“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Anoniem: 248725
is de kwaliteit goed?Bluto schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:41:
[...]
Heb net zelf ook iets gescoord:
[afbeelding]
voor € 22,49 toch geen geld...
Ebay rules
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 248725 op 14-01-2008 02:24 ]
Anoniem: 240424
Van die woofers zou je wel eens gelijk kunnen hebben maar de tweeters zijn van SEAS weet zo type niet meer 123 heb alles op marktplaats opgescharreld behalve de onderdelen voor de filters enz.
groet harm.
leuk! TV en openhaard/schoorsteenAnoniem: 240424 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:04:toon volledige bericht
Beste mensen hier het vervolg op de post van eergister.
We zijn inmiddels weer druk bezig geweest en zijn ook heel end opgeschoten
dit is het resultaat tot nu toe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
groet Harm
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Netjes allemaal hoor, mooie set, leuke tv en mooie (houten?) vloer. Weet alleen niet of ik het tapijt zo mooi erbij vind. Ligt dat er voor de acoustiek? Anders zou ik er een witte hoogpolige neerleggen ofzo? Ieder zijn smaak hoor !Anoniem: 240424 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:04:
Beste mensen hier het vervolg op de post van eergister.
We zijn inmiddels weer druk bezig geweest en zijn ook heel end opgeschoten
dit is het resultaat tot nu toe
groet Harm
(Persoonlijk zou ik dit niet doen, maar ik zie qua indeling ook niet zo snel iets anders...)
Greetz MrBaaco
De haard kan toch gewoon aan...gelijk natuurlijk Ambi-LightMrBaaco schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:30:
Is het niet zonde van je haard? Je haard is nu toch onbruikbaar?
(Persoonlijk zou ik dit niet doen, maar ik zie qua indeling ook niet zo snel iets anders...)
Tubes....It's what make music music!
valt nu misschien niet zo op op de foto maar de achterwand (dus de wand die je niet ziet op de foto) is zelfde kleur grijs als het kleed. en komt nog een tafel in (licht blank eiken.)OcNewB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:18:
[...]
Netjes allemaal hoor, mooie set, leuke tv en mooie (houten?) vloer. Weet alleen niet of ik het tapijt zo mooi erbij vind. Ligt dat er voor de acoustiek? Anders zou ik er een witte hoogpolige neerleggen ofzo? Ieder zijn smaak hoor !
Het is nooit een haard geweestMrBaaco schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:30:
Is het niet zonde van je haard? Je haard is nu toch onbruikbaar?
Het hele geheel is op getrokken uit mdf (complete schouw behalve het bovenste gedeelte das nog betonnen schoorsteenmantel)
vandaar dat ik het zo gedaan heb, moest toch iets
Ennuh heb nog wel ergens een dvdtje met vlammetjes en 5.1 geknetter

groet.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 240424 op 14-01-2008 14:50 ]
Ik wil niet lullig doen. Maar als je nou de posts over dat onderwerp eventjes doorleest. (Pak en beet de laatste 3 pagina's) dan kun je zien dat die verkoper goede kwaliteit levert.
Voor de reflectie hoeken en dergelijke kan je kijken op www.projecta.nl daar staat een en ander uitgelegd. Voor een dergelijke ruimte kan je heel goed een high contrast scherm nemen. De beperkte kijkhoek is geen probleem als ik je schets zo zie.Webbah schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 01:49:
Iemand nog een tip voor een scherm die op juiste manier reflecteert voor zo'n hoek?
Een leuke site om naar te kijken voor de afwerking van het geheel is: www.homecinemamodules.com. Dit is opgezet door Harry Vogels. Zijn concept is voor de entry markt een out of the box solution maken.
Verschillende uitvoeringen zijn te krijgen (ze zijn nu bezig met het ontwikkelen van een wat moderner uiterlijk)
Voordeel is dat de stoelen ook modulair opgebouwd kunnen worden en uit voorraad leverbaar (vanuit Belgie)
Anoniem: 183025
Heb hem net uitgeprobeerd bij de film 'Surfs up' van Sony animation en er blijkt wat meer diepte in het geluid te zitten, maar weet het niet helemaal zeker. Foto:

Voor tussen mijn Pioneer reciever en mijn Denon eindversterkers.

Ik heb ze 2ehands gekocht voor 30 euro incl. verzendenKappeNou schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:57:
50€ is best veel voor iets wat je niet zeker weet

Zelf heb ik pasgeleden op ebay de niko stereo link voor mijn iPod classic gekocht. Wilde namelijk de line-out gebruiken met volume op 0, en zonder de ipod uit zijn case te hoeven halen. Het geluid is iets zachter dan mijn pc via spdif, maar dit heb ik mooi op kunnen lossen door de aansluiting van de iPod iets harder te zetten op mijn receiver.
Deze kabel werkt dus perfect en lost mijn problemen op! Al met al niet duur voor 14 euro incl. verzenden
Hier wat foto's:

