Sorry dat de topictitel niet helemaal helder is, maar ik kon niets beters verzinnen
.
Het gaat in elk geval om het volgende. In dit artikel wijst de crew op ludieke wijze de individuele bezoeker op de nieuwsubmit. Leuke grap en velen met mij trapten er ook heerlijk in
.
Nu staat het onder het artikel natuurlijk vol met verbaasde reacties van gefopte tweakers. Deze worden echter flink naar -1 gemod, terwijl ze volgens de richtlijnen gewoon op 0 horen:
Ik heb dan ook alles zelf op 0 gemod, maar usually was dat bij lange na niet voldoende. Heb ik het nu zo verkeerd begrepen, of zijn het die andere mensen die het niet snappen?
Overigens horen deze reacties wat mij betreft wel thuis op -1, omdat ze niets toevoegen, maar de richtlijnen lijken me toch duidelijk.
Het gaat in elk geval om het volgende. In dit artikel wijst de crew op ludieke wijze de individuele bezoeker op de nieuwsubmit. Leuke grap en velen met mij trapten er ook heerlijk in
Nu staat het onder het artikel natuurlijk vol met verbaasde reacties van gefopte tweakers. Deze worden echter flink naar -1 gemod, terwijl ze volgens de richtlijnen gewoon op 0 horen:
De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die niet direct bijzonder nuttig zijn, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
Het is wel zo dat de reacties geen toegevoegde waarde hebben, maar om ze nu tussen de flamebaits, trolls, fipo's en dergelijke van het niveau -1 te plaatsen, lijkt me niet correct.Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Ik heb dan ook alles zelf op 0 gemod, maar usually was dat bij lange na niet voldoende. Heb ik het nu zo verkeerd begrepen, of zijn het die andere mensen die het niet snappen?
Overigens horen deze reacties wat mij betreft wel thuis op -1, omdat ze niets toevoegen, maar de richtlijnen lijken me toch duidelijk.
met een hamer past alles