@HMJ, De melkweg fotograferen in NL is altijd lastig heb ik zelf ook gemerkt, en jou foto laat dat eigenlijk ook zien. Boom zou je misschien lokaal wat subtieler kunnen bewerken.
@Mr pingu, die rook/damp met lange sluitertijd geeft een lekker effect. Golfjes in de voorgrond zijn voor mij nog net iets te duidelijk zichtbaar en maken het beeld wat onrustig vind ik. Fijne kleurtjes in deze plaat!
@Adros, doordat je nog vrij goed het licht van de zonsondergang ziet wordt je best wel op het verkeerde been gezet, maar eigenlijk vind ik dat wel leuk aan deze plaat. Fijn licht wat mij betreft! Compositie technisch staat dat baken wat sterk in de hoek vind ik.
@Zwik, hmm lastig.... Qua astrofoto vind ik hem niet gek. Je kan mooi de nevel flarden rond de hoofdsterren van de groep zien hangen. Puur fotografisch vind ik hem niet bijster sterk, het is wel heel erg alleen een registratie zeg maar.....
Zelf niet veel geplaatst hier de laatste maanden, maar ik doe er toch maar weer eens eentje. Ook een melkweg, geschoten in Frankrijk (Centraal Massief), tijdens vakantie. Het viel mij op hoe donker het er daar was in vergelijking tot hier in Nederland. Boompje heb ik gedurende de belichting een tikkie bijgelicht met een zaklampje.
.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 27-10-2014 23:38
]