fifa 08 andere view....
Zag een paar paginas' terug Deddie (dacht ik, geen zin om terug te bladeren) zeggen dat hij niet wist of de andere view wel zo'n goed idee was omdat sensible soccer dat ook gebruikte en die niet meer bestaat.
1. Sensible soccer regeert

2. Sensi gaat zelfs uitkomen voor xbla....mensen willen het nog steeds spelen dus
3. (poging tot serieus antwoord) Ik vind het dapper en goed van EA dat ze van de standaard uitmelk manier afstappen (heck ze zijn er hier eerder voor geprezen, maar zelfs met fifa, ik denk hun grootste game in Europa ((ok sims vergeten *zucht*)) ) en dan zo'n grote wijziging doorvoeren, ongeacht of het werkt of niet..... Respect.
Daarnaast verwacht ik niet echt een gedetailleerde en ingezoomde sensi view, maar meer een mix tussen birds eye en een uit spel wat je vroeger op de snes had (was een launchgame, mss heet het simpel weg soccer?) dit spel zoog maar speciaal voor die tijd waren de gfx sweet. Het gaf een soort van, 'ik sta op het veld tussen de spelers' gevoel, def veel beter dan wat ik nu heb met moderne voetbalspellen, die spelen geweldig, maar door de camera heb je niet het gevoel dat je op het veld staat.
Die spellen werken allemaal ook met een radar, dus theoretisch zou het moeten werken. Dus voetballen met een beperkt gedeelte van het veld zichtbaar zoals je het in het echt doet.
Het is voor mij een fifa game die ik met veel belangstelling ga volgen (zei de fifa hater vanaf het moment dat ie voor het eerst speelde op de megadrive zo'n 12 jaar geleden, en ja ik heb tussendoor ook nieuwere versies geprobeerd)
4. Sensi Rox