He Beer91, ik zou echt voor een Pro gaan. De Pro is bijna niet zwaarder, en het grotere scherm is echt de moeite waard, helemaal voor foto's
Ik heb gisteren een Pro mogen ontvangen

dit is wel een beetje offtopic maar goed; ik had eerst een Macbook. Toen is er drank over heen gevallen. Ik mocht em opsturen van de abn-amro waar ik em verzekerd had, voor reparatie. En toen is mijn macbook nooit aangekomen bij de reparateur

omg he.
Gelukkig had ik het verzendbewijs nog. Na veel getouwtrek tussen de TNT en de abn-amro heb ik het volledige bedrag teruggekregen. Iets van 1300 euro. Toen he ik rond de 200 euro bijgelegd en via het ADC program met korting een Macbook Pro gehaald. Goh wat ben ik blij!
Ik was vergeten dat de Macbook Pro toetsenbord verlichting had! Opeens werd 's avonds mn toetsenbord verlicht! ik wist niet wat ik zeg. cool! Games draaien ook super trouwens
De enige vraag die ik trouwens heb. Ik heb nu dus een paar dingen dubbel, zoals 2 remotes, en 2 adapters. Kan ik mijn Macbook stroomadapter nu ook gebruiken voor mn Pro? Die van mn Macbook is namelijk wel iets kleiner
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p