Wise enough to play the fool
Verwijderd
Ging nog ff op me plaat bij het benzine station
Gelukkig geen schade omdat ik hem opving met me lichaam
ROFLASTC onwijs bedankt voor het organiseren, hartstikke leuke dag gehad en leuke routes gereden !
Vooral de Lekdijk was briljant! Overige deelnemers ook bedankt voor de gezellige dag.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Waarom reed jij ineens rechtdoor bij afslag Oosterhout-Zuid, Wimmel en ik reden de afslag afVerwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:57:
Ik heb het ook weer gehaald...de laatste KM's waren echt een ramp (alles deed pijn)...en ik moest ze ook nog eens alleen rijden
(Rimpel je was opeens 20 km voor Tilburg weg
)
Voor de rest was het gezellig en een leuke route, vooral het stuk rond het AC restaurant was blijkbaar zo leuk dat we het 387292 keer moesten rijden
De islam kan uw vrijheid schaden
Wokschotel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:10:
[...]
Voor de rest was het gezellig en een leuke route, vooral het stuk rond het AC restaurant was blijkbaar zo leuk dat we het 387292 keer moesten rijden
3x gps en nog niet werken in het begin
Het was verder echt wel een vette route! Vooral de dijkjes
Jammer dat het alleen heel erg waaide @ snelweg op de terugweg!
Verwijderd
Ja, waarom gingen jullie er daar opeens afWokschotel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:10:
[...]
Waarom reed jij ineens rechtdoor bij afslag Oosterhout-Zuid, Wimmel en ik reden de afslag af
En Wimmel reed keurig 120 het hele stuk, dus echt opschieten deden we ook niet
Die Civic/CRX Club die s'ochtends ook bij het AC stond zal inderdaad ook wel gedacht hebben ...... WTF zijn die gasten allemaal op en neer aan het rijden
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Truewimmel_1 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:24:
Die Civic/CRX Club die s'ochtends ook bij het AC stond zal inderdaad ook wel gedacht hebben ...... WTF zijn die gasten allemaal op en neer aan het rijden

Nogmaals bedankt voor de rit!
jij haalde net een vrachtwagen in bij de afslag die ik wilde hebbenVerwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:57:
Ik heb het ook weer gehaald...de laatste KM's waren echt een ramp (alles deed pijn)...en ik moest ze ook nog eens alleen rijden
(Rimpel je was opeens 20 km voor Tilburg weg
)
*burp*
Verwijderd
wat een klote geintje was dat zeg!wimmel_1 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:24:
Ook grappig trouwens dat ze de oprit de A2 op richting het zuiden afgesloten hadden zonder omleiding aan te geven en dat je dan pas bij Breukelen weer kunt gaan draaien

met welke software kan dat?The Druid schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:29:
Owja als er filmpjes online gaan svp wel zonder kenteken platen, kom liever niet me plaat tegen in de dumpert onder de titel "Boomklevers op de lekdijk".
zie al wel dat er niet veel kentekens gesoept hoeven worden, beeld is toch trillerig ondanks de image stabelizer (vooral bij 9krpm+)
*burp*
Ja dat hadden wij dus ook, nog even getwijfeld om door de pionnetjes heen te rijden bij Maarsen, maar das toch iets te asso.
Ik moet in Koolhoven zijn en dan is Oosterhout-Zuid eraf en dan via Rijen het snelst.Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:23:
[...]
Ja, waarom gingen jullie er daar opeens af? Gingen jullie het laatste stukje binnendoor ofzo? Nouja, ik wilde gewoon zsm thuis zijn ivm pijn & overal enzo
.
Man, ik dacht dat ik wegwaaide op de snelweg. Tering, wat een windEn Wimmel reed keurig 120 het hele stuk, dus echt opschieten deden we ook niet.

Leuk om gezichten bij de nicks te zien
Ahum....The Druid schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:47:
[...]
Ja dat hadden wij dus ook, nog even getwijfeld om door de pionnetjes heen te rijden bij Maarsen, maar das toch iets te asso.
1. Bord 'motoren verboden' daar bij die dijk. Achja
2. Opgebroken weg in Soest en dan over het fietspad verder. Achja
3. Een fietstunneltje gebruiken omdat we verkeerd waren gereden. Achja
Nee, heel aso, die pionnetjes voorbij rijden
Verwijderd
Oh, dat kan jarimpeldinky schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:41:
[...]
jij haalde net een vrachtwagen in bij de afslag die ik wilde hebben(daar bleek het veels te druk (ik denk ongeluk ofzo) dus ben de snelweg weer opgeschoten, maar zelfs met 220 heb ik je niet meer ingehaald
) had nog even gezwaaid en getoetert maar dat had je niet gezien.
die 1e is helaas de enige die ik op vid hebWokschotel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:50:
[...]
Ahum....
1. Bord 'motoren verboden' daar bij die dijk. Achja![]()
*burp*
^^ updatedWokschotel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:50:
[...]
Ahum....
1. Bord 'motoren verboden' daar bij die dijk. Achja![]()
4. Vmax overschrijden. Achja
5. Met een veelte grote motorgroep rijden. Achja
6. Verboden linksaf en met 25 man links. Achja
7. ow was het donker oranje voor de laatste. Achja
8,9,10. zal ik u even inhalen op diverse wijze. Achja
11. zal ik even voor uw koekblik gaan stil staan zodat mijn mede rijders u kunnen inhalen. Achja
[ Voor 12% gewijzigd door The Druid op 29-06-2008 23:09 ]
en die heb ik gemistrimpeldinky schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:58:
[...]
die 1e is helaas de enige die ik op vid heb
toen we trouwens bovenaan kwamen @ fietspad keken 2 fietsers ons wel heel raar aan btw
@ The Druid
die nr 10 vond ik trouwens wel heel erg mooi
[ Voor 11% gewijzigd door Mud op 29-06-2008 20:01 ]
Mja was redelijk klaar met dat opgewarmde veenlijk in het koekblik. HIj had ook echt zoiets van WTF toen ik hem inhaalde en voor hem stil ging staan.Mud schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:00:
[...]
en die heb ik gemist![]()
toen we trouwens bovenaan kwamen @ fietspad keken 2 fietsers ons wel heel raar aan btw
@ The Druid
die nr 10 vond ik trouwens wel heel erg mooi![]()
Met een groep durf je sowieso wat meer aso te zijn.
Misschien dat het verstandig is om volgende keer de route eerst door te lopen (weet nog niet hoe dat werkt, want navigatieding heb ik pas 3 weekjes ofzo

P.s.: volgend weekend route Tilburg?
Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick
.
.
.
.
Nee hoor ROFLASTC, 't was een leuke dag vandaag. Pizzaatje achteraf was ook gezellig btw.
Oemf tegen serveerster: Verras me maar!
Serveerster springt op zijn schoot voor een lapdance
[ Voor 50% gewijzigd door takker op 29-06-2008 21:24 ]
Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick
Ciao bella!
Kom maar langs. Tussen Maas en Waal liggen genoeg leuke dijkjestakker schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:59:
Ik vond het fantastisch!!!
Misschien dat het verstandig is om volgende keer de route eerst door te lopen (weet nog niet hoe dat werkt, want navigatieding heb ik pas 3 weekjes ofzo) . Beginnen en eindigen op terrasje en 300km korter
![]()
Ja net ook maar even pizza met biertje gedaan en nu lekker voetbal kijken met de buurman/takker schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:21:
Bijna nog een serveerster aan da haak geslagen he Sonny
Oemf tegen serveerster: Verras me maar!
Serveerster springt op zijn schoot voor een lapdance![]()
![]()
Hoeveel KM hebben we gereden want ik was dus leeg 30km na de Meern onderweg naar huis. Dus of we hebben veel gereden of mijn gebruik was een tikje hoger als normaaltakker schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:59:
Ik vond het fantastisch!!!
Misschien dat het verstandig is om volgende keer de route eerst door te lopen (weet nog niet hoe dat werkt, want navigatieding heb ik pas 3 weekjes ofzo) . Beginnen en eindigen op terrasje en 300km korter
![]()
Wat heb jij met die zangeres ??Wokschotel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:42:
[...]
Kom maar langs. Tussen Maas en Waal liggen genoeg leuke dijkjesDan zorg ik wel voor de navigatie
Maar volgende keer rondje hier door het land van Maas en Waal?? Van Waalwijk tot Nijmegen kun je zalig over de dijkjes "touren"...
Over die oprit van de A2, ik had geen zin in omrijden (*kuch*, daarboven staat niets), en ben gewoon tussen de pionnetjes door linksaf de A2 op gegaan.
@ voorrijders, ik vind dingetjes als inrijverboden negeren en over fietspaden scheuren persoonlijk prima, maar met een hele groep achter je aan is het minder handig

