Motor - Het Grote GoT MegaMeeting Spektakel

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 6.314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 16:48

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter

Het Grote GoT MegaMeeting Spektakel op ... ...

Mogelijke data
Poll: Aan welke datum geef je de voorkeur?
De definitieve datum is geworden: 14 juli 2007!
Algemene Informatie
Niet wegens succes verlengd, maar wegens succes gestart! Naar aanleiding van de MFMM en discussie in het Grote Motortopic, gaan we met z'n allen voor het eerst eens proberen te verzamelen bij AC De Meern (Utrecht). Dit is voor de meesten een mooie centrale plek. Ter plekke zijn er uiteraard ruim koffie en andere versnaperingen beschikbaar bij het AC restaurant. Bij grote opkomst zal ik van tevoren proberen door te geven dat ze rekening met ons houden O-) :+

Indien er animo is, kunnen we ook besluiten om vervolgens met de hele groep door te rijden naar een tweede locatie in de buurt (à la MFMM), bijvoorbeeld de Mac Amersfoort.

Bij Google Maps kun je de lokatie vinden (en een routenavigatie krijgen) via de volgende link:

AC De Meern, Meerndijk 59, 3454HP De Meern
Aankomst- en vertrektijden
De verzameltijd bij AC De Meern is 11.00 uur. Uiteraard kun je vertrekken wanneer je wil, bijvoorbeeld als je iedereen zat bent of vice versa :+.

Bij voldoende animo rijden we rond 13.30 uur naar een tweede locatie (zie boven) om te lunchen. Ook is het mogelijk om gezamenlijk nog ergens te gaan eten of iets dergelijks...
De Spelregels
- Er is voldoende parkeerplaats voor motoren bij AC De Meern. Zorg ervoor dat je motor niet te veel ruimte inneemt (2 per vak), zodat we proberen iedereen op die parkeerplaats een plek kunnen geven.
- Ruim rommel op waar het hoort, zodat we volgend jaar misschien ook zonder problemen terug mogen komen.
- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Hou de veiligheid van jezelf en anderen in acht. Publiciteit is leuk, ramptoerisme niet.
- Rij altijd in baksteenformatie oftewel dakpansgewijs!!! De voorrijder rijdt ALTIJD op 2/3 van de rechterkant van zijn rijstrook. De tweede op 1/3, de derde rijder terug op 2/3, etc. De voordelen zijn legio. Meer en verdere kijk op het verkeer voor elke rijder, meer reactietijd, meer remafstand, meer uitwijkmogelijkheid, meer frisse lucht. Houd hierbij wel voldoende afstand van elkaar!!! Zowel op de rijder die schuin voor je rijdt, als de rijder die recht voor je rijdt. De voorrijder moet steeds op 2/3 van de rechterkant van het rijvak rijden omdat hij dan duidelijk zichtbaar is voor zowel de tegenliggers (met eventuele inhalers) als automobilisten die de groep inhalen (alhoewel dit bij een erg grote groep niet snel zal gebeuren). Indien de voorrijder slechts op 1/3 zou rijden, dan is de kans heel groot dat een inhalende autobestuurder hem over het hoofd zou zien.
- Een kruispunt of rotonde nemen en naar rechts en links afslaan
Indien de groep niet in één keer voorbij deze kritieke punten geraakt, dan zijn er twee opties.
Ofwel de groep die er wel voorbij geraakte stopt net voorbij dit kritieke punt. Dit is een goede optie als de groep niet te groot is en als er voldoende veilige parkeerruimte is. Bij een grote groep is dit meestal geen optie, omdat je zelden voldoende parkeerruimte vindt voor een groep van bijv. 30 motorrijders en het wegrijden kan gevaarlijke situaties opleveren alsmede een tweede breuk.
Ofwel deze groep rijdt gewoon verder maar laat bij elk punt waar afgeslagen wordt iemand achter. Zo kan de achtervolgende groep weten waar afgeslagen moet worden. Zolang er dus rechtdoor gereden wordt of de doorgaande weg gevolgd wordt (ook al gaat deze links of rechts moet uiteraard wel echt goed duidelijk zijn dat dit doorgaande weg is), blijft er niemand achter. De achteropkomende groep weet dat er nergens afgeslagen hoeft te worden en rijdt gewoon rechtdoor en zal vanzelf weer aanhaken aan de eerste groep.
- Iedereen komt en vertrekt op eigen gelegenheid en verantwoordelijkheid.
- Ondanks de openingspost ben ik geen officiële organisatie, en die zal er niet komen ook.
- Iedereen is zelf aansprakelijk voor benzine, boetes, schades (materieel of immaterieel) en alle andere problemen die voortvloeien door deelname aan dit grandioze evenement :)

Tot zover de standaard disclaimer :+
De Deelnemers
- Kijk hiervoor ook in de Meeting-Manager

Op dit moment zijn er 9 deelnemers !
Groepen voor de heen-/terugreis
001 M3rcury (Gouda?)

(Teksten gebaseerd op de vaste MFMM tekst)

Omdat het vorige ritje érg gezellig was en omdat Wokschotel en ondergetekende het er toen ook al over hadden om een volgende rit eventueel in het Brabants/Gelderse dijkgebied (Land van Maas & Waal) te organiseren......
Er zijn ondertussen ook weer een aantal "nieuwe" motorrijders bij op GoT, dus voor hen is het misschien ook leuk om de andere een keer te ontmoeten én er een lekker stukje mee te gaan sturen.

#got-motor Najaarsrit

De vertrekplaats/verzamelplaats zal ergens rond s'Hertogenbosch/Waalwijk komen te liggen, dus een 60 Km. onder het centrale Utrecht, en de te rijden rit zal ergens rond de 200 Km. zijn.
Voor diegenen die zin hebben om mee te gaan sturen; Vul even de data in dat je tijd hebt én hoop mee op goed weer :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/347/days.png

edit:

De datum in de oorspronkelijke startpost is dus niet van toepassing.... zoals de vorige keer een aantal mensen dachten :+

update op basis van wimmel_1 in "Motor - Het Grote GoT MegaMeeting Spektakel"

[ Voor 88% gewijzigd door Fisico op 19-08-2008 21:39 ]

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:28

DinX

Motormuis

Kan je de datum niet hier mee regelen:

http://www.meeting-manager.nl/

Ik kan bijvoorbeeld elke zondag in juli. Vrij irri om dan maar op 1 ding te kunnen stemmen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

ik ben er bij met de rs 125 :P

Afbeeldingslocatie: http://www.keentje.nl/MF/einde%20A4/slides/IMG_8179.JPG

Voor de motorrijders onder ons heb ik een mooie stuurroute binnendoor naar goude.. :Y

(je moet het alleen niet erg vinden om 120+ op een 80 weg te rijden :X )

Oww. ik zie dat je naar afoort wilt rijden is ook goed.. Ik wil me wel opofferen om een route te maken.. rijd er toch regelmatig..

[ Voor 64% gewijzigd door M3rcury op 24-05-2007 22:34 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Vertrekadres : Heusden (B, 3550)
Bestemming : De Meern-Utrecht - De Meern (NL, 3454)
Afstand : 143.2 km
Reisduur : 01:53
Goed te doen. Als het in juli is zal ik er waarschijnlijk ook bij zijn :)

Edit: 1 juli zal ik er niet zijn. Dan is er een groot motorspektakel hier op het circuit van zolder :p

[ Voor 19% gewijzigd door DinX op 24-05-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Er is nu een Meeting Manager ipv. poll...

Goede tip!

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk!

Ik kan alleen de data in Juni niet.. dwz ik moet halve dagen werken dan..
Hoe zag je het voor je?
Ochtend/middag/avond :?

edit: chique die manager _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Die manager is van Erkens als ik me niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Zo ik heb nog e.e.a. verfraaid... Nu ff allemaal meehelpen en flink reclame maken en mensen aantrekken :) Misschien op MF ook crossposten dat er voor de GoT'ers wat is?

[ Voor 23% gewijzigd door PeNGuiN op 24-05-2007 22:34 ]

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

PeNGuiN schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:33:
Zo ik heb nog e.e.a. verfraaid... Nu ff allemaal meehelpen en flink reclame maken en mensen aantrekken :) Misschien op MF ook crossposten dat er voor de GoT'ers wat is?
Mwah.. dan komen er meer mfers dan gotters denk k.. zou het alleen bij got houden deze keer..

Ik wil me trouwens wel opofferen om een route te maken (is mijn standaart route naar mijn ouders toe :*) )

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Mja, lijkt me leuker als er enkel mensen uit het topic van op GoT zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:05

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hmm.. beetje lopen vogelen met de meeting manager.. kan dus niet eind juli ... (dan ben ik ergens in europa op vakantie)...

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Ook aangemeld, ik ga echter alleen mee als ik tegen die tijd mijn A-stempeltje heb :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Alleen voor die opgefokte scootertjes hier? ;)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

* DinX mept Fwnk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

Bertus schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:27:
Alleen voor die opgefokte scootertjes hier? ;)
mag jij op mijn opgefokte scootertje een rondje doen, maar denk wel, slopen is kopen ;) en brokken is dokken :D

(kijken hoelang et duurt voordat ie achterover slaat, ik zet in op tussen de 0 en 2 minuten :P :> )

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Of op mijn scootertje van 300kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

doe de mijne maar, minder plastic wat kapot kan :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Mwa, potje breken potje betalen noemen we dat hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

DinX schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:36:
Mwa, potje breken potje betalen noemen we dat hier :p
mja, die jongen hoeft niet failliet he :X bij mij issie worst case (ding om een boom vouwen) 2000 euro kwijt, bij jou gaat dat richting 10 000 minimaal :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Pokke data :(

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Deal, wanneer mag ik? <3

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

meld je aan op een van de data he :p
als je hier op durft te rijden dan he :p
Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/DSC00431.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/DSC00430.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/DSC00432.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door rimpeldinky op 25-05-2007 09:08 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Jamaar, ik kom wel met de auto en anders mis ik straks me spiegels :* :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Als je met de motor komt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

DinX schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:05:
[...]

Als je met de motor komt :>
OF een van de lessers uit het topic bent :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik kom mits de datum uitkomt. laatste week juni , eerste week juli op vakantie.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

geef dat ff aan bij meetingmanager :) net zo makkelijk..

edit:
doet ie terwijl ik post.. gemenert

[ Voor 31% gewijzigd door rimpeldinky op 25-05-2007 10:59 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik ben in principe voor, maar moet wel ff mijn volle rijbewijs A halen en een zwaardere motor...
En een dag in een weekend is ideaal voor mij want ik moet een behoorlijk stukje rijden om bij jullie te komen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ToolkiT schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:03:
Ik ben in principe voor, maar moet wel ff mijn volle rijbewijs A halen en een zwaardere motor...
En een dag in een weekend is ideaal voor mij want ik moet een behoorlijk stukje rijden om bij jullie te komen..
ff zwaar halen en dan motort huren hier, kost je een 65 euro ofzo?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Yups was al bezig. Het is onder voorbehoud maar tis wel eens leuk gezichten kijken zo en het is redelijk in de buurt.

Was gisteren op bezoek bij mijn ouders en er kwam een duitse brief binnen met daarin voorkomend het duitse kenteken van een motor welke ik in 2003 geimporteerd heb. Brief was geschreven op 15-05-2007 en als ik niet binnen 3 dagen zou reageren ( kwam duspas de 24e binnen) zou die kenteken plaat niet meer verzekerd zijn binnen Duitsland ofzoiets.. Aantal Duitsers hier op het werk en die hebben me uitgelegd hoe en wat.

Vreemde is alleen dat ik met die motor nooit op duits kenteken heb gereden , die motor in 2003 geimporteerd is en eind 2003 verkocht..

raar allemaal :)

1 van die Duitsers hier heeft hekel aan duitse overheid dus hij gaat bellen, vond het wel een uitdaging :+ (zeker gezien ik enkel woorden ken als blasen, scheisse, bradwurst, etc.)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimpeldinky schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:07:
[...]

ff zwaar halen en dan motort huren hier, kost je een 65 euro ofzo?
is ook een optie, heb je daar wat sites voor?
Rij trouwens 21 Juni af.. dus er vanuitgaande dat dat goed gaat zou het het weekend daarna kunnen..

[ Voor 17% gewijzigd door ToolkiT op 25-05-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

http://divmo.nl/verhuur_motoren.asp <= das de enige toko waar ik ooit motoren gehuurd heb eigenlijk, misschien dat anderen nog tips hebben?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

denk trouwens dat ik toch met eigen motor ga komen, kan ik die ook showen aan familie etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Denk trouwens dat een aantal mensen niet helemaal snapt hoe ze met de meeting manager moeten omgaan...

Je moet ook aangeven wanneer je wel kunt! Ik zie nu dat teacher bijvoorbeeld 3 dagen heeft aangemerkt als niet kunnen, maar alle andere dagen als '?' ipv. 'ja'.

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:02:
(zeker gezien ik enkel woorden ken als blasen, scheisse, bradwurst, etc.)
lager met bradwurst.. dass schmekt gut. Ich soll das Deutch sprechen wenn ich nach die FH Aachen gehen. Schonn güt das ich sieben monate frei habe fur das Deutsch zum uben. :)

ofzoiets :+ Moet mijn grammatica eens opfrissen :D

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga over een week of 3 beginnen aan de lessen (14 juni jarig *O*), ik ben bang dat ik niet mee kan naar de meet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

lessers mogen ook, vraag is hoe ;)
PeNGuiN schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:28:
Denk trouwens dat een aantal mensen niet helemaal snapt hoe ze met de meeting manager moeten omgaan...

Je moet ook aangeven wanneer je wel kunt! Ik zie nu dat teacher bijvoorbeeld 3 dagen heeft aangemerkt als niet kunnen, maar alle andere dagen als '?' ipv. 'ja'.
miss weet hij die dagen nog niet zeker, en de laatste die hij niet kan wel? ivm een vakantie of iets?

[ Voor 87% gewijzigd door rimpeldinky op 25-05-2007 12:53 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

PeNGuiN schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:28:

Oftewel; die andere dagen maakt me niet uit, ik kan in ieder geval een paar dagen niet..
Maar.. ik heb hem aangepast voor je :>

Overigens pak ik binnenkort de remmerij aan van de bmw. Dus wie weet kom ik op de Ariel (als draganfly mij EINDELIJK eens de goede lagers stuurt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
teacher schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:53:
Overigens pak ik binnenkort de remmerij aan van de bmw.
Goddank moet jij maar enkel een kleine revisie te doen ipv een compleet nieuw remsysteem :+
Maar zoveel werk is het toch niet? Een avondje klussen en wat minder lang naast de vrouw liggen :P

We kunnen dergelijke praat maar beter voor het motortopic houden, dit is het meet topic :P

[ Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 25-05-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:34

Youk

Volvo For Life

Vanavond thuis eens mijn agenda erbij nemen (heb momenteel enkel werkagenda bij de hand), dan zal ik ook eens wat in de manager gaan aanduiden.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Bertus schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:05:
Jamaar, ik kom wel met de auto en anders mis ik straks me spiegels :* :(
gebruiken koekblikkers die dan :?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimpeldinky schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:50:
lessers mogen ook, vraag is hoe ;)
Ja, dat is juist het probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:50:
[...]

Ja, dat is juist het probleem :+
gewoon met je leraar afspreken dat je daar heen gaat tijdens de les... simpel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ToolkiT schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:22:
[...]

gewoon met je leraar afspreken dat je daar heen gaat tijdens de les... simpel! ;)
of met het OV? met een ander mee(in de zijspan/achterop? :+))

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimpeldinky schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:45:
[...]

zolang het maar niet in een koekblik is dus? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ToolkiT schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:47:
[...]

zolang het maar niet in een koekblik is dus? ;)
voor mijn part :p zolang er maar geen motor-bashers komen (merk/type bashers mag natuurlijk wel ik weet bijv dat ik op een hok rijd :X dus dat mag gemeld worden :P )

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

rimpeldinky schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:45:
[...]

DinX heeft vast nog wel een plekje op zijn bankstel :)

*wegrent*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

* DinX tackelt Chakotay vanop z'n bankstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

* rimpeldinky doet mee, maat 47 crosslaarzen om je oren :D

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Chakotay schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:33:
[...]

