Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 118.858 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
{url weggehaald}
Mening?
Ik ben trouwens nieuw hier in dit topic. Is het ook toegestaan om foto's te sturen van je Home Cinema die Stereo is..? :P

Ik heb het weggehaald aangezien ik een verwijzing naar een andere topic heb gekregen en ik niet wil dat er zometeen mensen komen die gaan zitten flamen in dit topic.

[ Voor 46% gewijzigd door S_Chief op 24-11-2007 21:16 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:30

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Heb je er mooie plaatjes van? Dan mag het :P
Ik draai hier ook 3.0 Wil er begin volgend jaar 5.0 van gaan maken.

@ dat Bose artikel: die is hier inmiddels al wel bekend geloof ik.
Veel dingen erin kloppen uiteraard wel, maar af en toe is het wel erg ver gezocht:
"And while the impedance difference is slight, it does create more heat than an 8-ohm speaker would, and heat is ALWAYS an enemy of the amplifier."
Wat boeit die paar graden nou weer!

Verder is deze discussie het niet waard om hier te voeren, ik geloof dat er nog ergens een topic over loopt. Daar verwijs ik je graag naar:
Ervaringen Bose 321 home cinema-systeem
[Bose] Alle harde feiten op een rijtje!

[ Voor 9% gewijzigd door bartvl op 24-11-2007 19:28 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 05:57

silitek

Tubes Only

SChief schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:34:
http://www.intellexual.net/bose.html#number1
Mening?
Ik ben trouwens nieuw hier in dit topic. Is het ook toegestaan om foto's te sturen van je Home Cinema die Stereo is..? :P
Tuurlijk mag dat, zolang het maar geen Bose is |:( .... ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Bedankt voor de verwijzing naar de andere topics. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zelf ook een trotse bezitter van 701 Speakers van Bose. Ik wou alleen even weten of dat artikel bekend was en wat jullie ervan vonden.

@silitek: Kom op, niet zo lullig over Bose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

silitek schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:33:
[...]

Tuurlijk mag dat, zolang het maar geen Bose is |:( .... ;)
Speciale repost voor jou dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/191107/IMG_9538.jpg
Mr.Nash schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:48:
[...]

Edit: wat zijn de afmetingen van je kamer trouwens? Voor een normale slaapkamer ziet het er best wel groot uit, waarschijnlijk door de inrichting en de ruimte die je nog over hebt..
6,5 bij 3,5 meter.
deepbass909 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:02:
@Proller
Dat ziet er erg strak uit. Ik moet nog een net av-meubel hebben, en kan maar niet op 1 uitkomen die is zoals ik zou willen (3 vakken naast elkaar, geschikt voor 49cm apparatuur, laden eronder), maar als ik jouw meubel zie, dan denk ik toch dat ik misschien wel een poging wil gaan wagen...

Wat voor hout heb je ervoor gebruikt? 19mm MDF?
Yep, gewoon MDF.
Anoniem: 111992 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:24:
Mooi hoor Proller !

Heb je soms bouwtekening van je verlichting ?
Dit is net wat ik zoek !
Helaas niet. Het is iets wat ik in mijn hoofd had.

Het is vrij simpel. Je pakt een stuk hout, maakt er opstaande randen aan, en monteerd de verlichting erin. Heel simpel, wel doeltreffend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 14:37

Thy King

Ruler Of Thy World

Ik heb helemaal niks met veelste strakke 1-kleur lege inrichting, maar je belichting is top! Inderdaad erg simpel, maar zeker mooi. Het maakt het huis erg sfeervol!

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

proller schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:30:
[...]
Speciale repost voor jou dan:
Had niet gehoeven. Bose is leuk voor 5.1 genoeg bass vaak te boemerig..maar kan er mee door.
Voor audio niet natuurlijk. Voordat we een discussie krijgen, een persoonlijke mening heren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183025

silitek schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 22:49:
[...]

Had niet gehoeven. Bose is leuk voor 5.1 genoeg bass vaak te boemerig..maar kan er mee door.
Voor audio niet natuurlijk. Voordat we een discussie krijgen, een persoonlijke mening heren ;)
Leuk die links! Heb even een paar bladzijde gelezen en kijk nu heel anders tegen Bose aan! Maarja als iemand er blij mee is... laat hem er blij mee zijn toch? Ik ga het ook nooit kopen.

Ps. ik vind het wel grappig dat iedereen komt met 'maar Bose is ook mooi en heeft zo'n mooi design'. Mensen laten we eerlijk zijn:
Bose 123
Afbeeldingslocatie: http://www.geizkragen.de/img/150/19103.jpg
BIJVOORBEELD MS 302i's a nog geen 100 per 2.
Afbeeldingslocatie: http://img.kelkoo.com/pdb/34001/medium/09/21/45/9214563.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 25-11-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157535

die zijn beide lelijk :+

maar nu weer on topic ? (plaatjes plaatjes 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 07-07 20:41

-Sander-

///M Powerrrrrr

Sinds 2 weken woon ik in mijn eigen huis..
Er moeten nog een hoop kleine dingen gebeuren, maar het begint wat te lijken zo.

Even een paar shots;'

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/ht/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/ht/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/ht/3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:35

Vrijdag

De Zwarte

Alfa_146 schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:13:
Sinds 2 weken woon ik in mijn eigen huis..
Er moeten nog een hoop kleine dingen gebeuren, maar het begint wat te lijken zo.

Even een paar shots;'

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou bijna zeggen dat het een Ikea showroom is ;)

Mijn huidige set up:

De beamer en gordijnen hangen en ik heb een heuse plant in de kamer gezet:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000464.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000465.jpg
Sfeerimpressie :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000468.jpg
Met het licht aan.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000470.jpg
Met het licht uit, gordijnen dicht en zonder flitser :)

Nu moet ik nog een center en twee (of drie) rear speakers hebben. Maar dat komt tzt wel, voorlopig kan het ook met stereo setup.
Scherm aan de muur ipv statief komt ook nog wel, ooit. Voorlopig is dit een prima oplossing.

[ Voor 41% gewijzigd door Vrijdag op 25-11-2007 13:29 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170013

nieuwe spulletjes = nieuwe update :)

De Marantz SR14 vervangen door een Arcam (avr200(, Xbox360 ingewisseld voor een PS3, merkbaar stiller en doet vooral dienst als mediacenter. De bedrijfslaptop was niet geschikt voor de dingetjes die ik thuis wilde doen, dus hiervoor is een Macbook voor in de plaats gekomen. Verder nog een auralex gramma onder de sub geschoven en een PSP die ik zo af en toe eens gebruik om *aangesloten op een Tivoli iPal* te streamen met de ps3 waar weer een lacie harddisk op is aangesloten :)
De lampjes die jullie zien zijn doodgewone Ikeastrips en jan de bouvries lampjes... allemaal handmatig in te stellen op een vaste kleur, of automatisch laten overlopen in een andere kleur.

Een overzichtsfoto. Links de Arcam, midden de Sony en rechts de PS3:
Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.106/142050001-142100000/142050101-142050200/142050127_5_Fc2N.jpeg

De sub, inclusief nieuwe Auralex:
Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.106/142050001-142100000/142050101-142050200/142050126_5_jLVk.jpeg

De mac incl. de Tivoli:
Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.106/142050001-142100000/142050101-142050200/142050123_6_aEvW.jpeg

Plannen op zeer korte termijn:

-Kabels vervangen, kom toch lengte tekort zoals jullie zien :P, en ze uiteraard mooi wegwerken.
-Nieuwe beamer, een HDready exemplaar
-2 Muurzijde's een grijzere tint geven, + projectiescherm ophangen.
-rearspeakers *zuilen* verplaatsen naar de slaapkamer, en bookshelfs (monitor audio B1/B2) ophangen. Zuilen staan hier toch iets in de weg.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181891

PHiXioN schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:20:
[...]

Ziet er gaaf uit. Voegt je Stampede nog wat toe aan het geluid? Zelf was ik ook geïnteresseerd in zo'n ding, maar vroeg me af of ie niet te klein is. Is er wel degelijk verschil qua geluid met de Quake?
Niet zo veel meer sinds ik de 804S heb. Te weinig autoriteit zou ik zeggen maar gaat wel die paar hertz lager die je niet hoort maar voelt bij het juiste volume 8) (specifieke scenes uit War of the World kan je als test gebruiken) De sub gaat tot 16Hz en de B&W's tot 30Hz, dus het scheelt toch wel wat, het is maar waar het voor gebouwd is. Maar eerlijk, je moet hem echt uit en weer aan zetten bij dezelfde scene en dan wis je mel iets. Ik ben dan wel erg ciritsch wat geluid betreft (vandaar ook de keuze voor B&W icm Musical Fidelidy), maar als ik heb niet zou hebben zou ik geen sub speciaal er voor aanschaffen. Denk alleen dat sub van een hogere klasse (ASW7xx of ASW 8xx serie ook van B&W) hier nog wat kan toevoegen. Ik denk dat dan m'n buren echt gaan klagen, ik woon ten slotte in 'n appartement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar om je vraag te beantwoorden, PHiXioN :

Hiervoor had ik de B&W 705 als front speakers staan (deze staan nu opgesteld als left en right surround) zonder de Rel stampede is de beleving van een film echt veel minder.

En op z'n formaat moet je de stampede niet beoordelen maar waar je m'n echt voor gaat waarderen is zijn snelheid en eenvoud van reproduceren van de bigbang!. Het is ook erg afhankelijk van de crossover frequentie in relatie tot je full range speaker. Er zit dus maar een ding op; testen en luisteren. En heel belangrijk voor een sub de plaatsing. Ja je kunt een sub over al neerzetten maar in de juiste hoek wordt het laag versterkt. dus even bij de betere audi/hifi zaak binnen lopen en vragen of je hem mag lenen.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Ai, een SVS. Ik leef mee met je buren!

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gurbe de n00b schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:09:
[...]

Ai, een SVS. Ik leef mee met je buren!
Maar ook wel een beetje blij voor de eigenaar? ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 23:30
Anoniem: 181891 schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:38:
[...]
De sub gaat tot 16Hz en de B&W's tot 30Hz, dus het scheelt toch wel wat, het is maar waar het voor gebouwd is.
Meen je dat? :-X Wat denk je dat er van die 16 Hz echt overblijft?

Dit doet zijn grote broer 'Storm'. http://www.hometheatersha...ts/991-rel-storm-5-a.html

Voor het geld van een Stampede kan je imo beter naar een Monolith van BK Electronics. Is zo diep getuned dat hij snel genoeg blijft met muziek (en ik ben daar behoorlijk picky op) maar met films kan ie best een aardige druk zetten om het zo te zeggen.

Van een 8" unit kun je nooit een volwaardige bas verwachten, pas vanaf 12" begint het. Bij 15" kun je bij film pas echt over overtuigend praten imo. En muziek des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Anoniem: 170013 schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:25:
[...]

Heb jij die Sony SACD speler toevallig nog die wij hadden geruild? :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barry|IA schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:54:
[...]

Heb jij die Sony SACD speler toevallig nog die wij hadden geruild? :)
Hey Barry!!

Nee, die heb ik weer verkocht omdat ik er totaal geen gebruik van maakte :P
Vraag me nu ook af waar hij heen is gegaan :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123813

TroonStaal schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:27:
[...]

Ik zou bijna zeggen dat het een Ikea showroom is ;)

Mijn huidige set up:

De beamer en gordijnen hangen en ik heb een heuse plant in de kamer gezet:

[afbeelding]

[afbeelding]
Sfeerimpressie :)

[afbeelding]
Met het licht aan.

[afbeelding]
Met het licht uit, gordijnen dicht en zonder flitser :)

Nu moet ik nog een center en twee (of drie) rear speakers hebben. Maar dat komt tzt wel, voorlopig kan het ook met stereo setup.
Scherm aan de muur ipv statief komt ook nog wel, ooit. Voorlopig is dit een prima oplossing.
Labyrinth met David Bowie! Kent uw klassiekers! :P niet te geloven dat er mensen zijn die die film op DVD hebben, respect 8)

Veel plezier met je spullen!

Trouwens, met die opmerking van Ikea showroom. ? Betekent dat je het niet mooi vindt?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123813 op 25-11-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seers schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:34:
[...]
Meen je dat? :-X Wat denk je dat er van die 16 Hz echt overblijft?

Dit doet zijn grote broer 'Storm'. http://www.hometheatersha...ts/991-rel-storm-5-a.html

Voor het geld van een Stampede kan je imo beter naar een Monolith van BK Electronics. Is zo diep getuned dat hij snel genoeg blijft met muziek (en ik ben daar behoorlijk picky op) maar met films kan ie best een aardige druk zetten om het zo te zeggen.

Van een 8" unit kun je nooit een volwaardige bas verwachten, pas vanaf 12" begint het. Bij 15" kun je bij film pas echt over overtuigend praten imo. En muziek des te meer.
Met die 16Hz en 30Hz bedoel ik de specs. Ik heb nooit gemeten wat er echt uitkomt.
gave grafiekjes by the way. En m'n 804S hebben 2 6.5" bass drivers. Dit vindt toch behoorelijk presteren. Maar een sub of speaker met 15" bass driver (das 37.5 cm!! _/-\o_ ) heb ik nog niet eerder kunnen ervaren dus heb geen vergelijking. Ik kan je alleen vertellen dat ik aardig te vreden ben. Maar das mijn mening.
Een hobby kent ook zijn financiele grenzen en na aanschaf van de B&W heb ik die op speaker gebied die voor mij wel bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:40
Anoniem: 123813 schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:15:
[...]

Labyrinth met David Bowie! Kent uw klassiekers! :P niet te geloven dat er mensen zijn die die film op DVD hebben, respect 8)

Trouwens, met die opmerking van Ikea showroom. ? Betekent dat je het niet mooi vindt?
Ik denk dat hij bedoelde dat je veel dingen bij IKEA vandaan hebt. Maakt imo niet uit, ik vind het erg mooi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 16:34

el-jorge

turn around and feel the vibe

proller schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:59:
Eindelijk een 10-22 lens in het bezit, dus leuk voor de foto's. Bij deze dus ook zomaar wat pics, geen speciale dingen, geen nieuwe dingen, gewoon even de opstelling posten.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Set bestaat uit:

Philips 26PF8946 tv, Sony DVP-NS400D dvd speler, Sony STR-DE497 versterker, UPC mediabox, Bose AM6.III speakers.

Nog best blij met de spullen, ookal zou de tv inmiddels wel wat groter mogen :)
Prachtig meubel, dat is zelfbouw toch??

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 21:05

Metro2002

Memento mori

Anoniem: 60783 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:40:
Sinds enige tijd heb ik de knoop doorgehakt om een beamer te kopen.
Nu zie ik bij veel mensen dat ze hun projectie scherm boven hun tv hebben hangen.
Dus de onderkant zit op een hoogte van ong 1.20 mtr.

Wat ik mij dus afvroeg, is dit niet erg vervelend om altijd naar boven te kijken?
Of went dit erg snel?

Voor mijn tv hangen word voor mij erg lastig.
Omdat ik nog een fijne 32" philips crt buis heb.
En omdat ik schuine wanden heb van gips.. Daar hang je niet zo vanalles aan.

Het zal denk ik een uur of 5 gemiddeld worden dat ik naar de beamer kijk.

De beamer: Het word denk ik de Acer P1165,
-Niet te duur.
-Voldoende aansluit mogelijkheden.
-Vrij stil
-Lamp life 4000 uur.

Heeft iemand toevallig ervaring met dit model? Of een andere goede suggestie?
Dan hoor ik het graag.
Ik projecteerde in eerste instantie ook boven mijn tv maar dat keek érg vervelend, zo hoog. Dus ik heb de tv gewoon aan de kant geschoven:

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/ResizeofAfbeelding003-7.jpg

Ik projecteer boven het dressoir (moet nog een scherm kopen), beamer hangt boven de bank. Dat is een hoogte die net te doen is (ongeveer 1 meter), hoger wordt echt nekpijnverwekkend als je kijkt.

Heb zelf ook een budget beamer, een hitachi pj9 nogwat, die doet 800x 600 maar kan ook breedbeeld vertonen (een must als je films kijkt!). ik ervaar de resolutie en beeldkwaliteit als ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

el-jorge schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:27:
[...]

Prachtig meubel, dat is zelfbouw toch??
Klopt helemaal, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Toch schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:41:
[...]

Ik denk dat hij bedoelde dat je veel dingen bij IKEA vandaan hebt. Maakt imo niet uit, ik vind het erg mooi O+
Ach, mijn nieuwe woonkamer/huis staat straks ook vol IKEA, goed betaalbaar, en voor de paar jaar dat ik wil gebruiken is het goed genoeg. Ze hebben alleen geen audio/video meubel zoals ik het wil...

Ik wil eigenlijk deze hebben:
Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/PIAimages/59517_PE165411_S3.jpg
Maar dan nog een vak extra ernaast, zodat ik naast m'n receiver en dvd-speler, ook een HTPC nog kwijt kan...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Laatst online: 23:10

iop

Dan moet je even zoeken op ikea naar: bovendelen kast (of ladenblok ofzo), die heb ik ook genomen, zat met hetzelfde probleem als jij. deze verkopen ze in 2- en 1delig (ik heb een 1, en een 2deel)

Afbeeldingslocatie: http://www.macloud.org/e107_files/public/1179692747_2_FT3166_4_.jpg

alleen geen wieltjes..

[ Voor 4% gewijzigd door iop op 26-11-2007 17:32 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:40

KhaZ

Alfa Romeo

Ook ik zit naar een Ikea kast te kijken, voornamelijk naar de Besta serie. Probleem: die zijn allemaal 38cm diep, en m'n toekomstige versterker is 43..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Ja, daar liep ik ook tegen aan bij dat Ikea meubilair. Of je receiver zit er zo'n beetje klem in zo dat hij zijn warmte niet meer kwijt kan, of het spul is niet diep genoeg. Ergens snap ik het wel, met het oog op al die (budget) Home-cinema setjes en die platte TV's, maar waar duidelijk geen rekening mee gehouden wordt is dat degelijke Hi-Fi apparatuur er niet in past.

Ik ben dus maar zelf aan het klussen gegaan. Enig nadeel is dat mijn meubel 120kg weegt, en zo groot is hij niet eens. Goedkoop was het dan weer wel, 50E oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Anoniem: 76438 schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:15:
Ja, daar liep ik ook tegen aan bij dat Ikea meubilair. Of je receiver zit er zo'n beetje klem in zo dat hij zijn warmte niet meer kwijt kan, of het spul is niet diep genoeg. Ergens snap ik het wel, met het oog op al die (budget) Home-cinema setjes en die platte TV's, maar waar duidelijk geen rekening mee gehouden wordt is dat degelijke Hi-Fi apparatuur er niet in past.

Ik ben dus maar zelf aan het klussen gegaan. Enig nadeel is dat mijn meubel 120kg weegt, en zo groot is hij niet eens. Goedkoop was het dan weer wel, 50E oid.
Even beetje offtopic, ik heb ooit eens een keuken geprobeerd uit te zoeken daar (na aanbevelingen) echter is het grootste probleem dat het zweeds is.
Kast maten en dergelijke zijn allemaal anders als Nederlandse, misschien dat dit zich ook voordoet in de meubels?

Btw over 2weken post ik mijn config ook even, heb heel lang verbouwd en ga dan eindelijk verhuizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 13:41

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

KhaZ schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:14:
Ook ik zit naar een Ikea kast te kijken, voornamelijk naar de Besta serie. Probleem: die zijn allemaal 38cm diep, en m'n toekomstige versterker is 43..
Ik ben van plan om (voor m'n 43cm diepe HTPC) gewoon een passend gat in de achterwand te maken, of die compleet weg te laten. Ook handig qua koeling en bekabeling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvs31
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-05 15:53
iop tha man schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:31:
Dan moet je even zoeken op ikea naar: bovendelen kast (of ladenblok ofzo), die heb ik ook genomen, zat met hetzelfde probleem als jij. deze verkopen ze in 2- en 1delig (ik heb een 1, en een 2deel)

[afbeelding]

alleen geen wieltjes..
Goed idee, ben zelf ook op zoek naar zo'n soort kast. Twijfel alleen tussen met of zonder deurtjes...
Weet je ook nog welk type kast je hebt van de Ikea??
... heb ze al gevonden, Besta serie als het goed is.

[ Voor 8% gewijzigd door klaasvs31 op 26-11-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 09:35

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 123813 schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:15:
[...]

Fantastische film is het, naast erg leuk ook puur jeugdsentiment O+

Nee hoor, zoals je ziet is mijn woonkamer ook bijna één en al Ikea, het viel me gewoon op dat er bij jou wel heel erg veel uit de Ikea catalogus komt ;) Ziet er wel mooi uit verder, dat zeker :Y

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-07 07:57
Anoniem: 170013 schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:25:
[...]

Ik ben zelf nog in blijde verwachting van het vlaggeschip ; de PB13-Ultra.
"There goes the neighborhood" :9

Als m'n set dan eindelijk compleet is post ik wel een leuke foto :

Onkyo TX-SR875
Samsung PS50Q92 plasma
Philips DVP5980 spelertje
Definitive Technology ProMonitor/Procenter 1000 set 5.0 (gaan verdorie hard,diep en zuiver voor zo'n "dingetjes")

Verwacht : SVS PB13-Ultra ter ondersteuning van het laag _/-\o_

Goedkoop is het totaalplaatje niet, maar het zal vele, vele jaren pittig meekunnen voor zowel film als muziek...

[ Voor 17% gewijzigd door jvanhambelgium op 26-11-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

klaasvs31 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:23:
[...]

Goed idee, ben zelf ook op zoek naar zo'n soort kast. Twijfel alleen tussen met of zonder deurtjes...
Kun je trouwens ook gewoon pootjes/wieltjes onder zetten. Mocht je iets specifieks willen weten: ik werk bij die toko. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Laatst online: 23:10

iop

klaasvs31 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:23:
[...]

En daar passen dus idd wel grotere recievers/amps in, ook een reden van mijn keuze

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvs31
iop tha man schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:05:
[...]

En daar passen dus idd wel grotere recievers/amps in, ook een reden van mijn keuze
Diepte is 40cm, de receiver die ik op het oog heb is echter 42cm diep (Denon AVR-2308), plus je moet nog rekening houden met kabels en dergelijke....

Wieltjes en pootjes heb ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jvanhambelgium schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:56:
[...]

Ik ben zelf nog in blijde verwachting van het vlaggeschip ; de PB13-Ultra.
"There goes the neighborhood" :9

Als m'n set dan eindelijk compleet is post ik wel een leuke foto :

Onkyo TX-SR875
Samsung PS50Q92 plasma
Philips DVP5980 spelertje
Definitive Technology ProMonitor/Procenter 1000 set 5.0 (gaan verdorie hard,diep en zuiver voor zo'n "dingetjes")

Verwacht : SVS PB13-Ultra ter ondersteuning van het laag _/-\o_

Goedkoop is het totaalplaatje niet, maar het zal vele, vele jaren pittig meekunnen voor zowel film als muziek...
Heeel nice, w8en hier uiteraard op foto's!! Vooral de svs subs zijn heerlijk.... kunnen een enorme druk opbouwen, k zal hem voor geen goud *wel voor een zwaarder model :P* willen missen..

Ik w8 op je foto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:38
Mijn simpel setje:

Afbeeldingslocatie: http://www.americar.nl/foto/setje.jpg

De TV
Afbeeldingslocatie: http://www.tatung.com/dm_en/Display%20Products/LCD%20TV/32_LCD%20TV/img/V32MCHK-E01_l.jpg
Tatung V32MCHK-E01 32" LCD TV

De Ontvanger
Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvnieuws.nl/images/upc-dvr.png
UPC Digitale Tv ontvanger (wordt als het goed is vandaag vervangen voor een nieuwe)

De HDD Recorder
Afbeeldingslocatie: http://common.packardbell.com/itemnr/platform_easyhddrecorder/medium_platform_easyhddrecorder.jpg
PAckar Bell Easy HDD Recorder 80 DIVX edition
(was een van de eerste betaalbare HDD recorders maar hij maakt een gruwlijke bak herrie) En DIVX kan nu ook met de home cinema set dus hij wordt eigenlijk niet eens meer gebruikt

De Home Cinemaset
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/HT/HTS3357_12_webImage370.jpg
Philips HTS3357/12 Home Cinemaset
Met HDMI output en DVD upscaling en divx support.
De achterste speaker zijn al zuilen de voorste staan nu op een setje vogels standaarden

De Funconsole
Afbeeldingslocatie: http://wii.nintendo.nl/uploads/tx_templavoila/console_complete_02.jpg
Nintendo Wii

De Serious console + Bluray speler
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1163678524.jpg
Sony Playstation 3

alles zit met
HQ high Quality kabels verboden HDMI HDMI SWITCH TOSLINK en RCA + TOSLINK->RCA convertor om het ps3 geluid op de home cinemaset te krijgen.

alle andere consoles staan niet meer beneden :P
Gamecube, Xbox, N64, Dreamcast, SNES, NES, Megadrive en dan nog alle gameboys en gamegear

Ow en ik ben aan het rondkijken voor een FULL HD beamer.
Vind nu met bluray films hd-ready niet meer voldoende en ik wil ook een stuk groter. denk dat een beamer wel leuk is voor mij

[ Voor 6% gewijzigd door harley op 27-11-2007 10:20 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

iop tha man schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:31:

[afbeelding]

alleen geen wieltjes..
Dat is misschien wel een idee. Ik had eigenlijk al eerder naar het Besta systeem gekeken. M'n receiver gaat daar sowieso in passen (vakken zijn 40cm diep, m'n receiver slechts 31). 3 Nette lades eronder en klaar.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Klopt het dat dat deel van de Besta serie 49cm diep is? Dit zou perfect zijn..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 09:26

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

deepbass909 schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:18:
[...]

Ach, mijn nieuwe woonkamer/huis staat straks ook vol IKEA, goed betaalbaar, en voor de paar jaar dat ik wil gebruiken is het goed genoeg. Ze hebben alleen geen audio/video meubel zoals ik het wil...

[afbeelding]
Maar dan nog een vak extra ernaast, zodat ik naast m'n receiver en dvd-speler, ook een HTPC nog kwijt kan...
sowieso moet je eerst eens checken of je receiver er wel in past, want ik heb die kast en mijn Marantz past er mooi niet in.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

KhaZ schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:18:
Volgens mij is het allemaal 40cm diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvs31
Deze is wel 49cm diep, alleen is de kast een stuk lager...

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/PIAimages/59501_PE165396_S4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Do It Yourself ;). Die kastje van de Ikea zijn met een beetje inspanning makkelijk zelf te maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

klaasvs31 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:48:
[...]

Deze is wel 49cm diep, alleen is de kast een stuk lager...

[afbeelding]
Nice, precies wat ik zoek, nu alleen nog even kijken of ze ook in glanzend wit verkrijgbaar zijn, vaak is het alleen "standaard wit".
Anoniem: 157535 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:43:
[...]
Do It Yourself ;). Die kastje van de Ikea zijn met een beetje inspanning makkelijk zelf te maken :).
True, heb er alleen de tijd niet voor!

[ Voor 15% gewijzigd door KhaZ op 27-11-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 21:45

-Stef-

Slainthe!

KhaZ schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:41:
True, heb er alleen de tijd niet voor!
Tuurlijk, maar wel tijd om hier het forum af te struinen. Ik kan het ook niet hoor, daar hoef je je toch niet voor te schamen. :)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Stef- schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:52:
[...]

Tuurlijk, maar wel tijd om hier het forum af te struinen. Ik kan het ook niet hoor, daar hoef je je toch niet voor te schamen. :)
Je zult je verbazen hoeveel de houthandel al voor je kan doen :). Je geeft ze gewoon een lijstje met maten, voorkeur type hout, en dikte en je kunt het diezelfde middag nog ophalen. Thuis grondlaag + gewone verf aanbrengen, en nadat het is uitgehard de boel in elkaar zetten dmv schroefjes e.d (je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Oscar the Grouch schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:22:
[...]

sowieso moet je eerst eens checken of je receiver er wel in past, want ik heb die kast en mijn Marantz past er mooi niet in.
Het voordeel van Cambridge Audio apparatuur is, dat ze voor het vermogen en mogelijkheden erg compact zijn (de receiver is 430 x 310 x 100 mm, terwijl hij 80 watt RMS per kanaal is (6 kanaals)). Zolang een vak minimaal 50cm breed is, past hij dus eigenlijk altijd wel. M'n dvd-speler is nog wat lager en korter.

