Sorry, maar ik vind die post echt een duidelijke 0.
Zelfs als het puur gelul is, dan is het nog geen -1.
ontleding:
Dat is nou een prima instelling, waarmee je veel meer goodwill kweekt in vergelijking met Apple
Dit komt bij mij over als zijn persoonlijke mening + inschatting van de mening van anderen. Volgens mij is dit toch niet zo erg?
die bij elke firmware update de workarounds om 3d-party applicaties te draaien onklaar maakt.
Dit is voorlopig een feit. Ze hebben er hun redenen voor, maar het is een feit dat men bij elke firmwareupgrade er weer voor zorgt dat de Iphone niet meer gebruikt kan worden voor 3d-party applicaties.
Dus ook dat kan je niet als flame zien.
Meer applicaties en zeer waarschijnlijk applicaties met hogere kwaliteit, win-win voor zover ik kan zien.. Hulde voor Google
Dit is zijn mening. Die mag hij geven.
Dus totaal geen reden voor een -1. Overigens zie ik ook weinig reden voor een +1. Nul is dus de normale score in mijn optiek.
edit:
Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
Wellicht bevat zijn reactie feitelijke onjuistheden, en in elk geval open deuren. Dus gewoon 0....
[
Voor 13% gewijzigd door
Quacka op 13-11-2007 12:01
]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit