Heb je hem wel gelezen? het is een compleet nutteloze vergelijking imho...
[...]
Mensen vatten het op als een troll, dat is het probleem. Als poster moet je natuurlijk hiervoor waken in dergelijke threads, maar het probleem is niet de reactie, maar de objectiviteit van de mods.
Hoe dat? Ik vind het sowieso offtopic, dus -1
[...]
Imo mag je een beetje volwassenheid van de posters verwachten, ook al is het misschien tegen beter weten in. Het modereren zou er niet onder te "lijden" mogen hebben in ieder geval. Het gaat om de reactie zelf, niet wat de eventuele consequentie zou kunnen zijn qua reacties op die post.
Ik zeg toch ook niet dat ik het zo doe? Het modereren heeft er dus ook niet onder te lijden...
Ik ben alleen van mening dat je dat soort posts beter kan laten aangezien je weet dat het de hele reactiemogelijkheid gaat verzieken. Wanneer je dit weet zal ik liever zien dat het de bedoeling is om dit "af te straffen" door het weg te modden. Zolang dit nog niet de bedoeling is volgens de FAQ blijf ik het gewoon tegen mijn gevoel in >=0 modden.
[...]
Dat is natuurlijk erg tegenstrijdig.
er vanuitgaande dat hij bedoelt dat de hele thread vanwege offtopic zijnde omdat het een flamethread is -1 blijft, klopt het helemaal.
[...]
Zolang je het netjes en inhoudelijk doet vind ik dat je alles moet kunnen tegenspreken.
"M$ is slecht"
"linux vind ik anders veel meer nadelen hebben"
"ja maar microsoft werkt beter "out of the box""
"maar linux werkt na een keer goed instellen veel beter"
een typisch voorbeeld van netjes en inhoudelijk tegenspreken, wat je toch liever niet ziet. Ben het dus duidelijk niet met je stelling eens.
[...]
Denk niet dat dat er gaat komen. Is al veel over gepost hier in TMF. Persoonlijk had ik ook wel wat gezien in een extra niveau overigens.
Maar dan persoonlijk liever in de vorm van een -2 dan een +3 en +1 als standaard. Voor de duidelijkheid dat het niet gewenst is, maar ook niet zo erg als een flame.
Dit trouwens bedoeld in het algemeen, niet specifiek voor een van de bovenstaande posts.