Wat is wijsheid, behalve nu naar bed te gaan
dan kom ik net aankakken...
Ik zou de cd88 niet kiezen om de volgende al of niet steekhoudende redenen:
bovenlader is alleen maar lastig
sony loopwerk = probleem met kopieerbeveiligde cd's (toch?)
HDCD en XLR uit, heb je daar echt iets aan?
12AX7buisjes zijn niet perse beter dan 5670
ik heb onderhand een hele verzameling 5670(W)/6N3P-(E)(

buisjes en die moet ik natuurlijk wel aan iemand kunnen doorverkopen...
Nee, zonder gekheid, ik ik liep net tegen een lading goedkope GE JAN 5670W (ruggedized) aan en heb er dus maar 10 besteld (met het oog op Europese normgeving en RoHS). Ik vind ze (die van Franck) namelijk wel erg lekker klinken. Ik wil ze wel ruilen of kopen, maar als ik ze zo goedkoop kan kopen raak ik ze echt wel met winst kwijt. Of ze moeten echt kapot zijn.
Ik zag trouwens ook een
Opera CD2.2 linear te koop staan voor €950 in NL met garantie.
als Keffer de Yarland definitief houdt
wij missen hier een stuk informatie?
Dus je kiest er voor om je speakers beter aan te sturen dan om de versterker te houden en daar de speakers op aan te passen. Daar is wat voor te zeggen gezien het type (en de kosten). En de Bada is zeker een mooie versterker. Ga je wel je achtertuin vol planten met bomen ter compensatie? Hij gebruikt namelijk wel flink stroom. Ehh, ook...
@JTB81
Ja komop zeg. Ik ben echt wel benieuwd. Je mag toch wel gewoon je persoonlijke mening zeggen zonder dat we een hele discussie starten?
@Bronco
ik kreeg net antwoord van Saarmichel over de Yaqin 300B; hij heeft m dus doorgemeten en hij is wel zeer te spreken over de kwaliteit van de bas, qua fase, lineariteit en vervorming.
Zum Zweiten,was noch viel wichtiger ist, ist das der Yaqin für eine Röhre schon eine als ultra-präzise zu bezeichnende Basswiedergabe bietet.Der Bass klingt wirklich schön knochig und sehnig und in keinster Weise fett oder aufgebläht.Wenn ich eine herausragend, klangliche Eigenschaft benennen sollte dann wäre es gewiss diese.Aber auch die übrigen Frequenzbereiche spielen auf sehr hohem Niveau, auch da könnte man den den Klang-Charakter als glockenklar, rein und frisch umschreiben.Sicherlich ein Verdienst der sehr geringen Klirrwerte.Der Yaqin täuscht keine Fülle und Wärme vor wo keine ist.
Nog ff wat...
Ik zag net een nieuwe recensie op hifi.nl over een kleine transmissielijnbox: de TB2+
Daar lijkt die rare von Masoch toch wel veel op of niet?

Dat zijn de
PMC TB 2+ weergevers
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 17-08-2007 04:35
]