Even een simpel vraagje wat ik niet op de Orange site kon vinden onder mijn account gegevens. De einddatum van m'n contract (dus de datum waarvoor ik met een maand opzegtermijn moet opzeggen) is dat nu de datum van aanvraag (bij mij 6 juni) of de datum van oplevering (29 juni)
Ik zit er over te denken om over te stappen naar Telfort. Ik heb nu een KPN vaste lijn (Bel budget 11 euro per maand) + Orange Extra voor 24 euro per maand. De vaste lijn gebruik ik eigenlijk alleen voor bereikbaarheid en heb ik gehouden voor het geval Orange de boel zou verkloten bij de aanvraag. Ik zou nu dan overgaan naar Telfort ADSL voor 19,95 en KPN de deur uit doen.
Hoe is dit het handigste aan te pakken. Eerst KPN opzeggen werkt niet want dan gaat Orange waarschijnlijk m'n abo wijzigen in een ADSL zonder telefonie pakket met een nieuw jaarcontract? Overstappen naar Telfort en m'n telefonie behouden en pas na de overstap telefonie beeindigen?
Hoe is dit het handigste aan te pakken. Eerst KPN opzeggen werkt niet want dan gaat Orange waarschijnlijk m'n abo wijzigen in een ADSL zonder telefonie pakket met een nieuw jaarcontract? Overstappen naar Telfort en m'n telefonie behouden en pas na de overstap telefonie beeindigen?
Ik ben toch malle pietje niet!