14 Juli heb ik al een sleuteldag, anders was ik zeker even langs gereden.
*Meld
And it goes BRAAAAAPP!
Snel de meeting manager invullen dan
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Heb de MM aangepast zodat je alleen kunt inschrijven op 14 juli en er een leesbaarder overzicht is van deelnemers...!
Dr. Phil himself!
Allang gedaan lieverd
And it goes BRAAAAAPP!
Ja heb het druk. Mijn dak zit nu vol met gatenROFLASTC schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:27:
heppie ut druk dan? Jij komt toch wel?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zijn daar wel boeiende wegen dan? Ik heb wel eens met een toerritje met mijn pa mee een rondje IJsselmeer gedaan, maar dat was 90% rechtdoor... Redelijk slaapverwekkend dus.ROFLASTC schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:20:
Bijdeweg?
Als we daar om 11:00 zijn is het toch wel te doen om een rondje Ijsselmeer te rijden?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Euh ok. Er valt altijd wat te tunen. Er moet wel een dyno uitdraai van je schoorsteen komen heur.Chevy454 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:27:
[...]
Ja heb het druk. Mijn dak zit nu vol met gatenHeb de schoorstenen gesloopt, heb nu 4 grote gaten in het dak
btw; ik ga ook dwars door verrassingen heen hoor,hond,meeuw , whatever
edit: Doe eens je best om te komen. Ik wilde jou al eens in het echt zien.
[ Voor 8% gewijzigd door ROFLASTC op 25-06-2007 21:54 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Ken het daar niet dus ik kan niks zeggen over de leukheid v/d wegen. Het is natuurlijk maar net hoe hard je rijdtChakotay schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:37:
[...]
Zijn daar wel boeiende wegen dan? Ik heb wel eens met een toerritje met mijn pa mee een rondje IJsselmeer gedaan, maar dat was 90% rechtdoor... Redelijk slaapverwekkend dus.
Ik zat iig te denken aan N-wegen oa langs allerlei friese dorpjes.
And it goes BRAAAAAPP!
Dat is waarschijnlijk al interessanter, dat ding waar ik mee was geweest was strak om het IJsselmeer heenROFLASTC schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:42:
[...]
Ken het daar niet dus ik kan niks zeggen over de leukheid v/d wegen. Het is natuurlijk maar net hoe hard je rijdt![]()
Ik zat iig te denken aan N-wegen oa langs allerlei friese dorpjes.

Denk ook aan de mensen uit het zuiden 
Als ik ook nog eens tot in Friesland moet gaan rijden ...
Als ik ook nog eens tot in Friesland moet gaan rijden ...
Simpel: 0 en 0ROFLASTC schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:38:
Euh ok. Er valt altijd wat te tunen. Er moet wel een dyno uitdraai van je schoorsteen komen heur.

[ Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 25-06-2007 23:08 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Naar dorpjes in Friesland is mij ook wat te ver eerlijk gezegd
Maar tussen Den Haag en Utrecht zitten allerlei leuke dijkjes enzo
Goed voor uren stuurplezier
Snoeihard rechtdoor is mij te link (>50 te hard, liever niet) en gewoon saai na 2 keer.

Maar tussen Den Haag en Utrecht zitten allerlei leuke dijkjes enzo
Goed voor uren stuurplezier
Snoeihard rechtdoor is mij te link (>50 te hard, liever niet) en gewoon saai na 2 keer.
Ja kijk men moet niet naar Friesland. Ik vind een ritje naar X via Y veel belangrijker.
And it goes BRAAAAAPP!
Ja roep maar een route dan, ik vind het bestVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:16:
Naar dorpjes in Friesland is mij ook wat te ver eerlijk gezegd![]()
Maar tussen Den Haag en Utrecht zitten allerlei leuke dijkjes enzo![]()
Goed voor uren stuurplezier![]()
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
Ik ben niet zo'n geweldige navigator/routeplanner..
Beter gezegd; ik heb het richtingsgevoel van een krop sla
Maarre, je hebt bijvoorbeeld de lekdijk en de ijsseldijk. Die lopen beiden echt tientallen slingerende kilomters tussen den haag en utrecht ongeveer. Maar ook iets noordelijker kan je best leuk rondtuffen geloof ik. Ik denk dat Kaj (M3rcury) wel een rondje kan plannen over deze dijken
Beter gezegd; ik heb het richtingsgevoel van een krop sla

