Het lijkt mij voor de leesbaarheid van het forum wel zo handig. Onderwerpen zijn met de search gemakkelijk terug te vinden en is het duidelijk wat er precies in zo'n topic besproken wordt. In een groot topic loopt alles door elkaar heen, zijn vragen lastig terug te vinden (veel herhaling) en is de kans op het dumpen van simpele vraagjes enorm veel groter.Maeslant schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:52:
[...]
Maar om voor elke vraag over wat voor software dan ook elke keer een topic te openen vind ik zo raar. En dan krijg je ook vaak geen reactie.
Persoonlijk vind ik het handiger om wél dat soort dingen een eigen topic te vinden, en blijkbaar vinden de modjes en admins dat ook, getuige de mededeling die ik hiervoor postte.
Ander subforum, andere modjes. Overigens is ook niet elke hack vergelijkbaar. Zo is mijn Archos Gmini 400 "gehackt" door een exploit in de firmware. De firmware zelf wordt onaangetast gelaten, er wordt niks gemodificeerd of beveiligingen weggehaald. Volkomen legaal dus. Ik kan me dan voorstellen dat er bij apparaat X niet over gesproken mag worden en bij apparaat Y wel. Zoals al aangegeven is het een grijs gebied en moet er ergens een grens getrokken worden.nils7 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:15:
Dat is al 1:
T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen
wil niet zeurderig over komen maar er moet wel 1 lijn getrokken worden vind ik!
Overigens weet ik niet wat er in dat topic gebeurd, maar als het naar jouw mening illegaal is kun je dat beter aankaarten in PSGG Feedback denk ik zo.