Motor - GoT Najaarsrit

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
IN VERBAND MET DE WEESRVERWACHTINGEN VOOR ZONDAG 5 OKTOBER IS ER BESLOTEN OM HET GEHEEL EEN WEEK OP TE SCHUIVEN NAAR ZONDAG 12 OKTOBER !!!!!

Omdat het vorige ritje érg gezellig was en omdat Wokschotel en ondergetekende het er toen ook al over hadden om een volgende rit eventueel in het Brabants/Gelderse dijkgebied (Land van Maas & Waal) te organiseren......
Er zijn ondertussen ook weer een aantal "nieuwe" motorrijders bij op GoT, dus voor hen is het misschien ook leuk om de andere een keer te ontmoeten én er een lekker stukje mee te gaan sturen.

#got-motor Najaarsrit

De vertrekplaats/verzamelplaats zal ergens rond s'Hertogenbosch/Waalwijk komen te liggen, dus een 60 Km. onder het centrale Utrecht bij de Mac.Donalds te Meerkerk zijn, en de te rijden rit zal ergens rond de 200 Km. zijn.
Voor diegenen die zin hebben om mee te gaan sturen; Vul even de data in dat je tijd hebt én hoop mee op goed weer :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/347/days.png

En uiteraard de te rijden route: Google Maps óf voor de Garmin/Tom-Tom apparaten.

Check óók de Updates!! 1 / 2 / 3 ..... uiteraard als laatste 4 Met daarin uiteraard een aantal gemaakte kiekjes!!

IN VERBAND MET DE WEESRVERWACHTINGEN VOOR ZONDAG 5 OKTOBER IS ER BESLOTEN OM HET GEHEEL EEN WEEK OP TE SCHUIVEN NAAR ZONDAG 12 OKTOBER !!!!!

[ Voor 125% gewijzigd door Will_M op 31-10-2008 21:16 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:06
aangemeld, wel heel beperkt in de data want we hebben een huis gekocht en er moet flink geklust worden in de weekends.

Zullen we deze keer ook braaf met een voor en een achterrijder werken met hesjes en stuff, dan lijkt het op zijn minst georganiseerd :P

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Francis schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:59:
Ik heb tegen die tijd nog geen rijbewijs voor de motor, maar wil wel foto's komen maken, leuke statische en ook ergens een mooie bocht uitzoeken en dus ook leuke actie fotos maken.
Onder het rijden wordt lastig ben ik bang voor, auto rijden EN fotograferen is een kunst die ik iig niet beheers :)
Je kan toch gewoon achterop bij iemand mee, Sjaakotie had ook vrouwlief heel de rit achterop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

The Druid schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:04:
[...]

Je kan toch gewoon achterop bij iemand mee, Sjaakotie had ook vrouwlief heel de rit achterop.
Nah, achterop is sowieso niet mijn ding, besides, wie wil nou een 110kg (in motoroutfit dan..) figuur op de bok hebben?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Francis schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:08:
[...]

Nah, achterop is sowieso niet mijn ding, besides, wie wil nou een 110kg (in motoroutfit dan..) figuur op de bok hebben?
Ik niet, na jou gezien te hebben :X :+

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Wokschotel schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:56:
[...]

:(
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Kan je ergens in NL een motor met pak+helm huren?
20 Sep ben ik in NL maar met vliegtuig en kan mijn motorpak/helm dan niet meenemen...

Als er iemand een motorhelm XL een paar laarzen maat 43 en een motorjas M of L heeft die ik kan lenen zo ook een optie zijn natuurlijk..

De andere dagen moet ik nog ff kijken of ik kan.. heb dit jaar nog 1 vrije dag dus kan op vrijdag vrij nemen over komen en op zondag terug rijden... (of ditto maar een dat opgeschoven, op maandag terug dus..)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Wokschotel schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:56:
[...]

in een ander draadje heb ik gehoord dat Francis best een lekker wijf is ;) (met tieten en al :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

http://www.2wheels4rent.nl/
ff gauw gegoogled, maar lijkt mij dat meeste verhuur bedrijven dat wel in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

ToolkiT schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:19:
[...]

in een ander draadje heb ik gehoord dat Francis best een lekker wijf is ;) (met tieten en al :+ )
Dat waren spieren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ah zie dat de meeste verhuurders wel kleding verhuren... alleen geen broeken en schoenen..
Dus toch maar eens een paar dragging jeans kopen en dan maar mijn hoge schoenen meenemen..

[ Voor 74% gewijzigd door ToolkiT op 18-08-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Manboobs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

ToolkiT schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:22:
ah zie dat de meeste verhuurders wel kleding verhuren... alleen geen broeken en schoenen..
Dus toch maar eens een paar dragging jeans kopen en dan maar mijn hoge schoenen meenemen..
Ik zal eens even gaan kijken of ik nog wat heb staan... Mt 43, da's wel een kindermaatje zeg :+

Als mijn motor tegen die tijd nog niet verkocht is kun je anders die ook wel lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Wokschotel schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:50:
[...]

Ik zal eens even gaan kijken of ik nog wat heb staan... Mt 43, da's wel een kindermaatje zeg :+

Als mijn motor tegen die tijd nog niet verkocht is kun je anders die ook wel lenen.
Cool, bedankt :).. 43 is precies gemiddeld hoor (teminste dat was het 10 jaar geleden in NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

*aangemeld* :)

Als er van te voren een complete route bekend is wil ik overigens wel achterrijder zijn, ik heb nog wel ergens een geel hesje liggen, en een transparant kaartenvak die op de tank geplakt kan worden :)

[ Voor 87% gewijzigd door Chakotay op 18-08-2008 16:13 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

Steffie

Opaque

Het leek me beter om de berichten over de najaarsrit in een nieuwe topic te zetten. In zo'n groot topic is sowieso weinig overzicht en het schrikt wellicht de rijders af die net hun rijbewijs hebben bemachtigd ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Thanks Steffie.

De route die het wat ons betreft gaat worden: Google Maps linkje van de route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ziet er leuk uit, maar met dat stukje bij punt C gaat de navigatiemeuk waarschijnlijk nog meer over de zeik dan bij het vorige ritje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Chakotay schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:07:
Ziet er leuk uit, maar met dat stukje bij punt C gaat de navigatiemeuk waarschijnlijk nog meer over de zeik dan bij het vorige ritje :P
We rijden gewoon zónder die spullen ;)

Old Skool tweakers... kennen de weg

@Steffie: Bedankt.... én zorg ervoor dat je je fiets klaar hebt staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Wokschotel schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:35:
Thanks Steffie.

De route die het wat ons betreft gaat worden: Google Maps linkje van de route.
Dan stem ik voor een stop voor jullie heren bij tull en het waal bij het recreatie gebied, ik kan dan wat limo of koffie regelen en mooie plaatjes van jullie schieten...
Of ergens anders rond de lekdijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:44

charrel

Cortisol4life..

Maakt iemand er ook nog een mapsourceje van? :+

[ Voor 4% gewijzigd door charrel op 20-08-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, een pauze inplannen deze keer is geen verkeerd idee...dat miste ik bij de Utrecht rit wel een beetje ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Complimenten voor de route ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 21:44

takker

]HuT[ klaassenster

209 km???

is 140 km niet genoeg? (of beginnen we om 08:00?)

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

takker schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:49:
209 km???

is 140 km niet genoeg? (of beginnen we om 08:00?)
Ach, we kunnen wel wat afsteken hoor, bijvoorbeeld op het laatste stuk naar Heusden toe. Dat kunnen we tijdens het rijden nog besluiten.
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:54:
Ohja, een pauze inplannen deze keer is geen verkeerd idee...dat miste ik bij de Utrecht rit wel een beetje ;).
We hadden toch een pauze daar op het terras in Doorn? Maar mijn idee was om hier in Wijk bij Duurstede ofzo een pauze in te lassen. Als we onderweg nog een keer willen stoppen kan dat altijd, bijvoorbeeld bij een pontje ofzo.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ga eens kijken hoe de planning er hier uit ziet en als MagicTempest volgende week terug is van vakantie zal hij vast ook eens kijken.

Ik kom er nog even op terug.

Verwijderd

Wokschotel schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 06:50:
[...]

Ach, we kunnen wel wat afsteken hoor, bijvoorbeeld op het laatste stuk naar Heusden toe. Dat kunnen we tijdens het rijden nog besluiten.

[...]

We hadden toch een pauze daar op het terras in Doorn? Maar mijn idee was om hier in Wijk bij Duurstede ofzo een pauze in te lassen. Als we onderweg nog een keer willen stoppen kan dat altijd, bijvoorbeeld bij een pontje ofzo.
Ik kan het me eerlijk gezegd niet meer herinneren, maar ik weet wel dat ik die dag nét te lang op de motor heb gezeten :P.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Kunnen we de verzamel- en vertrekplaats niet beter verplaatsen naar de 'bovenkant' van het rondje. Dan ligt het vertrekpunt centraal in NL, mensen uit omgeving Utrecht en nog hoger moeten anders eerst ~50 km naar beneden rijden, rondje (langs huis :o ) van 200 km en dan weer 50 km omhoog.

Verder ziet het er leuk uit, let wel op dat de dijk langs de rijn overal 60 km/h uur is, en aardig druk met voetgangers, fietsers en andere vormen van recreatie. Echt scheuren of doortrekken is er dan totaal niet bij. Op rechte stukken heb je wellicht mooi uitzicht, maar qua rijden is het niet zo uitdagend. De bochten zijn flauw en de snelheid ligt laag. Er zijn binnendoor vast wel betere wegen te vinden met mooiere bochten en hogere snelheden.

Divide and conquer.

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:10

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik heb me wel aangemeld, maar het blijft moeilijk om dagen vast te zetten.

Onder voorbehoud dus.

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

wimpie schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:15:
Kunnen we de verzamel- en vertrekplaats niet beter verplaatsen naar de 'bovenkant' van het rondje. Dan ligt het vertrekpunt centraal in NL, mensen uit omgeving Utrecht en nog hoger moeten anders eerst ~50 km naar beneden rijden, rondje (langs huis :o ) van 200 km en dan weer 50 km omhoog.
Nee, want anders kan ik niet uitslapen :P Maar we kunnen als compromis bijvoorbeeld starten bij de McDonalds in Meerkerk, vlak bij punt Q op de route.
Verder ziet het er leuk uit, let wel op dat de dijk langs de rijn overal 60 km/h uur is, en aardig druk met voetgangers, fietsers en andere vormen van recreatie. Echt scheuren of doortrekken is er dan totaal niet bij. Op rechte stukken heb je wellicht mooi uitzicht, maar qua rijden is het niet zo uitdagend. De bochten zijn flauw en de snelheid ligt laag. Er zijn binnendoor vast wel betere wegen te vinden met mooiere bochten en hogere snelheden.
Suggesties voor aanpassingen aan de route zijn welkom natuurlijk. De vorige keer zijn we ook over de Lekdijk gereden en volgens mij ging dat prima. Het hoeft van mij geen race te worden....

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Wokschotel schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:06:
[...]

Nee, want anders kan ik niet uitslapen :P Maar we kunnen als compromis bijvoorbeeld starten bij de McDonalds in Meerkerk, vlak bij punt Q op de route.

[...]

Suggesties voor aanpassingen aan de route zijn welkom natuurlijk. De vorige keer zijn we ook over de Lekdijk gereden en volgens mij ging dat prima. Het hoeft van mij geen race te worden....
McDonalds Meerkerk lijkt mij een prima startpunt, en makkelijk te bereiken. Het hoeft inderdaad geen race te worden, maar een beetje doorkachelen is altijd wel lekker, maar dat kan altijd naar eigen inzicht. :>
Suggesties voor de route heb ik verder niet echt, ken de wegen onder Utrecht eigenlijk niet zo goed om te weten waar mooie bochten en stukken liggen.

Divide and conquer.

• The Druid
wimpie schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:07:
[...]

McDonalds Meerkerk lijkt mij een prima startpunt, en makkelijk te bereiken. Het hoeft inderdaad geen race te worden, maar een beetje doorkachelen is altijd wel lekker, maar dat kan altijd naar eigen inzicht. :>
Suggesties voor de route heb ik verder niet echt, ken de wegen onder Utrecht eigenlijk niet zo goed om te weten waar mooie bochten en stukken liggen.
Wellicht ff posting doen op MF met de route en de vraag of mensen uit de regio suggesties hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Startpunt van de te rijden route maakt niet zo heel veel uit, dus of dit nou Meerkerk wordt óf bijvoorbeeld Waardenburg/Zaltbommel is allemaal om het even. In die "Meeting-Manager" moet je echter iets opgeven omdat anders voor een ieder een zelf in te vullen veld open blijft staan met als (waarschijnlijk) gevolg dat iedereen een ander startpunt in gaat vullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik kijk even een weekje van te voren of ik wel of niet mee kan. Heb een beetje onregelmatig rooster de laatste tijd :N

No signature required.

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

HET IS NAJAAR *O*

No signature required.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Afgelopen vrijdag te horen gekregen dat ik gister geopereerd moest worden aan m'n rechterknie. Kom net van de fysio af om te kijken hoe of wat met de revalidatie. Dat word de eerste 3-4 weken nog even niet rijden wsl. :X
Zal het dus zo ff veranderen in de meeting planner!

• Mud
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 21:35

Mud

Welke datum gaat het btw worden :P

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Mud schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:50:
Welke datum gaat het btw worden :P
Voordat jij je rijbewijs hebt >:)

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
aangemeld. dan zal ik met mijn Suzuki gs500 naar het zuiden afdwalen.

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

DECOY88 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:19:
aangemeld. dan zal ik met mijn Suzuki gs500 naar het zuiden afdwalen.
Meerkerk!!!!! Zie de geupdate startpost.

• Mud

Mud

Chakotay schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:06:
[...]

Voordat jij je rijbewijs hebt >:)
Dat duurt nog wel een paar maandjes gok ik :P

• The Druid
Wanneer gaan we noohoouhoouuuuuuuu !

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

The Druid schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:57:
Wanneer gaan we noohoouhoouuuuuuuu !
5 Oktober kan iedereen zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Hmmmm.....

Volgens het andere Motortopic zijn er een hoop mensen die hun rijbewijs deze zomer gehaald hebben. Waarom melden die zich niet gewoon aan voor een lekkere najaarsrit door het mooie dijkengebied? 8)

Aanmelden doe je HIER!!!

En ten overvloede: Op verzoek is de startlokatie verschoven naar de Mc.Donalds te Meerkerk. Dit omdat deze lokatie voor de meeste personen nét iets centraler ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Wimmel, wil je mij een plezier doen en komende dagen beslissen over de datum. Het is namelijk erg lastig om zoveel dagen in mijn agenda te blijven blokkeren voor activiteiten en ik verwacht dat meerdere mensen dit probleem ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

wimmel_1 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:41:
Hmmmm.....

Volgens het andere Motortopic zijn er een hoop mensen die hun rijbewijs deze zomer gehaald hebben. Waarom melden die zich niet gewoon aan voor een lekkere najaarsrit door het mooie dijkengebied? 8)

Aanmelden doe je HIER!!!

En ten overvloede: Op verzoek is de startlokatie verschoven naar de Mc.Donalds te Meerkerk. Dit omdat deze lokatie voor de meeste personen nét iets centraler ligt.
Zoals ik al zei, ik weet pas een week van te voren of ik kan komen ja of nee. Ik vul dus ook NIET de meeting manager in. OP zaterdag kan ik sowieso niet. Ik zit de laatste tijd een beetje vaak in de boeken vanwege mijn studie!!

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Even wat updates:

Omdat het (terecht) lastig is voor iedereen om alle dagen open te blijven houden in de, waarschijnlijk toch al druk bezette, agenda's is er gekeken naar een datum waarop er, op het moment van schrijven, zoveel mogelijk deelnemers aanwezig kunnen zijn.

Dit was op dit moment Zondag 5 Oktober.

12 Oktober houden we voorlopig ook nog even open als mogelijke datum in verband met eventueel slecht weer op de vijfde. Uiteraard gaan we hier niet vanuit, dus 5 Oktober staat bij dezen als datum.

The Druid schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:27:
Wimmel, wil je mij een plezier doen en komende dagen beslissen over de datum. Het is namelijk erg lastig om zoveel dagen in mijn agenda te blijven blokkeren voor activiteiten en ik verwacht dat meerdere mensen dit probleem ervaren.
Even gekeken naar de meeste aanmeldingen: DONE 8)

M3rcury schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:32:

>>KNIP<<
OP zaterdag kan ik sowieso niet. Ik zit de laatste tijd een beetje vaak in de boeken vanwege mijn studie!!
Speciaal voor Uwes: Twee Zondagen open gehouden 8)

VOOR DE REST:

Aanmelden doe je HIER!!!

En nogmaals: Op verzoek is de startlokatie verschoven naar de Mc.Donalds te Meerkerk. Dit omdat deze lokatie voor de meeste personen nét iets centraler ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mooi dat er een datum bekend is.

Ik weet nog niet of ik mee ga. Waarschijnlijk weet ik het pas een week van te voren. Als ik mee wil gaan laat ik dat in dit topic van te voren weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

wimmel_1 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:18:

En nogmaals: Op verzoek is de startlokatie verschoven naar de Mc.Donalds te Meerkerk. Dit omdat deze lokatie voor de meeste personen nét iets centraler ligt.
Kan ik mooi over de lekdek dr heen knallen :9

No signature required.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Take me with u >:)

Kom daar niet al te vaak dus ....

[ Voor 57% gewijzigd door charrel op 18-09-2008 08:01 ]

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

charrel schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:00:
Take me with u >:)

Kom daar niet al te vaak dus ....
Je wilt met mij mee rijden???

No signature required.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Als je niet bang bent dat je door een boxer bijgehouden wordt in de bocht :+

M'n 2e gaat maar tot 110 ...

[ Voor 23% gewijzigd door charrel op 18-09-2008 12:24 ]

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

charrel schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:23:
Als je niet bang bent dat je door een boxer bijgehouden wordt in de bocht :+
Uiteraard niet. Ik ben (als 1 van de weinige supersporters denk ik :+ ) van mening dat je aan zo'n ding veel meer hebt in nederland, en dan met name in de korte bochten, dan aan een supersport ;)

Stiekem hoop ik dat ik de Guzzi stelvio van mijn werk mee kan nemen voor die dag :)

Mijn 1e gaat tot 129!!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door M3rcury op 18-09-2008 12:25 ]

No signature required.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40
De 5e kan ik in ieder geval niet. Indien het uitgesteld wordt naar de twaalfde dan moet ik even kijken. Waarschijnlijk kan ik dan wel. Wellicht dat ik er dan wel bij ben.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:58
Jammer dat de route net alle mooie wegen mist en ipv bochtige dijkjes doorgaande drukke N-wegen te pakken. (Zuidelijke Lekdijk, Lingedijken enz), anders was ik ook wel ff meegereden (R1100GS for that matter)

[ Voor 16% gewijzigd door Autoreply op 24-09-2008 02:00 ]

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Autoreply schreef op woensdag 24 september 2008 @ 01:56:
Jammer dat de route net alle mooie wegen mist en ipv bochtige dijkjes doorgaande drukke N-wegen te pakken. (Zuidelijke Lekdijk, Lingedijken enz), anders was ik ook wel ff meegereden (R1100GS for that matter)
Hoezo :? Volgens mij zitten er genoeg leuke dijkjes in.

Doe anders zelf een suggestie. Wimmel_1 heeft ook nog een alternatieve route opgesteld:
http://maps.google.nl/map...259,0.413704&ie=UTF8&z=12

• Autoreply
Een deel van deze bijvoorbeeld :)

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

In 'onze' route zitten toch ook genoeg dijkjes lijkt me zo?

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik moet me voor 5 oktober sowieso afmelden.. ik moet werken 8)7

No signature required.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Autoreply schreef op woensdag 24 september 2008 @ 01:56:
Die route die Wokschotel er onder gezet heeft is voorzien van méér dan genoeg bochtjes zou ik zo denken. Dat jij toevallig dat stukje Lek/Lingendijk (goed) kent wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat er niet meer lekkere dijkweggetjes te vinden zijn, hè 8)

Die route in de openingspost was ook meer om aan te geven in welke regio we zouden gaan rijden én was nog helemaal gebaseerd op het vertrekpunt in Waalwijk.

Maareh .... we gaan je nou uiteraard zien verschijnen met je R1100GS, hè :*) Erg leuke fiets voor dit soort route's overigens .... maar da's m'n R6 eigenlijk óók wel :+
M3rcury schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:48:
Wa's dâ nou ... Speciaal voor Uwes de Zondagen open gehouden, gaat 'ie werken 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 24-09-2008 16:52 ]

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

M3rcury schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:48:
jij heiden! werken op zondag dat mag toch helemaal niet ;)

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

wimmel_1 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:51:

Wa's dâ nou ... Speciaal voor Uwes de Zondagen open gehouden, gaat 'ie werken 8)
kwam erachter dat mijn collega vrij had, en ik had afgesproken dat ik in het weekend altijd wel kon als mijn collega vrij had :r

BAH :( :( :( :( :(

de vorige heb ik ook al gemist :(

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
wimmel_1 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:51:
[...]

Die route die Wokschotel er onder gezet heeft is voorzien van méér dan genoeg bochtjes zou ik zo denken. Dat jij toevallig dat stukje Lek/Lingendijk (goed) kent wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat er niet meer lekkere dijkweggetjes te vinden zijn, hè 8)
75% van die andere wegen ken ik ook goed, maar er zitten gewoon erg veel rechte provinciale wegen tussen terwijl er toffe dijkjes in de buurt lopen.
Maareh .... we gaan je nou uiteraard zien verschijnen met je R1100GS, hè :*) Erg leuke fiets voor dit soort route's overigens .... maar da's m'n R6 eigenlijk óók wel :+
Nope, ik heb komend weekend een vergadering. Volgende week kan volgens mij wel.

• The Druid
Btw hoe laat gaan we (alle ballen) verzamelen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
En weer wat updates:

Gisteren alvast even de gehele route gereden om te kijken of we overal gewoon door kunnen, totaal bijna 200 Km van start (A) tot eindpunt (S). De route bevat voor het merendeel secundaire wegen over de dijken en door wat dorpjes, een paar stukken "N" weg als verbindingsroute's, een paar kilometer autosnelweg (omdat de route anders te lang zou worden), een (gratis) tochtje met een veerpond én een stukje gravelweg van ongeveer 500 meter. Voor ieder wat wils, dus eigenlijk ;)
Omdat het denk ik niet de bedoeling is om de gehele route in het zelfde tempo als gisteren-ochtend te rijden én omdat er ook nog ergens gelunched zal moeten worden lijkt het me het beste dat we rond de klok van 11:00 uur vertrekken vanaf het startpunt bij de Mc.Donalds te meerkerk. Verzamelen zal dan iets eerder moeten: 10:30 uur.
Rond 13:15 uur zullen we ergens gaan eten (op eigen kosten, uiteraard ;)) om dan rond de klok van 14:00 uur de weg weer te vervolgen. De aankomst op het eindpunt zal vervolgens ergens rond de klok van 16:30 uur liggen.

