[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 12.757 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:26:
[...]

Als je student bent en telefonisch je MacBook bestelt kun je ook vragen naar het P&L (Parts & Labour) programma. Dat is alléén aanvullende hardware-garantie, geen telefonische en software-ondersteuning maar daarom kost het maar iets van €135,-.
Dus casing e.d. valt daar ook onder? Dan is dat wel ideaal, want softwareproblemen die zijn meestal via internet wel op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLz_
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 23:00
Ik ben van plan om binnekort ook de nieuwe MacBook te bestellen. Ik heb alleen nog een vraag over witte 2,2 GHz model en het zwarte model. Want er zit een prijs verschil van 200 euro tussen. Maar het enige verschil in specificaties is dat het zwarte model 40 GB meer aan hardeschijf ruimte heeft. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit alles is omdat je bij het witte model voor 70 euro ook een 160 GB harde schijf erin laat zetten.

Klopt dit of zijn er nog meer verschillen tussen het witte en zwarte model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

nLz_ schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:19:
Ik ben van plan om binnekort ook de nieuwe MacBook te bestellen. Ik heb alleen nog een vraag over witte 2,2 GHz model en het zwarte model. Want er zit een prijs verschil van 200 euro tussen. Maar het enige verschil in specificaties is dat het zwarte model 40 GB meer aan hardeschijf ruimte heeft. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit alles is omdat je bij het witte model voor 70 euro ook een 160 GB harde schijf erin laat zetten.

Klopt dit of zijn er nog meer verschillen tussen het witte en zwarte model?
Nope, dat klopt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ridiculous eigenlijk he? Voor een beetje meer heb je gwn bijna een MBP! :? Anyhow, voor style moet je dokken ;)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLz_
ja is idd belachelijk. Dan ga ik wel voor het witte model scheeld toch weer 200 euro.

Kan deze MacBook programma's als photoshop, illustrator, indesign, flash, enz. goed aan? Of moet je dan eigenlijk echt een MPB hebben? Ik werk veel met deze programma's maar aangezien de grafische kaart niet super is in deze laptop vraag ik het me af of deze programma's goed draaien. Ik denk het eerlijk gezegt wel, maar ik vraag het mij af. Heeft iemand hier meer ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nLz_ schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:45:
ja is idd belachelijk. Dan ga ik wel voor het witte model scheeld toch weer 200 euro.

Kan deze MacBook programma's als photoshop, illustrator, indesign, flash, enz. goed aan? Of moet je dan eigenlijk echt een MPB hebben? Ik werk veel met deze programma's maar aangezien de grafische kaart niet super is in deze laptop vraag ik het me af of deze programma's goed draaien. Ik denk het eerlijk gezegt wel, maar ik vraag het mij af. Heeft iemand hier meer ervaring mee?
Je gaat de mist in waar veel mensen dat doen. Een grafische kaart heeft niks te maken met fotobewerking en videobewerking, pas bij 3d bewerkingen komt deze van pas. Voor photoshop heb je een sneller processor en veel geheugen nodig en dat heeft de macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iron_mike010 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:35:
[...]

Ridiculous eigenlijk he? Voor een beetje meer heb je gwn bijna een MBP! :? Anyhow, voor style moet je dokken ;)
Een 'beetje meer' vind ik wel erg makkelijk gezegd. Je praat over 450 euro, een vierde deel van de totale prijs van de zwarte MacBook... Met studentenkorting scheelt het iets minder dan 200 euro, dat ik wel over heb voor een beetje exclusiviteit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:56:
[...]
Een 'beetje meer' vind ik wel erg makkelijk gezegd. Je praat over 450 euro, een vierde deel van de totale prijs van de zwarte MacBook... Met studentenkorting scheelt het iets minder dan 200 euro, dat ik wel over heb voor een beetje exclusiviteit :).
MBP: Eur 1.746,92
MB, Black: Eur 1.362,55

200 euro zei je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En haal nu ook nog even 20% ADC korting van de Macbook Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is wel mooi ;) En exclusiever natuurlijk.. Ik ken een aantal mensen met een witte MB maar niemand met een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:01
.Alex schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:12:
[...]

MBP: Eur 1.746,92
MB, Black: Eur 1.362,55

200 euro zei je?
Volgens mij ging de 200 over het verschil tussen een zwarte en een witte MB ;)

Overigens zijn de zwarte MB's superlelijk, niet Apple stijl, blijf je ze schoonmaken omdat je alles erop ziet en ben je gek als je daarvoor extra betaald </my personal opinion ;) >

[ Voor 5% gewijzigd door MikeN op 03-11-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand hier bevestigen dat je een macbook ook vanaf installatie DVD kan opstarten als je je scherm dicht heb en een toetsenbord erop aan heb gesloten. dit zodat je zo kan installeren op een extern scherm. mischien dat iemand dit zou willen uitproberen als dit niet bekend is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:36:
kan iemand hier bevestigen dat je een macbook ook vanaf installatie DVD kan opstarten als je je scherm dicht heb en een toetsenbord erop aan heb gesloten. dit zodat je zo kan installeren op een extern scherm. mischien dat iemand dit zou willen uitproberen als dit niet bekend is ?
Dat ging hier prima. Zelfs met een bluetooth keyboard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:43:
[...]

Dat ging hier prima. Zelfs met een bluetooth keyboard :)
das mooi, ken die dingen helemaal uit mijn kop maar dat wist ik dus nog niet :+
en natuurlijk nog bedankt voor het snelle antwoord :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:28:
[...]

Volgens mij ging de 200 over het verschil tussen een zwarte en een witte MB ;)

Overigens zijn de zwarte MB's superlelijk, niet Apple stijl, blijf je ze schoonmaken omdat je alles erop ziet en ben je gek als je daarvoor extra betaald </my personal opinion ;) >
Het ging inderdaad om het verschil tussen de zwarte en witte MacBook.

Superlelijk vind ik wat overdreven. Apple stapt, zo lijkt het over van wit naar zwart. Kijk naar de iPhone en iPodTouch... En poetsen valt in mijn inzicht wel mee. Alle apparaten die ik heb zijn zwart, denk aan telefoon, iPod, monitor, PSP en ik heb nooit de neiging om te poetsen. Maar je mag je mening hebben hor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua Apple stijl is wit juist passé!
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:56:
[...]

das mooi, ken die dingen helemaal uit mijn kop maar dat wist ik dus nog niet :+
en natuurlijk nog bedankt voor het snelle antwoord :9
Ik moet er wel bij zeggen dat het hier om een Leopard installatie ging. :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-dubbel-

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik weet niet zo goed waar ik het anders moet posten en ik wil er ook geen nieuw topic voor aanmaken, dus ik vraag het maar hier:

Ik wil graag een groot bestand compressen in meerdere .rar bestanden (.r01, .r02, etc). Dit omdat ik hem anders niet kan overhevelen naar een andere pc (mijn externe schijf is FAT32).

Ik heb om .rar bestanden uit te pakken UnRarX, maar die kan niet compressen zover ik weet. Heeft iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:38
Er is maar een programma dat splitted RAR's kan maken en dat is WinRAR zelf (immers: commercieel). Gratis software daarvoor is er niet te vinden, omdat de RAR-licentie geld kost. Als het dan toch geld kost: waarom niet gewoon 'RAR for OS X' van RarLabs zelf? Een alternatief is HJsplit of 7zip (en de OS X-variant daarvan), maar dan kriijg je er geen RAR's uit.

[ Voor 45% gewijzigd door Z-Dragon op 04-11-2007 11:49 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Z-Dragon schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:43:
Er is maar een programma dat splitted RAR's kan maken en dat is WinRAR zelf (immers: commercieel). HJsplit is een optie, of 7zip (en de OS X-variant daarvan).
Kan ik de bestanden die ik gesplit heb vervolgens weer joinen op een windows computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Laatst online: 02:38
Dat kun je prima zelf vinden met een beetje moeite.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje. Ik had via Bootcamp Assistant een windows partitie aangemaakt. Nu wilde ik windows weer van mijn MacBook afgooien. Maar eigenwijs als ik ben heb ik de partitie verwijderd voor Schijfhulpprogramma, en niet via de Bootcamp Assistant. Nu heb ik dus problemen met opstarten. Alleen als ik met de option toets opstart (daarna kan ik wel alleen maar kiezen uit mijn OSX partitie) kan ik goed opstarten. Als ik dit niet doe krijg ik een zwart windows scherm met zoiets als "No boot device". Hoe kan ik nou er voor zorgen dat OSX weer automatisch opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLz_
ik wil graag een internationaal toestenbord als ik een macbook bestel maar dan heb je alleen maar de optie om ook een internationale OC X te kiezen. Is het mogelijk om de taal van de OS X te weizigen? Of krijg je als je voor "toetsenbord (Internationaal Engels) & Mac OS (Internationaal Engels)" geen mogelijkheid om de taal naar Nederlands te weizigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbassiex
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-09 12:29
nLz_ schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:32:
ik wil graag een internationaal toestenbord als ik een macbook bestel maar dan heb je alleen maar de optie om ook een internationale OC X te kiezen. Is het mogelijk om de taal van de OS X te weizigen? Of krijg je als je voor "toetsenbord (Internationaal Engels) & Mac OS (Internationaal Engels)" geen mogelijkheid om de taal naar Nederlands te weizigen?
Ik denk niet dat wat je wil mogelijk is. Ik heb de internationale Mac OS en een Nederlands toetsenbord. Je kunt wel landinstellingen wijzigen van je OS, maar je kunt geen andere taal dan Engels instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Die taal kun je prima wijzigen, zelfs terwijl OS X draait ;)

PJoostP: System preferences > Startup disk even opnieuw de schijf selecten.

[ Voor 39% gewijzigd door MikeN op 04-11-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Nou. M'n MacBook draait sinds enkele uren weer zonder problemen. Ik had er een aantal dagen problemen mee, en gisteren en eergisteren startte hij zelfs helemaal niet meer op. Ik kreeg enkel een zwart scherm te zien. Vanochtend deed hij het ineens weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbox
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

mbox

In de fast lane

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:18:
Ik heb een probleempje. Ik had via Bootcamp Assistant een windows partitie aangemaakt. Nu wilde ik windows weer van mijn MacBook afgooien. Maar eigenwijs als ik ben heb ik de partitie verwijderd voor Schijfhulpprogramma, en niet via de Bootcamp Assistant. Nu heb ik dus problemen met opstarten. Alleen als ik met de option toets opstart (daarna kan ik wel alleen maar kiezen uit mijn OSX partitie) kan ik goed opstarten. Als ik dit niet doe krijg ik een zwart windows scherm met zoiets als "No boot device". Hoe kan ik nou er voor zorgen dat OSX weer automatisch opstart?
opstarten met option key
daarna system pref -> startup disk
Selecteer Mac OS X 10.x
en restart

was al beantwoord... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
- Toetsenbord (Internationaal Engels) & Mac OS (Internationaal Engels)
- Toetsenbord (Nederlands) & Mac OS (Internationaal Engels)
- Keyboard & Mac OS
Wat zijn nou de verschillen tussen de toetsenborden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

.Alex schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:36:
[...]

Wat zijn nou de verschillen tussen de toetsenborden?
Staat gewoon in de MacBook FAQ: Wat is het verschil tussen de toetsenbord layouts waaruit je kan kiezen?.

Is er niemand die een nieuw deel wil openen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
ben blij dat ik het nog volgehouden heb om te wachten op de nieuwe macbook :)
gelijk besteld, hopelijk van de week binnen.

wordt ff wennen van hardcore windows user naar mac :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
wordt ff wennen van hardcore windows user naar mac
het was voor mij (ook harcore en werkend aan TD desktops) een peuleschil om aan mac te wennen. mac = logisch, het werkt zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Daedalus schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:45:
[...]
Staat gewoon in de MacBook FAQ: Wat is het verschil tussen de toetsenbord layouts waaruit je kan kiezen?.

Is er niemand die een nieuw deel wil openen?
Ah, alleen het euroteken dus. Ik zag het verschil gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in OS X gewoon de taal kan veranderen wat is dan het verschil tussen een International language kopen en de NL versie kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De handleiding.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 01:09
Sinds ik mijn MacBook heb gekocht bij de MacMe in Groningen stond er standaard Tiger op (5week geleden), samen met iLife 08.
Nu heb ik ongeveer een week geleden de overstap naar Leopard gemaakt (erg fijn, maar goed..), hoe krijg ik nu iLife 08 er weer op. Want ik heb er geen DVD bij van iLife, alleen de originele DVD's van de MacBook, en dat zijn gewoon de installatie DVD's van Tiger (waar dan waarschijnlijk iLife bij op zit?), maar waar ik los geen iLife 08 op kan vinden.
Is het mogelijk om gewoon nog aan iLife 08 te komen, zonder het opnieuw te kopen in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
je had volgens mij een demo versie van iLife op je macook, vandaar het ontbreken van dvd's. je kunt een demo versie vast zo weer downloaden (maar dan maar 30dagen lang gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee, je had een echte iLife zoals die bij je computer zit. Die kun je wel weer van de meegeleverde DVD's af toveren, moet je even de Optional Installs opzoeken als 't goed is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 15:04

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Bij je Mac zit een tweetal install-disks. Install Disk 1 bevat Mac OSX, wat extra software en de Apple Hardware Test, Disk 2 bevat de rest van de extra software zoals iLife, Office 2004 test drive, etc. De installatie van die extra software moet alleen wel gestart worden vanaf Install Disk 1. De installer geeft vervolgens aan welke disks nodig zijn.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Laatst online: 23:00
Ik heb de ST96812A (Seagate disk) in een externe behuizing zitten, en kan dus mijn firmware niet uitlezen.

Hopenlijk gaat Apple i.s.m. Seagate terugroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

:X
Afbeeldingslocatie: http://img470.imageshack.us/img470/4585/afbeelding2xv3.png

[ Voor 12% gewijzigd door LoeiOrdinair op 05-11-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag, met die Intel chip is het dus mogelijk om Windows op een Apple te zetten, maar betekend dit ook dat het mogelijk is om OSX op een Windows computer te zetten? Of zijn er dan teveel missende drivers e.d. zodat je OSX niet werkbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 17:59
Yup drivers e vooral een totaal ander soort bios ontbreekt. Er zijn wel speciale versies te vinden online geloof ik maar die zijn niet legaal als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leopard is onlangs door hackers aangepast zodat hij ook op een 'normale' PC gedraaid kan worden. Hoe en/of wat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Heeft de nieuwe Macbook nou toch een nieuw nummer gekregen? De oude was toch MB061?

Mijn bestelling:
13-inch MacBook (White) - 2.2GHz Intel Core 2 Duo
Bestelnummer: MB062

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 08:45
.Alex schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:49:
Heeft de nieuwe Macbook nou toch een nieuw nummer gekregen? De oude was toch MB061?

Mijn bestelling:
13-inch MacBook (White) - 2.2GHz Intel Core 2 Duo
Bestelnummer: MB062
MB061 is het instapmodel (de 2.0 GHz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
Mijn nieuwe MacBook is binnen!

Hij is heerlijk snel, echt een wereld van verschil. Ik moet nog even wennen aan het nieuwe toetstenbord maar dat komt vast en zeker helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow (is jaloers)! Wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
Same here. Even wat vaker een backup maken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:16:
Wow (is jaloers)! Wanneer heb je hem besteld?
Vrijdag middag rond een uur of 1 :)

Zaterdag verzonden, maandag middag afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je waarschijnlijk niet via bankoverschrijving betaald lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:56:
Nee, CreditCard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ik heb hem vrijdagochtend besteld, met creditcard betaald, maar wel met de DVI-adapter erbij. En vanmiddag het mailtje gekregen dat 'ie verstuurd is! Dus ik verwacht hem morgen of overmorgen binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:56:
Creditcard is het snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
The Evil Brain schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:59:
Ik heb hem vrijdagochtend besteld, met creditcard betaald, maar wel met de DVI-adapter erbij. En vanmiddag het mailtje gekregen dat 'ie verstuurd is! Dus ik verwacht hem morgen of overmorgen binnen te hebben.
Ik ook vrijdag, maar heb nooit een mailtje gehad dat het zooitje verstuurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Vermelding van je leveringen kun je in Levertijd Apple Producten Deel 3 plaatsen, maar niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vennox
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 18:53
zoals ik al hiervoor had vermeld ben ik slachtoffer geworden van de falende macbook HD (zoals op de frontpage wordt vermeld) ik wil er nog even aan toevoegen dat het heel plotseling gebeurt en je dus geen getik en dergelijke op voorhand hoort, een gewaarschuwd man is er twee waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
koentjek schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:15:
Mijn nieuwe MacBook is binnen!

Hij is heerlijk snel, echt een wereld van verschil. Ik moet nog even wennen aan het nieuwe toetstenbord maar dat komt vast en zeker helemaal goed.
Wat is er precies veranderd aan het toetsenbord dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toetsenbord heeft dezelfde indeling als die van de nieuwe iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi Strauss
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
vennox schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:44:
zoals ik al hiervoor had vermeld ben ik slachtoffer geworden van de falende macbook HD (zoals op de frontpage wordt vermeld) ik wil er nog even aan toevoegen dat het heel plotseling gebeurt en je dus geen getik en dergelijke op voorhand hoort, een gewaarschuwd man is er twee waard!
Vandaag is hierover ook een artikel verschenen op OneMoreThing. Ik hoop niet dat deze schijven in de laatste uitgave van MacBook zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

koentjek schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:47:
Vrijdag middag rond een uur of 1 :)

Zaterdag verzonden, maandag middag afgeleverd.
:o Ik heb mijn MacBook de 26e besteld, meteen daarna geld over gemaakt met internetbankieren en hij wordt pas 08/09 nov. geleverd ;(

Ik heb wel een "maatwerk" MacBook (2gig geheugen ipv 1gig en iWorks erbij), zou het daar aan kunnen liggen? :?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Ja, dan komt hij uit China/Taiwan/w/e, zie ook het leveringentopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Livia schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:18:
[...]

:o Ik heb mijn MacBook de 26e besteld, meteen daarna geld over gemaakt met internetbankieren en hij wordt pas 08/09 nov. geleverd ;(

Ik heb wel een "maatwerk" MacBook (2gig geheugen ipv 1gig en iWorks erbij), zou het daar aan kunnen liggen? :?
Vanmiddag besteld rond 2 uur. Wordt waarschijnlijk morgen geleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Wacht eens ff, ik ben dus een waanzinnige n00b. Maar wat is nou the dealio met de harde schijf en hoe zie je of je een "foute" hebt?!
Geld dit ook voo macbooks van de eerste lichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iron_mike010 schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:10:
Wacht eens ff, ik ben dus een waanzinnige n00b. Maar wat is nou the dealio met de harde schijf en hoe zie je of je een "foute" hebt?!
Geld dit ook voo macbooks van de eerste lichting?
Je kunt zien of je een foute hardeschijf hebt door dit nieuwsartikel door te lezen: nieuws: 'Ontwerpfout MacBook-schijf kan gegevens vernietigen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
uhoh :S
Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/4258/screencapture2ib9.png

[ Voor 11% gewijzigd door Póg mo Thóin op 06-11-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:06
mijn macbook zou ook onder de fatale gevallen vallen. Maar hij doet het al 1.5 jaar prima. Dus het zal wel los lopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik snap ook niet waarom iedereen zich zo druk maakt. Zelfs in het artikel zelf stond al een nuancering van heb ik jou daar (dat er onder andere geen grote sample was genomen). Ik zou niet zo snel problemen verwachten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Ik twijfel nu tussen het aanschaffen van 2GB of 4GB geheugen... Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 05:33
Iemand die enige idee heeft wat dit kan zijn?

Ik hoorde net een PIEP geluid welke overeen kwam zoals het piep geluid van een horloge. De duur was ongeveer een seconden en het kwam echt uit mijn macbook. Het was niet over de speakers te horen en ook niet over mijn externe boxen.

Het geluid kwam dacht ik vanuit mijn HDD (S.M.A.R.T.-status: Gecontroleerd).
Niks haperde ook.. film ging gewoon door en kreeg geen error te zien.

Log:
Nov 6 14:49:25 MacRoin diskarbitrationd[39]: hdiutil [4954]:34307 not responding.

Dat kan het niet zijn het is ongeveer 10 min daarna gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Alex schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:16:
Ik twijfel nu tussen het aanschaffen van 2GB of 4GB geheugen... Wat raden jullie aan?
Ik heb zojuist twee reepjes van 2GB gekocht bij bij complus.nl :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:34:
[...]
Ik heb zojuist twee reepjes van 2GB gekocht bij bij complus.nl :) .
Welke? Kingston KTA-MB667K2/2G toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Ik hoorde net een PIEP geluid welke overeen kwam zoals het piep geluid van een horloge. De duur was ongeveer een seconden en het kwam echt uit mijn macbook. Het was niet over de speakers te horen en ook niet over mijn externe boxen.
een logitech muis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@.Alex
Inderdaad Kingston KTA-MB667K2/2G :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:31:
@.Alex
Inderdaad Kingston KTA-MB667K2/2G :).
Ik heb ze net aan de telefoon gehad omdat ik die K2 wat vreemd vond in de artikelcode. Bleek dat het ging om 2 reepjes van 1GB. Dus waarschijnlijk krijg je nu 4 reepjes van 1GB binnen... en dat gaat natuurlijk niet passen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de policy is van Apple met laptops die buiten de garantie zijn? Een vriend van mij heeft een Macbook van net iets meer dan een jaar oud waarvan hoogstwaarschijnlijk het Logicboard vervangen moet worden. Apple geeft een jaar garantie, dat weet ik, maar een Logicboard vervangen kost volgens mij zo'n €600 en dat vind ik eigenlijk belachelijk.

Ding is trouwens in het buitenland gekocht, dus coulance via de verkoper gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:35:
Weet iemand wat de policy is van Apple met laptops die buiten de garantie zijn? Een vriend van mij heeft een Macbook van net iets meer dan een jaar oud waarvan hoogstwaarschijnlijk het Logicboard vervangen moet worden. Apple geeft een jaar garantie, dat weet ik, maar een Logicboard vervangen kost volgens mij zo'n €600 en dat vind ik eigenlijk belachelijk.

Ding is trouwens in het buitenland gekocht, dus coulance via de verkoper gaat niet.
Toevallig zit ik net met een soortgelijk probleem. Het begon met strepen door het scherm. Toen ik hem weer aan deed, deed hij niets meer. Enkel een zwart scherm. Dag later deed hij het weer. Nu doet hij weer niks. Ik dus bellen. Ze verwezen me door naar een Service Provider. Ik daar heen. Die verwezen me weer door naar Apple om aanvullende garantie te claimen, omdat hij nog maar een paar weken buiten de garantie was. Ik dus weer bellen. Die gast gaat voor me vragen. "Nee, we kunnen helaas niets meer voor u doen." Als ik het apparaat dus na wou laten kijken, zou ik dus 42 euro moeten betalen. En de kans is dan groot dat ik de reparatie ook nog moet betalen. Toen ik er over nadacht, vond ik dat eigenlijk belachelijk. Ik mag wel verwachten dat een apparaat van 1000 euro langer dan een jaar meegaat. Dus de volgende dag nog maar een keer bellen. Dit keer had ik iemand anders aan de telefoon. Na een hele hoop uitleggen (en inmiddels voor de derde keer m'n telefoonnummer en emailadres doorgegeven te hebben, de dwazen) zei hij dat ik maar naar de ASP moest gaan, en het probleem te laten onderzoeken. Nu ligt hij daar, en ik wacht het af. Als ze het niet binnen de garantie willen repareren, stuur ik er wel een brief heen. Ik ben zo onderhand strontziek van die support (en de belachelijke houding die Apple aanneemt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Mijn ervaringen met Apple zijn een stuk beter. M'n scherm begon te flikkeren, kapotte inverter bleek. De MacBook was al een maand buiten garantie, maar hij is gewoon gerepareerd op kosten van Apple.
Mijn tip in dit geval: wees gewoon redelijk en geef duidelijk aan dat het probleem is ontstaan tijdens de garantie, maar dat je dacht dat het wel overging. Dan zijn ze, in elk geval bij mij, erg coulant.
Boos worden, heeft toch geen zin, dan kun je beter een advocaat erbij halen.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een rechtsbijstandverzekering afgesloten juist om straks na de garantie m'n consumentenrecht te laten gelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Gabliboeba schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:02:
[...]
Toevallig zit ik net met een soortgelijk probleem. Het begon met strepen door het scherm. Toen ik hem weer aan deed, deed hij niets meer. Enkel een zwart scherm. Dag later deed hij het weer. Nu doet hij weer niks. Ik dus bellen. Ze verwezen me door naar een Service Provider. Ik daar heen. Die verwezen me weer door naar Apple om aanvullende garantie te claimen, omdat hij nog maar een paar weken buiten de garantie was. Ik dus weer bellen. Die gast gaat voor me vragen. "Nee, we kunnen helaas niets meer voor u doen." Als ik het apparaat dus na wou laten kijken, zou ik dus 42 euro moeten betalen. En de kans is dan groot dat ik de reparatie ook nog moet betalen. Toen ik er over nadacht, vond ik dat eigenlijk belachelijk. Ik mag wel verwachten dat een apparaat van 1000 euro langer dan een jaar meegaat. Dus de volgende dag nog maar een keer bellen. Dit keer had ik iemand anders aan de telefoon. Na een hele hoop uitleggen (en inmiddels voor de derde keer m'n telefoonnummer en emailadres doorgegeven te hebben, de dwazen) zei hij dat ik maar naar de ASP moest gaan, en het probleem te laten onderzoeken. Nu ligt hij daar, en ik wacht het af. Als ze het niet binnen de garantie willen repareren, stuur ik er wel een brief heen. Ik ben zo onderhand strontziek van die support (en de belachelijke houding die Apple aanneemt).
Apple Care heeft mij tot nu toe altijd goed geholpen en normaal te woord gestaan. Buiten de garantie heb ik nog een nieuwe adapter gekregen omdat die begon te smelten (na 18 maanden). Ik zie nu je probleem ook nog niet zo. Lijkt mij een redelijk van Apple dat ze eerst willen weten wat het defect precies is voordat ze toezeggingen doen over eventuele garantie. Bovendien maak ik uit je verhaal op dat je de computer niet rechtstreeks bij Apple online hebt gekocht maar ergens anders. Dan is Apple ook uiteindelijk niet verantwoordelijk voor de garantieclaims maar die leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
donaldo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:12:
[...]

Apple Care heeft mij tot nu toe altijd goed geholpen en normaal te woord gestaan. Buiten de garantie heb ik nog een nieuwe adapter gekregen omdat die begon te smelten (na 18 maanden). Ik zie nu je probleem ook nog niet zo. Lijkt mij een redelijk van Apple dat ze eerst willen weten wat het defect precies is voordat ze toezeggingen doen over eventuele garantie. Bovendien maak ik uit je verhaal op dat je de computer niet rechtstreeks bij Apple online hebt gekocht maar ergens anders. Dan is Apple ook uiteindelijk niet verantwoordelijk voor de garantieclaims maar die leverancier.
Ik heb de MacBook gekocht bij de Apple Online Store. Maargoed, ik heb nog steeds hoop op een goede afloop. Ik word echter wel steeds van het kastje naar de muur gestuurd. En ik blijf het belachelijk vinden dat wanneer je twee maal hetzelfde verhaal voorlegt, je twee keer een ander antwoord krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Alex schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:33:
[...]

Ik heb ze net aan de telefoon gehad omdat ik die K2 wat vreemd vond in de artikelcode. Bleek dat het ging om 2 reepjes van 1GB. Dus waarschijnlijk krijg je nu 4 reepjes van 1GB binnen... en dat gaat natuurlijk niet passen!
Wow ik schrok toen ik dit las :X . Gelijk even gecheckt maar ik heb twee keer KTA-MB667/2G besteld. Ik denk dat dat wel goed zit en anders ga ik ze proberen terug te sturen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi Strauss
  • Niet online
Vandaag nieuwe MacBook binnen gekregen. Alles werkt goed! Ben tot nu toe erg te vreden. In tegen stelling tot iMac (Silver) die ik retour heb gedaan..! Goeie service! Apple rockt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:57:
[...]
Wow ik schrok toen ik dit las :X . Gelijk even gecheckt maar ik heb twee keer KTA-MB667/2G besteld. Ik denk dat dat wel goed zit en anders ga ik ze proberen terug te sturen ;).
Ik heb besloten er ook 4GB ram in te stoppen.

Maar wat is nou het verschil tussen deze twee:

2GB PC5300 DDR2 SODIMM CL5.0 (Kingston, KVR667D2S5/2G) € 67,24
2GB PC5300 So-DIMM (Kingston KTH-ZD8000B/2G) € 93,39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Dat zal vast die CL5.0 zijn, er zijn ook andere typenummers... kijk anders eens op kingston.com ofzo

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik vraag me trouwens af omdat je macbooks wel eens met aparte configs kan bestellen, zou je ook een zwarte versie kunnen bestellen met bv een 80 gig hdd? om zo de prijs wat te drukken zeg maar? forgive me als dit al eens eerder is gevraagd maar ben het tot nu toe niet tegen gekomen, alleen maar upgrades.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:00:
Ik vraag me trouwens af omdat je macbooks wel eens met aparte configs kan bestellen, jou je ook een zwarte versie kunnen bestellen met bv een 80 gig hdd? om zo de prijs wat te drukken zeg maar? forgive me als dit al eens eerder is gevraagd maar ben het tot nu toe niet tegen gekomen, alleen maar upgrades.
Op de online Apple Store is het enkel mogelijk naar 250GB te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ik vraag me trouwens af omdat je macbooks wel eens met aparte configs kan bestellen, jou je ook een zwarte versie kunnen bestellen met bv een 80 gig hdd? om zo de prijs wat te drukken zeg maar? forgive me als dit al eens eerder is gevraagd maar ben het tot nu toe niet tegen gekomen, alleen maar upgrades.
Nee deze optie is er niet. De zwarte MacBook is de "exclusieve" versie van de serie en is dus alleen in de luxere variant verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:08
Zoals eerder aangegeven zal dat waarschijnlijk niet gaan. Mocht je het zeker willen weten dan kan het gratis telefoonnummer 0800 0200 570 (Apple) waarschijnlijk uitkomst bieden.
Laat ons de uitkomst dan ook even weten.

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Operating System: 10.4.10 (Tiger), 10.5 (Leopard)
* CPU Processor: Intel Core 2 Duo
* CPU Speed: 2 GHz
* Memory: 1 GB RAM
* Hard Disk Space: 5.1 GB + 1 GB Swap File
* Video Card (ATI): Radeon X1600
* Video Card (NVidia): Geforce 7300
* Video Memory (VRam): 128 MB
* Media Required: DVD-ROM
* Macintosh mouse and keyboard
* Official Guitar Hero X-Plorer Guitar Controller

MULTIPLAYER REQUIREMENTS:

* Internet(TCP/IP) play supported
* Internet play requires broadband connection

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS

* CPU Speed: 2.33 GHz
* Memory:2 GB RAM
* Video Memory (VRam): 256 MB

Supported Video cards:

NVIDIA GeForce 7300, 7600, 8600
NVIDIA Quadro FX 4500
ATI Radeon X1600, X1900, HD 2400, HD 2600

NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some disk and virtual disk drives.

NOTICE: Intel integrated video chipsets are not supported.
Is er enige kans dat ik Guitar Hero 3 kan draaien op een nieuwe MacBook? (dus met 2,2 Santa Rosa en 4GB ram) Via ports ofzo? Ik las wat over Rosetta die kan vertalen naar Intel chips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:13:
[...]

Is er enige kans dat ik Guitar Hero 3 kan draaien op een nieuwe MacBook? (dus met 2,2 Santa Rosa en 4GB ram) Via ports ofzo? Ik las wat over Rosetta die kan vertalen naar Intel chips?
NOTICE: Intel integrated video chipsets are not supported.
Ik denk niet dat het gaat werken op je MacBook. Lijkt mij eigenlijk wel vrij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Ross--
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 14:00

--Ross--

Who's the man?

Ik ga in februari op vakantie naar NY en denk eraan om een Macbook mee te brengen. Met de huidige koers van de Dollar is het echt interessant.
Dus:
- Kan er iemand mij vertellen hoe het zit met de garantie als je een macbook koopt in de US?

Alvast bedankt

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik ben aan het overwegen om mijn huidige pc de deur uit te doen en voor een macbook te gaan.
Ben altijd een windows user geweest, ben dus benieuwd naar de ervaringen van mensen die zijn over gestapt.
Hoe bevalt de grote van het scherm van de macbook?
Gebruik mijn huidige pc vooral voor:
- internet
- tekstverwerken
- beheren van muziek collectie

Graag zou ik jullie ervaringen horen om mijn laatste beetje twijfel aan de kant te schuiven en voor een macbook te gaan! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Laatst online: 05-10-2024
Kethij schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:00:
Ik ben aan het overwegen om mijn huidige pc de deur uit te doen en voor een macbook te gaan.
Ben altijd een windows user geweest, ben dus benieuwd naar de ervaringen van mensen die zijn over gestapt.
Hoe bevalt de grote van het scherm van de macbook?
- internet
- tekstverwerken

Graag zou ik jullie ervaringen horen om mijn laatste beetje twijfel aan de kant te schuiven en voor een macbook te gaan! :*)
Waarom zou je iets kopen als andere mensen je daar eerst voor dienen te overhalen? Koop dat wat goedkoper, waar je hetzelfde mee kan doen als je er toch zo niet zoo verliefd op bent?

Ik ben enkele weken geleden over gestapt (Macbook Pro), en verliep helemaal zoals verwacht. Gebruik hem voor webontwikkeling, surfen, studie, muziek, ..
Enkel voor WinBank heb ik nog geen alternatief gevonden. Al "de rest" is vervangen door OSX varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kethij schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:00:Hoe bevalt de grote van het scherm van de macbook?
- internet
- tekstverwerken
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een MacBook. Prachting en hier ga ik zeker geen spijt van krijgen. De scherm is prima van grootte, ondanks dat het 13,3 inch is. De resolutie maakt een heleboel goed. Verder is de MacBook prima geschikt voor wat jij van plan bent er mee te gaan doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Laatst online: 01-12-2021
Tofu schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:06:
[...]
Waarom zou je iets kopen als andere mensen je daar eerst voor dienen te overhalen? Koop dat wat goedkoper, waar je hetzelfde mee kan doen als je er toch zo niet zoo verliefd op bent?

Ik ben enkele weken geleden over gestapt (Macbook Pro), en verliep helemaal zoals verwacht. Gebruik hem voor webontwikkeling, surfen, studie, muziek, ..
Enkel voor WinBank heb ik nog geen alternatief gevonden. Al "de rest" is vervangen door OSX varianten.
Andere mensen hoeven mij niet over te halen, ik ben alleen benieuwd naar de ervaringen van jullie.
Mijn besluit staat 95% vast, het overstappen van windows naar mac zal een kwestie van wennen zijn, iig bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:17:
[...]

[...]

Ik denk niet dat het gaat werken op je MacBook. Lijkt mij eigenlijk wel vrij duidelijk.
Er is dus geen enkele mogelijkheid om te vertalen naar een Intel integrated chip? Ik wil zo graag Guitar Hero 3 spelen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Ross-- schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:54:
Ik ga in februari op vakantie naar NY en denk eraan om een Macbook mee te brengen. Met de huidige koers van de Dollar is het echt interessant.
Dus:
- Kan er iemand mij vertellen hoe het zit met de garantie als je een macbook koopt in de US?

Alvast bedankt

Ciao
De dollar staat nu inderdaad wel ERG gunstig. Naar mijn weten heb je dat totaal geen garantie omdat dit twee verschillende markten zijn. Maar je kan natuurlijk de gok nemen, als je de goedkoopste Macbook koopt van 1099 dollar dat gedeeld door 1,448 geeft een prijs van 758,97, als er dan iets kapot gaat heb je een reserve van een kleine 350 euro. Dat risico moet je natuurlijk zelf afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Laatst online: 18-03-2023
eey,

ik wil de nieuwe macbook 2,2ghz gaan halen, weet iemand of deze al in apple centres verkrijgbaar zijn, of alleen nog op de site?

danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al wat mensen op het forum die langs zijn geweest bij Premium reseller. Als het goed is komen ze volgende week binnen. Maar vraag het voor de zekerheid even bij een reseller bij jou in de buurt.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.