Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
/me Topic history:

/me Patch 1.09Diablo 2
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 1
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 2
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 3
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 4
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 5
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 6
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 7
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 8
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 9
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 10
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 11
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 12
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 13
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 14
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 15
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 16
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 17
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 18
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 19
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 20
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 21
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 22
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 23
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 24
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 26
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 27
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 28
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 29
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 30
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 31
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 32
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 33
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 34
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 35
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 36
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 37
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 38
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 39
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 40

/me Links
/me GOT SPELERSLIJST
/me GOT Diablo Forum
/me Blizzards Diablo site!
/me Diabloii.net! meest bekende onofficiele Diablo II site
/me The Arreat Summit (Blizzard's Diablo II site)
/me Diablo2.com forum
/me Diabloii.net Forums
/me D2jsp Trading-forum

/me Officiele Downloads
/me Diablo II Playable Demo
/me Patch 1.11b

/me Nuttige Informatie / Tools
/me Het antwoord op de meeste van je Diablo vragen

/me Character Builds/Guides Collection

/me Hardcore Unlocken
/me Multi-sessie install uitleg voor dummies
/me Andy bug uitleg

/me Item Guide
/me Runeword Finder
/me v1.11 Magic Find guide
/me Alles wat je maar wilt weten over items en item drops
/me Site met statistieken van item drops e.d.

/me Skill Calculator
/me Diverse Calculators
/me necro pet calculator
/me Weapon dam calculator
/me Weapon Speed Calculator

/me Uber Tristram Guide
/me Diablo Clone Forum en Informatie
/me Diablo Clone Server List

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
Zo, Alweer een nieuwe ben nog druk aan het traden voor hammerdin gear.

heb trouwens een sorc circ gevonden op sc ladder.
http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry61431099

Pm offer is 400 ft :9~

ben benieuwd hoe dit afloopt heh:D

sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
wel uitkijken met pm-trades, willen nog wel is scammen. probeer ervoor te zorgen dat ie in je topic post

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Sjorzo schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:02:
Zo, Alweer een nieuwe ben nog druk aan het traden voor hammerdin gear.

heb trouwens een sorc circ gevonden op sc ladder.
http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry61431099

Pm offer is 400 ft :9~

ben benieuwd hoe dit afloopt heh:D

sjorzo.
waar heb je die gevonden?
ik wil er ook wel eens zo1 vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gister met Kwakke's Poison-Necro Hell Maggots geprobeerd met mijn Hammerin-to-be. Maggot always sucks maar nu nog veel meer omdat Kwakke's Necro in no-time RiP ging. Geen idee waardoor eigenlijk. Gelukkig wel loot aan, dus veel gear gered.
Dus Kwakke, als je nog iets nodig hebt hoor ik het wel.

Overige projecten: lvl13 Wolf-druid (nog nooit geprobeerd) en een lvl3 Paladin. Ik twijfel sterk tussen een 1-pt Zmiter (al vaak gedaan) en een Tesladin/Venegance/iets met Conviction Aura. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 10:52
Doe maar zmiter, want ik ben nu een tesladin aant maken :p M'n javazon staat ook @ lvl 27 te campen dus binnekort tijd voor wat chaos runs op nightmare. Gister eentje gedaan met sjors en in 1 run 7 levels erbij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Wat's needed? I'll build it...

Bo barb is ondertussen grotendeels af, lvl 80 nu met maxed BO (36 na 1e shout).
Needs zijn torch, anni en jewelery en belt met + skills (soj, BK, arach)

Hammerdin staat te wachten op lvl 44 ofzo... moet dringend lvl'en maar daar neem ik mijn tijd deze keer wel voor...

Merkte gisteren dat we wel killing power miste bij Baal, misschien een javazon voor de charged strike? Of andere boss-killing build (zmiter,Kick-sin,...) neerpoten.

Wat doen bk's en arachnids tegenwoordig op d2jsp?
En een low barb torch? Tenzij iemand hier er nog eentje heeft natuurlijk...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iemand met een smiter op scl die me nu direct ff kan helpen met ubers???

*Dalyxia whisper me aub :) zou erg mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok done, maldred heeft ff geholpen ging wel aardig goed, helaas een necro 18-11 torch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:53
Ah das jammer Dalyx. :(
Ik hoop dat ik binnenkort eens wat Destruction keys kan runnen en dan wat ubertjes gaan doen. :)
Moet alleen nog me necro afmaken.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
yago schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:22:
Merkte gisteren dat we wel killing power miste bij Baal, misschien een javazon voor de charged strike? Of andere boss-killing build (zmiter,Kick-sin,...) neerpoten.
Als het goed is ga ik em dalijk levelen die javazon van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
OK guys, mijn nieuwe paladin moet dan maar een Zmiter worden. Zeker nu Chaffy nauwelijks meer online is 8). In de toekomst dan maar iets met Conviction. Nooit gedaan, maar lijkt me wel cool en behulpzaam voor al die Sisy-Sorcs.
Ik zelf ben altijd zeer bevreesd voor dat groene aura bij monsters, dus dat moet wel iets goeds zijn.
Maar ala, Zmiter dus. Ben al driftig op zoek naar gear. Collectie tot nu toe:

Armor: Smoke, Guardian Angel en Duress (had een Um uit HF Hell). Endgame: voorlopig GA/Duress
Helm: Blacktorn's Face, Rockstopper, Tals Mask. Endgame: Guil.Face (heb ik nog niet)
Wapen: Heavens Light (2 sockets) = Endgame
Schild: Mosers. Endgame=Sanctuary in 40%+ Sacred Targe (heb ik nog niet)
Gloves: Venom Grip, Lava Gout (heb geen Bloodfists). Endgame: Draculs (heb ik nog niet)
Boots: Gore Rider = Endgame
Belt: String of Ears. Endgame: Verdungo's of Thundergods Vigor (heb ik nog niet)
Ringen: Ravenfrost (crappy) + Dwarfstar/Carrion Wind/Natures Peace (heb ik nog niet)
Amu: voorlopig een rare amu. Endgame: Highlord's/Seraph's Hymn/Mara's/Metalgrid (heb ik nog niet)

Een Torch en Anni zit er niet in, vrees ik. Skillers ook niet, maar die zijn niet belangrijk op Zmiter. Verder een hoop res.charms natuurlijk. Als er nog plek over is wat life-charms.
Redelijke outfit, moet lukken lijkt me. Als ik ooit tot Uber-trist kom is met name Draculs en Guil.Face zeer gewenst. Da's nog een lange weg te gaan, maar als iemand ze te koop heeft/ziet.... laat maar weten.

Heb wel al Countess en Summoner aan het MF-ritje van mijn Javazon toegevoegd. Die gaan neer in no-time dus Terror/Hate Keys mag het probleem dus niet zijn. Heb ook al Nita paar keer gedaan maar da's toch wel een "met-de-billen-bij-elkaar" trip. Gaat niet echt soepel met Javazon. Met mijn Summoner is het nauwelijks een probleem, alleen zeker zo langzaam.
Zoals het er nu bij staat moet ik die D-keys maar ergens kopen. Heeft een van jullie een char die goed D-keys kan runnen?

Jullie hebben al heel behoorlijke Encher/BO-er en een paar sterke Hammerdins dus ook de Mini-Ubers mogen geen probleem zijn.

De rest van mijn chars zijn nog steeds in leven. Lvl84 Summoner staat de laatste tijd stil (was mijn start-char), lvl88 Javazon is "af", heeft een standaard MF-rondje en verleent wat hand- en spandiensten.
Laatste dagen mijn lvl74 Hammerdin gespeeld. Heeft nu redelijke gear (75/90/95/90 res, 125fcr, 5k damage) en nog plek voor sockets in Tiarra (+2 skills, 20%fcr),GA (800 def) en Wizzy. Ook hier zijn Torch/anni zeer welkom, maar verre toekomstmuziek.

Lang verhaal, maar ben dus op zoek naar: D-keys, Draculs, Guil.Face en end-game ring+amu voor Zmiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mini-ubers met hammerdins?

Denk dat dit ook sneller gaat met smiter op uber-izual's minions na...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh nee, niet weer die hammerdins ;)
Als jullie die af hebben roep maar, ik heb geen zin meer om weer een week solo te levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:47:
oh nee, niet weer die hammerdins ;)
Als jullie die af hebben roep maar, ik heb geen zin meer om weer een week solo te levelen ;)
Heeej Pheno, ben je al weer terug?
Ik moet nog beginngn met Zmiter (lvl3 nu) dus lopen we wel samen.

Hammerdin is erg makkelijk voor het clearen van het pad naar de mini-ubers (IM , PI etc.). De mini-ubers zelf doet de Zmiter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tollo heb ook een smiter.
Alleen niet een standaard smiter.

Hij blijft alleen steken @ lvl 62 :)
Moet nog steeds een guilaumens face hebben.
Met salvation aura aan heeft hij @ hell geen max resist.
ff wat voor verzinnen :P

..

HANS niet weer een rip.
Zeker die lightning beetle's ?

Mijn Dagger Ama moet nog wel wat lvl's ik zie dat er weer nieuwe serie Baalrun normal komt :P
Heb namelijk wel wat lvl's nodig, mis str voor gerke's shield.

Gister ff online, fout melding en ik kwam daarna bnet niet op :S
15min geprobeerd daarna hoop opgegeven.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:17:
Tollo heb ook een smiter.
Alleen niet een standaard smiter.

Hij blijft alleen steken @ lvl 62 :)
Moet nog steeds een guilaumens face hebben.
Met salvation aura aan heeft hij @ hell geen max resist.
ff wat voor verzinnen :P

..

HANS niet weer een rip.
Zeker die lightning beetle's ?

Mijn Dagger Ama moet nog wel wat lvl's ik zie dat er weer nieuwe serie Baalrun normal komt :P
Heb namelijk wel wat lvl's nodig, mis str voor gerke's shield.

Gister ff online, fout melding en ik kwam daarna bnet niet op :S
15min geprobeerd daarna hoop opgegeven.
Ik weet niet waar Kwakke dood door ging.... Heb mijn Ama maar gehaald om Maggot verder te clearen en zijn gear te kunnen redden. Amma kwam niks "engs" meer tegen maar het kan dat intussen de poison zijn werk heeft gedaan (en Amma heeft LF/FA --> ranged).

Tja, Dedl, een Zmiter zonder max. resist in Hell red het al helemaal niet in Trist. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:14:
[...]

Hammerdin is erg makkelijk voor het clearen van het pad naar de mini-ubers (IM , PI etc.). De mini-ubers zelf doet de Zmiter natuurlijk.
ik heb gisteren izual en duriel allebij alleen met hammerdin gedaan, lillith is ne wat te sterk nog, maar minions in matrons den gaan hard neer, daarna met maldred lillith en ubers gedaan, alternatieve manier, smiter salvation aan, hammerdin gearswitch naar crushing blow en concentration, meph ging binnen 10 seconden liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Dalyxia schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

ik heb gisteren izual en duriel allebij alleen met hammerdin gedaan, lillith is ne wat te sterk nog, maar minions in matrons den gaan hard neer, daarna met maldred lillith en ubers gedaan, alternatieve manier, smiter salvation aan, hammerdin gearswitch naar crushing blow en concentration, meph ging binnen 10 seconden liggen
Die mini ubers zijn idd bijzonder makkelijk, behalve dan lilith.

En ja meph blijft de lastigste maar hij ging ook wel snel dood.Hij deed bij mij dan ook niks meer van dmg, maar dat was mss omdat ie op jouw aan het meppen was en niet op mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik tpde altijd met hammerdin naar de miniuber om em met zmiter vervolgens in een paar tikken neer te leggen, dat werkte imho heel wat beter dan er met m'n zmiter heen te gaan :o(Zmiter had geen eni :p). Als je ench/bo nodig hebt of gewoon zo hulp met levelen dan roep maar, heb m'n tesladin nu grotendeels af dus die kan ook assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 15:38

M_V

Dalyxia schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

Gear? (en dmg, fcr en life) Want ik ben daar altijd wel ff mee bezig..... ik vind het niet echt viable met mijn toch vrij ok-e hammerdin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ubers solo'en met hammerdin is een no-go voor zover ik het ooit heb gedaan. Je doet veel te weinig schade en kan veel te weinig klappen incasseren om meph plat te krijgen. Zonder life tap oid kun je ubers gewoonweg niet doen. Als ik ze met m'n smiter doe dan knalt m'n lifebol(na bo iets van 2,6k life) nog steeds van vol naar 1/10 elke seconde ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27

Flapmo

and back is gigi!

tollo71 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:24:
OK guys, mijn nieuwe paladin moet dan maar een Zmiter worden. Zeker nu Chaffy nauwelijks meer online is 8). In de toekomst dan maar iets met Conviction. Nooit gedaan, maar lijkt me wel cool en behulpzaam voor al die Sisy-Sorcs.
Ik zelf ben altijd zeer bevreesd voor dat groene aura bij monsters, dus dat moet wel iets goeds zijn.
Maar ala, Zmiter dus. Ben al driftig op zoek naar gear. Collectie tot nu toe:

Armor: Smoke, Guardian Angel en Duress (had een Um uit HF Hell). Endgame: voorlopig GA/Duress
Helm: Blacktorn's Face, Rockstopper, Tals Mask. Endgame: Guil.Face (heb ik nog niet)
Wapen: Heavens Light (2 sockets) = Endgame
Schild: Mosers. Endgame=Sanctuary in 40%+ Sacred Targe (heb ik nog niet)
Gloves: Venom Grip, Lava Gout (heb geen Bloodfists). Endgame: Draculs (heb ik nog niet)
Boots: Gore Rider = Endgame
Belt: String of Ears. Endgame: Verdungo's of Thundergods Vigor (heb ik nog niet)
Ringen: Ravenfrost (crappy) + Dwarfstar/Carrion Wind/Natures Peace (heb ik nog niet)
Amu: voorlopig een rare amu. Endgame: Highlord's/Seraph's Hymn/Mara's/Metalgrid (heb ik nog niet)

Een Torch en Anni zit er niet in, vrees ik. Skillers ook niet, maar die zijn niet belangrijk op Zmiter. Verder een hoop res.charms natuurlijk. Als er nog plek over is wat life-charms.
Redelijke outfit, moet lukken lijkt me. Als ik ooit tot Uber-trist kom is met name Draculs en Guil.Face zeer gewenst. Da's nog een lange weg te gaan, maar als iemand ze te koop heeft/ziet.... laat maar weten.

Heb wel al Countess en Summoner aan het MF-ritje van mijn Javazon toegevoegd. Die gaan neer in no-time dus Terror/Hate Keys mag het probleem dus niet zijn. Heb ook al Nita paar keer gedaan maar da's toch wel een "met-de-billen-bij-elkaar" trip. Gaat niet echt soepel met Javazon. Met mijn Summoner is het nauwelijks een probleem, alleen zeker zo langzaam.
Zoals het er nu bij staat moet ik die D-keys maar ergens kopen. Heeft een van jullie een char die goed D-keys kan runnen?

Jullie hebben al heel behoorlijke Encher/BO-er en een paar sterke Hammerdins dus ook de Mini-Ubers mogen geen probleem zijn.

De rest van mijn chars zijn nog steeds in leven. Lvl84 Summoner staat de laatste tijd stil (was mijn start-char), lvl88 Javazon is "af", heeft een standaard MF-rondje en verleent wat hand- en spandiensten.
Laatste dagen mijn lvl74 Hammerdin gespeeld. Heeft nu redelijke gear (75/90/95/90 res, 125fcr, 5k damage) en nog plek voor sockets in Tiarra (+2 skills, 20%fcr),GA (800 def) en Wizzy. Ook hier zijn Torch/anni zeer welkom, maar verre toekomstmuziek.

Lang verhaal, maar ben dus op zoek naar: D-keys, Draculs, Guil.Face en end-game ring+amu voor Zmiter.
Ik heb nog een torch voor je, en ook wel draculs. Mag je zo hebben.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Flapmo schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

Ik heb nog een torch voor je, en ook wel draculs. Mag je zo hebben.
Heel graag!!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Mr. deep pockets begint torches uit te delen :p Even een vraagje, raden jullie me aan voor stormshield te gaan of voor spirit monarch op m'n javazon to be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Jacub86 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:29:
Mr. deep pockets begint torches uit te delen :p Even een vraagje, raden jullie me aan voor stormshield te gaan of voor spirit monarch op m'n javazon to be?
Mijn huidige HCL lvl88 Hybrid Amazon is gebaseerd op de guide van Nightfish (Google naar Fishyzon).

Kenmerken:

Pluspunten:
+ zeer leuk om te spelen :)
+ tri-ele damage (Light/Cold/Phys) dus geen problemen met LI's
+ budget-gear, geen high-end spul nodig
+ zowel goed solo, als in teams (Valkyre/Decoy/FrozenArrow/Mass damage)
+ geen one-trick-pony, kan vrijwel elke act/quest/boss aan
+ heeft zeer goede AoE-skills (LF/FA) en goede single target skill (CS)
+ max block en max resist redelijk makkelijk te behalen

Minpunten:
- zeer mana-intensief
- lage AR en phys.damage dus slechte leech
- geen teleport dus geen extreem snelle Boss-runner (Andy/Meph)

Skills:

Passive and Magic Skills
Inner Sight - 1
Slow Missiles - 1
Critical Strike - 1
Penetrate - 1
Dodge - 1
Avoid - 1
Evade - 1
Decoy - 1+
Valkyrie - 1+
Pierce - 2 (9 na +skills)
Javelin and Spear Skills
Jab - 1
Power Strike - 1
Lightning Bolt - 1
Lightning Strike - 1+
Poison Javelin - 1
Plague Javelin - 1
Charged Strike - 20 (CS)
Lightning Fury -20 (LF)
Bow Skills
20 Cold Arrow
20 Frozen Arrow (FA)
1 Prereq.

Een high-lvl Valk is zeer robuust en doet ook nog redelijke schade. Ik heb zelf een low-lvl Valk (lvl11 na +skills). Deze fungeert puur als extra afleiding en "urly warning system" (HCL!). Gaat de Valk in no time neer dan moet ik sterk uitkijken. Daarbij heb ik de extra physieke damage van de Valk niet nodig.

De Lightening spells (LF en CS in dit geval) killen alles dat niet Lightening Immune (LI) is zeer veilig en snel.
Kenmerken LF en CS:
+ veel baat bij +skills (makkelijk te krijgen)
+ niet erg Increased Attack Speed (IAS) afhankelijk
+ vereist geen Attack Rating (AR) voor de Light. damage
+ geen hoge investering in Dex nodig --> meer Vita
+ je gebruikt schild --> max block makkelijk te doen
+ group killer (LF) en single target killer (CS)
- slechte life/mana leech door lage fhys. damage en lage CTH (lage AR)
- zeer mana intensief

Als je ook solo wilt spelen in Hell is het zeer gewenst om een oplossing te hebben voor de talrijke LI's.
Daarvoor zijn er ruwweg 3 opties:

(1) phys. damage met bowskill (Strafe/Multi/GA)
- vereist hele andere gear dan LF/CS, met name IAS en AR (hoge investering in Dex/Penetrate)
- gevaar van Strafe-lock (dit is HCL!)
+ goede life/mana-leech
(2) phys. damage met java-skill (throw/Jab) + merc/valk
- duurt te lang --> makkelijk swarmed (geen knockback/freeze)
- jab vereist dat je face-to-face gaat met de baddies (link op HC)
+ geen idee
(3) cold damage door Frozen Arrow
+ ook met name +skill afhankelijk
+ extra veilig door freezing effect. Iedere charm met +cold dam verlengt de Freeze-time.
+ ook een AoE spell met splash-damage
+ geen AR vereist voor cold-damage gedeelte
- zeer mana intensief
- slechte life/mana leech door lage fhys. damage en lage CTH (lage AR)

De 3e optie (FA) heeft dus zeer veel overeenkomsten met LF/CS en stelt dezelfde eisen aan de gear.
Beiden hebben zeer veel baat bij +skills, vereisen geen AR en IAS, hebben slechte leech en zijn zeer mana-intensief.

Gear:

Om de hoge mana-dorst te lessen en mana-leech hier nauwelijks werkt zijn items met "+mana after kill" zeer goed. Omdat ik alleen maar HCL speel is veiligheid veel belangrijker dan snelheid en %MF.
Mijn focus ligt daarom op (max.) resists, block, Damage Reduction etc. Niet op Hell Meph runnen in 90 sec met 400% MF. Alle door mij genoemde gear is simpel te vinden of te krijgen/ruilen/maken met pgems en low-mid runes.

Armor: Treachery (CtC Fade en Venom, FHR en IAS), Smoke (resists, FHR)
Helm: Valkyrie Wing (+2 skills, FHR, FRW en +mana/kill) Perfect !!
Weap.Switch 1: Titan’s Revenge + Moser's (redelijke block, veel resists) /Whistans Guard/Strormshield
Weap.Switch 2: Melody RW in +3 skills boog (+skills voor FA), 6s boog met PSaphires (veel Freeze-time)
Gloves: +2 skills/20IAS/etc. , Frostburn (voor mana)
Boots: Silkweave (mana), Natalya’s Soul, Aldur’s Advance etc.
Amu: +skills/resists, Cat’s Eye
Rings: Ravenfrost + Resists/Life/Mana-ring
Belt: Razortail (Pierce nodig voor LF en FA)

Als je rijk bent komen er uiteraard andere opties beschikbaar (CoH/Enigma/Shako/SoJ/Torch/Anni/Mara’s/Stormshield)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
K thx maar ik ga voor puur lightning, de gear was wel ruwweg wat ik verwachtte en ik denk dat ik maar voor stormshield ga met een pdia ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Flap,

toevallig geen barb torch op reserve liggen in je torches-zak?
Heb ik weer +3 BO extra voor Got-baalruns te BOën.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:14:
[...]

Neuh. Nog niet terug. En paper mario, zelda ds etc is uit geloof ik. Zoals gezegd: geen gear, geen chars en geen zin om weer enorm veel moeite te doen om te levelen. Die eerste char zit me nog steeds niet lekker: 3 dagen bezig om 50- op de ladder te komen en dan weer dood. Zonde van mijn tijd dat solo'en, en samenspelen lukt niet omdat ik meestal op de tijden kom dat er niemand is. Of als jullie nm baal of zo doen, als ik met mijn level 15 charretje aan kom wapperen. Nah, we lopen denk ik niet samen.

Bericht voor broer (zag geen reactie op mail, dus dan maar zo): kom vrijdag wat later graag, het is veel te druk op vrijdagmiddag bij schiphol. Wij landen 17.15, voor we de koffers hebben is het 18.00. Met mazzel van landingsbaankeuze :z

Voor de rest: ben nu in nagasaki, na een dagje megakrater (de vulkaan aso) en een helicoptervluchtje er over 8)
Nog een dagje de toerist uit hangen in nagasaki en een dagje shoppingmalls in hakata en dan weer vliegen naar tokyo en dan weer naar amsterdam. Eens kijken of ik nog wat vage spelletjes op de ds kan scoren O-)
Nadat mijn kitlens naar de klote is gegaan (vol op het glas gevallen door een rugzak die me even in de steek liet, bandje liet los) toch al mijn creditcard gebruikt :X

1 ding zal ik niet missen: die ******toetsenborden met japanse instellingen en toetsen :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Offtopic: Try Jump voor de DS, schijnt echt tof te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Heb gisteren de Edge-boog en Gheeds geleend van Kwakke en er 2.5 mil aan gold doorheen gegambled aan Tiarra's en Amulets. Enige bruikbare dat ik heb overgehouden zijn 2x +3 WarCry amu's (waarvan 1-tje naar Maldred is) en een +2 WarCry amu. Ik heb geen BO-Barb (en geen geplanned), maar maak altijd graag "gebruik" van jullie BO. Dus welke GoT-BO-Barb heeft nog baat bij een +2 of +3 amu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:24:
Heb gisteren de Edge-boog en Gheeds geleend van Kwakke en er 2.5 mil aan gold doorheen gegambled aan Tiarra's en Amulets. Enige bruikbare dat ik heb overgehouden zijn 2x +3 WarCry amu's (waarvan 1-tje naar Maldred is) en een +2 WarCry amu. Ik heb geen BO-Barb (en geen geplanned), maar maak altijd graag "gebruik" van jullie BO. Dus welke GoT-BO-Barb heeft nog baat bij een +2 of +3 amu?
Vergeet steeds edge te gebruiken..
jas altijd een hoop gold door heen zonder edged.

Heb wel mooie ring gegambled.
Dual Resist +15Dex ring
Belt een Dual res +11 Str belt.

Niet gek zeg ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Jacub86 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:59:
K thx maar ik ga voor puur lightning, de gear was wel ruwweg wat ik verwachtte en ik denk dat ik maar voor stormshield ga met een pdia ofzo
Persoonlijk heb ik een hekel aan de beperkingen van een 1-trick-pony (1 element character). Als je een Java maakt puur voor Cowruns is full-lightening het beste. Als je een Infinity hebt zijn de meeste LI's ook geen probleem. Anders.... tja....
LF krijgt helaas maar 1% extra damage van punten in synergieen en killed prima met maar 1 synergie maxxed. Voor CS geld dat deze met LF maxxed ook snel genoeg de Bosses plat legt. Ik zie nauwelijks voordeel nog meer damage voor CS. Simpelweg niet nodig.
FA als backup werkt enorm lekker. Alles staat stil en de cold damage is zeer behoorlijk.

Een Javazon die veel CS gebruikt staat toch redelijk vaak toe-to-toe met de bad guys zodat een melee-schild zoals SS behoorlijk veel extra safety brengt. Persoonlijk geef ik daar de voorkeur aan. De extra skills (fcr is overbodig) van Spirit zijn mooi meegenomen maar niet echt nodig.
Het grootste gevaar komt van de LI's die je soms swarmen. Denk aan die LE-LI-Beetles icm Conviction en Multishot-Boss.

@Pheno: ik geloof dat je broer al heel fatsoenlijke gear heeft verzameld. Iedere run met hem gaat het van "OMFG....." terwijl ik steeds denk dat er niks valt 8)
En ik geloof dat ik, als 1 van de weinigen, behoorlijk matchende speeltijden heb (06.15u). Dus wij gaan wel samen op pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

yago schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:59:
Flap,

toevallig geen barb torch op reserve liggen in je torches-zak?
Heb ik weer +3 BO extra voor Got-baalruns te BOën.
Uh misschien wel :+. FF kijken of ik zelf mijn Stun-baba wil maken :).

@phen iedereen heeft wel gear voor je. Je speeltijden --> ik verveel me hele dagen maar niet veel zin dia in me eentje te spelen :p.

[ Voor 18% gewijzigd door Flapmo op 02-10-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ach pheno dat levelen zal niet zo'n probleem zijn, 30-60 mins enchgame en je bent lvl 20, daarna rush naar nm chaos/hell chaos en 1 uur later ben je lvl 60. Klaar voor br's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:12:
Ach pheno dat levelen zal niet zo'n probleem zijn, 30-60 mins enchgame en je bent lvl 20, daarna rush naar nm chaos/hell chaos en 1 uur later ben je lvl 60. Klaar voor br's.
Dat hoor ik zo vaak, ik heb ze nog nooit gehad die rushes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 02:29:
[...]

Niks mee te maken, ik houd Soepkip wel warm :)

Heb al een +3 MA Amu en +3 MA Gloves voor je Assa (hint, hint).

@Flapmo: tnx he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233705

uhu gister choas run ws zo lvl 67:p. En we gaan maar door. soepkip komt helemaal weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik ben weer gaar voor vandaag. Elke dag 30+ graden is wel lekker, maar ook soms best warm :+
Handig zo'n hotel met gratis internet 8)

Probleem met happyfeet: die is niet te rushen door classic, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Anoniem: 233705 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:29:
uhu gister choas run ws zo lvl 67:p. En we gaan maar door. soepkip komt helemaal weer goed
Zelfs je broer zegt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hoeft ook geen classic te doen, heb nog chars die ancients moeten doen. zorg gewoon ervoor data iemand lvl 20, 40 is en je kunt vooruit.
gewoon in town blijven staan en hop je mag zo door naar hell :P.

vraag maar aan got. gisteren was uber dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Flapmo schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:01:
[...]

Uh misschien wel :+. FF kijken of ik zelf mijn Stun-baba wil maken :).
Zou super zijn!
Damn maandje weg en jullie zijn alweer lekker rijk... Nu ikke nog :p
[...]

Nog niet terug in het land en alweer aan het zagen? ;)
Ik begin er ook weer aan als jij terug bent, kunnen we gezellig samen lopen...
Een lekkere ench vinden we wel en BOën kan ikzelf.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ench heeft diezelf:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phneo doet wel of die poor kenny is maar ondertussen ;). Ik heb inderdaad wel wat gevonden maar is niet uber of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik heb nog een low assa torch voor je liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25
Vraagje heb vanochtend (had even tijd :) ) een titans gevonden (das toch die javelin?). Kan iemand mij vertellen hoeveel dat waard is?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
@hcl ongeveer 2-4 fg afhankelijk van de ed. Perf(200ed) zou nog wat meer waard kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

tollo71 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 07:57:
[...]

Niks mee te maken, ik houd Soepkip wel warm :)

Heb al een +3 MA Amu en +3 MA Gloves voor je Assa (hint, hint).

@Flapmo: tnx he!!!
yw :). Had ze toch nog liggen, deed er niets mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik ben nog opzoek naar 2x ravenfrost, iemand die er 2 heeft liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:26:
Phneo doet wel of die poor kenny is maar ondertussen ;). Ik heb inderdaad wel wat gevonden maar is niet uber of zo
Ah, je hebt die 5 sojs op mule gevonden 8) :+
En 2x superior breathe of dying, 8 cohs en natuurlijk die 2 perf +3 superior faithbows....

:D

En die encher is een lachertje, zoveel damage kan ik er niet mee doen als ik me lowlevel scum ge-enched heb. Je houdt ze maar warm, maar die magenecro en andere chars mogen weg. Kutgear, dus niet leuk om op nm mee te spelen. Ik ga toch guitar hero 3 en paper mario 2 spelen, moet nog pokemon diamond uithalen en vast nog wat andere dingen te doen in rpg land voor ds of wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25
Jacub86 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:19:
@hcl ongeveer 2-4 fg afhankelijk van de ed. Perf(200ed) zou nog wat meer waard kunnen zijn.
tis 164 op scl maar bedankt!

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
pheno als je ench nodig hebt voor boost of een rush wisp me dan maar hoor help ik je wel meej en voor gear check gothcmule voor stuff zit geen gosu gear op maar wel leuk low gear. heb zelf ook nog wel stuff als je wat zoekt.

jacub check die gotmules voor ravenfrost heb er gisteren dacht ik er opgezet.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Dan heeft iemand anders em al, aangezien ie er niet op zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
ZTeeVeR schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

tis 164 op scl maar bedankt!
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=10432114&f=170 <<-- hier staat alles wat iets waard is (SCL), staat je item er niet op, dan is het niet echt iets waard.

Voor de mensen die niet in fg rekenen: 1 fg ~ 3-4 perfect gems en de prijzen van de runes staan bovenaan die post.

een 164 ed titans is dus: 1-5 fg (ik denk 1...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister een MAL uit HF getrokken.

Getrade met sjorzo voor een FAL KO THUL ETH :P
Mis alleen nog de KO die had hij momenteel niet.
Die hou ik nog wel ff te goed.