Resumé

De te rijden route

10:30 uur : Verzamelen bij de Mc.Donalds te Meerkerk (ZH). (Lokatie / Kaart)
11:00 uur : Vertrek Meerkerk.
12:15 uur : Sanitaire stop / Benen strekken / Peuken pauze.
13:15 uur - 14:00 uur : Lunch.
15:15 uur : Sanitaire stop / Benen strekken / Peuken pauze.
16:30 uur : Aankomst Gorichem.

Alle tijden zijn uiteraard alleen maar ter indicatie. Als we onverhoopt ergens wat meer tijd nodig hebben zijn al deze tijden dus aan verandering onderhevig. Maar..... 't is Zondag, dus dat mag volgens mij nooit een groot probleem worden.

Als er bij de aankomst in Gorichem nog mensen zijn die zin hebben om gezamelijk ergens wat te gaan drinken en eten dan kunnen we dat denk op dat moment het beste even bepalen, lijkt mij. De vorige keer was ik helaas niet in de gelegenheid daar aan deel te nemen maar achteraf bleek ook dat erg gezellig geweest te zijn.

Voor de volledigheid uiteraard nog wat (standaard) wetenswaardigheden:

• Iedereen is verantwoordelijk voor zijn / haar eigen rijgedrag én verkeersveiligheid.
• Let op degene die achter je rijd, zie je die niet meer, rij dan langzamer totdat je hem / haar ziet.
• Bij kruispunten/rotondes in principe rechtdoor, slaan we af dan wachten we tot de groep weer compleet is.
• Als het te snel gaat óf er is wat anders aan de hand: Laat het weten !! Rijd nooit boven je normale "kunnen".
• Op de "N" wegen en snelwegen liefst zoveel mogelijk "baksteen-gewijs" rijden
• Zorg ervoor dat je bij vertrek (ruim) voldoende brandstof hebt. (Tango Tankstation langs de Mc.Donalds te Meerkerk ;))
• Kijk van tevoren even goed naar de buitentemperaturen in verband met kleding / handschoenen.

En als laatste: Hoop mee op goed / droog weer. Als het zoals afgelopen weekend wordt dan teken ik ervoor _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.weathernews.nl/freedata/mdmidden.gif

edit:

Voor diegenen die zich nog niet aangemeld hebben maar toch graag mee willen: HIER AANMELDEN !!
Als je jezelf niet aangemeld hebt en op het laatste moment tóch besluit om mee te gaan sturen..... "Feel Free To Join And Be Welcome".

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 29-09-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Druid komt met 2 tweakers btw, maar die prutser heeft geen toegang tot Vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Had wel meegewild, maar mijn Shadow is stuk, van de Vulcan ligt het motorblok uit elkaar en de CBR van mijn man is te hoog voor me ;(

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker

takker

]HuT[ klaassenster

Haalt die Buell de 200km wel?!?

edit: ik bedoel natuurlijk op 1 tank benzine :+

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
zo dat word op tijd mijn bed uit zondag. ben geen fan van de snelweg op mijn naked gs500 en via de dijkjes en andere binnendoor weggetjes zal het een uurtje of 3 worden voor ik er ben. dan zijn in ieder geval me bandjes warm. dus voor de terug weg. meld ik me alvast om na de tour wat te eten en te drinken voor ik weer rustig aan naar huis ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Het word dus nu Zondag?
Dan vrees ik dat ik het niet ga redden.. (maar daar gingen jullie hopelijk al een beetje vanuit..)

btw over de gedrags regels:
• Houd elkaar tijdens de rit in de gaten. Óók diegene die achter je rijdt, zodat er geen "knip" ontstaat in de groep.
zou ik veranderen in:
Let op degene die achter je rijd, zie je die niet meer, rij dan langzamer tot je hem ziet.
Bij kruispunten in principe rechtdoor, slaan we af dan wachten we tot de groep weer compleet is.

Als je die regels volgt kan je elkaar nooit kwijtraken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@ Xochiquetzal: Jammer dat je niet mee kunt, volgende keer beter zullen we maar denken, toch?
@ Takker: Na de lunch komen we in Tiel een hele rits tankstations tegen, da's op ongeveer 150 Km.
@ Toolkit: Uiteraard jammer als je er niet kunt zijn, maar daar hielden we inderdaad min of meer al rekening mee.

En zinnetjes zijn even aangepast, komt inderdaad beter over zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

mmmm mijn afspraak van Zondag heeft afgezegd.. dus als ik maandag vrij kan krijgen en de baas (mrsT) het OK vind dan zou ik eventueel toch kunnen... mmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

t wordt van het weekend kut weer -O-

dus mooi verschuiven naar volgende week, dan kan ik als het goed is ook mee :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

M3rcury schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:32:
mm dan blijf ik maar gewoon thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
M3rcury schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:32:

dus mooi verschuiven naar volgende week, dan kan ik als het goed is ook mee :+
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

* Chakotay kijkt ook even aan wat het weer doet...

Woonwerk rijden met kloteweer prima, maar plezierritjes doe ik liever niet in de stortregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Chakotay schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:44:
* Chakotay kijkt ook even aan wat het weer doet...

Woonwerk rijden met kloteweer prima, maar plezierritjes doe ik liever niet in de stortregen :)
Gisteren ochtend even naar Beekbergen gereden vanuit Den Haag 35 km file rijden is toch best wel lang ...

Als het inderdaad plenst van de regen dan stel ik voor dat we hem doorschuiven want dan rijden we niet voor onze lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Wokschotel en ondergetekende hadden ook al wat DM verkeer gehad over het weer aanstaande zondag. Als de vooruitzichten morgen niet beter worden voor komende zondag dan zullen we helaas weinig anders kunnen doen dan het hele gebeuren een week op te schuiven én weer opnieuw te gaan hopen op goed / droog weer.

Morgen zullen we hier uiteraard wel even laten weten óf de planning gaat wijzigen. Een beetje water is niet erg, maar het is uiteraard niet de bedoeling dat we tot op de draad nat én tot op het bot koud gaan worden.

We'll keep you updated ;)

Én wie heeft de meeting-manager verstopt.... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker

takker

]HuT[ klaassenster

We kunnen altijd nog gaan waterfietsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

wimmel_1 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:04:
Wokschotel en ondergetekende hadden ook al wat DM verkeer gehad over het weer aanstaande zondag. Als de vooruitzichten morgen niet beter worden voor komende zondag dan zullen we helaas weinig anders kunnen doen dan het hele gebeuren een week op te schuiven én weer opnieuw te gaan hopen op goed / droog weer.

Morgen zullen we hier uiteraard wel even laten weten óf de planning gaat wijzigen. Een beetje water is niet erg, maar het is uiteraard niet de bedoeling dat we tot op de draad nat én tot op het bot koud gaan worden.

We'll keep you updated ;)
Bij deze dus:

De rit van aanstaande zondag gaat ivm de slechte weersverwachtingen NIET, ik herhaal NIET door en wordt dus verschoven naar volgende week zondag 12 oktober

1 plaatje zegt meer dan duizend woorden:

Nu zul je alsnog zien dat het zondag fantastisch weer wordt maar gezien de voorspellingen zit dat er niet in.

[ Voor 3% gewijzigd door Wokschotel op 15-11-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud

Mud

ik kan volgende week zondag niet ivm een migratie @ werk :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
tot de 12e dan. 15mm regen en de hele dag rijden is geen fijne combi. niet dat het onmogelijk is. woon werk doe ik dit weekje ook op de motor naar Amsterdam. 50 km met 15 km filerijden ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

DECOY88 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:49:
tot de 12e dan. 15mm regen en de hele dag rijden is geen fijne combi. niet dat het onmogelijk is. woon werk doe ik dit weekje ook op de motor naar Amsterdam. 50 km met 15 km filerijden ongeveer.
Ik kom gewoon niet als er meer dan 40% kans is op regen. Ik heb gewoon geen zin om in de regen te rijden.. dus even volgende week afwachten, hopen op mooi weer.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Stelletje mietjes :+ Wat maakt een beetje regen nou uit ....
Handvatverwarming en electrische vest aan en gaan :Y
Maar tot volgende week dan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

charrel schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 07:55:
Stelletje mietjes :+ Wat maakt een beetje regen nou uit ....
Handvatverwarming en electrische vest aan en gaan :Y
Maar tot volgende week dan dus!
Handvatverwarming, dat is pas voor mietjes :P Ik heb liever koude dan kleffe en zweterige handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Liever koud? lol, waren vorige winter nog een paar dagen toeren. Zonder handvatverwarming ga je dan toch echt dood. Vriend van me die mee was had het ook niet. Die kon soms na 30min al niet meer rijden omdat z'n handen te koud werden ..........
Raden wat het eerste was wat ie kocht toen ie thuis was......

Verwarmde handschoenen :Y)

Dan maar lekker warm, en ze worden alleen maar een beetje klef als het regent en het temperatuur verschil te groot is. Als het alleen maar koud is hou je het stukken langer vol.
Vest is eigenlijk van m'n vriendin, die heeft het altijd koud onderweg :| maar in dat soort situaties gebruik ik hem toch ook wel. Hoef je lekker niet al teveel lagen onder je motorjas!

[ Voor 7% gewijzigd door charrel op 03-10-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het zo koud als nu blijft ga ik ook niet meer rijden dan nodig is, een ritje van 30 min naar eindhoven en mn handen zijn al bijna bevroren :P. Nouja, relatief gezien koud dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, ik heb zelf afgelopen winter alleen wat dikkere handschoenen aangedaan, nergens last van terwijl ik nog dagelijks 120 km woonwerk deed. Ik rij ook wel met 10°C nog in zomerhandschoenen rond, misschien heeft dat er iets mee te maken :P

Als ik nu uit het raam kijk zie ik vooral heel veel regen, goede keuze dat de boel is uitgesteld volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Hadden we lekker kunnen bikkelen, waardeer je die warme choco met slagroom tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

charrel schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:07:
Hadden we lekker kunnen bikkelen, waardeer je die warme choco met slagroom tenminste :)
Het is de GoT najaars rit he, niet de elefantentreffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ik vind het altijd wel wat hebben zeiknat en tikkie verkleumd thuis komen. Net ook ff stukje gereden, ff lekker uitwaaien d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Nou, het weer voor komende zondag ziet er een stuk beter uit! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Misschien is dit handig om de GPS-problemen van de vorige keer te voorkomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Chakotay schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 22:04:
Als ik je zeg dat ik die route een week of twee geleden op zaterdag ochtend (vroeg) in iets meer dan 2 uur gereden heb ..... >:) (Alleen dat stukje van Meerkerk naar Gorichem niet .... en ik was vertrokken vanuit Den Bosch/Bokhoven).....

Moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat het toen weinig meer te maken had met het confirmeren aan verkeersregels ... vooral wat max. snelheid aangaande

Zondag zullen we het maar gewoon wat rustiger aan doen en er een lekker ontspannen ritje van maken .... Anders voldoet dit topic niet meer aan de eisen van van GoT en gaat er een slotje op 8)

Uit de Policy - Vervoer:
Wat niet mag in Vervoer:
• Afspreken wanneer je met je vrienden die straatrace ook alweer zou houden
• -------
• ----
>:) O-)

[ Voor 34% gewijzigd door Will_M op 10-10-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Straatrace? We gingen toch gewoon gemiddeld touren })
Chakotay schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 22:04:
Als iemand er dan is even een garmin file van maakt voor me, java moet ik niet :+

[ Voor 77% gewijzigd door charrel op 10-10-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
charrel schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:48:
Straatrace? We gingen toch gewoon gemiddeld touren })

[...]

Als iemand er dan is even een garmin file van maakt voor me, java moet ik niet :+
Zoiets ??

Kan niet testen óf ze werken ... Ik heb geen TomTom óf Garmin :+

Én die regel uit de policy is sowieso niet van kracht voor "ons" .... gaat over een race afspreken met vrienden >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 10-10-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

wimmel_1 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:04:
[...]

Zoiets ??

Kan niet testen óf ze werken ... Ik heb geen TomTom óf Garmin :+

Én die regel uit de policy is sowieso niet van kracht voor "ons" .... gaat over een race afspreken met vrienden >:)
Gooi 'm even in keeskees7! (Geen garmin...)

Hmm... krijg 'm niet zo aan de gang... ('t formaat voor tomtom zou ook op .itn moeten eindigen eigenlijk)

[ Voor 10% gewijzigd door steveman op 10-10-2008 14:24 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
steveman schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:10:
[...]

Gooi 'm even in keeskees7! (Geen garmin...)

Hmm... krijg 'm niet zo aan de gang... ('t formaat voor tomtom zou ook op .itn moeten eindigen eigenlijk)
Dat .OV2 Bestandje zou voor TomTom moeten zijn?? .itn is ook te maken, maar dan krijg je 5 bestanden i.v.m. te veel punten ;) (210 ipv 48)...

Maar is toegevoegd. Kan het helaas zelf niet testen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

wimmel_1 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:29:
[...]

Dat .OV2 Bestandje zou voor TomTom moeten zijn?? .itn is ook te maken, maar dan krijg je 5 bestanden i.v.m. te veel punten ;) (210 ipv 48)...

Maar is toegevoegd. Kan het helaas zelf niet testen :S
Ah ja, dat is idd de max voor een route, dhr. koploper zal dan even moeten switchen tussentijds...

Die ov2's zijn geloof ik voor poi's, flitspalen etc.

Hmm, wel opeens een leuk progprojectje bedacht... het minimum aantal routepunten bepalen zodat de route behouden blijft :9

Die met 5 .itn's werkt :)

Al zie ik al wel een hoop waypoints dicht op elkaar, dat betekent waarschijnlijk dat het ook met minder punten kan... maarja, als googlemaps het met zoveel punten doet kun je ook niet veel anders...

Máár, 't werkt dus wel :)

[ Voor 34% gewijzigd door steveman op 10-10-2008 14:57 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Werkt hier iig op de garmin, toppie. Zal hem zo nog even nalopen, zijn inderdaad wel heel erg veel waypoints :o

Dat stukje ophemertsdijk wat je mist is niet zo bijzonder, net onder Tiel?

[ Voor 25% gewijzigd door charrel op 10-10-2008 18:14 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste