Ik wil ook graag overstappen naar Orange, maar als ik de verhalen hier zo lees krijg ik toch een beetje de bibbers. Kapotte lijnen die Orange niet wil repareren, trage internetverbindingen, niet werkende internetverbindingen, onvriendelijke en onkundige helpdesk, foutief verlopende nummerportering en ga zo maar door. Nu is het wel zo dat enkel de mensen met problemen zich in dit topic 'melden', maar er is natuurlijk ook een hele grote groep waarbij alles wel goed gaat. Mijn beide ouders en een paar kennissen hebben ook Orange, maar er nooit problemen mee. Verder lijkt de aanbieding van Telfort nog iets voordeliger omdat zij geen starttarief berekenen voor bellen naar vaste nummers. De prijzen zijn nagenoeg gelijk. Dus wat is nu het beste? Orange of Telfort?
Bij Telfort krijg je een normaal modem, dus kan ik m'n eigen Linksys Router blijven gebruiken, bij Orange krijg je een Livebox, een apparaat dat naar schijnt, niet zo geweldig kan omgaan met vele actieve verbindingen (torrents / azureus of emule). Kan iemand daar iets over zeggen?
Bij Telfort krijg je een normaal modem, dus kan ik m'n eigen Linksys Router blijven gebruiken, bij Orange krijg je een Livebox, een apparaat dat naar schijnt, niet zo geweldig kan omgaan met vele actieve verbindingen (torrents / azureus of emule). Kan iemand daar iets over zeggen?