Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.718 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 19:17

mikeya

:o

Vooral Zelda zuigt je wiimote leeg hoor! Want tijdens het spelen trilt je mote constant, er komt constant geluid uit. Als je wii sports ofzo speelt is dat veel minder aan de hand. Ik wissel ook vrij vaak zolang ik zelda nog niet uit hebt :-).

Mike,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Geen Manhunt 2 in de UK. Beter dat ze dat hier niet gaan doen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Postius schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:23:
[...]

En wij zijn de idiote fanboys die alle slechte reviews bij ieder spel afkraken. Nu zullen jullie wel een punt hebben maar toch, je hoeft het niet 4 pagina's over 1 slechte review te hebben of wel? Jaja ik weet het is een forum maar toch je wilt toch dan dat zo'n review zo min mogelijk aandacht krijgt?:+

En batterijen verwisselen moet je al vrij vaak. Zeker als je mario strikers charges speelt na een uur of 4 zijn ze halverwege leeg dus ja het kan hard gaan.
Je hebt wel gelijk dat wij uiteraard niet objectief zijn, maar ik krijg er toch wel kromme tenen van. Gamespot is een professionele site waarvan je mag verwachten dat ze enigzins objectief kunnen zijn. Alleen deze reviewer heeft een eigen beeld bij de Wii en lult de review die kant op.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:41
Captain N schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:18:
Geen Manhunt 2 in de UK. Beter dat ze dat hier niet gaan doen.
Ik verwacht nederland niet, maar Duitsland zal het ook wel gaan verbieden vermoed ik. Zij zijn ook altijd vrij streng op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
jip_86 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:45:
[...]

Ik verwacht nederland niet, maar Duitsland zal het ook wel gaan verbieden vermoed ik. Zij zijn ook altijd vrij streng op dat gebied.
Zeg dat niet te hard, Nederland zou dit ook nog wel eens kunnen doen. Hirsch Balling (minister van Justitie, dacht ik? :+ ) heeft het niet zo op computerspellen en wil er alles aan doen dit soort games te verbannen.

voorlopig zie ik het met Manhunt 2 idd nog niet gebeuren, maar je weet maar nooit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag toch hopen van niet, de overheid moet eens opbokken met voor mij bepalen wat wel/niet goed voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
En al die ouders maar blij dat het verboden is. Het is hun eigen schuld dat kleine kinderen zulke spellen kunnen spelen, moeten ze maar beter op hun kind letten en niet heel de dag voor de computer/tv alleen laten :P
En had de Wii geen parental control? Daarmee kunnen ze spellen toch ook blokkeren. Die ouderen moeten stoppen met zeuren dat spellen te gewelddadig zijn, moeten ze maar beter op hun kinderen letten :Z

Anyways, Manhunt 2 is voor €44,99 bij nedgame te pre-orderen. Als iemand een goedkopere plek weet lees ik dat graag :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

InZane schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:44:
Heb sinds woensdag een Wii en reken maar dat er elke avond veel op gespeeld wordt en afgelopen weekend zelfs nog wel meer, maar de status van m'n batterijen is nog steeds vol.

Heb er wel goede Duracel batterijen in zitten.
Alkaline batterijen houden erg lang hun maximale voltage.
Aan het einde van hun vermogen stort dit voltage in..
De wii-mote "meet" de volheid van de batterijen aan het voltage.
En zeker bij duracell batterijen klopt er niets van indicatie die de wii aangeeft.

Pak eens een volle oplaadbare batterij, dan ben je binnen het uur al het eerste indicatie streepje kwijt.. maar dan kan je nog uuuuuuren spelen.
Heb je een duracell, dan lijkt je batterij altijd vol.. maar als die leeg begint te raken dan verdwijnen die indicatie streepjes vrij vlot achterelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
job schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:34:
[...]
Alkaline batterijen houden erg lang hun maximale voltage.
Aan het einde van hun vermogen stort dit voltage in..
De wii-mote "meet" de volheid van de batterijen aan het voltage.
En zeker bij duracell batterijen klopt er niets van indicatie die de wii aangeeft.

Pak eens een volle oplaadbare batterij, dan ben je binnen het uur al het eerste indicatie streepje kwijt.. maar dan kan je nog uuuuuuren spelen.
Heb je een duracell, dan lijkt je batterij altijd vol.. maar als die leeg begint te raken dan verdwijnen die indicatie streepjes vrij vlot achterelkaar.
Maar dan duurt het eerste streepje toch nog minstens net zo lang als alle vier van de oplaadbare of een low-budget batterij.
Ik speel niet veel, maar heb de batterijen nog maar 1 keer hoeven verwisselen, ben nu bijna aan de 2e keer toe.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Het eerste streepje van een alkaline batterij (dus ook duracell) duurt vrij lang, de overigen gaan sneller. Een streepje van een duracell gaat niet net zo lang mee als een lowbudget.. dat is een beetje overdreven :).
Zo goed zijn duracells overigens niet (meer) vergeleken met overige merken.

En naar mijn idee gaan m'n oplaadbare batterijen langer mee dan alkalines..
Maarja dat is ook weer geheel afhankelijk van het soort uiteraard :).

[ Voor 80% gewijzigd door job op 20-06-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister een uur Resident Evil 4 Wii Edition gespeelt... Hier ff snel een oordeel.

Grafisch ziet het er prima uit op de Wii, maar de gameplay wordt ik niet zo vrolijk van.

Met je Nunchuk stick moet je dus lopen en met de wiimote het richten en schieten, meerdere dingen etc. Maar je kan met de Wiimote niet de camera bewegen. en moet alles met de analoge stick doen. Zo kan je dus niet sneaky ergens zijwaarts of achteruit ergens naartoe lopen. Weet niet of goed uitleg wat nu net vertel, maar je kan niet zo makkelijke bewegen als bv. Medal of Honor.
Bijvoorbeeld als je een trap oploopt wil ik graag beetje zijwaarts achteruit lopen, zodat ik weet wat er boven is als ik de bocht omga.

Hier nog een paar gameplay nadelen:
- Je kan niet met 1 druk op de knop schieten, je moet eerst de B button indrukken en vervolgens schiet je met A.
- Al richtend met je gun kan je niet lopen
- Ook kan je niet bukken en of liggen en dit kan ook soms wel eens handig wezen.
- Omdat je alles moet doen met de anage stick kan je niet echt mooi bewegen( de pijltjes toetsen op de wiimote wordt het ook niet beter van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:03:
Ik heb gister een uur Resident Evil 4 Wii Edition gespeelt... Hier ff snel een oordeel.

Grafisch ziet het er prima uit op de Wii, maar de gameplay wordt ik niet zo vrolijk van.
Ik heb de Cube versie echt 2 jaar geleden een kwartiertje geprobeerd, dus ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe de besturing daar was. Heb jij ervaring met de Cube versie? Zo ja, hoe verhoudt deze besturing zich tot die op de Cube? Ik neem bijv. aan dat richten makkelijker gaat, maar je zegt dat strafen niet echt kan. Was op de Cube versie strafen ook al een probleem? Zijn er verslechteringen tov het originele besturings-schema?

Het leek me wel een goed idee om RE4 voor de Wii te halen, heb me indertijd erg goed vermaakt met RE1 op de PS1 en later op de Cube, maar ook omdat deze versie in ws 480p kan draaien :) Maar als het niet prettig speelt....

//Btw, wat ws 480p in een ander spel betreft, ik vind Zelda grafisch wel wat tegenvallen. (Schop me niet, ik heb m'n redenen en het is prob redelijk persoonlijk :+) Ik draai het op een 37" TV met een Nintendo component-kabel, maar toch is het allemaal ietwat wazig lijkt het. Misschien komt het door de m.i. extreme bloom die anderen wel waarderen, maar ik vind het wel jammer. De graphics van Wind Waker lenen zich beter voor een lage resolutie door de strakke lijnen en felle kleuren. Ook OoT ziet er imo netter/duidelijker uit, omdat er gewoonweg minder detail in het spel zit. Ik zeg niet dat ik het design niet mooi vind, in tegendeel. Maar ik denk dat de combinatie van lage resolutie, veel details en flinke bloom niet de beste is.

[ Voor 27% gewijzigd door Okyah op 20-06-2007 11:19 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:45:
[...]

Ow nee????

http://www.nu.nl/news/112..._verbod_op_Manhunt_2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Met je Nunchuk stick moet je dus lopen en met de wiimote het richten en schieten, meerdere dingen etc. Maar je kan met de Wiimote niet de camera bewegen. en moet alles met de analoge stick doen. Zo kan je dus niet sneaky ergens zijwaarts of achteruit ergens naartoe lopen. Weet niet of goed uitleg wat nu net vertel, maar je kan niet zo makkelijke bewegen als bv. Medal of Honor.
Bijvoorbeeld als je een trap oploopt wil ik graag beetje zijwaarts achteruit lopen, zodat ik weet wat er boven is als ik de bocht omga.

- Je kan niet met 1 druk op de knop schieten, je moet eerst de B button indrukken en vervolgens schiet je met A.
- Ook kan je niet bukken en of liggen en dit kan ook soms wel eens handig wezen.
- Omdat je alles moet doen met de anage stick kan je niet echt mooi bewegen( de pijltjes toetsen op de wiimote wordt het ook niet beter van
Klinkt mij in de oren als dezelfde beperkingen die de Cube versie ook had. Toen werkte het wel fijner omdat het richten moeilijker ging (imo). Maar wat ik lees in je verhaal is dus dat alleen bij het feitelijke richten je met de Wiimote aan de gang kunt en dat verder de camera niet te besturen is (a la Zelda)...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Okyah schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:13:
[...]
//Btw, wat ws 480p in een ander spel betreft, ik vind Zelda grafisch wel wat tegenvallen. (Schop me niet, ik heb m'n redenen en het is prob redelijk persoonlijk :+) Ik draai het op een 37" TV met een Nintendo component-kabel, maar toch is het allemaal ietwat wazig lijkt het. Misschien komt het door de m.i. extreme bloom die anderen wel waarderen, maar ik vind het wel jammer. De graphics van Wind Waker lenen zich beter voor een lage resolutie door de strakke lijnen en felle kleuren. Ook OoT ziet er imo netter/duidelijker uit, omdat er gewoonweg minder detail in het spel zit. Ik zeg niet dat ik het design niet mooi vind, in tegendeel. Maar ik denk dat de combinatie van lage resolutie, veel details en flinke bloom niet de beste is.
dat is me ook opgevallen: de wind waker ziet er in interlaced vorm opvallend scherper uit dan Twilight princess in progressive scan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Precies wat ik al zei vanochtend, voordat dit bekend werd :P

Maar bekijk het van de zonnige kant: ze willen gewoon graag dat we modchipjes in onze consoles stoppen om zo 'verboden' spellen toch kunnen spelen, importeren we ze gewoon en klaar. Wat een vrij Nederland _/-\o_

Bovenstaande is sarcasme :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:05:
[...]

Precies wat ik al zei vanochtend, voordat dit bekend werd :P

Maar bekijk het van de zonnige kant: ze willen gewoon graag dat we modchipjes in onze consoles stoppen om zo 'verboden' spellen toch kunnen spelen, importeren we ze gewoon en klaar. Wat een vrij Nederland _/-\o_

Bovenstaande is sarcasme :+
Ze beginnen het inderdaad die kant op te duwen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo, gisteren eindelijk ook m'n WII binnengehad... Maar moet hem nog even in de doos laten in verband met tentamens enzo...

Zit wel een beetje te zoeken naar WII play + controller, maar vraag me af; is dat ding nou overal zo'n beetje dezelfde prijs?
Ben ze nog niet voor minder dan 47 euro tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MikeyMan schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:40:
Zo, gisteren eindelijk ook m'n WII binnengehad... Maar moet hem nog even in de doos laten in verband met tentamens enzo...

Zit wel een beetje te zoeken naar WII play + controller, maar vraag me af; is dat ding nou overal zo'n beetje dezelfde prijs?
Ik had hem voor 39 bij de mediamarkt, dat was in januari.
Hebben ze de prijzen omhoog gegooid ofzo? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik denk dat het verbieden van Manhunt 2 in strijd is met de grondwet, vooral met betrekking tot de vrijheid van meningsuiting. Creatieve expressie valt volgens mij ook onder vrijheid van meningsuiting en daarom zou het spel hier niet verboden kunnen worden.

Aan de andere kant hoeft het hele spel van mij niet. Ik heb zelf behoorlijk geweldadige spellen gespeeld, maar Manhunt is het eerste spel wat van mij niet hoeft door de hoeveelheid geweld. Het is op zich niet het geweld zelf, met Hitman en GTA heb ik absoluut geen problemen, maar het sadistische aspect lijkt mij iets te ver gaan. Ik wacht nog wel de reviews af, maar ik denk niet dat ik het spel ga spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
MikeyMan schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:40:

Bij eplaza 45,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MetroidPrime schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:26:
[...]

Ik denk dat het verbieden van Manhunt 2 in strijd is met de grondwet, vooral met betrekking tot de vrijheid van meningsuiting. Creatieve expressie valt volgens mij ook onder vrijheid van meningsuiting en daarom zou het spel hier niet verboden kunnen worden.

Aan de andere kant hoeft het hele spel van mij niet. Ik heb zelf behoorlijk geweldadige spellen gespeeld, maar Manhunt is het eerste spel wat van mij niet hoeft door de hoeveelheid geweld. Het is op zich niet het geweld zelf, met Hitman en GTA heb ik absoluut geen problemen, maar het sadistische aspect lijkt mij iets te ver gaan. Ik wacht nog wel de reviews af, maar ik denk niet dat ik het spel ga spelen.
Ach het mooiste vind ik altijd. Er is weinig over het spel bekend. Niemand heeft het nog echt gespeeld er zijn alleen ongeveer ideeen welke kant het opgaat en een paar hands on previews hier en daar.

En mensen die nergens wat vanaf weten, willen het gaan verbieden. De meeste gamers zijn tussen de 20 en 35 jaar de meeste mensen die games willen verbieden boven de 40 hebben zelf er 0,0 verstand van. Als we nou gewoon al die vervelende mensen preventief gaan verbieden domme dingen te zeggen....

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben de gameplay hetzelfde gehouden. Vandaar dat je niet kan strafen, bukken en liggen. De controls zoals jij ze noemt zijn dus hetzelfde als in de gc versie, behalve dan dat je nu dus kan mikken met de mote. Ze hebben het strafen en schieten terwijl je loopt er waarschijnlijk niet in gedaan zodat het niet te makkelijk werd (RE4 Wii version wordt nu ook al vaak headshot-versie genoemt, met die aanpassingen zou er helemaal geen belans meer zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Webshopprijs € 49,95

En dat is ie dus vrijwel overal... Terwijl ik hem een tijdje terug toch echt voor minstens 10 euro minder gezien heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
MikeyMan schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:09:
[...]

Webshopprijs € 49,95

En dat is ie dus vrijwel overal... Terwijl ik hem een tijdje terug toch echt voor minstens 10 euro minder gezien heb...
Leyweg(den haag) E-Plaza biedt hem aan voor 45,-, ben binnenkort jarig dus wacht eerst af of ik hem krijg anders loop ik even langs want wil nog extra controller en dat spel lijkt me ook lachen. haal dan natuurlijk na het weekend gelijk marioparty _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 20:44
Vassie18 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:13:
[...]

Leyweg(den haag) E-Plaza biedt hem aan voor 45,-, ben binnenkort jarig dus wacht eerst af of ik hem krijg anders loop ik even langs want wil nog extra controller en dat spel lijkt me ook lachen. haal dan natuurlijk na het weekend gelijk marioparty _/-\o_
Ik heb em voor 44,95 bij Media Markt Groningen gehaald.
Misschien dat ie net zoveel kost bij jullie Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
39.99.

Zie Budget Gaming voor cheap-o games. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Remcor2000 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:15:
[...]

Ik heb em voor 44,95 bij Media Markt Groningen gehaald.
Misschien dat ie net zoveel kost bij jullie Media Markt.
ja die 5 cent vind ik te veel typen bij eplaza is die 44.95 ;) en de e-plaza is dichter bij mijn huis :P

of bedoel je mario party voor 44.95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goed, bij GCshop besteld voor 44,50... Alle kleine beetjes helpen, zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke online shop heeft nu de wii nog op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waarom kost RE4 in Amerika 30$ en hier 40€?......Sux to be rich xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
Willen de heren en dames de discussie over Manhunt 2 staken en eventueel voortzetten in een eigen topic aub? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
iemand Mario Party al gespot?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Postius schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:37:
Waarom kost RE4 in Amerika 30$ en hier 40€?......Sux to be rich xD
Correctie, het spel kost hier zelfs €44,95. Ik snap niet waarom het spel hier ineens zo duur is geworden, het spel kost hier precies 2 keer zoveel als in de V.S.
Is Mario Party niet een paar weken uitgesteld wegens produktieproblemen?

[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 20-06-2007 15:55 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
MetroidPrime schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:54:
[...]

Correctie, het spel kost hier zelfs €44,95. Ik snap niet waarom het spel hier ineens zo duur is geworden, het spel kost hier precies 2 keer zoveel als in de V.S.

[...]

ow dacht dat op de officiele site stond 22 juni... ach ja, na het lezen van de reviews net was ik er toch al niet meer enthousiast over

http://marioparty8.nintendo-europe.com/nlNL/

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 20-06-2007 15:56 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
voor zover ik weet geld het uitstellen enkel voor de UK, over het vasteland word nergens gesproken.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-08 14:37
Zijn er hier mensen die hun console geimporteerd hebben uit het buitenland? Zoals eerder vermeld ga ik er een US Wii bijhalen, om eerder en goedkoper te kunnen gamen. Ik twijfel momenteel nog tussen wat webshops:

www.videogamesplus.com (helaas uitverkocht op dit moment maar wel goedkoop)
www.dvdboxoffice.com (goedkoop, maar wachttijden)
www.yessasia.com (duur, maar als het goed is een distro in europa dus kleinere kans om invoerkosten te moeten lappen :) )

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? (dus het importeren van een wii of desnoods een andere console bij een van deze shops?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Magic schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:06:
voor zover ik weet geld het uitstellen enkel voor de UK, over het vasteland word nergens gesproken.
was afgelopen weekend in londen, komt daar ook dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:38:
[mbr]Willen de heren en dames de discussie over Manhunt 2 staken en eventueel voortzetten in een eigen topic aub? :)[/]
Inmiddels gedaan (zoals je al gezien had)

Manhunt 2 wel of niet toestaan in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vassie18 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:13:
[...]

was afgelopen weekend in londen, komt daar ook dit weekend
volgens mij is het vandaag pas bekend gemaakt:
http://www.nintendic.com/news/607

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 20:44
Vassie18 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:18:
[...]

ja die 5 cent vind ik te veel typen bij eplaza is die 44.95 ;) en de e-plaza is dichter bij mijn huis :P

of bedoel je mario party voor 44.95?
Ik bedoel Wii Play met controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er bij de Wii play naast de normale controller ook een Nunchuck controller bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nopes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:43
Nintendo sterren catalogus geupdate!

Viewtiful Joe DS - 4500 sterren
Metroid Prime Hunters DS - 4500 sterren - 7 over

Batallion Wars GCN - 5000 sterren - 11 over
Metroid Prime Hunters 2: Echoes GCN - 5000 sterren - 21 over

letterlijk overgenomen, incl fouten ;)

ik heb te weinig sterren, m'n ds verslaafde moeder wist nog wel metroid prime ds te scoren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

TdV

BarôZZa schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:06:
Batallion Wars GCN - 5000 sterren - 11 over
dankjewel, besteld. (nu nog 3 over) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Nog snel een aantal mensen wat punten afhandig maken voordat je er VC games mee kan kopen :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurdie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08 13:02

Ik ben vanmorgen gebeld door de dynabyte met de mededeling dat mijn Mario Party al klaar ligt. Dus ik vermoed geen uitstel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

ja, maar alleen voor de UK dus niet de rest van Europa.

-edit: snap ook niet waarom er gigantische prijsverschillen inzitten. nin-bash-europe-tendo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
vanmiddag een classic controller gekocht bij de FRS in de Kalverstraat, maar wat doet invredes naam dat smalle knopje bovenop de controller, in de lijn van het Wii logo

achterop de controller verschuiven ook 2 schuifjes als je hier op drukt

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOCO_cola schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:41:
vanmiddag een classic controller gekocht bij de FRS in de Kalverstraat, maar wat doet invredes naam dat smalle knopje bovenop de controller, in de lijn van het Wii logo

achterop de controller verschuiven ook 2 schuifjes als je hier op drukt
Het was ooit eens de bedoeling dat je je Classic Controller aan je Wiimote kon vastklikken of iets dergelijks. Die functie hebben ze toen maar niet geïmplenteerd, maar men heeft nooit die schuifjes weggehaald :)

Dat dacht ik tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hoe is het eigenlijk met die gamecard site die een aantal zouden gaan maken? Is daar al wat meer van bekend eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vraag ik mij dus ook af. Volgens mij had iemand vorige week gezegt dat er deze week meer informatie over zou komen ? Moment, ik zoek het even op :P
Rddr schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:33:
Wij zijn hier almee bezig en als goed is die volgende week online.
Het domein hebben we vandaag besteld wiidii.nl als in wii id.

Er zit een team van 3 man achter een designer (ik) programmeur en iemand die de inhoud gaat bijhouden en modderen :)
Moet nog wel vrij veel aan gebeuren, maar vind wel mooi worden !

http://www.wiidii.nl/wiidii/MWee/profiel.html

Word dit bedoeld met Wii ID ? (WiiDii?)
Ik dacht dat er een soort gamerscard in zou verwerkt worden. Of komt die nog ?
Zoiets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.robbertduin.nl/gamerscard.jpg
Tip: Wii Font nodig ? http://fonts.robbertduin.nl

[Dromenland Modus]
Als iedereen met Wii-website gerelateerde ideeen om de ronde tafel zou gaan zitten, en met z'n allen zouden werken aan 1 centrale Wii website...
Dan heb je echt een enorm succes. Zet deze website op een .com domein, zet alles lekker in het engels, en gegarandeerd dat de site veel gebruikers krijgt.
- Gamerscards
- Google Earth Wii
- Wii ID's
- Wii Profiel pagina's
- Je eigen Wii blog ?
- Wii nieuws
- Wii tournaments
- Wii Gebruikers groepen (bijv. GoT Wii Clan ofzo)
- Jullie kunnen vast betere functies bedenken...
Koppel al die ideen aan 1 grote database, en pleur dit op een mooie site. En voila !
[/Dromenland Modus]

Nu heb je al die Wii sites wel, met allemaal hun eigen specifieke functies. Maar zou het niet veel mooier, makkelijker, en leuker zijn om dit allemaal bij elkaar te doen ? _/-\o_

[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Aha kijk eens aan. Toch wel iets om te volgen opzich :)

edit: dromenland modus klinkt erg mooi ja. Eigenlijk zouden we hier bijv ook iets van het niveau van bijv gonintendo moeten hebben maar dan in het nederlands. Zodat we de nederlandse gamertjes ook eens goed kunnen opvoeden met kwaliteitsrevieuws en nieuws met wel een bron (wiiparty.nl anyone :P).

[ Voor 73% gewijzigd door jip_86 op 21-06-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 23:47:
Aha kijk eens aan. Toch wel iets om te volgen opzich :)

edit: dromenland modus klinkt erg mooi ja. Eigenlijk zouden we hier bijv ook iets van het niveau van bijv gonintendo moeten hebben maar dan in het nederlands. Zodat we de nederlandse gamertjes ook eens goed kunnen opvoeden met kwaliteitsrevieuws en nieuws met wel een bron (wiiparty.nl anyone :P).
Een kwalitatief hoogwaardige Nederlandse Wii website, ik help mee! Wie registreert een domein? Ik wil wel een paar degelijke reviews schrijven van de spellen die ik heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Als er nog hulp nodig is van een website functionaliteiten nerd (hoe gaat het werken en waar kan je op klikken enzo) kunnen mensen ook bij mij aan kloppen. Php inkloppen kan zover ik lees iedereen hier wel dus daar hoef ik dan niets in te doen (kan dat wel).

Maar ik geloof dat dit alleen uit uitspruit op veel ideeen en niemand die gesamelijk met iedereen hier wat gaat doen. Dus ik stel voor een domein te pakken en alle mensen erin te knallen die er wat van gaan maken. Maar dan moet dat wel gedaan worden :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gonintendo.NL :o
GoTnintendo.nl :+

Wat ik nu zie, is dat er overal Wii website uit de grond schieten...
Het meeste daarvan stelt helemaal niks voor, en dat is jammer. (die van mij ook niet)
Er is zo'n groot publiek wat je zou kunnen bereiken.

Nog even een toevoeging op mijn dromenland modus: een website wat compatible is met de Wii Browser... Grote lompe knoppen, precies in de Nintendo Wii style... *kwijlt*

Ik wil gerust meehelpen, maar ik ben meer het innovatieve bedenkers type. Of meer het managers type. Ik heb verder niet echt super veel verstand van codering e.d. Wel kan ik 'goed' overweg met het cms Joomla, maar als je iets grootsschaligs wilt beginnen, dan moet je het niet zo doen natuurlijk.

Edit:

Zo ver zijn we helaas nog niet Mr. Prime :)
Het scheelt natuurlijk dat we hier op het tweakers forum zitten, en zo'n beetje 75% van de mensen wel iets af weet van websites e.d. Het is ook echt leuk om te zien dat veel mensen willen meehelpen om zoiets te realiseren. Nu moeten deze woorden natuurlijk ook weer waargemaakt worden, en dat is wel een probleem. Het is voor mij nu ook een probleem om te gaan slapen, maar sommige dingen gaan helaas voor... :'( Truste !

Edit:

Nu toch echt mijn laatste edit. Om nog een 3e link toe te voegen:
http://mario.robbertduin.nl/
Mijn creatie, was bedoeld als test tournament site voor Mario Strikers Charged, maar dingen kunnen natuurlijk veranderen. Zoals ik heb gezegt, ik en vele anderen willen gerust meehelpen. Als we een paar dagen lang een soort oproep doen voor mensen die willen meehelpen. Dan heb je zo een werkgroep van 10/20 man. Compleet management erachter, en klaar. (Niet dat dat nodig is)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:48:
Nog even een toevoeging op mijn dromenland modus: een website wat compatible is met de Wii Browser... Grote lompe knoppen, precies in de Nintendo Wii style... *kwijlt*
Dat is vrij simpel te realiseren als je stylesheets gebruikt. Binnen de CSS standaard is er een aparte klasse gedefiniëerd voor apparaten die webpagina's op een TV toestel weergeven. De Opera Browser op de Wii voldoet volledig aan de standaard en als er een stylesheet een aparte opmaak gedefinieerd is voor het weergeven van een webpagina op een TV-toestel, dan kiest de Wii browser deze opmaak in plaats van de standaard opmaak.

Als je een webpagina wilt maken voor de Wii, dan kun je het beste deze handleiding doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

MetroidPrime schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:56:
[...]
Dat is vrij simpel te realiseren als je stylesheets gebruikt. Binnen de CSS standaard is er een aparte klasse gedefiniëerd voor apparaten die webpagina's op een TV toestel weergeven. De Opera Browser op de Wii voldoet volledig aan de standaard en als er een stylesheet een aparte opmaak gedefinieerd is voor het weergeven van een webpagina op een TV-toestel, dan kiest de Wii browser deze opmaak in plaats van de standaard opmaak.

Als je een webpagina wilt maken voor de Wii, dan kun je het beste deze handleiding doorlezen.
Over het hoe, dan kunnen we allemaal wel wat verzinnen. Aan het wie is de andere vraag ;) Ik zit ook al maanden te wachten op een normale wii site. Dus dan moeten we gewoon een werkgroep op gaan richten die iets meer zeggen dan "wij gaan dit wel even regelen met 3 man". Dus moeten we wat gaan doen. En op zich kan ik wel wat inelkaar knallen. Maar als ik al in de ts een site zie. een site in een reactie 4 hierboven. Dan kunnen we beter daar op doorspelen. Dus word het tijd om wat samen op te pakken.

Dus als mensen zin hebben in wat te maken. Zorg voor een demoversie waar meer mensen mee kunnen werken (ikke :P) . En dan kunnen we echt wat maken.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gurdie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:48:
[...]

Ik ben vanmorgen gebeld door de dynabyte met de mededeling dat mijn Mario Party al klaar ligt. Dus ik vermoed geen uitstel ;)
Ik heb gister (Dinsdag) een Wii gekocht en vandaag (Woensdag) Mario Party 8 gehaald bij Dixons. Vanavond enkele uren rondgekeken wat er allemaal leuk en niet leuk is. Helaas de conclusie: Ik vond er niet superveel aan... Het bordspel principe is wel te verdragen, maar dan moet het wel vlot werken. De 'presentator-figuur' die erin zit heeft nogal beperkte stemmen, verder is het allemaal tekst lezen en tijdverspilling dat je steeds op A moet drukken... Zitten wel paar aardige minigames in, maar die moet je dus allemaal vrijspelen via het imo te omslachtige bordspel. Losse minigames zou ik wel ok vinden, maar ik heb geen zin om uren een (voor mij) minder leuke speelmodus door te moeten spelen om zo de dingen vrij te spelen die ik wel leuk vind. Ik twijfel dus nog wel of ik hem wil houden, maar eigenlijk vind ik het niet echt 50 euro waard. Morgen terugbrengen of niet, ik ga er nog een paar uur over slapen.

Als ik een tweaker in Breda blij kan maken met het spel voor 49 euro, incl ongebruikte Nintendo PIN-code :P, dan lees ik het wel. ;) Af te halen op het stadskantoor voor half 1 (da's mijn uiterste ruiltijd. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:36:
[...]

Een kwalitatief hoogwaardige Nederlandse Wii website, ik help mee! Wie registreert een domein? Ik wil wel een paar degelijke reviews schrijven van de spellen die ik heb :)
Ik heb een tijdje geleden www.wiivolutions.com in de maak, maar ik lig stil op het moment, wegens drukte. Ik wilde in eerste instantie een flash site maken die precies in de wii browser past, zonder te hoeven scrollen. (zie www.wiivolutions.com/test.html) Maar sinds de final browser moet ik die resolutie alweer aanpassen. Maar dat geeft alvast aan hoelang ik stil heb gelegen. In de zomer wil ik er echt werk van maken. Misschien is het ooit verstandig om over te gaan op een andere server met meer bandbreedte.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: rot wii, kan niet eens fatsoenlijk een bericht posten met dat ding...

En dat bedoel ik dus dat er overal Wii sites uit de grond worden gestampt.
Voor de mensen die willen meehelpen aan 1 grote Wii portal, stuur mij dan even een DM. :z

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Super Paper Mario komt in september in Australië uit. Normaal gesproken komen spellen in Australië ongeveer tegelijkertijd uit in Europa, dus de kans is redelijk groot dat het spel hier tegelijkertijd uit komt. We moeten dus nog een maandje of drie wachten. :X

Hopelijk komt Metroid Prime 3 wel een heel stuk sneller uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:02:
Super Paper Mario komt in september in Australië uit. Normaal gesproken komen spellen in Australië ongeveer tegelijkertijd uit in Europa, dus de kans is redelijk groot dat het spel hier tegelijkertijd uit komt. We moeten dus nog een maandje of drie wachten. :X

Blehh, dat is wat minder nieuws inderdaad. Wel beter dat er nu een datum bekend is, maar het idee dat we alle toppers, die op dit moment in de maak zijn, dit jaar in Europa krijgen, kunnen we denk ik definitief van de baan schuiven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:25:
[...]

Blehh, dat is wat minder nieuws inderdaad. Wel beter dat er nu een datum bekend is, maar het idee dat we alle toppers, die op dit moment in de maak zijn, dit jaar in Europa krijgen, kunnen we denk ik definitief van de baan schuiven :/
Ik denk dat de kans vrij groot is dat wij zowel Metroid Prime 3 als Super Smash Bros. Brawl en Super Mario Galaxy nog dit jaar krijgen. Alle drie van deze spellen brengen extra geld in het laatje en dat is natuurlijk precies wat Nintendo wil in de kerstperiode.

Super Paper Mario is een bijzonder geval. Het spel zou anders in de zomer zijn uitgebracht en dat is een periode dat er nauwelijks spellen worden verkocht. Dus zorg je er voor dat het spel pas drie maanden later komt, zodat de verkoopcijfers er niet onder lijden. Het lange uitstel voor SPM zegt dus niets over de eventuele release data van MP3, SSBB en SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
WOW coole ideeën voor de website _/-\o_
gotnintendo.nl klinkt goed, mocht er ooit zoiets van de grond komen, ik heb ervaring met het vertalen van nieuwsberichten. En bekijk 24/7 ongeveer alle gamesites :+

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

September. :/

Play geeft inderdaad ook September.

[ Voor 60% gewijzigd door Willybubba op 21-06-2007 11:46 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Iemand het filmpje van dragon blade al gezien? http://media.wii.ign.com/media/924/924846/vids_1.html ziet er goed uit! Soort van god of war lijkt het wel.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Ik denk dat de kans vrij groot is dat wij zowel Metroid Prime 3 als Super Smash Bros. Brawl en Super Mario Galaxy nog dit jaar krijgen. Alle drie van deze spellen brengen extra geld in het laatje en dat is natuurlijk precies wat Nintendo wil in de kerstperiode.

Super Paper Mario is een bijzonder geval. Het spel zou anders in de zomer zijn uitgebracht en dat is een periode dat er nauwelijks spellen worden verkocht. Dus zorg je er voor dat het spel pas drie maanden later komt, zodat de verkoopcijfers er niet onder lijden. Het lange uitstel voor SPM zegt dus niets over de eventuele release data van MP3, SSBB en SMG.
Uitstel van SPM brengt natuurlijk wel het gevaar met zich mee dat de titel ondergesneeuwd raakt onder de grote titels die je daar noemt. Weet niet of dat een slimme zet geweest is van Nintendo. April of mei was ideaal geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragon Blade ziet er :r niet uit ! Hoe kan je dat nou mooi vinden :? Het ziet er grafisch slechter uit dan menig PS2 spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Yay europe official Wii release list

Wii Software - Release Date
Resident Evil ™: 4 Wii edition (Capcom) 29th June 2007
Harry Potter & The Order Of The Phoenix™ (EA) 29th June 2007
Scarface (Vivendi Games) 30th June 2007
Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games) June 2007
Mario Party 8 (Nintendo) 13th July 2007
Big Brain Academy for Wii (Nintendo) 20th July 2007
King Of Clubs (Oxygen Games) 20th July 2007
William Pinball Classics (System 3) July 2007
Transformers The Game (Activision) July 2007
Trauma Center: Second Opinion (Nintendo / Atlus) 10th August 2007
Tamagotchi Party On! (Namco Bandai Games) August 2007
California Games (System 3) August 2007
Alien Syndrome (SEGA) 7th September 2007
Super Paper Mario (Nintendo) 14th September 2007
Dragon Blade: Wrath Of Fire (D3Publisher of Europe) 14th September 2007
World Championship Poker Featuring Howard Lederer: All In Wii 21st September 2007
(505Games)
Brunswick Bowling pro (505Games) September 2007
Cosmic Family (Ubisoft) September 2007
My Word Coach (Ubisoft) September 2007
Ratatouille (THQ) Q3 2007
Toot & Puddle: Call Of The North (Zoo Digital Publishing) Q3 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Damn, paper mario iin september pas.
Mario Galaxy is nog steeds niets van bekend (raar.. zou dr wat mis mee zijn)
Harry Potter komt gelukkig al snel :)
Big Brain Academy lijkt me ook wel leuk trouwens... denk dat ik die wel ga kopen... heb laatst de ds versie gespeeld.

[ Voor 27% gewijzigd door job op 21-06-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
MetroidPrime schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:02:

Komt niet echt als een verrassing he...

Was Nintendo nou ook zo aan het kloten met releasedates tijdens de GC periode? Of tijdens de N64 periode. Ik vind dit echt zeer slecht. En dat excuus van "we moeten het vertalen naar 5 verschillende talen" slaat ook nergens op. Als je vertalers hebt die zo fucking traag zijn dan moet je toch maar gaan nadenken of je niet eens de bezem door het team moet halen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Job

Dan zou ik de reviews maar eens snel gaan lezen... Het schijnt dat je snel uitgekeken bent op Big Brain Academy, en dat het minder leuk is met de Wii remote, dan met het touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So get ready for a sizzling summer of hot titles! When the nights start to draw there’ll be a multitude of new titles to look forward to including Metroid Prime 3: Corruption and Resident Evil The Umbrella Chronicles – more to be revealed later…
Waar slaat dit zinnetje nou weer op :? Ik moet zeggen dat ik veel meer had verwacht :/.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weer leuk van Nintendo... Heb ik na n tijdje sparen ruim 4000 punten en dan kan ik er alsnog geen zak mee :{ Een Wii heb ik nog niet dus ik kan ook nog niet omwisselen naar VC punten dan. Vind t niet echt netjes hoe ze omgaan met die sterrencatalogus.

edit: een GBA heb ik niet dus aan die ene game heb ik niks. DS game is weer 4500 punten :(

[ Voor 15% gewijzigd door Cartman! op 21-06-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:08:
[...]

Was Nintendo nou ook zo aan het kloten met releasedates tijdens de GC periode? Of tijdens de N64 periode.
Ja.

Nintendo Europa bakt er geen zak van. wat een zielige line-up weer. Ik ga me afvragen hoelang de Wii nog populair blijft op deze manier. Ze doen niet eens moeite, totaal geen hints naar Smash of Mario voor dit jaar. De "launch" line-up die ze op de E3 van 2006 lieten zien blijkt nu gewoon de complete line-up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Cartman! schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:20:
edit: een GBA heb ik niet dus aan die ene game heb ik niks. DS game is weer 4500 punten :(
Je weet dat vrijwel alle GBA spellen gewoon werken op de DS????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is het toch altijd al gegaan met Nintendo ? Altijd maar uitstellen en uitstellen en uitstellen. Tijdens de GameCube periode had ik er ook zoveel last van. Het uitstellen zelf vind ik niet zo'n probleem, maar meer het feit dat ze verder geen informatie erover geven zit mij dwars. Nu weet je gewoon niet waar je aan toe bent.

Edit:

Scarface lijkt me inderdaad een vermakelijke game. En een leuke toevoeging aan de collectie.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als SMG, MP3 en alle andere grote titels echt maanden later gaan komen dan in de VS haal ik wel een chip. Ik heb het wel een beetje gehad met dat eeuwige uitstellen in europa van nintendo. Je betaald als standaard meer, moet je nog een paar maanden extra wachten ook. Nou nee.

Anyway, staan wel 2 hele games op die release lijst die ik wil hebben en dat zijn RE4 en Harry potter (als die een beetje strakke cijfers haalt) en misschien scarface. Aan de andere kant is het wel vakantie dus dan game ik toch niet zoveel denk ik en ikben sowieso traag met het uitspelen van games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:08:
[...]

Was Nintendo nou ook zo aan het kloten met releasedates tijdens de GC periode? Of tijdens de N64 periode. Ik vind dit echt zeer slecht. En dat excuus van "we moeten het vertalen naar 5 verschillende talen" slaat ook nergens op. Als je vertalers hebt die zo fucking traag zijn dan moet je toch maar gaan nadenken of je niet eens de bezem door het team moet halen...
Ja slappe excuses die vertaling. Ik bedoel ok.. hij moet vertaald worden. De meeste games verschijnen niet in het nederlands, maar we moeten wel op de vertaling in het duits, spaans etc wachten ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:00:
Anyway, staan wel 2 hele games op die release lijst die ik wil hebben en dat zijn RE4 en Harry potter (als die een beetje strakke cijfers haalt) en misschien scarface. Aan de andere kant is het wel vakantie dus dan game ik toch niet zoveel denk ik en ikben sowieso traag met het uitspelen van games :P
Ik ben ook nooit zo snel met uitspelen, zeker in de zomer niet. Ik ben nog bezig in Zelda: Oot, Zelda Twilight Princess ligt te wachten totdat ik klaar ben met Oot. Ondertussen vraagt ook FF: XII op de ps2 mijn aandacht en volgende week MOET ik natuurlijk ook RE4 kopen :D Tussendoor af en toe een potje Mario Strikers en Mercury...ik hoop maar dat MP3 en SSBB een jaartje uitgesteld worden, anders ben ik toch nog niet klaar met mijn andere games ;)

Ik snap de teleurstelling van sommige mensen over het gebrek aan informatie mbt release dates en uitstel wel, maar ik vind dat er de laatste tijd wel vrij veel gezeur over is.
Maargoed, ik game dan ook niet echt meer dan een paar uurtjes per dag, dus ik heb nog genoeg te doen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:54:
Dragon Blade ziet er :r niet uit ! Hoe kan je dat nou mooi vinden :? Het ziet er grafisch slechter uit dan menig PS2 spel.
Spel zit nog in de alpha fase, volens het artikel wordt het spel oa gemaakt van de mensen die voor de panzer dragoon serie verantwoordeijk waren. Graphics zijn idd nog niet goed, maar het ziet er op 1 of andere manier toch wel veelbelovend uit, die aanvallen zien er al best bruut uit.

Hier het artikel ter info http://wii.ign.com/articles/798/798118p1.html

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hironshy schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:04:
Yay europe official Wii release list

Wii Software - Release Date

Super Paper Mario (Nintendo) 14th September 2007
EINDELIJK !!!!!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ja maar kijk hoe laat... :'(
In ieder geval schijnt er weer licht aan het eind van de tunnel (voor mij iig wel)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33

S2S

Toch een aardige bagger lijst imo, enige games die mee wat lijken RES4 (heb ik al gespeeld op Cube, maar nooit uigespeeld) en Super Paper Mario en die is pas 14 September uit. :(

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Trouwens deze trailer van boogie http://www.youtube.com/watch?v=O5qJRewiUjQ is echt uber vet, mischien toch een spel om in de gaten te houden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha Smalpha !

Deze game moet in september uitkomen ? Dan ga je mij niet vertellen dat de graphics nog beter worden. En voor zover ik zie, ziet de gameplay er behoorlijk karig uit. Dit is gewoon een goedkope game, met snel geimplementeerde Wii functies. :O

Zelfs na het artikel gelezen te hebben blijf ik het spel Smalpha vinden ! :r
Straks gaat heel het forum nog beweren dat het een mooi spel is... :$

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:56:
Alpha Smalpha !

Deze game moet in september uitkomen ? Dan ga je mij niet vertellen dat de graphics nog beter worden. En voor zover ik zie, ziet de gameplay er behoorlijk karig uit. Dit is gewoon een goedkope game, met snel geimplementeerde Wii functies. :O
Ik vind het er prachtig uitzien :) Leuk stijltje

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het er ook fantastisch uitzien, lijkt me echt een leuk spel om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Ngamer
“A lot of people are going to be offended by it, for its copious violence and occasional sex scene, and somebody, somewhere is going to get a shock when they walk in on a friend laterally bisecting a hunter’s head with realistic sawing motions. Manhunt 2 is what Wii’s parental controls are for. The sticker on the box says it’s for over 18s only and, believe us, it’s not wrong. We’ve deliberately avoided talking about the game’s more grisly excesses because these things are best discovered for yourself. You’ll wince, you’ll jump, you may even laugh at times, but we can guarantee you’ll never forget it.”

The game pulled in a score of 92%
Hmmm ik vond het eerste deel wel vermakelijk, dus misschien ook deze halen (mits hij nog uitkomt).

[ Voor 73% gewijzigd door D3ft0n3 op 21-06-2007 15:25 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ jullie zeggen dat alleen om mij te pesten ! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ah gadver, wat een rotlijst zeg. Die lijst stemt me niet echt vrolijk voor de echte AAA-titels zoals MP3 en SMG. De kans dat wij überhaupt zo'n AAA-titel te zien krijgen dit jaar is dus gewoon nihil.

Het is maar weer eens bewijs dat NoE echt flink opgeschoond dient te worden. Of het management is daar ontzettend slecht, of ze moeten linea recta hun vertalers eens flink de waarheid zeggen. Kom op zeg, het is gewoon schandalig dat je je in deze tijd nog gaat verschuilen achter regioverschillen.

Bovendien vindt ik het hele vertaal gebeuren zwaar discutabel. Het brengt extra vertraging en kosten met zich mee waar een heel continent voor mag opdraven, terwijl maar een deel er wat aan heeft. Ik zou voor de grap wel eens verkoopcijfers willen zien voor vertaalde titels per "taalregio", het liefst uitgesplits per land. Dan nog durf ik te wedden dat een aanzienlijk deel ook wel de engelse variant koopt als zij die eerder kunnen bemachtigen (evt voor minder geld).

* Cleetje zet Doemdenkhoedje op

Het zou me niks verbazen als we het met SPM moeten doen voor de rest van het jaar. Ik verwacht dan ook dat SSBB de meeste vertraging op gaat lopen, want die heeft immers de meeste tekst om te vertalen :+

* Cleetje zet Hippyhoedje op

SPM bevat zulke bergen tekst, dat duurt gewoon een tijdje. De overige toppers bevatten zeer weinig tekst, dus die kunnen wereldwijd gereleased worden. *kuch*bs*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Heeft iemand hier als eens ORB geprobeerd om de wii om te toveren naar een mediacenter?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Hoedje voelt dat er met hem gespeeld wordt :P

Ik krijg het idee dat MP ook nog toegevoegd gaat worden, net als Umbrella Chronicles, maar de tekst daarbij is zo vaag. Op de meeste fora wordt dat geinterpreteerd als Q4, dus dat zal dan wel niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2007 15:56 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Cleetje schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:39:
Ah gadver, wat een rotlijst zeg. Die lijst stemt me niet echt vrolijk voor de echte AAA-titels zoals MP3 en SMG. De kans dat wij überhaupt zo'n AAA-titel te zien krijgen dit jaar is dus gewoon nihil.
Dat is wel behoorlijk overdreven hoor? Dit is de releaselijst voor de zomermaanden, dan komen er vrijwel nooit goede titels uit, ongeacht welke console je hebt. Bekijk de releaselijsten voor de PS3 en de Xbox 360 voor dezelfde periode maar eens, die krijgen ongeveer hetzelfde als de Wii.

Dit zegt dus helemaal niets over de releasedata van de drie AAA-titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:44:
[...]

Dat is wel behoorlijk overdreven hoor? Dit is de releaselijst voor de zomermaanden, dan komen er vrijwel nooit goede titels uit, ongeacht welke console je hebt. Bekijk de releaselijsten voor de PS3 en de Xbox 360 voor dezelfde periode maar eens, die krijgen ongeveer hetzelfde als de Wii.

Dit zegt dus helemaal niets over de releasedata van de drie AAA-titels.
Ik ben het niet met je eens, deze lijst gaat tot en met september. Vergelijk het met de lijsten in Japan en de VS. Blijkbaar komt MP3 in Europa pas in Q4 uit. We moeten reeel blijven, de kans dat we drie of zelfs maar twee AAA titels krijgen in die resterende maanden is gewoon miniem. Dan heb ik het nog niet eens over andere titels zoals BWii, Barrel Blast, Days of Disaster etc.

De enige titels die we dus krijgen zijn spellen die hier 6 maanden later uitkomen (SPM) of zelfs 9 maanden (Trauma Center). Daarnaast blijken Big Brain Academy en Mario Party 8 gewoon vrij slecht te zijn.

Ik had dan toch op z'n minst wel MP3 verwacht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Agrees with Hoedje + Cleetie

Nintendo belooft dingen, maar ze maken dit gewoon niet waar. En dat is gewoon jammer.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 16:03 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.