@Mr-Beamer die eerste is mijn favoriet, mooie warme kleuren, de overige lijkt het dan toch aan iets te ontbreken. waarvan #3 toch wel de vreemdste is. een soor van boog vervorming naar buiten, de huizen zijn niet lekker bellicht, en het water lijkt wel-niet-wel niet detail te hebben.(vreemde stichting software)
het kan ook zijn dat de camera zn belichting teveel aanpast naar de lantarenpalen.
#4 is ook best tof gedaan.
@HMJ toffe plaat, erg goed gedaan, klein minpuntje is wel de vervorming in de hoeken, maar daar kan je weinig aan doen (verder weg staan dan

) heel misschien kan je met wat fotoshop skills de overbelichte delen van de autoweg wat reduceren.
@Terryb47, de eerste doen mij weinig, die tweede vind ik leuker vanwege de "levendigheid" me de snelweg. ik kan bij jou op flickr niet downloaden helaas. geen idee hoe het zit.
@Bravo die eerste heeft wat teveel zwart/donker aan de linkerkant. een centrale positie hoeft natuurlijk niet per se, maar t was misschien in dit geval wel beter geweest, daarom vind ik de portretversie ook zo leuk, lekker beeldvullend. (en mooi onderwerp)
@ToyotaMR2, op zich leuke compositie,(misschien links nog ietsje afsnijden) maar wat mij vooral opvalt isdat er in de nabewerking iets niet lekker zit. het lijkt wel een 3d animatie, Dat kan door teveel ruisonderdrukking en of teveel helderheid(clairety) Hoe bewerk jij je foto's?
edit je blijkt niet de enige te zijn:
ed-oorklep in "[Verzamel]Nachtfotografie deel 2"
Ik heb eens een blue hour foto gemaakt, enigszins tommyz afgekeken met zn camera bij de waterkant, en ook op 14mm (andere lens dat wel

)
Blue hour, Assen by
mrc4nl, on Flickr
direct naar groot->
https://farm6.staticflick...08458201_e2126b760d_o.jpg
[
Voor 4% gewijzigd door
mrc4nl op 28-04-2014 01:55
]