“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik stel voor: Het grote motortopic (scooters, brommers en andere rotzooi niet welkom)mphilipp schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:58:
Of laten we nog 50k berichten debatteren over de naam...
Laten we 'Het grote brei- en motortopic noemen'
Gewoon copy-past. Niet moeilijk doen. We zitten niet bij de Algemene Beschouwingen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Het accu level zit dan nog steeds op highDECOY88 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:14:
[...]
uur of 5 muziek. dan is mijn bok net warm
met vakantie rij ik tussen de 10 en 15 uur per dag. dus dan heb je nog steeds een kabeltje alleen is die er niet op gebouwd.
laat het duidelijk zijn dat voor mijn gebruik draadloos nog steeds niet toereikend is. aangezien 's avonds stroom ook niet altijd aanwezig is.

Zit je nog te wachten op blauw of ben je alweer wat verder?
[Voor 4% gewijzigd door Saffie_time op 27-09-2013 10:01]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dan krijg je in ieder geval makkelijk 1000 posts waarin de definitie van 'motor' gedefinieerd wordt.... en missen we de vakantieplaatjes van Bommel.Phyxion schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:17:
[...]
Ik stel voor: Het grote motortopic (scooters, brommers en andere rotzooi niet welkom)
Gisteren heeft een vriend van me zijn Suzuki GSX600F ingeruild voor een BMW R1150GS. Omdat hij er t/m maandag niet is mag ik er tot die tijd mee spelen

Gisteravond in het donker toch nog even een ritje gedaan over de veluwe. Omdat ik de motor nog niet ken probeerde ik rustig aan te doen, maar dat ding geeft zoveel vertrouwen dat je ongemerkt bijna de hele tijd boven Vmax zit

Het is een hele verbetering ten opzichte van zijn soes; als ik nu een vervanger voor mijn VFR moest uitzoeken zou dit zeker een serieuze kandidaat zijn. "Jammer genoeg" gaan die dingen niet stuk en vind ik de VFR ook erg fijn rijden, anders was ik nu ook aan het rondkijken voor zoiets (of een Yamaha TDM, Honda Varadero, KTM oid).
[Voor 60% gewijzigd door gwystyl op 27-09-2013 10:10]
iets over meets enzo kan er misschien ook wel in?Chakotay schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 06:53:
Ik heb van onze lieve mods hier het verzoek gekregen om eindelijk eens een nieuw deel van dit topic te openen, aangezien we over de 50k posts zitten. Heeft iemand nog dingen die anders moeten in de startpost?
eventueel rij-routes van leden die dat willen, zodat er ook tijdens W-W ge-meet kan worden

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Anoniem: 387913
zoals zorgen voor juiste banden spanning etcetc
koop geen BMW boxer voor je midlife crisis is begonnen
neem mij nooit serieus, dat soort dingen

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
"Het grote twee-wielen-met-meer-dan-50cc-topic"gwystyl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:03:
[...]
Dan krijg je in ieder geval makkelijk 1000 posts waarin de definitie van 'motor' gedefinieerd wordt.... en missen we de vakantieplaatjes van Bommel.
Ik zag trouwens nog iets staan over de 25kW regeling in de topic start, wellicht dat veranderen naar "beperkt" ofzo. Of zelfs een stukje schrijven over die nieuwe A1 + A2 regeling.
Verder zag ik ook dat er zowaar een IRC kanaal is. Gebeurd daar eigenlijk wat?
Dat dus.Stacheldraht schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:59:
Ik zou het nieuwe topic "Het grote motorrijderstopic" noemen, dat beginners stukje kan er wel uit. En verder wat eenvoudige do's en don't's plus een disclaimer in de topic start.
Dan kan misschien beter nog heel even wachten. Vanaf januari (?) worden die regels weer anders.XBL schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:07:
[...]
"Het grote twee-wielen-met-meer-dan-50cc-topic"
Ik zag trouwens nog iets staan over de 25kW regeling in de topic start, wellicht dat veranderen naar "beperkt" ofzo. Of zelfs een stukje schrijven over die nieuwe A1 + A2 regeling.
Verder zag ik ook dat er zowaar een IRC kanaal is. Gebeurd daar eigenlijk wat?
No signature required.

@XBL: jup, irc-kanaal is actief. Wel erg rustig meestal, een paar vaste bezoekers.
Alhoewel ik er voor ben om hem gewoon door te laten gaan totdat hij gesloten wordt

En als iedereen weer even een mooie foto van hem of haar met motor of alleen motor post dan is er ook weer wat vulling

Ik wil op zich ook wel meehelpen om de OP aan te vullen straks. Handige links, etc.
Ik heb blauw pigment, maar nu wacht ik op tijd. Ik wilde komend weekend weer aan de slag, maar nu moet ik morgen de hele dag werken en zondag sjouwen, dus er komt weer niets van terecht.Saffie_time schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:00:
Mphilipp hoe gaat het met het plastidippen?
Zit je nog te wachten op blauw of ben je alweer wat verder?
Heb ik al gevonden:
Modifieer een mini-usb om in het (waterdichte, toch?) gopro kastje te passen
Ultimate Addons charger - wel slechts 1Ampere
1.5A USB adapter maar lijkt me enkel waterdicht wanneer hij niet in gebruik is
De ultimate addons adapter heb ik reeds voor mijn SGS2 (micro usb dan). Heb ik ook al moeten herstellen eigenlijk. Maar de waterdichtheid is echt super! Met slechts 1A oplaadcapaciteit gaat de adapter overladen raken (en dus schade aan adapter en/of gopro), of de gopro batterij traagjes leeglopen. Heb me bij BuyBits ook al geinformeerd maar die weten van niks die en waterdicht is, en meer dan 1A levert.
TLDR; Weet iemand af van waterdichte (gedurende en buiten gebruik) 5V 1.5A (of meer) opladers voor mini-USB?
Ennuh, mphilipp, niet te veel werken he man, we wachten allemaal op je plastidip verslag

Als je wel een lader wilt van meer dan 1A kan je mss wat vinden als ze claimen dat het geschikt is voor de iPad. Die wil geloof ik 2A laders hebben. Geen idee of je daarmee wel iets gaat vinden.
scootert:Phyxion schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:17:
[...]
Ik stel voor: Het grote motortopic (scooters, brommers en andere rotzooi niet welkom)
Wanneer jij hier foto's plaats van je motort met een dergelijke achtergrond dan praten we weer verder..

Mijn nieuwste reis verslag lees je hier-<klik klik>- - Adventures are not always fun while you're having them
je zal echt niet de enige zijn die op een grote brommer rond hobbelt

[Voor 10% gewijzigd door Bommes op 28-09-2013 00:20]
Mijn nieuwste reis verslag lees je hier-<klik klik>- - Adventures are not always fun while you're having them
Anoniem: 387913 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:39:
Wat opzich wel een leuke foto onderdeeltje kan zijn "show je schaamrand/chickenstrip"
veel meer kreeg ik er niet af zonder eerst de standaard er af te flexen..
[Voor 34% gewijzigd door Bommes op 28-09-2013 00:51]
Scootertrijders zijn de echte bikkels.Bommes schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:12:
[...]
scootert:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer jij hier foto's plaats van je motort met een dergelijke achtergrond dan praten we weer verder..![]()
Yep true:452752 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:51:
[...]
Scootertrijders zijn de echte bikkels.
[afbeelding]
Ook zonde, betaal je voor de hele band, zorgt een vervelende standaard ervoor dat je die niet helemaal kan benutten.Bommes schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:47:
[...]
[afbeelding]
veel meer kreeg ik er niet af zonder eerst de standaard er af te flexen..
daar zou je met een [kuch] echte [/kuch] motor geen probleem mee hebben

(dit is een grap, voor degene die mijn gevoel voor humor niet begrijpen)

kun je ook weer zo´n fap waardig filmpje plaatsten met de gasstand en remdruk?
was echt een wreed filmpje... (of film je de race niet / mag geen camera monteren(
Ga ervoor. Win je niet het goud, win je misschien terug beide babesTylen schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 06:41:
Laatste supercup dagje vandaag. Eens kijken of we weer eens podium kunnen pakken

Hey je gaat hem die 200g toch niet opzadelen!Anoniem: 387913 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 07:10:
... (of film je de race niet / mag geen camera monteren(

Ik ben in volle voorbereiding voor m'n Spanje trip in November. Ik zou wel de optie willen (vrijwel niks staat vast) om enkele dagen 8+ uur te rijden. Ik had ook een reden om niet te willen opladen (iets van waarschijnlijk doodmoe toekomen) maar goed, ik moet sowieso de geheugenkaartjes ook leegmaken en als ik dat 'savonds doe is en mini-usb insteken ook niks.XBL schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:07:
Hmm, 1A is wel een probleem idd. Volgens mij gaat het laden gewoon trager en/of loopt de accu langzaam leeg. Dit lijkt mij niet zo'n issue, tenzij je echt van plan bent van 's morgen vroeg tot 's avonds laat te rijden. Ben je op de plaats van bestemming kan je altijd de camera weer volledig opladen.
Als je wel een lader wilt van meer dan 1A kan je mss wat vinden als ze claimen dat het geschikt is voor de iPad. Die wil geloof ik 2A laders hebben. Geen idee of je daarmee wel iets gaat vinden.
Zal eens op google gaan zien of iemand gek genoeg is om een iPad adapter te hebben - die waterdicht is - voor op de motor, met mini-usb connectie ipv dat lightning ding.
koop een standaard adapter en buts hem vol vaseline zodat er geen water bij de elektronica kan komen. zo heb ik mijn versterker op de motor vol gegoten met van die warme lijm uit een lijmpistool.kennumen schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:39:
[...]
Ga ervoor. Win je niet het goud, win je misschien terug beide babes
[...]
Hey je gaat hem die 200g toch niet opzadelen!![]()
[...]
Ik ben in volle voorbereiding voor m'n Spanje trip in November. Ik zou wel de optie willen (vrijwel niks staat vast) om enkele dagen 8+ uur te rijden. Ik had ook een reden om niet te willen opladen (iets van waarschijnlijk doodmoe toekomen) maar goed, ik moet sowieso de geheugenkaartjes ook leegmaken en als ik dat 'savonds doe is en mini-usb insteken ook niks.
Zal eens op google gaan zien of iemand gek genoeg is om een iPad adapter te hebben - die waterdicht is - voor op de motor, met mini-usb connectie ipv dat lightning ding.
Hoezo moet dat van een Moderator? Als een van de Server Admin's 't zou vragen zou ik zeggen "OK", dan zit er waarschijnlijk een technische reden achter met betrekking tot de database óf REACT software (wat hier een geheel eigen "fork" is), maar een Moderator hoort zichzelf daar niet echt mee te bemoeien IMHOChakotay schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 06:53:
Ik heb van onze lieve mods hier het verzoek gekregen om eindelijk eens een nieuw deel van dit topic te openen, aangezien we over de 50k posts zitten. Heeft iemand nog dingen die anders moeten in de startpost?

Een nieuw topic wordt gewoon (weer) een nieuwe "Slow Chat" doordat 't onderwerp gewoon erg breed is.
Ik zou persoonlijk wel eens willen weten met welke achterliggende gedachte er een nieuw topic aangemaakt moet worden in dit geval. Lijkt me niet dat er op dit topic zoveel serverbelastende query's worden losgelaten door de personen welke hier posten

[Voor 14% gewijzigd door Will_M op 28-09-2013 16:24]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Nog een riempje rond de topcase dat dat ding er op een autosnelweg niet afvliegt en klaar - 53 + 35 + 35 = 123L ruimte. En ook - een 3XL helm past wel in de topcase!

Zeker een interessante optie (voor mij meer in lijn met PC koelen via minerale olie), maar ik zal het eerst anders proberen. Deze instructable volgen en gewoon zelf dat kreng bouwen. Bouw ik gewoon 1 met 2 mini-usb kabels aan voor beide gopro's. Vervolgens een Superseal connector ertussen (per interessante film locatie op de moto) en klaar is kees. Ik moet enkel nog die instructable onderdelen ergens in de EU zien te vinden (nog niet gezocht) en dan natuurlijk een waterdicht case voor er rond. Met aan/af knop en een power led misschien?
DECOY88 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:07:
koop een standaard adapter en buts hem vol vaseline zodat er geen water bij de elektronica kan komen. zo heb ik mijn versterker op de motor vol gegoten met van die warme lijm uit een lijmpistool.
Heey als dat goed werkt kan de ultimateaddons charger er zelfs af... Al is die kans met mijn technische vaardigheden eigenlijk niet zo groot