@ takker en vriendin: goed idee van de pizzeria, dank
Ohja, The_Druid, hoe heet jullie IRCkanaal ookalweer? Dan kom ik even hoi terug zeggen tegen Ace en Blistimo
[ Voor 8% gewijzigd door Chakotay op 29-06-2008 22:00 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Iedereen bedankt voor de leuke en gezellige dag!
p.s. top 10 -> top 11: koekblikken inhalen over de busbaan
Ook nog een paar oudjes voor hun sokken gereden omdat ze levensmoe waren maarja...
Stond wel op tijd stil nog.
ondanks een Epic-Fail mijnerzijds.
Applausje voor Takker en het goed rijden v/d route
And it goes BRAAAAAPP!
Ik kan me d'r voorlopig nog wel over opvreten. Dacht ik alles voormekaar te hebben klopt 1 klein essentieel dingetje niet.....
And it goes BRAAAAAPP!
Plaats maar een route en datum.takker schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:59:
Beginnen en eindigen op terrasje en 300km korter![]()
And it goes BRAAAAAPP!
de bewerkte versie komt nog wel een keer
op verzoek offline gehaald
password (en filmpje) is te krijgen (voor degene die mee gereden hebben) via DM (gewijzigd na overleg) op verzoek)
password hoeft niet buiten de SG groep te komen denk ik, kwaliteit is laag genoeg dat kentekens niet leesbaar zijn, dat + password protected rar is wel even voldoende denk ik
[ Voor 56% gewijzigd door rimpeldinky op 30-06-2008 18:40 ]
*burp*
[ Voor 86% gewijzigd door Chakotay op 30-06-2008 19:07 ]

Auto's konden daardoor niet doorrijden bij het uitwijken.
Een goed bestede zondag
I reject your reality, and substitute my own.
Ghehe, er waren meer R6jes hoor...een stuk of 35 GSX650F's...
4x R6 (2x rood oemoemoemfoei + ? , 2x blauw, wimmel + takker )
2x FZR (2x wit, slindenau + wokschotel )
3x GSX650F (2x blauw/wit, rimpeldinky + chakotay 1x zwart, akrapovic?)
1x TDM (grijs)
1x fazer (blauw, magictempest)
1x afrika twin (grijs, rofltastic)
2x CBR600F (1x rood unknown_road , 1x geel vriendin_van_takker)
1x VFR800 (grijs youke)
1x GPZ500 (zwart, snars)
1x GSX600F (blauw, the druid)
1x Buell XB12S (mooooi, TiMMieJ)
wat mis ik nog?
[ Voor 41% gewijzigd door rimpeldinky op 30-06-2008 13:35 . Reden: edit onderstaande info erbij ^2 ]
*burp*
Verder nog een zilverkleurige VFR, van Youk.
VFR800 geloof ik
[ Voor 7% gewijzigd door Chakotay op 30-06-2008 10:44 ]
Ik vraag me af hoe gebroken Mud gisterenavond was ná ongeveer 350Km. achterop m'n R6'je
Enneuh ... Snars met een GPZ ??
hij zit nu ongeveer zo tegenover me op het werkwimmel_1 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:57:
Was ook een blauwe GSX600F bij... alleen ben ik niet zo'n held in het plaatsen van de juiste persoon bij de juiste moter.
Ik vraag me af hoe gebroken Mud gisterenavond was ná ongeveer 350Km. achterop m'n R6'je
Enneuh ... Snars met een GPZ ??
*burp*
Nog wat namen:
Blauwe '07 R6: takker
Rood/witte CBR: unkown_road
Gele CBR: vriendin van takker, geen account hier.
[ Voor 50% gewijzigd door Chakotay op 30-06-2008 11:15 ]
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Me billen doen zeer van de hobbeltjeswimmel_1 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:57:
Verder waren me benen "moe" gisterenavond, maar nu geen last meer van!
Jammer genoeg had ik de nacht ervoor zo goed als niet kunnen slapen, ondanks dat ik op tijd onder de wol lag. Gevolg was dat ik me niet echt goed voelde en dat bleek naar mijn idee toch niet echt goed te combineren met het in groep rijden. Vandaar maar besloten om terug huiswaarts te keren op een rustig tempo. Nog eventjes Utrecht binnen gereden om een hapje te gaan eten en dan weer de baan op. Uiteindelijk hadden we slechts een klein stukje van rit meegedaan, enkel dat ene wegrestaurant kwam me precies nogal bekend voor. Alsof ik er al meerdere keren geweest was
Hopelijk bij een volgende meeting ben ik wat beter uitgeslapen dat ik de volledige rit kan meerijden.
omg XB9...... ik heb een XB12S
Klein verschil maar, maar niet geheel onbelangrijk.
Ooops ... Nuance verschilletjeTiMMieJ schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:19:
[...]
omg XB9...... ik heb een XB12S
Klein verschil maar, maar niet geheel onbelangrijk.
Mea culpa, mea culpa
Verwijderd
Handig zo'n lijstje, weet ik ook gelijk wie iedereen isrimpeldinky schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:32:
sofar wat ik me kan herrinneren:
[lijstje]
wat mis ik nog?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
And it goes BRAAAAAPP!
vragen/opmerkingen/klachten/complimenten kunnen in het topic of dm, vragen alla kenteken verstoppen/wegsoepen (in de hq versie zal dat meer een probleem zijn denk ik) mogen ook, mits voorzien van een linkje naar software om dit me te bewerkstelligen
*burp*
iemand ideetje waar ik ze gerarred kan uppen?
wel stoer om in je spiegels een hele sliert motoren over een dijkje te zien knallen.
Lag het tempo te hoog voor de mensen achterin?
*burp*
@takker:
1:28:16
Zullen we die maar gauw vergeten?!
*burp*
Wat tempest zegt, ik kan ze ook online gooien voor jetakker schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:55:
ja ik heb fotos geupload, maar die staat nu op een prive-ftp.
wel stoer om in je spiegels een hele sliert motoren over een dijkje te zien knallen.
DM = PMAkropolis schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:15:
*komt onder zijn steen vandaan* Eeh wat bedoel je met DM? Ik probeer er wat bij te verzinnen maar wat ik verzin heeft niet zoveel te maken met het password.
Oftewel: Direct Message = Private Message
[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 30-06-2008 19:22 ]

*burp*
Ik heb de file al alleen pw niet. ^^
Ik had dus 14 Juli staan.
Gemistte toer helaas
Volgende keer beter dan maar.
Ja achterin moesten we redelijk aanpoten om überhaupt bij te blijven.takker schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:55:
ja ik heb fotos geupload, maar die staat nu op een prive-ftp.
Als je geen fan bent van (te) hard rijden, altijd voorin een groep gaan zitten met tourritjes

