Yup, mee eens. Ik vond het enige leuke aan rayman the plungergun levels. Die waren dan ook wel erg goedPostius schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:57:
[...]
Omdat ik er vannuit ga dat ie dat wel weet en nog wel een review zal lezen. Daarom! Omdat ik er vannuit ga dat mensen wel is nadenken.
Maar voor een goed schietspel zou ik wachten zeker als je MP wilt.
Ik zou ook Eledees dan aanraden en anders misschien Wario Ware. Al vraag ik me af of dat niet iets te wacky is voor zulke jonge kinderen. Overigens zijn mijn neefjes, net iets ouder, helemaal weg van Excite Truck. Dat is ook een ideaal spel voor wat jongere kinderen!ernie12121 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 19:51:
Hallo allemaal. Ik heb eigenlijk 2 vragen. Weet iemand of de Wii op dit moment ergens leverbaar is in Amsterdam ? Bijv. Mediamarkt. Mijn andere vraag is welk spel jullie zouden aanbevelen voor mijn kinderen. Ze zijn 5 en 7 jaar oud. Ik zat zelf te denken aan Bananablitz,Eledees of Rayman Raving Rabbids ? Wat denken jullie. Ze zijn best handig met spelletjes op de PC. bedankt ! Peter
I might actually do thatschnumi schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:43:
Heb gisteren Scarface binnengekregen en ik kan alleen maar zeggen: kopen die zooi.
[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 17-06-2007 20:10 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."