Dat is niet duur, ik heb ze iets meer dan een jaar geleden gekocht bij BCC, voor 525 (set).swopdark schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:27:toon volledige bericht
[...]
Deze zag ik gisteren ook bij de BCC voor slechts 199 per stuk. Ik heb nu een 5:1 KEF 2005.2 setje (zilver) icm met:
DENON 1907 AV RECIEVER
DENON 725 CD speler
PS3 voor games Blu-Ray en DVD
XBOX 360 voor games
en hopelijk eind deze week een Philips 37PFL9632 Ambilight LCD tv.
Ik (en mijn vriending) vinden de KEF speakertjes te weinig bass geven bij muziek en de sub harder aanzetten geeft niet het gewenste cleane volle geluid waar we naar zoeken. Dus zijn we van plan deze twee JBL E80 (zwarte) grondspeakers te kopen om het geluid aan te vullen. Bij films zal dan de sub alsnog zijn volle klanken mogen laten horen bij de nodige explosies etc. Ik vind zelf de KEF Q7 erg mooie speakers maar ik vind ze na het beluisteren niet extra centen waard. Voor 2 E80's heb je dus nieteens 1 KEF Q7... makkelijke keuze denk ik dan.
Bij films en games vind ik de KEF 2005.2 set trouwens wel erg goed!
Als mijn tv is geinstalleerd zal ik aankomend weekend een wat foto's schieten van de set in actie met een leuke BluRay.
Echter heb ik deze vrij snel teruggebracht, wegens meetrillen van de frontjes die er voor zitten bij een iets harder volume.
Hebben meer mensen hier last van? Het testpaar had dit ook al, de verkoper (tevens vriend) en ik gingen er vanuit dat het een fout in het testpaar was, maar bij thuiskomst bleken deze nieuwe dit ook te hebben. Ik vond ze verder een topgeluid geven, en erg fraai om te zien juist MET de frontjes erop.
Ik vind het vreemd dat ik hier verder nooit wat over gelezen heb.