Bedankt, leuk om naar te kijken.Voor de reflectie hoeken en dergelijke kan je kijken op www.projecta.nl daar staat een en ander uitgelegd. Voor een dergelijke ruimte kan je heel goed een high contrast scherm nemen. De beperkte kijkhoek is geen probleem als ik je schets zo zie.
Een leuke site om naar te kijken voor de afwerking van het geheel is: www.homecinemamodules.com. Dit is opgezet door Harry Vogels. Zijn concept is voor de entry markt een out of the box solution maken.
Verschillende uitvoeringen zijn te krijgen (ze zijn nu bezig met het ontwikkelen van een wat moderner uiterlijk)
Voordeel is dat de stoelen ook modulair opgebouwd kunnen worden en uit voorraad leverbaar (vanuit Belgie)
Je foto's zijn niet openbaar maar prive.Anoniem: 231861 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:40:
Hier wat foto's van mijn home cinema set enzo...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ook nog een Sony vaio Laptop en een PS3 maar heb nog geen fotos ervan...
Groeten Robert.
Zeker een mooie kabel met een mooie prijs om even te expirimenteren.Anoniem: 183025 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:04:
[...]
Ik heb ze 2ehands gekocht voor 30 euro incl. verzendenEn ik weet het nu wel zeker: er zit meer diepte in
Blijkbaar ben jij NOG wel gevoelig voor dit soort aankopen. Ik maak het woord 'nog' extra dik en groot omdat je er steeds minder gevoelig voor wordt naarmate je jezelf in audio gaat verdiepen. Denk daarbij aan het zelf bouwen van versterkers, speakers en kabels. Je gaat steeds meer leren en komt er op een gegeven moment achter dat interconnects tussen voor- en eindversterker niet belangrijk zijn. Sterker nog: je zou meer winst boeken als je de in- en uitgangsimpedanties op elkaar afstemt.
Maargoed.. Ik heb laatst wat op ZBA gelezen over een vergelijking met de UcD amp van voodooless en een UcD combi met buizen, die niet volgens 'de regelen der kunst' is opgebouwd en er was geen verschil in klank te ontdekken.
Ook heb ik op hififorum gelezen dat een simpele Sony versterker in het 150 euro segment het opnam tegen 10k versterkers in ABX testen. Resultaat: geen verschil!!!

Laten we nu niet over cd spelers en kabels beginnen

Dus ja, blijkbaar houd ik mijzelf ook voor de gek

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Als ik jou was zou ik het topic 'Zilveren geluidskabels, gesmeden bij elfen in maanlicht' eens lezenAnoniem: 183025 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:04:
[...]
Ik heb ze 2ehands gekocht voor 30 euro incl. verzendenEn ik weet het nu wel zeker: er zit meer diepte in
Ze doen het.Anoniem: 231861 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:26:
ok sorry als het goed is zijn ze nu goed... zie boven
Ciaoooo
Maar heb jij nou een LCD-tv als computermonitor hangen?
- De groeten doen hoeft niet -
No Shame, only Fame!
Ten eerste: geen zin, Ten tweede: het is een discussie wat betekend dat niet alle mensen de zelfde mening hebben.ToFast schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:10:
[...]
Als ik jou was zou ik het topic 'Zilveren geluidskabels, gesmeden bij elfen in maanlicht' eens lezen
Ik hoor echt een zeer klein minimaal verschil en weet dus ook niet zeker of het komt doordat dit nu betere kabels zijn, maar het ziet er in iedergeval leuk uit, en voor dit geld is dat kleine rottige puntje in mijn hifi systeem weer weggewerkt. Dus daar heb ik 30 euro voor over en niet voor een zielig ipod aansluiting dingetje... sorry hoor! Mag toch zeker zelf wel weten wat ik koop...
Ben geen homo
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 14-01-2008 22:49 ]
Goeie vraag. Kijk eens naar de MIT kabels met die kastjes ertussen. Kan niet anders dan een negatief verschil zijn. Theoretisch gezien dan, puur gericht op de HiFi wet. Want wat sjonnie ervan vind, die geld teveel heeft en een stijve krijgt van dure kabels, laat mij koudPixal schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:12:
Hoe weet je eigenlijk direct of dat verschilletje een positief of negatief verschilletje is of kan het bij duurdere kabels alleen een positief verschilletje zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door Barry op 14-01-2008 23:16 ]
Vind je dat niet hinderlijk, zo'n reflecterend scherm en daar tegenover een raam waardoor je al die reflecties op je scherm ziet?Anoniem: 231861 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:40:
Hier wat foto's van mijn home cinema set enzo...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ook nog een Sony vaio Laptop en een PS3 maar heb nog geen fotos ervan...
Groeten Robert.
Mijn inziens hebben ietwat duurdere kabels zeker nut alleen vraag ik me af of er nog verschil is tussen duurdere en VEEEL duurdere kabels.
Voorbeeld: (enigzins gebaseerd op mijn mts telematca achtergrond wetend hoe stroom en spanning zich gedragen in kabels).
Kan me best voorstellen dat mensen wel degelijk veschil horen tussen een € 2.95 kabeltje van de action of een kwaliteits kabel bij de plaatselijke HiFi boer. Want => de tweede heeft dikkere aders bestaande uit veel meer adertjes en aangezien stroom zich het liefs langs de buitenkant van zijn geleider beweegt is een dikkere kabel met zo veel mogelijk aders idd beter, solderingen en pluggen zijn beter waardoor er minder storing optreed aan het begin en eindpunt enz.
Maar op een gegeven moment houd het voor de thuis doeleinden wel op.
Het verschil tussen de dure en HELE dure kabels ga je mijn inziens pas merken bij hele grote vermogens en tegen die tijd heb je zo veel herrie aan je hoofd dat je zelf al niet meer in je woonkamertje kan zijn. Plus dat de buren nogal boos op je deur beginnen te kloppen of zelfs zwaailichten voor de deur.
Anoniem: 159816

Overigens heb ik daarstraks een leuk pakketje gehad van de postbode. Foto's volgen straks
Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
Dat is wel te doen voor iets wat je nu wel hoortAnoniem: 183025 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:04:
[...]
Ik gebruik zelf ook wel wat duurdere kabels, maar ook alleen voor het duurdere spul waarbij het echt nut heeft.
Zoals je hier ziet niet het meest goedkope spul

Wat je ziet:
Sony AM/FM Tuner (Gratis gehad, en gebruik em elke dag
Cambridge Audio 540A
Cambridge Audio 540Cv2
PS Audio DL Three DAC
Quad 12L
BS Electronics XLS200
Vogels VLS-60 stands (moet echt eens goede stands hebben

Kingpin 88" 16:9 projectiescherm
Panasonic PT-AX100E
M'n PC die alle input verzorgt

Rechts achter de subwoofer zie je nog wat zwart doek, die gebruik ik als masking bij al het materiaal dat geen 16:9 is. Koperen pijp op aangepaste surround speakerstands van 19,- met een doek erover
Nee, van m'n defecte lamp
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 15-01-2008 13:43 ]
dm sent over subAnoniem: 159816 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:33:
Ex-demo BS Electronics XLS200 subwoofer binnen gehad. Leuk opstapje vanaf een Boston Acoustics PV500 (die overigens te koop is, zal hem eens in V&A zetten). Al met al niet te karig voor een student.
hoe groot is het verschil tussen je oude en nieuwe sub?
En hoe bevalt die Panasonix AX100? Heb daar zelf ook al vaak naar zitten kijken, ben vooral benieuwd of hij een beetje mooi HD (720p) content weergeeft?DarkChylde schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:57:
[...]
dm sent over sub
Voor de rest ziet je set er idd prima uit voor een student
De nieuwe is echt een stuk strakker in het laag. Maar deze kost ook bijna het 3 voudige ofzo.DarkChylde schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:57:
[...]
dm sent over sub
Ik heb gewonnen met een prijsvraag, maar als ik zou moeten kiezen tussen een kleine tv + dit of een grote tv. Zou ik voor de kleine tv + een projector gaan. HD materiaal is gewoon prachtig strakallesflex schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:09:
[...]
En hoe bevalt die Panasonix AX100? Heb daar zelf ook al vaak naar zitten kijken, ben vooral benieuwd of hij een beetje mooi HD (720p) content weergeeft?
(vandaar dat ik ook maar een 40inch FullHD heb gekocht en het projectiescherm a 2,20m al 2 jaar heb hangen, die beamer blijft alleen nog net te duurAnoniem: 159816 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:15:
[...]
De nieuwe is echt een stuk strakker in het laag. Maar deze kost ook bijna het 3 voudige ofzo.
[...]
Ik heb gewonnen met een prijsvraag, maar als ik zou moeten kiezen tussen een kleine tv + dit of een grote tv. Zou ik voor de kleine tv + een projector gaan. HD materiaal is gewoon prachtig strak. Een echte film ervaring krijg je in mijn ogen gewoon niet met een TV, zelfs niet met een 50". Ik heb hier 4 keer zoveel beeldoppervlak als een 42" scherm, en dat zuigt je gewoon in de film.
Anoniem: 181923
Hey wat leuk om hier ook beamers tegen te komen. Na aardig wat reviews gelezen te hebben en rondgeneusd te hebben op kieskeurig.nl kwam ik de Sanyo PLV-Z5 tegen. Dit is een HDTV beamer (720p/1080i) met een contrastratio van 10000:1.allesflex schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:09:
[...]
En hoe bevalt die Panasonix AX100? Heb daar zelf ook al vaak naar zitten kijken, ben vooral benieuwd of hij een beetje mooi HD (720p) content weergeeft?
http://www.sanyo.be/index.php?page=main.php?id=80
Maar ik denk dat de Panasonic PT-AX200E ook een super ding moet zijn.
http://www.kieskeurig.nl/...FE4D1C125735C0035C6CC.htm
http://www.panasonic.nl/P...M=4176|2535|2534|2533|4|1
Wat kost een 100" doek? Waar moet je op letten bij aanschaf van zo'n doek?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 15-01-2008 14:48 ]
Dit hoort niet helemaal in deze thread thuis. Dus gelieve niet er verder op in te gaan. De Z5 is de grote concurrent van de Pana's voor zover ik weet. Contrast ratio zegt niet zo heel veel, die 10000:1 is sowieso dynamisch. En als je heel erg licht beeld weer kan geven wordt die ratio ook groter. De PT-AX200E is een soort revisie van de de 100. Extra HDMI poort, andere iris (ging blijkbaar nogal vaak kapot), en een game modus. Beeldkwaliteit is geloof ik gewoon gelijk. Even in VID zoeken, staat wat meer info.Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:46:
[...]
Hey wat leuk om hier ook beamers tegen te komen. Na aardig wat reviews gelezen te hebben en rondgeneusd te hebben op kieskeurig.nl kwam ik de Sanyo PLV-Z5 tegen. Dit is een HDTV beamer (720p/1080i) met een contrastratio van 10000:1.
http://www.sanyo.be/index.php?page=main.php?id=80
Maar ik denk dat de Panasonic PT-AX200E ook een super ding moet zijn.
http://www.kieskeurig.nl/...FE4D1C125735C0035C6CC.htm
http://www.panasonic.nl/P...M=4176|2535|2534|2533|4|1
Wat kost een 100" doek? Waar moet je op letten bij aanschaf van zo'n doek?
Prijzen van doeken kan je zelf even opzoeken, verschilt nogal per type.
Ehm, dat is zo ongeveer de best verkopende HD projector die er is (samen met de Sanyo). Als je uberhaupt twijfelt of die goed is, dan heb je er volgens mij niet echt veel over gelezenallesflex schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:09:
[...]
Al sinds de PT-AE500 zijn de pana projectoren behoorlijk goed. Met de AX100 is het ook met de lensen (zoom) wat soepeler gesteld
Dit soort info moet je niet op kieskeurig lezen. De "ik praat mijn aankoop goed" site
[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 15-01-2008 15:22 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
(dat valt reuze mee, lees al 2 jaar alles over projectoren, maar een persoonlijke informatie vind ik vaak meerzeggend dan commerciele reviews... en bij de kieskeurig e.d. zitten vaak té grote noobs te reviewen zodat je daar al helemaal geen waarde aan kan hechtenJvS schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:19:
[...]
Ehm, dat is zo ongeveer de best verkopende HD projector die er is (samen met de Sanyo). Als je uberhaupt twijfelt of die goed is, dan heb je er volgens mij niet echt veel over gelezen.
Maar, back ontopic denk ik, want anders wordt meneer de moderator boos!
Anoniem: 181923
JvS bedankt voor je URL.JvS schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:19:
[...]
Ehm, dat is zo ongeveer de best verkopende HD projector die er is (samen met de Sanyo). Als je uberhaupt twijfelt of die goed is, dan heb je er volgens mij niet echt veel over gelezen.
Al sinds de PT-AE500 zijn de pana projectoren behoorlijk goed. Met de AX100 is het ook met de lensen (zoom) wat soepeler gesteld. De 200 ken ik niet. Maar als ik nu zelf een nieuwe moest kopen, zou het een 200 worden
.
Dit soort info moet je niet op kieskeurig lezen. De "ik praat mijn aankoop goed" site. Hooguit als spul snel stuk gaat lees je er daar wat over. Kijk op www.projectorcentral.com voor reviews.
Daar zie ik nu inderdaad een review tussen de Sanyo en de Panasonic staan.
Voor de geinteresseerden:
http://www.projectorcentral.com/panasonic_ax200_sanyo_z5.htm
Enige waar ik een probleem mee heb, maar dat zal wel niet echt aan de beamer liggen, is dat ik een 2xDVI kaart in mijn pc heb zitten. De beamer als tweede en de eerste als mijn tv. Bij het opstarten van mijn pc, zie ik de pc opstarten op mijn tv, maar zodra ik mijn beamer aanzet als mijn pc al helemaal ready is, dan zie ik geen beeld (moet ik eerst in de control panel van ati de poort clonen). Na deze actie kan ik de beamer gewoon weer uit en aanzetten om beeld te krijgen. Zou ik de beamer eerst aanzetten en dan de pc, dan krijg ik gewoon beeld via de beamer.
Je moet weten welke reviews goed en welke niet zijn. Reviews van ongeveer elke audiosite hecht geen moment waarde aan, simpelweg omdat dat gewoon crap is die zelfs over Acoustimass een positief verhaal schrijft en daarna met droge ogen beweren dat er veel verschil tussen kabels zit (hifi.nl) en dat je dit alleen hoort als je goede oren hebtallesflex schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:51:
[...]
(dat valt reuze mee, lees al 2 jaar alles over projectoren, maar een persoonlijke informatie vind ik vaak meerzeggend dan commerciele reviews... en bij de kieskeurig e.d. zitten vaak té grote noobs te reviewen zodat je daar al helemaal geen waarde aan kan hechten)
Maar, back ontopic denk ik, want anders wordt meneer de moderator boos!
Reviews van projectorcentral vind ik echt behoorlijk goed. Ze beschrijven gewoon vrij droog en objectief wat ze waarnemen zonder stomme suffe teremn te gebruiken enzo.
Persoonlijke ervaringen zijn bijna altijd waardeloos omdat iedereen geneigd is hetgeen hij zelf heeft goed te praten. Ook op tweakers.net. (en ook ik
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
HTforum zijn ze ook een ietsie pietsie doorgeslagen. Audio "Feel" met gezond verstand zullen we maar zeggen. Daar posten heb ik ook weleens gedaan...maar aansluiting vind je niet zo snel.Barry schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:37:
Op het htforum las ik laatst dat de ene versterker meer 'zwart' klonk en de ander meer 'bruin'
Werd mij verteld dat ik de HDMI-kabels van hun er bij moest kopen, voor het beste resultaat. €100 per kabel (1 a 2m). Dat lijkt me wat veel. Ik zie op internet zat kabels beginnende bij €12,--. Is het resultaat van een een kabel die 10x zoveel kost de moeite? Wat zijn goede merken met een scherpe prijs/kwaliteit verhouding?
[ Voor 19% gewijzigd door Gurbe de n00b op 16-01-2008 12:31 ]
als je maar 1 á 2 meter hoeft te overbruggen zou ik voor HDMI niet duurder gaan dan 30 euri.Falcon2107 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:18:
NU liep ik bij de BCC te kijken voor een nieuwe set (plasma+receiver+speakers+DVD/CD, ed)
Werd mij verteld dat ik de HDMI-kabels van hun er bij moest kopen, voor het beste resultaat. €100 per kabel (1 a 2m). Dat lijkt me wat veel. Ik zie op internet zat kabels beginnende bij €12,--. Is het resultaat van een een kabel die 10x zoveel kost de moeite? Wat zijn goede merken met een scherpe prijs/kwaliteit verhouding?
Analoog zou misschien een ander verhaal zijn.
Kijk uit met wat je zegt, dat het hier om een digitaal signaal gaat zegt nog niet dat elke kabel werkt.Gurbe de n00b schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:30:
HDMI kabels zijn digitaal, dus het maakt niet uit. Zolang de dataoverkomt is er niks aan de hand. Die van € 12,-- tovert hetzelfde beeld op het scherm als die van € 100,--. Persoonlijk koop ik altijd kabeltjes van bandridge. Gewoon dergelijke connectoren.
De datasnelheid op full-hd is dusdanig hoog dat goedkope kabels zelfs op een korte lengte fractals gaan vertonen. Het is zelfs mogelijk dat je sync fouten krijgt, waardoor je haperend tot geen beeld krijgt.
Ga je SD of 720i kijken is er geen probleem.
Bij 720P of 1080 zou ik toch zeker gaan kijken naar de duurdere kabels. Probeer met de winkel af te spreken dat je ze mag testen, dan kan het zomaar zijn dat een goedkope kabel in jouw situatie wel werkt en je geluk hebt...
[ Voor 5% gewijzigd door Maarce op 16-01-2008 13:21 ]
Ik heb zelf de goedkoopste prutkabel liggen, 2 meter DVI -> HDMI. En op 1080p krijg ik echt geen artifacten of iets dergelijksMaarce schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:20:
Bij 720P of 1080 zou ik toch zeker gaan kijken naar de duurdere kabels. Probeer met de winkel af te spreken dat je ze mag testen, dan kan het zomaar zijn dat een goedkope kabel in jouw situatie wel werkt en je geluk hebt...

Op zich kan het nog wel kloppen dat iets "bruin" klinkt. In de profi-audio wereld wordt er gebruikt gemaakt van 3 verschillende ruis generatoren, namelijk Brown, Pink en White. White of witte ruis is de bekendste en zit o.a. ook in je receiver om de verschillende speakers af te stellen. Witte ruis bestaat uit alle frequenties op gelijk volume. Pink noise is ruis met sterkere hoge tonen en brown is precies het tegenovergestelde. Een versterker die dus veel nadruk legt op het laag, kan inderdaad omschreven worden als bruin. Bij een zwarte klank zou ik zeggen dat je versterker gewoon kapot is (zwart is nikssilitek schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:39:
[...]
HTforum zijn ze ook een ietsie pietsie doorgeslagen. Audio "Feel" met gezond verstand zullen we maar zeggen. Daar posten heb ik ook weleens gedaan...maar aansluiting vind je niet zo snel.
Maar bij welke kabels is de kans op een productiefout groter? Precies, bij die goedkope. Ik heb vroeger vaak zat een goedkoop kabeltje direct weg kunnen gooien vanwege een draadbreuk, en HDMI is daar alleen maar gevoeliger voor...Anoniem: 159816 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:49:
[...]
Ik heb zelf de goedkoopste prutkabel liggen, 2 meter DVI -> HDMI. En op 1080p krijg ik echt geen artifacten of iets dergelijks. Pas bij lange afstanden zou ik mij druk gaan maken. Als een korte kabel fouten gaat vertonen is hij waarschijnlijk intern kapot of iets dergelijks.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
2 kef coda 9'ens. ik kom er alleen net achter dat het plastic en het hout van elkaar aan het loslaten is:( lijmen is niet makkelijk omdat ook op de plekken waar het nog goed vast zit overal lucht door komt waardoor het plastic en hout tegen elkaar klappen...........
niet mijn eigen foto:

[ Voor 9% gewijzigd door Speeddragon op 16-01-2008 15:55 ]
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Anoniem: 157535
Hij vond hem ook mooi ;D

Maar mooi spul, vind je het nou niet jammer dat je veel geld heb uitgegeven. En dat ie dan maar een paar puntjes beter is dan je vorige versterker!?
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Wat was je vorige? En wat doe je er nu mee ???Anoniem: 157535 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:13:
Und jetzt die Aaron no. 3 Millennium. Maandag binnen gekomen om te testen en aangezien hij op een aantal puntjes net wat beter is dan mijn huidige versterking mag hij ondanks de grote kosten wel blijven.
pas maar op dat die kraai er niet in poept

Dat is een kraai

En dat een parkiet, zie jij het verschil?
On-topic:
welke speakers heb je op die versterker aangesloten?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 16-01-2008 16:44 ]
Aan de ene kant wel jammer dat die kleine puntjes zoveel geld kosten, maar aan de andere kant zijn dat wel net die dingetjes die het luisteren nog leuker makenTLM schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:20:
Maar mooi spul, vind je het nou niet jammer dat je veel geld heb uitgegeven. En dat ie dan maar een paar puntjes beter is dan je vorige versterker!?
Ik gebruikte eerste de versterking van m'n Beocenter 9500 die blijkbaar lang zo slecht niet was. Dezelfde Beocenter gebruik ik nu als voorversterker + cd-speler.
Voor de hele set zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=50195.0
Een stel Arrow Zeta's in hoogglans zwart (zie link hierboven)Anoniem: 183025 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:43:
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Quad 12L.Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:33:toon volledige bericht
Ex-demo BS Electronics XLS200 subwoofer binnen gehad. Leuk opstapje vanaf een Boston Acoustics PV500 (die overigens te koop is, zal hem eens in V&A zetten). Al met al niet te karig voor een student.
Wat je ziet:
Sony AM/FM Tuner (Gratis gehad, en gebruik em elke dag)
Cambridge Audio 540A
Cambridge Audio 540Cv2
PS Audio DL Three DAC
Quad 12L
BS Electronics XLS200
Vogels VLS-60 stands (moet echt eens goede stands hebben)
Kingpin 88" 16:9 projectiescherm
Panasonic PT-AX100E
M'n PC die alle input verzorgt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rechts achter de subwoofer zie je nog wat zwart doek, die gebruik ik als masking bij al het materiaal dat geen 16:9 is. Koperen pijp op aangepaste surround speakerstands van 19,- met een doek erover
/me Mosez is nog steeds erg tevreden met zijn Quad speaker set
Mooi zitten? Barcelona chair!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De 11L''s werken bij mij als rears, dus daar kan ik niet zo heel veel over zeggen. De 12L's hebben in elk geval genoeg 'oomph' dat ik de L-sub alleen voor films gebruik. CD's speel ik altijd in stereo direct mode en dit klinkt prima (het best eigenlijk), ookal zijn de 12L's dan niet 'full range'.Ramon schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:18:
Quad staat ook op mijn verlanglijstje, maar dan de 11L. Hoe bevallen ze?
Overigens hebben zowel de 11L als de 12L aardig wat ruimte nodig (25 - 30 cm zij- en achterkant). Bij minder gaat de bass response vrij vlot achteruit.
[ Voor 13% gewijzigd door Mosez op 16-01-2008 19:36 ]
Mooi zitten? Barcelona chair!
Jawel, kan op de Beocenter behalve bronnen selecteren ook alles aanpassenSpeeddragon schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:01:
als je die beocenter als voorversterker gebruikt... dan kan je toch alleen bronnen er op selecteren, geen bass aanpassen enzo?
Anoniem: 154882
Dat is absoluut geen parkiet maar een agapornis !Anoniem: 183025 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:43:
[...]
[afbeelding]
Dat is een kraai
[afbeelding]
En dat een parkiet, zie jij het verschil?![]()
On-topic:
Life is not about specs, it is about joy!
Pics van mijn setje:
Voor:

Samsung LE37M87
Pioneer DV-490
Mijn oude trouwe Yamaha RX-V420
B&W DM330 frontspeakers
JBL centerspeaker
Achter:

Klipsch SS-1 surroundspeakers
Anoniem: 192323
Digital EQ: Kenwood GE-940
Koptelefoon: Philips sbc HP200
TV: Samsung LE32s81b
Reciever: Pioneer VS-916-s
DVD: Pioneer DV-400v (HDMI naar me tv toe)
Center: Audio Pro
Stereo speakers: Jamo S408
Surround: Simpele gamma dingen
Suround back: 2x Simpele Jamo
Subwoofer: Geen (vanwege me ouwe heer, wordt nu al gek als ik wat harder draai. Zo ook de buren).
Computer VGA naar tv.
Computer zit rechtstreeks digitaal op me reciever.
Computer zit ook analoog via de EQ voor als ik wat muziek met extra bass wil luisteren.
Onder in het kastje waar me reciever staat hoorde eigenlijk 2 laadje's te zitten maar die heb ik dus hiermee vervangen.
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 192323 op 18-01-2008 19:40 ]
Oud:

(die monitor was tijdelijk, stond normaal een leren stoeltje op die plek)

Nieuw:

(deze kant van de kamer mist nog een paar details)

(iets lager dan) Kijkpositie:

Apparatuur:

Cable-management:

TV is nu tijdelijk mijn Dell 2407WFP-HC, wordt binnenkort vervangen door (zoals het er nu uitziet) een Philips 37PFL9632. Geluid komt uit een gaar JVC Home Cinema setje, met in plaats van de voorste twee satellietjes twee oude Pioneer speakers. Audio is na de tv aan de beurt.
HTPC bestaat uit:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| SilverStone SST-LC17S Zilver Zalman PSU ZM360B-APS 360 Watt 3x Nexus Technology Real Silent Case Fan 80 Mm 3x Nexus Technology Silicon Absorber For Case Fan 80 Mm 3x Nexus Technology Case Fan Vibration Absorbers Mounts 2x AC Ryan MeshX 80 Mm Asus P5L 1394 Intel Core 2 Duo E4500 2.20 GHz Stock Cooler 2x Kingston KVR667D2N5/1G 1GB Asus EN8600GT Silent Hauppauge PVR-500 TerraTec Aureon 5.1 Fun Seagate Baracuda 7200.10 250GB Maxtor DiamondMax 10 200GB IDE NEC DVD-RW ND-3500AG Revoltec Rounded IDE Kabel Zwart 60 Cm Logitech Cordless Desktop EX100 Microsoft MCE Remote |

Denon DCD 700AE-B CD speler

Denon DRA 700-B Stereo receiver

Epos M5 Boxen (2x)

JVC LT26A60-S HDtv

PlayStation 3 voor Blu-Ray, DVD en Games
Zal binnenkort echte fotos plaatsen. Het gebrek aan een digicam rechtvaardigd de fabrieksfoto's
[ Voor 5% gewijzigd door Maximus op 19-01-2008 16:13 ]
PhD i.o.
Life is not about specs, it is about joy!

Niet highend spul, maar ben er wel blij mee
Panasonic 37pv70 plasma
Panasonic PT850 home cinema
Playstation 3
Philips digitale tv decoder
Hey ik heb een vraagje.
Ik ben al een tijdje opzoek naar die screensaver/oldskoolclock!
Waar heb je die vandaan?
Zou je me dat kunnen vertellen?
Thnx
hehe idd, ik ben vooral trots dat dit mijn eerste echte stereo set is. Vandaag gekocht zelfsAnoniem: 157535 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:51:
leuke sets allemaal, het lijkt wel alsof iedereen nog even zijn setje post voordat deel 30 los barst
PhD i.o.
Anoniem: 76438
Even googlen op Flip Clock Screensaver leverde dit op:TLM schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:15:
[...]
Hey ik heb een vraagje.
Waar heb je die vandaan?
Thnx
http://www.9031.com/downloads/screensavers.html
Voor mij gelijk de eerste link. Je moet de linker hebben, Fliqlo.
Anoniem: 114270
Gast, resize eens ff, heel mn firefox slaat vast bij scrollenAnoniem: 192323 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:34:
Het is maar op me slaap kamertje en moet nog een beetje opruimen verder ook niet veel zin om wat aan me kamer te doen aangezien binnen korte tijd op mezelf.
[afbeelding]
[afbeelding]
Denon DRA500 stereo versterker
Mordaunt Short 904i (2x) floorstanders
En even voor de vorm wat plaatjes.

Wat u nog meer ziet op de foto's:
-iPod Video 30GB + dock, uiteraard aangesloten op de Denon.
-Proline küdt DVD spelertje.
Me = véry happy.
Bedankt voor je snelle antwoord!Anoniem: 76438 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:47:
[...]
Even googlen op Flip Clock Screensaver leverde dit op:
http://www.9031.com/downloads/screensavers.html
Voor mij gelijk de eerste link. Je moet de linker hebben, Fliqlo.
In 1x goed!
Thnx
Mooie setje. Prima in balans!Maximus schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:03:toon volledige bericht
[afbeelding]
Denon DCD 700AE-B CD speler
[afbeelding]
Denon DRA 700-B Stereo receiver
[afbeelding]
Epos M5 Boxen (2x)
[afbeelding]
JVC LT26A60-S HDtv
[afbeelding]
PlayStation 3 voor Blu-Ray, DVD en Games
Zal binnenkort echte fotos plaatsen. Het gebrek aan een digicam rechtvaardigd de fabrieksfoto's
Zoals al verteld is het idd Fliqlo.TLM schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:15:
[...]
Hey ik heb een vraagje.
Waar heb je die vandaan?
Thnx
Deze zag ik gisteren ook bij de BCC voor slechts 199 per stuk. Ik heb nu een 5:1 KEF 2005.2 setje (zilver) icm met:Japser schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:16:
[afbeelding]
Gisteren gekocht. Heerlijke speakers voor muziek in stereo.
JBL E-80 Northridge serie.
DENON 1907 AV RECIEVER
DENON 725 CD speler
PS3 voor games Blu-Ray en DVD
XBOX 360 voor games
en hopelijk eind deze week een Philips 37PFL9632 Ambilight LCD tv.
Ik (en mijn vriending) vinden de KEF speakertjes te weinig bass geven bij muziek en de sub harder aanzetten geeft niet het gewenste cleane volle geluid waar we naar zoeken. Dus zijn we van plan deze twee JBL E80 (zwarte) grondspeakers te kopen om het geluid aan te vullen. Bij films zal dan de sub alsnog zijn volle klanken mogen laten horen bij de nodige explosies etc. Ik vind zelf de KEF Q7 erg mooie speakers maar ik vind ze na het beluisteren niet extra centen waard. Voor 2 E80's heb je dus nieteens 1 KEF Q7... makkelijke keuze denk ik dan.
Bij films en games vind ik de KEF 2005.2 set trouwens wel erg goed!
Als mijn tv is geinstalleerd zal ik aankomend weekend een wat foto's schieten van de set in actie met een leuke BluRay.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 71637
Dat is niet duur, ik heb ze iets meer dan een jaar geleden gekocht bij BCC, voor 525 (set).swopdark schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:27:toon volledige bericht
[...]
Deze zag ik gisteren ook bij de BCC voor slechts 199 per stuk. Ik heb nu een 5:1 KEF 2005.2 setje (zilver) icm met:
DENON 1907 AV RECIEVER
DENON 725 CD speler
PS3 voor games Blu-Ray en DVD
XBOX 360 voor games
en hopelijk eind deze week een Philips 37PFL9632 Ambilight LCD tv.
Ik (en mijn vriending) vinden de KEF speakertjes te weinig bass geven bij muziek en de sub harder aanzetten geeft niet het gewenste cleane volle geluid waar we naar zoeken. Dus zijn we van plan deze twee JBL E80 (zwarte) grondspeakers te kopen om het geluid aan te vullen. Bij films zal dan de sub alsnog zijn volle klanken mogen laten horen bij de nodige explosies etc. Ik vind zelf de KEF Q7 erg mooie speakers maar ik vind ze na het beluisteren niet extra centen waard. Voor 2 E80's heb je dus nieteens 1 KEF Q7... makkelijke keuze denk ik dan.
Bij films en games vind ik de KEF 2005.2 set trouwens wel erg goed!
Als mijn tv is geinstalleerd zal ik aankomend weekend een wat foto's schieten van de set in actie met een leuke BluRay.
Echter heb ik deze vrij snel teruggebracht, wegens meetrillen van de frontjes die er voor zitten bij een iets harder volume.
Hebben meer mensen hier last van? Het testpaar had dit ook al, de verkoper (tevens vriend) en ik gingen er vanuit dat het een fout in het testpaar was, maar bij thuiskomst bleken deze nieuwe dit ook te hebben. Ik vond ze verder een topgeluid geven, en erg fraai om te zien juist MET de frontjes erop.
Ik vind het vreemd dat ik hier verder nooit wat over gelezen heb.
Anoniem: 163951
Hey waar heb je die klok screensaver vandaan?MartijnGizmo schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:31:toon volledige bericht
Zo, ook hier eindelijk een begin gemaakt. Onze nieuwe bank kwam binnen, dus meteen de hele boel maar omgegooid.
Oud:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Apparatuur:
[afbeelding]
Cable-management:
[afbeelding]
TV is nu tijdelijk mijn Dell 2407WFP-HC, wordt binnenkort vervangen door (zoals het er nu uitziet) een Philips 37PFL9632. Geluid komt uit een gaar JVC Home Cinema setje, met in plaats van de voorste twee satellietjes twee oude Pioneer speakers. Audio is na de tv aan de beurt.
HTPC bestaat uit:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 SilverStone SST-LC17S Zilver Zalman PSU ZM360B-APS 360 Watt 3x Nexus Technology Real Silent Case Fan 80 Mm 3x Nexus Technology Silicon Absorber For Case Fan 80 Mm 3x Nexus Technology Case Fan Vibration Absorbers Mounts 2x AC Ryan MeshX 80 Mm Asus P5L 1394 Intel Core 2 Duo E4500 2.20 GHz Stock Cooler 2x Kingston KVR667D2N5/1G 1GB Asus EN8600GT Silent Hauppauge PVR-500 TerraTec Aureon 5.1 Fun Seagate Baracuda 7200.10 250GB Maxtor DiamondMax 10 200GB IDE NEC DVD-RW ND-3500AG Revoltec Rounded IDE Kabel Zwart 60 Cm Logitech Cordless Desktop EX100 Microsoft MCE Remote
Kijk één pagina terug en je hebt het antwoord.Anoniem: 163951 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:53:
[...]
Hey waar heb je die klok screensaver vandaan?
Welk dockingstation gebruik je voor die dell inspiron 1501?MartijnGizmo schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:31:toon volledige bericht
Zo, ook hier eindelijk een begin gemaakt. Onze nieuwe bank kwam binnen, dus meteen de hele boel maar omgegooid.
Oud:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Apparatuur:
[afbeelding]
Cable-management:
[afbeelding]
HTPC bestaat uit:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 SilverStone SST-LC17S Zilver Zalman PSU ZM360B-APS 360 Watt 3x Nexus Technology Real Silent Case Fan 80 Mm 3x Nexus Technology Silicon Absorber For Case Fan 80 Mm 3x Nexus Technology Case Fan Vibration Absorbers Mounts 2x AC Ryan MeshX 80 Mm Asus P5L 1394 Intel Core 2 Duo E4500 2.20 GHz Stock Cooler 2x Kingston KVR667D2N5/1G 1GB Asus EN8600GT Silent Hauppauge PVR-500 TerraTec Aureon 5.1 Fun Seagate Baracuda 7200.10 250GB Maxtor DiamondMax 10 200GB IDE NEC DVD-RW ND-3500AG Revoltec Rounded IDE Kabel Zwart 60 Cm Logitech Cordless Desktop EX100 Microsoft MCE Remote
Ik heb zelf de E60 en had ook het probleem van de meetrillende fronts. Er zijn 2 oplossingen voor:Anoniem: 71637 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:39:
[...]
Dat is niet duur, ik heb ze iets meer dan een jaar geleden gekocht bij BCC, voor 525 (set).
Echter heb ik deze vrij snel teruggebracht, wegens meetrillen van de frontjes die er voor zitten bij een iets harder volume.
Hebben meer mensen hier last van? Het testpaar had dit ook al, de verkoper (tevens vriend) en ik gingen er vanuit dat het een fout in het testpaar was, maar bij thuiskomst bleken deze nieuwe dit ook te hebben. Ik vond ze verder een topgeluid geven, en erg fraai om te zien juist MET de frontjes erop.
Ik vind het vreemd dat ik hier verder nooit wat over gelezen heb.
Bij de luchtpoort en de lage tonen woofer het plastic van het front wegsnijden (het plastic achter het stof dus).
Of wat ik heb gedaan, de fronts aan de onderkant niet in de gaatjes doen maar los laten hangen. Dus je klikt de fronts vast in de bovenste en middestelste gaatjes, maar door het front iets schuin te laten staan prik je ze niet in de onderste gaatjes.
Je ziet hier vrijwel niks van, en de fronts hoor je niet meer trillen!
Ik zag laatst de doos van een 40 " en dat was overdreven vergeleken met de tv die erin zat.
Anoniem: 123813
wat zijn dit nou voor vragen.....Pixal schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:18:
Weet iemand of de doos van een gemiddelde 46" lcd tv (bijv sony) een beetje in een ford escort station wagen past?
Ik zag laatst de doos van een 40 " en dat was overdreven vergeleken met de tv die erin zat.
Bekijk de topictitel eens:
Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
Anoniem: 235102
Aangezien ik blijkbaar overdreven paranoia ben omdat ik een plasma principieel vertikaal wilde vervoeren onlangs een 37 inch Panasonic gehaald maar die kreeg ik echt met moeite in m'n Volvo 850 station. Liggend had 'ie echter makkelijk gepast. Ook deze doos was inderdaad immens veel groter dan de tv die er in zat.Pixal schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:18:
Weet iemand of de doos van een gemiddelde 46" lcd tv (bijv sony) een beetje in een ford escort station wagen past?
Sommige mensen halen hem dan ook uit de doos en nemen hem "los" mee. Op een deken ofzo. In dat geval past 'ie natuurlijk echt makkelijk achterin ja.
Wat dacht je van uitpakken en zo erin schuiven....maar goed dit is niet afdeling transploftPixal schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:18:
Anoniem: 123813
ja lol snap mensen niet die dat soort vragen stellen op een forum. Dat kun je toch zelf wel bedenkensilitek schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:13:
[...]
Wat dacht je van uitpakken en zo erin schuiven....maar goed dit is niet afdeling transploft

Dat zijn mensen die wel op internet willen kopen maar niet afhankelijk willen zijn van een bezorgservice omdat ze tijdens aflevermomenten op hun werk zitten, en die mensen kunnen best pakjes op hun werk ontvangen maar dan moet die tv alsnog door een parkeergarage gezeuld worden naar een misschien wel te kleine auto. Dat zijn mensen die hun vorige televisie ook uit de verpakking hebben gehaald om op de achterbank te kunnen vervoeren maar dat met een 46" tv van 2200 euro liever niet doen. Dat zijn mensen die niet weten hoe groot de doos van een gemiddelde 46" tv is en het dus even vragen aan mensen die daar ervaring mee hebben. En aangezien er in dit topic tamelijk veel lcd's langsvliegen weet ik zeker dat iemand hier ook een 46" heeft hangen.Anoniem: 123813 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:46:
[...]
ja lol snap mensen niet die dat soort vragen stellen op een forum. Dat kun je toch zelf wel bedenken
En als je blijkbaar zo goed kan bedenken hoe groot zo'n doos is post het dan ook direct even zodat ik kan opmeten of dat ongeveer in de auto past.
Ik neem aan dat het geen probleem is om dat ding diagonaal te vervoeren als het echt niet past?
[ Voor 5% gewijzigd door Pixal op 21-01-2008 14:28 ]
Maar je hebt een station? Als je de achterbank neerklapt past daar van alles inPixal schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:27:
[...]
Dat zijn mensen die wel op internet willen kopen maar niet afhankelijk willen zijn van een bezorgservice omdat ze tijdens aflevermomenten op hun werk zitten, en die mensen kunnen best pakjes op hun werk ontvangen maar dan moet die tv alsnog door een parkeergarage gezeuld worden naar een misschien wel te kleine auto. Dat zijn mensen die hun vorige televisie ook uit de verpakking hebben gehaald om op de achterbank te kunnen vervoeren maar dat met een 46" tv van 2200 euro liever niet doen. Dat zijn mensen die niet weten hoe groot de doos van een gemiddelde 46" tv is en het dus even vragen aan mensen die daar ervaring mee hebben. En aangezien er in dit topic tamelijk veel lcd's langsvliegen weet ik zeker dat iemand hier ook een 46" heeft hangen.
En als je blijkbaar zo goed kan bedenken hoe groot zo'n doos is post het dan ook direct even zodat ik kan opmeten of dat ongeveer in de auto past.
Ik neem aan dat het geen probleem is om dat ding diagonaal te vervoeren als het echt niet past?

Dus als iemand een nieuw deel aanmaakt, gaat dit op slot
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
bij dezevoodooless schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:29:
Jongens, ik zie dat het tijd is voor deel 30
Dus als iemand een nieuw deel aanmaakt, gaat dit op slot
Anoniem: 244923
Had wel gehoord dat die staand in de auto moest, maar heb de gok genomen de tv liggend te vervoeren en het is goed gekomen
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen"-topic of een "help, mijn apparatuur is stuk"-topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.