omschrijvingen/ondertitels index GoT verouderd

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Het valt me al een tijd op dat diverse ondertitels/omschrijvingen op de forumindex van GoT behoorlijk verouderd zijn. Bijvoorbeeld die van Apple talk:

Problemen met je supergeile G5? Wil je iMac niet rendezvouzen met je iBook? Je iPod werkt niet meer? Dan kun je hier je appel kwijt!

Die lijkt niet meer erg up to date (G5's iBooks zijn behoorlijk verleden tijd). Ook bij andere fora zijn de ondertitels/omschrijvingen verouderd. Ik heb de zoekfunctie gebruikt om te kijken of hier een goede reden voor is (titels, index, GoT, onderwerpen, omschrijving als zoekwoorden) maar hier niets recents gevonden. Lijkt mij dat deze ondertitels/omschrijvingen wel weer eens bijgewerkt mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind dat die onderschriften opzich goed aangeven wat nou de bedoeling van een bepaald forum is en wat er dus in hoort. Dus om zo'n onderschrift nu verouderd te noemen vind ik opzich overbodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 02-07-2007 01:38 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Omschrijving Apple Talk :)
Updaten onderschriften subfora

Toch echt met de search te vinden ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Atlas op 02-07-2007 01:50 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
:o Inderdaad ja, niet de juiste zoekwoorden gebruikt dus. Ik snap op zich de redenatie dat één en ander als nostalgie valt aan te merken en daarom niet geupdate wordt. Op mij (en op anderen neem ik aan, met name ook nieuwkomers) komt het echter eerder als achterstallig onderhoud over. Met name omdat er een zekere willekeur inzit (voorbeeld Apple Talk: waarom G5 en niet powermac G4).

Anyway, als de consensus is dat dit zo moet blijven, dan schakel ik die onderschriften wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

donaldo schreef op maandag 02 juli 2007 @ 02:03:
Op mij (en op anderen neem ik aan, met name ook nieuwkomers) komt het echter eerder als achterstallig onderhoud over. Met name omdat er een zekere willekeur inzit (voorbeeld Apple Talk: waarom G5 en niet powermac G4).
Blijkbaar omdat de G5 destijds het nieuwste van het nieuwste was en door alle Apple-liefhebbers als geil werd ervaren? :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
-NMe- schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 04:15:
[...]

Blijkbaar omdat de G5 destijds het nieuwste van het nieuwste was en door alle Apple-liefhebbers als geil werd ervaren? :P
Ja, dat begrijp ik. Maar in de tijd van G5's waren DVD-branders en spelers wel al gemeengoed, terwijl bij Opslagmedia en I/O controllers staat als omschrijving: 'Voor je HDD's, CD burners en andere zut zoals tapestreamers, CD-ROM drives en SCSI controllers'. Per omschrijving is er dus een ander moment gekozen vanaf wanneer de nostalgie is ingegaan, daar zit een zekere willekeur in en versterkt het gevoel van achterstallig onderhoud.

Daarnaast, om maar even advocaat van de duivel te spelen, is het ook onduidelijk waarom juist hier voor nostalgie wordt gekozen en niet op andere delen van Tweakers. Waarom zou je bijvoorbeeld de lay-out van de T.net frontpage veranderen? Om nostalgische redenen zou het veel logischer zijn geweest om de old school uitstraling tot het einde der tijden gehandhaafd te hebben... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Willekeur ftw :P
Als een mod het veranderd wilt hebben weet hij ons te vinden, maar voor de rest heb ik niet het idee dat er gebruikers zijn die niet posten omdat ze denken dat we een dood forum runnen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.