Wha? Peter R de Vries zijn uitzendingen werden toch echt door de rechter tegengehouden (en daarna toch weer toegelaten) ivm de privacy, dus ik zie niet in hoe mijn post feitelijk onjuist kan zijn? In Nederland heeft het OM wel degelijk de mogelijkheid om een bericht op TV of krant d.m.v. de rechter te laten tegenhouden.... dus de vergelijking is dan toch feitelijk juist?arne schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:19:
@zwerver:
Niet mee eens, jouw redenering is feitelijk onjuist en hiervoor een 0. De huidige media wordt namelijk op geen enkele manier gecensureerd. Iets met persvrijheid enzo.
Een feitelijk onjuiste post is keurig een 0 volgens de FAQ.
De post welke je als "geen +1" aanhaald meld dat degene die kwaad willen geen last zullen hebben van dit maatregel met ondebouwing waarom dit niet zo is. Een beetje standaard en imho dus meer richting 0, maar een +1 is zeker verdedigbaar.
Over die andere post die ik aanhaal, als

[ Voor 0% gewijzigd door Zwerver op 07-11-2007 15:25 . Reden: err verkeerde smiley ]
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer