Niet de beloofde verhoging, maar wel op papier en in de modem.
Ik ben dus bang dat KPN de boosdoener is.
Ik ben dus bang dat KPN de boosdoener is.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik had hetzelfde met @slome, eenmaal slecht blijft het slecht, aldus de monteur.JohnStaakke schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:12:
Ik heb zojuist mijn ingebrekestelling gefaxed, en vanavond doe ik een papieren versie op de post.
Ik heb ze 10 werkdagen gegeven om het op te lossen, en anders beschouw ik het contract als ontbonden, met de eis dat mijn lijn binnen 5 werkdagen weer vrij is voor een andere ISP.
Ook heb ik geeist dat ik behoorlijk wat geld terug zal krijgen, ik hoop dat ze mijn verzoeken inwilligen. Zo niet, dan is het helaas pindakaas en ga ik over op Telfort.
[ Voor 28% gewijzigd door haan101 op 13-12-2007 09:27 ]
Dat is dus het vreemde, heb gewoon 3 dagen perfekt internet gehad, en sindsdien helemaal niks meer.haan101 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:20:
[...]
Ik had hetzelfde met @slome, eenmaal slecht blijft het slecht, aldus de monteur.
Hij zei het zelf ga maar weg, dit zal dan zo blijven(5 nieuwe modems)
[ Voor 5% gewijzigd door IkWilbert op 13-12-2007 12:29 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Wat ik net heb gedaan met een WiFi belkin router is dit:fingerhead schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:57:
OKe ik heb nu al een tijdje de livebox en werkt perfect etc. heb nu sinds kort een nieuwe router gekocht de linksys WRT54GL had eerst een sitecom die perfect werkte maar wou toch WiFi hebben voor me ipod etc. maar ik rkijg dat hele ding niet aan de praat. snap er echt de balle niet van. heb nu wel lopen zoeken maar al die letters lijken gewoon zoveel op elkaar. en snap er geen hond van.
Iemand die mij een duidelijk uitleg kan geven of iets over deze combinatie.
Verwijderd
Als je een ongebruikelijke klik hoort in het modem, heb je dan niet evt. aan de optie 'modem stuk' gedacht? Lijkt me het meest logisch.joboris schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:26:
Al anderhalf jaar Orange ADSL zonder problemen. De laatste maand lijkt het erop dat de livebox zichzelf vaak reset, ook vaak meerdere keren op een dag. Je hoort een klik, en ziet dat de intrain waardes weer veranderd zijn. Zou het dan nu gebeurd zijn met de stabiele verbinding die ik altijd had met Orange? Zijn er op het moment meer mensen met problemen van deze aard?
Zoek naar de definitie van ADSL met de nadruk op A.gert1111 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:19:
Ik heb nu sinds gisteren Orange Adsl Family met telefoon, en ben ondanks dat het al begin oktober is aangevraagd overwegend tevreden, download met 2MB/s, maar als ik upload, dan gaat de downloadsnelheid meteen naar beneden, iemand een idee hoe dat kan? zodra ik de upload weer weghaal, gaat de snelheid van de download direct weer omhoog.
bvd
dat probleem heb ik nu ook een paar weken alLekkere Loempia schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:37:
[...]
Als je een ongebruikelijke klik hoort in het modem, heb je dan niet evt. aan de optie 'modem stuk' gedacht? Lijkt me het meest logisch.
nee is niet normaalDaFrenk schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:41:
Die klik is normaal toch? Dat hoor ik zodra hij klaar is met de initiële opstartfase en gaat connecten met de ADSL lijn. En volgens mij zodra hij verbonden is hoor je het weer.
Dan is de splitter in deLivebox stuk of of je kabel van Livebox naar telefoonaansluiting heeft een breukje of je lijn stottert.cardwizard schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:43:
[...]
dat probleem heb ik nu ook een paar weken al
**klik** weg verbinding en **klik** weer internet
uitermate irritant soms wel 5 keer achter elkaar
het gebeurt soms dagen achter elkaar , en nu al een paar dagen niet meerSayko schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:45:
[...]
Dan is de splitter in deLivebox stuk of of je kabel van Livebox naar telefoonaansluiting heeft een breukje of je lijn stottert.
Probeer altijd de hele tekst te lezen. Je reageert maar op 1 derde van mijn verhaal.cardwizard schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:10:
[...]
het gebeurt soms dagen achter elkaar , en nu al een paar dagen niet meer
dus dat er een kabel hier stuk is gaat er bij mij niet in die ligt al 3 jaar achter de plint
lol, niet? heb hier een nieuw modem gekregen ivm snelheidsproblemen. Mijn oude modem klikte maar deze doet het z hard met het verschil dat deze een prima verbinding geeft....
Dat zal ze leren jaFatal Mind schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:51:
Het knalt er hier nu elk uur uit, ga ze morgen helemaal kapot schelden...
Dat klikken heb ik ook (en dit is mijn 2e livebox, mijn eerste deed het ook). Meestal doet 'ie het rond middernacht, ik dacht ook om zichzelf te resetten. Verder heb ik geen problemen met m'n livebox (op dit moment), maar hij hoort dus niet te klikken als ik het goed begrijp?Fonzie27 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:13:
[...]
lol, niet? heb hier een nieuw modem gekregen ivm snelheidsproblemen. Mijn oude modem klikte maar deze doet het z hard met het verschil dat deze een prima verbinding geeft....
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Verwijderd
Heeft vrij weinig met ADSL te maken; wel met het feit dat als je je upload voltrekt, er geen (N)ACK berichten meer kunnen worden verstuurd bij het downloaden. Probeer maar eens een paar KB over te houden van je upload (dus i.p.v. met 90 KB/s uploaden i.p.v. 100) en je zult merken dat je download weer vol binnenkomt. Met name P2P verkeer, zoals BitTorrent, moet veel berichten versturen om het verkeer goed te regelen.Sayko schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:42:
[...]
Zoek naar de definitie van ADSL met de nadruk op A.
Wat heb jij met 'naja'fingerhead schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:48:
hehe ik zie hier mooie verhalen rond gaan.
mijn verhaal.
...
[ Voor 83% gewijzigd door MensionXL op 16-12-2007 16:28 ]
En jij mag de definitie van SDSL EN ADSL opzoeken.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:06:
[...]
Heeft vrij weinig met ADSL te maken; wel met het feit dat als je je upload voltrekt, er geen (N)ACK berichten meer kunnen worden verstuurd bij het downloaden. Probeer maar eens een paar KB over te houden van je upload (dus i.p.v. met 90 KB/s uploaden i.p.v. 100) en je zult merken dat je download weer vol binnenkomt. Met name P2P verkeer, zoals BitTorrent, moet veel berichten versturen om het verkeer goed te regelen.
Hehehe, heb al langer problemen met ze, misschien dat ze eens wakker worden ofzo...
www.logmein.com, is web based, werkt ook zonder je poorten te forwarden, je moet programma'tje installeren van hun site enzo, en dan kun je vanaf die site je pc's overnemen in je browser.F-O-C-U-Z schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:52:
.. Volgende week op vakantie en zal graag mijn computers vanaf daar willen overnemen.
//Thapous
Ik heb zelf ook al wel ns ondervonden dat poort 80 op eoa manier niet geforward kan worden met de livebox... Heb je niet veel aan om het werkend te krijgen, maar het kan wel duiden op een algemeen 'gegeven'. Helaas.
Naja zeg
Tja, ik heb ze vorige week in gebreke gestelt, en heb nog niet eens een antwoord daarop ontvangenRRR schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:13:
Bijna 2 weken geleden viel bij mij plots de linesync weg om nooit meer terug te komen. Na diverse telefoontjes kan nog steeds geen enkele Orange helpdeskmedewerker mij vertellen wanneer er een monteur naar gaat kijken.
Wel eerst dat ik binnen 7 dagen teruggebeld zou worden met de melding dat het gerepareerd zou zijn (wat natuurlijk niet gebeurde), vervolgens zeggen ze dat voor DSL problemen altijd 2 tot 3 weken uitgetrokken moet worden.
Iemand nog tips om de boel vlot te trekken?
Ik heb torrent/ssh enzo wel gewoon werkend. Mijn firewall tab ziet er als volgt uit:
Verwijderd
Misschien dat ik het apparaat maar een keer moet resetten, en dan alles opnieuw toevoegen. Toen ik voor de eerste keer het apparaat aansloot deed ie het direct zonder dat ik gegevens heb moeten invoeren. Zal dat ook het geval zijn als ik het apparaat reset? Ik zit namelijk in een studentenhuis en heb de inloggegevens niet van Orange.
[ Voor 27% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 17-12-2007 12:30 ]
[ Voor 23% gewijzigd door sewer op 17-12-2007 12:39 ]
Verwijderd
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Algemeen bekend dat je met de ingebouwde WiFi geen hoge snelheden haalt. Ik kwam zelf niet hoger dan rond de 1000 KB/s. Wil je hogere snelheden halen, dan zul je voor een apparte wireless router/accespoint moeten kiezen.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:24:
Nog meer mensen issues met de default WIFI-kaart die bij/in de livebox zit?
Via wifi stagneert m'n connectie op zo'n 1400-1500kB/s, terwijl ik via UTP 1800kB/s haal vanaf dezelfde bron. (eweka, 6 threads)
Abbo: 20Mb Orange, livebox met standaard pcmcia kaartje, 802.11b+g (g only ook al getest, geen verschil)
sleurdoos: Macbook met 802.11n kaartje
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Ja! Hier nog iemand die zichzelf dat afvraagd!cool0 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:37:
Is het eigenlijk niet mogelijk een andere router neer te zetten ipv die livebox? Dus ook een die het telefoon verkeer regel? Mijn livebox wil nog wel eens crashen waardoor ik geen internet heb en ik dus het modem aan en uit moet zetten. Komt waarschijnlijk door mijn torrents maargoed. Heb liever daar een goede router voor dan die livebox een cisco of linksys als dat zou kunnen.
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Na hoeveel dagen heb je dat gedaan? Ik kan in de algemene voorwaarden hier geen termijn voor vinden, ook in het wetboek van strafrecht wordt volgens mij geen termijn genoemd.JohnStaakke schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:55:
[...]
Tja, ik heb ze vorige week in gebreke gestelt, en heb nog niet eens een antwoord daarop ontvangen
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Gaat er niet omdat ze de instellingen niet vrij geven maar dat er een dergelijke degelijke router bestaat. Voor het ADSL signaal is genoeg te vinden maar het voip gedeelte.JohnStaakke schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:06:
heeft geen zin volgens mij, Orange geeft de VOIP instellingen niet vrij.
Ik heb het na 5 weken gedaan, er is volgens mij ook geen termijn vastgesteld voor zulke dingen. Maar na 5 weken vond ik het wel mooi geweest.RRR schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:13:
[...]
Na hoeveel dagen heb je dat gedaan? Ik kan in de algemene voorwaarden hier geen termijn voor vinden, ook in het wetboek van strafrecht wordt volgens mij geen termijn genoemd.
Pas je hosts bestandje aan.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:35:
De Livebox ondersteunt geen NAT Loopback. Ik kreeg het ook niet voor elkaar om mijn server vanuit het netwerk te bereiken (via een DynDNS), terwijl het vanaf een andere locatie prima werkt (zoals een school ofzo).
Meer info: http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=12286
[ Voor 8% gewijzigd door Sayko op 17-12-2007 14:48 ]
Precies! Wie weet meer?cool0 schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:51:
[...]
