https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Heb wel jaren terug veel gezeik gehad met Magura schijfremmen op m'n ligfiets, paar keer retour voor garantie, maar na een paar weken steeds weer de hendel tegen het stuur aan knijpen
Uiteindelijk Shimano schijfjes gemonteerd zonder probs..
En er zijn dus een boel bikers die die problemen hadden, was gewoon een slecht product!
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Zoals hij er een uur geleden bij stond:
(deze pic kan ook wel in de TS)

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 22-08-2007 21:07 ]
Het zijn ook echt brilliante remmen, remt als een malle en is echt super controleerbaar.McGryphon schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:33:
Zijn normaal erg goede remmen, lees mtbr er maar eens op na. In veel gevallen wordt Oro K18 of K24 aangeraden voor alles van XC Race tot All Mountain/Enduro.
Helaas schijnt alleen het binnenwerk van plastic te zijn wat kan worden aangetast door de dot4 remolie, en dan verliest de rem dus zijn druk met alle gevolgen van dien.
Zo, nu op zoek naar een nieuwe fiets
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
En de nieuwe fiets komt er wel z.s.m. aan hoop ik zo, vriend van mij gaat MTB aanschaffen via fietsplan en wil dan zelf bij die zaak meteen een Trek 6300 2008 meekopen zodat het voor een mooi prijsje kan.
Maar de boekhouder van het bedrijf moet nog even de boel rondmaken zodat hij precies weet hoe het moet/wat z'n budget wordt. Dus nog even afwachten, kan wel een paar weken zonder MTB.
Wat een blubber hier zeg! Vooral na die regen van gisteren. Maar toch lekker om na enkele weekjes terug te stappen op je vertrouwde ros!
In Corfu heb ik nog gekeken naar de routes, maar de hitte plús steilheid plús de vakantiesfeer hebben me er van weerhouden om een bike te huren.
De bikes waren by the way al niet al te best...

hij staat er mooi bij jasper, vooral die rooie voorvork maakt hem afVos schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:04:
Crosspostje van mtb.nl
[afbeelding]
trouwens die oude bike van jou was ook een mooie, mooie geometrie (http://www.dionysus.nl/jasper/old_bike.jpg)
[ Voor 13% gewijzigd door The_Scarabial op 23-08-2007 20:23 ]
Mooi!!!Vos schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:04:
Crosspostje van mtb.nl
[afbeelding]
Vooral die XTR-groep...
Heb alleen het idee dat de voorvork inbouw-hoogte te laag is voor het frame...
Zonde, want het matcht perfect!
Zou alleen mijn god niet weten waar ik op moet letten bij het kopen van een 2ehands fiets, maar es ff kijken of er wat over te vinden is, maar dat zal wel
Ik had in het verleden op mijn racefiets (Jazpper weet t wel, die zwartgeverfde koga
Nou heb ik dus mijn MTB, en nu heb ik wederom steeds last van mijn linker hamstring als ik een eind heb gefietst. Verder heb ik na langere tijd ook last van een verdoofd gevoel in mijn linkerarm (alsof je er een nacht op geslapen hebt zeg maar). Mijn linkerpink en ringvinger voelen dan helemaal verdoofd aan ook, andere vingers niet.
Is dit een kwestie van afstellen? Ik snap niet zo goed dat ik rechts nooit ergens last van heb nl. Voor die arm zat ik zelf te denken om eens te klooien met het zadel, wellicht een stukje vooruit zetten zodat ik mijn arm iets minder hoef te strekken..
Maar die hamstring? Zou t kunnen dat ik op een bepaalde manier op mijn fiets zit waardoor ik een ader oid afknel links? Vet irritant nl, maar heb zo geen idee wat ik er aan moet doen, verder zit de bike perfect.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nja, maar aan de andere kant zorg je er ook voor dat je je arm iets minder hoeft te strekken, wat volgens mij ook een deel van het probleem zou kunnen zijn. Ik denk nl. niet dat het te maken heeft met de schokken die ik opvang met mijn pols, ten eerste heb ik een prima werkende voorvering, en ten tweede zou ik dan verwachten dat ik ook rechts last zou moeten hebben?JT schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:47:
Voor die arm zou ik juist denken dat je dat niet moet doen met je zadel want dan belast je je arm meer. Heb je handschoenen? Vind ik zelf toch wel erg relaxed als ik een langere afstand ga doen.
Wellicht toch eens mijn handschoentjes tevoorschijn halen idd, heb ze wel ergens, maar waar...
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ik bedoel ook niet dat het door de schokken komt maar doordat er continu een gedeelte van je lichaamsgewicht steunt op je stuur via je handen. En met je zadel een beetje naar voren kiepen vergroot je dat gewicht.kamstra schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:50:
[...]
Nja, maar aan de andere kant zorg je er ook voor dat je je arm iets minder hoeft te strekken, wat volgens mij ook een deel van het probleem zou kunnen zijn. Ik denk nl. niet dat het te maken heeft met de schokken die ik opvang met mijn pols, ten eerste heb ik een prima werkende voorvering, en ten tweede zou ik dan verwachten dat ik ook rechts last zou moeten hebben?
Wellicht toch eens mijn handschoentjes tevoorschijn halen idd, heb ze wel ergens, maar waar...![]()
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Maar idd, wat JT zegt klinkt ook wel aannamelijk, hmmz, dat wordt flink klooien dan
Ecodan warmtepomp
Ty. Je mag het frame kopenThe_Scarabial schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:18:
[...]
hij staat er mooi bij jasper, vooral die rooie voorvork maakt hem af
trouwens die oude bike van jou was ook een mooie, mooie geometrie (http://www.dionysus.nl/jasper/old_bike.jpg)
Je bedoelt dat daardoor de voorkant wat laag staat? Met rijden heb ik er geen moeite mee, maar de volgende vork wordt wel meer mm.dnhelle schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:04:
[...]
Mooi!!!
Vooral die XTR-groep...
Heb alleen het idee dat de voorvork inbouw-hoogte te laag is voor het frame...
Zonde, want het matcht perfect!
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 27-08-2007 18:34 ]
Inderdaad ik heb er ook even mee gefietst en dat beviel me toch wel. Heb gisteren 42km gefietst in Soest en had van die eeltplekken bij mijn vingers en die handschoen voelde echt veel beter aanJT schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:37:
Ja en handschoenen maken echt wel een behoorlijk verschil voor mijProbeer het eens zou ik zeggen.
Klopt, hij is wat nerveuser en directer dan eerder heb ik gevoel. Maar ik ervaar alles als beter dan de vorige, dus dat is primaMcGryphon schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:34:
dat de voorkant lager staat heeft niet alleen gevolgen voor je zithouding maar ook voor je stuurgedrag.
Als ik nog geen fiets had gehad had ik hem lekker voor mezelf gekocht
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Yes, dat bedoel ik, en wat iemand anders ook al aanhaalt, hij zal nu wel wat nerveuzer reageren!Vos schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:33:
Je bedoelt dat daardoor de voorkant wat laag staat? Met rijden heb ik er geen moeite mee, maar de volgende vork wordt wel meer mm.
Ik ben benieuwd wat je alternatief wordt.
Uit de link kan ik nog opmaken dat het een Nishiki betreft, maar de advertentie is verwijderd.Gimbooze schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:20:
Zo, net deze fiets op wezen halen met een vriend van me. Gaaf fietsje zeg, die magura remmen remmen echt lekker
Laat eens zien!
Hij is niet van mij, ben alleen meegeweest om te kijken of het wat wasdnhelle schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 01:20:
[...]
Uit de link kan ik nog opmaken dat het een Nishiki betreft, maar de advertentie is verwijderd.
Laat eens zien!
Wel mooi dingetje. Zaten net nieuwe wielen onder, Mavic Crossride met Schwalbe Jimmy's erop, Magura HS33 erop en voor de rest LX derries en shifters enzo.
Let wel even op de HS33'ers, als je de remblokken moet gaan vervangen.
Je moet namelijk even kijken of de remvlakken van de Mavic's ceramisch zijn... Verkeerde blokken gebruiken = huilen!
Ik weet niet of het hier mag, maar ik heb m'n schuur even opgeruimd...
Misschien kan ik iemand er nog mee verblijden:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=34568
Zit er iets tussen? Mail dan:
sven @ dirty-pages.net
Grappig, daar heb ik een tweetal keer over getipt in dit topicGimbooze schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:20:
Zo, net deze fiets op wezen halen met een vriend van me. Gaaf fietsje zeg, die magura remmen remmen echt lekker
I'm not as think as you stoned I am

Niet zomaar een scheurtje zeg...

Totaalbeeld:

ziet er wel leuk uit
Je moet alles in perspectief zien hè. Een nieuwe vork erop zetten die meer waard is dan de restwaarde van de fiets en daarmee in de winter in de modder gaan baggeren vind ik persoonlijk erg suf. Sterker nog, ik heb hier eigenlijk al met mezelf een fors compromis over moeten sluiten. Reëel gezien had ik voor de alu variant moeten gaan, maar de gulden middenweg werd voor mij de carbotech carbon. Ach ja, de fiets rijdt nog steeds zo lekker dat ik er stiekem nog heel veel kilometers op wil gaan maken en dan is het ook weer geen weggegooid geld. Stiekem heb ik nog wel een paar upgrades in gedachten.McGryphon schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:45:
carbotech? echte pimps rijden met Pace
ziet er wel leuk uit
Overigens heb ik me definitief ingeschreven voor de vulkanbike op 8 september. Eens kijken of ik nog een beetje voorruit te branden ben na mij succesvolle jaar
Zag hem idd in dit topic voorbij komen ja, daardoor ook wezen kijken idd. Bedankt nog dusWooK schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:41:
[...]
Grappig, daar heb ik een tweetal keer over getipt in dit topic(of zijn jullie gaan kijken nav mijn tip?) Was idd leuke fiets voor relatief weinig geld.
85 km. Afgelopen twee jaar de extreme gereden (3-daagse), maar die wordt dit jaar niet georganiseerd.The_Scarabial schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:41:
welke afstand kex?
Ik zou er niet aan moeten denken om star te rijden, hier in het zuiden denk ik dat mijn tanden uit m'n gezicht klapperen!
@ McGryphon, dat is een serieuze klap geweest!
Is die Chaparral uberhaupt geschikt bevonden voor dubbelkroons vorken?
Ok, ik wist niet hoe dat zat vanuit Banshee.McGryphon schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:07:
Chapparal is vziw zeker geschikt voor dubbelkroons vorken, het ding is nl. een freerider, en banshee doet niet zo moeilijk daarover aangezien de buizen toch bijna massief zijn bij het balhoofd... vraag me af wat daar nu echt is gebeurd.
Bij de beschrijving van de foto bij pinkbike staat het volgende:
DESCRIPTION:
watch out for dodgy ditches hidden by grass that hasn't been cut for like 10 years...
Dus hij is "gewoon" een diepe geul ingereden met een aardige snelheid. De combi van eerdere crashes zal het wel hebben verzwakt.
Die staat hier ook, precies zelfde kleurstellingKeX schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:42:
Zo vandaag is mijn hardtail voorzien van starre voorvork. Ben erg blij met het resultaat.
[afbeelding]
Totaalbeeld:
[afbeelding]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
* GoldenSample fiets veel te kort op het moment
na m'n vakantie 'm niet meer aan geraakt

Volgens het archief van Trek komt hij in deze kleurstelling uit 2005.GoldenSample schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:10:
trek 6500 is populair zo te zien, uit welk jaar is dat frame eigelijk?
Heb trouwens een vraagje, de voorremmen heeft m'n vader toendertijd vervangen door Magura's. Ik heb geen enkel idee wat het type hiervan is, maar kan dit waarschijnlijk wel nakijken als ik terugben. Het probleem echter met deze remmen is dat wanneer je ze inknijpt ze stotteren, net alsof hij steeds heel snel de vering induikt en terugveert, terwijl deze vrij star is ingesteld. Pa zegt dat dit al vanaf het begin zo is, maar ik vind het niet bijster fantastisch fietsen als ik heen en weer stotter en vertrouw er ook niet echt erg op bij hogere snelheden ( al is het dan sowieso niet al te snugger om je voorrem in te knijpen, dus gecombineerd remmen natuurlijk

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Rondje Holterberg. Daar ben ik vorig jaar nog wezen kijken. Is een erg leuk rondje.The_Scarabial schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:24:
* The_Scarabial heeft zich ingeschreven voor de "Goossens - Merida Mountainbike Trophy". Dit wordt mijn 2e wedstrijdje, ik mag 60 min. me uitleven bij de funklasse
Is inderdaad de 2005 variant. Ik heb zelf de standaard tektra v-brakes vervangen door Magura HS-33. Verder zijn de wielen, het stuur en de beide derailleurs bij mij niet meer origineel maar vervangen door shimano xt en het stuur door een ritchey flatbar. Bandjes zijn schwalbe nobby nics. Middenlblad is van TA en ben inmiddels aan de vierde ketting/cassette (XT) combi toe. Fiets is vooral voor tochten in slecht weer en in Nederland bedoeld. Blijft een heerlijk fietsje.allstarted1 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:44:
[...]
Volgens het archief van Trek komt hij in deze kleurstelling uit 2005.
Heb trouwens een vraagje, de voorremmen heeft m'n vader toendertijd vervangen door Magura's. Ik heb geen enkel idee wat het type hiervan is, maar kan dit waarschijnlijk wel nakijken als ik terugben. Het probleem echter met deze remmen is dat wanneer je ze inknijpt ze stotteren, net alsof hij steeds heel snel de vering induikt en terugveert, terwijl deze vrij star is ingesteld. Pa zegt dat dit al vanaf het begin zo is, maar ik vind het niet bijster fantastisch fietsen als ik heen en weer stotter en vertrouw er ook niet echt erg op bij hogere snelheden ( al is het dan sowieso niet al te snugger om je voorrem in te knijpen, dus gecombineerd remmen natuurlijk)
Het probleem van de remmen ken ik niet en ik zou zo niet weten hoe je dat moet oplossen.
[ Voor 4% gewijzigd door KeX op 30-08-2007 23:19 ]
Heerlijk!
Die laatste kneitert inderdaad hard neer...
ja die één na laatste is inderdaad fijn en dan kijkt hij zo naar die fietsers die voorbij komen van: "hoe doen die gasten dat zonder te vallen"dnhelle schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:59:
Ik lag slap naast mijn stoel toen de één na laatste ging boomknuffelen...
Heerlijk!
Die laatste kneitert inderdaad hard neer...
Vanmorgen mocht ik mijn fiets ophalen, de Trek 6300:

@Vos: fiets jij toevallig ook de Emmerdennenroute? Of heb je nog andere mooie routes in Emmen en omstreken?
[ Voor 8% gewijzigd door Copyman op 01-09-2007 18:07 . Reden: De foto even op een andere server gezet ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Mooie fiets.Copyman schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:16:
Ik ga ook beginnen met mountainbiken en daarvoor heb je natuurlijk een mountainbike nodig.
[afbeelding]
@Vos: fiets jij toevallig ook de Emmerdennenroute? Of heb je nog andere mooie routes in Emmen en omstreken?
Rondom Emmen heb je meerdere routes.
Je kan via het emmerdennenbos richting Exloo rijden. Daar heb je ook een mooie vaste route.
Tevens kan je in Noord-Sleen ook mooi biken.
Whatever.
Mooie fiets jaCopyman schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:16:
Ik ga ook beginnen met mountainbiken en daarvoor heb je natuurlijk een mountainbike nodig.
[afbeelding]
Nice bike..Copyman schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:16:
[afbeelding]
Kan iemand mij zo 1,2,3 verlichten wat voor een crankset hierop is gemonteerd?
http://www.trekbikes.com/..._hardtail/6_series/6300e/
En dan full specs klikken. Of lees ik de vraag verkeerd?
@Harmen/Vos: Noord-Sleen is nog wel te doen idd, maar eens kijken.
[ Voor 12% gewijzigd door Copyman op 03-09-2007 12:41 ]
Hierdoor ben ik opnieuw wat beginnen rond kijken naar wat een nieuwe bike kost en ik vind mijn huidige fiets ook geen €250 à €300 oplapkosten waard. Dan kan ik beter een volgend jaar een nieuwe kopen met een budget tussen de €600 e/d €800.
Mijn huidige fiets ga ik dan terug in oorspronkelijke staat herstellen, wel alles goed opkuisen. Verder gaan we alles opschuren en mijn fiets volledig in mat-zwart spuiten.
Hierover nog een klein vraagje; zou ik best een gewone spuitbus kopen (met hieronder een grondlaag) of een deftige grondlaag van Motip en overspuiten met Motip?
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Foto voor eerste rit

Foto na eerste rit

Leuke afmontage ook... Die zwarte fox smoelt goed onder dat witte frame.
Load's of fun!

maar gelukkig ben ik vanmiddag al wezen kijken naar een nieuwe fiets
Mooi dat je naar een nieuwe bent gaan kijken..
Wat gaat het worden?
ik denk dat ik de sprint heb gewonnen, mijn tegenstander denkt dat ik de sprint heb gewonnen, alle toeschouwers die ik sprak dachten dat ik de sprint had gewonnen of ze konden het niet zien, maar de organisatie vd wedstrijd geeft hem de 4e plek en mij de 5e!?
ja al mijn 2de scheurdnhelle schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:53:
OMG, dat is al je tweede scheur!
Mooi dat je naar een nieuwe bent gaan kijken..
Wat gaat het worden?
en wat mijn nieuwe gaat worden, dat weet ik pas aan het einde van de week
[ Voor 12% gewijzigd door The_Scarabial op 04-09-2007 21:56 ]
Tis beide best of the rest....of loop je nu een bak geld mis ofzoMcGryphon schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:40:
gvd...
ik denk dat ik de sprint heb gewonnen, mijn tegenstander denkt dat ik de sprint heb gewonnen, alle toeschouwers die ik sprak dachten dat ik de sprint had gewonnen of ze konden het niet zien, maar de organisatie vd wedstrijd geeft hem de 4e plek en mij de 5e!?
Geen zender op de fiets die het gemeten heeft?
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 04-09-2007 23:02 ]
Zelf was dit een laatste kleine test voor zaterdag (vulkanbike). Ik kon aan het verloop van mijn hartslag merken dat ik nog niet volledig hersteld was. Ondanks dat ik rustig aan heb gedaan (HF 140-150) merkte ik dat de hartslag snel opliep, maar juist in sommige beklimmingen niet doorliep naar echte hoge waardes. Ik ga eens drie daagjes heel relaxed aan doen. Veel rusten en goed eten in de hoop zaterdag weer scherp te zijn.
Hey jij ook hier? Blijft mooi fietsjeFaxe schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:44:
Heb sinds ruim 2 week ook een nieuwe bike, een Scott Scale 35. Fiets bevalt tot dusverre prima en heb er dan met veel plezier inmiddels een kleine 700 kilometer op gefietst. Fiets is volledig XT afgemonteerd met Fox 32 F100RL voorvork.
Foto voor eerste rit
[afbeelding]
Foto na eerste rit
[afbeelding]
Al beetje klaar voor de 24 uurs race van aanstaand weekend?
[ Voor 5% gewijzigd door pjlgt op 05-09-2007 14:25 ]
Ik wil een mountainbike om voornamelijk routes in NL te doen (Amerongen, Laage Vuursche, Schoorl, ...) en ongeveer 2x per jaar naar België.
Eisen (denk ik...):
* Hardtail
* Dubble butted alu - logisch lijkt mij
* Hydraulische remmen - ik twijfel nog tussen velg of schijf. Eigenlijk wil ik liever velg, omdat schijf altijd zo'n geluid maakt als er iets tussen komt. Bij de eerste plas blijf ik de rest van mijn tocht geluid maken. Op zich niet zo heel erg, maar ik heb een hekel aan geluidjes. Velg perse HS33.
* Goede voorvork - welk merk weet ik eigenlijk niet, maar ik wil wel een makkelijk te bedienen lock-out zodat ik bij een klim makkelijk de vering uit kan zetten. Kom wel erg vaak de ROCKSHOX TORA 318 air tegen voor een mooie prijs.
* LX/XT afgemonteerd (volledig, dus geen dure derailleur met een goedkope cranckstel oid).
* Sterke velgen - geen specifieke voorkeur
Het gewicht maakt mij niet zo heel veel uit, een kilootje meer of minder kan ik mee leven.
Mijn budget is zo rond de 1000, max 1200 euro's. Een leuk modelletje die ik op dit moment op nr 1 heb is de Cube LTD Team. Gevolgd door de Gazelle W5, maar ik vind Gazelle nou niet echt een mountainbike merk... gevoel denk ik.
Heeft iemand nog tips of ideeën. Waar moet ik nog meer op letten?
Als laatste even de vraag of iemand een goede mountainbike dealer in de omgeving tussen Utrecht en Amsterdam weet (Utrecht of Amsterdam?). Ik wil mijn fiets niet via internet kopen nl.
Wat is trouwens de levertijd van een beetje fiets? Ik ga nl over een dikke maand weer naar België en dan wil ik 'm zeker binnen hebben.
Het lijkt erop dat ik redelijk weet wat ik wil, maar toch post ik hier wat, want vele van jullie hebben veel meer verstand van MTB's dan ik en ik ben ervan overtuigd dat ik hier nog nuttige tips zal krijgen. Ik kom op internet een hele lijst aan MTB merken, wat zijn nog de zgn. goede merken? Een top 5/10? Cube? Stevens? Scott? Trek? Giant? Gazelle? Specialized? Raleigh? Cannondale?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
De merken die jij noemt de Cube LTD Team en de Gazelle W5 zijn gewoon goede fietsen, voor de doeleinden die jij omschrijft
Maar daar heb ik wat aan... :-)
Maar ze kunnen beter? Slechter? Of ben ik gewoon PERFECT bezig? Kan niet beter wat ik doe! Zeg het maar...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Nee zonder dollen. Er is nog veeeeeel meer dan Cube (en Gazelle). Alhoewel Gazelle me de nieuwe lijn niet verkeerd bezig is en Cube er volgend jaar met een paar leuke verassingen bij komt zoals voorspelt op de Eurobike.
Math Salden heeft sowieso wel een aantal hele mooie fietsen op de site staan en sommige merken voeren geen fietsen in de door jou genoemde prijsklasse. Echter een fiets als de 2007 Orbea compair zal zaker niet misstaan. Erg mooie bike voor een betaalbare prijs.
Voor dat geld heb je een mooie bike!!
SPECIFICATIONS SIZES 15.5, 17.5, 19.5, 21.5 FRAME Alpha Black Series Aluminum STAYS/SWINGARM Alpha Black Series Aluminum FRONT SUSPENSION RockShox Recon SL Solo Air WHEELS Bontrager Select FRONT TIRE Bontrager Jones XR REAR TIRE Bontrager Jones XR SHIFTERS Shimano LX, 9 speed FRONT DERAILLEUR Shimano LX REAR DERAILLEUR Shimano XT 'Shadow' CRANKSET Shimano M542 44/32/22 CASSETTE SRAM PG970 11-34, 9 speed SADDLE Bontrager Race Basic SEATPOST Bontrager Select HANDLEBARS Bontrager Select STEM Bontrager Select HEADSET Aheadset Slimstak BRAKESET Avid Juicy 5, hydraulic disc |
Goede remmen (Juicy 5), super vork (Recon SL) én een goede afmontage...
Ben hier ook van de partij japjlgt schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:25:
[...]
Hey jij ook hier? Blijft mooi fietsje
Al beetje klaar voor de 24 uurs race van aanstaand weekend?
Wat mij betreft ben ik er klaar voor ja, we zien wel waar het schip strandt.
Samen met 3 anderen doe ik mee aan de 24 uurs raceKeX schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:30:
Gaan jullie die 24uurs in Assen rijden?
Fiets: Trek 6300.
[ Voor 4% gewijzigd door Copyman op 06-09-2007 21:55 ]
* The_Scarabial is zo happyThe_Scarabial schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:54:
[...]
ja al mijn 2de scheurik ben denk ik te woest voor de fiets
, maar deze scheur zit er al langer in denk ik, want ik ontdekte hem pas toen ik mijn crankstel er af had.
en wat mijn nieuwe gaat worden, dat weet ik pas aan het einde van de week
Pics komen volgende week
Nou niet zomaar, oude bike is min of meer overledenMcGryphon schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:23:
zomaar even een Element 50 kopen? geld teveel?
en ja, ik weet dat je frame daar slapper van wordt, maar het gaat erom dat ik iets terug te zeggen hgeb
Heel veel succes met afstellen van je achterdemper en voorvork, dat verdient die fiets om goed afgestemd te zijn op de rijder.
Doe je best ermee!
Zal wel lekker fietsen ook
Veel plezier ermee!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
En een verhaal wordt al gauw opgeblazen natuurlijk
@Solosmots, ik ben wel van plan om er flink mee rond te scheuren ja
Maar laatste tijd komt Trek steeds vaker positief naar voren, dus ben er niet zo bang voor.
En anders zit er gewoon levenslange garantie op het frame. (1e koper)
[ Voor 3% gewijzigd door Impry op 07-09-2007 21:10 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dit topic is gesloten.