GPU upgrade vraag!

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parawaus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 20:56
Een mod heeft mijn vorige topic gesloten met weer het standaard reply kijk in de faq bla bla.
Dat had ik dus gedaan maar daar staat het antwoord voor mijn persoonlijke vraag niet in!!!....dus....geheel terecht opnieuw!
Mijn vraag staat dus niet in vorige topics omdat het slaat om mijn eigen systeem!
Tevens gezien het onduidelijk systeem om op de actie van een mod te reageren plaats ik dit topic nogmaals!

Ik heb nu een XFX geforce 7900GT maar wil wat anders.
Had al zitten denken aan het aanschaffen van een andere VGA koeler maar dat lijkt me toch zonde geld.veel haal ik niet uit deze kaart met overclocken.

Heb niet veel te besteden dus daarom mijn vraag op tweakers.
Heeft het nut deze kaart te vervangen?
Ik heb +/- 100 euro te besteden.

Ik vroeg me dus af of er een kaart bestaat met betere specs dan mijn huidige voor +/- 100 euro.

Ik speel veel Flicht simulator X en need for speed e.d.

De rest van mijn systeem is een intel core2duo 6400,3gig G.E.I.L mem pc26400 800mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 100 euro kan je niet een beter model uitzoeken. Dat is either dat je je huidige kaart verkoopt, geld erbij optelt en dan iets kopen kan, of je koopt van het geld een 2de hands kaart, wat je voor 150 tot 200 prima kan vinden wat nog sneller is ook :)

Je moet wel immers van 2dehands houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parawaus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 20:56
2dehands geen probleem!

Nieuw is natuurlijk altijd beter maar reacties zoals die van jou gaat het mij om.
Daar kan ik wat mee.
Niet die standaard dingen uit een faq o.i.d

Ik wil upgraden maar wil weten wat anderen mij aanraden.
Gebruikers uit het veld zeg maar.
Niet een of andere faq die door een knowitallnerd is opgesteld.daar kan ik niks mee.Vaak lopen ze ook achter ook en zijn ze niet gebruiker specifiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die faq is er om een bepaald niveau op het forum te houden. Als iedereen niet die faq zou lezen en domweg topicjes zou starten dan wordt het snel een zooitje, en dat is wat de moderators willen voorkomen ;)

Een 2dehands kaart kan je uiteraard goedkoper vinden, kijk maar eens op Vraag & Aanbod. Vermijd de lagere series dan x1900 van ati, of 8800 van nvidia (basicly alles wat daaronder zit tipt niet aan je huidige kaart). Met een treffer kan je een leuk kaartje scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

parawaus schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:09:
Een mod heeft mijn vorige topic gesloten met weer het standaard reply kijk in de faq bla bla.
Dat had ik dus gedaan maar daar staat het antwoord voor mijn persoonlijke vraag niet in!!!....dus....geheel terecht opnieuw!
Mijn vraag staat dus niet in vorige topics omdat het slaat om mijn eigen systeem!
Tevens gezien het onduidelijk systeem om op de actie van een mod te reageren plaats ik dit topic nogmaals!
Right. Dat is dus níet de bedoeling, en je dient contact op te nemen met de mod in kwestie wanneer je het niet met zijn beslissing eens bent.

In je gesloten topic staan overigens meer dan genoeg aanwijzingen: gewoon niet kopen en doorsparen voor een betere kaart.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg...

- je zou mogen weten dat "welke ... moet ik kopen?" topics op GoT ongewenst zijn. Die heb je vaker geopend en die zijn vaker op slot gegaan.
- je zou ook mogen weten dat zomaar "heropende" topics per definitie dichtgaan, dit heb je namelijk in het verleden ook al gedaan.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.