Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 85 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.714 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:53:
ik heb wifi dus dat zit wel goed maar ik zou ook graag een shooter willen hebben..

op dit moment is er call of duty medal of honour farcry en red steel.
of is dat helemaal de moeite niet waard :/
Call of Duty: Redelijk, niet meer dan dat. Geen multiplayer
Medal of Honor: Volgens mij was dit wel een redelijke game. Niks wereldschokkends echter.
Red Steel: Erg wisselvallig, qua scores die gegeven moeten worden, en qua werkelijke spelbeleving. Veel hangt af of je foutjes kan overzien, en door het pittige(als in matige) begin heen kan bijten. Daarna wordt het erg goed te doen.

My 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:53:
ik heb wifi dus dat zit wel goed maar ik zou ook graag een shooter willen hebben..

op dit moment is er call of duty medal of honour farcry en red steel.
of is dat helemaal de moeite niet waard :/
Zou ik allebei niet kopen. Van die duidelijke ZEER middelmatige games die ze alleen uit brengen om even snel in te cashen. Ik zou ze links alten liggen evenals Rayman. Rayman komt binnenkort deel 2 vannuit en deel 1 is grappig maar eigelijk slecht geschikt als party game.
Mario Strikers Charged is tot zo ver de enige echte titel die ik je kan aanraden als je teminste een Wifi verbinding hebt met internet anders is die het ook niet waard(SP is aardig maar niet goed genoeg). Ik zou voorlopig de kat uit de boom kijken en veel op marktplaats scoren(2de hands of ruilen....ik heb Red Steel geruild voor zeldaxD).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red steel is wel leuk. Het begin is kut en af en toe willen de controlls nog wel eens flippen maar behalve dat is het best een vermakelijke game. Hell, op het einde zou ik het zelfs nog redelijk goed willen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Chester schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:49:
Ik heb laatst Rayman Raving Rabbids gehaald, wat een geniaal spel :D Als je van minigames houdt is RRR zeker een musthave :)
Postius schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:15:
Ik zou ze links alten liggen evenals Rayman. Rayman komt binnenkort deel 2 vannuit en deel 1 is grappig maar eigelijk slecht geschikt als party game.
Ik twijfel ook nog steeds, een collega van me had hem in 5 uur uitgespeeld en die ligt nu stof te happen.

En als hij dan ook nog eens niet leuk is als partygame kan ik hem beter een keer huren. :P
(aangenomen dat Postius niet 'slechts' bedoelt ;) )

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:26:
[...]

[...]

Ik twijfel ook nog steeds, een collega van me had hem in 5 uur uitgespeeld en die ligt nu stof te happen.

En als hij dan ook nog eens niet leuk is als partygame kan ik hem beter een keer huren. :P
Story mode is inderdaad snel gedaan. Maar score mode + multiplayer blijft altijd leuk, de uren vliegen zo voorbij :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Wii Freeloader

Eindelijk Paper Mario? Toch wacht ik even met de aankoop, stel je voor dat Nintendo met een firmware update dit blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Hironshy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:24:
Wii Freeloader

Eindelijk Paper Mario? Toch wacht ik even met de aankoop, stel je voor dat Nintendo met een firmware update dit blokkeert.
Of je, je Wii bricked door middel van een Amerikaanse/Japanse update op een PAL Wii ;) :P

Ben weer helemaal bezig met Zelda na een tijdje de Wii niet meer aangeraakt te hebben, nu weet ik weer waarom ik een Wii gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Cubic X schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:37:
[...]

Of je, je Wii bricked door middel van een Amerikaanse/Japanse update op een PAL Wii ;) :P

Ben weer helemaal bezig met Zelda na een tijdje de Wii niet meer aangeraakt te hebben, nu weet ik weer waarom ik een Wii gekocht heb :)
Ik hoorde vandaag van iemand dat er al een tooltje was om de update uit het spel te slopen maar ik kan nergens bevesting vinden hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Hironshy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:24:
Wii Freeloader

Veel sites nemen steeds dit bericht over een eventuele Freeloader voor de Wii van elkaar over. De originele bron was een Italiaanse webwinkel Als Datel een Freeloader voor de Wii uitbrengt, dan zul je dat als eerste lezen op www.codejunkies.com, de webwinkel van Datel. Dat zal ook de enige plek zijn waar je de Freeloader in het begin zal kunnen kopen. Het enige wat op die website heeft gestaan over een Freeloader voor de Wii, is dat er onderzoek naar gedaan zou worden. Ik acht het daarom erg onwaarschijnlijk dat er op korte termijn een Freeloader komt.

Dan is er nog een ander probleem. De Wii kan, buiten de Gamecube mode, alleen signed code draaien. Dit schijnt redelijk goed dichtgetimmerd te zijn en daarom kun je zelfs met een modchip geen homebrew software draaien. Omdat Datel het waarschijnlijk wel kan vergeten dat Nintendo een digitale handtekening zet op een nieuwe Freeloader, moet er een gat in de beveiliging van de Wii worden gezocht. Omdat zo'n gat waarschijnlijk ook voor andere zaken gebruikt kan worden die Nintendo niet wil, is het erg waarschijnlijk dat er op een gegeven moment een verplichte firmware update komt en de Freeloader niet meer werkt.

De kans dat er een Freeloader komt is volgens mij helaas erg klein.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb nu ook interesse om de Wii te kopen, maar overal uitverkocht natuurlijk. Niemand weet zeker waar hij wel verkrijgbaar is? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Benn1e schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:14:
Ik heb nu ook interesse om de Wii te kopen, maar overal uitverkocht natuurlijk. Niemand weet zeker waar hij wel verkrijgbaar is? >:)
krantje van bart smit zegt dat ze hem hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Kreeg vanmiddag bericht dat hij bij consoleshop.nl leverbaar was (staat nu nog op vooraad). je betaald alleen wel 10 euro meer (259 euro+ 2 euro verzendkosten.)

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nieuw op de Virtual Console:
  • F-Zero X (N64)
  • J.J. & Jeff (Turbografx)
Ik ga maar even F-Zero X downloaden, mijn eerste nieuwe VC spel sinds februari. _/-\o_

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 17:52
MetroidPrime schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:08:
  • F-Zero X (N64)
Ik ga maar even F-Zero X downloaden, mijn eerste nieuwe VC spel sinds februari. _/-\o_
Echt su-per vet idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gonadan schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:26:
[...]

[...]

Nope ik bedoelde slecht. Er zijn maar weinig echte multiplayer games die met meer dan 2 tegelijk gespeeld kunnen worden wat ik zelf jammer vind. Ik verwacht van een party games toch dat je tegelijk met of tegen elkaar speelt. Daarom zou ik gewoon afwachten tot deel 2 of deel 1 2de handskopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:08:
  • F-Zero X (N64)
Hoe leuk is F-Zero X (N64)? Heb deze namelijk nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Gewoon een beetje rondbellen, over het algemeen staan er op donderdag/vrijdag wel wat in de winkel, dan worden ze namelijk geleverd. En anders kun je hem bij Amazon.de kopen (=precies hetzelfde als de NL versie, je hebt zelfs in NL garantie).
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:03:
[...]
Daar ben ik stiekum ook wel benieuwd naar :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 15-06-2007 09:14 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Laatst online: 13-09 13:39
Dat is eigenlijk het enige spel dat ik nog op de n64 speel. Erg verslavend. Goed gevoel van snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die er nog niet eentje hebben:

http://www.consoleshop.nl...endo-wii-sports-pack.html

Status op voorraad. Wees dus snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Het is wel een erg leuk spel, maar het kan ietsjes verouderd overkomen als je F-Zero GX al gespeeld hebt. Grafisch is het spel niet zo bijzonder, het ziet er allemaal vrij kaal uit. Als ik het mij goed herinner heeft Nintendo ooit eens toegegeven dat ze zo min mogelijk detail hebben gebruikt in de graphics om het spel zo snel mogelijk te houden. Het gevoel van snelheid zit er goed in en het gebrek aan detail valt niet zo heel erg op. De besturing is wat lastig onder de knie te krijgen, maar dat is met de meeste F-Zero spellen zo. Zelfs als je heel goed bent in F-Zero GX zul je moeite hebben met de besturing van F-Zero, je moet dan eigenlijk weer op 0 beginnen met het leren van de besturing. Ik heb het spel met zowel de Classic controller als de Gamecube controller geprobeerd, maar ik vond de Classic controller lekkerder spelen vanwege de meer nauwkeurige analoge sticks en de (voor dit spel) betere triggers.

Ik vind het in ieder geval een aanrader voor iedereen die het spel nog niet heeft. Mocht je dit spel leuk vinden en F-Zero GX nog niet hebben, dan hoor je eigenlijk ook aan je collectie toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gamer.nl lees ik net dat er een nieuwe adventure voor de Wii uitkomt.

Ziet er wel leuk uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.capucinethegame.com/screenshots/autres/017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.capucinethegame.com/screenshots/autres/044.jpg

Voor meer info: http://www.capucinethegame.com/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

leuk, ben altijd te vinden voor adventures (DS ownt echt wel op dit vlak :)). Alleen spijtig dat het er allemaal zo lelijk uitziet atm. Opvallend lage poly count en lelijke textures.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Wat zitten jullie dagelijks allemaal voor echte Wii spellen te spelen. Ik heb nu voor de 3e keer Zelda uitgespeeld en dat was het wel so'n beetje. Mario strikers lijkt me niet veel aan (ben geen sport type). Daarnaast zie ik echt geen spel wat het kopen waard is op het moment, zie ik iets over het hoofd. Moet men zich dan van Nintendo maar vermaken met de Virtual Console games? Maw waar blijft Trauma Center, Paper Mario, Mario Galaxy, Metroid, etc. etc. Twee van deze games zijn al uit in de USA, Potter zou over een weekje ofzo komen. Moeten we hier in PAL gebied gewoon nog 2-3 maanden wachten tot er iets gebeurd hier?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Gerwin schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:03:
Wat zitten jullie dagelijks allemaal voor echte Wii spellen te spelen. Ik heb nu voor de 3e keer Zelda uitgespeeld en dat was het wel so'n beetje. Mario strikers lijkt me niet veel aan (ben geen sport type). Daarnaast zie ik echt geen spel wat het kopen waard is op het moment, zie ik iets over het hoofd. Moet men zich dan van Nintendo maar vermaken met de Virtual Console games? Maw waar blijft Trauma Center, Paper Mario, Mario Galaxy, Metroid, etc. etc. Twee van deze games zijn al uit in de USA, Potter zou over een weekje ofzo komen. Moeten we hier in PAL gebied gewoon nog 2-3 maanden wachten tot er iets gebeurd hier?
Ik speel op dit moment eigenlijk alleen strikers. Leuk spel. Verder af en toe nog Zelda en Red Steel. Ik begin de realistische games wat dat betreft wel een beetje te missen. Voornamelijk de race en voetbalgames mis ik toch wel. Daarom ga ik morgen ook een 360 kopen met Forza en Pro Evo. Op korte termijn komt er voor mij gewoon te weinig interessants uit op de Wii en met de 360 kan ik nog een inhaalslagje maken. Sowieso heb je volgens mij een mooie combo met een 360 en de Wii.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:45:
Op gamer.nl lees ik net dat er een nieuwe adventure voor de Wii uitkomt.

Ziet er wel leuk uit:

[afbeelding]
[afbeelding]

Voor meer info: http://www.capucinethegame.com/
Volgens mij zijn dat studenten die die game voor de pc maken, maar ook op de wii willen brengen. Maar ze hebben helemaal geen wii devkit of wat dan ook dus op het moment is het geloof ik niks meer dan een idee en nog geen game die ook daadwerkelijk op de wii komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Speel op het moment voornamelijk Strikers, Mortal Kombat en Super Paper Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Daar gaan we weer :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

losealot schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:53:
[...]

Ik hoorde vandaag van iemand dat er al een tooltje was om de update uit het spel te slopen maar ik kan nergens bevesting vinden hiervan
Ja die is er inderdaad, maar die gebruik je alleen op je illigale kopies en daar praten we niet over op tweakers geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Momenteel is het bij mij Mario Strikers, maar hiervoor heb ik Zelda, Red Steel, CoD3, Godfather, Excite Truck en DBZ allemaal grondig doorgespeeld. DBZ ligt nu weer stil vanwege tijdgebrek en Strikers (en een stapel NDS games).
Ik kijk nu uit naar Scarface en Harry Potter.

Over de Freeloader, volgens mij is het draaien van signed code echt geen probleem. Volgens mij heeft Nintendo ook geen bezwaar tegen de freeloader. Ook zijn er voor alle Nintendo producten ook action replays dus ik denk dat Datel en Nintendo wel vriendjes zijn.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:15:
[...]

Volgens mij zijn dat studenten die die game voor de pc maken, maar ook op de wii willen brengen. Maar ze hebben helemaal geen wii devkit of wat dan ook dus op het moment is het geloof ik niks meer dan een idee en nog geen game die ook daadwerkelijk op de wii komt.
Klopt inderdaad:
Capucine is a project of the students of Supinfogame, developed on PC and thought for the Nintendo Wii.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:44:
Over de Freeloader, volgens mij is het draaien van signed code echt geen probleem. Volgens mij heeft Nintendo ook geen bezwaar tegen de freeloader. Ook zijn er voor alle Nintendo producten ook action replays dus ik denk dat Datel en Nintendo wel vriendjes zijn.
Euhm, nee. Datel en Nintendo zijn verre van vriendjes. Datel gebruikt reverse engineering om hun produkten aan de praat te krijgen op Nintendo consoles. De Datel produkten op de DS gebruiken bijvoorbeeld een exploit in sommige versies van de DS firmware waardoor het mogelijk is om unsigned code te draaien. Één van Datels nieuwste produkten voor de Wii is een chip die je op het moederbord van de Wii moet solderen waarmee je "complete controle over de DVD drive krijgt". Datel heeft dus een vorm van modchip gemaakt voor de Wii.

Datel heeft voor andere Nintendo consoles en handhelds produkten gemaakt die het mogelijk maakten om homebrew software te draaien op een Nintendo console. Deze produkten maakten het spelen van illegale kopiëen ook vaak erg simpel. Denk je echt dat Nintendo en Datel vrienden zijn of dat Nintendo de mogelijkheid ook maar overweegt om een digitale handtekening te zetten op een produkt van Datel? Nintendo is Datel liever kwijt dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 22:57
[...]

En hoe zit het met lylat wars, de star fox voor de N64? Hij heeft iig wel goede beoordelingen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik snap nou eigenlijk nog steeds niet het nut van die regio zones... en waarom bedrijven als nintendo willen tegenhouden dat die overbrugd worden. Het slaat toch nergens op dat bijvoorbeeld super paper mario voor ons nog niet eens aangekondigd is?

Het is echt niet alleen vertalen, volgens mij zou ik zelfs een spel binnen enkele weken naar het nederlands moeten kunnen vertalen, laat staan een geoefend tolk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

deltaquad_1979 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:45:
En hoe zit het met lylat wars, de star fox voor de N64? Hij heeft iig wel goede beoordelingen gekregen.
Lylat Wars was toen hij uit kwam erg koel! Een jaar of wat geleden nog eens op de pc gespeeld en er is nog steeds niet veel op aan te merken. Doet een beetje denken aan de Rogue Squadron spellen op de n64 & cube (jaja, andersom ;)) als je daar mee bekend bent. Verder is het imo de leukste Star Fox (samen met de alom gehate Star Fox Adventures :D)! Dusss, mocht je houden van een beetje vliegen in wat in wezen grotendeels een on-rails shooter is, dan zou je het best kunnen aanschaffen :)

Btw, voor de Zelda fans imo nog steeds een aanrader > Mocht je eventjes niets voor de Wii weten, vond je Zelda erg leuk, kijk dan of je goedkoop ergens Star Fox Adventures kan krijgen. Grafisch een van de beste spellen voor de cube (met ws-ondersteuning ook :)). Ook sfeer- & designtechnisch imo erg goed. Wel iets makkelijker dan Zelda, maar doet er sterk aan denken qua gameplay. Ik heb me er ieg goed mee vermaakt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
WaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:12:
Ik snap nou eigenlijk nog steeds niet het nut van die regio zones... en waarom bedrijven als nintendo willen tegenhouden dat die overbrugd worden. Het slaat toch nergens op dat bijvoorbeeld super paper mario voor ons nog niet eens aangekondigd is?

Het is echt niet alleen vertalen, volgens mij zou ik zelfs een spel binnen enkele weken naar het nederlands moeten kunnen vertalen, laat staan een geoefend tolk.
Het is gedeeltelijk te danken aan de verschillende videostandaarden die er overal op de wereld zijn. Het belangrijkste is echter dat het geld kost om een spel in een bepaalde regio uit te brengen en eventueel te vertalen. Een bedrijf moet er 100% zeker van zijn dat het uitbrengen van een titel geld oplevert. Als de Europese tak van Nintendo bijvoorbeeld geen spellen meer zou kunnen verkopen omdat alles geïmporteerd wordt, zou Nintendo zich terug moeten trekken uit Europa met tot gevolg dat er minder consoles en spellen verkocht worden.

Dit is althans de theorie achter regiocodering zoals ik het begrepen heb. In de praktijk maakt het niet zoveel uit omdat het grootste deel van de klanten toch niet weet hoe spellen te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:12:

Nintendo Benelux doet gewoon hun werk niet goed genoeg. Kijk maar eens naar de Wii console. In Duitsland volop en in de Benelux niet te verkrijgen!

Al jaren is het zo dat Nintendo Benelux hun zaakjes minder goed voor elkaar heeft dan de andere Nintendo hoofdkantoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:05:
[...]

Nintendo Benelux doet gewoon hun werk niet goed genoeg. Kijk maar eens naar de Wii console. In Duitsland volop en in de Benelux niet te verkrijgen!
Dat heeft niets met Nintendo Benelux te maken hoor. Zoals al zo vaak gezegd is Duitsland één van de weinige landen in de wereld met een overschot aan Wii consoles. In bijvoorbeeld de V.S., Japan en Groot Brittannië zijn er net zulke grote tekorten als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]

Al jaren is het zo dat Nintendo Benelux hun zaakjes minder goed voor elkaar heeft dan de andere Nintendo hoofdkantoren.
Ik zou dat maar niet te hard roepen. Moet je in Scandinavië gaan wonen, dan krijg je wel VIP punten bij je spellen, maar er is alleen één klein probleempje... ze hebben geen sterrencatalogus :X

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

Niet (meer) mee eens. Zo'n beetje elke winkel die ik binnen loop tegenwoordig heeft wel Wii's op voorraad. Dat is wel in het oosten des lands, maar ik verwacht dat dat voor veel winkels geldt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

paar dagen terug ben ik even binnengelopen bij de gameplaza in arhnem en deze had ze gewoon voor 249,- op voorraad staan. Next level (ook arnhem) heeft ze niet maar daar kan je duitse kopen voor 269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MENSEN MENSEN...

e-plaza en mediamarkt enzo liggen de wii's weer vollop in de schappen!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Dit is niet als een flame bedoeld. Maar ben geinteresseerd in wat de mensen op dit moment het meest leuke spel vinden om te spelen en wat ze nu het meest spelen op de Wii nu echte goede nieuwe titels een beetje traag op gang komen.

Gamecube games spelen is ook wel aardig. Pikmin is wel af en toe leuk of of Metroid. Maar daar zit is met de niet 480p ondersteuning, echt genieten is dat voor mij niet op de huidige tv. Zelda blijft wel leuk. Is mis overigens wel dat je niet iets kunt verder komen zegmaar. Er zit nergens iets in de game wat je kunt blijven doen. Gedaan is gedaan zegmaar, je kunt niet hoger scoren ofzo.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:30:
Het is wel een erg leuk spel, maar het kan ietsjes verouderd overkomen als je F-Zero GX al gespeeld hebt.
Het valt mij inderdaad tegen hoe stroef de controls aanvoelen. Na jarenlang F-Zero GX gespeeld te hebben is dit echt weer wennen. Ik mis alle subtiele trucjes die Sega heeft toegevoegd. Maar met een beetje oefening valt ook dit toch wel weer onder de knie te krijgen. Het is voor mij echt lang geleden! Ik herinner me de meeste banen niet eens meer.
Grafisch is het spel niet zo bijzonder, het ziet er allemaal vrij kaal uit. Als ik het mij goed herinner heeft Nintendo ooit eens toegegeven dat ze zo min mogelijk detail hebben gebruikt in de graphics om het spel zo snel mogelijk te houden.
Inderdaad, en wat een geniale beslissing was dat. ;) Het draait echt ongelooflijk vloeiend en snel, vergelijkbaar met geen enkel ander N64-spel. Tijdens het spelen mis ik de decoraties helemaal niet.
Ik heb het spel met zowel de Classic controller als de Gamecube controller geprobeerd, maar ik vond de Classic controller lekkerder spelen vanwege de meer nauwkeurige analoge sticks en de (voor dit spel) betere triggers.
Ik ga het vanavond maar eens met de GameCube controller proberen. Dit is de eerste keer dat ik een N64-spel heb gedownload maar ik vind de classic controller echt waardeloos voor 3D. Controlsticks zitten echt op een onmogelijke plaats, nog slechter dan bij de Playstation-controller. Jammer dat Nintendo niet de mogelijkheid inbouwt om gewoon de Wiimote+nunchuck te gebruiken.
Ik vind het in ieder geval een aanrader voor iedereen die het spel nog niet heeft. Mocht je dit spel leuk vinden en F-Zero GX nog niet hebben, dan hoor je eigenlijk ook aan je collectie toe te voegen.
Eén van de beste spellen in de Virtual Console tot nu toe, maar als mensen F-Zero GX nog niet hebben zou ik ze toch eerder die aanraden. ;)

En zet het geluid uit! De gitaarrock van F-Zero X is vreselijk en de commentator (Watch your back!) echt heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Gerwin schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:16:
[...]

Dit is niet als een flame bedoeld. Maar ben geinteresseerd in wat de mensen op dit moment het meest leuke spel vinden om te spelen en wat ze nu het meest spelen op de Wii nu echte goede nieuwe titels een beetje traag op gang komen.

Gamecube games spelen is ook wel aardig. Pikmin is wel af en toe leuk of of Metroid. Maar daar zit is met de niet 480p ondersteuning, echt genieten is dat voor mij niet op de huidige tv. Zelda blijft wel leuk. Is mis overigens wel dat je niet iets kunt verder komen zegmaar. Er zit nergens iets in de game wat je kunt blijven doen. Gedaan is gedaan zegmaar, je kunt niet hoger scoren ofzo.
Nou vooruit dan maar :P

Ik ben helemaal verslingerd aan Wario Ware en Mario Strikers. Ik vind het bij Wario Ware geweldig om steeds net ff wat meer punten te halen en daarbij is het gebruik van de controller gewoon geniaal. Tot slot omdat het steeds korte potjes zijn is het perfect om even tussendoor te spelen. De (Japanse) humor en geweldig originele graphics ( _/-\o_ ) maken het spel helemaal af.

Mario Strikers vind ik helemaal een geweldig spel, heel ander natuurlijk dan Wario Ware. Het biedt veel diepgang. De computer is eindelijk een beetje moeilijk te verslaan, dus daar zit veel uitdaging in. Vooral omdat er nog behoorlijk veel unlockables zijn, in de vorm van stadions, characters en cheats. Het is leuk over Wifi. Het is helemaal geweldig tegen vrienden, zeker als die het spel ook hebben. Het enige probleem aan 't spel is de verslavingsfactor. Ik kan het eigenlijk niet wegleggen en daarom kan ik niet even snel een potje tussendoor spelen. Overigens zou ik 't niet echt willen omschrijven als een standaard sportspelletje :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Jullie vergapen je echt teveel aan Super Paper Mario. Als ik jullie was zou ik uitkijken naar een titel die daarna uitkomt, net als ik. Enige wat ik kan bedenken is Brawl eerlijk gezegd maar ok. trouwens, Metroid kwam toch in augustus?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
GZ schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:13:
Jullie vergapen je echt teveel aan Super Paper Mario. Als ik jullie was zou ik uitkijken naar een titel die daarna uitkomt, net als ik. Enige wat ik kan bedenken is Brawl eerlijk gezegd maar ok. trouwens, Metroid kwam toch in augustus?
20 augustus in amerika ja (volgens wiki). Dan zal het nog wel een tijd duren voordat het hier uitkomt.

Ik vind toch echt dat nintendo es wat moet doen om die releasedates es gelijk te trekken. Voor sommige games is het wel erg slecht, zoals Trauma Center...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Project H.A.M.M.E.R. mogelijk geschrapt

Niet dat ik dat nou zo'n veelbelovende game vind, maar de boodschap erachter kon nog wel es jammer zijn...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Willybubba schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:54:

Niet dat ik dat nou zo'n veelbelovende game vind, maar de boodschap erachter kon nog wel es jammer zijn...
Het ironische is dat het me niet echt een spel leek met veel diepgang, kortom het leek mij sowieso al bestemd voor de casual gamer :P .

Overigens is er wel iets vreemds aan het verhaal, ik kan me niet voorstellen dat Nintendo een spel vrijwel helemaal laat ontwikkelen om dan te zeggen als ze zo goed als klaar zijn, "stop maar jongens, we willen toch liever een game voor een andere doelgroep." Dat is toch een beetje zonde van het geld, dan kunnen ze het spel net zo goed afmaken en dan daarna beginnen aan een game voor een grotere doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Zou toch jammer zijn, in dat genre is er niet echt veel voor de Wii verkrijgbaar. (hoewel misschien dat godzilla spel, daarbij moet je ook dingen kapot meppen, maar ja.. |:( ).

Wat ik persoonlijk het meest vreemde vind is dat er nog geen serieuze first person shooter is aangekondigd (met online support!), lijkt me toch wel een van de dingen waar de wiimote naast wiisports het meest voor geschikt is. Of zouden alle fps ontwikkelaars toch te veel geilen op graphics? Momenteel is er volgens mij alleen het gerucht voor red steel 2 met online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:54:

Het hangt er maar vanaf wat dat "audience expanding" spel precies is. Aan de ene kant zou het een nieuwe Nintendogs kunnen zijn, maar aan de andere kant zou het een nieuwe Tetris kunnen zijn. Dat een spel ontworpen is voor casual gamers hoeft niet te betekenen dat het geen hardcore gamers kan aanspreken. Tetris is daar een mooi voorbeeld van, maar ik zou ook bijvoorbeeld Mario Kart in die categorie stoppen.
WaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:10:
Zou toch jammer zijn, in dat genre is er niet echt veel voor de Wii verkrijgbaar. (hoewel misschien dat godzilla spel, daarbij moet je ook dingen kapot meppen, maar ja.. |:( ).

Wat ik persoonlijk het meest vreemde vind is dat er nog geen serieuze first person shooter is aangekondigd (met online support!), lijkt me toch wel een van de dingen waar de wiimote naast wiisports het meest voor geschikt is. Of zouden alle fps ontwikkelaars toch te veel geilen op graphics? Momenteel is er volgens mij alleen het gerucht voor red steel 2 met online.
De Wii is net een half jaar uit en veel ontwikkelaars hadden nooit verwacht dat de console zo succesvol zou zijn en zijn pas vrij laat voor de Wii gaan ontwikkelen. De E3 is in minder dan 4 weken, dus dan komen er pas weer grote game aankondigingen. Dat er nog geen online FPS is aangekondigd zegt nog niets.

[ Voor 40% gewijzigd door MetroidPrime op 15-06-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Wii Mote bij uitstek voor shooter games? Daar ben ik `t eigenlijk helemaal niet mee eens. Weet nu al dat ik me ontiegelijk ga ergeren aan de precisie. Ok, voor de niets-gewende casual gamer ala vader/moeder of klein broertje is het wel leuk. En ja... als je de hitboxen zo groot maakt en auto-aim dr in zet als bij Rayman RR kun je idd moeilijk missen.

[ Voor 24% gewijzigd door Patriek op 15-06-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:10:
[...]
De Wii is net een half jaar uit en veel ontwikkelaars hadden nooit verwacht dat de console zo succesvol zou zijn en zijn pas vrij laat voor de Wii gaan ontwikkelen. De E3 is in minder dan 4 weken, dus dan komen er pas weer grote game aankondigingen. Dat er nog geen online FPS is aangekondigd zegt nog niets.
Ik weet niet of we van de E3 zoveel moeten verwachten. Hij is een stuk kleiner dan anders. Wat me opvalt is dat buiten de titels die bij launch al bekend waren er verder nog niet heel veel is aangekondigd. Geen shooters, geen racegames en ook weinig sportspellen. Dit terwijl de Wii hier toch ontzettend geschikt voor zou moeten zijn. Het hoeft ook niet in de winkel te liggen dit jaar, maar een indicatie dat het er aan zit te komen zou wel fijn zijn.
Patriek schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:49:
Wii Mote bij uitstek voor shooter games? Daar ben ik `t eigenlijk helemaal niet mee eens. Weet nu al dat ik me ontiegelijk ga ergeren aan de precisie. Ok, voor de niets-gewende casual gamer ala vader/moeder of klein broertje is het wel leuk. En ja... als je de hitboxen zo groot maakt als bij Rayman RR kun je idd moeilijk missen.
Vergelijk je het dan met een PC of met een andere console? De Wii is in potentie namelijk veel preciezer dan een analoge stick.

[ Voor 24% gewijzigd door Smoonshine op 15-06-2007 19:54 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of we van de E3 zoveel moeten verwachten. Hij is een stuk kleiner dan anders. Wat me opvalt is dat buiten de titels die bij launch al bekend waren er verder nog niet heel veel is aangekondigd.
True. Aan de andere kant is het vaak wel zo dat een game al maanden in ontwikkeling is voordat er wat word aangekondigt. Zoals je al zegt had bijna geen een dev verwacht dat de Wii zo succesvol zou worden, en het is eigenlijk pas de laatste 1 a 2 maanden te zien dat de sales meer dan een tijdelijke hype zijn. Voordat een dev dan wat kan laten zien ben je wel even veder. Eerst moeten er resources worden vrijgemaakt, want er werd zwaar op de ps3 en x360 ingezet, dan moet er nog wat bedacht worden, moet uitgewerkt worden, dan moeten ze beginnen met bouwen en tegen de tijd dat je dan iets hebt wat je kan showen ben je wel een paar maanden veder. Ik denk dat dat een van de reden is dat er zo weinig word aangekondigt. Aan de andere kant denk ik ook dat er uberhaubt niet al te veel voor de wii word gedaan op dit moment. Heb toch het idee dat devs nogsteeds een beetje af aan het wachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:53:
[...]

Ik weet niet of we van de E3 zoveel moeten verwachten. Hij is een stuk kleiner dan anders.
De E3 zelf is een stuk kleiner geworden omdat het teveel tijd en geld kostte om demo's klaar te hebben voor de beursvloer. De beursvloer is ook een stuk kleiner dan vorig jaar. De persconferentie van Nintendo wordt echter nog steeds in een grote zaal gehouden(3000 zitplaatsen tegenover 3400 vorig jaar) en duurt nog steeds een uur. Aangezien Nintendo verder geen grote evenementen heeft, lijkt de persconferentie op de E3 mij nog steeds de meest geschikte plek om nieuwe aankondigingen te doen.

Daarnaast zijn er de laatste tijd al een aantal E3-previews geweest voor de pers waar het IGN Nintendo team is heengeweest. Er is nog niet veel over bekendgemaakt omdat vrijwel alles tot de E3 onder embargo staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:29:
[...]
De E3 zelf is een stuk kleiner geworden omdat het teveel tijd en geld kostte om demo's klaar te hebben voor de beursvloer. De beursvloer is ook een stuk kleiner dan vorig jaar. De persconferentie van Nintendo wordt echter nog steeds in een grote zaal gehouden(3000 zitplaatsen tegenover 3400 vorig jaar) en duurt nog steeds een uur. Aangezien Nintendo verder geen grote evenementen heeft, lijkt de persconferentie op de E3 mij nog steeds de meest geschikte plek om nieuwe aankondigingen te doen.

Daarnaast zijn er de laatste tijd al een aantal E3-previews geweest voor de pers waar het IGN Nintendo team is heengeweest. Er is nog niet veel over bekendgemaakt omdat vrijwel alles tot de E3 onder embargo staat.
Helemaal mee eens. De E3 mag dan wel heel anders zijn van opzet, maar is verre van dood. Sterker nog, ik denk dat we minstens zoveel geweld als vorig jaar mogen verwachten. We hebben nu al zolang niets gehoord van Nintendo, dat het echt voor de hand ligt om nieuwe dingen bekend te maken. De laatste keer dat Nintendo een event heeft gehad dateert alweer van september 2006 (!). Om maar wat dingen op te gooien:

-Games: Nintendo heeft ongelofelijk veel ontwikkeling toch is maar een relatief heel klein gedeelte hiervan (officiëel) bekend gemaakt. Al zijn spellen al bekend gemaakt, dan is er meestal nog maar heel weinig van naar buiten gebracht. Ook 3rd parties lijken nog het één en ander verborgen gehouden te hebben als ik de soms cryptische blog posts van Matt lees. Daarnaast hoeven die 3rd parties helemaal niet aanwezig te zijn op E3, omdat Nintendo op hun stand ook spellen van andere ontwikkelaars zal tonen.

-Kanalen: Miyamoto heeft tijdens z'n DICE speech het nieuwe Mii kanaal aangekondigd of een aanvulling daarop, maar daar hebben we verder niets meer van vernomen. Verder heeft Nintendo altijd gehint op nog meer kanalen.

-Kleine spellen/Virtual Console/Demo's: Je leest steeds meer dat de Wii's volzitten. Het ligt voor de hand dat Nintendo hier iets mee gaat doen. Daarnaast is er ook nog steeds geen goedkope, kleine, digitaal verspreidbare content beschikbaar op de Wii. Terwijl Nintendo dit steeds aangegeven heeft, mogelijk te zullen maken en ook 3rd parties al veelvuldig het hierover hebben gehad.

-Wiimote aanvullingen: De Wiimote heeft een aansluiting voor allerlei uitbereidingen, we hebben alleen nog de Nunchuk en Classic controller. Het lijkt me dat Nintendo nog wel wat dingen heeft bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Wiimote aanvullingen: De Wiimote heeft een aansluiting voor allerlei uitbereidingen, we hebben alleen nog de Nunchuk en Classic controller. Het lijkt me dat Nintendo nog wel wat dingen heeft bedacht.
Het lijkt mij wel een optie dat ze een soort microfoon "bol" (waarin je praat) op de wii remote aansluiten. Dan keer je de Wii remote om, en heb je een echte draadloze microfoon. Om maar wat simpels te zeggen.

Ik hoop dat we (VEEL) meer info krijgen van Nintendo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo en veel info geven? :P ik zou er maar zo min mogelijk van verwachten want zo'n beetje alle events van de afgelopen 2 jaar is nintendo niet erg scheutig geweest met info en vaak zelfs domweg teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom staat er ook bij: Ik hoop

Ik weet dat Nintendo een beetje verlegen is wat betreft informatie geven. Ik kijk al zo'n 3/4 jaar de E3's, en elke dag speur ik elke cube Wii artikels op het internet, om opzoek te gaan naar nieuwe informatie. :9 Het blijft vaak tegenvallen, maar als er weer eens iets nieuws is, dan ben ik vaak wel weer helemaal enhousiast ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Teleurstellend bericht van mijn kant. Ik had aangegeven dat Konami op de World Hobby Fair de PES voor de Wii zou tonen/bekendmaken maar hier is dus helaas niks van waar geweest.

De Lineup van zowel Nintendo als Konami is:
Nintendo
- Big Brain Academy for Wii (Wii)
- Chibi Robo: Park Patrol (NDS)
- Donkey Kong Bongo Blast (Wii)
- Mario Party 8 (Wii)
- Nano Island Story (NDS)
- Slide Adventure: Mag Kid (NDS)
- The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (NDS)

Konami
- Dewy's Adventure (Wii)
- Hayate the Combat Butler (NDS)
- Kirarin Revolution 3 (NDS)
- Powerful Pro Baseball (Wii)
- Ultimate Beast Battles (NDS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
EA heeft bekend gemaakt dat Boogie op 31 augustus gereleased wordt in Europa en MySims op 13 september (in Australië). Het zijn twee exclusieve Wii games en alhoewel ze mij niet aanspreken, hoop ik dat EA met beide titels wat moois laat zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

fifa 08 andere view....

Zag een paar paginas' terug Deddie (dacht ik, geen zin om terug te bladeren) zeggen dat hij niet wist of de andere view wel zo'n goed idee was omdat sensible soccer dat ook gebruikte en die niet meer bestaat.

1. Sensible soccer regeert :P
2. Sensi gaat zelfs uitkomen voor xbla....mensen willen het nog steeds spelen dus :*)
3. (poging tot serieus antwoord) Ik vind het dapper en goed van EA dat ze van de standaard uitmelk manier afstappen (heck ze zijn er hier eerder voor geprezen, maar zelfs met fifa, ik denk hun grootste game in Europa ((ok sims vergeten *zucht*)) ) en dan zo'n grote wijziging doorvoeren, ongeacht of het werkt of niet..... Respect.
Daarnaast verwacht ik niet echt een gedetailleerde en ingezoomde sensi view, maar meer een mix tussen birds eye en een uit spel wat je vroeger op de snes had (was een launchgame, mss heet het simpel weg soccer?) dit spel zoog maar speciaal voor die tijd waren de gfx sweet. Het gaf een soort van, 'ik sta op het veld tussen de spelers' gevoel, def veel beter dan wat ik nu heb met moderne voetbalspellen, die spelen geweldig, maar door de camera heb je niet het gevoel dat je op het veld staat.
Die spellen werken allemaal ook met een radar, dus theoretisch zou het moeten werken. Dus voetballen met een beperkt gedeelte van het veld zichtbaar zoals je het in het echt doet.

Het is voor mij een fifa game die ik met veel belangstelling ga volgen (zei de fifa hater vanaf het moment dat ie voor het eerst speelde op de megadrive zo'n 12 jaar geleden, en ja ik heb tussendoor ook nieuwere versies geprobeerd)
4. Sensi Rox _/-\o_ :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft het spel Kororinpa? Klopt het dat je het vrij makkelijk uitspeelt, omdat het spel maar zo'n 45 levels heeft? Ik heb 1x gespeeld en ik ben al bij level 28 ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:42:
Wie heeft het spel Kororinpa? Klopt het dat je het vrij makkelijk uitspeelt, omdat het spel maar zo'n 45 levels heeft? Ik heb 1x gespeeld en ik ben al bij level 28 ongeveer..
Yup check de reviews maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Kunnen jullie je nog herinneren dat Matt van IGN een tijdje terug zei dat 'ie Halo DS had gespeeld, dat het wel gaaf was, maar dat het een gecancelled project was? Nu zei 'ie er weer iets over tijdens de "Wii-k in review":
Matt talks about Halo DS and says “nay sayers are about to be owned next week or so”.
Toch een Halo DS? Of een supervette andere FPS? Of gewoon voer voor de roddelpers? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:09:
[...]

Yup check de reviews maar :p
Wel jammer, dan ben je er zo doorheen.. Ik vind het overigens wel een erg leuk spel.
Als je multiplayer speelt en die ander lukt het maar niet om een level te halen, kan hij gelukkig kiezen voor 'give up'. Anders zou je eeuwig moeten wachten en wordt het voor die ander steeds frustrerender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Iemand al met mercury Melltdown revolution lijkt me toch erg tof op de reviews afgaand. Maar iemadn hier met hands-on ervaring? Voor mbt de levensduur en funfactor?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Laatst online: 06-08 14:37
Hey mensen, wat is de beste (en liefst goedkoopste site) of winkel om een ntsc wii aan te schaffen. Had @ de openingspost al wat winkels gevonden, maar het gros daarvan levert of geen wii, of brengt +50€ in rekening.

Tips anyone :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Weet iemand of er al een mogelijkheid bestaat, desnoods in het buitenland om ook je benen te kunnen gebruiken met de wii? Dus dat je bijv. met een spel ook kunt trappen met je benen??

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:10:
Weet iemand of er al een mogelijkheid bestaat, desnoods in het buitenland om ook je benen te kunnen gebruiken met de wii? Dus dat je bijv. met een spel ook kunt trappen met je benen??
Bij Wario Ware moet je de controller tegen je aanhouden en touwtje springen :)
maar verder denk ik niet dat dat bestaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Vanmiddag naar de stad geweest om kleren te kopen. Ook nog even naar Nedgame geweest. En ineens zie ik daar Resident Evil 3 voor de GC staan:

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/265148/ResidentEvil3.jpg

Nou, die zocht ik al een _hele_ tijd. En dan heb ik em nu toch gevonden, waardoor mijn RE verzameling ook compleet is:

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/265148/ResidentEvilCollection.jpg

* Vanitas is er blij mee :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:04:
[...]

Bij Wario Ware moet je de controller tegen je aanhouden en touwtje springen :)
maar verder denk ik niet dat dat bestaat..
Jammer, ik had goede hoop icm mortal combat.
(zeker als je dan de geruchten leest dat ze eventueel iets aan het maken zijn waardoor je de wii-mote aan je voeten kunt vastmaken voor Fifa 2008)

Gisteren speelde ik voor het eerst met een wii bij een vriend van me. Ik weet zeker dat ik er nu ook eentje wil hebben. Maar kan het kloppen dat bijv. bij het boksen niet iedere stoot vertaald wordt? Dat je bijv. te snel hebt geslagen dat het systeem het niet kon/kan vastleggen?

[ Voor 11% gewijzigd door Ganymedus op 16-06-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ganymedus schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:17:
[...]

Jammer, ik had goede hoop icm mortal combat.
(zeker als je dan de geruchten leest dat ze eventueel iets aan het maken zijn waardoor je de wii-mote aan je voeten kunt vastmaken voor Fifa 2008)
Dat gerucht blijkt niet te kloppen. In FIFA 2008 gebruik je de Wiimote om te passen/schieten/etc. en de nunchuk om het lichaam van je speler te besturen.

Wat er wel gaat komen is een Dance Dance Revolution dansmat. Als er spellen zijn waar je je benen bij moet gebruiken, dan durf ik te wedden dat deze vrijwel allemaal deze dansmat gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het gerucht klopt in zoverre dat ze bij EA daar inderdaad mee hebben geexperimenteerd. Zo had één developper zelf nog de speciale sokken thuis (incl. die build van Fifa), waar je de Wiimote en Nunchuck in kunt stoppen. Het zal iig niet in Fifa 2008 zitten.

En wie weet wat er nog komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er onderhand al een VGA kabel uit voor de Wii? Ik meen me te herrineren dat een third party daar een tijdje terug mee bezig was... Heb namelijk sinds een paar dagen een Xbox360 in huis en zo'n LCD monitor met VGA kabel is echt geweldig daarvoor.

De Wii was overigens ook weer op veel plekken te krijgen. Met name E-plaza of bartsmit maak je een goede kans (zal wel met het vakantiegeld te maken hebben ;))
Trouwens ben ik best teleurgesteld dat Project H.A.M.M.E.R gecancelled is, het spel leek me niet super maar best leuk. Daarnaast kan de Wii wel van die actiespelletjes(met een beetje kwaliteit) gebruiken. Het is natuurlijk wachten op de E3 maar ik vind het erg storend dat er niet zoiets is voor de Europese markt. We zijn in verkopen van software al bijna gelijk met de andere continenten. Europa is een heel belangrijke markt zou je zeggen, maar toch blijven we nog steeds het zwarte schaap van de game-industrie. Heeft Nintendo eigenlijk al iets losgelaten over Q3(juli-september) games? Of slaat Nintendo Europe dat gewoon over 8)7 ?

De laatste tijd hoor je heel veel klachten over de Wii, DS en Nintendo. Als NOE zich nu eens bezig hield met het overbrengen van goede games: Super Paper Mario, Fire Emblem etc. dan had iedereen nu een stuk positiever tegenover de Wii gestaan. T'is echt een prestatie te noemen dat ze het na 4 generaties nog steeds niet op orde hebben. Je zou toch zeggen dat er ergens in Japan geklaagd gaat worden over de gang van zaken hier(of ze zijn het eens met de minimale inzet/maximale winst houding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:17:
[...]

...

Gisteren speelde ik voor het eerst met een wii bij een vriend van me. Ik weet zeker dat ik er nu ook eentje wil hebben. Maar kan het kloppen dat bijv. bij het boksen niet iedere stoot vertaald wordt? Dat je bijv. te snel hebt geslagen dat het systeem het niet kon/kan vastleggen?
Klopt, daar heb ik ook last van tijdens het boksen. Je wilt zo fanatiek slaan, dat de stoten niet goed vertaald worden. Het helpt volgens mij een klein beetje door meer met een boog te slaan i.p.v. recht vooruit. Zelf boks ik eigenlijk nooit, terwijl ik alle andere sporten van Wii sports wel nog speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:29:
[...]

Klopt, daar heb ik ook last van tijdens het boksen. Je wilt zo fanatiek slaan, dat de stoten niet goed vertaald worden. Het helpt volgens mij een klein beetje door meer met een boog te slaan i.p.v. recht vooruit. Zelf boks ik eigenlijk nooit, terwijl ik alle andere sporten van Wii sports wel nog speel.
Hmm dat tafeltennis vond ik echt aan afschuwelijke aangelegenheid. Maar opzich is het wel sporten er wel leuk mee. Maar de slagen bij sporten moeten natuuurlijk wel goed vertaald worden. Zeker als je moet boksen. :D Kun je zoiets nu ook via internet doen tegen iemand anders? Nodig ik mijn manager eens uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de stad, zoetermeer, in geweest, zag ik ineens dat The Legend Of Zelda: Twilight Princess en Wario Ware: Smooth Moves maar €39 waren bij de Bart Smit. Verkoper melde mij dat dit een speciale actie voor Bart Smit Zoetermeer was.

Allebei dus maar even gehaald :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 22:34:
Vandaag de stad, zoetermeer, in geweest, zag ik ineens dat The Legend Of Zelda: Twilight Princess en Wario Ware: Smooth Moves maar €39 waren bij de Bart Smit. Verkoper melde mij dat dit een speciale actie voor Bart Smit Zoetermeer was.

Allebei dus maar even gehaald :)
Bij zuiderpark-computers.nl zijn de meeste spellen 39 euro, erg fijn dus :)
Weten jullie al hoe je SSB:B gaan spelen. Ik zit een beetje te twijfelen wat het lekkerst speelt, maar ik ga denk ik voor de gamecube controller.
1. je kan er ook mee VC games spelen
2. je kan er gamecube spellen mee spelen
3. rumble

Maar nog 1 vraag, kan je met een niet orginele gc controller ook vc games spelen? zo eentje van big ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ja, met de orginele gc controler (liever geen big ben) kan je prima VC games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:29:
[...]

Dat Boksen werkt goed en zelfs erg goed. Als je echt bokst. Zeg maar hetzelfde bij Wii Golf dat putten hebben ook veel mensen over lopen klagen(hier in huis ook). Nu heb ik vroeger gegolfd en ik putte dus hoe het moet volgens golf regels. Heb nooit problemen gehad met te zachte of te harde puts :p.(het scheelt echt veel).

Met boksen is het een beetje hetzelfde, je moet het ff doorkrijgen. Je moet in een ritme slaan en niet zomaar wat raggen(maar als ik naar het niveau van mijn huisgenoten kijk is dat principe mischien wat te hoog gegrepen :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:23:
[...]

Bij zuiderpark-computers.nl zijn de meeste spellen 39 euro, erg fijn dus :)
Weten jullie al hoe je SSB:B gaan spelen. Ik zit een beetje te twijfelen wat het lekkerst speelt, maar ik ga denk ik voor de gamecube controller.
1. je kan er ook mee VC games spelen
2. je kan er gamecube spellen mee spelen
3. rumble

Maar nog 1 vraag, kan je met een niet orginele gc controller ook vc games spelen? zo eentje van big ben?
Zelf ga ik ook voor de gc controller, bij SSB:M bevalt het me erg goed. is SSB:B nu 4 of 8 player? (4 keer wii-mote + 4 keer gc-controller?)

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

king of rats schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:28:
[...]
Zelf ga ik ook voor de gc controller, bij SSB:M bevalt het me erg goed. is SSB:B nu 4 of 8 player? (4 keer wii-mote + 4 keer gc-controller?)
Zelf stond ik nogal sceptisch tegenover de classic controller en ik wilde eigenlijk proberen nog een extra wavebird te kopen (voor later als ik een wii heb ;) ), maar nu ik er mee gespeeld heb vind ik het niet zo spannend meer. Sure de classic controller heeft een kabeltje, maar je kan er desondanks gewoon goed mee spelen, en de kwaliteit van de stick joypad zelf is prima.
Alleen mariokart 64 speelde niet lekker, maar dat zal meer te maken hebben dat ik gewend ben geraakt aan andere mariokarts en 64 bijna nooit meer speel (vind het absoluut de minste mk).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik denk dat het een beetje te vroeg is om te beslissen welke controller je gaat gebruiken. Voor hetzelfde geld heb je hier weer een situatie zoals bij DragonBall Z: Budokai Tenkaichi 2. Het spel ondersteunt de Gamecube controller en de Wiimote, maar de Wiimote maakt het spel veel en veel leuker om te spelen. Rond de E3 krijgen we hopelijk een goed beeld van de verschillende control-schemes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MetroidPrime schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:53:
Ik denk dat het een beetje te vroeg is om te beslissen welke controller je gaat gebruiken. Voor hetzelfde geld heb je hier weer een situatie zoals bij DragonBall Z: Budokai Tenkaichi 2. Het spel ondersteunt de Gamecube controller en de Wiimote, maar de Wiimote maakt het spel veel en veel leuker om te spelen. Rond de E3 krijgen we hopelijk een goed beeld van de verschillende control-schemes.
Hmmmz, voor Smash bros was toch al aangekondigd dat men geen wiimote ging ondersteunen?

Verder geld denk ik niet dat (wat mensen toen de wii net uitkwam nog wel is zeiden) dat je en 4 wiimotes, 4 chucks, 4 classic controllers en 4 cube controllers nodig hebt.
Helemaal nu de wii zo populair is, gasten kunnen gewoon hun eigen materiaal meenemen :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sagat schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:12:
[...]

Hmmmz, voor Smash bros was toch al aangekondigd dat men geen wiimote ging ondersteunen?
Dat is nooit aangekondigd. Sterker nog, er is aangekondigd dat het spel juist alle mogelijke controllers zal ondersteunen, inclusief de Wiimote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Laatst online: 06-08 14:37
Sagat schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:12:
[...]

Verder geld denk ik niet dat (wat mensen toen de wii net uitkwam nog wel is zeiden) dat je en 4 wiimotes, 4 chucks, 4 classic controllers en 4 cube controllers nodig hebt.
Helemaal nu de wii zo populair is, gasten kunnen gewoon hun eigen materiaal meenemen :D
www.smashbros.com

Voor al je info met betrekking tot smash brothers. Elke doordeweekse dag een update, waaronder een paar dagen geleden info met betrekking tot de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MetroidPrime schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:21:
[...]
Dat is nooit aangekondigd. Sterker nog, er is aangekondigd dat het spel juist alle mogelijke controllers zal ondersteunen, inclusief de Wiimote.
I stand corrected.
Ik heb nog geen dbz met de mote kunnen spelen maar toch vraag ik me af of je met een err traditionele controller geen voordeel zou hebben t.o.v. een mote.

Time will tell.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Postius schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:15:
[...]

Dat Boksen werkt goed en zelfs erg goed. Als je echt bokst. Zeg maar hetzelfde bij Wii Golf dat putten hebben ook veel mensen over lopen klagen(hier in huis ook). Nu heb ik vroeger gegolfd en ik putte dus hoe het moet volgens golf regels. Heb nooit problemen gehad met te zachte of te harde puts :p.(het scheelt echt veel).

Met boksen is het een beetje hetzelfde, je moet het ff doorkrijgen. Je moet in een ritme slaan en niet zomaar wat raggen(maar als ik naar het niveau van mijn huisgenoten kijk is dat principe mischien wat te hoog gegrepen :+).
Haha daar zit mogelijk wat in, boksers zijn over het algemeen wat trager dan andere vechtsporters. Dus misschien dat het berekend is op die snelheid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Zo, ik had vandaag eindelijk eens tijd om Bio Hazard 4 Wii Edition eens te gaan spelen. Hij speelt heel goed. Grafisch zie ik nog niet zoveel verschil met de GC versie (speel in 480p op 4:3 arcade monitor).

Wel heb ik het idee dat het allemaal nogal makkelijk is (ik speel op "normal" het moeilijkste niveau dat je initieel kunt kiezen). Dit komt mischien een beetje doordat ik de GC-versie ook gespeeld heb, maar vooral ook omdat de Wiimote het mikken erg eenvoudig maakt. Doordat je gewoon niet mis schiet houd je ook erg veel munitie over. Wat bijvoorbeeld ook heel simpel ging was het harpoeneren van dat monster vanuit het bootje. In de GC-versie was dat gewoon een erg frustrerend gedeelte in het spel, maar met de Wiimote was het in 10 seconden gedaan!

Ik ben wel benieuwd naar de extra's als het spel uitgespeeld is. Stiekum hoop ik dat ze de mercenaries-modus hebben uitgebreid.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:42:
Mwah, als je alleen voor uitspelen gaat. Probeer ook eens een speel helemaal te beheersen i.p.v. alleen maar uit te spelen. Kororinpa heeft best veel herspeelwaarde als de bonusvelden wilt halen en alle muziekjes wilt ontgrendelen. Bovendien kun je altijd nog racen om je beste tijd te verbeteren.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Ik zit nu verplicht via composiet te spelen (reden), maar bijvoorbeeld het winkelkanaal is echt van erbarmelijke kwaliteit :(

Ik kan me haast niet voorstellen dat dit bij iedereen zo is, heb ik soms een defecte Wii?

Afbeeldingslocatie: http://arjanhouben.nl/images/wii-image.png

ohja, ik kan me ook niet registreren voor de nintendo club, kan dit aan firefox (2.0.0.4) liggen?
kan niet testen met IE aangezien ik geen windows bak heb.

[ Voor 18% gewijzigd door Arjan op 17-06-2007 16:27 ]

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta op het punt om een schietspel te kopen, en ik twijfel tussen medal of honor vanguard en red steel. Beide lijken mij erg vet alleen is medal of honor 10 euro goedkoper. Ik vind vooral een multiplayer belangrijk maar moh:v lijkt me zo kort en oppervlakkig.

iemand een idee, ook wat het makkelijkst speelt voor een nieuwkomer die eens bij mij komt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:45:
ik sta op het punt om een schietspel te kopen, en ik twijfel tussen medal of honor vanguard en red steel. Beide lijken mij erg vet alleen is medal of honor 10 euro goedkoper. Ik vind vooral een multiplayer belangrijk maar moh:v lijkt me zo kort en oppervlakkig.

iemand een idee, ook wat het makkelijkst speelt voor een nieuwkomer die eens bij mij komt spelen?
Als je een schiet spel wilt kan je het beste Rayman kopen. Het schiet gedeelte met de konijntjes is leuker dan red steel eigelijk :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoe kan je dat nou zeggen..nogal misleidend. Rayman is GEEN schietspel maar een minigame game.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb gisteren Scarface binnengekregen en ik kan alleen maar zeggen: kopen die zooi. Echt een geweldige game, controls zijn goed en ook grafisch is het best te doen hoor.

Erg leuk spel tot nu toe. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Max|Burn schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:36:
Hoe kan je dat nou zeggen..nogal misleidend. Rayman is GEEN schietspel maar een minigame game.
Omdat ik er vannuit ga dat ie dat wel weet en nog wel een review zal lezen. Daarom! Omdat ik er vannuit ga dat mensen wel is nadenken.

Maar voor een goed schietspel zou ik wachten zeker als je MP wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou RS halen, die moet je voor 20 a 30 euro toch wel 2e hands of nieuw kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie12121
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-05 22:10
Hallo allemaal. Ik heb eigenlijk 2 vragen. Weet iemand of de Wii op dit moment ergens leverbaar is in Amsterdam ? Bijv. Mediamarkt. Mijn andere vraag is welk spel jullie zouden aanbevelen voor mijn kinderen. Ze zijn 5 en 7 jaar oud. Ik zat zelf te denken aan Bananablitz,Eledees of Rayman Raving Rabbids ? Wat denken jullie. Ze zijn best handig met spelletjes op de PC. bedankt ! Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kunnen jullie Scarface en RE4:WII nu al binnen hebben? Ik zoek me te pletter maar iedere winkel die ik tegenkom zegt eind juni/begin juli!

@Peter: ik denk zelf Eledees dan. De leercurve van MB:BB is echt vreselijk. RRR ken ik niet zo goed, het leukste lijkt mij dan Eledees.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 19:56:
Hoe kunnen jullie Scarface en RE4:WII nu al binnen hebben? Ik zoek me te pletter maar iedere winkel die ik tegenkom zegt eind juni/begin juli!
Huray for import! ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.