Ik zou hem omdraaien i.v.m. warmteontwikkeling van de versterker 
Verder érg mooi spul
Verder érg mooi spul
Ik zal er even op letten hoe warm de boel wordt. Maar omdat de boel vrij hoog in de kast staat, en je toch meer aan de knoppen van de versterker zit, is het net iets handiger om de versterker onderin te hebben. Maar op een gegeven moment moet er ook nog een cd-speler komen die er een beetje bij past, dus dan moet ik nog even verder kijken naar de opstelling.Priyantha Bleeker schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:17:
Ik zou hem omdraaien i.v.m. warmteontwikkeling van de versterker
Verder érg mooi spul
heerlijk! ik heb ook nog zoiets op mijn verlanglijstje. Die hadden we vroeger ook en kun je helemaal wegwerken in een boekenkast op een studeerkamer ofzo. Ik ga gelijk zoeken.DJ Henk schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:37:
Sinds vanmiddag ben ik ook een vintage apparaat rijker, een Philips 22RH732 receiver/versterker:
[afbeelding]
Via Marktplaats, voor zover ik kan nagaan doen alle knopjes en lampjes het nog. Geluid heb ik nog geen mening over, de luidsprekers sluit je aan met van die ouderwetse pluggen en daar heb ik nog geen goed klinkende bij. Dat is de volgende stap.
Hij is alleen wel een beetje vies. Met welk middel zou ik de buitenkant het beste schoon kunnen maken, denken jullie?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Mooi spul. Lijkt heel erg veel op Yamaha uit diezelfde tijd.MDKorpel schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:38:
Vandaag de bijpassende tuner voor mijn versterker opgepikt via Marktplaats, hij is in prima staat (helaas een paar krasjes voorop, maar daar is niets aan te doen vrees ik), en hij speelt als een zonnetje. Uiteraard meteen bij thuiskomst geinstalleerd bovenop de versterker:
[afbeelding]
Versterker: Pioneer SA-5500 II
Tuner: Pioneer TX-5500 II
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!
By each crime and every kindness, we birth our future
Gisteren even dat ding open gehad en ik denk dat ik de boosdoener gevonden hebThe Eagle schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:43:
[...]
Het blijkt een Garrard SP25 MK 2 te zijn. Vermoedelijk bouwjaar: 1967
Heb gisteren de onderkant even opengehad, maar die lijkt nog zo goed als nieuw te zijn. AFgezien van een klein stofje, echt helemaal niks te bekennen
Maar blijkt dus ook niet heel veel meer waard te zijn. Ik weet dat ie geen voorversterker aan bord heeft, dus dat wordt wat lastig op mijn Denon AVR 2311. Ik twijfel dus: koop ik iets nieuws, of probeer ik dat ding te reviven?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Het is lastig om zo maar een paar modellen te roepen, omdat je bij een platenspeler veel factoren hebt die de weergave beïnvloeden. De 'sound' van de platenspeler wordt grotendeels bepaald door het element en de naald. Een goede platenspeler met een slecht element klinkt slecht. Maar andersom werkt ook niet: Een goed element in een slechte platenspeler klinkt ook niet goed.The Eagle schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:03:
Ik heb een aantal LP's waar ik zuinig op ben (o.m. een collectors item van Roxette) - en die zie ik dus liever niet naar de gallemiezen gaanIk ga er niet full time mee draaien, maar hij komt wel op een Denon AVR2311 icm Klipsch speakers (hoorntweeter) te hangen, dus je hoort als het goed is ieder kraakje. Beetje hifi mag dus wel
(Vol)automaat maakt me niet zo heel veel uit, automatische afslag is handig / must.
Ben eigenlijk totaal niet thuis in die dingen, maar wil gewoon mijn LP's weer kunnen draaien
[ Voor 3% gewijzigd door Richard P op 19-07-2012 11:03 ]
[ Voor 29% gewijzigd door SamuraiP1zzaCat op 19-07-2012 11:16 ]
Al die platenspelers (vooral onder jouw randvoorwaarden) moet je kopen alsof ze direct een grote beurt nodig hebben. Dan kan je net zo goed je bestaande speler een grote beurt geven.The Eagle schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:01:
[...]
Maar toch vertrouw ik hem niet 100% meer.
Iemand aanraders voor merk / typenummers waar ik (al dan niet 2e hands) naar kan kijken? Budget = zo goedkoop mogelijk
Oei..Die V-Fet is leuk!. Zorg dat dat ding een goede complete onderhoudsbeurt krijgt. Die V-Fet's zijn gevoelig en (nagenoeg) niet meer te krijgen. Maar als hij weer helemaal goed is, is het een fantastische versterker.Richard P schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:01:
Mijn vader heeft onlangs na een tochtje op zolder weer wat van zijn vintage audio apparatuur opgedoken. Ik heb nog geen foto's kunnen maken, maar om een idee te geven:
Sony VFET TA-5650 versterker, waarvan er een probleem is met de ELCO's, waardoor één kanaal uitvalt bij wat langer gebruik. Dit kan gemaakt worden, dus binnenkort is het beestje weer te beluisteren in combinatie met een oude Lenco platenspeler (tweede plaatje).
Wat een stoer ding zeg! Ik heb dit topic sinds je dit bericht plaatste een paar keer bekeken en elke keer vind ik het weer een erg leuk ding. Mooie aanwinst! Grappig ook dat 'ie zo diep is, beide componenten ook.kingmace schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:52:
Bij een buurtrommelmarkt mocht ik dit grappige Philips 22AH780 microsetje meenemen voor € 5,-. Zit een heel behoorlijk geluid in (2 weg basreflex).
Thanks, Ik zal binnenkort wat nudies van hem plaatsen. Ik heb er zelfs een servicemanual van gevonden. Ik ga alle elco's nog vervangen en alle potmetes en schakelaars schoonmaken. Heel misschien dat ik de buitenkant overspuit in een vrolijk kleurtje want daar zitten wel wat krasjes op.musicfreak schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 07:38:
[...]
Wat een stoer ding zeg! Ik heb dit topic sinds je dit bericht plaatste een paar keer bekeken en elke keer vind ik het weer een erg leuk ding. Mooie aanwinst! Grappig ook dat 'ie zo diep is, beide componenten ook.
Zorg na de recap ook dat je hem helemaal netjes afgeregeld, dan kan hij nog jaren mee!kingmace schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 08:32:
[...]
Thanks, Ik zal binnenkort wat nudies van hem plaatsen. Ik heb er zelfs een servicemanual van gevonden. Ik ga alle elco's nog vervangen en alle potmetes en schakelaars schoonmaken. Heel misschien dat ik de buitenkant overspuit in een vrolijk kleurtje want daar zitten wel wat krasjes op.
Uiteraard, daar had ik de manual ook voor nodigKiller schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:03:
[...]
Zorg na de recap ook dat je hem helemaal netjes afgeregeld, dan kan hij nog jaren mee!
Anoniem: 467655
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 467655 op 26-07-2012 22:10 ]
Die tuner is echt een gaaf ding om te zien. Vette seventies shit ouwe!Anoniem: 467655 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:03:
Speciaal voor dit topic aangemeld.
Wat een apparatuur hebben jullie zeg.![]()
Ik heb een Sharp STT-31 tuner uit 1970:
[afbeelding]
en een Siemens RC 152 cassettespeler uit ~1980
[afbeelding]
Spelen beide probleemloos.
Ben er ook zeer tevreden mee. Was die 14 euro dubbel en dwars waard. Ook goed solide en vrij zwaar.Killer schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:00:
[...]
Die tuner is echt een gaaf ding om te zien. Vette seventies shit ouwe!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 467655 op 26-07-2012 23:12 ]
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
leuk!mentalmadnizz schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:14:
Dat Sharp tunertje is samen met de bijbehorende versterker en een set Acoustic Research AR-4x speakers mijn slaapkamerset
Keer voor 2 euro ofzo op een rommelmarkt gekocht, versterker is gereviseerd, tuner moet nog.
[afbeelding]
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
*jaloersmentalmadnizz schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:14:
Dat Sharp tunertje is samen met de bijbehorende versterker en een set Acoustic Research AR-4x speakers mijn slaapkamerset
Keer voor 2 euro ofzo op een rommelmarkt gekocht, versterker is gereviseerd, tuner moet nog.
[afbeelding]
De AR-2x heb ik ook gehad, lekker simpel tweeweg systeem met een 10" woofer en de conustweeter uit de AR-4x. Geweldig muzikale speakers. Lekker ongecompliceerd en echt alles klinkt er lekker op. Je ziet ze niet zo heel vaak trouwens!-Jaap-io schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:26:
[...]
leuk!
ik ben momenteel bezig met de revisie van 2 ar-2x speakers
Nope, hoop dat een revisie dat nog op kan lossen, maar het spul is ook al erg oud he.. De veldsterktemeter werkt wel bij AM.Anoniem: 467655 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:58:
[...]
*jaloers![]()
Ik zoek die versterker al een mooi poosje.
Trouwens, werkt bij jou de VU meter en het FM Stereo lampje als je naar een FM zender luistert? Bij mij helaas niet.
Ok, dat doet ie van mij ook. Moet alleen het lampje van de VU meter nog vervangen. Misschien een lampje van de kerstverlichting.mentalmadnizz schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:38:
[...]
Nope, hoop dat een revisie dat nog op kan lossen, maar het spul is ook al erg oud he.. De veldsterktemeter werkt wel bij AM.
Ik heb het spul als een setje gekocht, het lag min of meer in de modder op een rommelmarkt. Kwam eerst de tuner tegen en even later de versterker, beiden met afgeknipte stekkers. Mocht t spul dus voor 2 euro meenemen en na wat poetswerk ziet het er weer prima uit
En voor de slaapkamer is zoiets hardstikke leuk en klinkt nog eens goed ook! Was destijds ook geen goedkoop setje, heb een keer een oude review gelezen
ik bedoel ook de AR-2ax speakers (3weg) overigens ben ik bezig om nieuwe rubbers in de sub te plaatsenmentalmadnizz schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:36:
[...]
De AR-2x heb ik ook gehad, lekker simpel tweeweg systeem met een 10" woofer en de conustweeter uit de AR-4x. Geweldig muzikale speakers. Lekker ongecompliceerd en echt alles klinkt er lekker op. Je ziet ze niet zo heel vaak trouwens!
Ik heb twee AR-3a Improved's in de huiskamer staan, die binnenkort ook maar eens gereviseerd moeten gaan worden
[ Voor 11% gewijzigd door osmosis op 30-07-2012 18:23 ]
Ik zou geen kit doen. Dat is zo lastig als de units er weer een keertje uit moeten. Gebruik liever luidspreker-band. Werkt meer dan goed genoeg, is goedkoop en houdt je units toegankelijk.-Jaap-io schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:07:
weet iemand wat je het best kan gebruiken voor het terugplaatsen van de speakers in de kast?
ik heb Acoustig Research ar-2ax speakers en de subs zijn gerestaureerd, alleen moeten nu terug in de kast geplaatst worden. De speakers kasten moeten weer volledig luchtdicht worden, dus wil ik iets van kit tussen de speakerrand en de kast doen, maar wat?
Thanks! Gaan we doenKiller schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:47:
[...]
Ik zou geen kit doen. Dat is zo lastig als de units er weer een keertje uit moeten. Gebruik liever luidspreker-band. Werkt meer dan goed genoeg, is goedkoop en houdt je units toegankelijk.
Voorbeeldje
Anoniem: 251512
[ Voor 0% gewijzigd door Freggel_United op 02-08-2012 11:58 . Reden: Spelling is a bitch... ]
Ik zou eerst de elco's ff meten.Struikrover schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:11:
Bah, volgens mij heeft een van mijn speakers het zonet half begeven![]()
![]()
Een speaker klinkt een stuk zachter dan de andere, en bij een matig luid volume wordt de beveiliging van m'n versterker getriggerd. Het ligt niet aan het kanaal want als ik de speakers omwissel klinkt dezelfde weer net zo zacht.
R.I.P Philips 22RH 497. Nu moet ik waarschijnlijk een voor 1 de drivers gaan testen, en het filter helemaal vervangen, of op zoek gaan naar een paar nieuwe...
Volgens mij is het scheidingsfilter erg eenvoudig qua opbouw en componenten. Maar omdat ook je versterker in beveiliging springt, vermoed ik (en ik hoop echt dat ik het fout heb) dat het probleem erger is. Waarschijnlijk zit er een kortsluiting in de spreekspoel van de laag-unit. Om wat preciezer te zijn: Waarschijnlijk maakt de bedrading van de spreekspoel ergens halverwege de spreekspoel contact. Daardoor neemt de weerstand van de luidspreker sterk af en ook het rendement. Hij doet het dus nog wel, maar is in essentie gewoon kapot.Struikrover schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:55:
Tja, ik zat te denken. Als de weerstand bijvoorbeeld stuk is en nog maar heel laag is, moet de versterker dan ook niet heel veel stroom leveren, wat ie niet kan? Maar dan zou de speaker toch heel luid moeten klinken, omdat je effectief meer stroom naar de speaker stuurt?
Ik moet bekennen dat ik niet eens weet wat voor componenten het scheidingsfilter allemaal heeft dus ook niet wat er stuk zou kunnen zijn
[ Voor 24% gewijzigd door Struikrover op 03-08-2012 10:52 ]
Let goed op wat je koopt; want veel sprays tasten plastics of het carbon in de potmeter etc aan. Ik zou eerder voor iets als DeoxIT gaan, dat is er specifiek voor bedoeld.Struikrover schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:12:
Een krakende volumeknop kan een vuile potmeter betekenen. Koop een busje tuner spray, en demonteer de potmeter om hem schoon te maken en opnieuw in te spuiten. Grote kans dat je probleem verholpen is.
Anoniem: 266026
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 266026 op 03-08-2012 15:47 ]
[ Voor 13% gewijzigd door h4ze op 03-08-2012 16:24 ]
Was dat per ongeluk http://www.mfbfreaks.nl/ ?Struikrover schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:34:
Dat zal ik zeker meenemen, het is waarschijnlijk het makkelijkst om eerst een voor een de drivers los te koppelen. Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar gezien je kennis op dit gebied zou je best eens gelijk kunnen hebben
En nu zijn m'n Pioneer HPM-40's ook nog eens stuk (de ene woofer heeft het begeven), en m'n LP-speler door de verhuizing. Man, wat een pech de laatste tijd
EDIT: er was altijd zo'n website voor philips onderdelen (tweeters, woofers, ik heb daar nog een nieuwe set tweeters vandaan gehaald). Weet iemand het adres nog? Mits zo'n woofer wat betaalbaar is, zou die natuurlijk te vervangen zijn.
Deoxit is, net als bijvoorbeeld Kontakt 60, samengesteld uit een zwak zuur (oliezuur) en vluchtige middelen. Na doorspuiten met zo'n middel moet je eerst het zuur er nog uitspoelen en daarna het ding smeren. Als de nood aan de man komt, richt je met WD40 minder schade aan. Het mooiste is natuurlijk een 2- of 3-traps schoonmaakbeurt. Tunerspray en dan een licht contactvet is bijvoorbeeld een goede methode. Kontakt 60, IPA en contactvet ook. Zo zijn er nog wel meer combinaties. Feitelijk is alles beter dan de zure spray er gewoon in te laten zitten.Roamor schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:16:
[...]
Let goed op wat je koopt; want veel sprays tasten plastics of het carbon in de potmeter etc aan. Ik zou eerder voor iets als DeoxIT gaan, dat is er specifiek voor bedoeld.
Anoniem: 457330
MFBFreaks.com! De webshop verkoopt momenteel geen losse units, maar de alle units uit de 497 zijn goed tweedehands te vinden in de goedkopere modellen van destijds. Overigens zijn ze op het forum behulpzaam hiermee, en een 497 is het meer dan zeker waard om te herstellen/reviseren. En anders heb ik zeker interesse mocht je ze van de hand doenStruikrover schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:41:
Ik ging er inderdaad vanuit dat mijn verwoording 'tunerspray' nog wel toegelicht zou worden.
offtopic:
Iemand nog antwoord op mijn edit?
er was altijd zo'n website voor philips onderdelen (tweeters, woofers, ik heb daar nog een nieuwe set tweeters vandaan gehaald). Weet iemand het adres nog? Mits zo'n woofer wat betaalbaar is, zou die natuurlijk te vervangen zijn.
Anoniem: 25752
http://www.ae-europe.nl/toebehoren.htmjterpstra schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:18:
Trouwens, iemand enig idee waar je dit soort formaat (relatief kleine)VU meters kan halen ?
Zou denk ik erg mooi lijken voor me eigen monoblocken project :
[afbeelding]
Mij is altijd geleerd dat de beste volgorde is:mae-t.net schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:01:
[...]
Deoxit is, net als bijvoorbeeld Kontakt 60, samengesteld uit een zwak zuur (oliezuur) en vluchtige middelen. Na doorspuiten met zo'n middel moet je eerst het zuur er nog uitspoelen en daarna het ding smeren. Als de nood aan de man komt, richt je met WD40 minder schade aan. Het mooiste is natuurlijk een 2- of 3-traps schoonmaakbeurt. Tunerspray en dan een licht contactvet is bijvoorbeeld een goede methode. Kontakt 60, IPA en contactvet ook. Zo zijn er nog wel meer combinaties. Feitelijk is alles beter dan de zure spray er gewoon in te laten zitten.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik beb er € 100,- voor betaald, als ik rondkijk valt dat reuze mee, bovendien heb ik drie maanden garantie, en als ik er toch spijt van heb kan ik het terug brengen, no questions asked.The Eagle schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:20:
@Freggel: Da's een mooie score, ga je veel plezier van hebben. Enne: Lampjes \o/
Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag?
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Freggel_United op 10-08-2012 10:39 ]
Mijn methode heeft een stap extra:Stoney3K schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:17:
[...]
Mij is altijd geleerd dat de beste volgorde is:
* Stof eruit blazen met perslucht
* Reinigen met Kontakt 60
* Kontakt 60 (en vuil) weg blazen met lucht
* Als het nog niet schoon is, herhalen.
* Als het wel schoon is, smeren met Kontakt 61.
* Overtollige Kontakt 61 (en eventueel los stof) wegblazen met een kleine stoot lucht.
Zo heb ik een oude Mackie mengtafel weer in prima werkende toestand gekregen na een fadertje of 20 te ontkraken.
Anoniem: 469685
78 toeren naalden zijn voor veel gebruikte elementen nog steeds gewoon leverbaar,Anoniem: 143259 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:01:
tenzij er voor je element speciale naalden voor 78 toeren aangeboden worden (meestal niet).
Deze naalden zijn heel wat dikker, omdat de groef van 78-toerenplaat heel wat breder is -men spreekt hier van normaalgroef- dan deze van een 33/45-toerenplaat, microgroef genoemd.
Een los contact ergens in het wisselfilter?Struikrover schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:01:
Supervreemd: ik meldde eerder dat mijn speaker kapot was. Nou, twee dagen laten stond hij weer vrolijk op volle sterkte mee te blèren. Dus nu aan jullie de vraag:
Wat kan ervoor zorgen dat een speaker ernstig in volume terugloopt en hierbij de versterker dusdanig belast dat deze in de beveiliging kan springen, maar zichzelf spontaan kan oplossen zodat ik nu alweer anderhalve week zonder problemen en ook met goed volume afspeel?
Anoniem: 470197
Daar zit hem ook de crux. Als je er voldoende vermogen achter knalt dan zullen ze best in staat zijn om te brullen. Knal je dat zelfde vermogen achter een paar fatsoenlijke speakers, dan knalt het nog meer en klinkt het beter. Maar inderdaad, voor feesten en partijen, waarbij vooral hard een criterium is, kunnen ze best voldoen. Maar goed, dan voldoet al snel heel veel.Anoniem: 470197 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:40:
Eerder in dit topic komen de 'brandhout' Omni Audio 12.3's even voorbij.
Ik vond het aardig om even te reageren op de opmerking van iemand die ze vergeleek met een paar vintage Philips kringloop speakers en beweerde dat de Omni's wat betreft geluidsniveau niet boven de Philps speakers uitkomen.
Ik gebruik sinds enkele jaren een paar Omni-Audio's voor feestjes en sluit ze dan aan op een 2x 250 Watt studio versterker. Een discussie over de hi-fi kwaliteiten zal ik hier niet beginnen, maar ik ben toch steeds weer aangenaam verrast over deze speakers en dat geldt ook voor vrienden en kennissen, die op bezoek komen. etc..
Dat is de gevoeligheid van je speakers, dat zegt niets over het volume dat ze weergeven (of weergeven kunnen). En de 100dB die geclaimd wordt is niet zo moeilijk. Dat doe zowat elke fatsoenlijke luidspreker op zijn sloffen.The Eagle schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:10:
Los daarvan: mijn (niet vintage) Klipsch F3's produceren 96dB. Dus zoveel scheelt dat niet eens
[ Voor 45% gewijzigd door Killer op 21-08-2012 14:42 ]
Om welk type gaat het. En heb je de bias wel eens nagemeten?Anoniem: 467655 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:40:
Ik sta nu op met punt om m'n Kenwood versterker het raam uit te donderen.
Linker speaker gaat harder als de rechter, terwijl de rechter meer bas heeft.
Deze wil je niet. Volgens mij de meest waardeloze die Kenwood ooit gemaakt heef.Killer schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:41:
Verwissel de speakers eens en kijk of het probleem mee verwisselt. (en als je hem toch uit het raam dondert, doe mij even je adres en het tijdstip, dan vang ik hem wel op)
De wat?kingmace schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:11:
[...]
Om welk type gaat het. En heb je de bias wel eens nagemeten?
Wat is er normaliter mis mee dan (buiten de problemen die jij nu hebt)? Is volgens mij een hele fatsoenlijke versterker. Ok, hij zal geen schoonheidsprijs winnen en hij zal ook niet in de gallerij van beste versterkers ooit komen, maar het is verder een prima versterker volgens mij.Anoniem: 467655 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:12:
[...]
Deze wil je niet. Volgens mij de meest waardeloze die Kenwood ooit gemaakt heef.
[afbeelding]
A-47
Klopt wel wat je zegt hoor, met een beetje power erachter doen ze leuk mee. Ik heb ze nu in onze loods staan en ja het is redelijk te beluisteren maar qua geluidsbeeld zijn ze net niet je van het. Ik heb ze beide nu gebraced en dat lijkt wel te helpen. Los van het feit dat ik nog steeds een dooie tweeter heb...
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Houtlijm is de oplossing voor je probleem.Anoniem: 467655 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:55:
Nu breekt m'n klomp.![]()
Versterker werkt weer normaal.
Maar volgens mij heb ik al een leuke vervanger zien liggen in mijn opa's garage...
[ Voor 10% gewijzigd door tooter op 25-08-2012 00:03 . Reden: typo`s ]
hehe gek onnie
Dat ligt waarschijnlijk aan een uitgedroogde/uitgerekte snaar of een uitgedroogd rubber wieltje.tooter schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:59:
De speler gaat wel aan.En als ik op play druk dan wil de tape wel draaien maar dat lukt niet.
heeft iemand een idee hoe ik hem aan het spelen krijg ?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
[ Voor 17% gewijzigd door ihre op 29-08-2012 01:44 ]
Sjemig wat een afgrijselijk vette blaster!!! Het blijven gewoon coole dingen en het is dat ik er geen ruimte voor heb anders......ihre schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 01:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veilig op ebay gewonnen
oja, @kingmace, welke winkel is dat in Hengelo, en heeft 'ie een website?
Wat een verschrikkelijk mooi ding is dat zegihre schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 01:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veilig op ebay gewonnen
[ Voor 5% gewijzigd door Ad de Jong op 29-08-2012 20:05 ]
ihre schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 01:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veilig op ebay gewonnen
This too shall pass
Wat een verschrikkelijk, verschrikkelijk _lelijk_ jaren 80 design. *Zo* lelijk, dat het het verdient om bewaard te worden om doorgegeven te worden aan volgende generatiesihre schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 01:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veilig op ebay gewonnen
[ Voor 9% gewijzigd door brama op 29-08-2012 21:03 ]
[ Voor 25% gewijzigd door ihre op 29-08-2012 21:51 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Smaken verschillenihre schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:41:
Haha, wat een machine !
Ik moet zeggen dat ik het een erg mooi design vindt, persoonlijk. Het is grappig, want deze Crown SZ5100-SL wordt ook verkocht met de naam UNISEF, en ze zijn vrijwel indentiek aan een Lasonic TRC-931.
Dat ziet er wel beestachtig uit ja.[afbeelding]
[afbeelding]
Zou het fantastisch vinden als ik ooit een Panasonic RX-PA7 aka Riddimvox tegen zou komen
[afbeelding]
[video]
En die ook. Hoeveel lompe speakers kun je in zo'n blaster proppen
[ Voor 4% gewijzigd door brama op 30-08-2012 00:29 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq