 ]
weet je...anders leg je me wat woorden in de mond die ik in de verste verte niet eens geïnsinueerd hebVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:33:
[...]
oh oh... zijn ze weer niet behulpzaam. Racisme, discriminatie zeg ik je!
alleh:
http://wii.nintendo.be
Verwijderd
Haha mijn fout een mislukte flauwe grapBoeboe schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:52:
[...]
weet je...anders leg je me wat woorden in de mond die ik in de verste verte niet eens geïnsinueerd heb

Het is wel een typische belgenmop though, voor op de pagina "Even kennismaken Wii afstandsbedieningshoes"
Teveel mensen vragen hier naar de bekende weg, ever since het Ervaringen heet lijkt het wel een soort van Helpdesk geworden. Sterker nog het begint sterk op het oude officiele Nintendo forum te lijken nu. Waarschijnlijk omdat die niet meer bestaat en alle mensen die een Wii kopen een andere plek zoeken om hun vragen te dumpen.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 12:02 ]
Verwijderd
Dat vind ik behoorlijk meevallen. Ik han hier in deze topicserie al aardig lang rond, als lurkerVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:58:
[...]
Teveel mensen vragen hier naar de bekende weg, ever since het Ervaringen heet lijkt het wel een soort van Helpdesk geworden. Sterker nog het begint sterk op het oude officiele Nintendo forum te lijken nu. Waarschijnlijk omdat die niet meer bestaat en alle mensen die een Wii kopen een andere plek zoeken om hun vragen te dumpen.
Het is echter meer geworden, vooral omdat er zoveel Wii's zijn. Niet vanwege het sluiten van de Nintendo fora, want daar kwam toch bijna geen hond meer. Zelf irriteer ik me niet eens zoveel eraan. Wat vervelender, op dit moment, is, is het feit dat er constant wordt gesproken over die Wii-points. Dat geblaat over, "Ik heb eindelijk een 100 punten" x10, en "PFFFFFFF, en nu is het weer uitverkocht" x100, komt me zo onderhand echt de strot uit.
@Uniquement: Mij ook! Echt!!! Ik denk dan: Jongens, ok, je kan nu geen 100 punten kaart kopen.. probeer het morgen weer, misschien lukt het dan. Het komt vanzelf wel!!! En het heeft ook geen zin om te zeggen dat ze er weer zijn, want ze zijn toch heel snel weer weg... dus als je er ééntje zoekt, dan kan je beter zelf steeds de site van Nintendo reloaden. Maar goed.
Mijn Mario&Sonic at the Olympics is eindelijk binnen, yeah!!! (Ik koop ze altijd bij de goedkoopste gameshop... dat ik er wat langer op moet wachten, maakt me niks uit.) Ga het zo even proberen...
Mijn Mario&Sonic at the Olympics is eindelijk binnen, yeah!!! (Ik koop ze altijd bij de goedkoopste gameshop... dat ik er wat langer op moet wachten, maakt me niks uit.) Ga het zo even proberen...
Hopelijk is dit ontopic... Het gaat althans niet over Wii points.
Ik wil/probeer een Wii aan te schaffen. Ik was te laat voor de E222,-- aanbieding bij de Mediamarkt in Utrecht vorige week en nu lijken ze in de omtrek van Gouda van de aardbodem verdwenen.
Iemand enig idee waar de Wii te krijgen is. (En als het kan natuurlijk met aanbieding, maar ja, eentje beschikbaar is al meegenomen)
Ik wil/probeer een Wii aan te schaffen. Ik was te laat voor de E222,-- aanbieding bij de Mediamarkt in Utrecht vorige week en nu lijken ze in de omtrek van Gouda van de aardbodem verdwenen.
Iemand enig idee waar de Wii te krijgen is. (En als het kan natuurlijk met aanbieding, maar ja, eentje beschikbaar is al meegenomen)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Volgens mij liggen ze bij de MediaMarkt in zoetermeer nog bij bosjes...
Verwijderd
WIE KENT ZE NOG....
de Cruis'n serie op bv de N64.zeer lelijke arcade racer maar toch wel vet!
mooie tijden.en misschien binnenkort op de wii!
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/40848/
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 13:23 ]
Ja, ziet er lekker uit ja...

wie tot 10 kan tellen....
http://www.mediamarkt.nl/...caties.php3?market_id=157 (links alle vestigingen te selecteren)
[ Voor 7% gewijzigd door DeOS op 10-12-2007 13:45 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Het is jammer dat de game last heeft van lange laadtijden e.d. dit had zeker wel iets leuks geweest voor WiiWare maar als full release weet ik het niet zo. Het ziet er wel extreem vet uit moet ik zeggen, de jumps dan enzo. De Wii weet met dit soort games, de Virtual Console en nu de Wii Zapper een goed arcade gevoel over te brengen.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:17:
WIE KENT ZE NOG....
Verwijderd
vliegnerd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:32:
[...] de omtrek van Gouda van de aardbodem verdwenen. Iemand enig idee waar de Wii te krijgen is.
Alphen aan den Rijn.... en bellen met de MM is daar , naar mijn ervaring, prima te doen.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:12:
zoetermeer.. nog andere opties? ik ga in ieder geval zo even langs
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 14:21 ]
Tsja, het hoort wel bij de ervaringen, en laten we wel wezen: Het komt mij ook de strot uit dat ik niet gewoon mijn punten even in kan wisselen.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:07:
[...]
Dat geblaat over, "Ik heb eindelijk een 100 punten" x10, en "PFFFFFFF, en nu is het weer uitverkocht" x100, komt me zo onderhand echt de strot uit.
Bij mediamarkt Alphen aan de Rijn hebben ze er indd nog hoop liggen. Zker meer dan 20, maar er zijn vast ook nog wel andere winkels die meer in de buurt zijn.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:19:
Alphen aan den Rijn.... en bellen met de MM is daar , naar mijn ervaring, prima te doen.
Over die wiipoints: Miss is het alleen nog handig om te zeggen dat ze er weer zijn dan van 'shit, ze zijn weer weg' daar heeft namelijk niemand wat aan en het boeit ook niemand.
Over cruis'n: http://wii.ign.com/articles/840/840362p1.html
Lijkt mij een ***game, alleen al hoe de wagens over het wegdek bewegen enzo...
Verwijderd
hé hé ik ga morgen voor het eerst super smash bros (melee) spelen. ik had namelijk geen gamecube, nog spijt van. maar omdat ik die spellen nu af kan spelen op de wii ga ik hem toch maar spelen.
Verwijderd
Bij deze :Tijn89 schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:00:
[...]
Over die wiipoints: Miss is het alleen nog handig om te zeggen dat ze er weer zijn dan van 'shit, ze zijn weer weg' daar heeft namelijk niemand wat aan en het boeit ook niemand.
Wii Points Card 500
Deze Wii Points Card kost 2000 sterren.
Er zijn nog >200 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort.
verhaal over niet kunnen reggen game
Al iets van Nintendo hierover gehoord?? Heb hetzelfde probleem, maar (nog) geen antwoord gekregen van ze...JungleJim schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 23:24:
[...]
Ik heb hier ook last van... De Wii Sports code zorgt er voor dat ik 1000 punten voor een Wii registratie krijg. 'k heb een mailtje naar Nintendo gestuurd, even afwachten wat hun antwoord is.
[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
Helaas, nog geen reactie van Nintendo gehad, heb het contact formulier maar nog een keer ingevuld...Mr. Happy schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:02:
[...]
[...]
Al iets van Nintendo hierover gehoord?? Heb hetzelfde probleem, maar (nog) geen antwoord gekregen van ze...
En weer op...Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:53:
[...]
Bij deze :
Wii Points Card 500
Deze Wii Points Card kost 2000 sterren.
Er zijn nog >200 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort.
RE:UC maar even gehaald... Nog niet langer dan een kwartier gedaan maar wel een toffe game
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Wat een gezeik zeg.. de site lag er hier de hele tijd uit
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Had ik ook, ik had hem gekocht op vrijdag en ging daarna voor het weekeind weg.Willybubba schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:31:
RE:UC maar even gehaald... Nog niet langer dan een kwartier gedaan maar wel een toffe game
Kwam gisteren weer terug heb het de hele avond gedaan
Zeker in combo met de zapper is het echt vet...
All hail nintendo!
Dat ze eindelijk eens dingen uitbrengen ipv ze alleen te beloven (N64, NGC... zoals de diskdrive voro de 64, alleen in japan klein gebleven. De geweldige uitbreidingspoorten op de ngc die nooit echt goed gebruikt zijn... maar nu eindelijk wel.
Nu hopen op een naadloze internet ervaring op de volgnde console... is nu nog een beetje rot/raar)
Weet iemand nog ergens een wii remote te vinden?? Misschien is bestellen in buitenland een optie, maar ik weet niet of deze remotes compatible zijn...verder lijken me de remotes in bv UK erg duur...
Verwijderd
Laat me je helpen:
En weer down en weer op en weer down en weer op en weer down en weer op en weer down en weer op en weer down en weer op.
Zo hoef jij 2 weken lang niet meer de status van de site van Nintendo bij te houden en kun je verder met gamen.
Nee de Wii is nog steeds uitverkocht.
Sterren zijn niet hetzelfde als WiiPoints, WiiPoints moet je kopen en sterren krijg je gratis bij de games. Je kan tegenwoordig soms via Nintendo sterren ruilen voor points..
Nee ik heb WiiPlay nergens gezien.
Zo nu kunnen we twee weken op vakantie. I
check even een site als kieskeurig.nl, daar geven ze vaak aan waar ze nog op voorraad zijn.Caminada schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:24:
Weet iemand nog ergens een wii remote te vinden?? Misschien is bestellen in buitenland een optie, maar ik weet niet of deze remotes compatible zijn...verder lijken me de remotes in bv UK erg duur...
bijvoorbeeld wehkamp en dynabyte. niet altijd even betrouwbaar, maar toch...
daarnaast hebben de mediamarkten een duivels plan om alleen van óf de classic controller (ede) óf de nunchuck óf de wii-remote (grote) voorraden in de winkel te leggen. waardoor je dus langs meerdere filialen moet om het samen te sprokkelen...
en ik zou ook gewoon alle winkels in je plaats checken, soms heb je geluk. zoals ik zaterdag met wiiplay...
succes!
Allang: nieuws: Nyko maakt draadloze kloon van Wii-nunchuckVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:10:
Ik moet zeggen dat ik het niet meer zo interessant vind om te lezen hoeveel punten iedereen gehaald heeft
dit al gezien?
[afbeelding]
En daarvoor had ik het al gezegd: ChrisM in "Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen ..."
Verwijderd
Remotes uit het buitenland zijn zeker compatible. Heb er 2 mee laten nemen uit Amerika a €28,= per stuk.Caminada schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:24:
Verwijderd
ik bedoelde daar mee te zeggen dat ik ze een half uur aan de lijn heb gehad maar niet opnemenDeOS schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:45:
[...]
wie tot 10 kan tellen....
http://www.mediamarkt.nl/...caties.php3?market_id=157 (links alle vestigingen te selecteren)

in zoetermeer hadden ze ze dus niet meer en ze meldden mij dat ze in heel nederland (zelfs niet aan de grens van duitsland ivm mogelijke import via duitsland) niet te verkrijgbaar meer waren.. ik bel nu alphen aan de rijn eens even om te kijken in hoe verre deze verkoper gelijk had..
Verwijderd
over cruis'n
Dit spel wil ook niet serieus genomen worden.Weet niet of iemand dit op de N64 ooit gespeeld heeft.Maar die waren ook zo belachelijk slecht dat het gewoon echt tof werd.
Maargoed.
ghostbusters
4 nieuwe screens.
http://www.wiionly.nl/gal...d=4193&image=1_942945.jpg
Dit spel wil ook niet serieus genomen worden.Weet niet of iemand dit op de N64 ooit gespeeld heeft.Maar die waren ook zo belachelijk slecht dat het gewoon echt tof werd.
Maargoed.
ghostbusters
4 nieuwe screens.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 20:00 ]
Verwijderd
Leuk! Luigi's mansionVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:57:
over cruis'n
Maargoed.
ghostbusters
4 nieuwe screens.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over de beschikbaarheid van de Wii of Wii-points (in welke zin van het woord dan ook) zijn niet de bedoeling!
Vragen over de beschikbaarheid van de Wii of Wii-points (in welke zin van het woord dan ook) zijn niet de bedoeling!