Het grote mountainbike topic (deel 7) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.400 views sinds 30-01-2008

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 19:13
k0ewl schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:59:
Oke, ik heb misschien wel de grootste impuls aankoop van mijn leven gedaan....
Leuke aankoop, man!
Je zal zowiezo merken dat de geometrie stukken racy'er is dan je terago. Kun je toevallig eens vertellen wat voor een overige specificaties aan die 40 hangen, of is het voor de rest volledig standaard?
Pics... Pics... Pics... !!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Volgens mij was hij helemaal standaard. Er was ook echt nog maar een paar km op gefietst, want de orginele banden zaten er nog op. En meestal zijn die toch wel snel weg ;)

Pic van de fiets van marktplaats, wat overigens een hele slechte foto is:
Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.nl/kopen/6/7b/z.df28addbf5f0b142dddad6a6512f4f28.jpg

en van de spec sheet:
Afbeeldingslocatie: http://www.bikerstreff.de/Bikes/Scott/bilder06/scale/scale_40_500.jpg

Specs:
Frame: Scott Alloy 7005 DB hydrafrom monocoque TT integrated headtube
Scott ultra light alloy 7005 3D custom butted frame, Box chainstay
bridge, hydrafrom monocoque toptube to increase stiffness

Vork: Rock Shox Recon 351 Air Air Spring / Motion Control 80 mm / Lockout / reb. Adj.
Balhoofd: Ritchey semi inter. OE
Stuurpen: Scott Comp 1-1/8"" / 6° rise
Stuur: Scott X-Rod 580mm
Remmen: Shimano LX Disc 160mm rotor
Remhendel: Shimano LX Disc
Voorderraileur: Shimano LX
Achterderraileur: Shimano XT 27 Speed RD-M751
Shifters: Shimano LX 585 Dual control
Cassette: Shimano LX HG580 11-32 T
Ketting: Shimano CN-HG53
Cranckstel: Shimano FC-M540 Hollowtech 22x32x44 T
Trap-as: Shimano ES 30 spline
Pedalen: Eggbeaters, maar ik zet mijn SPD over
Velgen: Alesa Taurus 2000 Disc / 32H W/Eyelet Black
Naven: Shimano 535 Disc black
Spaken: DT Swiss Champion black
Banden: Scott OXYD 26 x 2.0 60TPI Kevlar Bead
Zadel: Scott Comp
Zadelpen: Scott Racing

Gewicht: Bike ca.11,8kg / Frame ca.1,52kg
Kleur: > Zwart/Antraciet

[ Voor 77% gewijzigd door k0ewl op 29-09-2007 01:51 ]

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-05 20:59

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Banden, stuur, stuurpen, zadel, zadelpen zijn onnodig zwaar en de banden geven nog weinig grip ook. Superfiets als je die vervangt, ik gok dat je dan best onder de 11 kg kan komen. 11,8 komt mijn giant nog aan met andere bandjes ;)

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Heel cool fietsje inderdaad!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• dnhelle
McGryphon schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 09:59:
Banden, stuur, stuurpen, zadel, zadelpen zijn onnodig zwaar en de banden geven nog weinig grip ook.
Die banden zijn inderdaad :X
No offence intended.
Wat Mcgryphon zegt, je zou deze onderdelen kunnen vervangen door wat mooiers, maar ik zou op den duur ook eens kijken om het crankstel en de overige aandrijving een vervangbeurt te geven (na de winter, als je alle modderbagger hebt gehad...)

Toch een mooie bike, voor een leuke prijs.
Have fun!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
En post na een paar ritten eens je ervaringen mbt de LX discs, als ik in geldnood kom komen er wss lx discs ipv juicy 5's.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:06

The_Scarabial

MTB for life!

Nou McGryphon ik heb ook LX discs en ze bevallen tot nu toe best goed, maar heb geen vergelijkingsmateriaal

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Heb je al in zwaarder terrein, maw limburg/ardennen enzo, gefietst?

• k0ewl
Ooit als de banden op zijn komt er wel ander spul op, maar tot die tijd is het allemaal prima! Eerst morgen maar eens lekker raggen in Oldenzaal.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ben van plan morgen te gaan biken in Exloo.
Ze hebben weer een leuke toertocht uitgezet.
Alleen baal ik van het weer, het zal wel erg nat zijn in het bos. :X

Whatever.

Anoniem: 37526

Zo, de fiets is besteld! 2008 Specialized Hardrock Aggro Pro Disc 19" (inclusief chainguard).

Toch maar voor deze gegaan. De Hardrock Pro Disc is al over-the-top, en de Rockhopper al helemaal. Dan ga ik toch voor de schijfremmen. :)

Helaas stond er geen Hardrock op display, maar de 19" Rockhopper reed heerlijk.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Harmen schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:58:
Was het ook van plan, maar verrek van de spierpijn. :/ Uurtje Bodypump meegedaan donderdag :X

Ook zal het wel een dikke blubberbende zijn. Morgenochtend verwacht men ook nog regen ;(

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

McGryphon schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:36:
Heb je al in zwaarder terrein, maw limburg/ardennen enzo, gefietst?
uh nee, nog niet en dat wordt hem dit jaar ook niet meer, kom beetje tijd te kort. Maar ben zeker wel van plan in de ardennen te gaan biken :)

oja, k0ewl mooie aankoop hoor!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 18:28

Vos

AFCA

Haha ja, het heeft de hele dag geregend. Kameraad van me helpt daar mee, lekker weer erbij :p.

Grappig. Ik dacht dus dat ik deze fiets besteld had, maar op de Specialized website stond dit plaatje bij de Hardrock Pro Disc. Terwijl hij in het bruin wel weer bovenstaande style heeft.

Dat gaat nog spannend worden welke ik krijg!

Edit: Dat er Hardrock Pro Disc op het plaatje staat is schijnbaar niet al te veelzeggend... gelukkig.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 29-09-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Heb gisteren de tourtocht in Ruinen gereden, het was erg zwaar. We waren als een van de laatsten vertrokken en over het parcour waar zowel de 30 als de 45km overkwamen was het helemaal kapot gereden... Dus veel plezier :)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Zo gisterenavond terug gekomen van de EK Marathon in St. Wendel. Na mijn kloteseizoen vol blessures ente weinig training had ik mij overenthousiast ingeschreven voor de marathon over 118 km en 2900 hm. Leuk achter de toppers als Sauser bij de heren en Sunstedt bij de dames aanhobbelen en het was tevens het clubkampioenschap marathon van de vereniging waar ik voor rij.

Vrijdagavond parkeerde ik mijn kleine autootje bij het hotel met daarin mijn fiets en die van een fietsmaatje tussen de bussen van het Merida multivan team en die van Merida Herbalife. Bleek het hotel vol te zitten met fietsers uit de Europese top. Erg grappig om daar 's morgens bij aan de ontbijttafel te zien en die rituelen allemaal meet te pakken. Mijn ritueel heeft zich hoofdzakelijk op de porseleinen troon afgespeeld. Veel eten in de dagen ervoor en dan in de ochtend met wat zenuwen aan de koffie, dat wil wel.

De Duitse fora die ik had gechecked spraken over een goed bereikbaar parcours met een paar kleine modderstukken en het weer voor zaterdag was als droog met een doorbrekend zonnetje voorspeld. Ik heb dus achter de Racing Ralph gemonteerd. Echt lekker voelde ik me niet. Aan het herstellen van een pittige verkoudheid en dan met weinig training starten tussen al dit geweld is niet goed voor het vertrouwen. Maar a la, ik zit weer op de fiets en na de start hobbelend begon ik ondanks de regen zin erin te krijgen.

In het vierde startvak kou kleumend te wachten op de knal besefte ik aan de zompigheid van de grasmat van het plaatselijke stadion dat dit niet veel goeds voor de ondergrond kon betekenen. Helaas bleek dat behoorlijk waar, maar goed dan moet je maar op de racefiets gaan rijden dacht ik nog. Na de start een veldverdelende steile asfaltklim op en hoppa weg waren we. Het deed even pijn en voelde niet slecht. Met twee bekenden van me de eerste relatief simpele 15 kilometer een treintje gevormd en dat ging best goed. Tempo lag hoog en de hartslag kon het redelijk aan. De volgende 15 kilometer ging het al meer op en af over graslandschappen en werd het al wat modderiger op sommige paden. Maar nog steeds redelijk te rijden. Vanaf dat punt ongeveer begon het, eindeloze lange schlamm(modder)paden afgewisseld met redelijke serieuze technische tracks (die ook goed modderig waren). Iedereen glibberde en gleed naar beneden en er was nagenoeg niet te rijden. Rond kilometer veertig voor het eerst stevig op mijn waffel. Mijn achterwiel haalde mijn voorwiel in in de andere geul en de voorwaartse beweging haaks op de wielen dwongen mij tot een hardhandig facefirst modderbad. Nadat ik ook al op een trail met mijn pijnlijke schouder een boom had geramd sloeg de angst toe. Angst, heb ik ervaren, veranderen je stuurmanskunsten in die van een dronken Poolse buschauffeur. Ik kwam nergens meer normaal af en bij kilometer vijfenveertig kwam de kurzstrecke erbij op het parcours.

Tussen de langzamere daarvan kwam ik op een modderklim van een kilometer of vijf. Die was door de drukte en de bagger niet meer te fietsen. De wielen liepen zo vol en overal hoopte zoveel modder op dat zelfs de fiets duwen geen optie meer was. De fiets met een stok wat van de ingekoekte blubber ontdaan en de klim met de fiets op de nek afgemaakt. Die vijf kilometer hebben me ongeveer een uur gekost. Daarna werd het wel weer te doen ondanks het feit dat de fiets niet meer schakelde. Bij kilometer zestig zat er nog een doorgang door het stadion heen en daar zag ik Klaartje langs de weg staan, die had het al heel snel gezien en was het parcours van de dertig opgedoken. Heb een minuut of tien met haar staan kletsen, ben voor de vorm ff over de finish gereden (om de halve ronde iig af te maken) heb in de remmen geknepen en ben gaan douchen onder mijn bidon op de parkeerplaats.

Teleurgesteld vanwege een DNF, maar wel te relativeren geziende voorbereiding en de omstandigheden. Wel ongeloofeloos om te zien dat een Sauser er toch "maar" vijf uur over doet. Ik las op de site van Milatz Moritz (bronzen medaille winnaar), dat hij zo koud en stijf was dat het hem bij een looppassage drie pogingen koste om zijn been over het zadel te krijgen. Het was in ieder geval weer een hele ervaring.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6c5b2199f96e1a751c6b84700c78358e/full.jpg

Foto terug bij de auto.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/695383976bed0cb13dc48d915a9af2d6/full.jpg

HF/hoogteprofiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:37

JT

VETAK y0

De tering :o Wat zie je eruit en je fiets :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Ik heb wel eens ergere taferelen gezien na een marathon hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

* KeX denkt dag drie LCMT 2006

Zal eens een picca zoeken. Probleem was juist dat de modder niet zo vloeibaar was als vaak in de Ardennen, maar meer diep en dik en alles verstoppend. Ben al bijna drie uur bezig om alles weer op orde te krijgen.

Maar McG welke marathon doel je op?

/edit

KeX tweede van rechts (geloof ik :P)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f38eb8387bff27854ca4e68104d89068/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door KeX op 30-09-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Willingen, 2005 of 2006 geloof ik. Dat was echt ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

* Harmen heeft vanmorgen de tocht in Exloo gereden.
Damn wat was het afzien zeg, overal modder en glibberige singletracks. :o
Vorm was niet echt best, misschien komt het door de 4 uur slaap vannacht. :Y)

Heb wel genoten, parcour was wel afwisselend. :)

@Skoezie, Bodypump?! :X 8)7
Een beetje kerel staat aan de start op zondag. ;)

@KeX, ik kan het me goed voorstellen dat het niet te doen is! Ik vond 50km door de blubber met enkele korte klimmetjes al erg pittig. Laat staan 118km met 2900hm. :o

[ Voor 32% gewijzigd door Harmen op 30-09-2007 16:19 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

McGryphon schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:05:
Willingen, 2005 of 2006 geloof ik. Dat was echt ongelofelijk.
2005 was erg natte bedoeling. Veel modder ook. Vergelijkbaar met St. Wendel gisteren, alleen ander type ondergrond. Maar dat was inderdaad ook hele akelige bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Harmen schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:18:
* Harmen heeft vanmorgen de tocht in Exloo gereden.
Damn wat was het afzien zeg, overal modder en glibberige singletracks. :o
Vorm was niet echt best, misschien komt het door de 4 uur slaap vannacht. :Y)

Heb wel genoten, parcour was wel afwisselend. :)

@Skoezie, Bodypump?! :X 8)7
Een beetje kerel staat aan de start op zondag. ;)
...
Tja, fitness zuigt en wou dit ff proberen, bad idea :X

Las dat het droog is gebleven in Exloo eo, maar in Assen regende het de hele ochtend. Ook buienradar gaf aan dat het constant regende in het noorden.

Volgende keer beter ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Ik heb gisteren ook weer lekker gefietst. Na zaterdagnacht een feest te hebben gehad (4:30 in mijn nest) zondagochtend vol goede moed opgestaan om 9:00 >:)

Toen naar mijn oma en opa en om 13:00 zat ik op de fiets. In mijn eentje dus echt heel hard ben ik maar niet gegaan. Het eerste stuk tegen de paasberg in Oldenzaal op ging wel redelijk wil het niet dat ik op het steilste stuk terug wilde schakelen, maar doordat ik het systeem nog niet kende ik juist opschakelde en bijna op mijn bek ging :o

Daarna mezelf richting 't Hulsbeek getrapt en daar een ronde gemaakt. Er was modder, teveel modder om echt hard te gaan door dit volgens mij toch wel technische parcours. Op een gegeven moment waren er een aantal waterplassen. Ik rijd door 1, leek het alleen maar ondiep water, dus maakte ik wat meer vaart. Verdween ik tot boven mijn cranckstel in de volgende plas.

Daarna kon ik dus wel merken wat een kabaal een stel schijfremmen maakt met zooi ertussen. Ik moet zeggen dat velgremmetjes me op dat moment beter haden bevallen.

Ik heb daar over een rondje van 7 km 22 minuten gedaan :( Normaal doe ik dat in 16... Beetje jammer vond ik dat. Kon in ieder geval de nieuwe fiets goed uitproberen. Kreeg in het begin wel last van mijn rug, maar dat komt denk ik puur omdat ik de juiste afstelling nog niet gevonden heb. Het is wel te merken dat je op deze fiets een stuk sneller kunt. De houding op de fiets is gewoon veel sportiever. Je kunt eigenlijk waar ik met de giant moest gaan staan, beter blijven zitten en meer kracht te zetten.

Owja, en op de Giant had ik Bontrager Jones ACX 2.2, hier zaten die Scott banden op 2.0. Geen grip!!! Word binnenkort dus maar een tripje naar de fietsenmakert voor een stel andere banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
k0ewl schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 08:31:
Owja, en op de Giant had ik Bontrager Jones ACX 2.2, hier zaten die Scott banden op 2.0. Geen grip!!! Word binnenkort dus maar een tripje naar de fietsenmakert voor een stel andere banden.
Ik heb het je gezegd... ;)
Het is inderdaad een heel andere fiets, maar wel erg mooi. Je went vanzelf aan een sportieve zit.
En tja... piepende remmen met blubber is inderdaad even vervelend, maar het remt wel als de tierelier.

Veel plezier er nog mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
En jij was niet de enige ;)
hup hup, RR/NN kopen jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 15:32

Impry

Rallymedia.nl

Ik heb tijdje terug ook de stap gemaakt naar RR/NN en het is zo'n groot verschil inderdaad! :D
Op dit moment liggen er de standaard Bontrager banden nog op m'n Trek, maar heb al paar keer momentjes gehad door de slechte grip van de banden ten opzichte van wat ik gewend was.

Overigens:
McGryphon schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:56:
straks zal ik SP updaten, nu weer verder aan mijn boek voor Engels (finnegan's wake van James Joyce |:()
;)

[ Voor 30% gewijzigd door Impry op 01-10-2007 18:19 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Naast RR/NN combinatie is ook de Continental combinatie van Mountain King met Speed King een aanrader voor verschillende omstandigheden. De echte winter duik ik in met twee keer NN zolang het niet gevroren heeft. Zoveel mensen zoveel discussie over bandenkeuze en bijbehorende spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
KeX schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:16:
Naast RR/NN combinatie is ook de Continental combinatie van Mountain King met Speed King een aanrader voor verschillende omstandigheden. De echte winter duik ik in met twee keer NN zolang het niet gevroren heeft. Zoveel mensen zoveel discussie over bandenkeuze en bijbehorende spanning.
Absoluut waar.
Die banden staan in bestelling, komen deze week als het goed is. (Alleen dan v+a Mountain-kings..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Woei, waarschijnlijk binnenkort een ander frame!
alu, carbon en Ti in 1 frame... ra ra wat zou dat kunnen zijn :D
onder voorbehoud, eens kijken of de verkoop doorgaat.

en de SP geüpdatet btw.

[ Voor 7% gewijzigd door McGryphon op 01-10-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
'T zal eens een keer tijd worden met dat Y-ding van je. Altijd al een rare fiets gevonden. Maargoed, ik heb zo geen idee welk frame je bedoelt want daar zit ik er niet genoeg voor in. Hopelijk een goede!

Owja, de RR en NN komen er inderdaad onder denk ik ja. Maar is het met dit soort weer niet prettiger om twee keer een NN te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Thanks! Zie alleen wel dat mijn foto van de host is verdwenen. Hier de nieuwe en werkende link:
http://xs119.xs.to/xs119/07374/Trek6300_1_groot.jpg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

k0ewl schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:07:
[...]

Owja, de RR en NN komen er inderdaad onder denk ik ja. Maar is het met dit soort weer niet prettiger om twee keer een NN te pakken?
Het is maar wat je wil. Ik denk zeker dat dat beter is nu deze tijd van het jaar aanbreekt en je waarschijnlijk toch niet meer zult doen dan wat toeren en hobbyen. Reden om geen twee keer NN te gebruiken is dat je toch ietsepietsie snelle zult zijn met een RR achter. Je levert er wat grip voorin, maar wat dat betreft is de grip voor belangrijker bij het insturen. Heb op mijn Trek waarmee ik in de winter rij dus ook zeker zowel voor als achter een Nobby Nic liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Impry schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:14:
[...]

Thanks! Zie alleen wel dat mijn foto van de host is verdwenen. Hier de nieuwe en werkende link:
http://xs119.xs.to/xs119/07374/Trek6300_1_groot.jpg ;)
Wat ben je snel Gryphon! :D Dankeschön!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
impry: nogmaals geüpdatet ;)
Kex: jij zou de kennis moeten hebben te kunnen gokken wat voor frame ik op doel. Bij elke post een enorme hint ;)
Jaap: is geen Y-frame, is een box ;)
dit is een Y-frame: Afbeeldingslocatie: http://www.xcelco.on.ca/~stevbike/y-frame.jpg
dit is een Box One: Afbeeldingslocatie: http://bilder.giant-community.de/bikes_1999/Box%20One.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

je bent mij nog vergeten McGryphon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
nietes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
McGryphon schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:46:
alu, carbon en Ti in 1 frame... ra ra wat zou dat kunnen zijn :D
Uh, laat me gokken, duur?

Serieus, i don't know. Vertel gewoon wat het is, want er komt zo ***vergeten veel nieuw spul de mtb-markt op, dat ik nu even geen zin heb om te raden en gewoon wil weten waar je je interesses hebt liggen.

AE, toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
McGryphon schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:21:
Kex: jij zou de kennis moeten hebben te kunnen gokken wat voor frame ik op doel. Bij elke post een enorme hint ;)
dit is een Y-frame: [afbeelding]
dit is een Box One: [afbeelding]
Maakt niet uit, is nog steeds niet echt een wonderschoon frame :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

* KeX denkt ook AE

De lightning heeft ook die Ti/Ca/Alu combi, maar McG gaat vast niet voor de fully. Ik kan me voorstellen dat het een traverse custom oid is. Zo'n grote materiaalkenner ben ik niet, maar inderdaad ik zie wel eens wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
KEX: je raadt goedt, maar je doet het meteen weer van de hand :P maw wel een Lightning :D
is nog niet 100% zeker, ben nog bezig met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
McGryphon schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:21:
dit is een Y-frame: [afbeelding]
dit is een Box One: [afbeelding]
Vind ze allebei lelijk dus wat boeit het :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Uhm, Mc G, ga je alleen een frame kopen, of ga je gelijk goed aanpakken en een hele bike pakken?
In jouw geval lijkt me het tweede scenario een wijze keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
alleen een frame, aangezien ik veel spul kan overzetten waaronder de voorvork en dat maakt in mijn geval uiteindelijk 300 euro verschil met een vergelijkbare set-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Is een XL niet erg groot? Kan ik niet zo inschatten, maar ik zag de gehele fiets op mountainbike.nl staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Lager dan mijn giant, maar de bovenbuis is de goede lengte. Ik heb een bovenbuis van 61 cm nodig voor een goeie zithouding, en die lightning heeft er een van 617 mm. Ik ben het met je eens dat het frame groot oogt trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Het is niet alleen de bovenbuislengte he...
Wat is je binnenbeenlengte? Wat is je over-all lengte?
21" is errug groot, namelijk.
Zou zonde zijn als je daar zoveel aan moet inboeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
ik rijd nu op een 22,5", kijk in de OP voor foto's. Ik ben zelf ruim 1 meter 80 en groeiende, dus sja. Het frame is waarschijnlijk zaterdag in mijn handen, bij veel andere merken kom ik sowieso al uit op een 20", dus het zal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
McGryphon schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:23:
ruim 1 meter 80 en groeiende, dus sja.
:D
Voor het vergelijk: Ik ben 1.83. Ik geloof je wel in het begrip "ruim", maar ik hoop van harte dat ie goed past!
Succes..
Foto posten als ie af is he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Hier ook 1.83 en rij op een 18". Maar ja, neem aan dat je wel wat onderzoek hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Jawel, ik heb een meting laten doen bij de fietsenmaker, daaruit kwam dat de bovenbuislengte + stuurpenlengte moet uitkomen op 71 tot 76 cm. Ik rijd met een 12cm stuurpen, en met de effectieve bovenbuislengte van 56 cm van mijn giant kom ik ook daadwerkelijk te kort. Met de 74 van die AE zou ik dus mooi uitkomen. Lange armen betekent lange zit. Lange zit betekent lange bovenbuis. Lange bovenbuis betekent groot frame.
Wel jammer dat zo'n frame minder wendbaar ik, maar het heeft ook voordelen... stabiliteit enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refro
  • Laatst online: 01-06 19:01
dnhelle schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:58:
Het is niet alleen de bovenbuislengte he...
Nee maar daar is wel vrij weinig aan te corrigeren in tegenstelling tot je beenlengte waar je met een zadelpen nog behoorlijk mee kunt spelen.

Maar zo te zien weet ie wel waar ie het over heeft (meten is weten enzo :) ). Dus ook vanuit hier veel plezier met je fiets gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zondag de Holland Casino Hondsrug Classic! :D
Ben benieuwd wat het voor mij gaat brengen.
Heb nu weer een beter start nummer.

2005: startnr 1208
2006: startnr 786
2007: startnr 587

Het weer ziet er goed uit, het zal wel een snel parcours zijn, heb er iig weer zin in!
Altijd leuk die spanning en publiek. :)
Hoorde dat Sven Nijs ook van de partij is. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Harmen schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:44:
Hoorde dat Sven Nijs ook van de partij is. :+
dus je hebt je doel gesteld? ;) hij is "maar een veldrijder" dus zou moeten lukken hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Flink breed maken op de singletracks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

pjlgt schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:02:
Flink breed maken op de singletracks :+
Idd! Wie weet.
Gaat niet gebeuren, het is een rondje van 27km die rijd je 2 keer.
Heb er wel zin in, lijkt me weel super. Alleen de eerste bocht is pittig met zoveel man. 8)7

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Vannacht terugkomen uit portugal, morgen hondsrug classic rijden, ik heb startnr. 1328, maar ik mag in het kokkiebikes startvak staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Ik ben sinds vandaag de Master of Timing. Vandaag om half elf kwam mijn nieuwe AE Lightning frame aan, en 10 km daarvandaan brak ik om kwart voor elf mijn Giant doormidden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

:D
Fotooows! :P (van je nieuwe en je oude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
nieuwe: komen eraan.
oude: staat bij de LBS voor taxatie ivm verzekering

leukste was trouwens dat ik die ochtend al tegen iemand die een giant gaat kopen zei dat ik een tijdje terug een coldrock heb gesloopt, en later op die dag voor zijn ogen nog een giant sloopte, ik heb het idee dat dat hem best heeft laten twijfelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Mijn Giant is nu definitief afgeschreven door framebreuk, daarom dit frame maar een opbouwen binnenkort!
http://www.mijnalbum.nl/Album=A3V8CHXB

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-MEGYFYDZ.jpg
mooi frame, toch?
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-6X6NAGAN.jpg
Dus toch velgrem-compatibel!
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-UAALOSLG.jpg
lekkere demper!
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-MLKODUER.jpg
semi-geïntegreerd balhoofd
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-IV3QAA8O.jpg
ik kon het niet laten, foto 1 van de andere kant :P

binnenkort eens opbouwen, moet wel aangezien mijn Giant dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ganz Geil! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:16
@ McGryphy

Ik snap niet dat je met die Giant bleef rondrijden terwijl je zo'n frame thuis had liggen.

p.s. is trouwens die verbinding tussen demper en staande deel driehoek ook een carbon plaat?

[ Voor 31% gewijzigd door maartend op 06-10-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McGryphon, nog bedankt voor het advies. Vandaag weer eens genoten van mijn vers opgehaalde 2008 Specialized Hardrock Pro Disc. Geweldig mooie fiets! Ook die van jou natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
@maartend: omdat die pas een kwartier voordat het frame brak werd afgeleverd ;)

Waarschijnlijk kan ik dat frame dinsdag opbouwen, als de Giant getaxeerd is voor de verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

The_Scarabial schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:39:
Vannacht terugkomen uit portugal, morgen hondsrug classic rijden, ik heb startnr. 1328, maar ik mag in het kokkiebikes startvak staan :D
Heheh, nog een liefhebber.
Waar heeft kokkiebikes een vak? Tussen de 100 & 400?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

vanaf 800 tot 1000 geloof ik, maar ben verkouden, dus hopen dat ik daar niet teveel last van heb.

En McGryphon, mooi frame hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Vet frame McG, ben benieuwd hoe het er opgebouwd uit gaat zien.

Alle Gieten gangers succes! Ik sla fkes over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@McG, mooi frame! Zal vast wel lekker biken.
Zit strak in elkaar, vooral die achterbrug met carbon onderkant. :)

* Harmen gaat zich klaarmaken voor Gieten. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Nou maar hopen dat deze het wat langer uithoudt dan mijn giant, moet er niet aan denken dat die in een afdaling in de ardennen was gebroken! Ik weet dat Giant nu betere fietsen maakt maar ik hoef er geen meer. Eerder ook al een coldrock gesloopt.

Leuke was, een ander kereltje van de club kwam me vertellen dat hij een XtC Zero ging kopen. Ik vertel over die gesloopte coldrock, zegt ie "maar da's staal". Breek ik 2 uur later mijn aluminium Giant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 07:37

JT

VETAK y0

Nice frame :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 17:19

racoon

mooowwww

Iemand enig idee waar ik onderstaande Gary Fisher big sur in dezelfde kleur in de omgeving van Apeldoorn/Zwolle kan testen?

Zit er sterk over te denken deze te kopen
Afbeeldingslocatie: http://www.fisherbikes.com/img/bikes/2008/640x400/bigsur_disc.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door racoon op 07-10-2007 14:39 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
kerel, je bent 3 fora aan het spammen nu...
GoT MTB-topic, mountainbike.nl en mtbsport.nl
zoek op de Trek-site naar dealers in jouw buurt en bel ze op met de vraag of je die kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

McGryphon schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:52:
kerel, je bent 3 fora aan het spammen nu...
GoT MTB-topic, mountainbike.nl en mtbsport.nl
zoek op de Trek-site naar dealers in jouw buurt en bel ze op met de vraag of je die kan testen.
Het merk is geen trek maar gary fisher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
gary fisher is van Trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Zie wel dat aantal dealers verschilt of ik op de Trek of op de GF-site kijk. Dus zou wel even op de GF-site zoeken ;)
http://locator.fisherbikes.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

tnx, heb nu een aantal dealers gemaild, afwachten wat het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Volgende keer zelf even moeite doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Impry schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:13:
Volgende keer zelf even moeite doen ;)
Prima, toch reuze bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Net terug van Hondsrug Classic. 1e ronde gestart vanaf ongeveer 800, ging super goed zeer veel mensen ingehaald. 2e ronde had ik mijn drinken op (had dat born standje gemist 1e ronde :() 2e ronde ging ook zeer KUT, ik was niet voor uit te branden, helemaal kapot, toen bij born standje bidon gevuld, weer rustig verder gefietst en toen begon ik mijn draai weer te vinden en toen toch nog weer aardig wat luitjes ingehaald.
Het parcours was best aardig, maar het mooiste gedeelte lag toch rond die meertjes. Al met al wel een geslaagde middag en het weer was ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
uitslag zal tzt op www.mtbsport.nl te vinden zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

uitslag staat op http://www.gietenwielrennen.nl/hondsrugclassic/index.html

ben 830e geworden, gezien mijn 2e slechte ronde, nog niet eens zo heel slecht en te bedenken dat ik 1 hele week bijna geen slaap heb gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door The_Scarabial op 07-10-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb vandaag ook de Hondsrug Classic gereden. Tijdens het inrijden vond ik het al niet lekker gaan, had wat moeite met inademen, longen zijn dan wat pijnlijk.

Gewoon lekker gestart en de eerste ronde heb ik alles op me af laten komen, lekker eigen tempo gereden. 2de ronde ging al stukken beter. Zelfde tempo aan kunnen houden. Kwam alles reesbeesten weer voorbij die mij in de eerste ronde inhaalde. :)
Parcour was prima te doen, er zaten wat zuigmoder paadjes tussen maar voor de rest geen klagen. :)

Toch verzuur je sneller als je niet lekker kan inademen etc, dat kon ik gelijk voelen. :/
Ben 548ste geworden. (gestart op 587)

Vorig jaar was ik ook al wat verkouden, hopen dat het volgende keer beter gaat. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Harmen op 07-10-2007 19:45 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/6060/specsheeteb0.png
dat gaat hem uiteindelijk worden 8)
wel in de tussentijd verschillende tussenstappen, geldkraan kan niet zo ver open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
McGryphon schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:12:
[afbeelding]
dat gaat hem uiteindelijk worden 8)
wel in de tussentijd verschillende tussenstappen, geldkraan kan niet zo ver open :P
Dus dat word woensdag fietsen McG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Hi all,

Ik was echt toe aan een nieuwe MTB en heb de 'GT Avalanche Expert' gekocht!
Omdat ik niet echt super veel kennis heb over bepaalde onderdelen en mijn fiets toch wel zo licht mogelijk wil houden, is mijn vraag welke onderdelen aan deze fiets lichter en/of beter kunnen?

Ben er tot nu toe dik tevreden over, hoewel ik de banden iets te breed vind. Bij stukken asfalt ben ik helemaal nergens.

Grtsz.

Afbeeldingslocatie: http://www.sunsetmtb.co.uk/images/shop/pimage_407_1156718717.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mediavormgever.net/~Davits7745/speeltjes/8.jpg

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
-Frame
GT Triple Triangle design 6061 butted aluminum with new hydroformed downtube and top tube, zero stack headtube. Disc compatible with removeable der. Hanger

-Fork
Rock Shox TORA, u-turn with rebound adjustment, with lock out

-Headset
Zero Stack system for 1 1/8"

-Crankset
Truvativ 5-D with Powerspline 44,32,22

-Bottom Bracket
Power Spline Cartridge Sealed

-Pedals
Crank Bros Candy

-Front Derailleur
Shimano Deore LX

-Rear Derailleur
SRAM X9

-Rear Cogs 
SRAM Nine speed index cassette 12-32

-Chain 
Shimano Nine Speed

-Shifters
SRAM X7 Trigger

-Handlebar 
GT Mtn Riser, 6061 heat treated 31.8mm

-Stem 
GT ATB, threadless 25 degree rise with four bolt alum face plate 31.8mm

-Grips 
GT Lockdown

-Front Brake
Avid Juicy 3 Hydraulic

-Rear Brake
Avid Juicy 3 Hydraulic

-Brake 
LeversAvid Juicy 3

-Rims
WTB Speed Disc

-Tires
Kenda Nevegal, 26 x 2.1 120tpi kevlar with DTC compound

-Front Hub
Shimano Disc

-Rear Hub 
Shimano Disc 9 speed

-Spokes 
Stainless steel 14 gauge

-Nipples
DT Swiss Stainless steel 14 gauge

-Saddle
SDG Belle Air

-Seat Post 
Alloy Micro adjust

-Seat Clamp
GT Forged Alum QR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
k0ewl schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:00:
[...]

Dus dat word woensdag fietsen McG?
op woensdag ben ik pas na vieren uit school, dus dat komt minder goed uit. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
GT _/-\o_

Leuke fiets, maar staat die vork niet te hoog?

Iemand nog tips voor een goed setje pedalen? Heb nu de Shimano 520, maar die dingen kraken als een dolle. Of kan ik daar nog ergens een klodder vet inspuiten?

[ Voor 72% gewijzigd door pjlgt op 08-10-2007 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-05 17:00
Hm, ik kan wel merken dat ik nog niet zo'n expert ben in mountainbiken. Ik was zaterdag de route bij Waalre gaan fietsen, maar sommige stukken waren toch wel erg slecht door de grote hoeveelheid modder en water. Dan schiet het toch niet heel erg op en is imo toch wel minder leuk. Gelukkig zaten er ook wel goede stukken bij, maar dat modder-gebeuren heeft toch wel gezorgd voor een minder geslaagde middag.
Misschien van de week nog maar ff stukje fietsen. Het weer is nog wel erg mooi namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martin Sturm schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:57:
Hm, ik kan wel merken dat ik nog niet zo'n expert ben in mountainbiken. Ik was zaterdag de route bij Waalre gaan fietsen, maar sommige stukken waren toch wel erg slecht door de grote hoeveelheid modder en water. Dan schiet het toch niet heel erg op en is imo toch wel minder leuk. Gelukkig zaten er ook wel goede stukken bij, maar dat modder-gebeuren heeft toch wel gezorgd voor een minder geslaagde middag.
Misschien van de week nog maar ff stukje fietsen. Het weer is nog wel erg mooi namelijk.
Mag ik vragen in welk goddelijk stukje Nederland jij je vertoeft? Ik heb hier 50 meter zicht door de mist, en verder is het ijskoud. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Skoezie, kies voor de Crank Brothers Egg Beaters.
Super pedaaltjes, wil niet anders meer. :) Super easy in en uitklikken.

Heb btw een weekendje weg geboekt 9 november naar Braamt (Zeddam).
Neem mn mtb mee, kan ik die route van Zeddam mooi fietsen! :D
Is het een leuk route?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

pjlgt schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:26:
[...]
Iemand nog tips voor een goed setje pedalen? Heb nu de Shimano 520, maar die dingen kraken als een dolle. Of kan ik daar nog ergens een klodder vet inspuiten?
Ik heb de 520's gehad en rij nu op 540's. Beide kraakten bij mij niet? De 540's rijden helemaal geweldig. Ik heb ook eens op de nieuwe xtr pedalen (970?) gereden en die waren nog fijner maar die zijn ook een heel stuk duurder.
Kijk anders eens op de review site bij mtbr.com; link

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb ook de 540's, die bevallen uitstekend...qua prijs/kwaliteit top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
@ Mcgryphon, mooi frame. Zsm opbouwen!
Hoezo laat je je fiets nog taxeren? M.i. valt dat niet onder taxatie... :-\
[...]

Skoezie, de Inbusbout die bij de ingaande as zit, losdraaien. As eruit halen (Geen losvallende kogeltjes) en as-huis schoonmaken met ontvetter. De as zelf goed reinigen en opnieuw invetten met lagervet.
Terug in elkaar schroeven en je pedalen kraken niet meer.
ow, btw, het kan ook zijn dat je crank kraakt.... :)

[ Voor 9% gewijzigd door dnhelle op 08-10-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Sven, ik moest de fiets laten taxeren van mijn ouders, liever had ik gewoon het frame boven mijn bed gespijkerd met een passend tegeltje erbij (:+) en de onderdelen gebruikt om de AE op te bouwen. Morgen kan ik de hele zwik waarschijnlijk weer ophalen en dan ook maar meteen dat nieuwe frame opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Van het weekend een toertocht in Hengelo (OV), wie doet er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
McGryphon schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:29:
Sven, ik moest de fiets laten taxeren van mijn ouders, liever had ik gewoon het frame boven mijn bed gespijkerd met een passend tegeltje erbij (:+) en de onderdelen gebruikt om de AE op te bouwen.
Ik zag op mtb.nl de uitingen al over de kiloprijs van alu. _/-\o_
Ben erg blij voor je met zo'n aanwinst, voor jouw leeftijd is het geen kleine overwinning, zeg maar.
Je meerjaren-plan is daarintegen wel weer wat jammer, dat moet je niet vastzetten joh. Tegen de tijd dat je volgend voorjaar wat wilt vervangen, dan kun je toch weer wat anders halen.
Naja, dat zul je zelf ook weten.

Ondertussen droom ik nog even weg op deze site...
Toch maar de ASR-Alloy ergens kunnen test-zitten, de dollar staat nu wel heeeel gunstig :)
Iemand een dealer toevallig in Zuid-Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
yeti-vragen? benader Wicked DJ op mountainbike.nl ff want die heeft er 3 :P
dat meerjaren-plan zet ik me ook niet op vast maar ik heb een tijdje rondgekeken en op het moment lijkt dat wel een leuke afmontage. En op het moment dat er geld is heb ik tenminste een uitgangspunt zeg maar.
en dat over die kiloprijs van alu was wel grappig ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

[...]

GT _/-\o_

Leuke fiets, maar staat die vork niet te hoog?
dank u :)
Het is gewoon een vork met een grote inslag. Vind het opzich wel relaxt.
Hij kan nog veel lager worden ingesteld maar dat fiets minder lekker.

[ Voor 9% gewijzigd door Wootism op 09-10-2007 09:45 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.