Maarre, je hebt bijvoorbeeld de lekdijk en de ijsseldijk. Die lopen beiden echt tientallen slingerende kilomters tussen den haag en utrecht ongeveer. Maar ook iets noordelijker kan je best leuk rondtuffen geloof ik. Ik denk dat Kaj (M3rcury) wel een rondje kan plannen over deze dijken

Niet teveel bochten, anders kan ik niet volgen
Verwijderd
Haal je je koffers eraf, heb je meer grondspeling
Vriend van me heeft gelest bij een vent die serieus gaten in de koffers van zn Pan European reed
Heb het dus niet zelf gezien.. maar het klonk wel gemeend enzo
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 23:31 ]
Dan moet Kaj dat cker doen. Dinx mag filmenVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:24:
Ik ben niet zo'n geweldige navigator/routeplanner..
Beter gezegd; ik heb het richtingsgevoel van een krop sla![]()
And it goes BRAAAAAPP!
Ah, die zal ik meenemen ja
Waarom meteen raggen ?
stuurritje danDinX schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:34:
Waarom meteen raggen ?
No signature required.
M3rcury, maak jij de route dan?
Dr. Phil himself!
Ja prima, Ik moet alleen wel om een uur of 5 thuis zijn omdat mijn ma jarig isPeNGuiN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:08:
M3rcury, maak jij de route dan?
Noem maar een begin en een eindpunt.. maak ik wel een mooi stuurweggetje
No signature required.
Plan nog is wat.........
Zit die datum in amerika. Zit er dus niet in dat ik vandaar even langskom met m'n kawaatje
Zit die datum in amerika. Zit er dus niet in dat ik vandaar even langskom met m'n kawaatje

Ik denk dat we het beste redelijk centraal kunnen eindigen weer... Gewoon weer terug bij het eindpunt met een rondje Groene Hart o.i.d.?M3rcury schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:22:
[...]
Ja prima, Ik moet alleen wel om een uur of 5 thuis zijn omdat mijn ma jarig is
Noem maar een begin en een eindpunt.. maak ik wel een mooi stuurweggetje
Dr. Phil himself!
dus de meern --> de meern.. Is goed! 1 of 2 tussenstops? ( ik geef de voorkeur aan 1)PeNGuiN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:33:
[...]
Ik denk dat we het beste redelijk centraal kunnen eindigen weer... Gewoon weer terug bij het eindpunt met een rondje Groene Hart o.i.d.?
Ik ga vrijdag of zaterdag wel ff een mooie route in elkaar gooien

No signature required.
Doe maar 1, en max een km. of 100 zodat de watj... verre reizigers het niet te zwaar hebben...!
Dr. Phil himself!
Okee, dan wordt het iets moeilijker maar moet wel lukken!PeNGuiN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:57:
Doe maar 1, en max een km. of 100 zodat de watj... verre reizigers het niet te zwaar hebben...!
Ik neem wel gewoon een mac als stopplek

No signature required.
Misschien dat ik ook wel even een rondje mee rij als het goed weer / droog is.
Denk er wel om dat er door de voorrijder normaal toertempo gereden wordt.
Ik heb geen zin om allerlei motorrijders die met de tanden in het stuur proberen bij te blijven, links en rechts uit het landschap te gaan vissen. Hou er wel rekening mee dat er ook mensen zijn die net hun rijbewijs hebben en/of niet van 'sturen' houden.
Dinx zegt het goed: "waarom meteen raggen?"
Nogmaals, het maakt mij niet zo veel uit. ik slof het waarschijnlijk wel weer bij. maar ik kan me best voorstellen dat er nu een aantal motorrijders hier op GoT rondlopen zo van.. "ok. leuk idee dat toertochtje, maar er gaat een groepje malloten op dikke racemotoren even raggen.. nou das dus niets voor mij".
Als je flink tempo wilt rijden kun je dat beter alleen of met een klein groepje snelle rijders doen ipv met mensen die je alleen van een forum kent en waarvan je geen idee hebt hoe ze rijden. Zeker niet met een grotere groep.
Ik zit trouwens ook niet te wachten op tochten van >300km of rondjes om het ijsselmeer. Ik moet al 80km rijden om in de meern te komen en 80km terug. Dat is voor mij al een toertocht op zich.
Ik heb geen zin om allerlei motorrijders die met de tanden in het stuur proberen bij te blijven, links en rechts uit het landschap te gaan vissen. Hou er wel rekening mee dat er ook mensen zijn die net hun rijbewijs hebben en/of niet van 'sturen' houden.
Nogmaals, het maakt mij niet zo veel uit. ik slof het waarschijnlijk wel weer bij. maar ik kan me best voorstellen dat er nu een aantal motorrijders hier op GoT rondlopen zo van.. "ok. leuk idee dat toertochtje, maar er gaat een groepje malloten op dikke racemotoren even raggen.. nou das dus niets voor mij".
Als je flink tempo wilt rijden kun je dat beter alleen of met een klein groepje snelle rijders doen ipv met mensen die je alleen van een forum kent en waarvan je geen idee hebt hoe ze rijden. Zeker niet met een grotere groep.
Ik zit trouwens ook niet te wachten op tochten van >300km of rondjes om het ijsselmeer. Ik moet al 80km rijden om in de meern te komen en 80km terug. Dat is voor mij al een toertocht op zich.
Ik heb zo het idee dat 'goed van de bochten genieten' voor Kaj door een agent prima als artikeltje 5 kan worden aangemerkt en dat Kaj als ie 'goed van de bochten geniet' al aan het einde van de lekdijk is als de mensen achter in de groep hun motor nog moeten starten.Raggen is Kajsiaans voor gewoon goed van de bochten genieten
[ Voor 63% gewijzigd door FragDaddy op 03-07-2007 13:33 ]
Have a wheelie good weekend!
Ik kom over Antwerpen -> E19 -> Breda -> E311 -> Utrecht. Zijn er nog mensen die op deze route zitten? Zijn er soms alternatieven voor de snelweg (80 - 100km/u wegen of zo, liefst met zo weinig mogelijk flitspalen).
rondje om de kerk is ook best imo. Idd niet kneiterhard gaan als niet iedereen dat durft of kan.
Een beleefd stukje rijden met wat luitjes en 1 tussenstop is heel leuk.
Een beleefd stukje rijden met wat luitjes en 1 tussenstop is heel leuk.
And it goes BRAAAAAPP!
Groene hart is een beetje mijn achtertuin, dus als mercury nog hulp nodig heeft weet ik wel een paar tips hoor.
En ja, als je door het groene hart rijdt, zit je vast aan een bloempjes-in-de-berm snelheid. Ik zou bijvoorbeeld niet willen dat de meije echt dichtgaat door geluidsoverlast klachten.
En ja, als je door het groene hart rijdt, zit je vast aan een bloempjes-in-de-berm snelheid. Ik zou bijvoorbeeld niet willen dat de meije echt dichtgaat door geluidsoverlast klachten.
Wise enough to play the fool
gouden tip bij rijden in een groep:
rijd op je achterligger niet op je voorganger.. oftewel negeer de persoon voor je en let op de persoon achter je, als je die uit het oog verliest ff rustig aan..
Doet iedereen dat, dan verlies je elkaar nooit door snelheids/vermogen verschillen etc...
rijd op je achterligger niet op je voorganger.. oftewel negeer de persoon voor je en let op de persoon achter je, als je die uit het oog verliest ff rustig aan..
Doet iedereen dat, dan verlies je elkaar nooit door snelheids/vermogen verschillen etc...
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik weet wel hoe ik met een grote groep moet rijdenFragDaddy schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:22:
Misschien dat ik ook wel even een rondje mee rij als het goed weer / droog is.
[...]
UHmm..Ik heb zo het idee dat 'goed van de bochten genieten' voor Kaj door een agent prima als artikeltje 5 kan worden aangemerkt en dat Kaj als ie 'goed van de bochten geniet' al aan het einde van de lekdijk is als de mensen achter in de groep hun motor nog moeten starten.

No signature required.
BohVerwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:44:
Denk dat het wel meevalt hoor... hij heeft ook net een nieuwe, dure fiets he![]()
Zoals op een ander forum al eens is gezegd over zn bochtensnelheid: "Kaj heeft een zeldzame oogafwijking waardoor hij zijn snelheidsmeter altijd 20km/u sneller afleest dan hij gaat"
Neemt niet weg dat Kaj aardig kan sturen![]()
Maar in een onbekende en grotere groep kan dat gewoon niet en dat weet hij ook heus wel.
We gaan niet puur om te sturen, toch? Ik ben wel benieuwd naar de andere motornerds (jullie). Als ik fanatiek wil sturen doe ik dat wel op wegen die ik ken, alleen, of in een eigen groepje.
Hoop niet dat er mensen nu al af zijn gehaakt omdat ze denken dat er geraced gaat worden. Kaj heeft een grote smoel, maar is stiekem best aardig hoor
Ik ben een met een kudde MF-ers op stap geweest (Bennekom rit) en dat ging vrij vlot. Ik leerde daar wel veel wat betreft mijn grenzen op dat moment. Ik verwacht dan dus een kalm en gezellig geheel volgende week.
And it goes BRAAAAAPP!
* DinX mijdt daarom meestal van die tourtochten, zitten altijd wel wat malloten tussen. Liever lekker in m'n eentje rijden.
* DinX twijfelt trouwens of ie wel gaat komen.
* DinX twijfelt trouwens of ie wel gaat komen.
[ Voor 14% gewijzigd door DinX op 03-07-2007 20:52 ]
euh hoezo?
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
DinX; je kan ook komen, ff meeten en niet mee met het tochtje, toch?
Schijt.. nog ff en de boel gaat niet door.
Probeer ik de boel te verblijden door Kaj te vragen een mooie motorroute uit kan stippelen, blijkt dat ik vervolgens telkens net de verkeerde dingen zeg
Bleuh
Probeer ik de boel te verblijden door Kaj te vragen een mooie motorroute uit kan stippelen, blijkt dat ik vervolgens telkens net de verkeerde dingen zeg

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 21:02 ]
Mwa, gewoon ver rijden om even te meeten en een ritje te doen, dunno.
Ik zoek wel een mooi ritje uit hoorVerwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:59:
DinX; je kan ook komen, ff meeten en niet mee met het tochtje, toch?
Probeer ik de boel te verblijden door Kaj te vragen een mooie motorroute uit kan stippelen, blijkt dat ik vervolgens telkens net de verkeerde dingen zegBleuh
Verder heb ik geen oogafweiking hoor
Edit: ik ken daar in de omgeving nog wel mooie bosweggetjes geloof ik.. verder zijn dijkjes ook altijd leuk (weilanden enzo

En als mensen niet willen dat ik de route maak, dan mag iemand anders het doen.. maar als voorrijder weet ik mijn verantwoordelijk heden wel (ik heb op mf de 25kw meeting georganiseerd voor 60 man, en daar reed ik ook gewoon netjes de snelheid
[ Voor 23% gewijzigd door M3rcury op 03-07-2007 23:36 ]
No signature required.
Hoezo zou het niet door gaan ?Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:59:
Probeer ik de boel te verblijden door Kaj te vragen een mooie motorroute uit kan stippelen, blijkt dat ik vervolgens telkens net de verkeerde dingen zegBleuh
AAAAAh , toe (droopy eyes)DinX schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:23:
Mwa, gewoon ver rijden om even te meeten en een ritje te doen, dunno.
Hoe ver is het voor jou? Zie het als 1 grote motor-rijden dag. Als je met jezelf afspreekt dat de heen en terug reis part of the fun is dan heb je toch 1 grote toer dag

Dinx
And it goes BRAAAAAPP!
144km snelweg enkel
Omdat ik denk dat ik het een beetje verpest heb.. Ik zeg altijd raggen.. (ook als ik rustig rijd) is gewoon mijn uitspraak voor rijden..
Ik hoop dat ik niet de hele meeting verpest.. want het is echt niet mijn bedoeling om hard te gaan rijden oid.. Beetje sturen hoort erbij (dat is motorrijden) maar hard gaan rijden, kneedownen, stepje downen zit er niet in met een groep rijden
No signature required.
Maak nou die route maar... Als je hem in OnRoute kunt maken en naar me toestuurt in de juiste formaten kan ik nog even proberen om er een Garmin route van te maken voor navigatorsM3rcury schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:34:
[...]
Ik zoek wel een mooi ritje uit hoorin groepen groter dan 5 kan je gewoon niet hard rijden.. Ik hou me in groepen ook wel altijd gedeist
Verder heb ik geen oogafweiking hoor
Edit: ik ken daar in de omgeving nog wel mooie bosweggetjes geloof ik.. verder zijn dijkjes ook altijd leuk (weilanden enzo)
En als mensen niet willen dat ik de route maak, dan mag iemand anders het doen.. maar als voorrijder weet ik mijn verantwoordelijk heden wel (ik heb op mf de 25kw meeting georganiseerd voor 60 man, en daar reed ik ook gewoon netjes de snelheid)
Dr. Phil himself!
Nee hoorM3rcury schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:45:
[...]
Omdat ik denk dat ik het een beetje verpest heb..
Oooooooo, 's dat alles
Wil je bij mij blijven tukken dan? Ga je de volgende dag terug en worden we 's avonds nog lam
And it goes BRAAAAAPP!
Mwa, ik heb van de nacht van 17 op 18 juni 1000km snelweg gedaan met enkel te stoppen om te tanken 
Hopelijk is het beter weer de 14de
Hopelijk is het beter weer de 14de
Dat gevoel had ik nou ook. Had ik maar niet "ritje"geroepen.M3rcury schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:45:
[...]
Omdat ik denk dat ik het een beetje verpest heb.. Ik zeg altijd raggen.. (ook als ik rustig rijd) is gewoon mijn uitspraak voor rijden..
Ik zou ook niet een art5. willen oplopen tussen allerlei vreemden
And it goes BRAAAAAPP!
Geen id hoe dat werkt, maar ik ga ff voor je kijken of dat luktPeNGuiN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:44:
[...]
Maak nou die route maar... Als je hem in OnRoute kunt maken en naar me toestuurt in de juiste formaten kan ik nog even proberen om er een Garmin route van te maken voor navigators
No signature required.
art.5 krijg je ook niet zomaar hoorROFLASTC schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:48:
[...]
Dat gevoel had ik nou ook. Had ik maar niet "ritje"geroepen.
Ik zou ook niet een art5. willen oplopen tussen allerlei vreemden
No signature required.
En met mijn tuinhek is dat sowieso lastig
And it goes BRAAAAAPP!
Wat voor bankstel rijd jij dan op
Edit: ik heb een keer een art. 5 waarschuwing gekregen voor slingeren op de snelweg.. dus met elk tuinhek kan het hoor
[ Voor 23% gewijzigd door M3rcury op 04-07-2007 00:05 ]
No signature required.
AfricaTwin -98
Al is nu de onderstuur er wel uit door strakkere vering.
(hoezee africanqueens.nl)
And it goes BRAAAAAPP!
Je kan ook nog proberen met een hogere bandenspanning te rijden, dat vervormt je band minder en gaat ie minder glijden..ROFLASTC schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:10:
[...]
AfricaTwin -98
Al is nu de onderstuur er wel uit door strakkere vering.
(hoezee africanqueens.nl)
No signature required.
Ook al gefixed hoor. Zitten ook gloednieuwe Tourance rubbers onder.M3rcury schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:15:
[...]
Je kan ook nog proberen met een hogere bandenspanning te rijden, dat vervormt je band minder en gaat ie minder glijden..
Bleek ook dat ik een veel te grote binnenband had (160 ipv 140) hetgeen het gedweil ook wel verklaard.
And it goes BRAAAAAPP!
Op mij kunnen jullie nog steeds rekenen. Is 163 km enkele rit, maar dat heb ik er wel voor over.
Als het lukt met Onroute heb ik ook wel interesse in de rit. Ik heb hier zelf Onroute draaien, dus exporteren voor mijn gps (tomtom op ipaq) kan ik zelf wel doen. Weet alleen niet of ik tegen die dag een rammount en otterbox heb. We zien wel.
Als het lukt met Onroute heb ik ook wel interesse in de rit. Ik heb hier zelf Onroute draaien, dus exporteren voor mijn gps (tomtom op ipaq) kan ik zelf wel doen. Weet alleen niet of ik tegen die dag een rammount en otterbox heb. We zien wel.
Ik ga wel ff kijken of ik het daarin kan fixen.. anders wordt het de goede oude kaartYouk schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:36:
Op mij kunnen jullie nog steeds rekenen. Is 163 km enkele rit, maar dat heb ik er wel voor over.
No signature required.
Met die nieuwe route-versleep functie van Google maps kan je ook best leuk ritjes uitzetten. Voorbeeldje:
http://maps.google.com/ma...&spn=0.297139,0.6427&z=11
http://maps.google.com/ma...&spn=0.297139,0.6427&z=11
Vergeet niet om je even aan te melden in de Meeting-Manager... Dan hebben we een mooi overzicht van het aantal aanwezigen...
Dr. Phil himself!
mwah, een uur snelweg (E311) of 2 uur binnendoor *twijfel*
*burp*
hmm.. moet waarschijnlijk toch afmelden.. mijn ouders willen wat leuks gaan doen, omdat mijn stiefma dus jarig is.. 
Route maak ik nog wel! Ga ook nog ff kijken of het mogelijk is om 's ochtends te komen!

Route maak ik nog wel! Ga ook nog ff kijken of het mogelijk is om 's ochtends te komen!
No signature required.
Iets leuks... Meeting is ook leuk, neem ze mee?M3rcury schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:36:
hmm.. moet waarschijnlijk toch afmelden.. mijn ouders willen wat leuks gaan doen, omdat mijn stiefma dus jarig is..
Zeg gewoon dat je al tijden geleden een afspraak had staan?
Dr. Phil himself!
Heb ik al gezegt, maar ze vonden dat ik er bij moest zijn.. ik ga nog even om de details vragen, denk dat ik er 's ochtends wel bij kan zijnPeNGuiN schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:31:
Zeg gewoon dat je al tijden geleden een afspraak had staan?

No signature required.
Tja, jammer, ik kan het begrijpen als het je schoonfamilie is en het zijn mijn zaken niet.
Zelf hanteer ik alleen nog het principe: "Eerste afspraak telt". Anders krijg je alleen maar gezeik van mensen die allemaal vinden dat hun afspraak het belangrijkst is en voorrang verdient
Zelf hanteer ik alleen nog het principe: "Eerste afspraak telt". Anders krijg je alleen maar gezeik van mensen die allemaal vinden dat hun afspraak het belangrijkst is en voorrang verdient
Dr. Phil himself!
Nee, niet schoon.. het is de "nieuwePeNGuiN schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:51:
Tja, jammer, ik kan het begrijpen als het je schoonfamilie is en het zijn mijn zaken niet.
No signature required.
Verwijderd
Simpel; stop vanavond nog een roze string in het handschoenenkastje van je pa's autoM3rcury schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:13:
[...]
Nee, niet schoon.. het is de "nieuwe" vrouw van mijn pa.. dus ik ben min of meer verplicht.. Ik ga iig nog proberen om te komen
Problem solved

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:53:
[...]
Simpel; stop vanavond nog een roze string in het handschoenenkastje van je pa's auto![]()
Problem solved
No signature required.
Ik zou het 15 Juli goedmaken met je stiefma. De 14e had je al een afspraak met motorijders die anders op haar verjaardag moeten komen, 1e afspraak telt!!111M3rcury schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:36:
And it goes BRAAAAAPP!
Okee.. ik kom al B|ROFLASTC schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:17:
[...]
Ik zou het 15 Juli goedmaken met je stiefma. De 14e had je al een afspraak met motorijders die anders op haar verjaardag moeten komen, 1e afspraak telt!!111
Dan koop ik wel een lekkere fles wijn erbij ofzo
No signature required.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Had ik net een mooie route gemaakt, is ie weer weg
Ow.. hij is er nog
Route
Nee hij is nog niet af.. begin is wel goed.. (alhoewel ik denk dat ik hem meteen naar montfort laat lopen en niet via woerden. dan wat drinken bij wijk van duurstede (sugesties? *B ) En vanaf daar moet ik nog even kijken hoe ik het laat lopen.. dit is 94km..
Hoe groot is trouwens de groep die mee de route gaat rijden?
Ow.. hij is er nog
Route
Nee hij is nog niet af.. begin is wel goed.. (alhoewel ik denk dat ik hem meteen naar montfort laat lopen en niet via woerden. dan wat drinken bij wijk van duurstede (sugesties? *B ) En vanaf daar moet ik nog even kijken hoe ik het laat lopen.. dit is 94km..
[ Voor 93% gewijzigd door M3rcury op 06-07-2007 23:21 ]
No signature required.
Google maps links moet je hier altijd gewoon compleet neerdumpen, react cropt ze dan netjes. In een url-tag worden ze for some reason altijd om zeep geholpen.M3rcury schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:14:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Ow.. hij is er nog
Route
Zo dus: http://maps.google.nl/map...073292,0.160675&z=13&om=1
Ziet er leuk uit, * Chakotay gaat mee
Okee.. prima.. maar het laatste stuk is gewoon lui weer terug naar het begin punt.. dat wordt dus iets meer slingeren, en om wat extra km te krijgen moet ik het dus meteen naar montfort laten lopen (is wel een leuk stukje!)Chakotay schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:28:
[...]
Google maps links moet je hier altijd gewoon compleet neerdumpen, react cropt ze dan netjes. In een url-tag worden ze for some reason altijd om zeep geholpen.
Zo dus: http://maps.google.nl/map...073292,0.160675&z=13&om=1
Ziet er leuk uit, * Chakotay gaat mee
No signature required.
Zoiets? http://maps.google.nl/map...337854,0.862427&z=11&om=1
Klein extra lusje erin bij Montfoort, en het rechterstuk van de gele lijn afgeschopt
Klein extra lusje erin bij Montfoort, en het rechterstuk van de gele lijn afgeschopt
[ Voor 28% gewijzigd door Chakotay op 07-07-2007 00:25 ]
K*T, zit in rucphen die zaterdag; _moet_ mijn schoonvader helpen met verbouwen.
Wise enough to play the fool
teacher schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:57:
K*T, zit in rucphen die zaterdag; _moet_ mijn schoonvader helpen met verbouwen.
Welk breekijzer heeft hij toegepast waardoor je nu afzegt?
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
Ik rij mee 
Mits mn motor dan weer in elkaar zit btw.. afgelopen donderdag en vrijdag begonnen met schadeherstel. Tank uitegedeukt en dingen geplamuurd. Moet nog veel aan geschuurd worden en natuurlijk nog gespoten. Maar ik denk dat ik het red.
Mits mn motor dan weer in elkaar zit btw.. afgelopen donderdag en vrijdag begonnen met schadeherstel. Tank uitegedeukt en dingen geplamuurd. Moet nog veel aan geschuurd worden en natuurlijk nog gespoten. Maar ik denk dat ik het red.
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 16:59 ]
als er btw mensen zin hebben om vanuit het zuiden/belgie binnendoor mee te rijden naar de meeting dan moeten ze zich ffies melden
vanuit tilburg ben ik nog aan het zoeken naar leuke binnendoorroutes die kant op (en terug) en in een groepje rijd altijd gezelliger dan in je eentje
*burp*
Ik kom van richting Antwerpen over Breda (normaal gezien), dus als ik ergens kan aanknopen dan graag.
Rijden wij samen?Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:57:
Ik rij mee
No signature required.
Verwijderd
Zoals het er nu uitziet moet ik het kunnen halen om mn motor rijdend te hebben dan. Waarschijnlijk is lang niet alles gespoten, maar ik zeg: Lekker belangrijk
En samen heen lijkt me een feestje
Jouw motor zal waarschijnlijk nog blits afsteken bij die van mij hoor. Heb de mijne gekocht met schade, omdat ik zo goedkoop mogelijk van A naar B moest kunnen rijden. En heb 'em anderhalf jaar geleden in een onverwachtse sneeuwbui ook op de grond moeten leggen waardoor de kuipschade nog wat is toegenomen
Ben ook zeker niet van plan om er wat aan te doen, want ik beleef er toch lang niet zoveel plezier aan als aan m'n Appie. Die heeft meer prioriteit om opgelapt te worden. Bijkomend voordeel is dat m'n fiets vast niet zo snel gejat zal worden in Amsterdam
Ben ook zeker niet van plan om er wat aan te doen, want ik beleef er toch lang niet zoveel plezier aan als aan m'n Appie. Die heeft meer prioriteit om opgelapt te worden. Bijkomend voordeel is dat m'n fiets vast niet zo snel gejat zal worden in Amsterdam
[ Voor 30% gewijzigd door Steffie op 10-07-2007 01:25 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ik rij jammer genoeg parallelYouk schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:52:
Ik kom van richting Antwerpen over Breda (normaal gezien), dus als ik ergens kan aanknopen dan graag.
Zolder -> Eindhoven -> 's Hertogenbosch -> Utrecht
Zo net terug van vakantie en dan zien dat Zaterdag de toerrit is
Gezien het toch merendeels toeren is komt mijn vriendin Prairy ook op de motor mee. Tenzij mensen daar problemen mee hebben maar dat zal wel niet gezien er dan wat vrouwelijks loopt
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Mijn vriendin wou misschien ook al meegaan, dus ze is dan in ieder geval niet de enige
Aparte naam trouwens, of is dat een nick?
'Wat vrouwelijks' is ook een bijzondere manier van omschrijvenCapo schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:25:Tenzij mensen daar problemen mee hebben maar dat zal wel niet gezien er dan wat vrouwelijks loopt
Dr. Phil himself!
Dus als ik naar rechts kijk en jij naar links dan kunnen we naar elkaar zwaaien.DinX schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:07:
[...]
Ik rij jammer genoeg parallel

Nickname is PrairyChakotay schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:40:
Mijn vriendin wou misschien ook al meegaan, dus ze is dan in ieder geval niet de enigeAparte naam trouwens, of is dat een nick?
Ik bedoel natuurlijk mijn geliefde aanstaande blablablablaPeNGuiN schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:20:
[...]
'Wat vrouwelijks' is ook een bijzondere manier van omschrijven
Moeten ff aankijken, ze heeft rugklachten, net bij dokter geweest, eigenlijk mag ze niet te lang motor rijden dus................. en ze heeft thuis nogal wat hulp nodig.
Ik hou ff slag om de arm. Anders kom ik alleen even hallo zeggen.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Misschien mag ze wel achterop bij DinX op de bank, dat is rug-technisch gezien vast een stuk verantwoorderCapo schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:15:
[...]
Nickname is Prairy
[...]
Ik bedoel natuurlijk mijn geliefde aanstaande blablablabla
Moeten ff aankijken, ze heeft rugklachten, net bij dokter geweest, eigenlijk mag ze niet te lang motor rijden dus................. en ze heeft thuis nogal wat hulp nodig.
Ik hou ff slag om de arm. Anders kom ik alleen even hallo zeggen.
Altijd plek voor wat tieten die in m'n rug duwen
Youk schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:52:
als we nu eens kruisen?DinX schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:07:
[...]
Ik rij jammer genoeg parallel
*burp*
Is maar 30 km meer dan rechtstreeks te rijden. Of ben je van plan om over Parijs te rijden?
Klinkt verleidelijk
, alles is beter dan de snelweg
Klinkt verleidelijk

indd, moet zeggen dat ik zelf de route nog nooit binnendoor heb gereden en ik vrij rustig rijd op mijn XT, anders rammel ik na 80km al van et zadel af
maja das wel te overleven denk ik
*burp*
Dit topic is gesloten.