Na lang zwoegen en zagen ( tegen mijn vrouw ) is eindelijk mijn zolder klaargeraakt en kan ik eindelijk iets zinnig posten hier 
De zolder is volledig getransformeerd naar een cinema kamer, en ik moet zeggen, hier ben ik trots op, ik heb alles zelf gedaan, behalve pleisterwerk en gyproc.
Dit is dus de ingang naar "Cinema Addict"

Dit zijn de stoelen voor de gasten , in totaal 8 speciale zitjes met 1 sofa , maar die is voor mij, je mag toch wat privileges hebben

De projector ( optoma ) hangt daar moooi op de schouw, wel spijitig dat de zolder niet symetrich is maar ja.

Dit is de "Piece de resistance" van mijn zolder, een scherm geschilderd met speciale verf, en daarrond een kader in MDF.

Ik heb mij een sony versterker met een pioneer dv-400kv.

De boxen van JBL - mooi setje voor mijn prijsklasse

Nog een eyecatcher , mijn oude PAR56 lampen! zo hangen er 4
De zolder is volledig getransformeerd naar een cinema kamer, en ik moet zeggen, hier ben ik trots op, ik heb alles zelf gedaan, behalve pleisterwerk en gyproc.
Dit is dus de ingang naar "Cinema Addict"
Dit zijn de stoelen voor de gasten , in totaal 8 speciale zitjes met 1 sofa , maar die is voor mij, je mag toch wat privileges hebben
De projector ( optoma ) hangt daar moooi op de schouw, wel spijitig dat de zolder niet symetrich is maar ja.
Dit is de "Piece de resistance" van mijn zolder, een scherm geschilderd met speciale verf, en daarrond een kader in MDF.
Ik heb mij een sony versterker met een pioneer dv-400kv.
De boxen van JBL - mooi setje voor mijn prijsklasse
Nog een eyecatcher , mijn oude PAR56 lampen! zo hangen er 4
Computers make very fast, very accurate mistakes.