Lul niet zo stom. Als ik zeg dat het bericht in mijn ogen ergens tussen de 0 en de +1 behoort te staan, dan kan ik niet voor 0,5 kiezen. Ik moet dus een keuze maken tussen de 2 opties. Dus kies ik voor degene die het meeste zin heeft. Dat is tegen de regels werken?
]
Oneerlijk? Ja idd, maar omdat andere reacties niet of niet voldoende juist gemod zijn, moet je daarom meer door de vingers zien? Imho niet.
Persoonlijk ben ik altijd wat 'strenger' naar de initiator van een offtopic discussie dan naar degenen die er op reageren (in absolute termen, initiator -1 en volgers 0 (of soms +1) indien het een nette reactie is).
Maar degene die jullie op -1 modden reageert ook weer op iemand. En die reageert volgens mij ook weer op iemand. Dus ook dat is best wel gelul....
edit:
voor de luie mensen:
t-h komt met een verhaaltje dat er geen enkele reden meer is om niet over te stappen (staat op -1)
Xyzar_ zegt daarop dat er genoeg redenen zijn om niet over te stappen (staat op 0)
zonoskar vraagt naar die redenen (-1)
Xyzar_ noemt daarop de redenen. (-1)
RefriedNoodle reageert daar weer op (0)
Whieee ook (0)
Het enige wat gezegd kan worden is dat Xyzar_ het als edit op zijn post had moeten maken. Daar zit ook wel wat in. Ik had gemist dat het van dezelfde persoon afkwam. Maar of dat uit mag maken bij het modden?
[
Voor 21% gewijzigd door
Quacka op 07-11-2007 14:58
]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit