Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.520.323 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Capo, een YBR 125 of ZXR 250 niks voor jou? Schijnen super licht te sturen.. :) ;)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

ROFLASTC schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:12:
[...]

schrijf je eens in voor de Meet dan :P
linkje??

Edit: Done _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door M3rcury op 23-05-2008 00:31 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 08:46

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
M3rcury schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:07:
Hoi, ik ben er ook weer eens }:O
Ha, leef jij ook nog? Lang niet gezien... Kom weer eens bij de Schep kijken als je in de buurt bent, veel opkomst daar de laatste tijd :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 09:06
Oke heb me ook netjes aangemeld voor de tourrit.

Deze kende jullie vast al: http://www.gpstracks.nl/ov-motor-nederland.php :)

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Akropolis schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:19:
[...]

Ik denk dat 4-cils wel aardig tam is onder de 5k.
Dat valt best mee , heb je enkel wat meer inhoud voor nodig >:)
Maarja des te meer beest boven in >:) :9
wimmel_1 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:37:
[...]

Gelukkig hoef ik me van die icons niks aan te trekken ;) Ik rijd zelf met een Japanse 4 Cilinder met 600cc _/-\o_

Tot 9000 rpm is mijn 4 cilinder redelijk tam..... daarboven komt "het beest los" tot aan de 18000 >:)

Een 1000 versie van mijn fiets begint met die grappen al rond de 3500 toeren .... en gaat door tot de 14K met dat spel, hé Capo :*)

* Capo heeft die "duuzend" bereden..... en laten varen voor de "zeshonderd"
bij 3500 zet je je schrap en bij 7500 toeren begin je te knijpen met je benen en bij 9500 houd je je zo stevig vast dat je vergeet te schakelen want tering dat gaat hard >:)

Maar na een tijdje veranderd dat wel, ze noemen dat gewenning, dan trek je hem door in een aantal versnellingen en dan is met 220 de bocht uit komen met zwevend voorwiel redelijk standaard.

Of een links rechts combinatie maken en dan erachter komen dat je voorwiel ineens wel de grond raakt :+

Tam valt reuze mee >:)
Yonni schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:17:
Capo, een YBR 125 of ZXR 250 niks voor jou? Schijnen super licht te sturen.. :) ;)
De 1000 stuurt ook reuze licht hoor met volledig andere schokdemper, omgebouwde voorvork en goede afstelling ;) Het is net een 600.

Maar het is geen katje om zonder handschoenen hoog toerig door te jagen en dat is jammer, wat speelser kunnen rijden zou leuk zijn.

Maar wil eigenlijk ook niet van het 1000cc gebeuren af. Die 675 zal leuk zijn maar bang dat ik het koppel ga missen. Enorme twijfels wederom :P Mijn motor is namelijk perfect en iedere andere motor valt dus tegen en dat is soms wel jammer.

Naast de 675 ga ik toch nog even op de mv 1000 zitten en verzitten alsof ik een bocht maak. Even kijken of ik op andere modellen van de MV (geen race geprepareerde) wel wat meer ruimte heb :P

Anders als de 750 verkocht is maar eens kijken voor een RC8 of 1098, maar dan moet de prijs wat gezakt zijn want vind ze voor een luxe product toch wel erg prijzig.

Wat een luxe problemen op vrijdag morgen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Capo op 23-05-2008 09:40 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Chakotay schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:54:
[...]

Ha, leef jij ook nog? Lang niet gezien... Kom weer eens bij de Schep kijken als je in de buurt bent, veel opkomst daar de laatste tijd :)
ja, moet ik wel in de buurt zijn.. rijd niet zo veel met groepen.

Edit: morgen wordt wel mijn laatste ritje op 25kw.. EINDELIJK! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door M3rcury op 23-05-2008 09:54 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Capo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 07:59:
M3rcury : Op MF zag ik topic staan over kneedownen waarin je reageerde met foto. Gezien mijn lichte afkeer tegen mf post ik de reactie hier :)

Op eigen risico ;)

Als je gaat verzitten :
- Zorg dat je een bolle vuist tussen je kruis en je tank kan doen (in lengte richting van je vuist )
- Ga 1 bil er langs zitten en zorg dat je met je buitenste knie tegen je tank leunt. (doordat je wat naar achteren zit heb je meer druk op het achterwiel en kun je je knie in 1 lijn laten staan met de motor en dus ook meer houvast met je been)
- Zak met je boven lijf naar beneden, je buitenste onderarm moet tegen de tank leunen.
- Zorg dat je van bil tot nek 1 rechte lijn vormt die paralel loopt aan de lijn van de motor.
- Je binnenste voet mag je GEEN druk mee op het steppie uit oefenen. Zet je voet op de bal en draai je voet een kwartslag zodat je hak naar binnen komt te staan, nu je knie naar buiten.

Met deze houding zou je in principe met losse handen en binnenste been los door de bocht moeten kunnen zonder dat je eraf valt. Oftewel niet knijpen in de handen, ontspannen.

Goed leren countersteeren en een nog betere kijktechniek zal je stuk ontspannender laten motor rijden.

Nog 1001 tips maar als je perse wil kneedownen is dit een guideline. ;)
Die foto's zijn al van een tijdje terug. En ik weet wel hoe het moet maar ik doe het niet :+

Verder gebruik ik mijn knie op de straat, omdat ik delaatste tijd een beetje als een maloot aan het gummen ben :X

iig thanks voor de tips :Y

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

wimmel_1 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:37:
[...]

Gelukkig hoef ik me van die icons niks aan te trekken ;) Ik rijd zelf met een Japanse 4 Cilinder met 600cc _/-\o_

Tot 9000 rpm is mijn 4 cilinder redelijk tam..... daarboven komt "het beest los" tot aan de 18000 >:)

Een 1000 versie van mijn fiets begint met die grappen al rond de 3500 toeren .... en gaat door tot de 14K met dat spel, hé Capo :*)

* Tylen heeft die "duuzend" bereden..... en laten varen voor de "zeshonderd"
Wat voor 600 rijd jij dan? Want tot de 18.000 toeren ben ik nog niet tegengekomen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

18k is inderdaad wel erg veel...mijn japanse 4 cil 600cc gaat tot de 13k (en dan nog in het rood door tot 15k)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
More then welcome.

Maarlaatste dag 25kw, dan zou ik als volgende stap de 750 kopen ipv de 1000 :) tijd zat nog om bij de 1000 uit te komen. :)

Heb enorm veel plezier gehad op de 750 van 2000 destijds, ding hield een 1000rr bij en trok de zx9 verloren etc. Zijn leuke dingen, daarom ook zo een terug gekocht destijds voor woon-werk.

[ Voor 6% gewijzigd door Capo op 23-05-2008 10:35 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:25:
18k is inderdaad wel erg veel...mijn japanse 4 cil 600cc gaat tot de 13k (en dan nog in het rood door tot 15k)...
Nieuwe modellen R6 maken wel veel toeren maar volgens mij ook nog geen 18K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

18000 rpm wil ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Nieuwste R6 is 17500 ;)

Afbeeldingslocatie: http://photos.motorcycle-usa.com/LP4D0315.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Mijn 400 gaat tot 14500 rpm voordat die in het rood komt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Yoshi schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:58:
Ik ben op zoek naar goed passende handschoenen.Ik heb erfstukken van mijn vader. Dit zijn al minstens 15 jaar oude leren handschoenen, maar wel nog perfect in orde én waterdicht!
Maar spijtig genoeg passen deze niet 100%, aan mijn wijsvinger heb ik meer dan een halve cm handschoen over aan de top van mjin vinger, wat ik niet echt aangenaam rijden vind!

Ik ben dus op zoek naar een goede motorkledingwinkel in de buurt van Zolder/Hasseltof omstreken van Leuven (in België dus).
Ik ben al bij de Hein Gericke in Hasselt geweest, maar daar vond ik het aanbod van handschoenen bedroevend. Dan dacht ik eens in de Hein Gericke in Haasrode te gaan kijken omdat deze groter is, maar daar hebben ze ook maar één rekje staan.
Dus weet iemand een motorkleding zaak hier in de buurt waar ze een groot aanbod hebben?
Niemand? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
M3rcury schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:45:
[...]

ja, moet ik wel in de buurt zijn.. rijd niet zo veel met groepen.

Edit: morgen wordt wel mijn laatste ritje op 25kw.. EINDELIJK! _/-\o_
*O* Veel plezier met volvermogen scheuren :)

@ Yoshi, ik weet helaas niets voor je in die buurt... Zit er geen Hein Gericke ergens? Nevermind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qui-Gon Jinn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07 15:01
Capo schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:38:

bij 3500 zet je je schrap en bij 7500 toeren begin je te knijpen met je benen en bij 9500 houd je je zo stevig vast dat je vergeet te schakelen want tering dat gaat hard >:)

Maar na een tijdje veranderd dat wel, ze noemen dat gewenning, dan trek je hem door in een aantal versnellingen en dan is met 220 de bocht uit komen met zwevend voorwiel redelijk standaard.

Of een links rechts combinatie maken en dan erachter komen dat je voorwiel ineens wel de grond raakt :+
_/-\o_

Een soort gelijke actie heb ik al een keer gehad met m'n vf500 op een mooie lange rechte overzichtelijke B weg waar je 80 mag. M'n vriendin reed in haar auto voor mij uit om 'ruimte' te maken zeg maar... dus ik heel rustig wachten totdat ze ver genoeg was. Toen ik het kontje van m'n vriendin's auto in de verte zag verdwijnen begon ik snelheid te maken...goed doortrekken (niet al te ver) maar zo elke keer proberen rond de 10k te schakelen...en dat ging op zich ook echt super...ging ten eerst lekker hard en het schakelen ging ook soepel...totdat ik op een gegeven moment overschakelde naar de 5e versnelling en ik ineens met m'n voorwiel een soort van zachte touchdown maakte op het asfalt...en pas op dat moment realiseerde ik mij dat ik een heel stuk op het achterwiel had gereden :D :X

Bij de eerst volgende stoplicht stond m'n vriendin rustig te wachten en toen ik stil stond had ik bij mezelf zoiets van 'oefffff..dat ging hard en reed ik echt maar op 1 band?' en m'n vriendin stapt woedend uit haar auto en ze zei 'je zou um lostrekken...maar je had niet gezegd dat je um op z'n achterwiel zou trekken' :D

Het was ook echt niet m'n bedoeling :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Chakotay schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:03:
[...]

@ Yoshi, ik weet helaas niets voor je in die buurt... Zit er geen Hein Gericke ergens?
Daar is 'ie al geweest en daar hadden ze maar één rekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Qui-Gon Jinn schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:43:
[...]

_/-\o_

Een soort gelijke actie heb ik al een keer gehad met m'n vf500 op een mooie lange rechte overzichtelijke B weg waar je 80 mag. M'n vriendin reed in haar auto voor mij uit om 'ruimte' te maken zeg maar... dus ik heel rustig wachten totdat ze ver genoeg was. Toen ik het kontje van m'n vriendin's auto in de verte zag verdwijnen begon ik snelheid te maken...goed doortrekken (niet al te ver) maar zo elke keer proberen rond de 10k te schakelen...en dat ging op zich ook echt super...ging ten eerst lekker hard en het schakelen ging ook soepel...totdat ik op een gegeven moment overschakelde naar de 5e versnelling en ik ineens met m'n voorwiel een soort van zachte touchdown maakte op het asfalt...en pas op dat moment realiseerde ik mij dat ik een heel stuk op het achterwiel had gereden :D :X

Bij de eerst volgende stoplicht stond m'n vriendin rustig te wachten en toen ik stil stond had ik bij mezelf zoiets van 'oefffff..dat ging hard en reed ik echt maar op 1 band?' en m'n vriendin stapt woedend uit haar auto en ze zei 'je zou um lostrekken...maar je had niet gezegd dat je um op z'n achterwiel zou trekken' :D

Het was ook echt niet m'n bedoeling :X
Hahaha _/-\o_

Ik ging laatst ff toeren op de 1000rr van me maat samen met vriendin. Zei is de enige die me een beetje in toom kan houden :P Dus we rijden lekker maar naast me komt opeens een auto rijden met 4 jongens erin welke naar mij aan het gapen zijn. Dus ik trek me daar een wheely zo mooi. Zegt ze later. Jeroentje, waarom deed je dat nou. Je weet wat er allemaal kan gebeuren en blablabla maar toen ik zei: Hij was wel mooi he? Moest ze lachen en knikte ze ja _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qui-Gon Jinn
  • Laatst online: 07-07 15:01
wij zijn gezegend met in onze omgeving aanwezige supervrouwen _/-\o_

sterker nog...m'n motor heb ik aan m'n vriendin te danken. Ik heb de motor van haar gekregen omdat ze het zo knap vond dat ik in 1 keer geslaagd was en ze het mij van harte gunde. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 22:15

DSK

boeiend...

Binnenkort ook maar eens wagen aan het "motor rijden" :).

Ben nu al een tijdje aan het lezen in dit topic maar volgens mij moet je in NL veel meer les volgen alvorens je op de motor mag?
Hier moet ik volgende week maandag theorie-examen doen, daarna de maandag & dinsdag erop 2x 3u les volgen en that's it. Dan heb ik al een voorlopig rijbewijs A en kan ik alleen op de baan met de motor. (wat ik in het begin zal beperken tot rustige stukken en momenten).

Voor de aankoop van de motor denk ik voor een naked te gaan. CBF600 of Bandit staan me zeer aan. Dit weekend maar al eens gaan rondzien wat er in de aanbieding is (tweedehands).

Zou de motor vooral gebruiken voor woon-werk (dagelijks 2x 100km) en natuurlijk ook voor het plezier. Zijn er dingen waar ik verder moet op letten omdat het aantal km's behoorlijk snel zal oplopen. Qua kledij ga ik zowieso voor textiel. Ook qua verzekering ben ik nog volop aan het rondkijken. Van mijn werk heb ik een leasewagen dus combineren met mijn autoverzekering kan moeilijk denk ik. Heb ook al gezien dat de kosten soms ver uit elkaar liggen (van €200-€1200).

Zal hier alvast nog wat verder lezen, kruipt veel tijd in :)

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:51
In Nederland ben je wel even bezig ja met één theorie en twee praktijkexamens. Zelf ben ik daar een half jaar mee bezig geweest (1x gezakt).

Maar wat houdt een voorlopig rijbewijs dan in? Hoe lang mag je daar mee rijden en moet je dan later alsnog een examen doen of iets dergelijks?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

Jeroen O schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:08:
In Nederland ben je wel even bezig ja met één theorie en twee praktijkexamens. Zelf ben ik daar een half jaar mee bezig geweest (1x gezakt).

Maar wat houdt een voorlopig rijbewijs dan in? Hoe lang mag je daar mee rijden en moet je dan later alsnog een examen doen of iets dergelijks?
Je mag daar max. een jaar mee rijden, niet na 22u in het weekend of voor een feestdag en niemand vervoeren. Na max. een jaar moet je dan een praktisch examen op een terrein (bewegingen e.d.) en daarna een examen op de baan (wordt meestal gecombineerd). Voor de auto is het ook zoiets hier.

Qua kosten: het theorie-examen kost €15, de 2x 3u lessen kosten me +-€400 en het examen zal +-€35 kosten.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjunnie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 17:42

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

DSK schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:36:
[...]Qua kosten: het theorie-examen kost €15, de 2x 3u lessen kosten me +-€400 en het examen zal +-€35 kosten.
Peanuts dus... :9

Ik weet niet wat een les hier nog kost, en ik weet ook niet meer wat het motor-papiertje mij gekost heeft in 2002, maar ik was volgens mij al rond de €1000 lichter.
En dan te bedenken dat ik nog vrij vlot klaar was. (weinig lessen, 1e x geslaagd)

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:51
Bij mijn rijschool betaalde ik vorig jaar 88 euro per les en een les duurde daar twee uur.

Maar de kosten zullen per rijschool waarschijnlijk wel wat verschillen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, heb nu voor het eerst bijgehouden hoeveel km's ik doe met een tankje.

Heb gisteren 12.23L getankt, en ik heb de teller na de vorige keer tanken op 0 gezet...die stond nu op 237.7 KM

Dat is dus 1 op 19.4 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:51

4x2

lộn xộn quá

Qui-Gon Jinn schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:43:
totdat ik op een gegeven moment overschakelde naar de 5e versnelling en ik ineens met m'n voorwiel een soort van zachte touchdown maakte op het asfalt...en pas op dat moment realiseerde ik mij dat ik een heel stuk op het achterwiel had gereden :D :X
Om even te mierenneuken, maar die VF heeft echt niet tot in zn 5 het voorwiel vd grond gehouden op vermogen :P
Met 70pk lukt dat niet zeg maar, je zult m met enig aandringen wel in de 1 los krijgen, maar veel meer ook niet ;)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
DSK schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:36:
[...]

Je mag daar max. een jaar mee rijden, niet na 22u in het weekend of voor een feestdag en niemand vervoeren. Na max. een jaar moet je dan een praktisch examen op een terrein (bewegingen e.d.) en daarna een examen op de baan (wordt meestal gecombineerd). Voor de auto is het ook zoiets hier.

Qua kosten: het theorie-examen kost €15, de 2x 3u lessen kosten me +-€400 en het examen zal +-€35 kosten.
Dat je in het weekend niet mag rijden na 22u geldt boven dien alleen als je onder de 24j (denk ik) bent. Ik mag in ieder geval wel 's avonds rijden! :)
Ik ben nu aan het oefenen voor mijn praktijk examen. Telkens als ik vertrek of terugkom van een ritje, even langs het oefenterrein de oefeningen 1 of 2 keer doen. En ik ga examen doen zodra ik kan aangereden komen en onmiddellijk alle oefeningen foutloos achtereen kan doen.
Alleen de 8 en het traag rijden vind ik moeilijk met m'n GSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.75/250250001-250300000/250269101-250269200/250269138_5_w7eo.jpeg

Wie staat waar :P

[ Voor 10% gewijzigd door ROFLASTC op 23-05-2008 19:17 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjunnie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 17:42

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

Oh, da's eenvoudig;
/me Sjun wijst ze wel even aan.
Hij staat daar, hij daar, zij staat daar, hij ernaast, enfin, moet je de rest ook weten? :+

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

sjunnie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:37:
[...]

Oh, da's eenvoudig;
Hij staat daar, hij daar, zij staat daar, hij ernaast, enfin, moet je de rest ook weten? :+
<+:) verhelderend, thanx

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
wat een wijs neus :p

quijin john (bijna goed toch :+ ) : dat zijn de leuke dingen idd :)

tylen : ik mag sind en hele hoge wheelie niet mer wheelien met haar achter op.ze wil ok niet meer achterop.rijd wel zelf :)
mocht ook niet meer wheelien als ze het zag maar dat mag nu wel weer hehe

even de 675 bekeken maar die is veeelste smal. de 848 daar in tegen zat echt super........ik weet het nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Capo schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:23:
wat een wijs neus :p

quijin john (bijna goed toch :+ ) : dat zijn de leuke dingen idd :)

tylen : ik mag sind en hele hoge wheelie niet mer wheelien met haar achter op.ze wil ok niet meer achterop.rijd wel zelf :)
mocht ook niet meer wheelien als ze het zag maar dat mag nu wel weer hehe

even de 675 bekeken maar die is veeelste smal. de 848 daar in tegen zat echt super........ik weet het nog niet
Hahaha ja ik snap je.. Ze zat ook niet bij me achterop, ze rijd zelf op der eigen r6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

sjunnie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:37:
[...]

Oh, da's eenvoudig;
Ik zie alleen een dame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chakotay is die in zwart blauwe alpine star pak 3e van links. ik ben de gene die boven de linker schouder van meid in rode pak uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
van links naar rechts, geteld op de hoofden: dunno, dunno, chakotay, roberto, ATN, dave, unknown_road, onderkruipsel, bauke, dunno, dunno

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 14:46
ze staan allemaal bij de mac

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Jup, was 's ochtends voordat we naar Veenendaal gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was toennet bijna verdwaald rond Breda :+
(uiteindelijk een snelweg gevonden, die bracht me weer thuis O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:27:
Ik was toennet bijna verdwaald rond Breda :+
(uiteindelijk een snelweg gevonden, die bracht me weer thuis O+ )
Och, in Nederland kom je vanzelf wel weer een keer een kruising of dorp/stad met ANWB-bordjes tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Capo schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:35:
[...]

More then welcome.

Maarlaatste dag 25kw, dan zou ik als volgende stap de 750 kopen ipv de 1000 :) tijd zat nog om bij de 1000 uit te komen. :)

Heb enorm veel plezier gehad op de 750 van 2000 destijds, ding hield een 1000rr bij en trok de zx9 verloren etc. Zijn leuke dingen, daarom ook zo een terug gekocht destijds voor woon-werk.
Ik weet trouwens al welke foto jij bedoelde, dat was een foto waar ik aan het insturen was.. ik vond het geowon leuk om te zeggen dat ik nog niet kon kden.. ;)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Morgenochtend even bij een gpz400r kijken, ben benieuwd! :)

Mocht het wat worden dan zal ik zeker even wat plaatjes posten. En indien iemand nu al denkt van 'niet doen!' dan is dat ook welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Tylen schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:14:
[...]

Wat voor 600 rijd jij dan? Want tot de 18.000 toeren ben ik nog niet tegengekomen.
Gewoon een R6 2004 .... en die telt door tot 18.500 waarbij 18.000 zéker haalbaar is. Dat rode deel kun je tijdens een piek ook gewoon gebuiken, toch ;)

En jah... Ik weet dat Yamaha altijd vrij "ruim telt" en dat ze tijdens een dyno-run meestal rond de 16.500 uitkomen, maar op het tellerwerk loopt 'ie wél gewoon tot de 18K :*)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-10 02:32

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Volgens mij heeft 'ie vóór de 18k al bij mij de toerenbegrenzer ingegrepen. En daar komt bij dat de R6 zijn maximum peekaatjes al bij 13k rpm heeft en zijn maximum koppel bij 12k rpm. Linkje

Afbeeldingslocatie: http://www.bluegauges.com/images/tachcolors/r6/2004_r6_stock.jpg

* Oemfoefoe zal er de volgende keer toch eens op letten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

wimmel_1 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:21:
[...]

Gewoon een R6 2004 .... en die telt door tot 18.500 waarbij 18.000 zéker haalbaar is. Dat rode deel kun je tijdens een piek ook gewoon gebuiken, toch ;)

En jah... Ik weet dat Yamaha altijd vrij "ruim telt" en dat ze tijdens een dyno-run meestal rond de 16.500 uitkomen, maar op het tellerwerk loopt 'ie wél gewoon tot de 18K :*)
Ahh oke. Dus je trekt hem vol door het rode heen ;)

_/-\o_

Just the way i like it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Vrij knap, bij mij knaltie in de begrenzer dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
.KeN. schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:05:
[...]

Daar is 'ie al geweest en daar hadden ze maar één rekje :)
Inderdaad! En vandaag eens gaan kijken bij Felis&Jos in Beringen. Geweldig grote zaak, veel kleding. Maar er waren daar 2 rekjes met handschoenen, nog niet echt veel dus... Daar lagen er wel van Richa, en die passen een pak beter dan mijn huidige, en de andere die ik gepast heb bij Hein Gericke. Nu zou ik eens moeten passen met mijn motorjas aan (was namelijk met het koekblik daar... :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Zo net even testritje gemaakt met de Ducati Monster 695.
Erg leuk, maar *schaam schaam* véél te sportief voor mij...
(Mijn kroonjuwelen! Is dat normaal dat je tussen het zadel en de tank geklemd zit??)
Zalig wel hoe vlot en vol vertrouwen je bochtjes kan nemen met die machine, dat mis ik wel bij mijn VX 800.

Eerst leek het alsof die machine niet zo super hard optrok, tot ik even op de snelheidmeter keek :s .
Op mijn motor heb ik wel veel vlugger het gevoel "woei spannend!", terwijl die Monster hetzelfde doet op zijn dooie gemakjes. Vind ik eigenlijk niet echt een pluspunt voor de monster.
Veel meer illegale snelheden voor dezelfde funfactor ...

Maar toch, zo vlotjes bochtjes nemen heeft toch wel iets...
Maar Ducati is toch niks voor mij vrees ik: te duur en veel te sportief.
Behalve misschien de GT 1000, die vind ik supermooi en is allicht iets relaxter.
Helaas nog altijd stevig prijskaartje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Veel aanbieding hebben ze niet maar apex racing heeft wel verdomme fijne handschoenen van Arlen Ness. Zitten in Kasterlee bij Geel. www.arlenness.be Ik moet daar ook nog een keer heen gaan voor een nieuw textielen pak.

Afbeeldingslocatie: http://www.arlenness.be/images/arlenness/arlen%20ness%202006%20010.jpg
Dat pak blijft gewoon mooi.

[ Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 24-05-2008 17:04 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
pak is te modern vor een oude zx9 :+

ff rellen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:10:
pak is te modern vor een oude zx9 :+

ff rellen hoor ;)
Kom je langs in Antwerpen? Heb een cryogene tank met waterstof, blussen we dat zaakje direct.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Laatst online: 02-10 16:20
Chevy454 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:02:
[...]

Veel aanbieding hebben ze niet maar apex racing heeft wel verdomme fijne handschoenen van Arlen Ness. Zitten in Kasterlee bij Geel. www.arlenness.be Ik moet daar ook nog een keer heen gaan voor een nieuw textielen pak.

[afbeelding]
Dat pak blijft gewoon mooi.
Hey ik heb net zo'n zelfde pak:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~svalk/motor/Motor%20buiten%20klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:21

steveman

Comfortabel ten onder

Chevy454 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:47:
[...]

Kom je langs in Antwerpen? Heb een cryogene tank met waterstof, blussen we dat zaakje direct.
Blussen met waterstof gaat niet lukken ben ik bang...

Daarbij, stìkstof is gangbaarder voor cryogenica :)

Anyway, mooi pak!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met wat mensen van het Motor-Forum tilburg topic wezen "touren"...en daaruit zijn mijn eerste actie-foto's voortgekomen :*)

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/Motor/DSC_0078.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Vanmiddag stukje dijk meegepakt op weg naar huis O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.gewan.demon.nl/Bandjevoor.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gewan.demon.nl/Bandje.jpg

Ooit word ik een echte poser! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Laatst online: 23:05

allure

Titaan fase 2/3

wat ziet die velg eruit... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Dan heb je de rest van die motor nog niet gezien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:19:
Vandaag met wat mensen van het Motor-Forum tilburg topic wezen "touren"...en daaruit zijn mijn eerste actie-foto's voortgekomen :*)

[afbeelding]
_/-\o_ :>

Maareh ... Invullen en aanmelden

Voor ROFLASTC in "Motor - Het Grote GoT MegaMeeting Spektakel", dus :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Will_M op 24-05-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Nou moet ik zeggen dat ik er vanmiddag óók bij was...... dus eigenlijk is dit een beetje een cross-post :o

Afbeeldingslocatie: http://i288.photobucket.com/albums/ll170/mercurieus/Posen%20at%20Hillybeek/IMG_1684.jpg ...... da's nou wat ze ze bedoelen met een kapstokartikel..... >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Will_M op 24-05-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, maar is het de bedoeling dat we elke week gaan rijden dan...of is dit meer een planning van "wanneer kan iedereen"?

Want elke week naar Utrecht (verzamelpunt toch?) rijden trek ik denk ik niet :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Voor Tilburg en Omgeving: Je komt als het je uitkomt ..... , dus wanneer je zin hebt .... en dit: Dit is alleen als er iemand zin heeft om wat te organiseren op vrijwillige basis. Topic is door ROFLASTC nieuw leven ingeblazen om de luitjes van T.Net mét motoren of liefde daarvoor een keer bij elkaar te brengen.

Géén verplichtingen, dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Wel,wel, wel :p

Iedereen *moet* komen , anders Perm-ban :P :+

:>

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Best ranzig voor een cardanaandrijving. B)

* Oemfoefoe heeft zich aangemeld voor de meet, alleen geen data ingevuld vanwege werk enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Oemfoefoe schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 23:44:

* Oemfoefoe heeft zich aangemeld voor de meet, alleen geen data ingevuld vanwege werk enzo.
je bedoelt dat je eerst vrij moet regelen eer je toezegt? Als het helpt , het grootste aantal kan op Zondag.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik werk als kraanmachinist in de haven en de schepen komen en gaan wanneer ze zin hebben.
In principe ben ik 's weekends vrij, maar het wil eens voorkomen dat ik moet komen om de boel te 'redden'. :+

Ik heb in ieder geval zin in de meeting! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

Gisteren eens gaan rondkijken in diverse zaken in de streek en een paar mooie dingen gezien.
Prijzen waren wel iets hoger dan ik had verwacht (maar je gaat al snel een beetje omhoog en dan weer een beetje met je budget :()

Paar mooie Honda CBF600's, Hornets en 2 hele mooie bandits (één met -3000km) gezien voor +-€4500. De meeste rond de 10k km en zo'n 3-4 jaar oud. Zijn dit wat normale prijzen?

Ook wat rondgekeken voor kledij en de prijzen waren daar gelukkig iets minder dan ik had voorzien. Voorlopig denk ik toch van mn budget voor de motor omhoog te schroeven naar €4500 ipv €3500

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Oemfoefoe schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:34:
Ik werk als kraanmachinist in de haven en de schepen komen en gaan wanneer ze zin hebben.
In principe ben ik 's weekends vrij, maar het wil eens voorkomen dat ik moet komen om de boel te 'redden'. :+

Ik heb in ieder geval zin in de meeting! *O*
jaja beste stuurlui staan aan wal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's knap :D ;).

Maar jonge motoren zijn inderdaad nog best prijzig...en het 'seizoen' is ook weer begonnen ja ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:56

_Apache_

For life.

Gisterochtend - toen het nog een stuk beter weer was :X - met mijn ouwe heer naar het Yamaha-dag geweest bij Bruggeman Motoren in Nieuwe Vennep, was an sich wel ok, meer meer het kijken naar de motoren dan de show eromheen, maar dat daar gelaten :P..

Ons doel was voor mij een nieuwe helm kopen, had al 5 jaar een helm maar die zag er in middels niet opperbest meer uit en had er al een grondonderzoek mee gedaan, dus nu k overstap op de èchte tweewieler wilde ik nieuwe bescherming hebben. En het is een Nitro N 330 VX helm geworden. Niet heel veel poespas, maar zat gewoon goed, vond hem er aardig uitzien en was bescheiden geprijst!

http://www.helmets4u.co.uk/images/n330black.jpg

Daarnaast was mijn vader opzoek naar een tofkoffer voor zijn fiets, dat is niet direct gelukt, wel gegevens achter gelaten en ze bellen ons later op.

Op de terugweg mocht ik melden dat na een anderhalf uur achteropgezeten te hebben mijn vader de cepter overgaf en ik mijn eerste meters mocht gaan rijden op de Honda CB900F Hornet.

My oh my, wat een machine, het is een verademing als je gelest heb op een Hond two-fifty die ver uit de vorige eeuw dateerde, http://www.wisebuyers.co....-reviews/Honda/CB250/319/

Wat is die 110pk sterke Hornet een vriendelijke reus, hij laat zich heel makkelijk in de bocht vallen, komt er heel gemakkelijk weer uit, en dat power onderin met die Hornet motor, je bent zo weg, zelfs op maar 2,5k RPM. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.mcnews.com.au/testing/Honda/CB900F_Hornet/RHS_700p.JPG
Specs => http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb_900_f_hornet_2003.php

* _Apache_ heeft een smile op zen face die er de komende maand niet meer afkomt!

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
steveman schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:55:
Blussen met waterstof gaat niet lukken ben ik bang...
Blussen als in afkoelen lukt perfect zolang het maar geen vlam is.
Daarbij, stìkstof is gangbaarder voor cryogenica :)
Stikstof brandt niet zo hard in een verbrandingsmotor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Chevy454 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:55:
[...]

Blussen als in afkoelen lukt perfect zolang het maar geen vlam is.
O2 erbij en ontbrandingstemperatuur == brand. Of dat door een vlam wordt geleverd maakt niet uit.

[...]

Stikstof brandt niet zo hard in een verbrandingsmotor.
Toen je het over cryogene tanks had dacht ik dat ze voor het invriezen van mensen waren, om later weer tot leven te wekken, vandaar :$
Anyways, ik dacht dat de euro95 langs de weg al duur was, maar op het water slaat het helemaal nergens op zeg! €1,7nogwat per liter.

Anyways, een 200pk speedboot is heel leuk en stoer enzo, maar doe mij toch maar m'n 46pk motortje, 't blijft nog steeds de gaafste hobby :) \o/
DieterVDW schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:00:
Zo net even testritje gemaakt met de Ducati Monster 695.
[...]
Hey, da's m'n droomfiets ! (staat ook op m'n desktop)

Hoe is de motor van zo'n ding nou? Beetje soepel of juist bokkig?

Enne, over de "kroonjuwelen", da's minder :( Heb je toevallig wat kortere benen ofzo? Ik had van zoiets ook last op een er-5, terwijl ik 1m85 ben, maarja lang bovenlichaam vooral :/

[ Voor 25% gewijzigd door steveman op 25-05-2008 18:28 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
steveman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:54:
Hey, da's m'n droomfiets ! (staat ook op m'n desktop)

Hoe is de motor van zo'n ding nou? Beetje soepel of juist bokkig?

Enne, over de "kroonjuwelen", da's minder :( Heb je toevallig wat kortere benen ofzo? Ik had van zoiets ook last op een er-5, terwijl ik 1m85 ben, maarja lang bovenlichaam vooral :/
De motor klinkt in ieder geval echt zalig.
Ik vond 'm heel soepel, maar vergeleken met mijn VX800 is álles soepel denk ik ...
Ik kan niet echt objectief oordelen dus, maar ik was nooit echt verrast door bokkig gedrag of zo, dus dat zit wel goed denk ik.

Ik ben niet zo groot (1.72m), maar ik heb het gevoel dat de lengte er niet zoveel mee te maken heeft.
Uiteindelijk steun je toch niet op je benen/steuntjes?
Het zadel staat erg schuin, waardoor ik automatisch afzakte tegen de tank, met een onaangenaam gevoel als gevolg. Ik vond de zithouding extreem sportief, steuntjes nogal naar achter en je leunt ahw. naar voor over het voorwiel. Maar alweer: ik ben een relaxte VX800 gewend :) .

Ik weet niet wat de oorzaak precies was, maar ik had niet het gevoel dat 'm echt hard optrok of hard ging (hoewel het afgaande op de snelheidsmeter wel zo moet zijn). Misschien ook door de zithouding. Op mijn motor zit je vrij recht, waardoor je bij acceleratie echt naar achter getrokken wordt en je je stuur stevig moet vasthouden. Op de monster heb je dit niet.

Ik was eigenlijk wat teleurgesteld in de Monster. Ik had niet echt het gevoel dat ik op een heel sterke motor zat. Ik denk dat ik na de VX nooit meer terugkan naar een motor die geen platte sterke koppelingscurve heeft. Gas geven en op élk toerental een schop onder je kont krijgen is zooo zalig ...

Maar wél zalig om bochtjes te doen. De Monster rijdt echt scherp en versmijt heel vlug van kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Laatst online: 06:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:19:

[afbeelding]
Waar was dat? Ik wil ook mee :9

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze u-bocht was het: zoek op "groot westerwijksestraat" in maps.google.nl

En of we er nog een keer na toe gaan weet ik niet, maar je kan op Motor-Forum het Tilburg Topic bij gaan houden :P.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:59:
[...]

Da's knap :D ;).

Maar jonge motoren zijn inderdaad nog best prijzig...en het 'seizoen' is ook weer begonnen ja ;).
Daar bedoelde ik mee: met nog minder dan 3000km op de teller :) (maar dat had je zelf al uitgevonden wss).

Vandaag mijn theorie-examen afgelegd: 4 foutjes dus geslaagd. :)
Maandag en dinsdag eerste lessen (kan bijna niet meer wachten).

Zou er een groot verschil zitten tussen de prijzen in het seizoen of na het seizoen? Alhoewel ik van mezelf weet dat ik niet ga kunnen wachten.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of de prijzen dan veranderen weet ik zo niet, ik kon ook niet wachten ;).

Maar je merkt wel dat de 'leuke' motoren iets sneller verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

DieterVDW schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:14:
[...]

Ik was eigenlijk wat teleurgesteld in de Monster.

[...]

Maar wél zalig om bochtjes te doen. De Monster rijdt echt scherp en versmijt heel vlug van kant.
Thx voor deze uitweiding!

Hmm, misschien m'n droompje wat bijstellen dus... Lekker smijten wil op een MT-03 ook geweldig, en met een zithouding die te ver voorover is, krijgen m'n polsen het ook te verduren...

Het gevoel van meer power inc Ducati soundtrack (en streetcred, als je daar gevoelig voor bent) zou echt de meerwaarde van een monster voor me zijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

DSK schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:56:
[...]

Daar bedoelde ik mee: met nog minder dan 3000km op de teller :) (maar dat had je zelf al uitgevonden wss).

Vandaag mijn theorie-examen afgelegd: 4 foutjes dus geslaagd. :)
Maandag en dinsdag eerste lessen (kan bijna niet meer wachten).

Zou er een groot verschil zitten tussen de prijzen in het seizoen of na het seizoen? Alhoewel ik van mezelf weet dat ik niet ga kunnen wachten.
neuh zit vrij weinig verschil tussen.. alleen dat in het seizoen de motoren sneller weg zijn.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DieterVDW schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:14:
[...]

De motor klinkt in ieder geval echt zalig.
Ik vond 'm heel soepel, maar vergeleken met mijn VX800 is álles soepel denk ik ...
Ik kan niet echt objectief oordelen dus, maar ik was nooit echt verrast door bokkig gedrag of zo, dus dat zit wel goed denk ik.
Ey, kom jij mee naar de meeting?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
ROFLASTC schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:47:
[...]

Ey, kom jij mee naar de meeting?
Heu ik was niet echt aan het volgen meetings-gewijs. Is dat niet ergens diep in de Nederlanden, alwaar ik slechts na ettelijke uren tuffend over secundaire wegen geraak?
(Hoe, wat, waar, wanneer?)
offtopic:
[me=60229]doorloopt even het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DieterVDW schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:00:
[...]

Heu ik was niet echt aan het volgen meetings-gewijs. Is dat niet ergens diep in de Nederlanden, alwaar ik slechts na ettelijke uren tuffend over secundaire wegen geraak?
(Hoe, wat, waar, wanneer?)
offtopic:
[me=60229]doorloopt even het topic
Motor - Het Grote GoT MegaMeeting Spektakel

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Héhé 4 uur tuffen. Op een maandagochtend. Hmm ik vrees dat ik zal passen :) . Sorry jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo te zien is het gewoon op een zondag ;)

[ Voor 158% gewijzigd door Ken. op 26-05-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
.KeN. schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:15:
Zo te zien is het gewoon op een zondag ;)
Nog erger! :p

Beetje mislezen dus. Maar de 29e zit ik in Parijs! Helaas pindakaas!

[ Voor 18% gewijzigd door DieterVDW op 26-05-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Beter toch juist ?

[ Voor 76% gewijzigd door Ken. op 26-05-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
In weekend modus ken ik geen ochtenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

DieterVDW schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:35:
[...]

In weekend modus ken ik geen ochtenden.
dus ik ben niet de enige die die altijd overslaat :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

M3rcury schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:46:
[...]

neuh zit vrij weinig verschil tussen.. alleen dat in het seizoen de motoren sneller weg zijn.
Hier maakt het wel uit, omdat ze langer ermee zitten willen ze nog wel eens de prijs laten zakken...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Heb dit weekend mijn Yamaha FZR600R verkocht, en meteen een Suzuki TL1000S uit 1998 gekocht >:) Wat een beest :)

Is wel een klein verschilletje zo'n 1000cc VTwin na 2 jaar op een 600cc 4pitter >:) Dat sleurt echt als een beer... ben nog niet boven de 8.000 rpm geweest want dat durf ik nog niet helemaal 8)7

Voorproefje:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/tl1000max.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door ZiegoM op 27-05-2008 13:32 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
Heel mooi ding! Wat voor dempers zitten eronder?
Pas meteen je sig maar aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Thanks! :)

Vipers (open ovaal RVS)
Met een geluid dat sterk lijkt op een Duc >:)

Jammer dat het nu nat is buiten... bah

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/tl1000max2.jpg

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Ziet er bruut uit :).

Ben wel benieuwd of ik ook door het 2 cilinder virus besmet zou kunnen worden. Voorlopig heb ik m'n handen al meer dan vol aan m'n R6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Requiem19 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:40:
Ziet er bruut uit :).

Ben wel benieuwd of ik ook door het 2 cilinder virus besmet zou kunnen worden. Voorlopig heb ik m'n handen al meer dan vol aan m'n R6.
Ik hoor hier en zie hier ook wel eens van die apparaten rijden (TL1000R én S) en dan heb ik ook wel eens zoiets van: Waarom moest ik nou weer zo nodig een 600cc vierpitter aanschaffen, want ÓÓÓÓHW wat klinkt dat spul lekker en wat heeft dat spul een vracht koppel :*)

Maar ná ruim 17 jaar niet meer gereden te hebben op een gemotoriseerde tweewieler (laatste keer destijds was een Moto-Guzzi V50 in de kleur legergroen ;) ) weet ik eigenlijk wel zeker dat ik de grenzen van m'n R6'je nog bij lange na niet gezien heb en dat ik er nog méér dan genoeg aan te houden zou hebben als ik er nú ook maar aan durf te denken die grenzen op te gaan zoeken 8)

Maar ..... moet zeggen dat het verleggen van je eigen grenzen vrij gemakkelijk gaat met zo'n ding áls je het apparaat durft te vertrouwen. In het begin (lees: 3 maanden geleden) had ik weinig tot géén vertrouwen in de Bridgstone BT-014 die er vóór op ligt. Nú weet ik dat 'ie met dat bandje ooit een stapje opzij kan doen als er wat op de weg ligt óf als het wat nat is. Volgende bandje wordt daardoor dus ook géén BT-014 meer .... maar voor nú ... het went ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 cilinders zijn zeker stoere dingen maar ik blijf ook nog wel ff bij me 600cc 4 cilinder, met meer power durf ik denk geen bocht meer om :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Laatst online: 02-10 17:40

Hu9o

Schokkend

Die eronder is ook erg!!
deze dus

al die filmpies zijn lomp trouwens!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj
vanmiddag geslaagd voor m'n Motor-beheersing, ik was na 6 minuten alweer klaar ongeveer...
Over presies 1 maand en 1 dag "afrijden" :) we doen ons best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ToolkiT schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:47:
[...]

Hier maakt het wel uit, omdat ze langer ermee zitten willen ze nog wel eens de prijs laten zakken...
Ik werk bij een dealer, en alleen motoren die langer dan een half jaar staan gaan omlaag in prijs.. en soms ook nog niet eens altijd ;)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 09:06
M3rcury schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:16:
[...]

Ik werk bij een dealer, en alleen motoren die langer dan een half jaar staan gaan omlaag in prijs.. en soms ook nog niet eens altijd ;)
Wat is een realistische korting op een nieuwe motor van 13k zonder inruil vandaag de dag ?

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Pagina: 1 ... 50 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.