Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.715 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Postius schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:57:
[...]

Omdat ik er vannuit ga dat ie dat wel weet en nog wel een review zal lezen. Daarom! Omdat ik er vannuit ga dat mensen wel is nadenken.

Maar voor een goed schietspel zou ik wachten zeker als je MP wilt.
Yup, mee eens. Ik vond het enige leuke aan rayman the plungergun levels. Die waren dan ook wel erg goed :D.
ernie12121 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 19:51:
Hallo allemaal. Ik heb eigenlijk 2 vragen. Weet iemand of de Wii op dit moment ergens leverbaar is in Amsterdam ? Bijv. Mediamarkt. Mijn andere vraag is welk spel jullie zouden aanbevelen voor mijn kinderen. Ze zijn 5 en 7 jaar oud. Ik zat zelf te denken aan Bananablitz,Eledees of Rayman Raving Rabbids ? Wat denken jullie. Ze zijn best handig met spelletjes op de PC. bedankt ! Peter
Ik zou ook Eledees dan aanraden en anders misschien Wario Ware. Al vraag ik me af of dat niet iets te wacky is voor zulke jonge kinderen. Overigens zijn mijn neefjes, net iets ouder, helemaal weg van Excite Truck. Dat is ook een ideaal spel voor wat jongere kinderen!
schnumi schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:43:
Heb gisteren Scarface binnengekregen en ik kan alleen maar zeggen: kopen die zooi.
I might actually do that :P. Laat het nog even weten als je wat verder bent met spel en hoe je dan vindt, het duurt toch nog even voordat ie hier uitkomt.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 17-06-2007 20:10 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie12121
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-05 22:10
bedankt Jengelander + Hoedje

[ Voor 20% gewijzigd door ernie12121 op 17-06-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht....ik had het kunnen weten. Thanks Captain N! Ik hoop voor ons PAL jongens dat de Freeloader snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:03:
Europa is een heel belangrijke markt zou je zeggen, maar toch blijven we nog steeds het zwarte schaap van de game-industrie. Heeft Nintendo eigenlijk al iets losgelaten over Q3(juli-september) games? Of slaat Nintendo Europe dat gewoon over 8)7 ?

De laatste tijd hoor je heel veel klachten over de Wii, DS en Nintendo. Als NOE zich nu eens bezig hield met het overbrengen van goede games: Super Paper Mario, Fire Emblem etc. dan had iedereen nu een stuk positiever tegenover de Wii gestaan. T'is echt een prestatie te noemen dat ze het na 4 generaties nog steeds niet op orde hebben. Je zou toch zeggen dat er ergens in Japan geklaagd gaat worden over de gang van zaken hier(of ze zijn het eens met de minimale inzet/maximale winst houding).
Idd, wat ze ermee bevorderen door Nederland (en heel Europa) te laten wachten is dat mensen een Wiikey in hun Wii laten bouwen en proberen de NTSC games illegaal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
schnumi schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:43:
Heb gisteren Scarface binnengekregen en ik kan alleen maar zeggen: kopen die zooi. Echt een geweldige game, controls zijn goed en ook grafisch is het best te doen hoor.

Erg leuk spel tot nu toe. :)
Ik ben er benieuwd naar, hoe voelt het om iemand in stukken te zagen met de wiimote? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

WaWaWiiiiWa schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:27:
[...]

Ik ben er benieuwd naar, hoe voelt het om iemand in stukken te zagen met de wiimote? ;)
Grappig hoor. :)

Je houd B in en dan moet je met je Wii remote heen en weer van rechts naar links bewegen en dan erop los zagen. :P Heel leuk. Ik vermaak me echt prima, de stem van montana is echt bijna 100% perfect zeg echt geweldig, leuke missie's en je kunt allerlei nieuwe wagens kopen enz, ook de stad opzich is heel leuk, beetje GTA vice city sfeertje leuker als bij the godfather die vond ik vrij saai in dat opzicht. :)

Rijden met auto's gaat ook heel lekker, je kunt lekker driftend door de bocht en vanuit de auto schieten gaat ook perfect. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Dan gaat Scarface er hier waarschijnlijk ook komen. Vice City is IMHO één van de hoogtepunten van de GTA serie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:19:
Dan gaat Scarface er hier waarschijnlijk ook komen. Vice City is IMHO één van de hoogtepunten van de GTA serie.
Yep de sfeer is gewoon lekker relaxt en zonnig enz. :) Niet van dat saaie gedoe, ook de muziek is echt lekker uit de jaren 80 enz. Bovendien blijf je niet alleen op de groep eilanden die je in het begin hebt maar ga je ook nog naar een andere omgeving.....

Maar daar zeg ik niks over. :) Ik kan hem echt van harte aanraden aan iedereen hier! Zulke spellen moet je kopen, echt een aanwinst.

Zo'n spel laat ook zien dat niet alle developers zich er makkelijk vanaf maken met cheap ass ports. :)

[ Voor 100% gewijzigd door schnumi op 17-06-2007 21:24 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Net thuis van een fijne dag vaderdag bezoeken. 0-3 voor in de rust, nu 5-3 achter. Wat is het toch een heerlijk spel. Volgende week ben ik failliet als ik geen spelers verkoop. Ben benieuwd wat het gaat worden. De zin komt zeer zeker niet terug de laatste tijd.

Vleugelspeler die net een week teru is er voor 5 weken af :( Vraag me alleen af waarom ik er 10 doktoren op zette, met de seizoensstop in het achterhoofd.

[ Voor 23% gewijzigd door Pewwy op 17-06-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Het Grote Hattrick topic is ergens anders, Pewwy. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Pewwy schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:38:
Net thuis van een fijne dag vaderdag bezoeken. 0-3 voor in de rust, nu 5-3 achter. Wat is het toch een heerlijk spel. Volgende week ben ik failliet als ik geen spelers verkoop. Ben benieuwd wat het gaat worden. De zin komt zeer zeker niet terug de laatste tijd.

Vleugelspeler die net een week teru is er voor 5 weken af :( Vraag me alleen af waarom ik er 10 doktoren op zette, met de seizoensstop in het achterhoofd.
8)7 8)7 8)7

_/-\o_ :)

By the way..

Hoe kan het dat bij Game kings zowat nooit Wii games komen, zal dit aan Nintendo liggen, omdat ze geen spellen aan hun te revieuwen geven, of omdat ze zelf geen intresse hebben in de Wii games die nu uit zijn gekomen.

Mario Strikers is bijvoorbeeld (nog niet) niet langs geweest

[ Voor 21% gewijzigd door SOCO_cola op 17-06-2007 21:58 ]

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Een kleine vraag over clubnintendo.eu daar dien ik mijn code op te geven voor club nintendo alleen ik kan mij maar niet aanmelden ik krijg na het invullen een blanco scherm te zien. Ik heb alles al geprobeerd java opnieuw windows volledig geupdate de site als vertrouwd aangemeld enz enz. Is er misschien iets dat ik over het hoofd ziet. Op dit moment kan ik niets aanschaffen op het wii kanaal.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat hier *modchips* verboden subject is en de Google Ads vrolijk linkjes doorsturen naar ombouw services....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

we_are_borg schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:57:
Een kleine vraag over clubnintendo.eu daar dien ik mijn code op te geven voor club nintendo alleen ik kan mij maar niet aanmelden ik krijg na het invullen een blanco scherm te zien. Ik heb alles al geprobeerd java opnieuw windows volledig geupdate de site als vertrouwd aangemeld enz enz. Is er misschien iets dat ik over het hoofd ziet. Op dit moment kan ik niets aanschaffen op het wii kanaal.
zelfde hier

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Strikers is wel langs geweest bij gamekings volgens mij IIRC. Ook ds games komen zeker aanbod, zoals in de laatste aflevering pokemon.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
SOCO_cola schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:56:
[...]

Hoe kan het dat bij Game kings zowat nooit Wii games komen, zal dit aan Nintendo liggen, omdat ze geen spellen aan hun te revieuwen geven, of omdat ze zelf geen intresse hebben in de Wii games die nu uit zijn gekomen.

Bij de meeste nederlandse sites zie ik ook weinig Wii reviews, misschien ligt het idd aan nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 24-08 19:25
SOCO_cola schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:56:
[...]

8)7 8)7 8)7

_/-\o_ :)

By the way..

Hmm.. Ik denk dat het meer komt hoe dat Nintendo met de pers om gaat. Als Nintendo met de pers net zo omgaat als met haar klanten hier (bijvoorbeeld kijkend naar de hardware "droogte" hier) dan kan ik me voorstellen dat de pers Big N ook even links laat liggen. Tenminste, dat lijkt me wel.

Zie elke aflevering wel dat Microsoft/Sony dure dingen weggeven en onderschat het sponsoren van het programma zelf niet.. Naar het grote publiek toe is de informatievrijgave vanuit Nintendo al heel summier, 3rd party devs hebben nog niet superveel nieuw spul klaar vanwege laat opsturen devkits.. Nintendo Nederland maakt zelf ook niet al te veel klaar, anders was de beschikbaarheid van Wii's zelf in Nederland ook wel beter geweest, dus die zullen ook wel niet te veel te vertellen hebben en redelijk kort gehouden worden door Nintendo Duitsland (Check bijvoorbeeld de reclame campagnes op tv met lipsync.. :X ) Tel een paar van deze dingen bij elkaar op en je hebt je antwoord denk ik.

Weet niet of je trouwens de laatste ep gezien hebt..? Die Socom perstrip? Ik bedoel, Sony heeft wat dat betreft hun shit wel bij elkaar. Dan ben je als crew van zo'n programma ook al eerder geneigd meer tijd te besteden aan de produkten van zo'n leverancier me dunkt. :P
Wat ik het aller matigst vind; Gamekings gaat er ff tussenuit (zomerbreak) terwijl wel HET games-event eraan zit te komen, de E3. Slechte timing?

[ Voor 4% gewijzigd door xxxneoxxx op 18-06-2007 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:06:
[...]

Hmm.. Ik denk dat het meer komt hoe dat Nintendo met de pers om gaat. Als Nintendo met de pers net zo omgaat als met haar klanten hier (bijvoorbeeld kijkend naar de hardware "droogte" hier) dan kan ik me voorstellen dat de pers Big N ook even links laat liggen. Tenminste, dat lijkt me wel.

Zie elke aflevering wel dat Microsoft/Sony dure dingen weggeven en onderschat het sponsoren van het programma zelf niet.. Naar het grote publiek toe is de informatievrijgave vanuit Nintendo al heel summier, 3rd party devs hebben nog niet superveel nieuw spul klaar vanwege laat opsturen devkits.. Nintendo Nederland maakt zelf ook niet al te veel klaar, anders was de beschikbaarheid van Wii's zelf in Nederland ook wel beter geweest, dus die zullen ook wel niet te veel te vertellen hebben en redelijk kort gehouden worden door Nintendo Duitsland (Check bijvoorbeeld de reclame campagnes op tv met lipsync.. :X ) Tel een paar van deze dingen bij elkaar op en je hebt je antwoord denk ik.

Weet niet of je trouwens de laatste ep gezien hebt..? Die Socom perstrip? Ik bedoel, Sony heeft wat dat betreft hun shit wel bij elkaar. Dan ben je als crew van zo'n programma ook al eerder geneigd meer tijd te besteden aan de produkten van zo'n leverancier me dunkt. :P
Wat ik het aller matigst vind; Gamekings gaat er ff tussenuit (zomerbreak) terwijl wel HET games-event eraan zit te komen, de E3. Slechte timing?
Geen slechte timing, maar gewoon Gamekings!

Als er één slecht programma voor Game reviews is dan is het dit wel. In het begin van de Wii liepen ze alleen maar te zeuren dat het een misser was van Nintendo om dit ding uit te brengen. De verkopen en de meningen van het publiek laten zien dat Nintendo NIET een misser heeft begaan.

Zet een paar ouwe mannen die een beetje hip proberen te praten in een studio en laat ze spelletjes spelen. Neem het op en je hebt Gamekings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
we_are_borg schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:57:
Gebruik je Firefox toevallig? Heb er last van bij inloggen op Nintendo's site, niet in IE. Dus probeer dat eens. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:55:Geen slechte timing, maar gewoon Gamekings!

Als er één slecht programma voor Game reviews is dan is het dit wel. In het begin van de Wii liepen ze alleen maar te zeuren dat het een misser was van Nintendo om dit ding uit te brengen. De verkopen en de meningen van het publiek laten zien dat Nintendo NIET een misser heeft begaan.

Zet een paar ouwe mannen die een beetje hip proberen te praten in een studio en laat ze spelletjes spelen. Neem het op en je hebt Gamekings.
Zolang er niks beters is en het net zo droog is om te kijken af en toe is het best te pruimen ... je moet maar zo denken : Het had erger gekund :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

nero355 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:39:
[...]

Zolang er niks beters is en het net zo droog is om te kijken af en toe is het best te pruimen ... je moet maar zo denken : Het had erger gekund :D
zie: gamepower op de Belgische televisie ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Arjan schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:25:
ohja, ik kan me ook niet registreren voor de nintendo club, kan dit aan firefox (2.0.0.4) liggen?
kan niet testen met IE aangezien ik geen windows bak heb.
offtopic:
ies4linux, of gebruik konqueror of opera. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:48:
[...]

offtopic:
ies4linux, of gebruik konqueror of opera. :)
Mijn naam spel je met een C ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ben jij te gebruiken dan? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

(wine)iexplore, opera, firefox, mozilla, safari, het maakt allemaal niks uit. Er is gewoon iets mis met de registratie procedure van nintendo, vanmiddag maar eens een mailtje sturen.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
ernie12121 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 19:51:
Hallo allemaal. Ik heb eigenlijk 2 vragen. Weet iemand of de Wii op dit moment ergens leverbaar is in Amsterdam ? Bijv. Mediamarkt. Mijn andere vraag is welk spel jullie zouden aanbevelen voor mijn kinderen. Ze zijn 5 en 7 jaar oud. Ik zat zelf te denken aan Bananablitz,Eledees of Rayman Raving Rabbids ? Wat denken jullie. Ze zijn best handig met spelletjes op de PC. bedankt ! Peter
De Freerecord shop had er vorige week nog een aantal staan. Daarnaast heeft Bart Smit hem de laatste tijd goed op voorraad. Dat laatste weet ik alleen van ons dorp. Ga niet op marktplaats.nl kijken. De vraagprijs van de wii's zijn daar vrij hoog omdat men er vanuit gaat dat het product slecht verkrijgbaar is. (logische marktwerking uiteraard)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-08 14:37
Waar heb jij je ntsc wii besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
Take-Two fully behind Wii and DS
June 18th, 2007

A direct quote from Strauss Zelnick, Chairman at Take-Two…

“To be perfectly frank, I don’t think it takes a rocket scientist to realize what’s going on with Wii and DS. I will tell you that very quickly we turned to both 2K and to Rockstar and said guys, we need a DS strategy and a Wii strategy and we are working on it. As we get into the next quarter and into budget season for 2008, everybody in this company is completely focused on it.

Having said that, development cycles are long. Sports aren’t as good as games develop for specific platforms but we are looking at all of them across the board for Wii and DS. I will tell you that carnival games that we’ve announced for the Wii have gotten a lot of attention in the marketplace, as well as with our first-party partners. So we are pretty excited about that.

We have some — some have been announced, some Wii titles have been announced and we are working to put more out on the Wii and DS. ”
Wiiiii _/-\o_ Dat is goed nieuws voor een eventuele GTA V(iir) op de wii :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De laatste dagen loopt onze Wii nogal eens vast of laadt hij de spellen (Play, sports, monstertruck (of zoiets)) erg langzaam. Je hoort de Wii of de CD dan een 'tikkend' geluid maken.

Gebeurt dat bij anderen ook wel eens en moet ik me geen zorgen maken?
Of gewoon maar aankijken of het weer overgaat?

2e vraag.
Mijn vriendin is helemaal weg van Wii Sports. (Vooral met boxen laat ze me alle hoeken zien.)
Er zijn denk nog geen vergelijkbare spellen beschikbaar voor de Wii?
(en hoe krijg ik het voor elkaar om haar eens KO te krijgen? (op de Wii dan natuurlijk he :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@readytoflow
Vertraag je stoten, zorg ervoor dat je je gezicht goed bedekt met je vuisten. Door te buigen vanuit je heupen naar links naar rechts, beweegt je poppetje ook heen en weer. Dus dan heeft ze minder trefkans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
readytoflow schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:40:
De laatste dagen loopt onze Wii nogal eens vast of laadt hij de spellen (Play, sports, monstertruck (of zoiets)) erg langzaam. Je hoort de Wii of de CD dan een 'tikkend' geluid maken.

Gebeurt dat bij anderen ook wel eens en moet ik me geen zorgen maken?
Of gewoon maar aankijken of het weer overgaat?
Dat klinkt niet erg goed, ik zou me zorgen maken. Je kunt gewoon even contact opnemen met Nintendo, waarschijnlijk zul je hem op moeten sturen. Je kunt natuurlijk ook wachten totdat de Wii helemaal niets meer doet, ik weet niet hoe vervelend het huidige gedrag is :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://www.thegametrain.net/wiivgabox.jpg

http://www.thegametrain.n...2c809d8d112c88d32e4c17284

The V-Box for Wii is more than just a VGA Box to connect your Wii console to any PC screens.
It is USB based so you connect to any PC via USB 2.0 port and it lets you record or capture all that your Wii displays on the screens.

A forthcoming add-on recorder also can allow you to record DVD/VCD/CD via the V-Box from the disk player to your PC hard drive. Finally you can play Wii on your PC/Laptop screen without the use of video converters - and you can even record the gameplay to the PC!

Crystal Clear Picture Screen.
Supports USB 2.0, plug and play, does not require changing configuration.
Supports Streaming Video, can be stored in multiple formats including (MPEG-1/MPEG-2/MPEG-4/AVI/VCD/DVD/SVCD).
Supports multiple picture file formats such as: JPEG and GIF.
Supports multiple input formats such as (NTSC/PAL/SECAM).
Auto playback, allows you to store in game action to your PC/laptop.
Additional optional addon recorder.

Image Can be adjusted such as: Brightness/contrast/Image sharpness/fullness/color).
Support Windows 2000/XP operating systems.

Wat denken jullie hier van?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Hoedje schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:26:
[...]
Dat klinkt niet erg goed, ik zou me zorgen maken. Je kunt gewoon even contact opnemen met Nintendo, waarschijnlijk zul je hem op moeten sturen. Je kunt natuurlijk ook wachten totdat de Wii helemaal niets meer doet, ik weet niet hoe vervelend het huidige gedrag is :).
Ja, dat is het dus. Als een spel eenmaal geladen is, merk je er niks van. Alleen bij het laden loopt hij soms vast. afgelopen Weekend 3 vd 10 keer denk?
Krijg dan soms de melding dat er een fout is opgetreden en ik de disc eruit moet halen en de Wii even uit- en aanzetten. Dan doet ie het weer gewoon.

Heb natuurlijk geen zin om het ding 6 weken kwijt te zijn.

Bedenk ineens: Ik zal dat connect24 of zoiets eens uitzetten. Heeft toch geen nut denk. Misschien dat ie dan beter afkoelt? Straks eens proberen als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
readytoflow schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:35:
[...]

Ja, dat is het dus. Als een spel eenmaal geladen is, merk je er niks van. Alleen bij het laden loopt hij soms vast. afgelopen Weekend 3 vd 10 keer denk?
Krijg dan soms de melding dat er een fout is opgetreden en ik de disc eruit moet halen en de Wii even uit- en aanzetten. Dan doet ie het weer gewoon.

Bedenk ineens: Ik zal dat connect24 of zoiets eens uitzetten. Heeft toch geen nut denk. Misschien dat ie dan beter afkoelt? Straks eens proberen als ik thuis ben.
Ben er vrij zeker van, dat het je drive is. Heb het al vaker gehoord op andere fora, en ik raad je aan om hem wel even op te sturen. Als je een nieuwe krijgt, zul je horen dat je wii ook tijdens het spelen van sommige games wat stiller is dan je oude. (games als cooking mama en de tutorial mode van eledees) bijvoorbeeld laden heel vaak opnieuw data in, zodat het daar helemaal een tikkerfestijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Waarom zou je dat willen? Ik zou dat geld dan gebruiken + wat extra's om een goedkope grote tweedehands CRT tv te kopen. Dan heb je mooier en groter beeld.
readytoflow schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:35:
[...]

Wiiconnect24 mag geen verschil uitmaken. Ik was mijn Wii minder dan één week kwijt. Ik heb em op woensdag naar Nintendo opgestuurd en hij kwam op dinsdag weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeiii een USB TV kaart... die liggen al flink lang bij iedere computerwinkel, niet veel bijzonders dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
2ehands wii, wel of niet doen, en waar moet je op letten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

dat het een vreemd zicht moet zijn om met een wii-mote voor je laptop te zitten :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:56:
2ehands wii, wel of niet doen, en waar moet je op letten???
Alleen doen als je een goede prijs betaald, geen nieuwprijs betalen.

De Wii is op dit moment "goed" leverbaar als je even om je heen kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:04:
[...]

Ik zou het ook alleen doen als ik hem op zou mogen halen en zou mogen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Dat hij leverbaar is, was mij gelukkig al bekend. De prijs is gelukkig vrij schappelijk.

Maar zijn er nog dingen waar je rekening mee moet houden. Zijn er specifieke dingen welke snel stuk gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs als er dingen zijn die snel stuk zouden gaan kan je dat aan de buitenkant vaak lastig zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
Ganymedus schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:44:
Dat hij leverbaar is, was mij gelukkig al bekend. De prijs is gelukkig vrij schappelijk.

Maar zijn er nog dingen waar je rekening mee moet houden. Zijn er specifieke dingen welke snel stuk gaan?
Het tikkende geluid bij het laden van data vanaf dvd, zou een goed punt zijn om op te letten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
G-ZeS schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:39:
[...]Ben er vrij zeker van, dat het je drive is. Heb het al vaker gehoord op andere fora, en ik raad je aan om hem wel even op te sturen. Als je een nieuwe krijgt, zul je horen dat je wii ook tijdens het spelen van sommige games wat stiller is dan je oude. (games als cooking mama en de tutorial mode van eledees) bijvoorbeeld laden heel vaak opnieuw data in, zodat het daar helemaal een tikkerfestijn is.
Ik zal het eens sterk gaan overwegen dan...
Maar dan heb ik wel de volgende vraag:
Als ik hem opstuur is natuurlijk alle data weg van bijvoorbeeld Wii play/Sports etc...?
Kun je die op een of andere manier saven? Bijvoorbeeld op de SD card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

G-ZeS schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:51:
[...]

Het tikkende geluid bij het laden van data vanaf dvd, zou een goed punt zijn om op te letten..
Volgens mij maakt elke Wii wel een tikje bij het opstarten/inlezen van de DVD. Als de Wii opvallend veel tikt is er wel echt wat mis mee :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Pewwy schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:38:

Oeps, kon mijn bericht al niet meer terugvinden 8)7 Schiet lekker op zo. Binnenkort meer tijd voor de Wii en minder voor Hattrick. Ben benieuwd wanneer Pokemon Battle Revolution uit gaat komen. Ik wil mijn pokemon op de Wii spelen.

Wel lachen, mijn buurman, iemand met een bloedhekel aan alles wat riekt naar spelcomputers heeft afgelopen vrijdag voor 1 dag mijn Wii geleend. Laat ik hem nu nog steeds niet terug hebben 8) weer een slachtoffer erbij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:48:
[...]
weer een slachtoffer erbij denk ik.
Heb je het dan over je Wii of over de buurman? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:00:
[...]

Heb je het dan over je Wii of over de buurman? :+
Ik hoop over de buurman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:49:
[...]

Ik hoop over de buurman ;)
Ik denk eerder de plasma TV :p Heb je wel instructie gegeven over het nut van het polsbandje ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Goninendo update:
PES 2008 komt niet naar de Wii :( (wel ds).

En leuke trailer van Boogie. Hierin worden de dansbewegingen beetje voorgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:31:
Goninendo update:
PES 2008 komt niet naar de Wii :( (wel ds).

En leuke trailer van Boogie. Hierin worden de dansbewegingen beetje voorgedaan.
Hij komt ook naar de Wii, alleen wat later. Hij was al ver in ontwikkeling (http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=147123), ik dank dat ze er gewoon met de controls nog niet uit zijn of afwachten wat FIFA doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:24:
[...]

Hij komt ook naar de Wii, alleen wat later. Hij was al ver in ontwikkeling (http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=147123), ik dank dat ze er gewoon met de controls nog niet uit zijn of afwachten wat FIFA doet.
Oktober 2006, zouden ze echt 8 maanden over alleen controls doen :| ?
Of om alleen maar te kijken wat EA gaat doen met FIFA?

[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 18-06-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Het zou mij niet verbazen, wanneer het hele feest niet doorgaat. Misschien dat Konami wel geen goede set-up kan vinden voor een Wii PES. Anders zou er ondertussen toch wel wat meer bekend moeten zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik mag hopen van niet, ik zie geen Super Paper Mario op de releaselijst(of Metroid Prime 3).

De Wii Freeloader blijkt overigens "nep" te zijn. :/

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 18-06-2007 23:21 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
wat is internetten via de wii toch lekker! Tikken duurt alleen wat langer maar verder is het heerlijk :-) Het weer en nieuwskanaal zijn echt leuk. Virtual console is helemaal vet. De oude zeldas, mario....super! En eindelijk tweakers.net op mn tv :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:38:
Het zou mij niet verbazen, wanneer het hele feest niet doorgaat. Misschien dat Konami wel geen goede set-up kan vinden voor een Wii PES. Anders zou er ondertussen toch wel wat meer bekend moeten zijn.
Aan de andere kant, zelfs al zou je niet de optimale setup kunnen vinden, je zou wel gek zijn om een console die tegen de tijd dat je game uitkomt 8+miljoen sales heeft niet te ondersteunen (er komt toch ook een ps2 versie? dus dan is het alleen controlls aanpassen (helaas)). Nou houd ik me niet zo met voetbal bezig, maar is er uberhaubt nog nauwelijks wat bekend van pes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
MetroidPrime schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:20:
[...]

Ik mag hopen van niet, ik zie geen Super Paper Mario op de releaselijst(of Metroid Prime 3).
Tja, was te verwachten he, Nintendo heeft het niet met Europa. Dat zie je met de DS en met de Wii. Een zeer slechte zaak imo.
De Wii Freeloader blijkt overigens "nep" te zijn. :/
En ook hiervan had ik nooit gedacht dat het waar zou zijn. Een of andere webshop zet het online en dan moeten we het maar geloven... En de GC freeloader heeft ook heel lang op zich laten wachten. Dan zou het wel opmerkelijk zijn dat de Wii versie al zo snel na de release zou uitkomen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg kaal, maargoed waarschijnlijk zal degene die het gelijkt heeft het zijn kop kosten als hij de Nintendo releases erbij zet... of Nintendo of Europe heeft nog steeds geen enkele datum vastgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Lol, valt niemand wat op uit het schema :P

spoiler:
De releasedates van Nintendo games missen, dit kan iedereen zo maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoedje schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:57:
Lol, valt niemand wat op uit het schema :P

spoiler:
De releasedates van Nintendo games missen, dit kan iedereen zo maken.
Wii
June
21 - Mario Party 8 (Nintendo)
July
20 - Big Brain Academy for Wii (Nintendo)
:?

En bij de DS staan er nog 7 van nintendo.

En ja, iedereen kan zo'n lijstje verzinnen, das niet echt een kunst he ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:55:
[...]

Tja, was te verwachten he, Nintendo heeft het niet met Europa. Dat zie je met de DS en met de Wii. Een zeer slechte zaak imo.

[...]

En ook hiervan had ik nooit gedacht dat het waar zou zijn. Een of andere webshop zet het online en dan moeten we het maar geloven... En de GC freeloader heeft ook heel lang op zich laten wachten. Dan zou het wel opmerkelijk zijn dat de Wii versie al zo snel na de release zou uitkomen.
Ik begin dat regio gezeik echt moe te worden. er zijn nu al zoveel games meer uit in US. :/ Ik weet wel wat ik ga doen binnenkort :X

Papermario
Trauma center
mario party 8
resident evil 4
scarface
big brain academy
etc :r

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Vanitas schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:04:
[...]

[...]

:?

En bij de DS staan er nog 7 van nintendo.

En ja, iedereen kan zo'n lijstje verzinnen, das niet echt een kunst he ;)
Ja, en precies die twee data zijn nu al weken bekend. Daarbij komt Big Brain Academy volgens mij niet in juli en augustus uit :P

Dit is echt ongelofelijk, iemand plempt ergens een lijstje op internet en meteen loopt iedereen moord en brand te schreeuwen. Ik geloof dat de frustratie groot is, maar een beetje kritisch staan t.o.v. informatie van het internet zou ik jullie toch ook wel aan willen raden. NoE heeft de releasedata voor juli-augustus-september nog niet bekend gemaakt en waarschijnlijk zal 't ook nog wel even duren. De releaselijsten voor Q1 en Q2 werden ook pas heel laat bekend gemaakt :) Dat de data nog niet bekend zijn moet duidelijk zijn, want er staan dus ook geen nieuwe releasedates van Nintendo spellen op deze lijst B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoedje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:09:
[...]

Ja, en precies die twee data zijn nu al weken bekend. Daarbij komt Big Brain Academy volgens mij niet in juli en augustus uit :P

Dit is echt ongelofelijk, iemand plempt ergens een lijstje op internet en meteen loopt iedereen moord en brand te schreeuwen. Ik geloof dat de frustratie groot is, maar een beetje kritisch staan t.o.v. informatie van het internet zou ik jullie toch ook wel aan willen raden. NoE heeft de releasedata voor juli-augustus-september nog niet bekend gemaakt en waarschijnlijk zal 't ook nog wel even duren. De releaselijsten voor Q1 en Q2 werden ook pas heel laat bekend gemaakt :) Dat de data nog niet bekend zijn moet duidelijk zijn, want er staan dus ook geen nieuwe releasedates van Nintendo spellen op deze lijst B) .
Of het is wel het complete releaselijstje en de wii games die er niet op staan vallen buiten deze periode. :P

Maar ach, het is gewoon gokken tot nintendo wat van zich laat horen. Perfect materiaal voor een forum, al zeg ik het zelf ;) En het neemt trouwens niet weg dat nintendo zwaar klote omgaat met de mensen in europa. "Whoaa, we hebben wel charged eerder dan in Amerika." Nou nou, wel 1 hele game, Amerika heeft er stukken meer. En imo ook veel betere games dan Charged. Om over japan nog maar helemaal te zwijgen. Nou ja, dan wachten we nog wat langer he, er zit niet veel anders op... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Scarface review gamespot, een 5.8, weer iemand die niet om kan gaan met de wiimote |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
jip_86 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 07:19:
Scarface review gamespot, een 5.8, weer iemand die niet om kan gaan met de wiimote |:(
Gamespot geeft vrijwel alleen maar lage cijfers aan Wii spellen (net als 1UP overigens), ze behoren ook toe aan 't zelfde bedrijf. Het is wel grappig overigens dat er zelfs in de samenvatting nog fouten staan. Er staat dat dit het eerst GTA achtige spel op de Wii is... de reviewer is the Godfather vergeten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
De intro van die review geeft meteen al aan wat de reviewer van de Wii denkt:
Scarface: The World Is Yours was a shoddy Grand Theft Auto-style game that was released on the PlayStation 2, PC, and Xbox last year. Now, for whatever reason, Vivendi has decided to bring the game to the Wii. On the surface that's not a bad idea, because there's nothing else like it currently available on Nintendo's platform. But adapting a game with a ton of different controls for a controller that wasn't built for this sort of action makes an already-lackluster game a little worse.
Ik ben het hier dus al niet mee eens (juist het tegeneovergetstelde is waar imo). Weinig reden voor mij om door te lezen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Loopt er iemand eigenlijk al een beetje warm voor manunt 2? Na die impressies op IGN krijg ik echt enorm zin in deze game.
De stijl doet me een beetje aan second sight denken maar dan een stuk geweldadiger.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
rajackar schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:14:
Loopt er iemand eigenlijk al een beetje warm voor manunt 2? Na die impressies op IGN krijg ik echt enorm zin in deze game.
De stijl doet me een beetje aan second sight denken maar dan een stuk geweldadiger.
Manhunt 2 :Y)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
G-ZeS schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:51:
[...]

Ik zal er opletten. Woensdag haal ik hem op. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:45
Hoedje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 07:24:
[...]

Gamespot geeft vrijwel alleen maar lage cijfers aan Wii spellen (net als 1UP overigens), ze behoren ook toe aan 't zelfde bedrijf. Het is wel grappig overigens dat er zelfs in de samenvatting nog fouten staan. Er staat dat dit het eerst GTA achtige spel op de Wii is... de reviewer is the Godfather vergeten :).
IGN gaf een 8.5, meestal ben ik het wel met ze eens, dus denk dat ik dit spel ga kopen.
http://wii.ign.com/articles/794/794861p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

July
August
24 - Big Brain Academy for Wii

Volgens mij snappen ze het niet helemaal

Gisteren Wario uitgespeeld in single player, na drie uur maar was gekocht voor multiplayes dus naar verwachting. Wat een knotsgek spel is Wario zeg!

Zelda is mijn vrouw nu aan het spelen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

RE4: Wii staat er ook 2 keer op. Ik zeg: "Hoax."

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Voor iedereen die de officiële release lijst erop wil naslaan zie: http://www.nintendo-europ.../NL/games/coming_soon.jsp

Nu niet dat je daar blij van wordt. Zelfs paper mario staat er niet op :'(

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
G-ZeS schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:41:
Waar heb jij je ntsc wii besteld als ik vragen mag?
Voor mijn "imports" ben ik naar de stad gefietst en heb ik de gameshops geplunderd. Heb een tijdje in Japan gewoond. ;) Als ik nu weer nieuwe games ga kopen wordt het waarschijnlijk Play-Asia.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Tim_bots schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:29:
Voor iedereen die de officiële release lijst erop wil naslaan zie: http://www.nintendo-europ.../NL/games/coming_soon.jsp

Nu niet dat je daar blij van wordt. Zelfs paper mario staat er niet op :'(
Die lijst wordt vrijwel nooit bijgewerkt. De enige spellen op die lijst die kloppen zijn de spellen van Nintendo zelf.
Hoedje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 07:24:
[...]

Ik ging meteen naar het einde van de review kijken door wie deze was geschreven en zag Jeff Gerstmann was geschreven. Nu heb ik niet al zijn reviews geschrevengelezen, maar bij de launch was hij overweldigend negatief over de Wii en in elke review van hem die ik heb gelezen zegt hij dat de Wii niet geschikt is voor het type spel dat hij reviewed. Deze man hoort simpelweg geen Wii reviews meer te schrijven, hij heeft wel aangetoond dat hij niet objectief kan blijven als het op de Wii aankomt.

Aan de andere kant kregen de andere versies van Scarface ook redelijk lage reviewscores op de andere platforms. De Wii versie scoort daar wel als laagste, terwijl deze op IGN juist het hoogste scoort.

[ Voor 0% gewijzigd door MetroidPrime op 19-06-2007 13:14 . Reden: Hmm, mensen mogen niet achter mijn geheime identiteit als zeer negatieve Gamespot reviewer komen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:48:

Nu heb ik niet al zijn reviews geschreven,
Zow zow schrijf jij zijn reviews? Hier in het forum ben je altijd wel positief >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
Captain N schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:43:
[...]

Voor mijn "imports" ben ik naar de stad gefietst en heb ik de gameshops geplunderd. Heb een tijdje in Japan gewoond. ;) Als ik nu weer nieuwe games ga kopen wordt het waarschijnlijk Play-Asia.
Ah ok. Ik zit er sterk over te denken om er een amerikaanse wii bij te halen. Maar mijn favoriete shop brengt al 50 euro verzendkosten in rekening, zodat ik op 280 uit kom. En dan heb ik het nog niet eens o ver de probs die je krijgt, als je eruit gepikt wordt bij de douane. Dan drukken ze er ook zo nog een extra bedragje overheen. Vandaar de vraag waar je het beste de console zelf kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:05:
[...]

July
August
24 - Big Brain Academy for Wii

Volgens mij snappen ze het niet helemaal
Soms krijgt het UK 'm eerder/later.
Moet dat niet andersom :?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Thats hot..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
Hangt af van hoe je de zin uitspreekt (waar je de klemtoon neerlegt) en van de context. Zonder deze informatie kan je de zin op twee manieren ontleden.

Leuk ander zinnetje: "Wie heeft Piet geslagen?"
Kan je ook op twee manieren lezen. :P

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 19-06-2007 13:49 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Net even wat reviews van mario party 8 gelezen, 't lijkt een beetje een hate it or love it spel te zijn. Nou is deel 3 de laatste die ik gespeeld heb, dus het "weinig vernieuwends vergeleken met eerdere delen" gaat voor mij niet op. De graphics vond ik ook prima te pruimen op de preview-filmpjes. Behalve dan de ontbrekende widescreen ondersteuning, waarom ze dat niet erin hebben is mij een raadsel.

Ik denk dus dat ik em donderdag direct op ga halen. Wat gaan jullie doen.

En nog ff een vraagje, kan je mario party 8 (of hoe zat dat bij 7) met 2 controllers met 4 mensen spelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 19-06-2007 13:52 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Magic schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:51:
Net even wat reviews van mario party 8 gelezen, 't lijkt een beetje een hate it or love it spel te zijn. Nou is deel 3 de laatste die ik gespeeld heb, dus het "weinig vernieuwends vergeleken met eerdere delen" gaat voor mij niet op. De graphics vond ik ook prima te pruimen op de preview-filmpjes. Behalve dan de ontbrekende widescreen ondersteuning, waarom ze dat niet erin hebben is mij een raadsel.

Ik denk dus dat ik em donderdag direct op ga halen. Wat gaan jullie doen.

En nog ff een vraagje, kan je mario party 8 (of hoe zat dat bij 7) met 2 controllers met 4 mensen spelen?
Mij lijkt deze ook gaaf ben van weekend jarig dus wacht daar eerst even op met wat ik krijg.

Denk niet dat 4 mensen met 2 controllers gespeeld kan worden want zijn heel veel minigames die tegelijk gespeeld worden met z'n 4-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vassie18 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:25:
[...]
Denk niet dat 4 mensen met 2 controllers gespeeld kan worden want zijn heel veel minigames die tegelijk gespeeld worden met z'n 4-en
inderdaad, maar in theorie zou je per paar kunnen spelen, en er zijn ook zat games die om de beurt gaan had ik gezien.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:06:
[...]
Soms krijgt het UK 'm eerder/later.
[...]
Moet dat niet andersom :?
Mijn vrouw is op dit moment het spel Zelda aan het spelen, zo goed?

Ik ben niet zo'n Zelda fan, nooit geweest ook. Action Adventures zijn niet echt mijn ding.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Hoe zit het eigenlijk met een WiiMote charger is daar al es wat meer over bekend?
Want ik heb een siliconen sleev om mn WiiMote, maar dat betekent wel dat ik die er steeds af moet halen als ik batterijen op wil laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoevaak verwissel je nou batterijen? dat valt toch wel mee. Persoonlijk vind ik al die dingen als oplaad stations geldverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:37:
Hoevaak verwissel je nou batterijen? dat valt toch wel mee. Persoonlijk vind ik al die dingen als oplaad stations geldverspilling.
Genoeg mensen meerdere keren per week :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 19:59
Collaborator schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:38:
[...]

Genoeg mensen meerdere keren per week :)
Meerder keren per week? :?

Gebruiken die dan witte kat batterijen ofzo of spelen ze echt 24/7 :/

Heb sinds woensdag een Wii en reken maar dat er elke avond veel op gespeeld wordt en afgelopen weekend zelfs nog wel meer, maar de status van m'n batterijen is nog steeds vol.

Heb er wel goede Duracel batterijen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

InZane schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:44:
[...]

Meerder keren per week? :?

Gebruiken die dan witte kat batterijen ofzo of spelen ze echt 24/7 :/

Heb sinds woensdag een Wii en reken maar dat er elke avond veel op gespeeld wordt en afgelopen weekend zelfs nog wel meer, maar de status van m'n batterijen is nog steeds vol.

Heb er wel goede Duracel batterijen in zitten.
Toen ik mijn Wii net had (heb hem ondertussen al een hele poos geleden verkocht, met 100 euro winst :X ) speelde ik natuurlijk zeker 5/7 uur per dag.
2/3 uur zelda, uurtje of 2 boxen. paar potjes tennis. ff een half uurtje Gunstar Heroes. Ging erg snel. Dus toen kon ik om te dag wel batterijen verwisselen. Ik haal altijd oplaadbare batterijen, van een redelijk merk. (wel geen idee welke.. maargoed :z .)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Heeft iemand hier eigenlijk al ervaringen met Mortal Kombat Armageddon?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zo, net Scarface besteld. Voor €39,99 kan ik het spel niet laten liggen, zeker niet als de sfeer vrijwel hetzelfde is als in GTA Vice City en de Wii controls goed zijn uitgevoerd.

Ik was oorspronkelijk van plan om Resident Evil 4 te halen volgende week, maar ik zie het spel nergens goedkoper dan €45,-. Dat is mij net ietsjes te duur, voor €40,- had ik het nog overwogen. Volgende week vrijdag ga ik toch bij Dynabyte langs om Brain Training 2 te halen, mochten ze het spel daar voor €40 hebben (inclusief de klantenkorting), dan neem ik hem wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MetroidPrime schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:36:
Zo, net Scarface besteld. Voor €39,99 kan ik het spel niet laten liggen, zeker niet als de sfeer vrijwel hetzelfde is als in GTA Vice City en de Wii controls goed zijn uitgevoerd.

Ik was oorspronkelijk van plan om Resident Evil 4 te halen volgende week, maar ik zie het spel nergens goedkoper dan €45,-. Dat is mij net ietsjes te duur, voor €40,- had ik het nog overwogen. Volgende week vrijdag ga ik toch bij Dynabyte langs om Brain Training 2 te halen, mochten ze het spel daar voor €40 hebben (inclusief de klantenkorting), dan neem ik hem wel mee.
Dimension Plus heeft Scarface voor 34,99 en Resident Evil 4 voor 39,99 ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen gewoon scarface halen hoor!

Die kerel bij Gamespot kan gewoon totaal niet met de Wii controls omgaan, ik weet niet of iemand toen gekeken heeft toen ze bezig waren maar toen wou hij niet opstaan om te bowlen enz, nee dikke Jeff vind de Wii gewoon niet zo leuk.

Scarface is een hele leuk game en de Wii controls werken gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Game spot is echt idioot, ze beoordelen de graphics altijd laag omdat het geen high-definition is en vergelijken het volgens mij met de xbox360 in plaats van waar toe de wii in staat is. Ook kunnen ze idd niet me de wiimote omgaan, bijvoorbeeld het commentaar dat je de wiimote op het scherm gericht moet houden vanwege de camera, dit is echter bij alle schietspellen op de wii.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ja, precies zat me ook beetje te ergeren de grens waar camera gaat draaien ipv kijken zou aangegeven moeten worden op het scherm 8)7
Hoe gek kan je zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:04:
[...]

Mag ik vragen waar jij dan kijkt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
"While it's somewhat impressive on some level that the developer managed to cram a standard gamepad-controlled game onto the Wii Remote and Nunchuk," alsjeblieft zeg :X . Ik kan er echt niet tegen als Wii reviews gedaan worden door van die fantasielose couch potatoes zoals hier op gamespot, echt walgelijk gewoon.

Ik snap ook niet hoe zoiets kan, het is gewoon precies het tegenovergestelde van wat IGN zegt (zelfs het cijfer :P), terwijl het hetzelfde spel is.

[ Voor 19% gewijzigd door Goron op 19-06-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:31:
Game spot is echt idioot, ze beoordelen de graphics altijd laag omdat het geen high-definition is en vergelijken het volgens mij met de xbox360 in plaats van waar toe de wii in staat is. Ook kunnen ze idd niet me de wiimote omgaan, bijvoorbeeld het commentaar dat je de wiimote op het scherm gericht moet houden vanwege de camera, dit is echter bij alle schietspellen op de wii.
En wij zijn de idiote fanboys die alle slechte reviews bij ieder spel afkraken. Nu zullen jullie wel een punt hebben maar toch, je hoeft het niet 4 pagina's over 1 slechte review te hebben of wel? Jaja ik weet het is een forum maar toch je wilt toch dan dat zo'n review zo min mogelijk aandacht krijgt?:+

En batterijen verwisselen moet je al vrij vaak. Zeker als je mario strikers charges speelt na een uur of 4 zijn ze halverwege leeg dus ja het kan hard gaan.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Chester schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:41:
[...]

Dimension Plus heeft Scarface voor 34,99 en Resident Evil 4 voor 39,99 ;)
€40 voor RE4 is te veel. Europa wordt weer eens genaaid.

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.