En jij vind deze enorme electrostaten niet onbetaalbaar?Anoniem: 102122 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:31:
Elektrostaten moeten inderdaad groot zijn om bas te kunnen weergeven. Kleinere elektrostaten hebben een subwoofer nodig of hebben zoals Martin Logan een woofer onder het paneel zitten. De luidsprekers zijn hoog, maar mijn kamer heeft een hoog plafond (wat je niet kan zien op de foto). Ze zijn 204 cm. hoog, en dan zit het plafond nog weer 90 cm hoger. Daarnaast zijn ze natuurlijk plat en je kan er een beetje doorheen kijken. Hierdoor ogen ze irl niet lomp groot. Een grotere ruimte was natuurlijk wel mooier geweest, maar grotere studentenkamers vind ik onbetaalbaar.
De tv heb ik niet in het midden geplaatst omdat ik dan de Quad 606 niet meer kan plaatsen. Ik vind het overigens niet echt storend dat de tv niet precies in het midden staat, ik ben er wel aan gewend.
Ik weet trouwens zeker dat als je een goede surround setup hebt gehoord met een goede demofilm, dat je echt wel weet wat je mist zo zonder surround.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5