Waar denk je dat het verzoek vandaan komt, wat via de mods hier gecommuniceerd wordt?wimmel_1 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:15:
[...]
Hoezo moet dat van een Moderator? Als een van de Server Admin's 't zou vragen zou ik zeggen "OK", dan zit er waarschijnlijk een technische reden achter met betrekking tot de database óf REACT software (wat hier een geheel eigen "fork" is), maar een Moderator hoort zichzelf daar niet echt mee te bemoeien IMHO
Een nieuw topic wordt gewoon (weer) een nieuwe "Slow Chat" doordat 't onderwerp gewoon erg breed is.
Ik zou persoonlijk wel eens willen weten met welke achterliggende gedachte er een nieuw topic aangemaakt moet worden in dit geval. Lijkt me niet dat er op dit topic zoveel serverbelastende query's worden losgelaten door de personen welke hier posten
Precies

Wise enough to play the fool
Niet zo sentimenteel...

"teacher schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:29:
[...]
Waar denk je dat het verzoek vandaan komt, wat via de mods hier gecommuniceerd wordt?
Precies

Hap, hap

Maar er is dus schijnbaar een issue met een tabel (aangaande dit topic

[Voor 4% gewijzigd door Will_M op 28-09-2013 17:42]
Die MAN = van Hans Stacey en is niet eens zó oud, toch?Dacuuu schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:38:
Leuk dagje in Giessen gehad.
Veel ouwe meuk gezien![]()
[afbeelding]
Het waren motor oldtimers, en Peter schalken en nog 3 reden een rondje op hun motoren. Vanavond kwamen wat dakar trucks / wat oudere rally auto's. Was wel een leuk evenement zo.wimmel_1 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:47:
[...]
Die MAN = van Hans Stacey en is niet eens zó oud, toch?
Team van "de Rooy" en "Stacey" rijden wel eens een rondje op te testbanen van DAF (Son'se Heide).

En als je die niet hebt, dan kan ik niet meedoen daarmeeAnoniem: 387913 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:39:
Wat opzich wel een leuke foto onderdeeltje kan zijn "show je schaamrand/chickenstrip"

No signature required.
even met je warme band door de bagger dan kan je daarna weer opnieuwM3rcury schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:10:
[...]
En als je die niet hebt, dan kan ik niet meedoen daarmee

[Voor 21% gewijzigd door DECOY88 op 28-09-2013 18:14]

Mijn woon/werkverkeer schaamrandjes zijn zo uit mijn hoofd (zal morgen eens controleren) iets van 1,5 cm achter, dus waarschijnlijk behoor ik tot de gemiddelde pissers of de groep met een gemiddelde grootte lol

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
Hahah Race is gefilmd. Heb ook de datalogger data. Maar kost mij teveel moeite en werk om weer die overlay erin te krijgen. Eerst moet die software gekraakt worden dan is het allemaal makkelijkerAnoniem: 387913 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 07:10:
SUC6!
kun je ook weer zo´n fap waardig filmpje plaatsten met de gasstand en remdruk?
was echt een wreed filmpje... (of film je de race niet / mag geen camera monteren(

Het is geen goud geworden maar Bronskennumen schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:39:
[...]
Ga ervoor. Win je niet het goud, win je misschien terug beide babes

Oja hier het filmpje: YouTube: SuperCup 600 B - 28 September 2013 - Assen
Filmpje is nog aan het processen bij tjoeptjoep.

Staat nog steeds te processen ff kijken, nou ...

[Voor 13% gewijzigd door Will_M op 28-09-2013 21:17]
Morgen vroeg, om 8 uur ga ik naar huis mijn weekend inluiden met een biertje.Tylen schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:40:
[...]
Hahah Race is gefilmd. Heb ook de datalogger data. Maar kost mij teveel moeite en werk om weer die overlay erin te krijgen. Eerst moet die software gekraakt worden dan is het allemaal makkelijker
[...]
Het is geen goud geworden maar BronsWas weer genieten. PR aangescherpt naar 1:50,6.
25minuten supercup 600 kijken, en dan de moto3,2 en GP.
"gonna be a good day"
Ok kon het niet laten en maar gaan kijken
zo te zien lastig stukje dat Ossenbroeken / strubben.
iets te snel in Ossenbroeken ga je wijd, kom je slecht uit voor strubben waarna ze op de Veenslang voorbij komen.
Hoe dan ook, ik zou waarschijnlijk de eerste bocht al gecrashed zijn (of zoals die groene in de Ruskenhoek)
welk rondje was je PR?
[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 29-09-2013 00:06]
Toch een mijlpaal voor mijn trouwe Fazer

En ja, hij is vies, I know, hou niet van poetsen

lekker doorgereden op naar de 2 tonBlackLabel01 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:10:
[afbeelding]
Toch een mijlpaal voor mijn trouwe FazerHiervan heb ik zelf 42k km gereden in 16 maanden

Holy fuck, het einde was wel spannend. Volgende keer moet je echt een camera aan de achterkant hebbenTylen schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:40:
Het is geen goud geworden maar BronsWas weer genieten. PR aangescherpt naar 1:50,6.

Camera voor en achter is wel gaaf ja.
[Voor 7% gewijzigd door Tylen op 29-09-2013 05:44]
Had het lang niet zo interesant verwacht haha
we hebben trouwens een kunstenaar onder ons!
video: Gathering of the Tweakers - Console-kunstenaar Ricepuppet
[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 29-09-2013 08:28]
Volgende keer wel de camera recht hangen

Viel me al op dat 1 motor je een aantal keer flink voorbij kwam zetten na het uitkomen van de bocht...Tylen schreef op zondag 29 september 2013 @ 05:43:
Haha idd. Ossebroeken niet goed nemen en je verpest de strubben. Maar die oranje was ook een r6 en had anderen vertanding. Dat trekt toch wat sneller op. 1 na laatste ronde was de snelste. Toen werd ik ook nog opgehouden door die bmw in de gt.
Camera voor en achter is wel gaaf ja.
Verder lijkt het voor mij alsof jij de bochten nogal agressief benadert en soms iets te wijd gaat, terwijl die andere twee iets meer rechte stuk snelheid pakken doordat ze eerder op het gas kunnen?
Best leuk om te zien

[Voor 6% gewijzigd door Marc Rademaker op 29-09-2013 10:00]
Zo ver kwam ik niet eens met mijn Fazer. Volgens mij had ik er 60k+ op zitten.BlackLabel01 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:10:
[afbeelding]
Toch een mijlpaal voor mijn trouwe FazerHiervan heb ik zelf 42k km gereden in 16 maanden
EN MAAK DAT DING EENS SCHOON MAN

Spinnewebben

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Haha...wimmel_1 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:41:
[...]
"
Hap, hap(Wat je mag lezen als zijnde: Bedankt voor je reactie als moderator van "Consumenten Electronica
).
Maar er is dus schijnbaar een issue met een tabel (aangaande dit topic) in de database. (PUNT!). Ik vind 't persoonlijk altijd wel leuk om dat te horen te krijgen doordat ik graag de limieten van dat soort dingen opzoek en/of verleg.

Leuk

Maar, ik ben de beroerdste niet. Ik ben klaar met verbouwen van mijn huis, dus ik heb tijd over om onze stamkroeg op te frissen.
Heren en (dames??); aanschouw hier onze nieuwe stek:
Het grote motor topic deel 15
[Voor 20% gewijzigd door teacher op 29-09-2013 12:50]

dag deel 14 het was mijn een waar genoegen.

vanaf 15 september 2008 ruim 2000 posts gemaakt hier

[Voor 10% gewijzigd door DECOY88 op 29-09-2013 12:55]

Moet ook zeggen dat dit 1 van de leukste wedstrijd wasAnoniem: 387913 schreef op zondag 29 september 2013 @ 07:44:
Maar was wel een leuke race om te kijken, niet om te slijmen of zo
Had het lang niet zo interesant verwacht haha

Ja die snelle was een bmw 1000cc. Helaas zitten in de b groep altijd een paar 1000cc's. Ik zal proberen het zelfse filmpje met overlay te makrn. Hahaha. Ja de bochten wat minder mooi doe ik altijd als ik hem ernaast wil krijgen.Marc Rademaker schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:00:
[...]
Viel me al op dat 1 motor je een aantal keer flink voorbij kwam zetten na het uitkomen van de bocht...
Verder lijkt het voor mij alsof jij de bochten nogal agressief benadert en soms iets te wijd gaat, terwijl die andere twee iets meer rechte stuk snelheid pakken doordat ze eerder op het gas kunnen?
Best leuk om te zienNu nog toerenteller etc in beeld en ik kijk de volle 25 minuten af
is de rijder dan zo slecht dat die 50 extra pks niet een uitmaken?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.