^^ vandaag ontvangen, voor de volgende rit maar eens goed lezen
Het aanhouden van automobilisten heb je iig al onder de knieThe Druid schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:08:
[afbeelding]
^^ vandaag ontvangen, voor de volgende rit maar eens goed lezen
Die kerel zat echt achter het stuur met een uitdrukking van "WTF?!? ga toch opzij"
mooie actie idd en maar beter ook. beter dan 20 motoren die zich ergeren aan een 30km/u opa.takker schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:24:
rolfmao
Die kerel zat echt achter het stuur met een uitdrukking van "WTF?!? ga toch opzij"
And it goes BRAAAAAPP!
True, maar om de groep niet kwijt te raken *moet* achterin het gas er vaak goed op. Als beginnende rijder of iemand die gewoon liever niet teveel boven de vMax zit moet je dus echt niet achterin groepen gaan zitten...TiMMieJ schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:01:
Achterin kan je m.i. juist rustiger rijden maar heb je er wel wat meer gas op. Voorin of in het midden krijg je meer gas/rem situaties. Achterin kon ik die Buell tenminste af en toe nog eens laten werken en brullen. Beviel mij prima eigenlijk
Jij redde je prima achterin idd, soms even afzakken en de Buell door de bocht mikken
[ Voor 7% gewijzigd door Chakotay op 02-07-2008 23:33 ]
*burp*
Dat is helemaal waar, maar als je dus idd vMax niet over wil dan kon je gewoon voor in gaan rijden. Iedereen was daar super makkelijk in en begreep meteen wat er aan de hand was. Ik vond het prima achteraan om inderdaad het bochten werk wat te oefenen. Want ja ervaren ben ik ook nog niet hoor. Heb regelmatig nog wel oeps momenten op de buell.Chakotay schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:33:
[...]
True, maar om de groep niet kwijt te raken *moet* achterin het gas er vaak goed op. Als beginnende rijder of iemand die gewoon liever niet teveel boven de vMax zit moet je dus echt niet achterin groepen gaan zitten...
Jij redde je prima achterin idd, soms even afzakken en de Buell door de bocht mikken
Laatst nog bij de N11 opdraaien flink gas erop in zijn 1 om een golfje te pakken.... Totdat ik de toerenbegrenzer tikte schrok ik me rot op 1 wiel
Maar iig volgende keer probeer ik er dan ook gewoon weer bij te zijn. Heb nog te weinig foto's van de Buell
Dan valt er wel een leuk dvdtje samen te stellen met multi-angle support
Onder het rijden wordt lastig ben ik bang voor, auto rijden EN fotograferen is een kunst die ik iig niet beheers
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Maat 43 (schoenen hebben we het toch overWokschotel schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:50:
[...]
Ik zal eens even gaan kijken of ik nog wat heb staan... Mt 43, da's wel een kindermaatje zeg
Als mijn motor tegen die tijd nog niet verkocht is kun je anders die ook wel lenen.
En heb je inmiddels al 2 motoren
Helaasch. Deze keer niet en niet omdat ik *met* een GPS de weg nog niet vind maar omdat ik het hele ding eens uit elkaar ga halen en dingen ga poedercoaten etc.wimmel_1 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:53:
De datum in de oorspronkelijke startpost is dus niet van toepassing.... zoals de vorige keer een aantal mensen dachten![]()
[/edit]
And it goes BRAAAAAPP!
Ben tegen die tijd al aan het lessen, mocht ik bij iemand achterop kunnen, dan zou dat heel lief zijn ^^
14 September heb ik er bewust tussen uit gelaten omdat er dan van een ander forum al een meeting geplanned staat waarvan ik weet dat er een aantal van hier ook naar toe gaan.
@ROFLASTIC: Jammer dat je niet mee gaat rijden, maar er zullen beslist nog wel meerdere ritten volgen waarbij je wel van de partij kunt zijn
En als we je nou héél netjes vragen om die paintjob uit te stellen tot het winter seizoen ?

Aanmelden ==>> #got-motor Najaarsrit <<==
[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 18-08-2008 22:42 ]
je krijgt een email met een link en een password..The Druid schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:45:
Erm hoe muteer ik mijn eerdere aanmelding ?
De mijne even aangepast met de gegevens die ik nu weet.. maar kan nog weizigen dus regel eerst maar met de NL lui een datum en dan zeg ik wel of ik kan... wil niet iets beloven en het later niet waar kunnen maken..
[ Voor 34% gewijzigd door ToolkiT op 19-08-2008 11:00 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
* The Druid checkt spam box ..... gevonden \o/Chakotay schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:52:
Je zou een mailtje van meeting-manger.nl gehad moeten hebben met een login om de boel aan te passen, maar die zie ik zelf niet staan...
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Dit topic is gesloten.