Dat is dan ook de doel van het slotje. We verwachten inzet en moeite voor je eigen probleem. Is dat er niet dan is een slotje op z'n plaats.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:00:
Vind dat de topicstarter gelijk heeft !.. als je hier een hele normale vraag stelt..maar niet goed genoeg zoekt.. wordt je topic mooi geslolen...zijn zoveel forums waar je dus wel (LEES): normale vragen ken stellen..
Nog een reden dat topics op slot gaan. Zodat je kunt zoeken op de open topics en je de 'slechte' topics daar niet tussenuit hoeft te gaan halen.En als je gaat zoeken krijg je zoveel mogelijke hits met andere gesloten topics dat je niet meer weet waar je eventueel het antwoord op je vraag eventueel zou kunnen vinden.
Tja, dit ziet er voor mij uit gewoon als flame. Een gebande user is het natuurlijk niet eens met de reden waarom hij gebanned is en zonder enige vorm van inhoudelijke onderbouwing is hier natuurlijk niets zinnigs over te zeggen, dan dat het gewoon sfeermakerij is.--------------------------------EN hier wat een Banned user van jullie vond-----------------------------------------------:
De gebanned ex user vond het forum en de frontpage erg leuk maar ohwee als je iets negatief of positief over een shop zegd waar naar mijn idee tweakie niet genoeg euro's krijgt dan word je review verwijderd en de user krijg een ban. Dan is het plezier wat ik had in tweakie snel weg, en als je daar wat overzegd tegen de mod dan ben jij altijd de schuldige. Dus techzine.nl heeft er een user bij.
Je kunt mensen toch prima op weg helpen om hun probleem op te lossen. Als er een kant en klaar antwoord is krijgen ze dat wel, of er wordt naar gelinkt. Is dat er niet, dan moeten ze moeite doen.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:39:
Er word meestal wel erg veel aangegeven (vooral door de tweakers zelf) van leest de FAQ en dergelijken. Terwijl de meeste vragen een hele simpele oplossing hebben.
Dus misschien kunnen we als we toch gaan posten gewoon de mensen helpen i.p.v maar voor wannabe modje te gaan spelen. Ik bedoel als je niet wil antwoorden op een post omdat het een simpele vraag is die voor jou algemeen is dan antwoord je toch gewoon niet.
Daar irriteer ik me meer aan dan al die voor de hand liggende vragen
[edit]
@dion_b
doe eens niet zo naar en precies zeggen wat ik ook al wilde zeggen