DinX heeft vast nog wel een plekje op zijn bankstel :)

*wegrent*
Ik iig niet op de rs.. ga niet weer mijn schokbreker riskeren :X

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Mja, mag best wel eens iemand achterop om eens te voelen hoe zo'n tourbuffel rijdt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

DinX schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:08:
Mja, mag best wel eens iemand achterop om eens te voelen hoe zo'n tourbuffel rijdt :p
Die dingen zijn nog best comfortabel achterop... Ik heb vroeger aardig wat kilometers bij mijn stiefpa achterop 2 verschillende Pan's een een oude Kawasaki tourbuffel gezeten, is nog best goed te doen.

Zelf rijden is een stuk leuker though :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Niemand rijdt met mijn fiets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

mijn fiets is een hoer, zolang ik maar thuis kom mag er best iemand (met geldig rbw) mee spelen, alleen slopen is kopen/brokken is dokken :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Dit klinkt gewoon verdacht... en ik zie het al helemaal voor me:

"he rimpel, mag ik eens"
-"ja! graag, ga vooral je gang"
*raakt motor aan: Kavlam!
-"ja, nou is ie kapot en dat kost 5000 euro" :+
rimpeldinky schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:55:
[...]

merk/type bashers mag natuurlijk wel
Ja, chev moet er natuurlijk wel bijzijn.. :o

* teacher gaat vast zijn bmw logo's afplakken...

[ Voor 39% gewijzigd door teacher op 25-05-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
teacher schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 23:20:
Niet met deze data :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Huh, kan je op GEEN van de 14 (ofzo) mogelijkheden!?

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

teacher schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 23:20:
Dit klinkt gewoon verdacht... en ik zie het al helemaal voor me:

"he rimpel, mag ik eens"
-"ja! graag, ga vooral je gang"
*raakt motor aan: Kavlam!
-"ja, nou is ie kapot en dat kost 5000 euro" :+

[...]

* teacher gaat vast zijn bmw logo's afplakken...
meh, dagwaarde is een 500 euro? :+ oud hok, word in augustus 25 jaar :+ duurste tot nu toe is nieuwe achterlicht a 50 euro (leds kentekenplaathouder)

reken maar uit :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
PeNGuiN schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 00:33:
Huh, kan je op GEEN van de 14 (ofzo) mogelijkheden!?
Dat heeft u goed begrepen :) Tot eind juni tentames, en vanaf begin juli tot het einde van augustus verbouwing van het huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

1 dag niet verbouwen kost je de kop niet, én je mag motorrijden op de koop toe.. klinkt goed toch? :)

* teacher ging gewoon op vakantie toen hij zijn huis gekocht had en aan het verbouwen was..
kort weekje luxemburg maar, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
teacher schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 09:56:
1 dag niet verbouwen kost je de kop niet, én je mag motorrijden op de koop toe.. klinkt goed toch? :)
Dat klinkt idd te mooi om waar te zijn ;) En wanneer dat het te mooi is dan is het dat meestal ook wel :P Ik houd enkele dagen op reserve om enkele onverwachte dingen (ik ga 3 hertentamens hebben voor wiskunde of een probleem met de verbouwing) op te vangen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 26-05-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:14

Steffie

Opaque

Ach allemaal smoesjes. Je bent gewoon een beetje mensenschuw. Geef nou maar toe :P

[ Voor 13% gewijzigd door Steffie op 26-05-2007 15:27 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

dat is toch een van de registratievereisten hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Steffie schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:27:
Ach allemaal smoesjes. Je bent gewoon een beetje mensenschuw. Geef nou maar toe :P
Mensenschuw... ja klopt wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
12 aanmeldingen nog maar :'( :X

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

zo heel veel actieve leden van het motortopic zijn er ook niet :+ dus zo heel gek vind ik dat niet

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Met minder deelnemers is het wel makkelijker om een datum te prikken waarop iedereen kan. Kunnen we de meeting niet bij Chevy voor de deur houden trouwens? Dan moet hij wel komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Niet online
Ik heb ook aangegeven dat ik geen enkele voorgestelde datum kan...maar dat is alleen omdat ik op z'n vroegst pas in augustus een rijbewijs en motor heb. Ik zou best naar zo'n meeting komen, lijkt me wel een bont gezelschap (van low-budget crosser tot 1000+ cc toerbuffel/supersport) en ieder excuus om te rijden is een goed excuus :+ Of ik kruip stiekem in een van Dinx z'n koffers :P

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

lijkt me dat het OV daar best kan komen? of met een auto is er helemaal goed te komen :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik ben er waarschijnlijk ook gewoon bij :P
Heb ff de data ingevuld die ik (vrijwel) zeker kan en de rest kan ik waarschijnlijk ook, maar daar ben ik niet helemaal zeker van...

Lijkt me in principe ook wel leuk om een stukkie te gaan rijden ofzo.. toertje van een uurtje oid. Of een toeristische route naar dat tweede punt :)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

*aanloop* *trap* O-)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Het lijkt er steeds meer op dat het 14 of 15 gaat worden... Ik ga er even vanuit dat snars dan ook kan, en op die dagen hebben we dan het grootste aantal aanwezigen (12 uit 13 op dit moment).

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jepz.

Nog geluk dat zoveel mensen die dagen kunnen, 11 of 12 uit 13 is extreem veel mazzel!
Maar had eerlijk gezegd wel iets meer opkomst in dit topic verwacht :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Het is natuurlijk nog relatief 'vroeg' en de definitieve datum is nog niet gepland. Misschien dat de drempel wat lager is als we de datum vaststellen.

Ik stel voor dat we dat volgende week doen...

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:35:
Maar had eerlijk gezegd wel iets meer opkomst in dit topic verwacht :z
Als je ook in het ander topic kijkt merk je dat het ook steeds hetzelfde groepje users zijn welke aanwezig zullen zijn. Met afzien van mij dan ;) . De andere rijders lurken zelfs mss niet in het topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 30-05-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Chevy454 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:53:
[...]

Als je ook in het ander topic kijkt merk je dat het ook steeds hetzelfde groepje users zijn welke aanwezig zullen zijn. Met afzien van mij dan ;) . De andere rijders lurken zelfs mss niet in het topic :)
Daar is niet veel tegen te beginnen. Ik ben nog steeds van mening dat we er meer ruchtbaarheid aan moeten geven, want als alleen 12 van de 13 actieve users zich aanmelden is het ook zo suf. Ik zie om die reden nog steeds geen bezwaar tegen een crosspost op MF etc. Niet alle Tweakers.net-bezoekers komen op GoT, en het is een mooie manier om ze er bij te betrekken toch? Mensen die geen Tweakers.net login hebben, kunnen het forum nl. ook niet op...

[ Voor 5% gewijzigd door PeNGuiN op 30-05-2007 09:02 ]

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

mwah, ik denk dat et leuker is om eerst met het vaste clubje even af te tasten of het een succes is :Y)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Het idee was toch juist dat het een GoT-motormeeting word? Ook op MF gaan posten lijkt me dan niet zo nuttig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Chakotay schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:33:
Het idee was toch juist dat het een GoT-motormeeting word? Ook op MF gaan posten lijkt me dan niet zo nuttig...
with stupid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Dus een Tweaker die op MF zit en dit topic nog niet heeft gezien is niet welkom? Lees nog even mijn opmerking door: de voorselectie krijg je vanzelf door de afscherming van het forum. Het gaat erom de Tweakers te bereiken die het topic niet op GoT zullen opmerken.

[ Voor 18% gewijzigd door PeNGuiN op 30-05-2007 13:02 ]

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

*lurker meldt*
Probeer een posting/review/whatever op de frontpage te scoren?

* Boboga gaat even naar de data kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:32

4x2

lộn xộn quá

Ik kan theoretisch iedere dag, maar ik heb op het moment geen rijdende motor, dus voor halverwege juli zal ik zeker niet met een motor kunnen :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

pff, doorknutselen 4x2, gas dr op! :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
4x2 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:07:
Ik kan theoretisch iedere dag, maar ik heb op het moment geen rijdende motor, dus voor halverwege juli zal ik zeker niet met een motor kunnen :P
Voorlopig zit je dan goed, want het lijkt erop dat het half juli wordt... 8)

Opschieten :D

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Utrecht is toch wel een aardig eindje rijden voor een korte meeting. Als het wat meer vorm heeft, toerrit ofzo, dan kom ik misschien wel.

Ben er ook voor om het enkel binnen GoT te houden, zodra je het koppelt met MF komen er veel meer mensen. Dat is natuurlijk ook gezellig, maar dan spreek je elkaar van dit forum niet echt. En met minder mensen gaat de snelheid op een toerrit wat omhoog. :)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

wimpie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:52:
Utrecht is toch wel een aardig eindje rijden voor een korte meeting.
Vanaf enschede? da's toch maar 90 minuten ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:57:
[...]

Vanaf enschede? da's toch maar 90 minuten ofzo??
Bij geen file en wegwerkzaamheden is het inderdaad ongeveer 90 minuten (150 kilometer). Ik vind 300 kilometer rijden voor een kopje koffie of een hamburger en even de handen schudden wat veel van het goede.
Als er wat meer te doen is dan kan het natuurlijk wel. ;)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
wimpie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:55:
[...]

Bij geen file en wegwerkzaamheden is het inderdaad ongeveer 90 minuten (150 kilometer). Ik vind 300 kilometer rijden voor een kopje koffie of een hamburger en even de handen schudden wat veel van het goede.
Zoals ik al schreef en meerdere malen aangaf:

- Bij voldoende animo rijden we gewoon via een binnendoor route'tje naar een tweede punt.
- Een post op MF (of who cares waar dan ook) is niet bedoeld om mensen van die site te trekken, maar puur om reclame te maken om een grotere groep Tweakers-bezoekers te bereiken!

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

wimpie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:55:
[...]

File? wat is dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te weinig mensen? Wacht dan nog even tot de winter, dan hoop ik wel een motor(+rijbewijs) te hebben :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Niet 'te weinig', wel 'weinig'.. Maar goed, voor een eerste keer is het niet anders... Binnenkort maar even de datum vastleggen; zal wel 14/15 juli worden gezien de voorkeuren in de meeting manager.

[ Voor 39% gewijzigd door PeNGuiN op 04-06-2007 10:39 ]

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

PeNGuiN schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:39:
Niet 'te weinig', wel 'weinig'.. Maar goed, voor een eerste keer is het niet anders... Binnenkort maar even de datum vastleggen; zal wel 14/15 juli worden gezien de voorkeuren in de meeting manager.
liefst 14 juli.. ga 17 juli het circuit op dus kan ik de motor nog ff een keer goed nalopen die zondag :Y

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Goed,

Bij deze de aankondiging:
De definitieve datum is 14 juli 2007
Dan kunnen de meeste mensen... Dus wat mij betreft is het aftellen begonnen _/-\o_

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 weekjes nog, dus.

Prima, heb net een nieuw werkrooster binnen, en de 17e is en blijft vrij.

Kaj, jij gaat nu op de nieuwe brommert, zeker?
Wil anders wel met jou meerijden over een leuke route!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Van Heusden-Zolder
Naar De Meern
Afstand 144 km.
Reisduur 01:56
Poe hee, hele rit, hoop dat ik het vol hou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:07:
[...]

:D
Plan je wel voldoende tussenstops?
Is bloedlink namelijk, zo'n stuk voor iemand die niet gewend is flinke afstanden te maken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

DinX schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:07:
[...]

Ik geloof dat in Noord-Brabant wel een aantal goedkope campings zitten, als je daar je tentje neerplant kan je het eventueel in 2 dagen doen :+

meeting-manager.nl is stoek btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hmm.. 14 juli..

Ik zou best willen, heb mijn A rijbewijs..
Alleen nog geen motor, en mag alleen < 25Kw rijden.

Na mijn vakantie (augustus dus!) heb ik hoogstwaarschijnlijk wel een motor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

endless schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:12:
Hmm.. 14 juli..

Ik zou best willen, heb mijn A rijbewijs..
Alleen nog geen motor, en mag alleen < 25Kw rijden.

Na mijn vakantie (augustus dus!) heb ik hoogstwaarschijnlijk wel een motor!
Huur er eentje :p

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.