Heb ik eindelijk een obediance voor een merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
ik heb anders die KO voor je hoor. wisp me maar als je hem nodig hebt.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Derr_Hans schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:20:
Gister een MAL uit HF getrokken.

Getrade met sjorzo voor een FAL KO THUL ETH :P
Mis alleen nog de KO die had hij momenteel niet.
Die hou ik nog wel ff te goed.

Heb ik eindelijk een obediance voor een merc.
Mooie trade voor sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:54:
[...]
Ah, je hebt die 5 sojs op mule gevonden 8) :+
En 2x superior breathe of dying, 8 cohs en natuurlijk die 2 perf +3 superior faithbows....

En die encher is een lachertje, zoveel damage kan ik er niet mee doen als ik me lowlevel scum ge-enched heb. Je houdt ze maar warm, maar die magenecro en andere chars mogen weg. Kutgear, dus niet leuk om op nm mee te spelen. Ik ga toch guitar hero 3 en paper mario 2 spelen, moet nog pokemon diamond uithalen en vast nog wat andere dingen te doen in rpg land voor ds of wii.
ik snap echt niet hoe mensen nog steeds pokemon spelen

komop, steeds weer een nieuwe game met hetzelfde principe zelfde video kwaliteit, alleen heet charsi nu niet charsi maar tjarshi en is ie niet rood maar blauw....

en dat 346 delen....

anyway, na mijn eerste torch heb ik bloed geproefd dus ik wil meeeeer :P, ga dus maar snel een echte smiter maken, die vengeance/holyshock lul werkt niet op hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
[...]

zeg maar waneer.

heb het halve got al geboost norm-nm-hell + hell cs runs.

Dus ik hoor het graag Pheno.
waneer en waar ik moet boosten of hell csen.

Ja, Hammerdin is nu helemaal af ;)
Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Heeft iemand hier nog wat items voor een summoning necromancer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:12:
Heeft iemand hier nog wat items voor een summoning necromancer?
HCL?
SCL?

ik heb nog wel wat rommeltjes op SCL, wat low level spul

+3 skills amu
+3 skills helmet
peasant crown
verschillende wands
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Dalyxia schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:20:
[...]

HCL?
SCL?

ik heb nog wel wat rommeltjes op SCL, wat low level spul

+3 skills amu
+3 skills helmet
peasant crown
verschillende wands
etc
Ja vergeten erbij te zetten, SCL.

Maar ik ben niet erg rijk btw..

[ Voor 3% gewijzigd door Xerox op 03-10-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:28:
[...]

Ja vergeten erbij te zetten, SCL.

Maar ik ben niet erg rijk btw..
morgen of overmorgen heb ik wel wat rommeltje voor je gratis, ben ooit met een summoner begonnen maar heb hem nooit afgekregen, die spulletjes kan je wel krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Wat is een Astreon's Iron Ward waard?
262% Enhanced Damage, 183% bonus to Attack Rating, Damage +59, Damage reduced by 7 en +4 Combat Skills?
(Prijs op d2jsp en ingame graag.. :))

Oh, SCL. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Xerox op 04-10-2007 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
quote: Shakuhachi,Wed, Oct 3 2007, 09:52pm
hey kerel,

Ja ik leef nog.. superdruk met school. Ik wil proberen dit blok te slagen. Overigens kan ik op het moment niet gamen aangezien ik mijn pols gebroken heb. Moet alles met 1 hand doen... net zo irritant..

laat iedereen weten dat ik zodra mogelijk weer terug ben.. mis diablo gigantisch :D

gr Bas
bij deze dus; hij komt terug (Bas aka shakuhashi) ;)

afgelopen dagen bezig geweest op classic, en heb mn soso nu op lvl 46. aangezien dat allemaal solo was, was het gister wel weer eff lekker om party te spelen; lekker blind door de cs heen :) hoef nu nog maar <100mio voor next lvl :X

soso classic kan inmiddels dia nm aan, zij het nog niet supergemakkelijk (wel 75% fire/lightres, wat ook wel nodig is bij 400 life :o

mn necromancer is inmiddels weer lvl 12 op LoD, dus die komt er ook weer aan ;)

iemand nog een raven over op LoD?

da's wel handig icm ench :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:08:
Zo, ik ben weer gaar voor vandaag. Elke dag 30+ graden is wel lekker, maar ook soms best warm :+
Handig zo'n hotel met gratis internet 8)

Probleem met happyfeet: die is niet te rushen door classic, dus....
tollo weet inmiddels ook dat je met >10minuten met 5K ench een redelijk end komt _/-\o_ doen we gewoon een paar keer en je zit in hell :)

...en zelfs assa's vinden een boog dan leuk :+ anders doe je maar eff blades gooien om in de stemming te blijven ^^

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31650

even een vraagje over runewords...Gisteren vond ik een 5 socket ghost spear (oid.. :) )

Zou je daar ook een "Doom"mee kunnen maken?

( Doom 5 Socket Axes/Polearms/Hammers Hel + Ohm + Um + Lo + Cham )

Spear staat er niet bij, maar toch... kan het of niet?

Edit: Volgens mij kun je niks moois maken met een 5 socket spear...:(

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 31650 op 04-10-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:32:
[...]

tollo weet inmiddels ook dat je met >10minuten met 5K ench een redelijk end komt _/-\o_ doen we gewoon een paar keer en je zit in hell :)

...en zelfs assa's vinden een boog dan leuk :+ anders doe je maar eff blades gooien om in de stemming te blijven ^^
Waanzinnige Ench inderdaad! Wel link als je lekker "ploink-ploink" pijltjes aan het schieten bent op de Council-members en de ench loopt af :+. Behoorlijk schrik-momentje.
Wat is nu precies het voordeel van CS runnen ipv Baal? Allebei lvl85 area's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
In CS zitten meer mobs, dus je hoeft minder snel van game te veranderen. Gisteren lvl 5-19 in 1 hell cs run :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:49:
In CS zitten meer mobs, dus je hoeft minder snel van game te veranderen. Gisteren lvl 5-19 in 1 hell cs run :p
op lvl 5 al naar CS?
Krijg je die lvl's dan als je zelf killed of laat je dat doen? Dacht niet dat ik veel xp ving als ik me liet boosten... (begint dan pas vanaf lvl25 ofzo)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grootste verschil met Baalruns en Hell CS runs is dat er op Hell CS run niet eerst lvl 60 hoef te zijn voor ancients.

Na lvl 60 kan je verder met baal runnen.
Gister vanaf lvl 43 naar 69 gegaan met CS runs ging goed hoor :P

Heb nu men gear aan op Kira's na dan. Heb wel een mooie 20 al res +2 amazon 24%enDam Corclet gekregen van Sjorzo :)

Wellicht als ik mijn resist op een andere manier voor elkaar kan krijgen dat ik kira op merc zet :)
En die circlet blijf dragen :)

--

Dyna -
Spears zijn useless je kan er alleen een BotD in maken en ander "all weapon" runewords.
Maar de mooi high damage "obediance / doom / enz enz" niet.

BotD Warpike is dan wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Derr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:07:
Grootste verschil met Baalruns en Hell CS runs is dat er op Hell CS run niet eerst lvl 60 hoef te zijn voor ancients.

Na lvl 60 kan je verder met baal runnen.
Gister vanaf lvl 43 naar 69 gegaan met CS runs ging goed hoor :P
ahh, I see :). Snap het nu.

Zmiter is nu lvl19. Lvl5 in HellCS lijkt me vragen om problemen. Kun je daar inderdaad als low-lvl goede XP krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:07:

Spears zijn useless je kan er alleen een BotD in maken en ander "all weapon" runewords.
Maar de mooi high damage "obediance / doom / enz enz" niet.

BotD Warpike is dan wel weer leuk.
warpike is het wapen met de meeste base-dmg voor een merc dacht ik,
dus een BotD warpike is het ultieme high-dmg wapen voor een merc...
jammer dat het geen aura geeft alleen (en het zo duur is)

is dus vooral goed voor een goldfind barb die travi laat killen door zn merc --> geen cold dmg, dus kan je horken...
262% Enhanced Damage, 183% bonus to Attack Rating, Damage +59, Damage reduced by 7 en +4 Combat Skills?

d2jsp:
Astreons low - 5-10 fg
Astreons med - 15-20 fg
Astreons high - 25-40 fg
Astreons perf - 60-100 fg

Astreons heeft 240-290 ED, 2-4 combat skills,

ik zou zeggen dat je low ED hebt (of medium) en high skills,
uds een med-high
dus ong 20 fg
dat is ingame 4 pul, of mal+pul

Goeie kans dat ik deze wel eens gevonden heb en getossed... als die pala wapens met +skills toss ik meestal... ben eens 2 maanden bezig geweest om een hand of blessed light te verpatsen... dan gaat de lol van die rommel wel over ;) (maar deze is dus wel degelijk wat waard ^^)

[ Voor 71% gewijzigd door Mooneater op 04-10-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Moon, wanneer ben je "uitgeprutst" op SC en kom je weer gewoon meedoen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
yago schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:02:
[...]

op lvl 5 al naar CS?
Krijg je die lvl's dan als je zelf killed of laat je dat doen? Dacht niet dat ik veel xp ving als ik me liet boosten... (begint dan pas vanaf lvl25 ofzo)
Yeah geen probleem, via classic naar a4 hell komen, ff converten en gaan met die cs runs. Wij gebruiken sjorzo z'n hammerdin als killer, gewoon steeds met ll chars op safespots gaan staan en xp leechen. Level 20-25 moet je ff normal cowen ivm weinig xp, maar daar kun je rustig verder gaan met cs runs, in 8p game ben je echt in no time lvl 60. Daarna kun je weer gaan br'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

warpike is het wapen met de meeste base-dmg voor een merc dacht ik,
dus een BotD warpike is het ultieme high-dmg wapen voor een merc...
jammer dat het geen aura geeft alleen (en het zo duur is)

is dus vooral goed voor een goldfind barb die travi laat killen door zn merc --> geen cold dmg, dus kan je horken...

[...]

d2jsp:
Astreons low - 5-10 fg
Astreons med - 15-20 fg
Astreons high - 25-40 fg
Astreons perf - 60-100 fg

Astreons heeft 240-290 ED, 2-4 combat skills,

ik zou zeggen dat je low ED hebt (of medium) en high skills,
uds een med-high
dus ong 20 fg
dat is ingame 4 pul, of mal+pul

Goeie kans dat ik deze wel eens gevonden heb en getossed... als die pala wapens met +skills toss ik meestal... ben eens 2 maanden bezig geweest om een hand of blessed light te verpatsen... dan gaat de lol van die rommel wel over ;) (maar deze is dus wel degelijk wat waard ^^)
man, astreon is hartstikke goed, +4 !! ! ! ! skills, 33%cb, 80-240 magic damage, slows target 25%, +40-85 damage, 10%ias

hartstikke goed wapen om de ubers mee omver te smiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^

Alleen die magic damage heb je niets aan met smiten, smite brengt geen elementa/magic damage over.
Wel die 40-85 damage (physical), zie dit als +340 damage van grief alleen dan een ietsiepietsie minder :P

Heaven's Light is beter.
33% CB
-33% Tareget Def (voor Zeal)
20% IAS
1-2 Socks voor shaels
of +physical damage (niet percentage)
2-3 skills
10-15 life after demon kill en er zijn veel demons :P

[ Voor 32% gewijzigd door Derr_Hans op 04-10-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:24:
[...]

Yeah geen probleem, via classic naar a4 hell komen, ff converten en gaan met die cs runs. Wij gebruiken sjorzo z'n hammerdin als killer, gewoon steeds met ll chars op safespots gaan staan en xp leechen. Level 20-25 moet je ff normal cowen ivm weinig xp, maar daar kun je rustig verder gaan met cs runs, in 8p game ben je echt in no time lvl 60. Daarna kun je weer gaan br'en.
mmmh, een aanrader dus ! ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Behoorlijk, als je ziet dat we gister in 2.5 uur lvl 65 chars hadden(met 3 man) waarbij we zelfs eerste 20 levels via ench hadden gedaan! tuurlijk, ubertrist exp gaat nog een stap sneller, maar ook dat zit er binnekort aan te komen @ hcl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:57:
Behoorlijk, als je ziet dat we gister in 2.5 uur lvl 65 chars hadden(met 3 man) waarbij we zelfs eerste 20 levels via ench hadden gedaan! tuurlijk, ubertrist exp gaat nog een stap sneller, maar ook dat zit er binnekort aan te komen @ hcl.
Begon met 43 en met een 1.5 uur al lvl 69 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 02:53:

even nog over die necro van je, dit heb ik allemaal wel voor je, geen idee of je wat ervoor terug hebt maar daar kunnen we nog over onderhandelen:

Trang armor
Trang gloves
Trang belt
Trang shield
arm of king leoric
undead crown crown
+2 summon 22%mf amu
ume lament's wand

gele coronet
+2 necro skills
100 ar
7-25 cold damage
5% life stolen per hit
+13 dex
14% mf

gele circlet
+2 curse skills
+2 minimun damage
+19 strength
+20 Cold resistance
+58 Lightning resistance
+20 Fire resistance
+20 Poison resistance
damage reduced by 3

edit: heb er ook nog een summon skiller clean bij :)

het zijn wel behoorlijke items, dus gratis krijg je ze niet :)

edit: roep maar wat je er voor kan geven, als je een leuke rune ofzo hebt :) krijg je het hele boeltje

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 04-10-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie nu pas, sjorzo heeft CS runs gedaan en hij had een MAL nodig en ik kan een MAL niet direct gebruiken.

Vandaar en Obediance hielp mij meer dan een MAL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:16:
[...]

Zie nu pas, sjorzo heeft CS runs gedaan en hij had een MAL nodig en ik kan een MAL niet direct gebruiken.

Vandaar en Obediance hielp mij meer dan een MAL :P
Tenslotte zijn we gotters onder elkaar en wie geeft wat ie heeft is waard dat ie leeft!
:d

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Idd elkaar helpen vind ik belangrijker dan een eindeloze berg fg's hebben. En ik heb gemerkt dat sjors zeker geen misbruik van je zal maken, aangezien ie deze week al heel wat tijd aan mij(en nog enkelen) heeft "verneukt" door ons te rushen/lvl'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Jacub86 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:59:
Idd elkaar helpen vind ik belangrijker dan een eindeloze berg fg's hebben. En ik heb gemerkt dat sjors zeker geen misbruik van je zal maken, aangezien ie deze week al heel wat tijd aan mij(en nog enkelen) heeft "verneukt" door ons te rushen/lvl'en.
haha,

sjorzo haalt het 's nachts wel weer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Wat de tijd of het misbruik maken? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
de tijd, ik mf savonds/snachts wel eens.

+ savonds dropt er meer als overdag. (bij mij dan)
en ik mag graag csruns + boosts geven.

help jullie er mee en heb nog eens kans op iets moois ook in cs.

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Jacub86 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:06:
Wat de tijd of het misbruik maken? :o
de tijd natuurlijk :P

die kirl is hooked denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Hehe mooi toch, dan heb ik bijna altijd cs/br's tot m'n beschikking :p

edit:

Sorry sjors, maar zojuist die lvl 22 soso van me alweer geripped :( Was mezelf ff aant cowen met ench+bo en ik kreeg lagspike, maar er waren geen mobs in m'n scherm te zien dus ik dacht die wacht ik ff uit, maar toen game terugkwam stond er een boze koe m'n gezicht in te slaan :( Volgens mij probeerd een hogere macht me aan het studeren te houden door alles te rippen wat ik aanraak :(

[ Voor 74% gewijzigd door Jacub86 op 04-10-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:16:
Hehe mooi toch, dan heb ik bijna altijd cs/br's tot m'n beschikking :p

edit:

Sorry sjors, maar zojuist die lvl 22 soso van me alweer geripped :( Was mezelf ff aant cowen met ench+bo en ik kreeg lagspike, maar er waren geen mobs in m'n scherm te zien dus ik dacht die wacht ik ff uit, maar toen game terugkwam stond er een boze koe m'n gezicht in te slaan :( Volgens mij probeerd een hogere macht me aan het studeren te houden door alles te rippen wat ik aanraak :(
Hogere macht?
Tenzij je examens heb binnenkort kan je die nog wel even negeren ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjorzo schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:10:
de tijd, ik mf savonds/snachts wel eens.

+ savonds dropt er meer als overdag. (bij mij dan)
en ik mag graag csruns + boosts geven.

help jullie er mee en heb nog eens kans op iets moois ook in cs.

Sjorzo.
je bedoelt: je bots (want je hebt er nu 2 draaien toch?) doen meer mf-runs als jij ligt te slapen dan dat jij overdag zelf doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
yago schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:55:
[...]

Hogere macht?
Tenzij je examens heb binnenkort kan je die nog wel even negeren ;)
morgen tentamens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Dalyxia schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:01:
[...]

je bedoelt: je bots (want je hebt er nu 2 draaien toch?) doen meer mf-runs als jij ligt te slapen dan dat jij overdag zelf doet

Welke bot gebruik je sjors?
Om mijn rijkdom te vergroten misschien geen slecht idee (eens die goeie build er is).

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:14:
[...]

Welke bot gebruik je sjors?
Om mijn rijkdom te vergroten misschien geen slecht idee (eens die goeie build er is).
hij gebruikt een bijna zelf gescripte, waardoor die dus best lastig te detecteren is lijkt me

anyway, ik heb weer is alle geluk van de wereld

HELL ! ! ! hellforge...... een FAL RUNE

GOD #@(%Y&@#%#@%*@#$% wat heb ik daar nou weer aan dan

NIGHTMARE hellforge.... een HEL RUNE

#@%&(%&@ waar blijven die gul runes zeg... pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Dalyxia schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

hij gebruikt een bijna zelf gescripte, waardoor die dus best lastig te detecteren is lijkt me

anyway, ik heb weer is alle geluk van de wereld

HELL ! ! ! hellforge...... een FAL RUNE

GOD #@(%Y&@#%#@%*@#$% wat heb ik daar nou weer aan dan

NIGHTMARE hellforge.... een HEL RUNE

#@%&(%&@ waar blijven die gul runes zeg... pffff
ach wees blij dat het maar SCL is :+

mijn hoogste deze ladder is tot nog toe ook maar een ist; terwijl ik de vorige ladder nog regelmatig de hoofdprijs trok (um's & gul's :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMG OMG OMG

volgende char

HELL hellforge.... HEL RUNE

NIGHTMARE hellforge... FAL RUNE

precies omgedraaid....

*&#$@%*&($@#$@!#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik heb ook alleen maar fals/lums eruit kunnen halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Troost je, mijn laatste had io op zowel nightmare als hell Oo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
Hey Peke, wanneer kom je weer eens op Bnet. Toenet m'n Cleric geripped (zie forum), gear staat nu tijdelijk op de oude Cleric. Maar rebuild komt eraan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:32:
[...]

Geen zin, lowlevel gear is wat het is: lowlevel gear. Daar ga ik geen uber mee neer krijgen. Dank, maar ik heb nog een lijstje met andere dingen die ik leuker vind op het moment.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.