Problematischer is de ruimte in m'n nieuwe woonkamer... Ik heb vandaag m'n bank er neer gezet, om vervolgens tot de conclusie te komend dat m'n plan van inrichting niet gaat werken... Zoals ik het wou, neemt de bank teveel ruimte in, en past m'n a/v meubel niet meer... :(
Terug naar de tekentafel dus maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

-Stef- schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:52:
[...]

Hhm, je hoeft alleen maar 8-10 planken(jes) hebben, mooie m5 bouten en je bent er. Zit nu op m'n werk trouwens, zou een beetje vreemd zijn als ik hier de zaag/boormachine ter hand zou nemen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107284

deepbass909 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:41:
[...]
Het voordeel van Cambridge Audio apparatuur is, dat ze voor het vermogen en mogelijkheden erg compact zijn (de receiver is 430 x 310 x 100 mm, terwijl hij 80 watt RMS per kanaal is (6 kanaals)). Zolang een vak minimaal 50cm breed is, past hij dus eigenlijk altijd wel. M'n dvd-speler is nog wat lager en korter.
Vermogen zegt niet veel... het gaat om de stroom die de amp continue kan leveren. Daarom wordt er vaak overgedimensioneerde trafo's gebruikt.
Dat het niet nodig is, bewijst Bow wel: 430x390x80 mm 2x75 Watt RMS continue en er zit een trafo in die max 500 VA levert. CA levert 6x80 Watt RMS en 'slechts' 850 Watt opslurpt. Er zit blijkbaar een niet lineair verband tussen (beter gezegd: helemaal geen) ;) We mogen uiteraard het vermogenverbruik van de pre-amp (en in geval van de receiver: de tuner, dsp's en beeldprocessors) niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 08:38

Royz

Kleurenblind!!

deepbass909 schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:18:
[...]

[afbeelding]
Deze kast heb ik ook :p

Afbeeldingslocatie: http://royz.nl/got/IMG_2512.jpg

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8789

seninha schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:54:
[...]

Hoe heb je een tweede scherm aan je Xbox gehangen??
Wil namelijk ook zo iets want steeds de TV aan te doen om muziek te luisteren vin ik toch zonde.
Daarom ben ik aan het kijken hoe ik een 7" TFT die ik hier heb staan aan kan sluiten.
Een component video splittertje ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ik vind de 50 en 60cm diepe Ikea TV-meubels erg strak, maar ze zijn allemaal maar 19.5cm hoog, de vakken dan. Ik hoop dat m'n versterker gaat passen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 09:26

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

deepbass909 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:41:
... Zoals ik het wou, neemt de bank teveel ruimte in, en past m'n a/v meubel niet meer... :(
Terug naar de tekentafel dus maar...
tja, maar een bank zit toch wel veel lekkerder dan een tekentafel lijkt me :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Anoniem: 107284 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:16:
[...]

Vermogen zegt niet veel... het gaat om de stroom die de amp continue kan leveren. Daarom wordt er vaak overgedimensioneerde trafo's gebruikt.
Dat het niet nodig is, bewijst Bow wel: 430x390x80 mm 2x75 Watt RMS continue en er zit een trafo in die max 500 VA levert. CA levert 6x80 Watt RMS en 'slechts' 850 Watt opslurpt. Er zit blijkbaar een niet lineair verband tussen (beter gezegd: helemaal geen) ;) We mogen uiteraard het vermogenverbruik van de pre-amp (en in geval van de receiver: de tuner, dsp's en beeldprocessors) niet vergeten.
Nou, ik vind "slechts" 850 Watt een beetje understatement... De versterker trap kan er 480Watt op 6 kanalen uit persen, wat uiteraard nooit voor zal komen. Daarnaast heeft hij in de stereo-setting een vermogen van 100Watt per kanaal. Dan levert de voeding dus 650Watt meer dan de versterkertrap zelf kan uitsturen. Dat noem ik vrij ruim overgedimentioneerd. En de Cambridge is vrij kaal wat betreft dsp's. Hij heeft namelijk alleen een dsp voor het Dolby en DTS verhaal. Beeldprocessors heeft hij niet.
Ik moet er wel bij zeggen dat de eindtrap actief gekoeld wordt (totaal niet hoorbaar, maar er zit een fan en die draait ook bij belasting).

Ik ga m'n woonkamer maar eens in Sketch-Up zetten, om zo een beetje te kunnen spelen met de inrichting... Ik heb namelijk de pech dat hij totaal niet rechthoekig is...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
 ________
|         *
|            *
|              *_______
|  Zithoek             |
|                      |
|____                  |
#####|                 |
#####\                 |
##### \                |
#####| /               |
#####|/               _|
#########|_          |+|
#########|+| Keuken  |+|
#########|+|_________|+|
###########|+++++++++++|

Dit is globaal de kamer (verhoudingen kloppen niet helemaal, maar ja, het is ASCII-art hè ;) )
De muur met het schuine stuk bij de zithoek, is bijna helemaal van glas, en in het schuine stuk zit een balkon deur. Daar kan dus niks staan... Het stuk met de #'s is een gang en trapkast, en dus onbruikbaar. Het breedste punt is ongeveer 5 meter. Hier moet dus ergens een surroundset kwijt, waarbij de speaker opstelling ook nog ongeveer klopt... :S Kortom, dat wordt nog even puzzelen en schuiven met m'n bankstel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:58
Anoniem: 107284 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:16:
[...]

Ach, je hebt ook 7x110 watt receivers die maar 300 watt opslurpen, dus dan vallen de specs van CA nog mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

M'n 4x50Watt auto radio kan maximaal zelfs maar 120 - 135 Watt opnemen door de 10 Ampere zekering in de voeding (door Pioneer zelf ingezet), dus hoe dat ding ooit 200Watt vermogen uit z'n versterker trap moet persen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Laatst online: 07-07 20:57
Effe vraagje, welke Onkyo heb je??

605/ 705/ 805?

Heb een Besta meubel, alleen kan daar een 805 in (heb dan +/- 2 mm over qua ruimte namelijk :'( )
De 705 zou makkelijk passen (+/- 1,5 cm over aan de boven kant) maar aangezien de 805 maar 50 euri duurder is wil ik toch graag weten of 2mm niet te weinig is (weet niet hoeveel warmte hij produceert)

en trekt jou reciever het qua warmte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

stimpyrulez schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:40:
[...]

605/ 705/ 805?

Heb een Besta meubel, alleen kan daar een 805 in (heb dan +/- 2 mm over qua ruimte namelijk :'( )
De 705 zou makkelijk passen (+/- 1,5 cm over aan de boven kant) maar aangezien de 805 maar 50 euri duurder is wil ik toch graag weten of 2mm niet te weinig is (weet niet hoeveel warmte hij produceert)

Er is 1 simpele vuistregel, en dat is dat je minimaal 5 cm rondom moet hebben voor ventilatie. Practisch alle versterkers koelen in eerste instantie doormiddel van convectiestromen, en die stijgen. Als je de bovenkant blokkeert (wat je doet met maar 2 mm ruimte), dan belemmer je veel van de koeling. Dit meubel is dan ongeschikt voor deze versterker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webraiderweb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 11:56
Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.webraider.eu/Kamer/Nieuwe%20Kamer%20-%208%20augustus%20(4).jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.webraider.eu/Kamer/Nieuwe%20Kamer%20-%208%20augustus%20(14).jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.webraider.eu/Kamer/Nieuwe%20Kamer%20-%208%20augustus%20(6).jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.webraider.eu/Kamer/Nieuwe%20Kamer%20-%208%20augustus%20(9).jpg

Het zijn wel al oude foto's (binnenkort eens nieuwe maken , want er is weeral vanalles veranderd)

Surroundset : Logitech Z5500
Verder heb ik wel een iets recenter filmpje: URL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 08:38

Royz

Kleurenblind!!

[...]

605/ 705/ 805?

nee, ik heb nog een tree lager. De 505 ;). Dit trekt het dus wel met warmte maar dat komt wss gewoon doordat het een 505 is en geen model hoger.

Of die 805 past kan ik je dus helaas niet mee helpen :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:39
Beetje off-topic:

Ik zie wel vaker van die verlichting van Jan des Bouvries voorbij komen (van de Blokker had ik begrepen), zeer mooi en stijlvol naar mijn mening. Nu met die wat donkere dagen is een kleurtje wel leuk in de woonkamer, dus ik naar de Blokker opzoek naar de LED verlichting.

Helaas waren ze bij de Blokker in Den Haag centrum en in de Megastores niet bekend met deze verlichting.

Weet 1 van de bezitter van deze verlichting eventueel in welke stad ze deze hebben gekocht?

En of deze verlichting in specifieke naam heeft (type numemr oid)? Dan kan ik ze eventueel vinden op Internet. Googlen op "Jan des bouvries LED verlichting" en andere combinaties gaven namelijk geen relevant resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 00:38
webraiderweb schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:50:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het zijn wel al oude foto's (binnenkort eens nieuwe maken , want er is weeral vanalles veranderd)

Surroundset : Logitech Z5500
Verder heb ik wel een iets recenter filmpje: URL
Ik vind de kleur van je kamer erg mooi. Alleen jammer dat je de speakers zo dicht op elkaar hebt geplaatst. Je had ze beter veel verder uit elkaar kunnen plaatsen voor een beter effect.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erik070 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:10:
Beetje off-topic:

Ik zie wel vaker van die verlichting van Jan des Bouvries voorbij komen (van de Blokker had ik begrepen), zeer mooi en stijlvol naar mijn mening. Nu met die wat donkere dagen is een kleurtje wel leuk in de woonkamer, dus ik naar de Blokker opzoek naar de LED verlichting.

Helaas waren ze bij de Blokker in Den Haag centrum en in de Megastores niet bekend met deze verlichting.

Weet 1 van de bezitter van deze verlichting eventueel in welke stad ze deze hebben gekocht?

En of deze verlichting in specifieke naam heeft (type numemr oid)? Dan kan ik ze eventueel vinden op Internet. Googlen op "Jan des bouvries LED verlichting" en andere combinaties gaven namelijk geen relevant resultaat.
Typenummer heb ik helaas niet voor je, maar ik heb er vorig jaar 4 stuks gekocht in de Blokker *Maastricht*. Kan zijn dat ze niet meer geleverd kunnen worden oid. Helaas, want het zijn fijne lampjes

• webraiderweb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 11:56
Sir_Hendro schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:16:
[...]

Ik vind de kleur van je kamer erg mooi. Alleen jammer dat je de speakers zo dicht op elkaar hebt geplaatst. Je had ze beter veel verder uit elkaar kunnen plaatsen voor een beter effect.
Ik had geen andere keuze, anders als mijn deur opengaat staat één speaker achter de deur. :)
Helaas maarja.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
[...]

..wil ik toch graag weten of 2mm niet te weinig is (weet niet hoeveel warmte hij produceert)
2mm ruimte is echt vééél te weinig. Zo'n nieuwe Onkyo 805 wordt ook nog eens behoorlijk warm, stop hem dus in zo'n kast en je hebt 't recept voor ellende.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-06 10:21
Ik ben van plan die Onkyo 505e te gaan aanschaffen en heb zelf een meubel gemaakt van MDF. De voorkant waar hij komt te staan is gewoon open en aan de achterzijde heb ik langs de bovenkant uitsparingen gemaakt over de gehele breedte van de kast van ong 180*50 mm.

Denken jullie dat dat genoeg koelruimte is, aangezien ik denk dat de warmte naar boven en dan aan voor en achterzijde weg kan...

De ruimte boven de Onky zal dan zo'n 1,5 - 2 cm zijn... niet optimaal, maar om nu een heel nieuw meubel te gaan maken... 8)7

allesflex schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:00:
Ik ben van plan die Onkyo 505e te gaan aanschaffen en heb zelf een meubel gemaakt van MDF. De voorkant waar hij komt te staan is gewoon open en aan de achterzijde heb ik langs de bovenkant uitsparingen gemaakt over de gehele breedte van de kast van ong 180*50 mm.

Denken jullie dat dat genoeg koelruimte is, aangezien ik denk dat de warmte naar boven en dan aan voor en achterzijde weg kan...

De ruimte boven de Onky zal dan zo'n 1,5 - 2 cm zijn... niet optimaal, maar om nu een heel nieuw meubel te gaan maken... 8)7
Zolang je niet op disco-niveau gaat draaien is een koelruimte van 2cm genoeg. Optimaal is het natuurlijk niet, maar je zult geen last hebben van doorgebrande componenten...

• stimpyrulez
  • Laatst online: 07-07 20:57
Anoniem: 157535 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:51:
[...]

Zolang je niet op disco-niveau gaat draaien is een koelruimte van 2cm genoeg. Optimaal is het natuurlijk niet, maar je zult geen last hebben van doorgebrande componenten...
Misschien effe off-topic, maar als ik een cd-speler boven op een reciever zet, dan heb je toch ook maar +/- 2 cm ruimte? En dat kan toch wel gewoon.
Dan zou 2cm ruimte in een kastje toch ook voldoende zijn, of zie ik dat nu verkeerd?

• silitek

silitek

Tubes Only

Anoniem: 157535 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:51:
[...]

Pas op!!..vind 2cm erg weinig. Slechte ervaring met krappe ruimte voor o.a reciever!!..kostte mij een Marantz 7400 in het verleden. Optisch is een strak passend meubel/audio mooi maar denk om de koeling.

Daarom hangt/staat alles bij mij zwevend in volledige ruimte...je moet eens voor de gein boven de apparatuur hangen. Je wilt niet weten hoeveel warmte dat genereert... 8) Zit niet voor niks een boel gleufjes c.q. gaatjes in de behuizing van audio..En die dan te niet doen door strak in een kastje te schuiven. Kan natuurlijk goed gaan..risico neem je zelf dan

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 29-11-2007 13:17 ]

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 16:00
stimpyrulez schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:00:
[...]

Misschien effe off-topic, maar als ik een cd-speler boven op een reciever zet, dan heb je toch ook maar +/- 2 cm ruimte? En dat kan toch wel gewoon.
Dan zou 2cm ruimte in een kastje toch ook voldoende zijn, of zie ik dat nu verkeerd?
Daarom is denk ik mijn marantz dvd speler net nog niet de helft van me marantz reciever.
Een mooi meubel uitzoeken is gewoon lastig, helemaal als je het in een bepaalde stijl wilt hebben.
Ik heb al me meubels tafels en kast etc van 1 leverancier. maar die heeft dus een tvkast waar dus me apperatuur niet in past. Beetje jammer.

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:58
stimpyrulez schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:00:
[...]

Je kan een cd-speler op een receiver zetten, maar dan wordt ie wel erg warm. Net zoals een receiver in een te klein kastje, maar dan lopen 2 apparaten het gevaar om oververhit te raken. Beide valt dus af te raden.

Probleem is echter vaak dat de ontwerpers van de meubels totaal geen idee hebben van de dimensies van de apparaten die erin moeten, ze letten meer op de uiterlijke vormgeving.

Ik heb een vraagje aan alle tweakers die iets van hifi weten hier op het forum.
Ik heb namelijk het volgende 'probleem'.

Ik heb een hele mooie Denon stereo versterker staan (De PMA - 925 r) en wil die heel graag gebruiken als stereo eindversterker. Ik wil dus een 5.1 set maken met een Onkyo of Pioneer reciever als hart, en via de eindversterker aansluitingen (5.1 pre out) op mijn Denon aansluiten met van den hul kabels (the first). Ik heb de Mordaunt short 902i's als fronts. Ik vroeg me ook af of Pioneer een goed merk is incl. deze combinatie. (Of is Onkyo beter).

Ik hoor het graag ;)

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 13:00
Anoniem: 183025 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:07:
Ik heb een vraagje aan alle tweakers die iets van hifi weten hier op het forum.
Ik heb namelijk het volgende 'probleem'.

Ik heb een hele mooie Denon stereo versterker staan (De PMA - 925 r) en wil die heel graag gebruiken als stereo eindversterker. Ik wil dus een 5.1 set maken met een Onkyo of Pioneer reciever als hart, en via de eindversterker aansluitingen (5.1 pre out) op mijn Denon aansluiten met van den hul kabels (the first). Ik heb de Mordaunt short 902i's als fronts. Ik vroeg me ook af of Pioneer een goed merk is incl. deze combinatie. (Of is Onkyo beter).

Ik hoor het graag ;)
Dit soort vragen horen hier niet thuis.

Je wilt dus twee versterkers gaan gebruiken, waarvan 1 stereo en 1 multichannel waarvan je dan 2 kanalen niet gebruikt? Ik zou dit nooit doen, verschillen tussen deze versterkers lijken me erg marginaal, zoniet onhoorbaar. Daarnaast riskeer je een mogelijk onbalans door verschillende volumes, stereo/front en multi-channel kanalen.

• silitek

silitek

Tubes Only

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:11:
[...]

Je wilt dus twee versterkers gaan gebruiken, waarvan 1 stereo en 1 multichannel waarvan je dan 2 kanalen niet gebruikt? Ik zou dit nooit doen, verschillen tussen deze versterkers lijken me erg marginaal, zoniet onhoorbaar. Daarnaast riskeer je een mogelijk onbalans door verschillende volumes, stereo/front en multi-channel kanalen.
Kan best!..heb een buizenversterker voor m'n fronts en een multichannel H/K reciever voor de center, sub en rear. Werkt perfect!!.

silitek schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:06:
[...]

Kan best!..heb een buizenversterker voor m'n fronts en een multichannel H/K reciever voor de center, sub en rear. Werkt perfect!!.
Ja precies... gewoon even tweaken voor de beste volume enzo. Ik denk dat je het verschil zeker hoort. De Denon is een high end stereo versterker en daar kan het stereo van een multi channel niet tegen op. Ik wil trouwens de Marantz 5002OS kopen. Dat is wel een verschil denk ik...
Dit gaat toch over home cinema of wat? Ik vind het ook weer zo'n zonde om het forum te bevuilen met deze vraag. Of zal ik hem nog wel even op de hifi page zetten?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 29-11-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107284

PHiXioN schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:31:
[...]
Je kan een cd-speler op een receiver zetten, maar dan wordt ie wel erg warm. Net zoals een receiver in een te klein kastje, maar dan lopen 2 apparaten het gevaar om oververhit te raken. Beide valt dus af te raden.

Probleem is echter vaak dat de ontwerpers van de meubels totaal geen idee hebben van de dimensies van de apparaten die erin moeten, ze letten meer op de uiterlijke vormgeving.
Agreed... Voor mijn Bow heb ik 10 cm bovenruimte vrij gehouden aangezien de koelblokken toch aardig warm zijn.

De maatgebruik is idd een ramp bij meubelontwerpers. Wat te denken van de ACHTERkant? Of de diepte is te klein, OF een beugel op de meest onmogelijke plek OF alle kabels in een piepklein gaatje/koker proberen te wurmen. Dat laatste kan je dus echt vergeten met kabels als Siltech, NBS etc... veel te stug en te dik :)
Ook niet handig zijn de vaste hoogtes van de levels. Probeer maar eens een 'standaard' rack te vinden om Classe CA-2200 in te stoppen: je moet minimaal 12 cm boven, zij en achterruimte meenemen. Succes ermee ;) Daarom heb ik de Finite Elements Pagode Signature gekozen: ruimte aan de voor- en achterkant, levels om de 3 cm in hoogte verstelbaar en belastbaar tot 25 kg (de powerlevel beneden kan 50 kg dragen). Zo ben ik iig mooi voor de toekomst voorbereid. De hificitis heeft bij mij goed toegeslagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Leuke aanwinst voor bij bureau+computer: speaker stands voor speakers die ik daar al op andere stands had staan. MDF plaat met zandgevulde stalen kolommen. Erg netjes :9

Afbeeldingslocatie: http://exirion.mine.nu:8080/DSC_0165_3.jpg

Speakers zijn JMLabs Laureates.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Anoniem: 183025 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:34:
Dit gaat toch over home cinema of wat? Ik vind het ook weer zo'n zonde om het forum te bevuilen met deze vraag. Of zal ik hem nog wel even op de hifi page zetten?
Deze thread gaat over het showen van je home cinema-set; niet over het oplossen van problemen ermee; zie ook de topicwaarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 09:33

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Nou, eindelijk kan ik eens een fototje plaatsen van mijn setupje.

klik voor groter
Afbeeldingslocatie: http://got.pc-mania.nl/Imgp4129.jpg

Afbeeldingslocatie: http://got.pc-mania.nl/Imgp4133.jpg

center speaker ligt achter te TV;

Afbeeldingslocatie: http://got.pc-mania.nl/Imgp4135.jpg

hier de apparatuur;

Afbeeldingslocatie: http://got.pc-mania.nl/Imgp4136.jpg

Ik heb alleen ff geen fototje van de achterspeakers.

Specs;

LG 26LC42 66cm
Pioneer VSX-917V-K
Pioneer DV-400V-K
Samsung digitale tv ding
Tangent Millennium 5-pack:
-2x Millennium 200, 2x Millennium Mini & Millennium Centre

Nu moet ik alleen nog een optisch kabeltje voor het geluid vd digitale ontvanger. Verder zit alles aan elkaar met digital coax spul en HDMI kabels.

Al met al ben ik erg content :D De speakers waren niet zo duur maar desondanks komt er prima geluid uit icm de Pioneer. Zeker met Dolby of DTS is het genieten met een goede film 8)

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 21:45

-Stef-

Slainthe!

Voodoo_man schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:51:
(...)
center speaker ligt achter te TV;
Deze oplossing heb ik nog niet eerder gezien. Geluid zal naar boven stralend niet optimaal zijn maar ik ga ervan uit dat je er mee kan leven op deze manier.

Ik neem momenteel mijn eigen opstelling in heroverweging en ik moet zeggen dat mijn center toch echt de bottleneck is. In al die (IKEA) kasten, hoewel strak ontwerp, missen ruimte om mijn center in te splaatsen. Op mijn TV vind ik niets, dus wordt het wellicht een Besta combi.

Groot voordeel van een TV meubel boven een rack zoals ik nu heb is uiteraard dat je je snoerenzooi mooi uit het zicht kunt houden, hoewel ik er op jouw laatste foto nog een lusje onderuit zie komen. :).

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Ik was eerst ook erg sceptisch maar gezien de schuine wand valt alles mee. Met gewoon TV aan op het nieuws oid komt het geluid en spraak goed over. Dus valt mee vind ik :) Ruimte in veel meubels voor de center is er niet.. vandaar deze oplossing

Dat lusje zag ik ook pas dat ik de foto van de digicam af haalde ;) En die is nu wel weggewerkt naar achter O-)

[ Voor 35% gewijzigd door Barreljan op 02-12-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Exirion schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:07:
Leuke aanwinst voor bij bureau+computer: speaker stands voor speakers die ik daar al op andere stands had staan. MDF plaat met zandgevulde stalen kolommen. Erg netjes :9

[afbeelding]

Speakers zijn JMLabs Laureates.
Ziet er weer goed uit :)

Offtopic:
Maar ondanks dat ben je nog steeds...???

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 00:34

xdc

Voodoo_man schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:15:
Ik was eerst ook erg sceptisch maar gezien de schuine wand valt alles mee. Met gewoon TV aan op het nieuws oid komt het geluid en spraak goed over. Dus valt mee vind ik :) Ruimte in veel meubels voor de center is er niet.. vandaar deze oplossing

Dat lusje zag ik ook pas dat ik de foto van de digicam af haalde ;) En die is nu wel weggewerkt naar achter O-)
haha dat is een grappige opstelling

ik ga het ook proberen , mijn center zit ook in de weg ;)
even kijken wat het doet!

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123813

Kan me niet voorstellen dat het bevorderlijk is voor het geluid. Dan kun je net zo goed 5.0 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Anoniem: 123813 schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:08:
[...]

Kan me niet voorstellen dat het bevorderlijk is voor het geluid. Dan kun je net zo goed 5.0 draaien.
Nou, dat valt dus mee, je hoort alles prima via dat kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Laatst online: 30-06 15:58
Anoniem: 123813 schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:08:
[...]

Zo te zien doet hij dat al ;)
Aangezien ik de .1 (de sub dus) niet er bij zie staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

+1 scherp ;) idd, subwoofer vind ik niet nodig. De 2 zuilen geven een goede maar voldoende bass, en in een apartement is een subje toch niet zoooo handig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linchpin
  • Laatst online: 07:52
Exirion schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:07:
Dat ziet er inderdaad netjes uit. Ik heb zelf ook speakerstands gebouwd van MDF met een met zand gevulde kolom.
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/6773/standdu7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Nou, dat valt dus mee, je hoort alles prima via dat kanaal.
Dit is gewoon zwaar verneukeratief voor je stereobeeld, je hele soundstage wordt er rommelig van. In zo'n situatie kan je inderdaad beter 5.0 draaien vind ik, een beetje goede fronts creeëren dan een betere soundstage.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170903

Het is ondertussen weer al even geleden sinds ik hier iets gepost heb. Ik heb even een klein vraagje:

Ik had tot gisteren een set met een Yamaha RX-V457, een Yamaha S-557, Philips speakers als fronts, een oude Bose speaker als center en AKAI/Visaton speakers als rears. Ik heb echter de AKAI/Visaton speakers dit weekend verkocht, met het oog om terug op stereo over te stappen. Ik ben niet zo tevreden over de klank bij muziek, en van surround bij films merk ik toch niet heel veel.

Heeft er iemand ervaring met Harman Kardon (eventueel ook stereo)? En in combinatie met welke speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53089

Laat ik het maar eens proberen.

Afbeeldingslocatie: http://www.oosterveer.com/thuisbios/thuisbios.jpg

Televisie: Panasonic 37PV70

Reciever: Panasonic SA-700EG-K

DVD recoder : Panasonic panasonic DMR-EH67EG-K

Spelcomputer: Playstation 3

Surround set : mordaunt-short genie zwart

Vanmiddag de nieuwe dvd van MIKA gehaald, met het concert in Parijs. Beide buren waren niet thuis, dus dat was lekker knallen. Ik ben zeer tevreden met alle Panasonic spullen, alleen duurde het even voordat ik goed doorhad hoe de versterker werkte en ik goed geluid uit de surround set krijg. Maar ik ben heel erg blij met mijn aankopen, voor zowel de TV (waar krijg je zoveel tv voor zo weinig geld) en de HD recorder, die zelfs door mijn vriendin bediend kan worden. En natuurlijk de reciever, met 2x hdmi in en 5x100 watt. Ik was helemaal weg van HK/Denon, maar als je een goede versterker zoekt moet je ook maar eens naar Panasonic kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 53089 op 03-12-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:32

Yoda

Can you feel it?

klik voor groter
Afbeeldingslocatie: http://got.pc-mania.nl/Imgp4129b.jpg

*knip*
Ziet er netjes uit,...

Vraagje: Waar heb jij dat tv meubel vandaan? en hoe breed is hij? Ben inmiddels al redelijk lang opzoek naar iets geschikts (liefst teak en volgens mij is die van jou teak)

[ Voor 47% gewijzigd door Yoda op 03-12-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 08:42

klik voor groter
...knip knip...
Volgens mij is Voodoo_man netals mij naar de Formido geweest!

Ik heb de eettafel (210x90), bijzettafeltje en Thijs (== hifi-meubel). Erg handy. Ik zal binnekort mijn setup ook ff poste.

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-07 20:47
Iemand hier toevallig een adres waar je van die dvd houders kunt kopen voor in een lade??
Ikea wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:20
Vanmiddag aangeschaft:

2 x Afbeeldingslocatie: http://www.eshop.nl/images//lrg/prd31970.jpg

2x Afbeeldingslocatie: http://www.eshop.nl/images//lrg/prd31964.jpg

1x Afbeeldingslocatie: http://www.eshop.nl/images//lrg/prd31985.jpg

Totaal prijs: 370 euro.

Binnenkort post ik fotos hoe alles is is geworden:)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Laatst online: 07-07 16:23
Possible schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:07:
Vanmiddag aangeschaft:

2 x [afbeelding]

2x [afbeelding]

1x [afbeelding]

Totaal prijs: 370 euro.

Binnenkort post ik fotos hoe alles is is geworden:)
Nice, daar ga je zeker geen spijd van krijgen. En al helemaal niet voor die prijs. Ben zelf al meer krijt geweest voor de center en de twee 902i speakers. Maar vind het et geld helemaal waard.

Waar ga je ze op aansluiten?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen"-topic of een "help, mijn apparatuur is stuk"-topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.

Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.