Het kleine-mismoderatietopic deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.262 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kixtart schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:55:
[...]
Ik hoef toch niet z'n link te volgen om te controleren of het een grap is.
Helemaal mee eens. Dat had ie er dan op zijn minst maar bij moeten zetten.
Een link kan echter weldegelijk als extra toevoeging dienen en het nivo van de post zo vehogen. Hier is dat echter niet het geval en komt ie ook over als totaal off-topic en enigzins ranterig.
Inderdaad, wanneer vooraf duidelijk is wat er gevonden kan worden. Bv lees dit voor meer informatie""of "alternatieve download locatie hier" / "zie hier voor de changelijst" etc.

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 28-09-2007 14:51 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Vandaar mijn laatste zin. ie maakt duidelijk hoe ik over dit geval denk!

Ik probeerde echter ook even aan te geven dat het soms de moeite waard is om even een link te volgen.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

k1n8fisher schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:33:
Vandaar mijn laatste zin. ie maakt duidelijk hoe ik over dit geval denk!

Ik probeerde echter ook even aan te geven dat het soms de moeite waard is om even een link te volgen.
Sorry,
Ik dacht dat jij degene was die de -1post hier neergezet had en dat je de andere post als uitleg voor de -1 had gebruikt :)

[ Voor 0% gewijzigd door Kixtart op 28-09-2007 15:39 . Reden: Leesbaarheid upgrade ]

☻/
/▌
/ \

• TheCapK

TheCapK

Kixtart schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:38:
[...]

Sorry,
Ik dacht dat jij degene was die de -1post hier neergezet had en dat je de andere post als uitleg voor de -1 had gebruikt :)
Is niet erg. Juist door erover te praten wordt er vaak een hoop duidelijk. Inclusief hoe we uiteindelijk de FAQ uitleggen en deze een beetje op dezelfde lijn proberen toe te passen. ;)

• TheCapK

TheCapK

Is de volgende echt zo ongewenst? Zeker na de edit lijkt me dat 0 verdedigbaar is:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2211347

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze troll hoort niet op de 0, maar op de -1 lijkt me?

En een +1 voor deze reactie lijkt me ook enigszins te hoog? Lijkt me een 0, zoveel voegt hij toch niet toe?

Idem voor deze post, een 0 lijkt me ook daar wel voldoende?

En ik weet niet, maar wat is er zo ongewenst aan mijn reply? Degene op wie ik reageer stelt een vraag, ik geef daar een antwoord op, inclusief bronvermelding, en niet in de vorm van een troll/flame, en ook niet offtopic. Lijkt me dus een 0 ipv een -1?

Virussen? Scan ze hier!

• TheCapK

TheCapK

Jouw antwoord is alleen zo kort dat dit snel als een nietszeggende oneliner kan worden gezien. Ik denk echter dat er eerder iemand dit liever niet had zien verschijnen (Mac Fanboy oid) en zodanig heeft gemodereerd.
Verder: de taal van die 1e die je aanhaalt is niet wat het hoort te zijn: -1 gekregen moet echter nog wat verder omlaag geholpen worden (help!).
Die tweede die je aanhaalt is ook weer een voorbeeld van mismoderatie daar er zelfs +2 is gegeven.
Misschien dat daar een powermod naar kan kijken?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

k1n8fisher: one-liner, akkoord. Maar dat alleen is nog geen reden om een -1 uit te delen! Nietszeggend is hij namelijk niet imho, hij geeft namelijk antwoord op de gestelde vraag, met een onderbouwing in de vorm van een link. Vandaar dat ik dus een -1 te laag vind.

En dan gaat het me heus niet om het feit dat het mijn eigen reply is, als het iemand anders' reply was had ik ook een 0 gegeven.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Mja, als je zoiets over Linux zou zeggen, dan zou ik 'm naar de -1 gooien. Niet omdat ik zo van Linux hou (doe ik wel), maar omdat de virussen voor dat platform allang niet meer in het wild rondlopen. Je kan wel blijven zeuren dat een platform ooit eens een virus heeft gehad dat redelijk succes had, maar als elke versie gepatcht is, is het gewoon een beetje doelloos schoppen om zo'n viruslijst aan te halen.

Ik weet te weinig over Macs om hier een oordeel over te vellen, maar het zou me niets verbazen als deze virussen ook niet effectief meer zijn (t laatste virus is bijvoorbeeld uit 2002). Toevallig dat die datum ook ongeveer samenvalt met de release van het op BSD gebaseerde OSX? Ik denk het niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 13:03 . Reden: 2002 ipv 2006 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:46:
Mja, als je zoiets over Linux zou zeggen, dan zou ik 'm naar de -1 gooien. Niet omdat ik zo van Linux hou (doe ik wel), maar omdat de virussen voor dat platform allang niet meer in het wild rondlopen.
Dan nog zou dat geen reden zijn om in zo'n situatie een dergelijke reply naar -1 te zetten. In dat geval zou het namelijk een feitelijke onjuistheid zijn, en volgens de FAQ horen die niet op -1, maar op 0 (mits er geen flames, troll etc inzitten uiteraard).

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Mja, een oneliner krijgt van mij dan al gauw het nadeel van de twijfel. Je kan de discussie namelijk ook verpesten door teveel oneliners die nergens op slaan. Ik weet niet zeker of dat hier het geval is, dus ik hou me buiten de moderatie, maar het lijkt er wel op.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 12:58 ]

• TheCapK

TheCapK

Wat Wildhagen aangeeft is alleen maar het aantal virussen dat er tot nu toe bekend zijn voor de Mac. Dat is op zich netjes gedaan en moet dus gewoon op 0 nivo worden gemodereerd. (wat ik wel heb gedaan, ik wilde alleen even aangeven waarom iemand die reactie op -1 zou kunnen zetten)

Verwijderd

Er is echter een verschil tussen de Mac en OSX. Als je vraagt hoeveel virussen er voor Windows zijn, dan ga je toch ook niet DOS 1 t/m WinME erbij halen? Die basis (DOS) is allang verleden tijd en vervangen door NT. Maargoed, ik denk dat 0 ook best te verdedigen valt. Het is immers een antwoord op een vraag. Je komt er niet zelf mee.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is een +1 voor deze reactie niet wat te hoog? Zo verschrikkelijk veel meerwaarde is het nu ook weer niet mijns insziens...

Virussen? Scan ze hier!

• TheCapK

TheCapK

wildhagen schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:49:
Is een +1 voor deze reactie niet wat te hoog? Zo verschrikkelijk veel meerwaarde is het nu ook weer niet mijns insziens...
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind echter dat de post waar hij op reageert op -1 ook niet op zijn plaats staat. Die mag dus wel wat hulp omhoog krijgen naar de 0. Echt trollerig is ie zeker niet hooguit wat aan de harde kant.

• TheCapK

TheCapK

hier weer een duidelijk teken van modmisbruik:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2212540
Dit krijgt zelfs nog +1 hoe waar het ook zou kunnen zijn.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

k1n8fisher schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:30:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Ik vind echter dat de post waar hij op reageert op -1 ook niet op zijn plaats staat. Die mag dus wel wat hulp omhoog krijgen naar de 0. Echt trollerig is ie zeker niet hooguit wat aan de harde kant.
Mee eens, zetje omhoog gegeven dus :)

Virussen? Scan ze hier!

• TheCapK

TheCapK

Nu nog iemand die dat doet en hij staat weer op 0 effectief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Weer mensen die aan deze -1 post toch weer veel meer geven:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2213183
+2 en +1 is duidelijk mismodderen.

De volgende is weliswaar grappig dus 0 moet kunnen alhoewel -1 net zo gerechtvaardigd is maar 3x +1?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2213204

[ Voor 34% gewijzigd door TheCapK op 30-09-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

k1n8fisher schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:53:
Weer mensen die aan deze -1 post toch weer veel meer geven:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2213183
+2 en +1 is duidelijk mismodderen.
Dat is idd mismodding. De post is inmiddels terecht gefixeerd op -1 door een powermod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Huh? Waar zie jij dat die gefixeerd is? Ik kan de moderatie (-1 voor mij) nog gewoon wijzigen enzo, normaal kan dit na een PM-fix niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 30-09-2007 20:11 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2213768

Ben ik nu de enige die dit een waardevolle toevoeging vindt voor de vermelding in het artikel dat enkel de 360 versie niet draadloos zou zijn? Hij stond op -1, terwijl hij imo toch minstens +1 waard is. Zelf een +1 gegeven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:10

Patriot

Fulltime #whatpulsert

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2206497

Ik snap niet helemaal waarom die reactie op -1 moest staan, zo'n vreselijke reactie is het toch niet? Kijk, het voegt niet bijzonder veel toe maar om te zeggen dat het extreem offtopic, trollerig of flamerig is.. nee.

Een paar reacties onder deze staan nog wel meer reacties die in feite nog erger zijn dan deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik heb wel betere reacties op -1 zien staan... Iets toevoegen doet het namelijk niet naar mijn mening.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het voegt inderdaad niets toe en is niet grappig. Terechte -1 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

@boeboe Waardevol misschien wel enigzins maar zeker geen +1 waard. Dan mag er wel wat meer informatie worden gegeven. Staat dus nu terecht op 0.

@patriot: Reactie is niet vreselijk, is duidelijk grappig bedoeld maar voegt totaal niets toe en is dus eigenlijk overbodig. Ik sluit me aan bij arne en Bor: -1 is het enige eindnivo voor deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Mocht iemand nog iets willen weten over hoe een huis of een auto in elkaar zit, hier kan je er zomaar een post of 20 over vinden...
Dit lijkt me echter niet de bedoeling in een artikel over een iPhone :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Achja, het is ter vergelijking

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ja, dat telt voor de eerste 2/3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Heh. Gelukkig zit ik dan bij die eerste 2/3. :p

Vergelijkingen kunnen goed gebruikt worden mits ze goed gebruikt worden. Helaas gebeurt dit niet altijd zo dus komen daar altijd weer reacties op om duidelijk te maken wat wel en niet te gebruiken is. Meestal wordt dit, als het niet teveel afwijkt, gewoon met 0 gemod. Ook in dit draadje wordt er verder nog genoeg teruggegrepen naar waar het om gaat dus zou ik het gewoon latenstaan>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:10

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik wil graag even terugkomen op Arne, Bor en k1n8fisher; sowieso is het niet offtopic omdat het om iets dat in de tekst staat gaat. Ik snap best dat het niets toevoegt, maar als ik de Moderatie FAQ doorlees en kijk naar wat voor reactie het is, zie ik het niet als flamebait, troll, firstpost, zwaar offtopic bericht, misplaatste grap, noch irritant of onvriendelijk bedoeld.

Een misplaatste grap is toch echt een grap wanneer deze om een bepaalde reden niet op zijn plek is (en dat is meestal omdat hij door de plek waarop hij gemaakt word beledigend is) en dat valt in dit geval hardstikke mee.

Verder vraag ik me af in hoeverre hier sprake is van een echt zakelijke context, veel van de andere reacties komen ook niet verder dan "Leuk om te weten". Dat geeft daardoor ook geen reden om deze reactie strenger te modden.

[ Voor 0% gewijzigd door Patriot op 01-10-2007 16:35 . Reden: typo's en grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Maar dit zijn er echt 17 over een huis, volledig doorgeslagen offtopic imho. Vervolgens volgt er nog een soortgelijk aantal (11) over auto's. Wou je nu echt beweren dat het voor het onbruikbaar maken van een iphone bij een firmwareupgrade op illegale firmware nuttig is om te weten hoeveel muren je in je huis mag slopen? Je mag die iphone ook best slopen, but who cares? Ik niet iig, bij mij is de lol er bij de vergelijking plus 1, maximaal 2 replies wel vanaf en word de hele draad gewoon offtopic. een -1 vind ik voor de rest van de replies dan ook niet verkeerd en geef ik dan ook, al kost dit me waarscheinlijk minimaal 28x1 punt afwijking! (byebye expert-status, tenzij ik nu HEEL veel ga modden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Het kan dus gewoon een goede vergelijking zijn dat iedereen hem gebruikt.
Als je -1's gaat gebruiken let dan wel op de tijd dat de post gepost is, want er zijn er veel die rond dezelfde tijd de vergelijking met de auto gepost hebben.

Ik zou eerder kiezen voor 0'en. Zo vervelend vind ik ze niet

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 01-10-2007 16:44 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In mijn ogen voegt de reactie niets toe zoals ik a laangaf en daarom mod ik hem naar beneden. Het is een reactie van het soort dat ik eigenlijk niet zou willen lezen. Het is min of meer een post van FIPO niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Kixtart schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:44:
Het kan dus gewoon een goede vergelijking zijn dat iedereen hem gebruikt.
Als je -1's gaat gebruiken let dan wel op de tijd dat de post gepost is, want er zijn er veel die rond dezelfde tijd de vergelijking met de auto gepost hebben.

Ik zou eerder kiezen voor 0'en. Zo vervelend vind ik ze niet
jouw reactie is 20 minuten na de voorgaande, de reactie daarop weer 20 minuten later. Het is imho compleet doorgeschoten en heeft echt compleet niks meer met het artikel te maken! Ik wens je veel succes met vergunningen wanneer je je huis wil slopen, maar val mij er niet mee lastig.

Trouwens: ik vind 2 pagina's doorscrollen (en nog doorlezen ook, stel je voor dat er per ongelijk WEL een goede post tussen zit) toch echt wel vervelend. elk opzichzelfstaand zijn ze misschien nog net een 0, in deze hoeveelheid een -1.

[ Voor 14% gewijzigd door Arne op 01-10-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Voorbeeld van mismoderatie:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2215485
Zeurt over modden en krijgt daar zelfs +2 voor!
HELP!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

k1n8fisher schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:24:
Voorbeeld van mismoderatie:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2215485
Zeurt over modden en krijgt daar zelfs +2 voor!
HELP!!!!
Ik heb er een -1 tegen aan gegooid en zo te zien al meerdere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
17*-1 en 1*+2, lijkt me duidelijk :p

dit is welliswaar (nog) geen mismod, maar als we discussies tegenwoordig op dit moment gaan voeren is het niveau wel heel dramatisch. Men heeft et hier vaak over FOK, maar dit zal je zelfs daar niet vaak tegen komen.

[ Voor 80% gewijzigd door Arne op 01-10-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is gewoon heel erg off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dat is een link naar een profiel :p
klein foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Deze reactie vind ik geen +1 waard. Populair geblaat zonder onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
had m al een 0 gegeven... Zou ook neit weten waarom het een +1 is, laat staan een +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een +2 is uberhaubt te hoog ja. Dat is gewoon een flinke mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

arne schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:10:
[...]

jouw reactie is 20 minuten na de voorgaande, de reactie daarop weer 20 minuten later. Het is imho compleet doorgeschoten en heeft echt compleet niks meer met het artikel te maken! Ik wens je veel succes met vergunningen wanneer je je huis wil slopen, maar val mij er niet mee lastig.

Trouwens: ik vind 2 pagina's doorscrollen (en nog doorlezen ook, stel je voor dat er per ongelijk WEL een goede post tussen zit) toch echt wel vervelend. elk opzichzelfstaand zijn ze misschien nog net een 0, in deze hoeveelheid een -1.
Mijn reactie? Vergunningen huis? Je post op een persoonlijke manier ook al klopt er niks van.

Maar ik bedoel niet de reacties op elkaar, maar de losstaande draden binnen dat artikel. Die tijden schelen niet zoveel.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 20:11
Sinds wanneer is dit uitmuntend?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2215121

Ik ben een weekje niet aan het modden geweest en het valt me ineens op dat veel moderaties uitmiddelen? heel heel veel neutrale beoordelingen, lekker gemiddeld, waardoor veel onzin niet meer weg gaat, maar je moderatie performance lekker op peil blijft?

Het lijkt erop dat het moderatie systeem zichzelf onbruikbaar maakt.
Het is een enorm prestatiegericht systeem, waardoor iedereen alleen maar met zijn eigen performance bezig is.. Ik betrap mijzelf er ook wel eens op.
Ik kom momenteel ontzettend veel onzin tegen die neutraal beoordeeld word.. Ik wil gewoonweg niet ongewenst meer scoren, omdat mijn performance anders negatief beinvloed word als de meerderheid toch neutraal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
sorry, was niet persoonlijk bedoeld... beetje te snel je ipv men of een ander alternatief... Maar ik vind er maar 1 reactie tussen staan die nog enigzinds ontopic is.
Ik heb nog wel 1 vraag die wel persoonlijk is: vind je het serieus iets toevoegen, of op zijn minst niet irritant om een venster of 3 door te moeten scrollen voor een reactie die wel over een iphone gaat ipv over huizen / auto's / aanverwanten? Ik erger me er dood aan... Lang leve de -1 voor dit soort offtopic discussies. Alleen een beetje jammer dat men het kennelijk niet met me eens is :p
Ik heb het sowieso niet echt op vergelijkingen met auto's en huizen bij dit soort dingen, ik geef ze echter meestal nog wel een 0. Wanneer het er 28 zijn vind ik echter wel heel ver gaan en word het tijd voor een opschoning van de FP.

edit:
@ carloz:
Ach, waarom zou je een goede modperformance willen hebben als je er niks mee doet? Je mod toch om jouw bijdrage te leveren aan t.net, waardoor er een grotere tevredenheid heerst bij de zogenaamde leechers? Deze mensen zorgen voor de hoge bezoekersaantallen waar je als site op leeft, al heb je ook wat vrijwilligers nodig om het op pijl te houden. Wanneer je puur gaat modden om te mogen modden heeft het compleet geen nut en kan je de mogelijkheid net zo goed niet hebben. Daarom mod ik ook gewoon wat ik denk dat goed is, al krijg ik dan waarschijnlijk 28x een afwijking van minimaal 1 punt, ik denk dat dergelijke discussies de FP verpesten en daarom mod ik ze omlaag. Wanneer dit mij mijn status zou kosten heb ik in ieder geval mijn best gedaan en ga ik er vanuit dat mijn status wel weer handmatig word terug gezet. Zo niet, is de crew het kennelijk niet met mij eens en ga ik ook wel lekker leechen :p

[ Voor 36% gewijzigd door Arne op 01-10-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

arne schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:34:
sorry, was niet persoonlijk bedoeld... beetje te snel je ipv men of een ander alternatief... Maar ik vind er maar 1 reactie tussen staan die nog enigzinds ontopic is.
Ik heb nog wel 1 vraag die wel persoonlijk is: vind je het serieus iets toevoegen, of op zijn minst niet irritant om een venster of 3 door te moeten scrollen voor een reactie die wel over een iphone gaat ipv over huizen / auto's / aanverwanten? Ik erger me er dood aan... Lang leve de -1 voor dit soort offtopic discussies. Alleen een beetje jammer dat men het kennelijk niet met me eens is :p
Ik heb het sowieso niet echt op vergelijkingen met auto's en huizen bij dit soort dingen, ik geef ze echter meestal nog wel een 0. Wanneer het er 28 zijn vind ik echter wel heel ver gaan en word het tijd voor een opschoning van de FP.
...knip...
Ik ben het wel in grote lijnen met je eens, maar ik ga niet zomaar van bovenaf 0 geven en later -1, omdat een aantal posts lager eerder zijn gepost posts bovenaan. Dit gebeurd namelijk wel vaak en daarom gaf ik aan om naar de tijden te kijken.

Sinds m'n eerdere reactie zijn volgens mij zelfs nog een aantal bijgekomen. Eigenlijk zou je moeten kunnen sorteren op datum/tijd :) Edit: Net gevonden dat dit kan :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Daar heb je idd gelijk in... Het levert een raar beeld op dat reacties nog steeds dieper genest worden al is dit niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 20:11
arne schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:34:
@ carloz:
Daarom mod ik ook gewoon wat ik denk dat goed is, al krijg ik dan waarschijnlijk 28x een afwijking van minimaal 1 punt, ik denk dat dergelijke discussies de FP verpesten en daarom mod ik ze omlaag. Wanneer dit mij mijn status zou kosten heb ik in ieder geval mijn best gedaan en ga ik er vanuit dat mijn status wel weer handmatig word terug gezet. Zo niet, is de crew het kennelijk niet met mij eens en ga ik ook wel lekker leechen :p
Over het algemeen heb je hier zeker gelijk in, modden is ook absoluut niet mijn hoofdtaak.
Een ander feit is dat ik achter mijn mening sta, ik mod iets niet zonder reden. Ik heb geen zin om 'afgestraft' te worden doordat anderen stelsigmatig neutraal modden en ik met iets meer realisme.

Het gaat mij om het systeem, tot in hoeverre heeft het systeem nut als de meerderheid neutraal gaat modden, waardoor de extremen (waarop de frontpage reacties juist mooi gefilterd kunnen worden door lezers) in het niet vallen en iedereen alsnog alle reacties voorgeschoteld krijgen.
Ik denk dat toelating tot expert status wel iets strenger mag worden en de weging van expert-moderaties dan wel iets zwaarder kan, waardoor de daadwerkelijke moderaties realistischer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoort dit niet gewoon op -1?

Het is imo zeer duidelijk een poging tot fipo, uit het artikel is het meer dan duidelijk wat met EOL bedoeld wordt, en de enige link uit het artike heeft als naam.. juist ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TheZeroorez schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:49:
Hoort dit niet gewoon op -1?

Het is imo zeer duidelijk een poging tot fipo, uit het artikel is het meer dan duidelijk wat met EOL bedoeld wordt, en de enige link uit het artike heeft als naam.. juist ja ;)
Die hoort op -1 inderdaad en daarom heb ik ook een bijbehorende beoordeling uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet niet, maar ik vind deze reactie ietwat trollerig. Je word meteen verdacht gemaakt als je encryptie gebruikt, of dat word op zijn minst ge-insinueerd.

Of zie ik het nu wat te zwart allemaal?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:34:
Ik weet niet, maar ik vind deze reactie ietwat trollerig. Je word meteen verdacht gemaakt als je encryptie gebruikt, of dat word op zijn minst ge-insinueerd.

Hoewel ik de post ook onzin vind laat ik hem op 0 staan gezien het gewoon een mening is en ik wil oppassen voor -1 " niet mee eens " .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is idd een klotereactie..... maar vormelijk is er niets mis mee. Als je het er niet mee eens bent, mag je een reply bouwen.

Jammer dat er anno 2007 nog steeds zulk volk rondloopt van dat als je niets te verbergen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Carloz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

Over het algemeen heb je hier zeker gelijk in, modden is ook absoluut niet mijn hoofdtaak.
Een ander feit is dat ik achter mijn mening sta, ik mod iets niet zonder reden. Ik heb geen zin om 'afgestraft' te worden doordat anderen stelsigmatig neutraal modden en ik met iets meer realisme.

Het gaat mij om het systeem, tot in hoeverre heeft het systeem nut als de meerderheid neutraal gaat modden, waardoor de extremen (waarop de frontpage reacties juist mooi gefilterd kunnen worden door lezers) in het niet vallen en iedereen alsnog alle reacties voorgeschoteld krijgen.
Ik denk dat toelating tot expert status wel iets strenger mag worden en de weging van expert-moderaties dan wel iets zwaarder kan, waardoor de daadwerkelijke moderaties realistischer worden.
Het is nu eenmaal zo dat als je de FAQ volgt een hoop berichten op 0 komen te staan. Ze voegen niets toe maar zijn ook niet irritant genoeg om omlaag te modden. Als je bang bent voor je modstatus kan je berichten waar je het niet eens bent met de moderatie gewoon modden zoals jij dat wilt als je daarna maar genoeg andere berichten mod die duidelijk een 0 - of + 1 waard zijn. Dat houdt je gemiddelde genoeg op peil.
En vergeet niet: als je het niet eens bent met een bepalde moderatie kan je hem altijd nog hier posten net zoals een moderatie waar je over twijfelt. Kunnen we gewoon met zijn allen er een boom over op zetten.

@ hierboven: het gaat helaas te ver om dat soort mensen te bannen maar soms zou je het zo willen doen! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door TheCapK op 02-10-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:34:

Je ziet het inderdaad veel te zwart. Er is niets mis met die reactie.

Iedereen schijnt hier even te vergeten dat het hier wel om een politie onderzoek gaat, waarbij de rechtercommissaris heeft aangegeven dat jij je gegevens beschikbaar moet stellen voor onderzoek.

Dit is dus vergelijkbaar met een huiszoeking waarbij jij verplicht bent de politie toegang te verlenen. Je mag het ook vergelijken met een inval in een bedrijf, waarbij de administratie in beslag wordt genomen. Daarvoor gelden niet de standaard privacy regels.

Wanneer er in zo'n situatie iets geheim moet worden gehouden, dan is de kans inderdaad groot dat de zaken niet door de beugel kunnen. (AHold side letters? >:) )

Wanneer je het over trollerig hebt, dan zou ik eens naar de reacties op die post kijken:
http://tweakers.net/gallery/149760
http://tweakers.net/gallery/122054

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
maar critici zijn desondanks bang dat bijvoorbeeld bedrijfsgegevens in verkeerde handen kunnen vallen als de overheidsfunctionarissen er onvoorzichtig mee omspringen.
Een reden voor dataencryptie staat gewoon in de bron.... Ja, deze bedrijven hebben inderdaad iets te verbergen, maar niet perse omdat ze iets fout hebben gedaan.
Ofterweil: hij haalt een punt aan waarop het antwoord al in het artikel staat en doet dit ook nog eens op een first-post achtige stijl ("en terecht" vind ik niet echt boeiend).
Waarschijnlijk heeft hij de zin in het artikel waar de reden in staat waarschijnlijk echter niet gelezen (2min na artikel reageren), waarmee dit de reden voor de post is. Dit maakt het helemaal duidelijk een first-post, -1 dus!

edit: linkjes naar een gallery-page posten zorgt niet echt voor een makkelijke manier om de reacties te lezen :p
zal ik het maar ff voor je doen:
link 1
link 2

[ Voor 17% gewijzigd door Arne op 03-10-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Wie is het met me eens dat deze allebei eigenlijk geen +1 behoren te zijn:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2214021
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2213962

Ze zijn wel al 48uur oud, maar vielen me op in m'n performance lijst (het maakt verder voor mij niks uit, maar ik wil even informeren hoe jullie deze gemod zouden hebben)

Edit: En deze juist het omgekeerde. Hier zou ik wel een +1 voor gegeven hebben (ook gedaan), maar niemand is het zo te zien met me eens:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2214249

[ Voor 21% gewijzigd door Kixtart op 03-10-2007 10:18 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Die eerste 2 zou ik een 0 geven, gezien het nou niet echt veel toevoegd. De eerste is sowieso niet altijd juist, aangezien je tomtom ook op een pda / telefoon kan krijgen, de 2e is wel een typische oneliner waar je er niet te veel van wil hebben. Voor beide valt dus zelfs iets te zeggen voor een -1, afhankelijk van de situatie. Ik ken de situatie zo niet, maar ze hangen wat mij betreft beide ergens tussen de 0 en -1.

De edit zit in het befaamde iphone topic. Er is daar erg weinig gemod, kennelijk gaf men de moed daar al snel op. Hoe minder er gemod word, hoe groter de kans op een mismod / afwijking. Bij die post twijfel ik zelf echter ook tussen een 0 en +1, echt sprake van een mismod is er daar niet wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ok, af en toe is het wel interessant om te kijken of ik niet iets gemist heb/fout doe bij het modden.
De eerste 2 vond ik ook mismods, maar dat is nu achteraf. Zo'n erge mismods zijn het niet om een powermod hier iets aan te laten doen.

De post in m'n edit vond ik nog best veel gemod (14 mods, minimaal 6 personen en maximaal 12 personen die gemod hebben (mezelf niet meegeteld)). Ik heb hier gekozen voor +1 omdat ik vond dat hij het goed verwoord had en mogelijk meerwaarde is voor personen die het artikel lezen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dat zijn inderdaad best nog wel wat mods voor die pagina. Ik heb er zelf een aantal keren gepost (niet allemaal even goed, maar dat terzijde) en daar zijn er een aantal van geheel niet gemod. Hij was nog redelijk vroeg met zijn reactie en daarom is het idd wel een +1 waard... De inhoud staat alleen nog 10 keer tussen de reacties, amar dat is dan weer niet zijn schuld. Wel vind ik dat er veel mismods in die thread zitten. Beina iedereen met een oneliner dat apple slecht met zijn klanten omgaat (de first-post bv) krijgen wel een hogere score dan die ze verdienen. Alsof je mensen die jouw product hacken waardoor je inkomsten misloopt (apple krijgt een deel v/d opbrengst) nog als jouw klanten moet behandelen? Bovendien zijn er erg veel slechte vergelijkingen die doorgeslagen zijn en erg veel dubbelposts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Kan iemand even helpen om deze een tikje naar beneden te geven? Daar heeft t.net een forum voor!
1 x +2
3 x +1
5 x 0
14 x -1

modbot, where are you? :p

edit: zo te zien is er daar sowieso 1 alleen met +2 aan t modden, die bot komt dus wel. Nu de posts (is al eerder aangehaald, zie bijschrift linkje naar bron) nog op -1.

[ Voor 34% gewijzigd door Arne op 03-10-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
done, wel een goede reactie, in de zin van antwoord op degene voor hem, trouwens :p. doch geheel offtopic. Hoe hij echter 7* +1 heeft kunnen krijgen is me een compleet raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

arne schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:49:
done, wel een goede reactie, in de zin van antwoord op degene voor hem, trouwens :p. doch geheel offtopic. Hoe hij echter 7* +1 heeft kunnen krijgen is me een compleet raadsel.
Hij is ook gefixeerd nu zie ik.
In hetzelfde rijtje heeft deze aardig wat +1 en +2 gekregen:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2216226

Leuk voor het tweakers-moraal, maar ik heb toch maar een 0 (edit: toch -1 door motivatie van user hieronder) gegeven, want hij is onnodig voor iemand die +1 posts wil lezen en sowieso voor niemand meerwaarde.
0'etje erbij.

[ Voor 18% gewijzigd door Kixtart op 03-10-2007 12:53 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kixtart schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:31:
[...]

Hij is ook gefixeerd nu zie ik.
In hetzelfde rijtje heeft deze aardig wat +1 en +2 gekregen:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2216226

Leuk voor het tweakers-moraal, maar ik heb toch maar een 0 gegeven, want hij is onnodig voor iemand die +1 posts wil lezen en sowieso voor niemand meerwaarde.
Sterker nog, imho is het een -1 gezien het compleet offtopic is en niets toevoegd bij de nieuwpost. Dat soort discussies zijn voor op het forum en niet de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
De powermod die langs is geweest had idd nog wel een paar posts daar mogen doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens met Bor de Wollef. Er zijn daar een aantal mensen aan het meningmodden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom krijgt deze troll allemaal +1 en +2's? Die hoort simpelweg op de -1 thuis...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens Wildhagen. Wilde 'm ook al hier rapporteren... Het schoolvoorbeeld van een -1 post. Een firstpost en flamebait tegelijk.

Wat mij betreft is dit weer een voorbeeld waarom het toch wel zeer wenselijk is dat er een -2 niveau wordt ingevoerd! Idioot dat met zo veel -1's, het ding nog altijd op 0 uit komt.... Als het moderatie systeem dit soort posts niet goed op -1 kan krijgen, dan kunnen we wel ophouden met modereren... Ik bedoel... dit soort post zijn toch de belangrijkste reden om te modereren!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:54:
Waarom krijgt deze troll allemaal +1 en +2's? Die hoort simpelweg op de -1 thuis...
Typische -1 (of is het grappig bedoelt?). Door een powermod al gefixeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dan maar weer eentje uit het nieuws: Hd-dvd krijgt winkelfunctie artikel:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2218978
Dit is toch echt geen +1 waard :S

Gelijk weer wat -1's uitgedeeld in dat artikel.

[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 03-10-2007 16:39 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:54:
Ach kom, die heeft van mij een nulletje. Zonder onderliggende pro- of anti- microsoftmening vind ik hem best grappig. Heeft hij vast al eens ergens anders gehoord. Flamebait is discutabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee inderdaad, weer een -1 uitgedeeld

* Bor vind het jammer dat het tegenwoordig vooral afstraffen ipv belonen lijkt met het nieuwe systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dat was met het oude systeem toch ook al zo? alleen merkte je er toen niet zo heel veel van, omdat de meeste nooit een reactie op -1 zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:45:
[...]

Ach kom, die heeft van mij een nulletje. Zonder onderliggende pro- of anti- microsoftmening vind ik hem best grappig. Heeft hij vast al eens ergens anders gehoord. Flamebait is discutabel.
Het is inderdaad geen flamebait, maar het is wel een klassiek schoolvoorbeeld van een troll. En een troll verdient geen 0, maar een -1.

En grappig? Dit is nog niet eens 0,00001 procent als grappig op te vatten....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad niet grappig. Grappen over MS met bsod's zijn verschrikkelijk afgezaagd en bovendien is (imo) semi-bashen nooit grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er wel bij inzien dat het als grappig bedoeld was.

Op deze manier was hij wel een nul geworden:
1e model telefoon: de B-POD, de blue phone of death. ;)
En zo een - 1:
1e model telefoon: de B-POD, de blue phone of death. |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

En daar gaat weer een mismodje:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2218554
+1 en zelfs +2 voor een troll?
Graag wat hulp om deze op de juiste plaats te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hej, even een vraagje over een post van iemand en een post van mij:
Deze geeft een link wat een audit is, daarom reageer ik dat het waarschijnlijk een andere audit is. De vraag is dan waarom de posts van die eerste wel meerwaarde is en die van mij niet zou zijn?

Normaal vind ik die moderaties niet zo belangrijk, maar nu vroeg ik het me wel af (toch leuk om +1 te krijgen :) )

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kixtart schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:35:
Hej, even een vraagje over een post van iemand en een post van mij:
Deze geeft een link wat een audit is, daarom reageer ik dat het waarschijnlijk een andere audit is. De vraag is dan waarom de posts van die eerste wel meerwaarde is en die van mij niet zou zijn?

Normaal vind ik die moderaties niet zo belangrijk, maar nu vroeg ik het me wel af (toch leuk om +1 te krijgen :) )
In hakend hier op: de beoordeling voor de eerste persoon (die zonder vragen van anderen uitlegt wat een audit is) staat veel te hoog. Imho max 0.

Jouw (kixtart) post heb ik op 0 gezet gezien ik hem niet echt iets vind toevoegen. Imho is op voorhand duidelijk dat het om een software audit gaat namelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 04-10-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Bor de Wollef schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:50:
[...]

In hakend hier op: de beoordeling voor de eerste persoon (die zonder vragen van anderen uitlegt wat een audit is) staat veel te hoog. Imho max 0.

Jouw (kixtart) post heb ik op 0 gezet gezien ik hem niet echt iets vind toevoegen. Imho is op voorhand duidelijk dat het om een software audit gaat namelijk.
Daar kan ik me goed in vinden. Die user had gewoon neergedumpt wat een audit is, maar in dit geval wilde ik hem verduidelijken met m'n reactie voor als het voor iemand niet duidelijk is.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Deze post vind ik geen +1 waard. Dit wordt altijd gepost als het over censuur gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

RoD schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:40:
Deze post vind ik geen +1 waard. Dit wordt altijd gepost als het over censuur gaat.
Die heb ik ook al gelijk op 0 gemod toen ik hem zag.

Edit: 2 nieuwe mismods. Geen +1 waard imo.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2220608
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2220641

[ Voor 21% gewijzigd door Kixtart op 04-10-2007 12:50 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2218418

Wat moet er nu met deze? Opzich vond ik de orginele tekst een simpele 0 waard (humor mag, maar zie hier de humor niet echt in), maar de edittekst vind ik regelrecht nergens op slaan. Heb hem nu een -1 gegeven om die edit-tekst.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:21:

Wat moet er nu met deze? Opzich vond ik de orginele tekst een simpele 0 waard (humor mag, maar zie hier de humor niet echt in), maar de edittekst vind ik regelrecht nergens op slaan. Heb hem nu een -1 gegeven om die edit-tekst.
Alleen om de edit tekst al -1. Die beoordeling heb ik dan ook uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die reactie is gewoon een regelrechte flame. Hardstikke -1 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:21:

Wie heeft die post in ...naam +2 gegeven? :?
Score #
+2 Uitmuntend 1
+1 Meerwaarde 14
0 Neutraal 29
-1 Ongewenst 45

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2007 15:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Leuk post is deze. Trollerige termen als 'rotzooi', 'fanboys', hij is al minimaal 5 keer ge-edit, hoop geklaag over moderatie... lijkt me een duidelijk gevalletje van -1. Toch krijgt hij +1's.....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Een post die na z'n edit toch nog best goed is geworden :) Maar nog steeds best flamend
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2221056

2 echte mismods:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2221133 (+2 omg :S )
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2221072 (zelfs 2x+2 omgomg 8)7 )

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 04-10-2007 16:10 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:27
want?

Het voegt niks toe en is nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

RoD schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:40:
Als je het nog over mismods wil hebben.....! Heeft +2 gekregen en -1 geen van beide te verantwoorden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

De post die SinergyX noemt staat nog steeds op 0 ondanks de vele -1's die deze heeft gehad. Ik vrees dat hier een Powermod aan te pas moet komen.
Quote:
Deze mag toch wel naar 0 toe:
http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2220931
Hij voegt niets toe maar is duidelijk grappig bedoeld. Zou best naar 0 mogen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-08 20:48
02-10-2007 'FullThrottle' in Nintendo: Wii weer niet aan te slepen deze k... 1 0,6 0 -0.6
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2216185

Waarom is dit zo goed dat het een 1 krijgt? zelfs 0.6 door expert modders. Geen onderbouwing, niks huplzaam, niks grappig, amper on topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kixtart schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:09:
Een post die na z'n edit toch nog best goed is geworden :) Maar nog steeds best flamend
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2221056
Welke edit bedoel je? Ik heb er nu iig 5 of 6 verschillende reacties gezien... dit doet me denken aan een Karma Whore, en imho is dat goed voor een -1, mede vanwege het bijzonder stevige trollen wat er gebeurd ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-08 20:48
nieuws: Microsoft klaar voor introductie Unified Communications
Bijna alle posts gaan helemaal niet over Unified Communications maar zijn een hoop fanboyisme. Tijd om er een hoop af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom krijgt deze reactie in 's hemelsnaam een +2? Zelfs een +1 is al te hoog, dit lijkt me een typische 0-reactie, want er zit geen meerwaarde in. Daarnaast kan hij natuurlijk ook even Google of een andere zoekmachine opstarten...

Hop, en nog een moderatieklager voor de -1.

[ Voor 16% gewijzigd door wildhagen op 04-10-2007 17:56 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:28:
[...]
Welke edit bedoel je? Ik heb er nu iig 5 of 6 verschillende reacties gezien... dit doet me denken aan een Karma Whore, en imho is dat goed voor een -1, mede vanwege het bijzonder stevige trollen wat er gebeurd ;)
Sowieso weer heel typisch... De post begint met: "Niet om te flamen" , maar dan weet je bij voorbaat al dat de flammenwerper onmiddellijk te voorschijn komt. In dit geval zelfs niet in bedekte termen. 100% flamebait.

Die post moet een powermod fix op -1 krijgen. Want door het moderatie systeem is het onmogelijk tegen de fanboys op te modereren. 60% van de moderatoren willen het ding uit het zicht, maar het gemiddelde komt niet eens in de buurt.... Met dit soort situaties merk je toch echt dat het gemiddelde niet goed werkt met het kleine aantal moderatie niveau's.
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.