Gaat er niet omdat ze de instellingen niet vrij geven maar dat er een dergelijke degelijke router bestaat. Voor het ADSL signaal is genoeg te vinden maar het voip gedeelte.
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Verwijderd
Same here, sinds vorige week is mn downstream naar 4700KB/s gezakt, was eerst ruim 1MB/s heb orange gebeld en ze gaan ernaar kijken...._avalanche_ schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:54:
na normaal wekelijks toch wel 3 vastlopers te hebben, is het nu zo erg dat ik er al zo'n 25 heb gehad in 2 dagen. En dat is zonder de uitvallen 's nachts te rekenen. Vaak als ik 's morgens mijn computer aan zet is het internet erg traag. De intrainwaardes zijn dan ook onder de 4mbit gezakt.
Is hier wat tegen de toen, kan ik om deze redenen mijn abbonement vervroegd afzeggen? Want zo langzamerhand begint mijn geduld op te raken.
[ Voor 26% gewijzigd door sparkle op 07-01-2008 16:57 ]
Tja, het schema waar ik aan denk is om na de toegezegde 3 weken (dus volgende week) een ultimatum te stellen om het binnen een week gefixt te hebben en dan na een week de ingebrekestelling op te sturen. In totaal een maand de tijd te hebben om een monteur in een busje te krijgen, naar de wijkcentrale en/of woning te laten rijden en daar wat te laten pielen lijkt me best redelijk.JohnStaakke schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:14:
[...]
Ik heb het na 5 weken gedaan, er is volgens mij ook geen termijn vastgesteld voor zulke dingen. Maar na 5 weken vond ik het wel mooi geweest.
Ja, tis allemaal een beetje frustrerend, voor een helpdesk vindt ik het een beetje een sloeber zooi, het enige wat ze kunnen zeggen is '' kijk je kabels na '' of '' '' het ligt niet aan ons '' tis een beetje weglopen voor de problemen die er met hun service zijn, maarja, wat doe je er aan...
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 12:52 ]
hier knalt de verbinding er ook om de haverklap weer uit , de livebox blijft aan het klikken wat hij nooit deed toen ik geen problemen had , mijn up en downloadsnelheid verschillen ook na elke uitvalVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:37:
Het is weer drama bij mij:
Your current bandwidth reading is: 1.20 Mbps which means you can download at 153.93 KB/sec. from our servers.
(Dit was nog een snelle meting voor vandaag) Vanochtend lag het rond de 70KB/sec
En surfen is al helemaal niet te doen.
Verwijderd
Ja, ik zou ook graag overstappen naar iets anders, maar dan ben je volgens mij zo iets van 50 of 60 euro kwijtcardwizard schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:48:
dit is voor mij in ieder geval het eerste en laatste jaar orange
Daar wil ik graag meer over horen, heb het er ERG graag voor over...Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:53:
[...]
Ja, ik zou ook graag overstappen naar iets anders, maar dan ben je volgens mij zo iets van 50 of 60 euro kwijtMaar ik heb me er ook niet echt in verdiept...
Update:haan101 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:59:
Zojuist met orange gesproken, uitermate netjes behandeld.
Alle testen wijzen dat alles moet werken op de verhoging.(firmware, ping naar 194.134.5.5, snelheid bij alice, afstand tot centrale en meer)
Het probleem wordt overgedragen aan de Technische Dienst.
Op mijn vraag of de KPN de lijn capt " het zou kunnen"
De TD zal mij hieromtrent informeren, kon wel 14 dagen duren.
nogmaals perfect behandeld kan niets anders zeggen
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door NokiaFan op 18-12-2007 21:28 ]
Dat zou toch echt te belachlijk voor woorden zijnhaan101 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:30:
[...]
Update:
Zojuist weer gebeld met Orange(kan niet wachten). Mijn zaak is nog steeds in behandeling maar de medewerker melde dat hij denkt dat de snelheid er al had moeten zijn, zoniet dan zal ie ook niet hoger gaan. "Dat is vreemd, ik had 1.5 jaar terug wanadoo-basic(8mb) en haalde met gemak 1000/kb en ga je mij nu vertellen dat het feest nu niet doorgaat?" waarschijnlijk wel zei de man.
Dit wordt lachen, net 2 maand bij sinasappel en nu al de kriebels...........![]()
Hoop dat de TD mij echt belt.
Verwijderd
Bij mij geeft hij groen aan maar geen verhogingVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:05:
Is dit kaartje ook van toepassing op de snelheidsverhoging van Orange?
http://www.adslcentrale.nl/index.php?dynamic_content=kaartje
Klik op "overzichtskaart"
Heb je de brief aangetekend verstuurd? Naar welk adres heb je het gestuurd? En geloof dat je ook hebt gefaxt. Naar welk nummer? (zoekt ondertussen zelf ook even)JohnStaakke schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:55:
Tja, ik heb ze vorige week in gebreke gestelt, en heb nog niet eens een antwoord daarop ontvangen
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Het is een beetje lange brief om hier neer te zetten (4 of 5 kantjes)DeTjuk schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:19:
[...]
Heb je de brief aangetekend verstuurd? Naar welk adres heb je het gestuurd? En geloof dat je ook hebt gefaxt. Naar welk nummer? (zoekt ondertussen zelf ook even)
En wat heb je precies in je brief gezet? Ik dacht dat je dat hier ook had neergezet, maar kon het zo 123 niet terug vinden.
Bedankt voor je info. Dit is wat ik heb opgesteld. Voordat ik het verstuur zou ik graag van iedereen die dit leest, nog tips, aanvullingen, opmerkingen of wat dan ook horen.JohnStaakke schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:30:
Het is een beetje lange brief om hier neer te zetten (4 of 5 kantjes)maar ik heb hem gefaxed naar dit nummer http://www.orange.nl/help..._vaste_telefonie/contact/, onder fax.
Orange klantenservice
Postbus 11095
1001 GB Amsterdam
Woonplaats, datum
Betreft: klacht snelheidsverhoging Orange ADSL Extra en Telefonie (klantnummer)
Geachte klantenservice,
Sinds xx-xx-2007 heb ik een Orange ADSL Extra en Telefonie abonnement bij u afgesloten.
Ten tijde van het aangaan van dit abonnement werd geadverteerd met een snelheidsverhoging in de maand november. Dit was voor mij de reden om bij u een abonnement af te sluiten.
In de maand november heeft geen snelheidsverhoging plaats gevonden. Pas in de laatste week van november wordt naar de klanten gecommuniceerd dat er nu begonnen wordt met de verhoging en dat klanten die in de actieperiode abonnee zijn geworden nog voor het einde van het jaar, kunnen profiteren van een hogere snelheid.
U hoort mij te kunnen laten genieten van uw aanbieding. U voldoet echter niet aan mijn verwachtingen.
Ik schrijf u deze brief om u op de hoogte te stellen van het volgende. Mocht het zo zijn dat ik aan het einde van het jaar geen gebruik kan maken van de (door u zelf beloofde) snelheidsverhoging (enerzijds omdat deze niet is doorgevoerd of anderzijds dat deze wel is doorgevoerd, maar in de praktijk niet werkt), ik u bij deze in gebreke stel voor het niet nakomen van uw verplichtingen.
Daarnaast kan deze brief dan gezien worden als opzeggingsbrief van het abonnement, zonder verplicht te zijn tot betaling van de resterende maanden die het contract nog duurt. Ik wijs u hier op art. 6:265 van het Burgerlijk Wetboek.
Ook dient de telefoonlijn zo te worden opgeleverd dat een andere ADSL-provider deze probleemloos en snel kan over nemen. (termijn noemen???)
De termijn (einde van het jaar) lijkt mij redelijk aangezien in november de snelheidsverhoging al geregeld zou moeten zijn. Als in eind december dit nog niet is gebeurd, heeft u een maand de tijd gehad om dit op te lossen.
Vandaar de periode tot het eind van het jaar die u van mij krijgt om mijn klacht volledig te verhelpen.
Hoogachtend,
< Uw handtekening >
< Uw naam en adres >
< Uw klantnummer bij Orange >
< Uw vaste telefoonnummer >
< Uw mobiele telefoonnummer >
P.S.: Deze brief is tevens gefaxt naar nummer: 020 535 59 99
Mja, ik wil gewoon voor kerst nog Internet en Telefonie. Lukt dat niet, dan wil ik binnen een week de lijn vrij hebben zodat ik ergens anders terecht kan. Niks bijzondersDeTjuk schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:54:
Ja, had ik gelezen van die termijn. Op zich mogen ze daar best iets langer over doen. Een nieuwe abo aanvragen duurt ook 2 - 4 week. Denk dat ik er maar 2 week van maak...
Ben benieuwd wat de reactie is op jouw brief aangezien die uiteindelijk hetzelfde doel heeft; opzeggen van abonnement. Althans dat neem ik dan maar even aan.
Als ik het goed begrijp heb jij naar de helpdesk gebeld en daar gevraagd of jouw fax/brief was binnengekomen? Konden ze dat daar zo zien?
Komt de door iedereen gewilde verhoging dan misschien tóch nog vóór 1 januari 2008?2007-12-19 15:09:36 - onderhoudswerkzaamheden ADSL-netwerk
Van 20 t/m 25 december 2007 vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan ons netwerk. U kunt in deze periode problemen ondervinden met uw ADSL (& Telefonie) verbinding. Om de verbinding in dat geval te herstellen haalt u de stroomstekker van de modem uit het stopcontact en doet deze er weer in. Natuurlijk proberen wij de overlast zoveel mogelijk te beperken. Wij bieden u onze excuses aan voor eventueel ongemak dat u desondanks ervaart.
[ Voor 45% gewijzigd door Fatal Mind op 19-12-2007 19:46 ]
Ik hoop het idd ook dat het dan eindelijk gebeurd isKleus schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:17:
Wat een ellende weer met Orange als ik dat zo lees.
Ben blij dat m'n verbinding (4/1mbit) hier netjes stabiel is momenteel.
Nu toch 2128 uur aan uptime aan een stuk mét de Livebox(~88 dagen)
Verder zag ik zojuist het volgende bericht staan op de site van Orange:
[...]
Komt de door iedereen gewilde verhoging dan misschien tóch nog vóór 1 januari 2008?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
[ Voor 12% gewijzigd door sewer op 19-12-2007 22:50 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 08:48 ]
Verwijderd
hmm ok, dat zou betekenen dat ik zo ongeveer op het maximale zit, dan hoef ik niks te veranderen.sewer schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:45:
Denk niet dat het iets gaat uitmaken, 2500 ga je nooit halen, je houdt namelijk geen rekening met de overhead. Het is realistischer om het aantal bits/s door 10 te delen om je effectieve downloadsnelheid in bytes/s te krijgen (20% overhead dus).
Denk dat de werkelijke grens van de verbindingen rond de 2000 kB/s ligt.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Hee, mijn aansluiting is vanaf het paddestoeltje(kpn) gelast naar een telefoonkabel.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:33:
Goeiemorgen mensen,
Ik heb een mening en ik wil weten of jullie die delen.
na lang wachten heb ik sinds gister orange adsl extra,
momenteel zit het israpunt(meterkast) 15m af van het punt waar mijn livebox aangesloten is (eerste stekkerdoos in het huis). ik bevind mij op +- 350 M van de centrale, en haal momenteel 1950KB
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq