Het kleine-mismoderatietopic deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 4.083 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
arne schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:19:
@zwerver:
Niet mee eens, jouw redenering is feitelijk onjuist en hiervoor een 0. De huidige media wordt namelijk op geen enkele manier gecensureerd. Iets met persvrijheid enzo.
Een feitelijk onjuiste post is keurig een 0 volgens de FAQ.

De post welke je als "geen +1" aanhaald meld dat degene die kwaad willen geen last zullen hebben van dit maatregel met ondebouwing waarom dit niet zo is. Een beetje standaard en imho dus meer richting 0, maar een +1 is zeker verdedigbaar.
Wha? Peter R de Vries zijn uitzendingen werden toch echt door de rechter tegengehouden (en daarna toch weer toegelaten) ivm de privacy, dus ik zie niet in hoe mijn post feitelijk onjuist kan zijn? In Nederland heeft het OM wel degelijk de mogelijkheid om een bericht op TV of krant d.m.v. de rechter te laten tegenhouden.... dus de vergelijking is dan toch feitelijk juist?

Over die andere post die ik aanhaal, als 8)7 gebruiken een +1 oplevert is imho het mod-systeem niet helemaal concequent.....

[ Voor 0% gewijzigd door Zwerver op 07-11-2007 15:25 . Reden: err verkeerde smiley ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Die smiley staat nergens in de post die je aanhaalde?!

En nee, een krant kan pas achteraf tot rectificatie worden gedwongen. Net als een journaal op TV. Dat Peter R de Vries van te voren de inhoud publiceerde verandert de zaak natuurlijk.

edit op je edit: nu klopt de smiley wel ja, maar vind hem niet dusdanig storend dat elke post waar hij instaat standaard niet hoger dan 0 kan komen ofzo.

[ Voor 29% gewijzigd door Arne op 07-11-2007 15:28 ]

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
botoo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:15:
Quacka, ik weet dat je een tamelijk onbehouwen manier van communiceren hebt en dat je graag mensen tegen je in het harnas jaagt, maar ik verzoek je toch dringend om het normaal te houden.

Overigens is mijn opmerking waar jij op reageert in het algemeen gesproken en niet specifiek op een bepaalde post.
Misschien moet je eens leren dat wat jij zegt niet het woord is van een normale gebruiker op het forum. Ik geef hier een mening. Jij wellicht ook. Het verschil is dat jij die mening ook om kan zetten in daden. Dit weten gebruikers die hier al een tijd komen ook. Ik dus ook. Dat betekent dat het voor mij niet mogelijk is om het verschil te zien tussen de mening van Botoo en de uitspraken die jij doet uit je functie.
En als jij op mijn reageert met dat modrechten dan afgenomen kunnen worden, dan kan ik niet ruiken dat jij het niet tegen mij hebt. Hoe zou ik dit moeten raden?

En inderdaad behoor je idd te weten dat ik vrij onbehouwen reageer, maar wel altijd eerlijk. Eerlijk duurt het langst... Ik zal dit dus ook niet veranderen. Hoe rot mensen dit ook vinden.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Quacka schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:16:
[...]
...knip...
Maar als iemand dan gelijk begint te dreigen met het afnemen van modrechten... Is dat wel een normale gang van zaken?
Laat Botoo eerst eens nadenken voor hij begint te dreigen.
botoo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:03:
[...]

Zoals je ws weet is strategisch modden niet de bedoeling Quacka, en zal uiteindelijk resulteren in het uitzetten van je mod-mogelijkheden.
...knip...
Dit door de modbot. Het was niet persoonlijk dreigen naar jou toe. Als je blijft compensatiemodden wordt je vanzelf automatisch op inactief gezet.
Quacka schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:19:
Het moet trouwens niet moeilijk zijn om een bot te maken van alle power-mods op tweakers.Jullie reageren allemaal vrij voorspelbaar hetzelfde. Worden jullie daarop gekozen ofzo?
Indien je het over ProMods hebt:
Voorspelbaar kan best. Dit omdat we proberen zo goed mogelijk volgens de modfaq te werken. Daardoor is het niet zo vreemd dat we dan op dezelfde manier een moderatie onderbouwen of aandragen voor mismod.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
arne schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:25:
Die smiley staat nergens in de post die je aanhaalde?!

En nee, een krant kan pas achteraf tot rectificatie worden gedwongen. Net als een journaal op TV. Dat Peter R de Vries van te voren de inhoud publiceerde verandert de zaak natuurlijk.
Ik had die smiley al ge-edit ;) Was de verkeerde ;)

Wat jij zegt is overigens feitelijk waar, maar daarmee heb je nog steeds geen verschil met het voorstel wat er nu ligt en daarmee is mijn post dus feitelijk juist ;) Daarnaast is het ook zo dat _als_ de rechter van te voren weet dat een artikel bestaat hij deze wel degelijk kan blokkeren.... mijn vraag gaat echter veel meer over de verschillen en dat verdient dan een 0?

Ik vraag hem nota bene om de verschillen aan te geven? Ik wil echt niet een hele discussie gaan beginnen over het terrecht of onterrecht zijn van een 0 of +1, maar ik vind het wel degelijk raar dat:
Fout, ze merken dat de steeds meer macht kunnen krijgen. Als het zo door gaat wordt het een schijndemocratie waarin iets wat iemand niet aanstaat door (morele) druk wordt gecensureerd.

Wat heeft het nou voor nut om terreur sites te blokkeren? Proxy* in het buitenland gebruiken en tada niet echt een 'geblokkeerd effect'. Hoe lang zou het duren voordat (mogelijke) terroristen deze manier gebruiken om de sites toch te bezoeken? Precies 5min op internet googlen 8)7

*Er zijn ook nog legio oplossingen zoals Tor en P2P om gegevens uit te wisselen.
waarin ik nogal wat arogantie en onvriendelijkheid zie doorschemen op +1 komt en een reactie van mij daar op 0 blijft staan :)

[ Voor 36% gewijzigd door Zwerver op 07-11-2007 15:30 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
De rechter kan niet alle kranten terug laten halen, mensen kunnen hem nog steeds lezen. Dit kan met een geblokkeerde site niet. Maar ook buiten dat vind ik hem niet genoeg voor een +1. Net als de link die je aanhaalde overigens. Maar daar zou een +1 wel verdedigbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
arne schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:29:
De rechter kan niet alle kranten terug laten halen, mensen kunnen hem nog steeds lezen. Dit kan met een geblokkeerde site niet. Maar ook buiten dat vind ik hem niet genoeg voor een +1. Net als de link die je aanhaalde overigens. Maar daar zou een +1 wel verdedigbaar zijn.
Never mind verder overigens, zo graag hoef ik nou ook geen +1 te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Quacka schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:26:
[...]

En inderdaad behoor je idd te weten dat ik vrij onbehouwen reageer, maar wel altijd eerlijk. Eerlijk duurt het langst... Ik zal dit dus ook niet veranderen. Hoe rot mensen dit ook vinden.
offtopic:
Ik weet dat anders niet (dat onbehouwenonbeschoft reageren blijkbaar toegestaan is in jouw denkwereld) en ik betwijfel of iemand op zo'n manier eerlijk is.... En als je dat niet gaat veranderen loop je vanzelf tegen de consequenties aan, of hier @ GoT of in je leven IRL.... Hoe rot het ook voor je is, maar dat helemaal offtopic uiteraard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ben geen ProMod of Powermod. Toch is mijn afwijking in de laatste weken van 0,28 naar 0,26 gedaald. Dus ik modereer volgens Quacka ook verkeerdvoorspelbaar?

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 07-11-2007 19:00 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Bij nader inzien (:)) denk ik inderdaad dat je wel gelijk hebt dat een +1 te hoog is voor die post. Je hebt me alleen nog niet echt kunnen overtuigen waarom jouw post wel een +1 waard is :p Ik blijf er bij dat hij op 0 keurig op zijn plaats is, net als de andere post.

over / @ Quacka:
Je kan ook heel eerlijk reageren en toch heel netjes blijven. Wanneer ik heel eerlijk ben vind ik het al heel netjes dat er op een post met een formulering zoals die in jouw post nog op een nette manier gereageerd word. Dit had ik ook kunnen melden met "je post is zo kut dat het geen reactie waard is". Heeft dat meerwaarde? voor mij niet! inhoudelijk ben ik in beide gevallen eerder maar niet even redelijk en netjes. Daar zit het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:51

botoo

💀 too old to die young

* botoo Quacka en ik gaan één op één in overleg, dus als we de offtopic geworden discussie willen laten varen en weer inhoudelijk met (vermeend) mismodden bezig willen zijn?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:47

CoolGamer

What is it? Dragons?

Iets wat me opvalt is dat mensen vaak gewoon een link die in het artikel staat gewoon in de reacties posten en dat gewoonlijk ook nog eens een +1 oplevert. Mij lijkt zoiets een -1, zoiets staat toch al in het artikel, dan hoef je dat toch niet te vinden in de reacties?

Bijv.:
dynax in 'meuk: nVidia ForceWare 163.75 WHQL' (in het artikel wordt al gelinkt naar de internationale versie.)
of deze:
Anoniem: 230734 in 'nieuws: Onderzoekers bouwen radio van koolstof nanotubes'

Staat toch al in het artikel, dus dan is het toch overbodig?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Dat is idd dubbelposten, maar vermoedelijk weet nie tiedereen dat die links ook in het artikel aanklikbaar zijn. 0 lijkt me een nette score, weliswaar dubbel maar ws goed bedoeld.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

TheCoolGamer schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:20:
Iets wat me opvalt is dat mensen vaak gewoon een link die in het artikel staat gewoon in de reacties posten en dat gewoonlijk ook nog eens een +1 oplevert. Mij lijkt zoiets een -1, zoiets staat toch al in het artikel, dan hoef je dat toch niet te vinden in de reacties?

Bijv.:
dynax in 'meuk: nVidia ForceWare 163.75 WHQL' (in het artikel wordt al gelinkt naar de internationale versie.)
of deze:
Anoniem: 230734 in 'nieuws: Onderzoekers bouwen radio van koolstof nanotubes'

Staat toch al in het artikel, dus dan is het toch overbodig?
Die eerste zie ik niet in het artikel staan. Alleen maar links naar UK versies (maar wel zo te vinden via de download page). Of ik ben blind ;)

Ik kan me herinneren dat in het artikel een andere bron stond dan nu. Dat zou eigenlijk even aan Hielko moeten gevraagd worden. Ik eerder die reactie ook gezien, maar de link van het artikel wees toen naar tddaily oid.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

De eerste link staat er niet gelijk, maar wel 2 klikken verwijderd. Blijft vrij nutteloos om, als er een link staat naar de downloadpagina, een directlink te plaatsen. (De "UK versie" is de internationale versie)

Als er een andere bron stond, dan klopt het wel

[ Voor 10% gewijzigd door CoolGamer op 07-11-2007 16:38 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

De eerste ben ik het wel mee eens.

Botoo, heb jij die 2e fixed gezet?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
.

[ Voor 99% gewijzigd door RoD op 07-11-2007 16:51 . Reden: Er was nog een pagina ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Kixtart schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:40:
Botoo, heb jij die 2e fixed gezet?
yep, was ff de weg van de minste weerstand :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is een +1 voor deze reactie niet wat overdreven? Erg veel meerwaarde kan ik in deze oneliner niet ontdekken, een 0 lijkt me daarom het juiste niveau...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
arne schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:53:
over / @ Quacka:
Je kan ook heel eerlijk reageren en toch heel netjes blijven. Wanneer ik heel eerlijk ben vind ik het al heel netjes dat er op een post met een formulering zoals die in jouw post nog op een nette manier gereageerd word. Dit had ik ook kunnen melden met "je post is zo kut dat het geen reactie waard is". Heeft dat meerwaarde? voor mij niet! inhoudelijk ben ik in beide gevallen eerder maar niet even redelijk en netjes. Daar zit het verschil.
Dat had je ook kunnen doen. Maar ik snap niet zo goed wat de meerwaarde is van 6 keer precies hetzelfde zeggen door 6 mods (of wat jullie functie dan ook wezen mag).

Ik heb mijn mening over een moderatie op de frontpage gegeven. Ik ben niet begonnen met dreigen met afnemen van modrechten. Ik had enkelt een ontopic reactie gegeven. Daarna kwam er een reactie van Botoo, waar ik op REAGEER (actie-reactie...), maar waar ik in de rest van die zelfde reactie gewoon weer ontopic verder ga. Dat daarna een aantal mods mij denken te moeten aanspreken op mijn taalgebruik kan ik weinig aan doen.

Ik reageer op diverse forums en al JAREN lang. Overal reageer ik op dezelfde manier en overal zijn er mensen die mij niet mogen om mijn manier van communiceren. Maar NERGENS heeft men mij ooit gedreigd te bannen. Tuurlijk ligt het dan aan mij als ik verbannen wordt van Tweakers en niet aan tweakers zelf....

Maar goed... dat was mijn laatste bericht in dit topic hierover. Nu weer verder over het mismodden op de homepage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
wildhagen schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:41:
Is een +1 voor deze reactie niet wat overdreven? Erg veel meerwaarde kan ik in deze oneliner niet ontdekken, een 0 lijkt me daarom het juiste niveau...
Ik vind een 0 al aardig hoog eigenlijk.

Edit:
pjlgt in 'meuk: Opera 9.50 beta++'
Wat moet er met dit soort reacties gebeuren? Ik heb het op 0 gemod, maar de reactie die deze gebruiker plaatst wordt standaard geplaatst bij elk nieuwsbericht, of elke nieuwe versie van Opera. Het heeft weinig met Opera te maken. Het is gewoon bekend dat Opera minder aanpasbaar is dan Firefox. Take it or leave it...

[ Voor 33% gewijzigd door Quacka op 07-11-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155977

wildhagen schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:41:
De idee die deze man daar schetst is zeker een meerwaarde voor het artikel. Het is alleen nauwelijks duidelijk wat hij bedoelt en niet verder omschreven, helaas. Ik ben het met hem eens, maar meer dan een 0 verdient dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je moet dat er zelf bij verzinnen ja. Dus inderdaad een onschuldige 0.

Edit: deze reactie is volledig offtopic.

[ Voor 45% gewijzigd door RoD op 07-11-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:59:

Edit: deze reactie is volledig offtopic.
Offtopic? Ik snap niet wat hij bedoelt? Reageert hij wel op de juiste persoon? Hij krijgt van mij een -1 omdat hij imo het artikel en de reactie waar hij op reageert niet heeft gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Anoniem: 155977 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:12:
[...]

Offtopic? Ik snap niet wat hij bedoelt? Reageert hij wel op de juiste persoon? Hij krijgt van mij een -1 omdat hij imo het artikel en de reactie waar hij op reageert niet heeft gelezen.
Hij reageert op: 'Ik gok zelf op een WOW-level-up-"ding!"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha, dus de smiley is verkeerd gekozen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 155977 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:17:
Aha, dus de smiley is verkeerd gekozen. :?
Wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

Bosmonster in 'nieuws: Microsoft haalt Windows Live wereldwijd uit bètastadium'

hmm, ik mis de meerwaarde hierin wel. Hij haalt nogal uit. 0 lijkt me terechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die reactie wat je aandroeg opent met _/-\o_ . En daarna reageert hij niet op het grapje van zijn voorganger, maar op het wow-enz. Beetje verwarrend.
Sorry,
Laat maar.

@RoeAntSte: volgens mij haalt hij de nieuwe hotmail-versie Live Mail en de desktopapplicatie Live Mail door elkaar. * Anoniem: 155977 vindt 0 ook mooi.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 155977 op 07-11-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik weet te weinig van dat onderwerp om een goede moderatie te kunnen geven, maar dat uithalen van hem vind ik wel meevallen. Alleen daarom zou ik hem niet van +1 af willen halen.

Maar als het dus zoals Loninkwoner hierboven meldt inhoudelijk onjuist is dan is een 0 een goede score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loninkwoner heeft gelijk. Het gaat hier om het programma Windows Live Mail, en niet over de emailprovider Live (wat wel met elkaar te maken heeft) Ik kan gewoon m'n gmail openen in Windows Live Mail. Hij haalt hier dus inderdaad 2 dingen door elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Sir.roYa in 'nieuws: Rfid-pleisters maken behandeling patiënten efficiënter'

een beetje humor (nog zelfs origineel ook) mag schijnbaar ook al niet meer gezien de -1 moderaties?

Het lijkt er stevigop dat humor tegenwoordig standaard naar -1 wordt gezet. Lijkt me toch niet de bedoeling daarom kaart ik het even aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het wel een onschuldig grapje ja. 0 van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
En hij staat tegenwoordig op 0 :p

offtopic:
@ Quacka: bannen is wat anders als modrechten ontnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 09:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hij is leuk gevonden en wat mij betreft zeker een 0 waard hoor. Ik wil er zelfs wel een +1 (max) voor geven. Netto heb ik een 0 gegeven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Andros in 'nieuws: Gigabyte: volgend jaar pc's onder eigen naam in Europa'
Mag van mij wel op 0.

jeroenzelle in 'nieuws: Computerspel moet verlangen naar drugs wegnemen'
Moet dit een grapje voorstellen. Beetje een flame richting dat bedrijf wat nergens op gebaseerd is.

Mosaics.Ruled in 'nieuws: Computerspel moet verlangen naar drugs wegnemen'
Ok, als jij dat wilt ;)

i-chat in 'nieuws: Google Maps vindt weg naar de pomp'
Lekker onzin en offtopic

Neko Koneko in 'nieuws: Google Maps vindt weg naar de pomp'
Dunno wat ik hiermee moet. 0 grappig of -1 flame-bait

Anoniem: 211458 in 'nieuws: Google Maps vindt weg naar de pomp'
Tsja, ik vond het eerst eigenlijk een 0. Daarna nog een reactie van hem, die nu wel -1 is (offtopic).

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Neko Koneko in 'nieuws: Google Maps vindt weg naar de pomp'
Dunno wat ik hiermee moet. 0 grappig of -1 flame-bait
Dat is gewoon een grapje die imho niet flamerig is. Ook nog eens verduidelijkt met een smile. 0 is prima.
Kixtart schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:39:

jeroenzelle in 'nieuws: Computerspel moet verlangen naar drugs wegnemen'
Moet dit een grapje voorstellen. Beetje een flame richting dat bedrijf wat nergens op gebaseerd is.
Inderdaad een als grap verpakte flame, o.a. duidelijk gemaakt door de |:( smilie. -1 is de juiste beoordeling in mijn ogen.

[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 08-11-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidAxe
  • Laatst online: 04-05 11:50
Waar kan je terecht met vragen over een Modbreak?

V&A aangeboden: AND Athlon Dual Core systeem! Incl 19" TFT Scherm

Waarom wordt mijn reactie op zulke overdreven wijze weggemod (zie link)? Het was gewoon een , in mijn ogen, grappige opmerking over de draadloze verbinding die in de advertentie wordt genoemd.
Ik vind dit een beetje kinderachtig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

V&A hoort bij Pricewatch, dus in het Pricewatch gedeelte :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

@DavidAxe, je kan contact opnemen met Longbeard hierover^^.

Hier is het iig op de verkeerde plek.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 06:38
(jarig!)
Misschien nog even een linkje meegeven naar het profiel van Longbeard. Staat zijn e-mailadres in enzo ;).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Jaap-Jan schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:41:
Misschien nog even een linkje meegeven naar het profiel van Longbeard. Staat zijn e-mailadres in enzo ;).
Moet je het wel goed doen ;)
Longbeard (profiel)
of
Longbeard
(DM zou ook nog kunnen)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 20:28

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Topicstarter
Nog makkelijker is het wanneer je de tekst bij Vraag & Aanbod doorleest:
Reacties

Vragen over de advertentie kun je stellen per email of door het plaatsen van een reactie. Reageer alleen als je interesse hebt in het object en reageer uitsluitend op de inhoud, niet op de vorm of andere niet ter zake doende onderwerpen. Gerichte en behulpzame reacties zijn welkom, zeuren en beledigen wordt niet gewaardeerd. Ongewenste reacties worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bor de Wollef schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:09:
[...]

Dat is gewoon een grapje die imho niet flamerig is. Ook nog eens verduidelijkt met een smile. 0 is prima.
Ik vind het toch wel een troll. -1 van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RoD schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:56:
[...]

Ik vind het toch wel een troll. -1 van mijn kant.
Wat aan die post definieert hem voor jou als flame? Wat vinden de anderen er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grappig :) Vond hem grappig bedacht. (kleine flame is het natuurlijk, maar dat zijn grapjes meestal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bor de Wollef schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:06:
[...]

Wat aan die post definieert hem voor jou als flame? Wat vinden de anderen er van?
Ik denk toch dat ik mijn mening moet herzien. Ik dacht dat het een op zichzelfstaande reactie was waardoor ik het nogal niet-grappig (lees: trollerig) vind om Apple erbij te halen. Maar ik zie nu dat hij op iemand reageert waardoor ik de intentie van de post beter snap.

Toch een nulletje ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Voor degene die te weinig modereren. Hier is je kans om gemiddelde op pijl te brengen :o
nieuws: Next-gen-netwerken blijken niet compatibel

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm idd... kennelijk is er vanochtend weer een psychiatrische instelling leeggelopen ofzo. Bijna alles kan direct naar de -1...

Deze kan nog wel een zetje naar de -1 (wegens 500 procent off-topic) gebruiken.

[ Voor 38% gewijzigd door wildhagen op 09-11-2007 10:04 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kixtart schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:50:
Voor degene die te weinig modereren. Hier is je kans om gemiddelde op pijl te brengen :o
nieuws: Next-gen-netwerken blijken niet compatibel
Dit is inderdaad schokkend. Ik ben er helemaal doorheen gelopen. Het meeste staat behoorlijk op -1 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175233

Soms snap ik mijn collega moderatoren niet.... Kijk nou eens naar de volgende twee reacties:
Mr. Detonator in 'nieuws: 'AMD niet in staat om dit jaar 2,6GHz Phenom te introduceren''
Anoniem: 63390 in 'nieuws: 'AMD niet in staat om dit jaar 2,6GHz Phenom te introduceren''

De eerste krijgt met grote meerderheid een 0, en de tweede met grote meerderheid een +1. Ik zou denken dat ze beiden dezelfde moderatie zouden krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik ben van mening dat het beide 0 moet zijn. Zoveel meerwaarde brengt dat regeltje niet.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sterker nog: degene die een +1 voor de tweede gegeven hebben dienen zich te schamen, het slaat echt nergens op om hiervoor een +1 uit te delen. Om het over die +2 maar niet te hebben.

Beiden hebben van mij 3x een 0 gehad. Meer dan dat zijn ze in deze vorm dus niet waard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Topicstarter
Nullen uitgedeeld en de tweede op 0 vastgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hetzelfde heb ik met deze post. Ik had hem een 0 gegeven, omdat je vanalles kunt bedenken wat je hiermee zou kunnen doen en dit in deze vorm geen meerwaarde brengt.
(hij is wel te oud om op de normale manier te modereren)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Topicstarter
Eveneens vastgezet op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik zie een stijging in mijn modperformance verschijnen ;)
Ik vraag me wel af wie hier toch altijd die +2's uitdeeld. Er staan er bij dit soort mismods altijd wel 1 of 2 tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Lol@+1 moderator:
bokkow in 'nieuws: LG introduceert cameratelefoon met 5 megapixel'

Was dit een erge flame, dat hij gefixed is op -1. Ik vond hem eigenlijk een 0. Iets meer respect zou wel mogen, maar ik vond hem eigenlijk niet zo erg. Volgens mij probeerde hij alleen maar te vertellen dat zoiets langere wachtrijen kan veroorzaken.

[ Voor 50% gewijzigd door Kixtart op 09-11-2007 15:37 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Hier weer een mismod: iemand geeft deze schoolmeester een +1 en een ander 0:
MarijnvdZaag in 'nieuws: Versleutelde torrents in opmars'
Schoolmeester spelen moet je alleen doen als dat je beroep is en niet hier op tweakers.
Helaas heeft hij nog een zetje naar beneden nodig. Mijn 3x -1 is nog niet genoeg.
(k1n8fisher mompelt iets over schoolmeester spelen is mijn hardverworven recht!)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
k1n8fisher schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:44:
Schoolmeester spelen moet je alleen doen als dat je beroep is en niet hier op tweakers.
Helaas heeft hij nog een zetje naar beneden nodig. Mijn 3x -1 is nog niet genoeg.
(k1n8fisher mompelt iets over schoolmeester spelen is mijn hardverworven recht!)
Als 1 persoon naar aanleiding van zulke verbeteringen beter gaat letten op zijn spelling, dan ben ik al blij.
Het is natuurlijk wel offtopic, maar ik zou niet weten waar hij anders zijn ergernis kan uiten.
Ja, hij kan het op het forum zetten. Maar ik betwijfel zeer of de mensen die hij wil aanspreken het forum zo goed volgen.

Hij onderbouwt zijn lichte offtopic-reactie (hij reageert op de reacties van anderen, dus volledig offtopic is het niet) best goed. Hij probeert uit te leggen waar mensen op moeten letten.
Dat is heel wat anders als het pure melden van taalfouten.
Hij geeft ook aan dat hij het een stuk prettiger vindt, wanneer er minder taalfouten gemaakt worden.

En daar ben ik het zeer mee eens. Ondanks dat ik verre van foutloos ben. Ik denk dat de meeste fouten die ik maak bestaan uit sneller denken dan typen: Ik ben al de volgende zin aan het bedenken voor de vorige door me getypt is. Hierdoor vergeet ik wel eens wat woordjes, of typ gewoon compleet andere woorden, waardoor de context heel anders wordt. Maar goed: ik baal elke keer dat ik zie dat ik een fout heb gemaakt daar weer van. Dat mis ik bij veel mensen wel eens.
Sommige mensen kan het totaal niet schelen dat hun stukken vol taalfouten zitten.

Op het forum willen 'wij' graag dat iedereen alles super onderbouwd. En dat een stuk een beetje in leesbare taal wordt neergezet. Op de frontpage lijkt wel het tegendeel daarvan. Hoe meer taalfouten, hoe beter....
Vandaar dus dat ik het een nul geef. (wat ook volgens de regels mag: licht offtopic reacties mogen een 0-score krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Kixtart schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:59:
Lol@+1 moderator:
bokkow in 'nieuws: LG introduceert cameratelefoon met 5 megapixel'

Was dit een erge flame, dat hij gefixed is op -1. Ik vond hem eigenlijk een 0. Iets meer respect zou wel mogen, maar ik vond hem eigenlijk niet zo erg. Volgens mij probeerde hij alleen maar te vertellen dat zoiets langere wachtrijen kan veroorzaken.
Ik ben het met de -1 van de 1e eens. En met de 0 die jij voorstelt ook.
Het is gewoon een leuk grapje naar aanleiding van het nieuwsbericht.
Volgens de modregels dus gewoon een 0.

En als de mensen hem dan toch naar -1 modden dan is het zo. Maar het is toch niet zo erg dat het gepowermod naar -1 moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Ik vind hem toch wat te negatief en als je het als grapje wilt zien te onduidelijk. Dus -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21

Cyphax

Moderator LNX
KoW schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:33:
Ik vind hem toch wat te negatief en als je het als grapje wilt zien te onduidelijk. Dus -1
Ik snap dat je 'm een -1 waard vindt, ik zou 'm zelf 0 gegeven hebben, maar wat ik dus niet snap is dat ie gepowermod is. Als het nou een hele controversiele opmerking zou zijn, okee. Maar dit?

Er wordt ook nog steeds teveel gemodereerd als compensatie voor een te hoge score (volgens sommige mensen). Mijn eigen reactie als voorbeeld: Cyphax in 'nieuws: Microsoft sloopt activatie voor ActiveX uit IE'
Flauw. 2x +1, 2 man vinden +1 te hoog en geven -1 (als voorbeeld van een mogelijke situatie, andersom is ook goed mogelijk maar evenmin goed). Misbruik op kleine schaal. Komt nog vrij veel voor volgens mij. :|
Sowieso verwacht ik geen -1 voor zo'n post, dat slaat nergens op.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 16:30

Toff

FP ProMod
laat ook maar...

[ Voor 94% gewijzigd door Toff op 09-11-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

In dit geval wordt het in ieder geval nog gecompenseerd doordat meerdere mensen hierop modereren. Die reactie is inderdaad geen -1 waard. Maar ik denk dat mensen die dat te vaak doen automatisch door de modbot worden gedegradeerd, omdat het toch een grote afwijking oplevert meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Wat vinden jullie van deze reactie?
Zo zo zo, de orginele versie van Simcity...
Kon het er vanaf, EA?
Ik vind het een -1, standaard geflame tegen alles wat met EA te maken heeft, maar een aantal mensen heeft er +1 gegeven.
Hmm zelfs een +2 erbij nu..

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 10-11-2007 10:31 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De behoorlijk negatieve toonzetting, gekoppeld aan het feit dat het weer de zoveelste niet-onderbouwde EA-rant is, en het verder ook niks toevoegt, maakt het voor mij een -1 waardig ja.

En ook deze reactie krijgt +1's terwijl het een glasharde -1 waard is met termen als 'sukkeltje' en de laatste alinea.

[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 10-11-2007 09:59 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Met wat meer on-topic tekst erbij en met duidelijk te maken dat het om een grap gaat had ie nog een 0 kunnen krijgen. Zo is ie -1 voor mij.
Die laatste is duidelijk -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Haan schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:55:
[...]

Ik vind het een -1, standaard geflame tegen alles wat met EA te maken heeft, maar een aantal mensen heeft er +1 gegeven.
Duidelijk een -1 die ik dan ook heb uitgedeeld. Helaas staat de post nog steeds op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

k1n8fisher schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:44:
Krijgt van mij een 0, mede dankzij Quacka.
Bor de Wollef schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:59:
[...]

Duidelijk een -1 die ik dan ook heb uitgedeeld. Helaas staat de post nog steeds op 0.
Wat -1 bij geflamed, nu nog steeds 0.

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 10-11-2007 11:16 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05 10:17

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wat is hie mis aan?
Ik geef de mensen mogelijkheid om het te downloaden, aangezien ik toen ik dit zelf downloadded had ik een snelheid van 32 kB/s

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dima_2005 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:59:
Wat is hie mis aan?
Ik geef de mensen mogelijkheid om het te downloaden, aangezien ik toen ik dit zelf downloadded had ik een snelheid van 32 kB/s
3x -1 zelfs, apart. Niet terecht lijkt me. :)
TheCoolGamer schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:56:
In dit geval wordt het in ieder geval nog gecompenseerd doordat meerdere mensen hierop modereren. Die reactie is inderdaad geen -1 waard. Maar ik denk dat mensen die dat te vaak doen automatisch door de modbot worden gedegradeerd, omdat het toch een grote afwijking oplevert meestal.
Het levert een afwijking van 1 op voor mensen die -1 geven, maar ook voor mensen die +1 geven en dat is lulliger imho. Die worden net zo zwaar "gestraft" toch?

[ Voor 42% gewijzigd door Cyphax op 10-11-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

Zeker lullig voor de mensen die wel een goede moderatie weg zetten. Maar in dit geval wordt het weer gecompenseerd doordat meerdere mensen modereren. In dit geval staat er nu 7 maal een moderatie van 0. Eerst 4 op +1 en 4 op -1. Gebeurt het niet dat er gecompenseerd wordt, moet je het even in dit topic plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Haan schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:55:
[...]

Het IS toch ook een beetje krenterig?
Dan kan het dus nooit een flame zijn.
Hij zegt toch niet dat EA een waardeloos bedrijf is omdat ze heel krenterig simcity doneren en niet een wat minder oude versie? In dat geval is het wel een flame te noemen.
Nu is het gewoon een weinig zeggende reactie, maar niet minder.
Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die niet direct bijzonder nuttig zijn, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
Nu valt een -1 wel te verdedigen
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn.
Dus ik kan wel begrijpen dat er mods zijn die een -1 geven, ik vind het een 0. En met mij meer mensen.
Dima_2005 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:59:
Wat is hie mis aan?
ik heb je een 0 gegeven en je staat nu dus netjes op 0 (maar dat was al voor mn stem)

[ Voor 12% gewijzigd door Quacka op 10-11-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Quacka schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:29:
[...]

Het IS toch ook een beetje krenterig?
Dan kan het dus nooit een flame zijn.
Wat is dat voor rare redenatie? Of iets inhoudelijk waar is of niet heeft niets te maken met het feit dat het wel of geen flame is. Natuurlijk kan het dat wel zijn.
Hij zegt toch niet dat EA een waardeloos bedrijf is omdat ze heel krenterig simcity doneren en niet een wat minder oude versie? In dat geval is het wel een flame te noemen.
Hij zegt het niet met zoveel woorden nee, maar tussen de regels is dat wel heel duidelijk te lezen, met name door de bijzonder negatieve toonstelling van zijn hele reply.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die reactie is gewoon een flame imo. Als je je zo wilt uiten moet je het minstens onderbouwen. En inderdaad, of het inhoudelijk gezien waar is heeft er niet zoveel met van doen.

Als je het niet als flame wilt beschouwen kun je het ook nog als nutteloze kreet beschouwen. Een -1 vind ik de juiste score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
wildhagen schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:34:
[...]

Wat is dat voor rare redenatie? Of iets inhoudelijk waar is of niet heeft niets te maken met het feit dat het wel of geen flame is. Natuurlijk kan het dat wel zijn.

[...]

Hij zegt het niet met zoveel woorden nee, maar tussen de regels is dat wel heel duidelijk te lezen, met name door de bijzonder negatieve toonstelling van zijn hele reply.
Nee, we moeten een reactie beoordelen met wat er staat.
We mogen een reactie niet beoordelen om wat tussen de regels door gezegd kan worden (of wat wij denken dat hij tussen de regels door zegt).
Het KAN inderdaad zo zijn dat hij spuwt op EA. Het kan ook zijn dat hij het gewoon niet eens is met deze ruimhartige donatie. Wellicht heeft de user wel alle spellen in zijn bezit en is het wel een grote EA-fan. (die nu een beetje teleurgesteld is door deze actie)

Wat is overigens jouw betekenis van 'flame'? Die van mij is zoiets als "een aanval op iets wat totaal niet gefundeerd is / te funderen is" Maar of mijn betekenis juist is weet ik niet. Dat vind ik altijd het moeilijke van die engelse termen. Ik heb van veel van die woorden een betekenis in mijn hoofd, maar ik weet niet altijd of mijn betekenis de lading wel helemaal dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Cyphax schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:10:
[...]

3x -1 zelfs, apart. Niet terecht lijkt me. :)
Thanks, ik vind dat dus ook, ik denk dat er wel een paar mensen de pest aan me hebben, ik heb bij veel van mijn reacties zo'n een paar -1'tjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

Dima_2005 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:29:
[...]

Thanks, ik vind dat dus ook, ik denk dat er wel een paar mensen de pest aan me hebben, ik heb bij veel van mijn reacties zo'n een paar -1'tjes :(
Ik heb een aantal van je reacties bekeken. In veel gevallen is het overbodig om een mirror te vermelden, omdat de gewone downloadlink het al goed doet, maar die reacties hebben een 0 gekregen. De -1tjes die je hebt gekregen bij de andere reacties zijn vaak wel terecht en zullen vast niet zijn omdat mensen een hekel aan je hebben. De moderaties gaan over de inhoud, niet over wie het geplaatst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Quacka schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:29:
[...]

Nee, we moeten een reactie beoordelen met wat er staat.
We mogen een reactie niet beoordelen om wat tussen de regels door gezegd kan worden (of wat wij denken dat hij tussen de regels door zegt).
Het KAN inderdaad zo zijn dat hij spuwt op EA. Het kan ook zijn dat hij het gewoon niet eens is met deze ruimhartige donatie. Wellicht heeft de user wel alle spellen in zijn bezit en is het wel een grote EA-fan. (die nu een beetje teleurgesteld is door deze actie)
Het maakt weinig uit wat zijn intentie is. Zoals die reactie er nu staat is het (voor mij althans) simpelweg een flame. Dus gewoon -1. Als het toch een EA-fan is dan laat hij dat zo in ieder geval niet echt merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 21-05 10:52
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2285223
Door Ozzie, donderdag 8 november 2007 15:39

Er is een Ubuntu Home Server in ontwikkeling. www.ubuntuhomeserver.org als dat net zo goed werkt als mijn ubuntu desktop ga ik het zeker gebruiken.
heeft -1 maar het enige wat de poster doet is toevoegen aan een andere poster dat er al zo'n product (in ontwikkeling) is waarover hij spreekt.

Waarom dat nu -1 is? al sla je me dood!

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waarschijnlijk omdat die reactie slechts gemod is door 2 modders, of één expert-mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69437

Een -1 voor deze is ook nogal vreemd. Is een reactie op deze. Het voegt wat toe, maakt geen vervelende opmerking, en is redelijk on-topic (home-server oplossingen). Volgens de FAQ zou je er zelfs een +1 voor mogen geven, hoewel je dan toch echt tegen het plafond aan zit voor een linkje en de mededeling dat je dan geen GUI op de server nodig hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 69437 op 10-11-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278

RoD schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:39:
[...]

Het maakt weinig uit wat zijn intentie is. Zoals die reactie er nu staat is het (voor mij althans) simpelweg een flame. Dus gewoon -1. Als het toch een EA-fan is dan laat hij dat zo in ieder geval niet echt merken.
Tja, het is ook wel een extreem gierige actie. Dat spel is nu, wat? 15 jaar oud? Dat met veel bombarie brengen is wel heel erg schandalige PR :X Ik vind dat daar best een opmerking over gemaakt kan worden, en die post is nog niet eens zo erg geformuleerd.
Anoniem: 69437 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:13:
Een -1 voor deze is ook nogal vreemd. Is een reactie op deze. Het voegt wat toe, maakt geen vervelende opmerking, en is redelijk on-topic (home-server oplossingen). Volgens de FAQ zou je er zelfs een +1 voor mogen geven, hoewel je dan toch echt tegen het plafond aan zit voor een linkje en de mededeling dat je dan geen GUI op de server nodig hebt.
Ja, die slaat idd helemaal nergens op. Dat is wat je krijgt als er niet genoeg moderaties worden gedaan, vreemde scores en de mensen die die moderaties doen komen er mee weg omdat er geen expert-score is om 'm tegen af te wegen...

Kan er ook even naar deze reactie van mij gekeken worden? Heeft nog maar 1 moderatie gehad en is inmiddels een dikke 24 uur oud.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 10-11-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 171278 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:36:
[...]

Tja, het is ook wel een extreem gierige actie. Dat spel is nu, wat? 15 jaar oud? Dat met veel bombarie brengen is wel heel erg schandalige PR :X Ik vind dat daar best een opmerking over gemaakt kan worden, en die post is nog niet eens zo erg geformuleerd.
Tsja, dat kun je toch ook op een normale manier posten? Het is inderdaad geen keiharde flame, maar ik vind het toch genoeg flame voor -1.
Anoniem: 171278 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:36:

Kan er ook even naar deze reactie van mij gekeken worden? Heeft nog maar 1 moderatie gehad en is inmiddels een dikke 24 uur oud.
Heb em een +1 gegeven waar de reactie nu inmiddels ook op staat.

[ Voor 27% gewijzigd door RoD op 10-11-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat is er zo +2-waardig aan deze post? Volgens mij is een -1 toch echt de juiste plek, en is een +2 je reinste modmisbruik...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Tja, zelfs met alle goede wil kan ik er geen grappig van maken, maar hoop wel dat hij zo bedoelt is. Ik hou het ook bij -1 idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
wildhagen schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:50:
Wat is er zo +2-waardig aan deze post? Volgens mij is een -1 toch echt de juiste plek, en is een +2 je reinste modmisbruik...
Of gewoon iemand waarbij de score bleef hangen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand bewust een +2 geeft voor zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Die +2 is gelukkig ook de enige die deze reactie heeft gekregen. Heeft ondertussen al 24 x -1 dus effectief op -0,9. Ik denk dat die smily meer is om te laten lijken dat het een grap zou moeten zijn terwijl het dat niet is.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

TheCoolGamer schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:08:
[...]

Ik heb een aantal van je reacties bekeken. In veel gevallen is het overbodig om een mirror te vermelden, omdat de gewone downloadlink het al goed doet, maar die reacties hebben een 0 gekregen. De -1tjes die je hebt gekregen bij de andere reacties zijn vaak wel terecht en zullen vast niet zijn omdat mensen een hekel aan je hebben. De moderaties gaan over de inhoud, niet over wie het geplaatst heeft.
Ok, ik aanvaard de -1tjes en ga er niet over zeveren!

Alleen een mirror vermelden kan altijd van pas komen!
Want vooral bij Realtek zijn de snelheden 10kB/s maximum...
Ik plaats alleen een mirror indien ik last heb gehad met te downloaden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dima_2005 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:24:
[...]

Ok, ik aanvaard de -1tjes en ga er niet over zeveren!

Alleen een mirror vermelden kan altijd van pas komen!
Want vooral bij Realtek zijn de snelheden 10kB/s maximum...
Ik plaats alleen een mirror indien ik last heb gehad met te downloaden....
Indien een mirror geen toegevoegde waarde bied (maw, de originele link werkt prima en snel) zet ik dergelijke posts ook op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278

Hier een onterecht +1'tje. Op het eerste gezicht lijkt het misschien wat toevoegen maar het is gewoon een hoop lulkoek wat er in staat. Neem vooral kennis van de volgende wijsheid: "maar niemand kan uploaden op de huidige p2p-netwerken, er kan alleen gedownload worden." 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69437

Mja, wat hij eigenlijk zegt is: op de huidige p2p-netwerken kan je geen uploads initiëren. Je kan niet zeggen: upload dit daarheen. Dat vergelijkt hij met het uitlenen, waarbij jij niet zegt dat gekopieerd moet worden. Aangezien dat laatste legaal is, vindt hij dat het eerste ook legaal is. Vind ik wel een interessante denkwijze. Niet dat de rechter het daarmee eens zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik denk hetzelfde als wat DOT denkt eigenlijk. :)
Zo onterecht lijkt die +1 me dan niet. Het is best een interessante kijk op het geheel. Natuurlijk kun je het er niet mee eens zijn maar om iemand daarop af te rekenen is niet sportief: als iemand zijn ideeen en/of meningen onderbouwd is de post in principe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb er een 0 voor gegeven omdat ik vind dat het erg onduidelijk is wat hij nu precies bedoelde in zijn post. De scheiding tussen een meer interessante zienswijze en een onzin post is niet zo duidelijk in dit geval vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat moet er met deze reactie gebeuren? Volledig in bold gepost en hij trapt vooral een open deur in. Maar is dit echt ongewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

Hij is in bold getypt. Hij had het op zich ook gewoon kunnen zeggen. Het is inderdaad een open deur. En eronder staat ook dat het niet helemaal waar is. Ik denk dat een -1 hier wel zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Bor de Wollef schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:30:
[...]

Indien een mirror geen toegevoegde waarde bied (maw, de originele link werkt prima en snel) zet ik dergelijke posts ook op -1.
Ahja, bedankt om ervoor uit te komen... Ik zou het dan maar weten, maar ik ga het nog wel plaatsen, je mag wel -1 plaatsen, maar ik weet dat ik veel mensen help, en daar kun je weinig aan doen aan mijn geweten:P (niet beledigend bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het plaatsen van een mirror toch altijd wel goedbedoeld en daarom zou ik persoonlijk niet lager dan een 0 geven.

Waarom is dit ongewenst? Lijkt me een nulletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

RoD schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:28:
Ik vind het plaatsen van een mirror toch altijd wel goedbedoeld en daarom zou ik persoonlijk niet lager dan een 0 geven.

Waarom is dit ongewenst? Lijkt me een nulletje.
Ik denk inderdaad ook dat hiervoor ook een nul hoort. Al is het misschien wel een beetje een open deur.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.