(ik had dit eerst in Hong Kong nachtfoto-topic geplaatst, maar op advies van athlonkmf maak ik een nieuw topic)
Dus iedereen: post hier je mooiste nachtfoto's, en natuurlijk tips en adviezen!
Delft, van de zomer na een avondje bier drinken. Het was toen erg nevelig en dat zorgt in combinatie met kassen in de buurt voor een heel erg oranje lucht. Lange sluitertijden (10 seconden) en klein diafragma zorgt voor mooie effecten. De foto's zijn onbewerkt, komen zo uit de camera. Uiteraard wel een statief gebruikt.
De Sebastiaansbrug, verbindt de TU-wijk met de binnenstad

Uitzicht vanaf de brug

De beroemde kegel van de bibliotheek met sinistere (of sfeervolle??) oranje achtergrondverlichting (van de kassen dus)

Uitzicht vanaf de voet van de kegel op de aula. Ik ben zelf erg gecharmeerd van de verschillende kleuren van de verschillende soorten lampen.

Vragen, opmerkingen en aanverwant commentaar is uiteraard welkom
Dus iedereen: post hier je mooiste nachtfoto's, en natuurlijk tips en adviezen!
Delft, van de zomer na een avondje bier drinken. Het was toen erg nevelig en dat zorgt in combinatie met kassen in de buurt voor een heel erg oranje lucht. Lange sluitertijden (10 seconden) en klein diafragma zorgt voor mooie effecten. De foto's zijn onbewerkt, komen zo uit de camera. Uiteraard wel een statief gebruikt.
De Sebastiaansbrug, verbindt de TU-wijk met de binnenstad

Uitzicht vanaf de brug

De beroemde kegel van de bibliotheek met sinistere (of sfeervolle??) oranje achtergrondverlichting (van de kassen dus)

Uitzicht vanaf de voet van de kegel op de aula. Ik ben zelf erg gecharmeerd van de verschillende kleuren van de verschillende soorten lampen.

Vragen, opmerkingen en aanverwant commentaar is uiteraard welkom

Choose life - Shapeways shop